Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Η μεγαλύτερη γέφυρα που έχει κατασκευαστεί από 3D printer

    Στη συνοικία Μπάοσαν (Baoshan), στη Σαγκάη, στην Κίνα, έγινε η μεγαλύτερη πεζογέφυρα του κόσμου από 3D εκτυπωτή, με μοναδικό υλικό το τσιμέντο.Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από μια ομάδα, επικεφαλής της οποίας ήταν ο καθηγητής στη Σχολή Αρχιτεκτονικής του πανεπιστημίου Τσινγκχουά, Σου Βεϊγκουό σε συνεργασία με την εταιρεία Shanghai Wisdom Bay Investment Management Company.

    Το μήκος της είναι 26,3 μέτρα και το πλάτος 3,6 μέτρα. Οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από την πολύ παλιά γέφυρα Άντζι στο Ζαοσιάν, την πιο παλιά, ανοιχτή, πέτρινη, αψιδωτή γέφυρα του κόσμου.

    Το έργο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από μια ομάδα με επικεφαλής τον καθηγητή Σου Γουέιγκο (Xu Weiguo) της σχολής Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Τσινγκχουά ( Tsinghua), τη «Zoina Land Joint Research Center For Digital Architecture»(JCDA), μαζί με την εταιρία διαχείρισης επενδύσεων.

    Η τρισδιάστατη εκτυπωμένη γέφυρα έχει μήκος 26,3 μέτρα και πλάτος 3,6 μέτρων. Στην ανάπτυξη της δομής, η ομάδα ακολούθησε το σχέδιο της αρχαίας πέτρινης γέφυρας Αντζί (Anji), η οποία θεωρείται η παλαιότερη με σχήμα αψίδα του κόσμου και κατασκευάστηκε πριν από 1.400 χρόνια.

    Στην γέφυρα είναι ενσωματωμένο σύστημα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο: τα στοιχεία της τάσης της κατασκευής και της παραμόρφωσής της συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο. Αυτό θα έχει πρακτική συνέπεια όσον αφορά τη συμπεριφορά νέων υλικών σκυροδέματος και τις μηχανικές ιδιότητες της δομής των εκτυπωτικών εξαρτημάτων.

    Edited by Engineer



    Σχόλια Μελών


    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Οι τελευταίες έντονες βροχοπτώσεις στην ορεινή Κορινθία δημιούργησαν πάρα πολλά προβλήματα στους κατοίκους αλλά και μεγάλες καταστροφές.
      Όπως μετέδωσε το korinthostv.gr έπεσε η γέφυρα στον Όλβιο ποταμό που συνδέει την ανατολική με τη δυτική πλευρά, απο Μεσινο προς Αρχαία Φενεό-Λίμνη Δοξα, και ο Φενεός έχει κοπεί στα δύο. Γίνονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

      Στο σημείο βρίσκονται ο Δήμαρχος Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Πελοπίδας Καλλίρης. Ο αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου Αγγελος Παπαγγελόπουλος ο περιφερειακός σύμβουλος Κωνσταντίνος Λέγκας o υποψήφιος δήμαρχος Σικυωνίων Δημήτρης Παπαγεωργίου Σικυωνίων και ο υποψήφιος Δήμαρχος Σικυωνίων Μάρκος Λέγγας.

       
      View full είδηση
    • Από Engineer
      Οι τελευταίες έντονες βροχοπτώσεις στην ορεινή Κορινθία δημιούργησαν πάρα πολλά προβλήματα στους κατοίκους αλλά και μεγάλες καταστροφές.
      Όπως μετέδωσε το korinthostv.gr έπεσε η γέφυρα στον Όλβιο ποταμό που συνδέει την ανατολική με τη δυτική πλευρά, απο Μεσινο προς Αρχαία Φενεό-Λίμνη Δοξα, και ο Φενεός έχει κοπεί στα δύο. Γίνονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

      Στο σημείο βρίσκονται ο Δήμαρχος Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Πελοπίδας Καλλίρης. Ο αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου Αγγελος Παπαγγελόπουλος ο περιφερειακός σύμβουλος Κωνσταντίνος Λέγκας o υποψήφιος δήμαρχος Σικυωνίων Δημήτρης Παπαγεωργίου Σικυωνίων και ο υποψήφιος Δήμαρχος Σικυωνίων Μάρκος Λέγγας.

       
    • Από Engineer
      Η Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26 βρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός στη Χ.Θ. 40+631.
      Πρόκειται για χαλύβδινη τοξωτή γέφυρα τριών ανοιγμάτων που κατασκευάζεται με τη μέθοδο της τμηματικής προώθησης. Η οριστική μελέτη του τεχνικού έγινε από την Κ/Ξ “ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΛΙΟΥ Α.Ε. και INTECSA-INARSA S.A.” το 2009.
      Η μελέτη εφαρμογής και η μελετητική υποστήριξη κατά την κατασκευή αποτέλεσαν το αντικείμενο της “Ι. ΜΑΥΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ Α.Ε.”.
      Λόγω της πολυπλοκότητας του έργου, η μελέτη εφαρμογής περιλαμβάνει πληθώρα αναλύσεων, ελέγχων, σχεδίων κοπής και κατασκευαστικών λύσεων που προέκυψαν κατά την εξέλιξη της κατασκευής.
      Ενδεικτικά αναφέρονται η μελέτη προώθησης του καταστρώματος σε επίπεδο εφαρμογής, ο σχεδιασμός των προσωρινών δικτυωτών μεσοβάθρων, η διαδικασία ανέγερσης των τόξων, η μεθοδολογία τάνυσης των αναρτήρων, η μελέτη σεισμικής μόνωσης και τα σχέδια κοπής όλων των μεταλλικών στοιχείων της γέφυρας.
      Κατασκευάστηκε πάνω από το ενεργό ρήγμα της Εκκάρας. Αποτελείται από τρία αμφιέρειστα τόξα πάνω σε βάθρα οπλισμένου σκυροδέματος και το βάθος της μισγάγγειας που γεφυρώνει ξεπερνά τα 70m. Οι κύριες διαμήκεις δοκοί (ελκυστήρες), τα τόξα και οι αναρτήρες είναι χαλύβινοι, ενώ οι εγκάρσιες διαδοκίδες σύμμικτες με την πλάκα κυκλοφορίας των συρμών.
       

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Η Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26 βρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός στη Χ.Θ. 40+631.
      Πρόκειται για χαλύβδινη τοξωτή γέφυρα τριών ανοιγμάτων που κατασκευάζεται με τη μέθοδο της τμηματικής προώθησης. Η οριστική μελέτη του τεχνικού έγινε από την Κ/Ξ “ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΛΙΟΥ Α.Ε. και INTECSA-INARSA S.A.” το 2009.
      Η μελέτη εφαρμογής και η μελετητική υποστήριξη κατά την κατασκευή αποτέλεσαν το αντικείμενο της “Ι. ΜΑΥΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ Α.Ε.”.
      Λόγω της πολυπλοκότητας του έργου, η μελέτη εφαρμογής περιλαμβάνει πληθώρα αναλύσεων, ελέγχων, σχεδίων κοπής και κατασκευαστικών λύσεων που προέκυψαν κατά την εξέλιξη της κατασκευής.
      Ενδεικτικά αναφέρονται η μελέτη προώθησης του καταστρώματος σε επίπεδο εφαρμογής, ο σχεδιασμός των προσωρινών δικτυωτών μεσοβάθρων, η διαδικασία ανέγερσης των τόξων, η μεθοδολογία τάνυσης των αναρτήρων, η μελέτη σεισμικής μόνωσης και τα σχέδια κοπής όλων των μεταλλικών στοιχείων της γέφυρας.
      Κατασκευάστηκε πάνω από το ενεργό ρήγμα της Εκκάρας. Αποτελείται από τρία αμφιέρειστα τόξα πάνω σε βάθρα οπλισμένου σκυροδέματος και το βάθος της μισγάγγειας που γεφυρώνει ξεπερνά τα 70m. Οι κύριες διαμήκεις δοκοί (ελκυστήρες), τα τόξα και οι αναρτήρες είναι χαλύβινοι, ενώ οι εγκάρσιες διαδοκίδες σύμμικτες με την πλάκα κυκλοφορίας των συρμών.
       
    • Από Engineer
      Τις αναγκαίες δοκιμαστικές φορτίσεις στην σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26, στην Εκκάρα Δομοκού, πραγματοποίησε σήμερα η ΕΡΓΟΣΕ.
      Δύο συρμοί με βαγόνια-πλατφόρμες που είχαν φορτωθεί με βαρύ φορτίο σιδηροτροχιών, συνολικού βάρους 800 τόνων οδηγήθηκαν στα τρία ανοίγματα της γέφυρας και πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις στατικής συμπεριφοράς της γέφυρας. Οι δοκιμές που διήρκεσαν πάνω από 5 ώρες ήταν απολύτως επιτυχημένες, και έτσι, η ωραιότερη σιδηροδρομική γέφυρα της χώρας θεωρείται έτοιμη να τεθεί σε κυκλοφορία. Αυτό θα συμβεί την επόμενη εβδομάδα, όταν το τμήμα «Αγγείες – Δομοκός» (το μόνο τμήμα που έλειπε μέχρι τώρα από το έργο κατασκευής της νέας γραμμής «Τιθορέα-Λειανοκλάδι-Δομοκός») θα δοθεί σε κυκλοφορία.
      Όσον αφορά την γέφυρα της Εκκάρας, η ΕΡΓΟΣΕ υπογραμμίζει την σπουδαιότητα που έχει η ολοκλήρωση ενός τόσο σύνθετου και δύσκολου έργου και αισθάνεται υποχρεωμένη να συγχαρεί όλα τα στελέχη της που συμμετείχαν στην μελέτη, επίβλεψη και κατασκευή του έργου.

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.