Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Ινστιτούτο Βιομηχανικών Συστημάτων: Το μέλλον ανήκει στις έξυπνες πόλεις

    Ο κίνδυνος «εισβολής» στον υπολογιστή μας μέσω κακόβουλου λογισμικού απασχολεί όλους τους χρήστες. Μπορούμε να φανταστούμε πόσο μεγαλύτερη ζημιά είναι δυνατόν να προκληθεί εάν η εισβολή επιτευχθεί όχι σε έναν υπολογιστή ιδιώτη, αλλά στο δίκτυο μιας βιομηχανικής εγκατάστασης ή ενός οργανισμού, ο οποίος ελέγχει σημαντικές υποδομές ή διαθέτει στα αρχεία του τα στοιχεία πλήθους πολιτών; Σήμερα υπάρχει μια πλατφόρμα ανάλυσης κακόβουλου λογισμικού, η οποία εξετάζει εάν μια ψηφιακή εφαρμογή ή ένα πρόγραμμα που διατίθεται, εμπεριέχει κινδύνους για την ασφάλεια του υπολογιστικού δικτύου. «Πρόκειται για μια πλατφόρμα που είναι μοναδική στην Ελλάδα και μπορεί να επεξεργάζεται ύποπτο λογισμικό, να το αναγνωρίζει και να το ταξινομεί ως κακόβουλο», λέει στην «Κ» ο κ. Δημήτρης Σερπάνος, διευθυντής του Ινστιτούτου Βιομηχανικών Συστημάτων (ΙΝΒΙΣ). Το Ινστιτούτο έχει αναπτύξει τεχνολογίες για την ασφάλεια βιομηχανικών υπολογιστών και δικτύων με σκοπό την προστασία υποδομών, όπως ηλεκτρικά δίκτυα, συστήματα διαχείρισης υδάτων ή κυκλοφορίας.

    Το Ινστιτούτο Βιομηχανικών Συστημάτων (ΙΝΒΙΣ) αποτελεί το μοναδικό ινστιτούτο στην Ελλάδα που εστιάζει στις συγκεκριμένες τεχνολογίες σε βιομηχανικό επίπεδο. Ιδρύθηκε το 1998 ως ανεξάρτητο ινστιτούτο στην Πάτρα, με στόχο τη διεπιστημονική έρευνα και την προηγμένη ανάπτυξη συστημάτων για τον παραγωγικό τομέα. Σήμερα αποτελεί ένα από τα τρία ινστιτούτα του Ερευνητικού Κέντρου «Αθηνά» και στεγάζεται στο κτίριο του Επιστημονικού Πάρκου Πατρών. Κατά τη διάρκεια της 20ετούς λειτουργίας του το ΙΝΒΙΣ έχει εκτελέσει πάνω από 100 προγράμματα, χρηματοδοτούμενα από ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους, καθώς και από ιδιωτικές εταιρείες της Ευρώπης και των ΗΠΑ.

    Ενα από τα προγράμματα του ΙΝΒΙΣ, με αντικείμενο την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών και έκτακτων γεγονότων, στηρίζεται στην καινοτόμο αξιοποίηση της ήδη υπάρχουσας υποδομής αισθητήρων και υπολογιστών. Παράδειγμα το σύστημα Loccatec, το οποίο υποβοηθεί την έρευνα και διάσωση σε περίπτωση καταστροφικού σεισμού. Το σύστημα συγκεντρώνει δεδομένα από αισθητήρες εγκατεστημένους σε κτίρια ώστε να καθοδηγήσει κατάλληλα τις ομάδες διάσωσης προς σημεία όπου είναι πιθανό να υπάρχουν επιζώντες. Ανάλογα το σύστημα ASPIS μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε δίκτυα μεταφορών, όπως στο μετρό. Συλλέγοντας δεδομένα από αισθητήρες και κάμερες διατηρεί στη μνήμη του την κίνηση μισή ώρα πριν συμβεί καταστροφικό γεγονός (π.χ. σεισμός, ατύχημα ή έκρηξη) έτσι ώστε να είναι καταγεγραμμένο πού βρίσκονταν άνθρωποι και να είναι αποτελεσματικότερο το έργο των ομάδων διάσωσης.

    Σεισμογράφος

    Επίσης, το ΙΝΒΙΣ έχει αναπτύξει, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών, εκπαιδευτικό σεισμογράφο χαμηλού κόστους, ο οποίος έχει χρησιμοποιηθεί σε δημοτικά σχολεία για την εξοικείωση των μαθητών στις μετρήσεις φυσικών μεγεθών, καθώς και για περιβαλλοντική εκπαίδευση.

    «Το μέλλον ανήκει στις έξυπνες πόλεις», λέει ο κ. Σερπάνος. «Η εγκατεστημένη υποδομή αισθητήρων και ευφυών συστημάτων αποτελεί σημαντική βάση για την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών, όπως “Εξυπνα” Σπίτια και Κτίρια, “Εξυπνη” Αποκομιδή Σκουπιδιών, “Εξυπνη” Στάθμευση και Διαχείριση Κυκλοφορίας κ.λπ. Βασικό ζητούμενο είναι ο κατάλληλος συγχρονισμός, έτσι ώστε να “κουμπώνουν” κατάλληλα οι δραστηριότητες για να μην υπάρχει απώλεια ενέργειας, χρόνου και πόρων. Τα δεδομένα που παράγονται από αυτές τις υπηρεσίες αναλύονται συνεχώς για να βελτιωθεί η ποιότητά τους». «Εργα που υλοποιεί το Ινστιτούτο Βιομηχανικών Συστημάτων, όπως το Esmartcity, επικεντρώνουν στα “Εξυπνα” Κτίρια, στην “Εξυπνη” Ενέργεια και στον “Εξυπνο” Οδοφωτισμό δημιουργώντας σχετικές πιλοτικές εγκαταστάσεις», σημειώνει ο κ. Σερπάνος.

    Στα έργα όπου συμμετέχει το ΙΝΒΙΣ περιλαμβάνεται πρόγραμμα για την αύξηση της ενεργειακής αποδοτικότητας ενεργοβόρων δημόσιων κτιρίων, όπως τα νοσοκομεία. Με μέτρηση της κατανάλωσης ενέργειας σε διάφορα σημεία του κτιρίου, δημιουργείται το αντίστοιχο «προφίλ» στη διάρκεια του έτους και τίθενται στόχοι βελτίωσης, χωρίς βέβαια αρνητική επίδραση στην ευαίσθητη λειτουργία των νοσοκομείων.



    Σχόλια Μελών


    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Το Παρίσι και το Χονγκ Κονγκ για πρώτη φορά κατατάχθηκαν μαζί με τη Σιγκαπούρη ως οι ακριβότερες πόλεις για να ζει κανείς, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε με τις υπηρεσίες κοινής ωφελείας και τις μεταφορές να αυξάνουν το κόστος διαβίωσης.
      Η Ζυρίχη, η Γενεύη και η Οσάκα της Ιαπωνίας ακολουθούν σε κοντινή απόσταση, ενώ πόλεις αναδυόμενων αγορών όπως η Κωνσταντινούπολη και η Μόσχα έπεσαν στην κατάταξη εξαιτίας του υψηλού πληθωρισμού και της υποτίμησης του νομίσματος τους, σύμφωνα με την έρευνα του Economist Intelligence Unit (EIU) σε 133 πόλεις.
      Για την έρευνα του EIU, οι μελετητές συνέκριναν το κόστος περισσότερων των 150 προϊόντων και υπηρεσιών, όπως αυτοκίνητα, τρόφιμα, ενοίκιο, μεταφορές και ενδύματα σε 133 πόλεις. Ένα γυναικείο κούρεμα κοστίζει περίπου 15 δολάρια στο Μπάνγκαλορ της Ινδίας, συγκριτικά με 210 στη Νέα Υόρκη, για παράδειγμα, ενώ ένα μπουκάλι μπύρας κοστίζει περίπου μισό δολάριο στο Λάγος της Νιγηρίας και πάνω από 3 δολάρια στη Ζυρίχη.
      Οι βρετανικές πόλεις ανέβηκαν μερικές θέσεις ένα χρόνο αφότου υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες εξαιτίας της αβεβαιότητας του Brexit, με το Λονδίνο να έρχεται στην 22η θέση και το Μάντσεστερ στην 51η καταγράφοντας αντίστοιχα άνοδο οκτώ και πέντε θέσεων.
      Ωστόσο η υποχώρηση μιας πόλης στην κατάταξη δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η ζωή έγινε αυτομάτως πιο φθηνή για τους κατοίκους της, καθώς οι τιμές προσαρμόζονται στον πληθωρισμό συχνά πιο γρήγορα από τους μισθούς, δήλωσε η Γκιουνές Τσανσίζ από το ινστιτούτο World Resources Institute (WRI).
      «Το κόστος διαβίωσης στην Κωνσταντινούπολη, για παράδειγμα, φαίνεται να έχει μειωθεί, αλλά καθώς έχουν αυξηθεί οι δαπάνες των νοικοκυριών, αυτό δεν έχει θετικό αντίκτυπο στην καθημερινή ζωή των κατοίκων», δήλωσε η Τσανσίζ, διευθύντρια του προγράμματος του WRI ‘Βιώσιμες Πόλεις της Τουρκίας’.
      H Δυτική Ευρώπη πρωταγωνιστει στην λίστα καθώς τρείς πόλεις βρίσκονται στην πρώτη πεντάδα και τέσσερις ανάμεσα στις δέκα ακριβότερες πόλεις του κόσμου Από την Ασία πρέρχονται τέσσερις πόλεις ενω το Τελ Αβιβ ειναι η μοναδική εκπρόσωπος της Μέσης Ανατολής Το Τελ Αβίβ, που κατατάχθηκε στην 28η θέση μόλις πέντε χρόνια πριν, βρίσκεται δίπλα στο Λος Άντζελες, ως η δέκατη πιο ακριβή πόλη στην έρευνα. Η ανατίμηση του νομίσματος συνέβαλε στην αύξηση αυτή, αλλά το Τελ Αβίβ έχει επίσης ένα συγκεκριμένο κόστος που αυξάνει τις τιμές, ιδίως εκείνες που αφορούν την αγορά, την ασφάλιση και τη συντήρηση ενός αυτοκινήτου, οι οποίες ωθούν το κόστος μεταφοράς 64% πάνω από τις τιμές της Νέας Υόρκης
      Στην έβδομη και κοινή δέκατη θέση αντίστοιχα, η Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες είναι οι μόνες πόλεις στις πρώτες 10 από τη Βόρεια Αμερική.
       
      Μεθοδολογία
       
      Για τις ανάγκες της έρευνας συγκεντρώνονται περισσότερες από 50.000 τιμές κάθε Μάρτιο και Σεπτέμβριο και δημοσιεύεται τον Ιούνιο και τον Δεκέμβριο. Οι ερευνητές της Economist Intelligence Unit ερευνούν μια σειρά καταστημάτων: σούπερ μάρκετ, καταστήματα μεσαίου κόστους και εξειδικευμένα καταστήματα ειδικών τιμών. Οι τιμές αντικατοπτρίζουν το κόστος για περισσότερα από 160 είδη σε κάθε πόλη. Οι συγκεντρωμένες τιμές μετατρέπονται στη συνέχεια σε ένα κεντρικό νόμισμα (δολάρια ΗΠΑ) χρησιμοποιώντας την τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία και σταθμίζονται προκειμένου να επιτευχθούν συγκριτικοί δείκτες.


      View full είδηση
    • Από Engineer
      Το Παρίσι και το Χονγκ Κονγκ για πρώτη φορά κατατάχθηκαν μαζί με τη Σιγκαπούρη ως οι ακριβότερες πόλεις για να ζει κανείς, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε με τις υπηρεσίες κοινής ωφελείας και τις μεταφορές να αυξάνουν το κόστος διαβίωσης.
      Η Ζυρίχη, η Γενεύη και η Οσάκα της Ιαπωνίας ακολουθούν σε κοντινή απόσταση, ενώ πόλεις αναδυόμενων αγορών όπως η Κωνσταντινούπολη και η Μόσχα έπεσαν στην κατάταξη εξαιτίας του υψηλού πληθωρισμού και της υποτίμησης του νομίσματος τους, σύμφωνα με την έρευνα του Economist Intelligence Unit (EIU) σε 133 πόλεις.
      Για την έρευνα του EIU, οι μελετητές συνέκριναν το κόστος περισσότερων των 150 προϊόντων και υπηρεσιών, όπως αυτοκίνητα, τρόφιμα, ενοίκιο, μεταφορές και ενδύματα σε 133 πόλεις. Ένα γυναικείο κούρεμα κοστίζει περίπου 15 δολάρια στο Μπάνγκαλορ της Ινδίας, συγκριτικά με 210 στη Νέα Υόρκη, για παράδειγμα, ενώ ένα μπουκάλι μπύρας κοστίζει περίπου μισό δολάριο στο Λάγος της Νιγηρίας και πάνω από 3 δολάρια στη Ζυρίχη.
      Οι βρετανικές πόλεις ανέβηκαν μερικές θέσεις ένα χρόνο αφότου υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες εξαιτίας της αβεβαιότητας του Brexit, με το Λονδίνο να έρχεται στην 22η θέση και το Μάντσεστερ στην 51η καταγράφοντας αντίστοιχα άνοδο οκτώ και πέντε θέσεων.
      Ωστόσο η υποχώρηση μιας πόλης στην κατάταξη δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η ζωή έγινε αυτομάτως πιο φθηνή για τους κατοίκους της, καθώς οι τιμές προσαρμόζονται στον πληθωρισμό συχνά πιο γρήγορα από τους μισθούς, δήλωσε η Γκιουνές Τσανσίζ από το ινστιτούτο World Resources Institute (WRI).
      «Το κόστος διαβίωσης στην Κωνσταντινούπολη, για παράδειγμα, φαίνεται να έχει μειωθεί, αλλά καθώς έχουν αυξηθεί οι δαπάνες των νοικοκυριών, αυτό δεν έχει θετικό αντίκτυπο στην καθημερινή ζωή των κατοίκων», δήλωσε η Τσανσίζ, διευθύντρια του προγράμματος του WRI ‘Βιώσιμες Πόλεις της Τουρκίας’.
      H Δυτική Ευρώπη πρωταγωνιστει στην λίστα καθώς τρείς πόλεις βρίσκονται στην πρώτη πεντάδα και τέσσερις ανάμεσα στις δέκα ακριβότερες πόλεις του κόσμου Από την Ασία πρέρχονται τέσσερις πόλεις ενω το Τελ Αβιβ ειναι η μοναδική εκπρόσωπος της Μέσης Ανατολής Το Τελ Αβίβ, που κατατάχθηκε στην 28η θέση μόλις πέντε χρόνια πριν, βρίσκεται δίπλα στο Λος Άντζελες, ως η δέκατη πιο ακριβή πόλη στην έρευνα. Η ανατίμηση του νομίσματος συνέβαλε στην αύξηση αυτή, αλλά το Τελ Αβίβ έχει επίσης ένα συγκεκριμένο κόστος που αυξάνει τις τιμές, ιδίως εκείνες που αφορούν την αγορά, την ασφάλιση και τη συντήρηση ενός αυτοκινήτου, οι οποίες ωθούν το κόστος μεταφοράς 64% πάνω από τις τιμές της Νέας Υόρκης
      Στην έβδομη και κοινή δέκατη θέση αντίστοιχα, η Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες είναι οι μόνες πόλεις στις πρώτες 10 από τη Βόρεια Αμερική.
       
      Μεθοδολογία
       
      Για τις ανάγκες της έρευνας συγκεντρώνονται περισσότερες από 50.000 τιμές κάθε Μάρτιο και Σεπτέμβριο και δημοσιεύεται τον Ιούνιο και τον Δεκέμβριο. Οι ερευνητές της Economist Intelligence Unit ερευνούν μια σειρά καταστημάτων: σούπερ μάρκετ, καταστήματα μεσαίου κόστους και εξειδικευμένα καταστήματα ειδικών τιμών. Οι τιμές αντικατοπτρίζουν το κόστος για περισσότερα από 160 είδη σε κάθε πόλη. Οι συγκεντρωμένες τιμές μετατρέπονται στη συνέχεια σε ένα κεντρικό νόμισμα (δολάρια ΗΠΑ) χρησιμοποιώντας την τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία και σταθμίζονται προκειμένου να επιτευχθούν συγκριτικοί δείκτες.

    • Από Engineer
      Τον τρόπο με τον οποίο η ηγεσία των πόλεων θα προετοιμάσει το έδαφος για το μέλλον της βιώσιμης μετακίνησης, παρουσιάζει η Deloitte μέσω της έρευνας «City Mobility Index». Σύμφωνα με την έρευνα, οι βασικοί πυλώνες στους οποίους οι αρμόδιοι θα πρέπει να εστιάσουν είναι τρεις και πάνω σ' αυτούς θα μπορέσουν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν ένα δομημένο σχέδιο που θα αντιλαμβάνεται και θα αναλύει αποτελεσματικά τις συνθήκες, τα δεδομένα της κάθε πόλης, καθώς και τις τάσεις που θα ορίσουν το μέλλον της μετακίνησης.
      Συγκεκριμένα:
      1. Απόδοση και ανθεκτικότητα: Η έρευνα υπογραμμίζει ως σημαντικό γεγονός οι πόλεις να συνδυάζουν ένα καλό οδικό δίκτυο με εναλλακτικούς, ασφαλείς και ολοκληρωμένους τρόπους μεταφοράς, εξασφαλίζοντας έτσι την ελαχιστοποίηση της κυκλοφοριακής συμφόρησης - και συνεπώς των αέριων ρύπων - καθώς και τη μείωση στη διάρκεια των μεταφορών.
      2. Όραμα και ηγεσία: Έμφαση δίνεται στην ανάγκη ύπαρξης οράματος και προοδευτικής σκέψης. Η αστική μετακίνηση απαιτεί καινοτομία, επενδύσεις και συνεργασία και συντονισμό όλων των ενδιαφερόμενων πλευρών. Επιπλέον, οι επιλογές που θα γίνουν θα πρέπει να ελαχιστοποιηούν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
      3. Υπηρεσίες και προσαρμογή στις ανάγκες: Η αστική μετακίνηση θα πρέπει να είναι προσβάσιμη σε όλους, με πληθώρα οικονομικά προσιτών επιλογών σε όλες τις περιοχές και φιλικούς προς το χρήστη τρόπους πρόσβασης σε μια εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς.
      Η έρευνα της Deloitte ανέλυσε κάθε έναν από τους βασικούς πυλώνες ξεχωριστά, εξετάζοντας συγκεκριμένα στοιχεία και μετρήσεις. Σχετικά με την απόδοση και την ανθεκτικότητα, εξετάστηκαν στοιχεία όπως κυκλοφοριακή συμφόρηση, αξιοπιστία των μέσων μαζικής μεταφοράς, ασφάλεια, πληρότητα και πρόσβαση στην μετακίνηση, καθώς και η ποιότητα του αέρα.
      Σε ότι αφορά το όραμα και την ηγεσία, η έκθεση αναλύει στοιχεία όπως η καινοτομία, το ρυθμιστικό περιβάλλον, η στρατηγική στόχευση και οι πρωτοβουλίες αναφορικά με την περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
      Τέλος, αναφορικά με την ποιότητα των υπηρεσιών και την προσαρμογή στις ανάγκες του κοινού, η έρευνα εξετάζει ευρήματα σε σχέση με την άρτια παροχή υπηρεσιών μαζικής μεταφοράς, πρόσβαση στις υπηρεσίες, ικανοποίηση των επιβατών, καθώς και το κατά πόσο είναι προσιτές οικονομικά οι υπηρεσίες μεταφοράς.
      Η ενσωμάτωση του συνόλου των πολιτών σε ένα νέο μοντέρνο σύστημα μεταφορών είναι ένα στοίχημα που όλες οι σύγχρονες πόλεις θα πρέπει να κερδίσουν. Σύμφωνα με την έρευνα, αυτό είναι ευκολότερο να επιτευχθεί σε πόλεις όπου το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού μένει σε μία μεγάλη πυκνοκατοικημένη περιοχή και συνεπώς οι αποστάσεις που θα πρέπει να καλύψει το σύστημα μεταφοράς είναι μικρότερες. Σχετικά παραδείγματα αποτελούν πόλεις όπως το Βερολίνο, το Λονδίνο και η Σιγκαπούρη, η οποίες έχουν και το μεγαλύτερο σκορ απόδοσης στις δημόσιες συγκοινωνίες.

      Σύμφωνα με την έρευνα, οι αρχές θα πρέπει ασφαλώς να υιοθετήσουν νέους καινοτόμους τρόπους μεταφοράς όπως η ηλεκτροκίνηση, ωστόσο θα πρέπει να μην ξεχνούν να διατηρήσουν τις βασικές υποδομές, όπως τους δρόμους και τις γέφυρες, σε πολύ καλή κατάσταση, για να εξασφαλίσουν την ασφάλεια των μεταφορών. Παράλληλα, η ασφάλεια των πολιτών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος στο οποίο τηρούνται οι νόμοι, ελαχιστοποιώντας έτσι τον κίνδυνο ατυχημάτων.
      Η βιώσιμη μετακίνηση αποτελεί έναν πολύ σημαντικό παράγοντα για την οικονομική ευημερία μιας πόλης. Αναζητώντας καινοτόμες λύσεις για την επίλυση των προβλημάτων τους, οι πόλεις που δείχνουν το δρόμο για το μέλλον τις μετακίνησης, αποδεικνύουν ότι η εύρεση οικονομικών πόρων από τη καινοτόμα μετακίνηση συνήθως αποτελεί μια άμεσα αποτελεσματική επιλογή, με την επιτυχία τους να αποτελεί έργο της άρτιας εφαρμογής έξυπνων λύσεων.
      Περισσότερα για την έρευνα: https://www2.deloitte.com/insights/us/en/focus/future-of-mobility/deloitte-urban-mobility-index-for-cities.html
      Ένα βίντεο παρουσίασης:
      https://www2.deloitte.com/insights/us/en/focus/future-of-mobility/deloitte-urban-mobility-index-for-cities.html

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Τον τρόπο με τον οποίο η ηγεσία των πόλεων θα προετοιμάσει το έδαφος για το μέλλον της βιώσιμης μετακίνησης, παρουσιάζει η Deloitte μέσω της έρευνας «City Mobility Index». Σύμφωνα με την έρευνα, οι βασικοί πυλώνες στους οποίους οι αρμόδιοι θα πρέπει να εστιάσουν είναι τρεις και πάνω σ' αυτούς θα μπορέσουν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν ένα δομημένο σχέδιο που θα αντιλαμβάνεται και θα αναλύει αποτελεσματικά τις συνθήκες, τα δεδομένα της κάθε πόλης, καθώς και τις τάσεις που θα ορίσουν το μέλλον της μετακίνησης.
      Συγκεκριμένα:
      1. Απόδοση και ανθεκτικότητα: Η έρευνα υπογραμμίζει ως σημαντικό γεγονός οι πόλεις να συνδυάζουν ένα καλό οδικό δίκτυο με εναλλακτικούς, ασφαλείς και ολοκληρωμένους τρόπους μεταφοράς, εξασφαλίζοντας έτσι την ελαχιστοποίηση της κυκλοφοριακής συμφόρησης - και συνεπώς των αέριων ρύπων - καθώς και τη μείωση στη διάρκεια των μεταφορών.
      2. Όραμα και ηγεσία: Έμφαση δίνεται στην ανάγκη ύπαρξης οράματος και προοδευτικής σκέψης. Η αστική μετακίνηση απαιτεί καινοτομία, επενδύσεις και συνεργασία και συντονισμό όλων των ενδιαφερόμενων πλευρών. Επιπλέον, οι επιλογές που θα γίνουν θα πρέπει να ελαχιστοποιηούν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
      3. Υπηρεσίες και προσαρμογή στις ανάγκες: Η αστική μετακίνηση θα πρέπει να είναι προσβάσιμη σε όλους, με πληθώρα οικονομικά προσιτών επιλογών σε όλες τις περιοχές και φιλικούς προς το χρήστη τρόπους πρόσβασης σε μια εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς.
      Η έρευνα της Deloitte ανέλυσε κάθε έναν από τους βασικούς πυλώνες ξεχωριστά, εξετάζοντας συγκεκριμένα στοιχεία και μετρήσεις. Σχετικά με την απόδοση και την ανθεκτικότητα, εξετάστηκαν στοιχεία όπως κυκλοφοριακή συμφόρηση, αξιοπιστία των μέσων μαζικής μεταφοράς, ασφάλεια, πληρότητα και πρόσβαση στην μετακίνηση, καθώς και η ποιότητα του αέρα.
      Σε ότι αφορά το όραμα και την ηγεσία, η έκθεση αναλύει στοιχεία όπως η καινοτομία, το ρυθμιστικό περιβάλλον, η στρατηγική στόχευση και οι πρωτοβουλίες αναφορικά με την περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
      Τέλος, αναφορικά με την ποιότητα των υπηρεσιών και την προσαρμογή στις ανάγκες του κοινού, η έρευνα εξετάζει ευρήματα σε σχέση με την άρτια παροχή υπηρεσιών μαζικής μεταφοράς, πρόσβαση στις υπηρεσίες, ικανοποίηση των επιβατών, καθώς και το κατά πόσο είναι προσιτές οικονομικά οι υπηρεσίες μεταφοράς.
      Η ενσωμάτωση του συνόλου των πολιτών σε ένα νέο μοντέρνο σύστημα μεταφορών είναι ένα στοίχημα που όλες οι σύγχρονες πόλεις θα πρέπει να κερδίσουν. Σύμφωνα με την έρευνα, αυτό είναι ευκολότερο να επιτευχθεί σε πόλεις όπου το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού μένει σε μία μεγάλη πυκνοκατοικημένη περιοχή και συνεπώς οι αποστάσεις που θα πρέπει να καλύψει το σύστημα μεταφοράς είναι μικρότερες. Σχετικά παραδείγματα αποτελούν πόλεις όπως το Βερολίνο, το Λονδίνο και η Σιγκαπούρη, η οποίες έχουν και το μεγαλύτερο σκορ απόδοσης στις δημόσιες συγκοινωνίες.

      Σύμφωνα με την έρευνα, οι αρχές θα πρέπει ασφαλώς να υιοθετήσουν νέους καινοτόμους τρόπους μεταφοράς όπως η ηλεκτροκίνηση, ωστόσο θα πρέπει να μην ξεχνούν να διατηρήσουν τις βασικές υποδομές, όπως τους δρόμους και τις γέφυρες, σε πολύ καλή κατάσταση, για να εξασφαλίσουν την ασφάλεια των μεταφορών. Παράλληλα, η ασφάλεια των πολιτών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος στο οποίο τηρούνται οι νόμοι, ελαχιστοποιώντας έτσι τον κίνδυνο ατυχημάτων.
      Η βιώσιμη μετακίνηση αποτελεί έναν πολύ σημαντικό παράγοντα για την οικονομική ευημερία μιας πόλης. Αναζητώντας καινοτόμες λύσεις για την επίλυση των προβλημάτων τους, οι πόλεις που δείχνουν το δρόμο για το μέλλον τις μετακίνησης, αποδεικνύουν ότι η εύρεση οικονομικών πόρων από τη καινοτόμα μετακίνηση συνήθως αποτελεί μια άμεσα αποτελεσματική επιλογή, με την επιτυχία τους να αποτελεί έργο της άρτιας εφαρμογής έξυπνων λύσεων.
      Περισσότερα για την έρευνα: https://www2.deloitte.com/insights/us/en/focus/future-of-mobility/deloitte-urban-mobility-index-for-cities.html
      Ένα βίντεο παρουσίασης:
      https://www2.deloitte.com/insights/us/en/focus/future-of-mobility/deloitte-urban-mobility-index-for-cities.html
    • Από Engineer
      Απίστευτες εικόνες προσφέρει μια επαρχιακή πόλη… φάντασμα στην Τουρκία, όπου εκατοντάδες μικρά κάστρα τα οποία προορίζονταν για πλούσιους επενδυτές, έχουν εγκαταλειφθεί στην τύχη τους.
      Πρόκειται για το φιλόδοξο πρότζεκτ Burj al Babas στην επαρχία Μπολού, το οποίο άρχισε το 2014, ωστόσο ο όμιλος που το είχε αναλάβει, απέτυχε να συγκεντρώσει τα χρήματα που απαιτούνταν.
      Κάθε ένα από τα 732 μικροσκοπικά αυτά  κάστρα κόστισε 450.000 ευρώ για να χτιστεί, σύμφωνα με την Daily Mail. Ωστόσο, αυτά τα χρήματα ο όμιλος Sarot Group δεν θα τα πάρει ποτέ πίσω, αφού με εντολή δικαστηρίου προέβη σε πτώχευση για χρέος 27 εκατομμυρίων δολαρίων.
      Σύμφωνα με τα διεθνή Μέσα, ο όμιλος χρεοκόπησε, όταν επενδυτές από αραβικές χώρες που ήταν υποψήφιοι αγοραστές, άλλαξαν γνώμη λόγω της πτώσης στην τιμή του πετρελαίου, η οποία δημιούργησε έλλειμα πάνω από 85 εκατομμύρια ευρώ.
      Οι πάμπλουτοι επιχειρηματίες και γαλαζοαίματοι θα μπορούσαν να αποκτήσουν το δικό τους «μεσαιωνικό» πύργο, απολαμβάνοντας το εξαιρετικό κλίμα και τις χλιδάτες υποδομές που θα παρείχε το «σκοτεινό» πλέον χωριό, μεταξύ των οποίων και ένα υπερσύγχρονο εμπορικό κέντρο.
      Κόντρα ωστόσο στις προσδοκίες, η περιοχή εξελίχθηκε σε θλιβερό αντικατοπτρισμό της οικονομικής κρίσης που μαστίζει την Τουρκία και της αποτυχίας του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να την αντιμετωπίσει.
      Σήμερα, η περιοχή αποτελεί ένα… στοιχειωμένο τοπίο, με το μισό αριθμό τον κατοικιών να μην έχει χτιστεί πλήρως και το εμπορικό κέντρο να μην ξεκίνησε ποτέ.
      Μερικές ακόμη εικόνες:



       

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.