Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Επικαιροποιημένα πρότυπα τεύχη διακηρύξεων έργων και μελετών του Ν.4412/16

    Εκδόθηκαν και αναρτήθηκαν στον ιστότοπο της ΕΑΑΔΗΣΥ νέα (επικαιροποιημένα) πρότυπα τεύχη διακηρύξεωνανοικτής διαδικασίας άνω και κάτω των ορίων για τη σύναψη ηλεκτρονικών δημοσίων συμβάσεων έργων με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση την τιμή, καθώς και δημοσίων συμβάσεων μελετών με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση την τιμή και με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση τη βέλτιστη σχέση ποιότητας – τιμής.

    Σε συνέχεια των σχετικών νομοθετικών μεταβολών οι οποίες επήλθαν μετά τη δημοσίευση των προτύπων τευχών στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, έχουν επικαιροποιηθεί:

    • τα άρθρα 4.2 και 17Α (στο πρότυπο τεύχος των έργων κάτω των ορίων),
    • τα άρθρα 8 και 15.4 (στα πρότυπα τεύχη των μελετών κάτω των ορίων),
    • το άρθρο 17Α (στο πρότυπο τεύχος των έργων άνω των ορίων),
    • το άρθρο 15.4 (στα πρότυπα τεύχη των μελετών άνω των ορίων).

    Τα ως άνω πρότυπα τεύχη θα αποσταλούν στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση. Μετά τη δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως αποτελούν πρότυπα τεύχη με δεσμευτική ισχύ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 53 παρ. 5 του ν. 4412/2016.

    Δείτε αναλυτικά εδώ: http://www.eaadhsy.gr/index.php/category-articles-gia-tous-foreis/17-c-protypa/357-epikairopoiimena-protypa-tefxi-diakirykseon-dimosion-symvaseon-ergon-kai-meleton

    Edited by Engineer



    Σχόλια Μελών


    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Το Τ.Μ.Ε.Δ.Ε. ανακοινώνει την αναβάθμιση της εφαρμογής «e-Διακηρύξεις», με ευκολότερη αναζήτηση, εξατομίκευση του περιεχομένου, καθώς και διακηρύξεις φορέων, που δεν υποχρεούνται στη δημοσίευσή τους στη Διαύγεια και το ΕΣΗΔΗΣ Δημοσίων Έργων, όπως η Δ.Ε.Η, ο Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε και ο Ο.Λ.Π. Για την πρόσβαση και τη χρήση της εφαρμογής απαιτείται η επικαιροποίηση των στοιχείων των Πιστούχων Μελών, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Φορέα www.tmede.gr.
      Ειδικότερα, με την επέκταση της εφαρμογής «e-Διακηρύξεις», οι χρήστες μπορούν πλέον να αναζητούν με πιο εύκολο τρόπο τις διακηρύξεις, που ταιριάζουν στο προφίλ της δραστηριότητάς τους, θέτοντας οποιοδήποτε συνδυασμό κριτηρίων επιθυμούν, όπως ημερομηνία, ποσό, αναθέτουσα αρχή και κατηγορίες δαπάνης (CPV).
      Με τον τρόπο αυτό, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν και να ενημερώνονται άμεσα μέσω της εξατομίκευσης της εφαρμογής, με τη χρήση των «αγαπημένων» (favorites), που ταιριάζουν στο προφίλ της δραστηριότητάς τους, για όλες τις διακηρύξεις, που αφορούν στις κατηγορίες δαπάνης (CPV), τις οποίες έχουν προεπιλέξει.
      Πρόσθετα, το Τ.Μ.Ε.Δ.Ε. έχει ξεκινήσει - όπως προανήγγειλε από την πρώτη μέρα λειτουργίας της εφαρμογής «e-Διακηρύξεις» - μια προσπάθεια να ενημερώνει τους Πιστούχους του και για διακηρύξεις φορέων, οι οποίοι δεν υποχρεούνται σε δημοσίευσή τους, στη Διαύγεια και το ΕΣΗΔΗΣ. Σε αυτό το πλαίσιο, στη νέα έκδοση της εφαρμογής, περιλαμβάνονται οι διακηρύξεις, που δημοσιοποιεί η Δ.Ε.Η., ο Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε. και ο Ο.Λ.Π..
      Σημειώνεται ότι οι εν λόγω πρωτοβουλίες εντάσσονται στην κεντρική στρατηγική επιλογή του Ταμείου, που αφορά στην παροχή υψηλής προστιθέμενης αξίας υπηρεσιών για ενίσχυση της διαφάνειας, μείωση της γραφειοκρατίας, και εμπέδωση όρων ισότιμου ανταγωνισμού.      
      Για την πρόσβαση στην εφαρμογή «e-Διακηρύξεις», όπως και στις υπόλοιπες ψηφιακές υπηρεσίες που θα λειτουργήσουν στο προσεχές διάστημα και θα αφορούν την έκδοση, επιστροφή και ανανέωση εγγυητικών επιστολών, καθώς και την πληρωμή των οφειλών του πιστούχου, απαιτείται ο Μηχανικός να έχει επικαιροποιήσει τα στοιχεία του. Η διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική του παρουσία στο Ταμείο.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Το Τ.Μ.Ε.Δ.Ε. ανακοινώνει την αναβάθμιση της εφαρμογής «e-Διακηρύξεις», με ευκολότερη αναζήτηση, εξατομίκευση του περιεχομένου, καθώς και διακηρύξεις φορέων, που δεν υποχρεούνται στη δημοσίευσή τους στη Διαύγεια και το ΕΣΗΔΗΣ Δημοσίων Έργων, όπως η Δ.Ε.Η, ο Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε και ο Ο.Λ.Π. Για την πρόσβαση και τη χρήση της εφαρμογής απαιτείται η επικαιροποίηση των στοιχείων των Πιστούχων Μελών, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Φορέα www.tmede.gr.
      Ειδικότερα, με την επέκταση της εφαρμογής «e-Διακηρύξεις», οι χρήστες μπορούν πλέον να αναζητούν με πιο εύκολο τρόπο τις διακηρύξεις, που ταιριάζουν στο προφίλ της δραστηριότητάς τους, θέτοντας οποιοδήποτε συνδυασμό κριτηρίων επιθυμούν, όπως ημερομηνία, ποσό, αναθέτουσα αρχή και κατηγορίες δαπάνης (CPV).
      Με τον τρόπο αυτό, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν και να ενημερώνονται άμεσα μέσω της εξατομίκευσης της εφαρμογής, με τη χρήση των «αγαπημένων» (favorites), που ταιριάζουν στο προφίλ της δραστηριότητάς τους, για όλες τις διακηρύξεις, που αφορούν στις κατηγορίες δαπάνης (CPV), τις οποίες έχουν προεπιλέξει.
      Πρόσθετα, το Τ.Μ.Ε.Δ.Ε. έχει ξεκινήσει - όπως προανήγγειλε από την πρώτη μέρα λειτουργίας της εφαρμογής «e-Διακηρύξεις» - μια προσπάθεια να ενημερώνει τους Πιστούχους του και για διακηρύξεις φορέων, οι οποίοι δεν υποχρεούνται σε δημοσίευσή τους, στη Διαύγεια και το ΕΣΗΔΗΣ. Σε αυτό το πλαίσιο, στη νέα έκδοση της εφαρμογής, περιλαμβάνονται οι διακηρύξεις, που δημοσιοποιεί η Δ.Ε.Η., ο Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε. και ο Ο.Λ.Π..
      Σημειώνεται ότι οι εν λόγω πρωτοβουλίες εντάσσονται στην κεντρική στρατηγική επιλογή του Ταμείου, που αφορά στην παροχή υψηλής προστιθέμενης αξίας υπηρεσιών για ενίσχυση της διαφάνειας, μείωση της γραφειοκρατίας, και εμπέδωση όρων ισότιμου ανταγωνισμού.      
      Για την πρόσβαση στην εφαρμογή «e-Διακηρύξεις», όπως και στις υπόλοιπες ψηφιακές υπηρεσίες που θα λειτουργήσουν στο προσεχές διάστημα και θα αφορούν την έκδοση, επιστροφή και ανανέωση εγγυητικών επιστολών, καθώς και την πληρωμή των οφειλών του πιστούχου, απαιτείται ο Μηχανικός να έχει επικαιροποιήσει τα στοιχεία του. Η διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική του παρουσία στο Ταμείο.
    • Από Engineer
      Εγκύκλιο για τις μεγάλες εκπτώσεις στα δημόσια έργα που εκτρέπουν ως επί το πλείστον τους διαγωνισμούς και οδηγούν σε βάλτο μεγάλα και μικρά έργα, ετοιμάζεται να υπογράψει ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης σε συνεργασία με την Κομισιόν.
      Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, η εγκύκλιος θα βάζει κανόνες για την ερμηνεία των ασυνήθιστα χαμηλών προσφορών, αλλά θα είναι προαιρετικού χαρακτήρα καθώς θα είναι στην ευχέρεια του κάθε κρατικού φορέα αν θα εντάξει στα τεύχη δημοπράτησης.
      Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως «η εγκύκλιος βγαίνει για να υπάρχουν ενιαίοι κανόνες στην περίπτωση που κάποιος φορέας θέλει να περιορίσει τις ασυνήθιστα χαμηλές προσφορές. Ωστόσο, τονίζουν ότι υπάρχει αντίσταση από την αγορά για να σπάσει το απόστημα των χαμηλών προσφορών.
      Στο υπουργείο έχουν πολλά παραδείγματα έργων που βάλτωσαν λόγω μεγάλων εκπτώσεων ή ακόμη και νέων έργων όπως το Πάτρα-Πύργος που αντιμετωπίζουν τους ίδιους κινδύνους. Οι σχετικές συμβάσεις πάντως (οι 6 από τις 8 και ενδεχομένως και οι 7 από τις αναμένεται να κατατεθούν εκτός απροόπτου ακόμη και σήμερα στην βουλή.
      Χθες, ο υπουργός Υποδομών, μετά την συνεργασία που είχε με την Επίτροπο Περιφερειακής Πολιτικής Κορίνα Κρέτσου, έδωσε ένα πλαίσιο προγραμματισμού για τα ώριμα έργα που αναμένεται να τρέξουν το επόμενο διάστημα. Για παράδειγμα ανακοινώθηκε ότι την επόμενη εβδομάδα θα υπογραφεί στο Ηράκλειο η σύμβαση παραχώρησης του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι. Επιπλέον, με κοινοτική χρηματοδότηση όπως ανακοίνωσε σε κοινή συνέντευξη τύπου με την κ. Κρέτσου, θα προχωρήσουν οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του μετρό της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες της πόλης, το βόρειο τμήμα του Αξονα Κεντρικής Ελλάδας (ο σχετικός φάκελος θα σταλεί στη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Κομισιόν και για να προχωρήσει η χρηματόδότηση από Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων) και η παράκαμψη της Χαλκίδας προϋπολογισμού 250 εκατ. ευρώ.
      Μέσα στον Μάρτιο προβλέπεται να ανακοινωθεί η προεπιλογή για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), που προωθείται μέσω τριών ξεχωριστών διαγωνισμών (σύμβαση παραχώρησης, ΣΔΙΤ και ένα μικρό τμήμα ως δημόσιο έργο). Ο αρχικός προϋπολογισμός των δύο διαγωνισμών για τον ΒΟΑΚ, μέσω σύμβασης παραχώρησης και μέσω ΣΔΙΤ, φτάνει τα 1,6 δισ. ευρώ ενώ έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι μεγάλοι εγχώριοι κατασκευαστικοί όμιλοι και ξένοι επενδυτές ή διαχειριστές οδικών αξόνων.
      Κοντά στο 1 δις. ευρώ εκτιμάται το κόστος για την επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες. Συμφωνήθηκε, επίσης, με την Κομισιόν πως η γραμμή 4 του μετρό Αθήνας και ο ΒΟΑΚ θα είναι «έργα – γέφυρες» δηλαδή θα χρηματοδοτηθούν και από κοινοτικά κονδύλια της επόμενης προγραμματικής περιόδου.
      Ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε χθες πως μέσα στον Μάρτιο θα παραδοθεί και το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών το οποίο έχει δύο σταθμούς, το 2027 και το 2037. Το στρατηγικό σχέδιο θα δεσμεύει το υπουργείο Μεταφορών για 20 χρόνια και «αν δεν το ακολουθήσουν οι επομενοι υπουργοί θα πρέπει να εξηγήσουν γιατί», ενώ «θα περιλαμβάνει και δείκτες (π.χ. για την κυκλοφορία, κ.α.) και όχι μόνο έργα».

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Εγκύκλιο για τις μεγάλες εκπτώσεις στα δημόσια έργα που εκτρέπουν ως επί το πλείστον τους διαγωνισμούς και οδηγούν σε βάλτο μεγάλα και μικρά έργα, ετοιμάζεται να υπογράψει ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης σε συνεργασία με την Κομισιόν.
      Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, η εγκύκλιος θα βάζει κανόνες για την ερμηνεία των ασυνήθιστα χαμηλών προσφορών, αλλά θα είναι προαιρετικού χαρακτήρα καθώς θα είναι στην ευχέρεια του κάθε κρατικού φορέα αν θα εντάξει στα τεύχη δημοπράτησης.
      Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως «η εγκύκλιος βγαίνει για να υπάρχουν ενιαίοι κανόνες στην περίπτωση που κάποιος φορέας θέλει να περιορίσει τις ασυνήθιστα χαμηλές προσφορές. Ωστόσο, τονίζουν ότι υπάρχει αντίσταση από την αγορά για να σπάσει το απόστημα των χαμηλών προσφορών.
      Στο υπουργείο έχουν πολλά παραδείγματα έργων που βάλτωσαν λόγω μεγάλων εκπτώσεων ή ακόμη και νέων έργων όπως το Πάτρα-Πύργος που αντιμετωπίζουν τους ίδιους κινδύνους. Οι σχετικές συμβάσεις πάντως (οι 6 από τις 8 και ενδεχομένως και οι 7 από τις αναμένεται να κατατεθούν εκτός απροόπτου ακόμη και σήμερα στην βουλή.
      Χθες, ο υπουργός Υποδομών, μετά την συνεργασία που είχε με την Επίτροπο Περιφερειακής Πολιτικής Κορίνα Κρέτσου, έδωσε ένα πλαίσιο προγραμματισμού για τα ώριμα έργα που αναμένεται να τρέξουν το επόμενο διάστημα. Για παράδειγμα ανακοινώθηκε ότι την επόμενη εβδομάδα θα υπογραφεί στο Ηράκλειο η σύμβαση παραχώρησης του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι. Επιπλέον, με κοινοτική χρηματοδότηση όπως ανακοίνωσε σε κοινή συνέντευξη τύπου με την κ. Κρέτσου, θα προχωρήσουν οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του μετρό της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες της πόλης, το βόρειο τμήμα του Αξονα Κεντρικής Ελλάδας (ο σχετικός φάκελος θα σταλεί στη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Κομισιόν και για να προχωρήσει η χρηματόδότηση από Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων) και η παράκαμψη της Χαλκίδας προϋπολογισμού 250 εκατ. ευρώ.
      Μέσα στον Μάρτιο προβλέπεται να ανακοινωθεί η προεπιλογή για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), που προωθείται μέσω τριών ξεχωριστών διαγωνισμών (σύμβαση παραχώρησης, ΣΔΙΤ και ένα μικρό τμήμα ως δημόσιο έργο). Ο αρχικός προϋπολογισμός των δύο διαγωνισμών για τον ΒΟΑΚ, μέσω σύμβασης παραχώρησης και μέσω ΣΔΙΤ, φτάνει τα 1,6 δισ. ευρώ ενώ έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι μεγάλοι εγχώριοι κατασκευαστικοί όμιλοι και ξένοι επενδυτές ή διαχειριστές οδικών αξόνων.
      Κοντά στο 1 δις. ευρώ εκτιμάται το κόστος για την επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες. Συμφωνήθηκε, επίσης, με την Κομισιόν πως η γραμμή 4 του μετρό Αθήνας και ο ΒΟΑΚ θα είναι «έργα – γέφυρες» δηλαδή θα χρηματοδοτηθούν και από κοινοτικά κονδύλια της επόμενης προγραμματικής περιόδου.
      Ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε χθες πως μέσα στον Μάρτιο θα παραδοθεί και το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών το οποίο έχει δύο σταθμούς, το 2027 και το 2037. Το στρατηγικό σχέδιο θα δεσμεύει το υπουργείο Μεταφορών για 20 χρόνια και «αν δεν το ακολουθήσουν οι επομενοι υπουργοί θα πρέπει να εξηγήσουν γιατί», ενώ «θα περιλαμβάνει και δείκτες (π.χ. για την κυκλοφορία, κ.α.) και όχι μόνο έργα».
    • Από Engineer
      Με στόχο να ενημερωθούν και να προετοιμαστούν οι φορείς διοίκησης λιμένων, σχετικά με τη νέα πρόσκληση του Connecting Europe Facility (CEF) πραγματοποιήθηκε ημερίδα στο υπουργείο Ναυτιλίας.
      Το πρόγραμμα συνολικού προϋπολογισμού €100 εκατ. αφορά στη χρηματοδότηση μελετών και  έργων στα είκοσι τα λιμάνια του εκτεταμένου Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (ΔΕΔ - Μ) (Βόλος, Ελευσίνα, Καβάλα, Καλαμάτα, Κατάκολο, Κέρκυρα, Κυλλήνη, Λαύριο, Μύκονος, Μυτιλήνη, Νάξος, Πάρος, Ραφήνα, Ρόδος, Σαντορίνη, Σκιάθος, Σύρος, Χαλκίδα, Χανιά, Χίος) 
      Εξήντα πέντε (65.000.000) εκατομμύρια ευρώ αφορούν σε έργα ή/και μελέτες για σιδηροδρομικά, οδικά διασυνοριακά τμήματα του εκτεταμένου δικτύου ΔΕΔ-Μ καθώς και σε έργα ή/και μελέτες για τις συνδέσεις για την ανάπτυξη θαλάσσιων λιμένων του εκτεταμένου δικτύου ΔΕΔ-Μ. Τριάντα πέντε (35.000.000) εκατομμύρια ευρώ αφορούν σε έργα για τη μείωση του θορύβου των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών.
      Καταληκτική ημερομηνία υποβολής είναι η 24η Απριλίου 2019.

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.