Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Το Πεκίνο δημιουργεί νέα περιβαλλοντική αστυνομική δύναμη για να πατάξει την αιθαλομίχλη

    Οι αρχές στο Πεκίνο ανακοίνωσαν τη δημιουργία ενός νέου σώματος περιβαλλοντικής αστυνομίας προκειμένου να παταχθεί η παράνομη καύση απορριμμάτων στην πόλη, σε μία κυβερνητική απάντηση στην έντονη δημόσια οργή για τα συνεχιζόμενα προβλήματα της Κίνας με το νέφος.

     

    Η «αστυνομία του περιβάλλοντος» είναι ένα από τα πολλά νέα σχέδια που ανακοίνωσε ο εκτελών χρέη δημάρχου του Πεκίνο, Κάι Τσι, προκειμένου να καταπολεμηθεί το τεράστιο πρόβλημα ρύπανσης της πόλης.

     

    Άλλα μέτρα στο σχέδιο του δημάρχου περιλαμβάνουν τη μείωση της κατανάλωσης άνθρακα κατά 30% το 2017, το κλείσιμο 500 εργοστασίων, την ενεργειακή αναβάθμιση 2.500 εγκαταστάσεων, τη σταδιακή απόσυρση 300.000 παλαιότερων οχημάτων και την προμήθεια καθαρότερου φυσικού αέριου και ντίζελ στα πρατήρια έως τις 15 Φλεβάρη.

     

    «Αν και έχουμε σημειώσει κάποια πρόοδο, η ρύπανση του αέρα το χειμώνα εξακολουθεί να είναι πολύ σοβαρή», δήλωσε ο Κάι σε τοπικά μέσα. «Γι' αυτό η κυβέρνηση πρέπει να ενισχύσει την προστασία του περιβάλλοντος και να εντείνει την εποπτεία και τη λογοδοσία μέσα στο 2017».

     

    «Η αποτέφρωση απορριμμάτων, η καύση βιομάζας, τα ανοιχτά μπάρμπεκιου, η σκόνη από τους δρόμους, όλα αυτά είναι πράξεις μη συμμόρφωσης με τους κανονισμούς και είναι στην πραγματικότητα το αποτέλεσμα χαλαρής εποπτείας και ασθενούς επιβολής του νόμου», πρόσθεσε ο δήμαρχος.

     

    Ενώ η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι ένα μόνιμο πρόβλημα στην Κίνα, το χειμώνα επιδεινώνεται και πολύ συχνά παραβιάζει τα όρια ασφαλείας του ΠΟΥ, με αποτέλεσμα να κλείνουν σχολεία και επιχειρήσεις, να ακυρώνονται πτήσεις και να περιορίζεται η κυκλοφορία.

     

    Εξάλλου, οι αρχές πρόσφατα ανακοίνωσαν ότι τα σχολεία και νηπιαγωγεία της πόλης θα είναι εξοπλισμένα με νέα συστήματα καθαρισμού του αέρα.

     

    Πηγή: http://greenagenda.gr/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B5%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CF%84/




    Σχόλια Μελών


    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Petros Stratis
      Γειά σας, σκέφτομαι να βάλω στον πίνακά μου ασφάλειες κρουστικών υπερτάσεων και θα ήθελα τη γνώμη σας. Αρχικά ξέρω οτι μπαίνει μία στη φάση και μία στον ουδέτερο (μονοφασική γραμμή) αλλά απο την άλλη πλευρά, μιάς και ο ουδέτερος (στην περιοχή μου τουλάχιστον) είναι γειωμένος στο ρολόι της ΔΕΗ, μήπως θα έκανα την ίδια δουλειά εάν έβαζα μόνο στη φάση μετά την κεντρική ασφάλεια; Επίσης είναι σωστό να μπεί πρίν το ρελέ διαρροής για να μην πέσει σε περίπτωση υπέρτασης; Τέλος σκεφτομαι να βάλω και μία ασφάλεια μετά την κεντρική μονο για το αντικεραυνικό. Ποιά είναι η άποψή σας;
    • Από een6gk
      Καλησπέρα σε όλους,
                                     θα ήθελα την βοήθεια σας στο εξής πρόβλημα που έχω ....
      Έχω ένα σπίτι στην επαρχία (συγκεκριμένα σε ορεινή περιοχή - Τσοτύλι Κοζάνης) το οποίο το ανακατασκευάζω και τώρα έχω φτάσει να θέλω να φτιάξω τα εσωτερικά πατώματα.
      Η κατάσταση έχει ως εξής .... τα πατώματα είναι ξύλινα και οι τάβλες έχουν "πετσικάρει" με αποτέλεσμα να χρειάζονται αντικατάσταση .... το ξύλινο πάτωμα είναι πολύ παλαιό και αποτελείτε από τάβλες πάχους περίπου 2 εκατοστών και από δοκάρια (γριδιές) από δρυ ή καραγάτσι τα οποία έχουν διάμετρο μέχρι και 10 εκατοστά. Όπως ανέφερα ήδη οι τάβλες έχουν πετσικάρει θέλουν αλλαγή οπωσδήποτε.
      Έχω βρει να αγοράσω ξύλο ραμποτέ από πεύκο (15 ευρώ/m2) ή από δρύ (13 ερώ/m2) πιο από τα δυο προτείνετε εσείς ;;;;
      Εγώ λέω να βάλω Πεύκο καθώς είναι πιο σκληρό από τον δρυ και συνεπώς θα είναι πιο μεγάλης αντοχής.
      Επίσης εφ όσον θα ξηλώσω το πάτωμα και θα έχω τα δοκάρια εκτεθειμένα θέλω να τα περάσω κάποιο μυκητοκτόνο – σκοροκτόνο  καθώς είναι πολύ παλιά και σίγουρα έχουν υποστεί κάποιες φθορές τις οποίες θέλω πλέον να περιορίσω και να εξαφανίσω εάν μπορώ τον παράγοντα που τις προκαλεί.
      Έχω βρει στην αγορά ότι υπάρχουν πάρα πολλά διαθέσιμα βερνίκια ξύλου τα οποία είναι και μυκητοκτόνα – σκοροκτόνα αλλά θα ήθελα για καλύτερη προστασία να περάσω πρώτα κάποιο καθαρό μυκητοκτόνο - σκοροκτόνο και μετά να περάσω κάποιο βερνίκι ξύλου το οποίο θα είναι και μυκητοκτόνο – σκοροκτόνο. Ποια η γνώμη σας για αυτό υπάρχει λόγος να το κάνω ή είναι υπερβολή ;;;;
      Βρήκα για παράδειγμα το DUROSTICK DUROWOOD KILLER αλλά αυτό είναι σε ενέσιμη μορφή εγώ θα ήθελα κάτι το οποίο να μπορώ να το περάσω με πινέλο ή ρολάκι … έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα για την συγκεκριμένη δουλειά ;;;;
      Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας
      Γιώργος
      ΥΣ : Το αναφερόμενο (DUROSTICK DUROWOOD KILLER)  είναι όντως τόσο καλό ώστε να αξίζει να το πάρω και να το αραιώσω ώστε να το εφαρμόσω με πινέλο ;;;;;
       
    • Από Engineer
      Απαγόρευση δόμησης και κάθε οχλούσας δραστηριότητας σε 15 μικρούς υγρότοπους της Αττικής επιβάλλει το υπουργείο Περιβάλλοντος. Πρόκειται για τους υγρότοπους που είχαν χαρακτηριστεί από το Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας «πρώτης προτεραιότητας» και για τον λόγο αυτό έπρεπε να ληφθούν ειδικότερα μέτρα για την προστασία τους. Οι συγκεκριμένοι υγρότοποι έχουν μεγάλη σημασία, γιατί αποτελούν μικρές και ιδιαίτερα ευαίσθητες «νησίδες» βιοποικιλότητας, στην πιο πολυπληθή περιοχή της χώρας.
      Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή», η διάταξη συμπεριελήφθη στον ν. 4559/18 και αφορά τις εκβολές του Ασωπού και του ρέματος Ραφήνας, τις λιμνοθάλασσες Ωρωπού και Ψήφτας Μεθάνων, τα παράκτια έλη Αγίων Αποστόλων, Μπρέξιζας, Λούτσας - Αρτέμιδας, Ψάθας Βιλίων, Βραυρώνας, Λεγρενών, Αλυκών Αναβύσσου, τον παράκτιο υγρότοπο Αγίου Νικολάου και τα ρέματα Κερατέας, Ερασίνου και Πύργου Βραυρώνας. Σύμφωνα με τον νόμο, στις περιοχές αυτές «απαγορεύονται η δόμηση, η επιχωμάτωση, η άσκηση οχλουσών δραστηριοτήτων και κάθε είδους δραστηριότητα που υποβαθμίζει την οικολογική τους κατάσταση, καθώς και η έκδοση αδειών δόμησης».
      Η προστασία αυτών των μικρών περιοχών είναι ιδιαίτερα σημαντική. «Οι μικροί υγρότοποι έχουν σημασία όλο τον χρόνο, ακόμη κι αν “στεγνώνουν” το καλοκαίρι, όπως π.χ. τα Λεγρενά», εξηγεί στην εφημερίδα ο Λευτέρης Σταυράκος, συνεργάτης της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας. «Την άνοιξη, οπότε οι περιοχές αυτές πλημμυρίζουν, είναι... σαν ΣΕΑ για τα πουλιά. Τα μεταναστευτικά είδη ταξιδεύουν την εποχή αυτή από τη Βόρεια Αφρική (όπου τα κυνηγούν ανελέητα, γίνεται πραγματικό μακελειό), διασχίζουν τη Μεσόγειο (όπου αντιμετωπίζουν πλήθος κινδύνων) και φθάνουν στην ηπειρωτική Ευρώπη. Ενα μέρος αυτών κάνει την πρώτη του στάση στην Αττική, για να ξεκουραστεί, να τραφεί και να ανακτήσει δυνάμεις προτού συνεχίσει το ταξίδι. Κάποια πουλιά, μάλιστα, ενδέχεται να κάνουν τις φωλιές τους εκεί. Εχουμε καταγράψει περισσότερα από 200 είδη μεταναστευτικών πουλιών που περνούν από τους αττικούς υγρότοπους».
      Η ιδιαιτερότητα των συγκεκριμένων υγροτόπων είναι ότι δέχονται μεγάλες πιέσεις, ακριβώς επειδή βρίσκονται στον πολυπληθέστερο νομό της χώρας. «Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Ο υγρότοπος της Αρτέμιδας βρίσκεται στην παραλία του Αγίου Νικολάου, η οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής το καλοκαίρι. Οι περισσότεροι αγνοούν την ύπαρξή του. Κάποιοι, όμως, βάζουν δίχτυα, με σκοπό να πιάσουν ψάρια. Αλλοι κυνηγούν πουλιά, κι ας είναι ελάχιστη η έκτασή του. Πολλοί πηγαίνουν τα σκυλιά τους βόλτα εκεί ή βάζουν ταΐστρες για αδέσποτα. Αυτή είναι μια ιδιαίτερα σημαντική απειλή γιατί τα σκυλιά κυνηγούν για παιχνίδι τα πουλιά, που είναι ήδη εξαντλημένα και τα διώχνουν. Αρκετά παλαιότερα, κάποιοι δήμαρχοι ήθελαν να τον μπαζώσουν όλο, ευτυχώς τώρα έχουν σταματήσει. Δυστυχώς, αυτή η εικόνα επαναλαμβάνεται στους περισσότερους μικρούς υγρότοπους, που είναι πολύ ευαίσθητες νησίδες βιοποικιλότητας».
      Στην Αττική, από ειδικό πλαίσιο προστασίας διέπονται ο υγρότοπος στον Σχινιά (μέσα στο Εθνικό Πάρκο) και του Βουρκαρίου στα Μέγαρα.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Απαγόρευση δόμησης και κάθε οχλούσας δραστηριότητας σε 15 μικρούς υγρότοπους της Αττικής επιβάλλει το υπουργείο Περιβάλλοντος. Πρόκειται για τους υγρότοπους που είχαν χαρακτηριστεί από το Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας «πρώτης προτεραιότητας» και για τον λόγο αυτό έπρεπε να ληφθούν ειδικότερα μέτρα για την προστασία τους. Οι συγκεκριμένοι υγρότοποι έχουν μεγάλη σημασία, γιατί αποτελούν μικρές και ιδιαίτερα ευαίσθητες «νησίδες» βιοποικιλότητας, στην πιο πολυπληθή περιοχή της χώρας.
      Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή», η διάταξη συμπεριελήφθη στον ν. 4559/18 και αφορά τις εκβολές του Ασωπού και του ρέματος Ραφήνας, τις λιμνοθάλασσες Ωρωπού και Ψήφτας Μεθάνων, τα παράκτια έλη Αγίων Αποστόλων, Μπρέξιζας, Λούτσας - Αρτέμιδας, Ψάθας Βιλίων, Βραυρώνας, Λεγρενών, Αλυκών Αναβύσσου, τον παράκτιο υγρότοπο Αγίου Νικολάου και τα ρέματα Κερατέας, Ερασίνου και Πύργου Βραυρώνας. Σύμφωνα με τον νόμο, στις περιοχές αυτές «απαγορεύονται η δόμηση, η επιχωμάτωση, η άσκηση οχλουσών δραστηριοτήτων και κάθε είδους δραστηριότητα που υποβαθμίζει την οικολογική τους κατάσταση, καθώς και η έκδοση αδειών δόμησης».
      Η προστασία αυτών των μικρών περιοχών είναι ιδιαίτερα σημαντική. «Οι μικροί υγρότοποι έχουν σημασία όλο τον χρόνο, ακόμη κι αν “στεγνώνουν” το καλοκαίρι, όπως π.χ. τα Λεγρενά», εξηγεί στην εφημερίδα ο Λευτέρης Σταυράκος, συνεργάτης της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας. «Την άνοιξη, οπότε οι περιοχές αυτές πλημμυρίζουν, είναι... σαν ΣΕΑ για τα πουλιά. Τα μεταναστευτικά είδη ταξιδεύουν την εποχή αυτή από τη Βόρεια Αφρική (όπου τα κυνηγούν ανελέητα, γίνεται πραγματικό μακελειό), διασχίζουν τη Μεσόγειο (όπου αντιμετωπίζουν πλήθος κινδύνων) και φθάνουν στην ηπειρωτική Ευρώπη. Ενα μέρος αυτών κάνει την πρώτη του στάση στην Αττική, για να ξεκουραστεί, να τραφεί και να ανακτήσει δυνάμεις προτού συνεχίσει το ταξίδι. Κάποια πουλιά, μάλιστα, ενδέχεται να κάνουν τις φωλιές τους εκεί. Εχουμε καταγράψει περισσότερα από 200 είδη μεταναστευτικών πουλιών που περνούν από τους αττικούς υγρότοπους».
      Η ιδιαιτερότητα των συγκεκριμένων υγροτόπων είναι ότι δέχονται μεγάλες πιέσεις, ακριβώς επειδή βρίσκονται στον πολυπληθέστερο νομό της χώρας. «Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Ο υγρότοπος της Αρτέμιδας βρίσκεται στην παραλία του Αγίου Νικολάου, η οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής το καλοκαίρι. Οι περισσότεροι αγνοούν την ύπαρξή του. Κάποιοι, όμως, βάζουν δίχτυα, με σκοπό να πιάσουν ψάρια. Αλλοι κυνηγούν πουλιά, κι ας είναι ελάχιστη η έκτασή του. Πολλοί πηγαίνουν τα σκυλιά τους βόλτα εκεί ή βάζουν ταΐστρες για αδέσποτα. Αυτή είναι μια ιδιαίτερα σημαντική απειλή γιατί τα σκυλιά κυνηγούν για παιχνίδι τα πουλιά, που είναι ήδη εξαντλημένα και τα διώχνουν. Αρκετά παλαιότερα, κάποιοι δήμαρχοι ήθελαν να τον μπαζώσουν όλο, ευτυχώς τώρα έχουν σταματήσει. Δυστυχώς, αυτή η εικόνα επαναλαμβάνεται στους περισσότερους μικρούς υγρότοπους, που είναι πολύ ευαίσθητες νησίδες βιοποικιλότητας».
      Στην Αττική, από ειδικό πλαίσιο προστασίας διέπονται ο υγρότοπος στον Σχινιά (μέσα στο Εθνικό Πάρκο) και του Βουρκαρίου στα Μέγαρα.
    • Από Engineer
      Oι διακοπές στις πόλεις υποτίθεται ότι είναι αναζωογονητικές. Ωστόσο, οι ειδικοί προειδοποιούν τους τουρίστες ότι δαπανώντας ένα Σαββατοκύριακο στις πιο δημοφιλείς αλλά μολυσμένες πόλεις της Ευρώπης, μπορεί να έχουν τις ίδιες συνέπειες για την υγεία με το κάπνισμα ενός έως τεσσάρων τσιγάρων.
      Ο παραλληλισμός ανάμεσα στην ατμοσφαιρική ρύπανση και στο κάπνισμα των τσιγάρων βασίζεται σε έρευνα του Berkeley Earth, που εστιάζεται στα μικροσωματίδια, τα οποία είναι το συχνότερα χρησιμοποιούμενο μέτρο για τα επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Αν και τα δεδομένα των τελευταίων μηνών είναι εύκολο να βρεθούν, είναι η πρώτη φορά που συνδυάζονται σε πραγματικό χρόνο τα στοιχεία για τον τουρισμό και τα δεδομένα για την ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα, έτσι ώστε να γνωρίζουν οι παραθεριστές τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν το καλοκαίρι.
      «Οταν η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι μεγάλη, ακούμε ότι πρέπει να αποφεύγουμε να τρώμε έξω και να αθλούμαστε. Αλλά το περπάτημα στις πόλεις και το φαγητό σε υπαίθρια εστιατόρια είναι ακριβώς αυτά που συνιστούν τις διακοπές στην πόλη. Αυτή τη στιγμή, οι τουρίστες, ανάμεσα στους οποίους και παιδιά, εξαναγκάζονται να καπνίζουν όσον αφορά τις συνέπειες για την υγεία τους», δήλωσε ο Ζενς Μιούλερ, συντονιστής ποιότητας ατμόσφαιρας και ντίζελ.
      Στο... σκοτάδι
      Ακόμα και μικρές ποσότητες ατμοσφαιρικής ρύπανσης μπορούν να καταστρέψουν την καρδιά μας, σύμφωνα με έρευνες που δημοσιεύθηκαν την περασμένη εβδομάδα. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι η ρύπανση μπορεί να είναι πολύ χειρότερη από αυτή που έχει αναγνωριστεί σήμερα. Αυτό συμβαίνει επειδή οι Αρχές τοποθετούν τους σταθμούς καταγραφής της ρύπανσης σε πάρκα ή ήσυχους δρόμους ή απλώς τους απενεργοποιούν γενικά προκειμένου να κρύψουν τα κακά αποτελέσματα. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρόκειται να οδηγήσει τις κυβερνήσεις της Ρουμανίας και του Βελγίου στο δικαστήριο γι’ αυτή τη συμπεριφορά. Επίσης, οργανώσεις πολιτών, απαντώντας στο πρόβλημα, έχουν δημιουργήσει προγράμματα καταγραφής ρύπων. Αυτά τα προγράμματα έχουν καταγράψει πολύ υψηλότερη ατμοσφαιρική ρύπανση από τα επίσημα στοιχεία σε Ιταλία, Γερμανία, Βουλγαρία και Βέλγιο. Την ίδια στιγμή, η Βρετανία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ουγγαρία και η Ρουμανία θα καταβάλουν πολλά δισεκατομμύρια σε πρόστιμα για παραβίαση των προτύπων ατμοσφαιρικής ρύπανσης της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
      Οι επικεφαλής του τουριστικού τομέα πρέπει να προσέξουν. Η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι η δεύτερη μεγαλύτερη περιβαλλοντική ανησυχία για τους Ευρωπαίους και σύμφωνα με έρευνα οι τουρίστες αποφεύγουν το Χονγκ Κονγκ εξαιτίας της κακής ατμόσφαιρας. Το καλοκαίρι είναι εποχή υψηλής επισκεψιμότητας σε Βαρκελώνη και Λονδίνο.
      Τα αυτοκίνητα είναι η βασική πηγή μικροσωματιδίων στις πόλεις κατά τους θερινούς μήνες. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων παραβιάζουν τη νομοθεσία περί απόδοσης των καυσίμων, δίνοντας στην κυκλοφορία οχήματα που μολύνουν περισσότερο από όσο πρέπει. Η αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται ότι τα σύγχρονα ντίζελ είναι «καθαρά», αλλά έλεγχοι που έγιναν υποδεικνύουν ότι αυτό είναι αναληθές. Ως αποτέλεσμα πόλεις όπως το Παρίσι, το Λονδίνο, το Αμβούργο και το Μιλάνο άρχισαν να περιορίζουν τα αυτοκίνητα που κινούνται με ντίζελ.
      Πηγή: Εφημερίδα «Καθημερινή»

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.