Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Σχεδιάζεται η πλήρης κάλυψη του Μετρό Αθήνας και Θεσσαλονίκης με wi-fi και σήμα

    Sign in to follow this  

    Την εγκατάσταση και λειτουργία σύγχρονων υποδομών τηλεεπικοινωνιών στο Μετρό της Αθήνας αλλά και της Θεσσαλονίκης, όταν ξεκινήσει η λειτουργία του, συζήτησαν επί της αρχής, στο πλαίσιο της 83ης Διεθνούς Έκθεσης ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Θοδωρής Παπαδόπουλος και ο Γενικός Διευθυντής της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ) Γιώργος Στεφανόπουλος.

    Οι δυο πλευρές συμφώνησαν να ακολουθήσει συγκεκριμένο πλάνο ενεργειών το οποίο θα επιτρέψει περαιτέρω επενδύσεις από την πλευρά των εταιρειών με τη συνεργασία από την πλευρά της Αττικό μετρό, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι αδιάλειπτη επικοινωνία και υπερυψηλές ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων.

    Σήμερα η κινητή τηλεφωνία στο Μετρό της Αθήνας ουσιαστικά υπολειτουργεί  βασιζόμενη σε υποδομές που δεν έχουν ανανεωθεί επί πολλά έτη γι΄ αυτό και δεν είναι η ενδεδειγμένη. Η λειτουργία των δικτύων κινητής τηλεφωνίας στο Μετρό επιβάλλεται επίσης για την καλύτερη εξυπηρέτηση του σημαντικού αριθμού τουριστών που πλέον δέχεται η Αθήνα, τη στιγμή μάλιστα που η υπηρεσία της κινητής είναι διαθέσιμη σε πολλά άλλα μετρό ευρωπαϊκών πόλεων.

    Ωστόσο, να σημειωθεί ότι πρόκειται για επενδύσεις που απαιτούν σημαντικά κεφάλαια από την πλευρά των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας και ως εκ τούτου για να προχωρήσουν χρειάζεται εγκαίρως να υπογραφεί σχετική συμφωνία με την Αττικό Μετρό.

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Οι περισσότεροι Αθηναίοι έχουν βιώσει τη φάση που το σήμα του κινητού χάνεται στο μετρό. Ίσως οι περισσότεροι δε γνωρίζουν ότι όταν σχεδιάστηκε το μετρό, υπήρχε πρόβλεψη για κάλυψη κινητής τηλεφωνίας στις σήραγγες και τους σταθμούς, παρ' όλα αυτά το ζήτημα της κάλυψης των δικτύων κινητής στο δίκτυο του Μετρό εκκρεμεί εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες.
      Τον Σεπτέμβριο του 2018, το θέμα είχαν συζητήσει στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, με το γενικό διευθυντή της ΕΕΚΤ, Γιώργο Στεφανόπουλο. Τότε συμφωνήθηκε να υπάρξει σαφές χρονοδιάγραμμα ενεργειών ώστε σύντομα, τόσο στους σταθμούς όσο και στις σήραγγες του Μετρό, να υπάρχει κάλυψη κινητής τηλεφωνίας, ενώ ταυτόχρονα ανακοινώθηκε η κάλυψη της γραμμής 4 της Αθήνας και της γραμμής 1 (sic) της Θεσσαλονίκης.
      Έπειτα από διαπραγματεύσεις που διήρκησαν μεγάλο χρονικό διάστημα, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Cosmote, Vodafone και Wind συμφώνησαν με την Αττικό Μετρό για την υλοποίηση υποδομών που θα κάνουν δυνατή την κάλυψη του Μετρό με επαρκές δίκτυο κινητής τηλεφωνίας.
      Την περασμένη Πέμπτη, ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας Γιώργος Στεφανόπουλος αποκάλυψε στο πλαίσιο του 9ου Συνεδρίου Mobile & Connected World, ότι για να καλυφθούν οι υφιστάμενες γραμμές του Μετρό, πιθανότατα να χρειασθούν και 2 χρόνια, καθώς οι εργασίες θα πρέπει να γίνονται σε ώρες εκτός λειτουργίας, ενώ η επένδυση των εταιρειών εκτιμάται σε 10 εκατ. ευρώ.
      Το σίγουρο είναι ότι σταδιακά θα αρχίσουμε να έχουμε σήμα στο μετρό, ενώ η απόσβεση της επένδυσης είναι κάτι παραπάνω από σίγουρη.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Οι περισσότεροι Αθηναίοι έχουν βιώσει τη φάση που το σήμα του κινητού χάνεται στο μετρό. Ίσως οι περισσότεροι δε γνωρίζουν ότι όταν σχεδιάστηκε το μετρό, υπήρχε πρόβλεψη για κάλυψη κινητής τηλεφωνίας στις σήραγγες και τους σταθμούς, παρ' όλα αυτά το ζήτημα της κάλυψης των δικτύων κινητής στο δίκτυο του Μετρό εκκρεμεί εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες.
      Τον Σεπτέμβριο του 2018, το θέμα είχαν συζητήσει στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, με το γενικό διευθυντή της ΕΕΚΤ, Γιώργο Στεφανόπουλο. Τότε συμφωνήθηκε να υπάρξει σαφές χρονοδιάγραμμα ενεργειών ώστε σύντομα, τόσο στους σταθμούς όσο και στις σήραγγες του Μετρό, να υπάρχει κάλυψη κινητής τηλεφωνίας, ενώ ταυτόχρονα ανακοινώθηκε η κάλυψη της γραμμής 4 της Αθήνας και της γραμμής 1 (sic) της Θεσσαλονίκης.
      Έπειτα από διαπραγματεύσεις που διήρκησαν μεγάλο χρονικό διάστημα, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Cosmote, Vodafone και Wind συμφώνησαν με την Αττικό Μετρό για την υλοποίηση υποδομών που θα κάνουν δυνατή την κάλυψη του Μετρό με επαρκές δίκτυο κινητής τηλεφωνίας.
      Την περασμένη Πέμπτη, ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας Γιώργος Στεφανόπουλος αποκάλυψε στο πλαίσιο του 9ου Συνεδρίου Mobile & Connected World, ότι για να καλυφθούν οι υφιστάμενες γραμμές του Μετρό, πιθανότατα να χρειασθούν και 2 χρόνια, καθώς οι εργασίες θα πρέπει να γίνονται σε ώρες εκτός λειτουργίας, ενώ η επένδυση των εταιρειών εκτιμάται σε 10 εκατ. ευρώ.
      Το σίγουρο είναι ότι σταδιακά θα αρχίσουμε να έχουμε σήμα στο μετρό, ενώ η απόσβεση της επένδυσης είναι κάτι παραπάνω από σίγουρη.
    • By NEADERTAL
      Μετατίθεται οριστικά η λειτουργία των 3 σταθμών ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ και ΝΙΚΑΙΑ, της επέκτασης της Γραμμής προς Πειραιά. Ο λόγος δεν έχει να κάνει με κάποια κατασκευαστική καθυστέρηση αλλά για ..δικαστικούς λόγους.
      Όπως αναφέρουν πηγές του ypodomes.com ένας παράπλευρος Η/Μ διαγωνισμός που αφορά την προμήθεια BACS (σύστημα τηλεδιοίκησης), απολύτως απαραίτητος για τη λειτουργία του έργου έχει κολλήσει λόγω προφυγής διαγωνιζόμενου η οποία καθυστερεί εδώ και καιρό στο ΣτΕ.
      Αποτέλεσμα αυτού είναι να εγκλωβιστεί χρονικά η παράδοση αυτού του τμήματος σε εμπορική λειτουργία και προς το παρόν αν δεν υπάρξει η απόφαση του ΣτΕ είναι αδύνατον να γίνει κάποια πρόβλεψη για το πότε θα γίνει αυτό εφικτό.
      Επίσης και το σύστημα TETRA χρίζει εγκατάστασης ενώ δευτερεύουσας σημασίας που δεν επηρεάζει τη λειτουργία αλλά την υπηρεσία επικύρωσης εισιτηρίων είναι η ανάγκη εγκατάστασης των πυλών εισόδου/εξόδου για την λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και αυτόματων πωλητών εισιτηρίων.
      Από τα παραπάνω συμπερασματικά μπορούμε να πούμε πως θα ήταν παρακινδυνευμένη η όποια πρόβλεψη για την λειτουργία των 3 σημαντικών νέων σταθμών του Μετρό που θα διευκόλυναν την μετακίνηση δεκάδων χιλιάδων επιβατών καθημερινά.
      Το νέο τμήμα Αγία Μαρίνα-Νίκαια συνδέει τις πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλού και της Νίκαιας με το δίκτυο του Αθηναϊκού Μετρό δίνοντας απευθείας πρόσβαση σε σημαντικού συγκοινωνιακούς κόμβους όπως το Σύνταγμα, η Ομόνοια, ο Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός, η Δουκίσσης Πλακεντίας, το λιμάνι του Πειραιά και το Αεροδρόμιο της Αθήνας.
      Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

      View full είδηση
    • By NEADERTAL
      Μετατίθεται οριστικά η λειτουργία των 3 σταθμών ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ και ΝΙΚΑΙΑ, της επέκτασης της Γραμμής προς Πειραιά. Ο λόγος δεν έχει να κάνει με κάποια κατασκευαστική καθυστέρηση αλλά για ..δικαστικούς λόγους.
      Όπως αναφέρουν πηγές του ypodomes.com ένας παράπλευρος Η/Μ διαγωνισμός που αφορά την προμήθεια BACS (σύστημα τηλεδιοίκησης), απολύτως απαραίτητος για τη λειτουργία του έργου έχει κολλήσει λόγω προφυγής διαγωνιζόμενου η οποία καθυστερεί εδώ και καιρό στο ΣτΕ.
      Αποτέλεσμα αυτού είναι να εγκλωβιστεί χρονικά η παράδοση αυτού του τμήματος σε εμπορική λειτουργία και προς το παρόν αν δεν υπάρξει η απόφαση του ΣτΕ είναι αδύνατον να γίνει κάποια πρόβλεψη για το πότε θα γίνει αυτό εφικτό.
      Επίσης και το σύστημα TETRA χρίζει εγκατάστασης ενώ δευτερεύουσας σημασίας που δεν επηρεάζει τη λειτουργία αλλά την υπηρεσία επικύρωσης εισιτηρίων είναι η ανάγκη εγκατάστασης των πυλών εισόδου/εξόδου για την λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και αυτόματων πωλητών εισιτηρίων.
      Από τα παραπάνω συμπερασματικά μπορούμε να πούμε πως θα ήταν παρακινδυνευμένη η όποια πρόβλεψη για την λειτουργία των 3 σημαντικών νέων σταθμών του Μετρό που θα διευκόλυναν την μετακίνηση δεκάδων χιλιάδων επιβατών καθημερινά.
      Το νέο τμήμα Αγία Μαρίνα-Νίκαια συνδέει τις πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλού και της Νίκαιας με το δίκτυο του Αθηναϊκού Μετρό δίνοντας απευθείας πρόσβαση σε σημαντικού συγκοινωνιακούς κόμβους όπως το Σύνταγμα, η Ομόνοια, ο Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός, η Δουκίσσης Πλακεντίας, το λιμάνι του Πειραιά και το Αεροδρόμιο της Αθήνας.
      Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
    • By Engineer
      Πραγματοποιήθηκαν εχθές τα αποκαλυπτήρια του συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.
      Σε δήλωση του ο Πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ Γιάννης Μυλόπουλος δήλωσε ότι σήμερα η Θεσσαλονίκη αλλάζει σελίδα και από τον εκτροχιασμό του μετρό μπαίνουμε στη φάση της τροχοδρόμησης του πρώτου συρμού στα αμαξοστάσιο.
      Σημείωσε ότι είναι μια μεγάλη δικαίωση για όλους εμάς που εργάστηκε σκληρά επί 3,5 χρόνια και πιστέψαμε ότι η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα.
      Παράλληλα τόνισε ότι έχουν ολοκληρωθεί οι σήραγγες της βασικής γραμμής και της Καλαμαριάς και το κατασκευαστικό έργο στους σταθμούς. Όπως ανέφερε ήδη παραδόθηκε ο σταθμός στο Σιντριβάνι , την άλλη εβδομάδα θα παραδοθεί του Ευκλείδη και αμέσως μετά της Παπάφη.
      Κλείνοντας επανέλαβε ότι η λειτουργία της βασικής γραμμής θα γίνει τέλη του 2020 και της Καλαμαριάς εντός του 2021.
      Ο υπουργός υποδομών και δικτύων Χρήστος Σπίρτζης συνέδεσε το Μετρό με το φετινό νταμπλ του ΠΑΟΚ λέγοντας: «Σύμφωνα με τη λογική του καθηγητή που επιβεβαιώνεται αφού ο ΠΑΟΚ πήρε πρωτάθλημα τελειώνει το Μετρό και αφού πήρε και νταμπλ θα τελειώσει και η επέκταση στην Καλαμαριά».

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.