Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Tι αλλάζει από σήμερα με τον νέο κανονισμό για τα προσωπικά δεδομένα

    Αρχίζει και επισήμως σήμερα, Παρασκευή 25 Μαΐου, η εφαρμογή του νέου Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), που εγκρίθηκε τον Απρίλιο του 2016. Στόχος είναι να δοθεί στους πολίτες της ΕΕ ο έλεγχος των προσωπικών τους δεδομένων.

    O νέος κανονισμός είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς περιόδου διαπραγματεύσεων στους κόλπους της Ευρωπαϊκής Ένωσηςς, η μετεξέλιξη της Οδηγίας Προστασίας Δεδομένων του 1995 που αφορά τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. 

    Πολλές εταιρείες ανά τον κόσμο και βέβαια και στην Ελλάδα προσπαθούν την τελευταία στιγμή να τηρήσουν τον κανονισμό με αποστολή μαζικών μηνυμάτων στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία πολιτών σε ολόκληρη την ΕΕ που τους καλούν να συνεχίσουν να μοιράζονται τα προσωπικά τους δεδομένα.

    Ο GDPR αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο επιχειρήσεις και οργανισμοί συλλέγουν, επεξεργάζονται και διαχειρίζονται προσωπικά δεδομένα κάθε μορφής. Ο GDPR καθορίζει σε ποιες περιπτώσεις επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται, αποθηκεύονται, διαγράφονται, μεταβιβάζονται και εν γένει επεξεργάζονται τα προσωπικά μας δεδομένα και κυρίως, με ποιον τρόπο μπορούμε να τα προστατεύουμε. Ο GDPR θα επηρεάσει κάθε οργανισμό και εταιρεία στην Ευρώπη, η οποία διαχειρίζεται με οποιονδήποτε τρόπο προσωπικά δεδομένα, αλλά και κάθε εταιρεία που συναλλάσσεται στην επικράτεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι κανόνες είναι πολύπλοκοι και τα πρόστιμα για μη συμμόρφωση πολύ αυστηρά και μπορούν να φτάσουν έως τα 20 εκατομμύρια ευρώ.

    Σε ενημερωτικό έντυπο του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας αναφέρονται τα εξής:

    Ποιες θα είναι οι βασικές αλλαγές που θα ισχύσουν

    Προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών: Το τοπίο στα social media αλλάζει. Βάσει του νέου κανονισμού απαγορεύεται τη χρήση των social media σε παιδιά έως 16 ετών παρά μόνο με τη συγκατάθεση των γονέων.

    Δικαίωμα στη λήθη: Ο χρήστης έχει το δικαίωμα να ζητήσει την διαγραφή των δεδομένων του και ο υπεύθυνος επεξεργασίας έχει υποχρέωση άμεσα να τα διαγράψει και, αν τα έχει δημοσιοποιήσει, να ενημερώσει και όλους τους άλλους που τα έχουν αναδημοσιεύσει ότι έχει ζητηθεί η διαγραφή τους.

    Δικαίωμα ενημέρωσης και πρόσβασης στα δεδομένα: Ο πολίτης θα έχει περισσότερη και σαφέστερη ενημέρωση κατά τη συλλογή των δεδομένων του για την επεξεργασία τους και το δικαίωμα πρόσβασης σε αυτά.

    Δικαίωμα διόρθωσης: Ο χρήστης θα έχει το δικαίωμα να απαιτήσει από τον υπεύθυνο επεξεργασίας τη διόρθωση ανακριβών στοιχείων καθώς και τη συμπλήρωση ελλιπών δεδομένων που τον αφορούν.

    Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία: Ο χρήστης θα έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί στην επεξεργασία των δεδομένων του υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, ιδίως όταν πρόκειται για κατάρτιση «προφίλ» ή για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης.

    Η κάθε εταιρεία ή δημόσια αρχή πρέπει να εξετάσει την αλλαγή ή και προσαρμογή των πληροφοριακών της συστημάτων για να συμμορφωθεί με όρους όπως:

    • Προσεκτική συγκέντρωση και ασφαλής αποθήκευση προσωπικών δεδομένων.
    • Καμία επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων χωρίς συγκατάθεση
    • Κωδικοποίηση αυτών για αποφυγή αναγνώρισης ταυτότητας (profiling)
    • Αποφυγή συσχετισμού βάσεων δεδομένων (linked data)
    • Δυνατότητα διαγραφής ή εξαγωγής και παράδοσης των δεδομένων κατ' απαίτηση.
    • Εφαρμογής της αρχής «τόσα δεδομένα όσα είναι απαραίτητα»
    • Διασφάλιση συμμόρφωσης στον Κανονισμό και από τις συνεργαζόμενες εταιρείες που διαχειρίζονται τα προσωπικά δεδομένα για λογαριασμό της.

    Βαριά τα πρόστιμα

    Τυχόν παραβίαση των νέων κανονισμών επισύρει βαριά πρόστιμα, που μπορεί να οδηγήσουν μία εταιρία ακόμη και... σε κανόνι καθώς δύνανται να επιβάλλουν διοικητικά πρόστιμα που φθάνουν ακόμη και τα 20 εκατομμύρια ευρώ!

    Στην περίπτωση των εταιριών μάλιστα προβλέπει ότι το πρόστιμο μπορεί να φθάσει το 4% του συνολικού ετήσιου κύκλου εργασιών του προηγούμενου έτους.

    Τι αλλάζει στο διαδίκτυο:

    Τελευταία, πολλοί από τους μεγάλους ιστότοπους, υπηρεσίες και εφαρμογές που χρησιμοποιούμε σπεύδουν να επικαιροποιήσουν τις πολιτικές απορρήτου και τους όρους χρήσης τους. Ίσως έχετε παρατηρήσει πολλές νέες ειδοποιήσεις για θέμα αυτό στο τηλέφωνό και στο email σας. Ο λόγος πίσω από αυτές τις αλλαγές δεν είναι άλλος από τη συμμόρφωση των εταιρειών στο νέο Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων. Με τους νέους κανόνες γίνεται δυσκολότερη η στοχευμένη διαφήμιση καθώς οι εταιρείες δε θα έχουν πλέον το δικαίωμα να συλλέγουν και να πουλάνε πληροφορίες για τις προτιμήσεις των χρηστών εάν πρώτα δεν έχουν εξασφαλίσει τη συγκατάθεσή τους.

    Επιπρόσθετα μια ακόμα αλλαγή που ορίζει ο νέος κανονισμός είναι η πρόσβαση των παιδιών ηλικίας από 13 έως 15 ετών (για την Ελλάδα) στα κοινωνικά δίκτυα μόνο με γονική συναίνεση.Μέχρι στιγμής πάντως παραμένει αδιευκρίνιστο το πως θα εφαρμοστεί αυτή η διάταξη καθώς δεν υπάρχουν σχετικές ανακοινώσεις από τα κοινωνικά δίκτυα.

    Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας δημιούργησε δύο ενημερωτικά βίντεο για την εφαρμογή του CDPR. To πρώτο περιέχει πληροφορίες για τη γενική εφαρμογή του νέου κανονισμού και το δεύτερο αφορά στις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στα σχολεία:

    Yπενθυμίζεται ότι το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου, είναι επίσημος εκπρόσωπος στην Ελλάδα των Πανευρωπαϊκών Οργανισμών INSAFE / INHOPE που χαράσσουν την ευρωπαϊκή στρατηγική για ένα ασφαλές και ποιοτικό διαδίκτυο και παρέχει ενημέρωση, βοήθεια και υποστήριξη στους μικρούς και μεγάλους χρήστες του διαδικτύου με την ανάπτυξη τριών διακριτών δράσεων.
     
     
    Μέσω της ιστοσελίδας SaferInternet4Kids.gr μπορεί κανείς να ενημερωθεί και να αντλήσει υλικό σχετικό με την ασφαλή χρήση του Ίντερνετ και τη χρήση των κοινωνικών δικτύων με το οποίο μπορεί με τη σειρά του να ενημερώσει διαδραστικά παιδιά και νέους κάθε ηλικίας. Το ενημερωτικό αυτό portal απευθύνεται τόσο σε γονείς και εκπαιδευτικούς όσο και σε εφήβους και παιδιά και περιλαμβάνει κατάλληλο πολυμεσικό υλικό.

    Μέσω της συμβουλευτικής γραμμής Βοήθειας Ηelp-line (διαθέσιμη τηλεφωνικά στο 210-6007686 και μέσω του ιστοχώρου www.help-line.gr), εξειδικευμένοι ψυχολόγοι παρέχουν υποστήριξη και συμβουλές για εξειδικευμένα θέματα που σχετίζονται με τη υπερβολική ενασχόληση στο διαδίκτυο, τον διαδικτυακό εκφοβισμό, την έκθεση σε ακατάλληλο περιεχόμενο και άλλους προβληματισμούς σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και των διαδικτυακών παιχνιδιών.

    Και μέσω της Ανοιχτής Γραμμής Καταγγελιών για το παράνομο περιεχόμενο του διαδικτύου SafeLine (http://www.safeline.gr), δέχεται καταγγελίες για παιδική κακοποίηση και παράνομη χρήση του διαδικτύου και συνεργάζεται τόσο με την Ελληνική αστυνομία όσο και με την INTERPOL μέσω του Ευρωπαϊκού οργανισμού INHOPE. H SafeLine είναι δηλαδή ένα κομμάτι ενός μεγάλου παζλ, μιας και η καταπολέμηση του παράνομου περιεχομένου του Ίντερνετ είναι υπόθεση παγκόσμιας κλίμακας και δεν περιορίζεται από εθνικά σύνορα.

    Δείτε τον Κανονισμό εδώ: http://www.privacy-regulation.eu/en/

    Άρθρο από http://www.michanikos.gr/profile/69876-dimitris-gm/

    Edited by Engineer



    Σχόλια Μελών


    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Νέες διευκρινήσεις αναφορικά με τον κανονισμό πυροπροστασίας κτιρίων εξέδωσε το ΥΠΕΝ, σε απάντηση σχετικού ερωτήματος που δέχτηκε από το Σύνδεσμο Βιομηχανικών Αττικής και Πειραιώς (Σ.Β.Α.Π)
      Αναλυτικά, το ΥΠΕΝ απαντά και διευκρινίζει τα ακόλουθα:
      ΘΕΜΑ: Απάντηση σε αίτηση σχετικά με την εφαρμογή του π.δ 41/2018 «Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων»
      Σχετ: α) το με αρ. πρωτ. 2826/25-7-2018 έγγραφό σας (αρ. πρωτ. ΔΑΟΚΑ 60095/4005/2018)
      Σε απάντηση του ανωτέρω (α) σχετικού και αναφορικά με τα θέματα που θέτετε σε αυτό, σας γνωρίζουμε ότι:
      το εδάφιο «Τα ανωτέρω εφαρμόζονται και για μη φέροντα δομικά στοιχεία και υλικά.» της παρ. 6.3 του άρθρου 6 του π.δ 41/18 (όπως εστάλη από το ΥΠΕΝ προς γνωμοδότηση στο ΣτΕ και σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 132/2017 γνωμοδότηση του τελευταίου κατά τη διαδικασία έκδοσης του κανονισμού) αποτελεί συνέχεια της τέταρτης παραγράφου «Σε ειδικές περιπτώσεις … για τις συγκεκριμένες δοκιμές Εργαστήρια» και αναφέρεται αποκλειστικά στη δυνατότητα προσδιορισμού του δείκτη πυραντίστασης ή άλλων ιδιοτήτων πυροπροστασίας και των μη φερόντων δομικών στοιχείων, όπου δεν διατίθενται τα απαιτούμενα πιστοποιητικά, με βάση πρότυπες δοκιμές από διαπιστευμένα Εργαστήρια. τα υλικά επικάλυψης του εξωτερικού κελύφους των κτιρίων, πλαγιοκαλύψεις και επικαλύψεις οροφής, δεν συνιστούν φέροντα δομικά στοιχεία και συνεπώς δεν εξετάζονται ως προς την ικανότητά τους να φέρουν τα φορτία για τα οποία προορίζονται, για ένα χρονικό διάστημα που καθορίζεται από το δείκτη πυραντίστασης για κάθε χρήση κτιρίου. Οι ανωτέρω διευκρινίσεις, προβλέπεται να ενωσματωθούν και στη διευκρινιστική εγκύκλιο του π.δ 41/18 που επεξεργάζεται αυτή τη χρονική περίοδο η υπηρεσία μας. Συνεπώς, και δεδομένου ότι και τα δύο θέματα που θέτετε είναι ερμηνευτικού χαρακτήρα, θεωρούμε ότι παρέλκει η ανάγκη περαιτέρω νομοθετικής ρύθμισης - συμπλήρωσης του Κανονισμού Πυροπροστασίας Κτιρίων (π.δ 41/18).

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Νέες διευκρινήσεις αναφορικά με τον κανονισμό πυροπροστασίας κτιρίων εξέδωσε το ΥΠΕΝ, σε απάντηση σχετικού ερωτήματος που δέχτηκε από το Σύνδεσμο Βιομηχανικών Αττικής και Πειραιώς (Σ.Β.Α.Π)
      Αναλυτικά, το ΥΠΕΝ απαντά και διευκρινίζει τα ακόλουθα:
      ΘΕΜΑ: Απάντηση σε αίτηση σχετικά με την εφαρμογή του π.δ 41/2018 «Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων»
      Σχετ: α) το με αρ. πρωτ. 2826/25-7-2018 έγγραφό σας (αρ. πρωτ. ΔΑΟΚΑ 60095/4005/2018)
      Σε απάντηση του ανωτέρω (α) σχετικού και αναφορικά με τα θέματα που θέτετε σε αυτό, σας γνωρίζουμε ότι:
      το εδάφιο «Τα ανωτέρω εφαρμόζονται και για μη φέροντα δομικά στοιχεία και υλικά.» της παρ. 6.3 του άρθρου 6 του π.δ 41/18 (όπως εστάλη από το ΥΠΕΝ προς γνωμοδότηση στο ΣτΕ και σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 132/2017 γνωμοδότηση του τελευταίου κατά τη διαδικασία έκδοσης του κανονισμού) αποτελεί συνέχεια της τέταρτης παραγράφου «Σε ειδικές περιπτώσεις … για τις συγκεκριμένες δοκιμές Εργαστήρια» και αναφέρεται αποκλειστικά στη δυνατότητα προσδιορισμού του δείκτη πυραντίστασης ή άλλων ιδιοτήτων πυροπροστασίας και των μη φερόντων δομικών στοιχείων, όπου δεν διατίθενται τα απαιτούμενα πιστοποιητικά, με βάση πρότυπες δοκιμές από διαπιστευμένα Εργαστήρια. τα υλικά επικάλυψης του εξωτερικού κελύφους των κτιρίων, πλαγιοκαλύψεις και επικαλύψεις οροφής, δεν συνιστούν φέροντα δομικά στοιχεία και συνεπώς δεν εξετάζονται ως προς την ικανότητά τους να φέρουν τα φορτία για τα οποία προορίζονται, για ένα χρονικό διάστημα που καθορίζεται από το δείκτη πυραντίστασης για κάθε χρήση κτιρίου. Οι ανωτέρω διευκρινίσεις, προβλέπεται να ενωσματωθούν και στη διευκρινιστική εγκύκλιο του π.δ 41/18 που επεξεργάζεται αυτή τη χρονική περίοδο η υπηρεσία μας. Συνεπώς, και δεδομένου ότι και τα δύο θέματα που θέτετε είναι ερμηνευτικού χαρακτήρα, θεωρούμε ότι παρέλκει η ανάγκη περαιτέρω νομοθετικής ρύθμισης - συμπλήρωσης του Κανονισμού Πυροπροστασίας Κτιρίων (π.δ 41/18).
    • Από mikegad
      Κορυφώνεται η εμπλοκή που έχει προκύψει με τον Νέο Κανονισμό Πυροπροστασίας Κτιρίων με τις ενώσεις επαγγελματιών και τους φορείς της αγοράς να καταγγέλλουν σοβαρές παρατυπίες από την πλευρά του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας ενώ παράλληλα πλήττει τα συμφέροντα ελληνικών επιχειρήσεων και λειτουργεί ουσιαστικά υπέρ συγκεκριμένων πολυεθνικών.
      Για το θέμα έχει ήδη επιληφθεί η Κομισιόν ύστερα από γραπτή καταγγελία που απέστελλαν στις αρμόδιες επιτροπές ο Σύνδεσμος Ελληνικών Χημικών Βιομηχανιών και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Διογκωμένης Πολυστερίνης, καθώς επίσης Ελληνικές και Κυπριακές εταιρείες.
      Συγκεκριμένα καταγγέλλεται ότι το Σχέδιο Π.Δ. που προέκυψε από την ελληνική και στην συνέχεια από την ευρωπαϊκή διαβούλευση, είναι διαφορετικό από το Π.Δ. 41/2018 (ΦΕΚ Α’ 80/07.05.2018) με το οποί αποκλείονται από την αγορά συγκεκριμένα υλικά μόνωσης τα οποία συμπεριλαμβάνονταν στο αρχικό κείμενο της διαβούλευσης αλλά όχι στο Π.Δ. Οι φορείς της αγοράς κάνουν λόγο για επιβολή μονοπωλιακών συνθηκών στην αγορά υπέρ συγκεκριμένων πολυεθνικών που παράγουν προϊόντα πετροβάμβακα.
      Όπως αναφέρουν μιλώντας στο insider.gr, ούτε στον ΕΛΟΤ απεστάλη από την αρμόδια υπηρεσία της  Γενικής Γραμματείας Χωρικού Σχεδιασμού και αστικού περιβάλλοντος το τελικό κείμενο. Όπως επιβάλλεται από την οδηγία ΕΕ/2015/1535, τα τελικά κείμενα των κανονισμών αναρτώνται στο «Σύστημα Πληροφόρησης για Τεχνικούς Κανονισμούς» (Technical Regulation Information System -TRIS) της ΕΕ αλλά και εκεί όπως αναφέρουν οι φορείς εστάλη η πρώτη εκδοχή και όχι το τροποποιημένο σχέδιο.
      Το θέμα δείχνει να έχει προκαλέσει κινητοποίηση της αρμόδιας Αρχής της Κομισιόν για τον κανονισμό 364/2016 και αναμένονται εξελίξεις, δεδομένου ότι σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει γνωμοδότηση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου που ακυρώνει νομοθέτημα χώρας επειδή δεν είχε αναρτηθεί στην τελική του μορφή στο TRIS.
      Σε σχετική επιστολή που έχουν αποστείλει οι φορείς στους τρεις υπουργούς που υπογράφουν την ΚΥΑ, αναφέρουν μεταξύ άλλων ότι υφίστανται συγκεκριμένες και στοχευμένες τροποποιήσεις οι οποίες «έλαβαν χώρα εντελώς αιφνιδιαστικά, χωρίς να παρατίθεται οποιαδήποτε αιτιολογία για την μεταβολή των προβλεφθεισών στο αρχικό Σχέδιο Κανονισμού Πυροπροστασίας» που προέκυψε από την διαβούλευση.
      Δημοσίευση του mikegad - http://www.michanikos.gr/profile/11970-mikegad/

      View full είδηση
    • Από mikegad
      Κορυφώνεται η εμπλοκή που έχει προκύψει με τον Νέο Κανονισμό Πυροπροστασίας Κτιρίων με τις ενώσεις επαγγελματιών και τους φορείς της αγοράς να καταγγέλλουν σοβαρές παρατυπίες από την πλευρά του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας ενώ παράλληλα πλήττει τα συμφέροντα ελληνικών επιχειρήσεων και λειτουργεί ουσιαστικά υπέρ συγκεκριμένων πολυεθνικών.
      Για το θέμα έχει ήδη επιληφθεί η Κομισιόν ύστερα από γραπτή καταγγελία που απέστελλαν στις αρμόδιες επιτροπές ο Σύνδεσμος Ελληνικών Χημικών Βιομηχανιών και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Διογκωμένης Πολυστερίνης, καθώς επίσης Ελληνικές και Κυπριακές εταιρείες.
      Συγκεκριμένα καταγγέλλεται ότι το Σχέδιο Π.Δ. που προέκυψε από την ελληνική και στην συνέχεια από την ευρωπαϊκή διαβούλευση, είναι διαφορετικό από το Π.Δ. 41/2018 (ΦΕΚ Α’ 80/07.05.2018) με το οποί αποκλείονται από την αγορά συγκεκριμένα υλικά μόνωσης τα οποία συμπεριλαμβάνονταν στο αρχικό κείμενο της διαβούλευσης αλλά όχι στο Π.Δ. Οι φορείς της αγοράς κάνουν λόγο για επιβολή μονοπωλιακών συνθηκών στην αγορά υπέρ συγκεκριμένων πολυεθνικών που παράγουν προϊόντα πετροβάμβακα.
      Όπως αναφέρουν μιλώντας στο insider.gr, ούτε στον ΕΛΟΤ απεστάλη από την αρμόδια υπηρεσία της  Γενικής Γραμματείας Χωρικού Σχεδιασμού και αστικού περιβάλλοντος το τελικό κείμενο. Όπως επιβάλλεται από την οδηγία ΕΕ/2015/1535, τα τελικά κείμενα των κανονισμών αναρτώνται στο «Σύστημα Πληροφόρησης για Τεχνικούς Κανονισμούς» (Technical Regulation Information System -TRIS) της ΕΕ αλλά και εκεί όπως αναφέρουν οι φορείς εστάλη η πρώτη εκδοχή και όχι το τροποποιημένο σχέδιο.
      Το θέμα δείχνει να έχει προκαλέσει κινητοποίηση της αρμόδιας Αρχής της Κομισιόν για τον κανονισμό 364/2016 και αναμένονται εξελίξεις, δεδομένου ότι σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει γνωμοδότηση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου που ακυρώνει νομοθέτημα χώρας επειδή δεν είχε αναρτηθεί στην τελική του μορφή στο TRIS.
      Σε σχετική επιστολή που έχουν αποστείλει οι φορείς στους τρεις υπουργούς που υπογράφουν την ΚΥΑ, αναφέρουν μεταξύ άλλων ότι υφίστανται συγκεκριμένες και στοχευμένες τροποποιήσεις οι οποίες «έλαβαν χώρα εντελώς αιφνιδιαστικά, χωρίς να παρατίθεται οποιαδήποτε αιτιολογία για την μεταβολή των προβλεφθεισών στο αρχικό Σχέδιο Κανονισμού Πυροπροστασίας» που προέκυψε από την διαβούλευση.
      Δημοσίευση του mikegad - http://www.michanikos.gr/profile/11970-mikegad/
    • Από Engineer
      Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο εξέδωσε σήμερα κανονισμό για τη θέσπιση πλαισίου για τη συμπερίληψη των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου και των απορροφήσεων από δραστηριότητες χρήσης γης, αλλαγής χρήσης γης και δασοπονίας στο πλαίσιο για το κλίμα και την ενέργεια έως το 2030.
      Αυτή η νομοθετική πράξη θα συμβάλει στη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου της ΕΕ κατά την περίοδο 2021-2030 μέσω της βελτιωμένης προστασίας και διαχείρισης της γης και των δασών σε ολόκληρη την Ε.Ε..
      Οι τομείς της χρήσης γης και της δασοπονίας περιλαμβάνουν τη χρήση εδαφών, δέντρων, φυτών, βιομάζας και ξυλείας, που μπορούν να συμβάλουν με μοναδικό τρόπο σε μια ισχυρή πολιτική για το κλίμα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο τομέας όχι μόνον εκπέμπει αέρια του θερμοκηπίου, αλλά μπορεί και να απορροφά CO₂ από την ατμόσφαιρα. Τα δάση της ΕΕ απορροφούν το ισοδύναμο του 10% περίπου όλων των ετήσιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στην ΕΕ.
      Ο νέος κανονισμός παρέχει το πλαίσιο με το οποίο διασφαλίζεται ότι οι εκπομπές και οι απορροφήσεις από τον εν λόγω τομέα λαμβάνονται υπόψη. Με τον τρόπο αυτόν, η ΕΕ θα μπορέσει να επιτύχει τον στόχο της στο πλαίσιο της Συμφωνίας των Παρισίων για μείωση των εκπομπών κατά τουλάχιστον 40 % έως το 2030.
      Ο κανονισμός δεν ορίζει καμία υποχρέωση για ιδιωτικούς φορείς, αγρότες ή δασοπόνους.
      Ο κανονισμός: http://data.consilium.europa.eu/doc/document/PE-68-2017-INIT/el/pdf

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.