Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Παραβάσεις της νομοθεσίας οδικών μεταφορών επικίνδυνων εμπορευμάτων, κατάταξη των παραβάσεων και διοικητικές κυρώσεις

    Οι παραβάσεις της νομοθεσίας οδικών μεταφορών επικίνδυνων εμπορευμάτων, η κατάταξη των παραβάσεων σε κατηγορίες και οι αντίστοιχες διοικητικές κυρώσεις δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ, το οποίο υπέγραψαν οι υπουργοί Οικονομικών και Μεταφορών.

    Το ΦΕΚ αποτελείται από 12 άρθρα. Όπως αναφέρεται σε αυτό, οι διατάξεις της παρούσας απόφασης αφορούν στους καθ’ οδόν ελέγχους που διενεργούνται για την τήρηση των απαιτήσεων που προβλέπονται στα τεχνικά Παραρτήματα της Ευρωπαϊκής Συμφωνίας για τη Διεθνή Μεταφορά Επικίνδυνων Εμπορευμάτων Οδικώς (ADR), όπως ενσωματώνονται κάθε φορά στο εθνικό δίκαιο της χώρας.

    Οι έλεγχοι διενεργούνται σε οχήματα που κυκλοφορούν στην ελληνική επικράτεια, τα οποία είναι ταξινομημένα είτε στην Ελλάδα ή σε χώρα μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης είτε σε Τρίτη χώρα και μεταφέρουν οδικώς επικίνδυνα εμπορεύματα.

    Με την παρούσα, κατατάσσονται οι παραβάσεις της νομοθεσίας σχετικά με τις οδικές μεταφορές επικίνδυνων εμπορευμάτων σε κατηγορίες, ανάλογα με τη σοβαρότητα τους, καθορίζονται οι διοικητικές κυρώσεις και τα μέτρα που επιβάλλονται, καθώς και τα πρόσωπα που είναι υπόχρεα για των καταβολή των προστίμων λαμβάνοντας υπόψη τις κείμενες διατάξεις.

    Για αναλυτικές πληροφορίες: ΦΕΚ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ

    Επιμέλεια: Μαρίνα Δημητρίου 


    Sign in to follow this  
    Sign in to follow this  

    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Στις 03.00 σήμερα τα ξημερώματα, ξεκίνησε το τελικό στάδιο μεταφοράς της Turkish Airlines στο Istanbul Airport, το οποίο αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σχετικά project στην ιστορία της Τουρκίας.
      Η διαδικασία θα διαρκέσει συνολικά 45 ώρες και θα ολοκληρωθεί το Σάββατο, 6 Απριλίου στις 23.59, όπως υποστηρίζεται σε σχετική ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας.
      Τόσο το Istanbul Airport, όσο και το Ataturk Airport θα παραμείνουν κλειστά για 12 ώρες μεταξύ της τελευταίας επιβατικής πτήσης της Turkish Airlines από το Ataturk Airport προς Σιγκαπούρη, το Σάββατο, 6 Απριλίου στις 02.00 και της πρώτης από το Istanbul Airport προς Άγκυρα στις 14.00 την ίδια ημέρα.
      Στη συνέχεια, οι πτήσεις της Turkish Airlines από το Istanbul Airport θα αυξηθούν σταδιακά.
      Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines, K. İlker Aycı δήλωσε σχετικά:
      “Διεξάγουμε τη μεγαλύτερη «μετακόμιση» στην ιστορία των αερομεταφορών, από το Ataturk Airport που φιλοξένησε την Turkish Airlines στο στάδιο της μεγαλης της ανάπτυξης στο Istanbul Airport που αποτελεί το νέο μας σπίτι. Ο όγκος του εξοπλισμού που θα μεταφέρουμε καλύπτει έκταση 33 ποδοσφαιρικών γηπέδων.
      Θα συνεχίσουμε να καλωσορίζουμε τους επισκέπτες μας από όλο τον κόσμο με τη μοναδική ποιότητα υπηρεσιών της Turkish Airlines και με τις διευρυμένες ευκαιρίες που προσφέρει το νέο μας σπίτι μετά από αυτή τη σπουδαία επιχείρηση, η οποία προκαλεί το ενδιαφέρον όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και σε παγκόσμια κλίμακα”.
      Θα μετακινηθούν φορτία αντιστοιχίας 5 χιλιάδων φορτηγών οχημάτων
      Κατά τη διάρκεια της «Μεγάλης Μετακίνησης», ο εξοπλισμός που θα μεταφερθεί από το Ataturk Airport στο Istanbul Airport ζυγίζει περίπου 47.300 τόνους.
      Στη μεταφορά περιλαμβάνονται από συσκευές ρυμούλκησης αεροσκαφών που ζυγίζουν 44 τόνους έως και μικρά και εξαιρετικά ευαίσθητα:
      Θα μεταφερθούν συνολικά περισσότερα από 10 χιλιάδες τεμάχια εξοπλισμού που ισούνται με φορτία πέντε χιλιάδων φορτηγών οχημάτων.
      Πάνω από 1800 άτομα θα εργάζονται κατά τη διάρκεια αυτής της μεγάλης επιχείρησης.
      Οι κωδικοί των αεροδρομίων αλλάζουν
      Μετά το πρόωρο άνοιγμα του Istanbul Airport τον περασμένο Οκτώβριο, οι επιβατικές πτήσεις της Turkish Airlines που αναχωρούσαν από αυτό χρησιμοποιούσαν κωδικό ISL. Μετά τη «Μεγάλη Μεταφορά», οι κωδικοί της IATA θα αλλάξουν.
      Από τις 6 Απριλίου στις 03.00, ο κωδικός IST του Ataturk Airport θα δοθεί στο Istanbul Airport.
      Το Ataturk Airport, το οποίο θα εξυπηρετεί εμπορευματικές (Cargo) και VIP επιβατικές πτήσεις θα χρησιμοποιεί πλέον τον κωδικό ISL.
       
       
       

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στις 03.00 σήμερα τα ξημερώματα, ξεκίνησε το τελικό στάδιο μεταφοράς της Turkish Airlines στο Istanbul Airport, το οποίο αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σχετικά project στην ιστορία της Τουρκίας.
      Η διαδικασία θα διαρκέσει συνολικά 45 ώρες και θα ολοκληρωθεί το Σάββατο, 6 Απριλίου στις 23.59, όπως υποστηρίζεται σε σχετική ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας.
      Τόσο το Istanbul Airport, όσο και το Ataturk Airport θα παραμείνουν κλειστά για 12 ώρες μεταξύ της τελευταίας επιβατικής πτήσης της Turkish Airlines από το Ataturk Airport προς Σιγκαπούρη, το Σάββατο, 6 Απριλίου στις 02.00 και της πρώτης από το Istanbul Airport προς Άγκυρα στις 14.00 την ίδια ημέρα.
      Στη συνέχεια, οι πτήσεις της Turkish Airlines από το Istanbul Airport θα αυξηθούν σταδιακά.
      Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines, K. İlker Aycı δήλωσε σχετικά:
      “Διεξάγουμε τη μεγαλύτερη «μετακόμιση» στην ιστορία των αερομεταφορών, από το Ataturk Airport που φιλοξένησε την Turkish Airlines στο στάδιο της μεγαλης της ανάπτυξης στο Istanbul Airport που αποτελεί το νέο μας σπίτι. Ο όγκος του εξοπλισμού που θα μεταφέρουμε καλύπτει έκταση 33 ποδοσφαιρικών γηπέδων.
      Θα συνεχίσουμε να καλωσορίζουμε τους επισκέπτες μας από όλο τον κόσμο με τη μοναδική ποιότητα υπηρεσιών της Turkish Airlines και με τις διευρυμένες ευκαιρίες που προσφέρει το νέο μας σπίτι μετά από αυτή τη σπουδαία επιχείρηση, η οποία προκαλεί το ενδιαφέρον όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και σε παγκόσμια κλίμακα”.
      Θα μετακινηθούν φορτία αντιστοιχίας 5 χιλιάδων φορτηγών οχημάτων
      Κατά τη διάρκεια της «Μεγάλης Μετακίνησης», ο εξοπλισμός που θα μεταφερθεί από το Ataturk Airport στο Istanbul Airport ζυγίζει περίπου 47.300 τόνους.
      Στη μεταφορά περιλαμβάνονται από συσκευές ρυμούλκησης αεροσκαφών που ζυγίζουν 44 τόνους έως και μικρά και εξαιρετικά ευαίσθητα:
      Θα μεταφερθούν συνολικά περισσότερα από 10 χιλιάδες τεμάχια εξοπλισμού που ισούνται με φορτία πέντε χιλιάδων φορτηγών οχημάτων.
      Πάνω από 1800 άτομα θα εργάζονται κατά τη διάρκεια αυτής της μεγάλης επιχείρησης.
      Οι κωδικοί των αεροδρομίων αλλάζουν
      Μετά το πρόωρο άνοιγμα του Istanbul Airport τον περασμένο Οκτώβριο, οι επιβατικές πτήσεις της Turkish Airlines που αναχωρούσαν από αυτό χρησιμοποιούσαν κωδικό ISL. Μετά τη «Μεγάλη Μεταφορά», οι κωδικοί της IATA θα αλλάξουν.
      Από τις 6 Απριλίου στις 03.00, ο κωδικός IST του Ataturk Airport θα δοθεί στο Istanbul Airport.
      Το Ataturk Airport, το οποίο θα εξυπηρετεί εμπορευματικές (Cargo) και VIP επιβατικές πτήσεις θα χρησιμοποιεί πλέον τον κωδικό ISL.
       
       
       
    • By Engineer
      Με την παρούσα Πρόσκληση καλούμε όσους έχουν τα απαιτούμενα προσόντα, σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 104/2011 και ειδικότερα του άρθρου 9 αυτού, καθώς και του άρθρου 6 των Κατευθυντηρίων Γραμμών για τη διαχείριση της ασφάλειας των οδικών υποδομών (ΦΕΚ 3134/Β/727-11-2012) και επιθυμούν να αποκτήσουν Πιστοποιητικό Ελεγκτή Οδικής Ασφάλειας να υποβάλλουν, έως τις 25-10-2018, αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ως εξής:
      Η παρούσα πρόσκληση απευθύνεται αποκλειστικά σε ιδιώτες Διπλωματούχους Πολιτικούς Μηχανικούς ή Αγρονόμους Τοπογράφους Μηχανικούς, εγγεγραμμένους στο Μητρώο Μελετητών που τηρείται στη Γενική Γραμματεία Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
      Η διαδικασία για την απόκτηση της Πιστοποίησης Ελεγκτή Οδικής Ασφάλειας περιγράφεται στις κάτωθι αποφάσεις:
      α) Απόφαση Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων με αρ. πρωτ.: ΔΑΟΥ/οικ.667/Φ-Αποφ./18-5-2016 (ΦΕΚ 1694/Β/713-6-2016), όπως τροποποιήθηκε με την Απόφαση Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αρ. πρωτ.: ΔΑ0Υ/οικ.968/Φ-Αποφ./2-8-2017 (ΦΕΚ 2905/Β/722-8-2017).
      β) Απόφαση Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αρ. πρωτ.: Δ14/γ/οικ.1417/Φ-Αποφ./03-08-2018 (ΑΔΑ:7ΘΓΟ465ΧΘΞ-4ΟΖ).
      Οι υποψήφιοι, προκειμένου να συμμετέχουν στο πρόγραμμα εκπαίδευσης Ελεγκτή Οδικής Ασφάλειας απαιτείται να έχουν συμπληρώσει πενταετία από την απόκτηση του διπλώματος και να διαθέτουν 5ετή εμπειρία σχετικά με τον σχεδιασμό των οδών, την τεχνολογία οδικής ασφάλειας και την ανάλυση ατυχημάτων.
      Α. Σχετικά με την εμπειρία διευκρινίζουμε τα παρακάτω:
      1. Εμπειρία στον σχεδιασμό οδών
      2. Εμπειρία στην τεχνολογία οδικής ασφάλειας
      3. Εμπειρία στην ανάλυση ατυχημάτων
      Συνημμένα Αρχεία
      D14_1817.pdf
      aitisi_gia_pistopoiisi_elegkton_od_asfaleias.docx
      1816.pdf

      View full είδηση
    • By Engineer
      Με την παρούσα Πρόσκληση καλούμε όσους έχουν τα απαιτούμενα προσόντα, σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 104/2011 και ειδικότερα του άρθρου 9 αυτού, καθώς και του άρθρου 6 των Κατευθυντηρίων Γραμμών για τη διαχείριση της ασφάλειας των οδικών υποδομών (ΦΕΚ 3134/Β/727-11-2012) και επιθυμούν να αποκτήσουν Πιστοποιητικό Ελεγκτή Οδικής Ασφάλειας να υποβάλλουν, έως τις 25-10-2018, αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ως εξής:
      Η παρούσα πρόσκληση απευθύνεται αποκλειστικά σε ιδιώτες Διπλωματούχους Πολιτικούς Μηχανικούς ή Αγρονόμους Τοπογράφους Μηχανικούς, εγγεγραμμένους στο Μητρώο Μελετητών που τηρείται στη Γενική Γραμματεία Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
      Η διαδικασία για την απόκτηση της Πιστοποίησης Ελεγκτή Οδικής Ασφάλειας περιγράφεται στις κάτωθι αποφάσεις:
      α) Απόφαση Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων με αρ. πρωτ.: ΔΑΟΥ/οικ.667/Φ-Αποφ./18-5-2016 (ΦΕΚ 1694/Β/713-6-2016), όπως τροποποιήθηκε με την Απόφαση Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αρ. πρωτ.: ΔΑ0Υ/οικ.968/Φ-Αποφ./2-8-2017 (ΦΕΚ 2905/Β/722-8-2017).
      β) Απόφαση Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αρ. πρωτ.: Δ14/γ/οικ.1417/Φ-Αποφ./03-08-2018 (ΑΔΑ:7ΘΓΟ465ΧΘΞ-4ΟΖ).
      Οι υποψήφιοι, προκειμένου να συμμετέχουν στο πρόγραμμα εκπαίδευσης Ελεγκτή Οδικής Ασφάλειας απαιτείται να έχουν συμπληρώσει πενταετία από την απόκτηση του διπλώματος και να διαθέτουν 5ετή εμπειρία σχετικά με τον σχεδιασμό των οδών, την τεχνολογία οδικής ασφάλειας και την ανάλυση ατυχημάτων.
      Α. Σχετικά με την εμπειρία διευκρινίζουμε τα παρακάτω:
      1. Εμπειρία στον σχεδιασμό οδών
      2. Εμπειρία στην τεχνολογία οδικής ασφάλειας
      3. Εμπειρία στην ανάλυση ατυχημάτων
      Συνημμένα Αρχεία
      D14_1817.pdf
      aitisi_gia_pistopoiisi_elegkton_od_asfaleias.docx
      1816.pdf
    • By Engineer
      Με το δίκτυο αυτοκινητόδρομων να λειτουργεί επαρκώς και  έχοντας ήδη μεταμορφώσει τις οδικές μεταφορές της χώρας. Μέσα σε αυτά τα έργα που έγιναν τις τελευταίες δεκαετίες ξεχωρίζουν για την τεχνική και κατασκευαστική τους πρόκληση οι οδικές σήραγγες που μελετήθηκαν και δημιουργήθηκαν από ελληνικά χέρια, αποτελώντας μοναδικό επίτευγμα και δίνοντας πολύτιμη εμπειρία στον εγχώριο κλάδο.
      Επειδή, καλό είναι να μην αυτομαστιγωνόμαστε μόνο αλλά να ευλογάμε που και που τα γένια μας, σήμερα θα σας παρουσιάσουμε τις δέκα μεγαλύτερες οδικές σήραγγες που αποτέλεσαν μνημεία εξαιρετικής συνεργασίας του τεχνικού μας κλάδου. Πολλές από αυτές δυσκόλεψαν για την κατασκευή τους, άλλες λιγότερο ενώ υπάρχει και μία που κατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ. Ας τις δούμε:
      1.ΣΗΡΑΓΓΑ ΤΕΜΠΩΝ (6 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΗΚΟΣ-ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ)
      2.ΣΗΡΑΓΓΑ ΔΡΙΣΚΟΥ (4,6 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ- ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ)
      3.ΣΗΡΑΓΓΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΑΣ (4 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ- ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ)
      4.ΣΗΡΑΓΓΑ ΜΕΤΣΟΒΟΥ (3,5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ-ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ)
      5.ΣΗΡΑΓΓΑ ΔΩΔΩΝΗΣ (3,36 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ-ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ)
      6.ΣΗΡΑΓΓΑ ΚΛΟΚΟΒΑΣ (3 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ- ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ)
      7.ΣΗΡΑΓΓΑ ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ (3 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ-ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ)
      8.ΣΗΡΑΓΓΑ ΔΟΜΟΚΟΥ (3 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ-ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ Ε65) **ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΗΡΑΓΓΑ
      9.ΣΗΡΑΓΓΑ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (2,5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ-ΝΕΑ ΟΔΟΣ)
      10.ΣΗΡΑΓΓΑ ΚΑΣΤΑΝΙΑΣ (2,22 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ-ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ)
      ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
      Το μήκος των μεγαλύτερων 10 Σηράγγων είναι 31 χιλιόμετρα. Αν τις ενώναμε θα ήταν μεγαλύτερες από την Γραμμή 1 του Μετρό της Αθήνας που έχει μήκος 24χλμ, ενώ θα μπορούσαν να καλύψουν το συνολικό μήκος της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης (31,4χλμ) και περίπου το 50% της διαδρομής της Αττικής Οδού (65χλμ).
      Ένα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία είναι πως η πλήρης διάνοιξη της Μεγάλης Σήραγγας των Τέμπων, είχε επιτευχθεί από το 2011 που συνδυάστηκε δυστυχώς με την αυλαία των έργων τότε λόγω της κρίσης. Χρειάστηκε να περάσουν 6 χρόνια ακόμα και να λειτουργήσει τον περασμένο Απρίλιο. Μην ξεχνάμε πως με τη λειτουργία της κατήργησε το πιο αιματοβαμμένο τμήμα των δρόμων της χώρας, την οδική διέλευση της κοιλάδας των Τεμπών.
      Η Σήραγγα Δρίσκου στην Εγνατία Οδό, βρισκόταν στην κορυφή του καταλόγου για χρόνια όχι μόνο για το μεγάλο μήκος της αλλά και για την τεχνική της δυσκολίας, στα βουνά της Πίνδου.
      Η Σήραγγα της Παναγοπούλας έχει 4χλμ μήκος στην κατεύθυνση προς Αθήνα αλλά 3,16χλμ μήκος στην κατεύθυνση προς Πάτρα σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εννέα που πάνω-κάτω έχουν το ίδιο μήκος και στις δύο κατευθύνσεις.
      Η Σήραγγα Κλόκοβας με μήκος 3χλμ διεκδικεί το ρεκόρ Γκίνες καθώς η διάνοιξη της έγινε σε μόλις 13 μήνες. Αυτό είναι πανελλήνιο ρεκόρ άνευ προηγουμένου σε οδική σήραγγα της χώρας και αποτέλεσε το σημαντικότερο γεγονός της κατασκευής της Ιόνιας Οδού, καταργώντας το εξαιρετικά στενό περιμετρικό πέρασμα στον ορεινό όγκο της Παλιοβούνας *(ή Κλόκοβας).
      Στον κατάλογο μας, ως εξαίρεση, βρίσκεται και η μελλοντική Σήραγγα Δομοκού. Βρίσκεται στο τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα του Ε65 και μέχρι σήμερα έχουν διανοιχθεί 1.000 μέτρα (500 από κάθε πλευρά κατά την περίοδο 2008-2011). Θα είναι το σημαντικότερο τεχνικό έργο του Ε65, καθώς θα καταργεί τις επικίνδυνες στροφές μετά τη Λαμία και βέβαια έχει ήδη μία θέση στο TOP-10 του ypodomes.com για τις μεγαλύτερες οδικές σήραγγες της χώρας.

      View full είδηση
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.