Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Δ/Ξ Ποσειδών: Το δεξαμενόπλοιο που γεννήθηκε στο Πέραμα

    Sign in to follow this  

    Πέραμα, μια πολύβουη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη με τεράστια πείρα και ανθρώπινο δυναμικό, που ποτέ δεν στηρίχθηκε έμπρακτα από την πολιτεία.

     

    Παρά τις δύσκολες οικονομικά συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας, άλλη μία νέα κατασκευή ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε στο ναυπηγείο του Κ. Γιώργου Φραντζή στο Πέραμα. Η εταιρεία Poseidon Bunkering ανέθεσε στο ναυπηγείο Φραντζή την κατασκευή του Δ/Ξ Ποσειδών τη σχεδίαση του οποίου ανέλαβε ο ναυπηγός Κ. Ευστράτιος Ραπτόπουλος.

     

    Τα πρώτα κομμάτια χάλυβα ήλθαν στο ναυπηγείο στις 15/07/2014 και η ναυπήγηση του πλοίου ξεκίνησε. Είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τις τελευταίες απαιτήσεις και προδιαγραφές της MARPOL κατηγορίας Double Hull IMO 2, το μήκος του είναι 37μ και το πλάτος του 9μ.

     

    Το nautilia.gr για άλλη μια φορά πιστό στο ραντεβού του με τις Ελληνικές κατασκευές, παρακολούθησε από κοντά τη ναυπήγηση του πλοίου. Η καθέλκυση του έγινε στις 29/11/2014 και ήταν ελεγχόμενη. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθήσετε πλάνα από την καθέλκυση του ΠΟΣΕΙΔΩΝ και να δείτε στιγμές από την διαδικασία ναυπήγησης του μέσα από το φωτογραφικό υλικό.

     

    Εμείς από την πλευρά μας, ευχόμαστε καλές δουλειές στους πλοιοκτήτες και καλά ταξίδια σε πλοίο και πλήρωμα.

     

    Poseidon6.jpg

     

    Poseidon7.jpg

     

    Poseidon18.jpg

     

    Poseidon19.jpg

     

    Poseidon25.jpg

     

    Λίγα λόγια από την Poseidon Bunkering

     

    Μετά από πολυετή παρουσία στο ναυτιλιακό χώρο τόσο στον τομέα επάνδρωσης των εμπορικών πλοίων ως αξιωματικοί καταστρώματος και μηχανής αλλά και σε συμμετοχή σε ναυτιλιακές εταιρείες στον τομέα κεφάλαιο ως μέτοχοι καθώς επίσης και στην διαχείριση και εκμετάλλευση εμπορικών πλοίων, αποφασίσαμε και ιδρύσαμε το Μάιο του 2014 την Poseidon bunkering, μια εταιρεία που ευελπιστούμε ότι θα πρωταγωνιστήσει στον τομέα πλοίων με λιπαντικά. Οι παράγοντες που θα συμβάλλουν στην επιτυχή πορεία της εταιρείας είναι:

     

    α) η μεγάλη, υπεύθυνη και αξιόπιστη παροχή υπηρεσιών στον τομέα της ναυτιλίας με λιπαντικά και καύσιμα.

     

    β) η 25ετης συνεχής εμπειρία στον τομέα εφοδιασμού καυσίμων με λιπαντικά και καύσιμα.

     

    γ) η μακροχρόνια συνεργασία με τις μεγαλύτερες εταιρείες πετρελαιοειδών όπως shell, exon mobil, bp, texaco,castrol,eko,avin

     

    δ) η χρησιμοποίηση του νέου δεξαμενοπλοίου Ποσειδών νέων προδιαγραφών και απαιτήσεων της marpol κατηγοριας double hull imo2.

     

    Επιμέλεια: Παντελής Φύσσας

     

     

    Πηγή: http://www.nautilia.gr/new/site/index.php?option=com_content&view=article&id=2452%3A2015-02-26-09-00-31&catid=64%3A2011-01-12-07-14-35&Itemid=120


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    Σκαλωσιές, ΜΑΠ, Περίφραξη επικίνδυνων σημείων, Ενημερωτικές πινακίδες και όλα τα σχετικά λάμπουν διά της απουσίας τους...:)

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Βασικά, χρίζουν μαιευτήρα...

     

    Έτσι όπως πάει, το επόμενο "δεξαμενόπλοιο" που θα καθελκύσουν θα είναι βάρκα με μπιτόνια...

    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Ο συγκολλητης φοραει ολα τα μαπ που πρεπει  :mrgreen:

    Τωρα αν του ρθει μια ζαλη ενα κατι, θα πιαστει απο εκεινο το καλωδιο στα αριστερα του...

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    ΣΣΣΣΣτ μη τα λετε αυτα !!!!!! Μπορει να θυμωσει ο κυριος Φραντζης και να παει στην Κινα....

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    θα συμφωνήσω με τους συναδέλφους

     

    αλλά θα ΠΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ....

     

     

    ελπίζω να συνεχιστούν οι ναυπηγήσεις αλλά  με καλύτερες προδιαγραφές ασφαλείας

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    σαν πλοίο είναι πολύ άσχημο πάντως. δεν έχει τις ωραίες καμπύλες των άλλων πετρελαιοφόρων.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    σαν πλοίο είναι πολύ άσχημο πάντως. δεν έχει τις ωραίες καμπύλες των άλλων πετρελαιοφόρων.

    ε πως να γίνει αλλιώς, ενα μικρούλικο bunker είναι

     

    πάντως υπάρχουν χειρότερα

     

    post-54650-0-14347800-1425543575_thumb.jpg

    post-54650-0-16800700-1425543601_thumb.jpg

     

    από την μακρυνή ανατολή με αγάπη (μέσα απ τη σανγκάι) 

     

    (ενδιαφέρον έχει να δείτε που ακριβώς πατάμε, πλεγματάκι , σκουριασμένο πιασμένο με σύρματα - με τον καιρό το συνηθίζεις και σου φαίνεται φυσιολογικό) 

    Edited by pankrok

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Παιδιά μην γκρινιάζουμε . Σε μικρό ναυπηγείο είμαστε , αλλά πλοία χτίζονται εδώ και πολύ μεγαλύτερα .

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Σε μικρό ναυπηγείο είμαστε.

     

    Αυτό ήθελα να επισημάνω. Καλή προσπάθεια αλλά δε το λες και πρότυπο τεχνολογικής εξέλιξης.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Μνήμες από την καταστροφή του περασμένου Νοεμβρίου «ξύπνησε» η νεροποντή που χτύπησε το νομό Αττικής την Τρίτη (26/6) και ειδικά στην περιοχή της Μάνδρας.
      Η ισχυρή βροχόπτωση που σημειώθηκε το απόγευμα της Τρίτης (26/6) είχε ως αποτέλεσμα πολλοί δρόμοι σε Νέα Πέραμο, Μάνδρα και Μέγαρα να πλημμυρίσουν.
      Πολλοί καταστηματάρχες για να προλάβουν τα χειρότερα έσπευσαν να καλέσουν την πυροσβεστική. Μέχρι και τις 22:00 το βράδυ της Τρίτης (26/6), σύμφωνα με την ενημέρωση της πυροσβεστικής από τις περιοχές Μανδρα- Μέγαρα -Ν. Πέραμος Αττικής δέχθηκε συνολικά 45 κλήσεις για αντλήσεις υδάτων και παροχές βοηθείας σε σπίτια και καταστήματα που πλημμύρισαν αλλά εκτιμάται ότι είναι αρκετά περισσότερα. Στο σημείο επιχειρούν 50 πυροσβέστες με 20 οχήματα ενώ προληπτικά βρίσκονται στη περιοχή ένα ερπυστριοφόρο όχημα και μια βάρκα με δύτες της 1ης ΕΜΑΚ. Σημειώνεται ότι στο σημείο θα παραμείνουν τα συνεργεία της Πυροσβεστικής προκειμένου να επεμβαίνουν  απευθείας όπου χρειάζεται.
      Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, οι κλήσεις για πλημμύρες έχουν σταματήσει και φαίνεται πως ομαλοποιείται σταδιακά η κατάσταση, ωστόσο τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν παραμένουν...
      Όλες οι σχετικές ειδήσεις: https://news.google.com/stories/CAAqOQgKIjNDQklTSURvSmMzUnZjbmt0TXpZd1NoTUtFUWpoOXEzemtJQU1FZXZ1aFFnekl2MV9LQUFQAQ?hl=el&gl=GR&ceid=GR%3Ael
    • By Engineer
      Μνήμες από την καταστροφή του περασμένου Νοεμβρίου «ξύπνησε» η νεροποντή που χτύπησε το νομό Αττικής την Τρίτη (26/6) και ειδικά στην περιοχή της Μάνδρας.
      Η ισχυρή βροχόπτωση που σημειώθηκε το απόγευμα της Τρίτης (26/6) είχε ως αποτέλεσμα πολλοί δρόμοι σε Νέα Πέραμο, Μάνδρα και Μέγαρα να πλημμυρίσουν.
      Πολλοί καταστηματάρχες για να προλάβουν τα χειρότερα έσπευσαν να καλέσουν την πυροσβεστική. Μέχρι και τις 22:00 το βράδυ της Τρίτης (26/6), σύμφωνα με την ενημέρωση της πυροσβεστικής από τις περιοχές Μανδρα- Μέγαρα -Ν. Πέραμος Αττικής δέχθηκε συνολικά 45 κλήσεις για αντλήσεις υδάτων και παροχές βοηθείας σε σπίτια και καταστήματα που πλημμύρισαν αλλά εκτιμάται ότι είναι αρκετά περισσότερα. Στο σημείο επιχειρούν 50 πυροσβέστες με 20 οχήματα ενώ προληπτικά βρίσκονται στη περιοχή ένα ερπυστριοφόρο όχημα και μια βάρκα με δύτες της 1ης ΕΜΑΚ. Σημειώνεται ότι στο σημείο θα παραμείνουν τα συνεργεία της Πυροσβεστικής προκειμένου να επεμβαίνουν  απευθείας όπου χρειάζεται.
      Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, οι κλήσεις για πλημμύρες έχουν σταματήσει και φαίνεται πως ομαλοποιείται σταδιακά η κατάσταση, ωστόσο τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν παραμένουν...
      Όλες οι σχετικές ειδήσεις: https://news.google.com/stories/CAAqOQgKIjNDQklTSURvSmMzUnZjbmt0TXpZd1NoTUtFUWpoOXEzemtJQU1FZXZ1aFFnekl2MV9LQUFQAQ?hl=el&gl=GR&ceid=GR%3Ael

      View full είδηση
    • By Engineer
      Εντατικές προσπάθειες καταβάλλουν από το πρωί ιδιωτικά συνεργεία στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Κυνοσούρας και Σεληνίων, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ρύπανση πετρελαιοειδών και πίσσας, που δημιουργήθηκε κατά μήκος 1,5 χιλιομέτρου, μετά τη βύθιση του αγκυροβολημένου μικρού δεξαμενόπλοιου ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ τα ξημερώματα της Κυριακής, με 2.570 τόνους καύσιμα, νοτιοδυτικά της Αταλάντης στον Σαρωνικό.
       
      Περιμετρικά από το σημείο όπου έχει βυθιστεί το δεξαμενόπλοιο έχουν ποντιστεί δύο σειρές πλωτά φράγματα, ενώ οι εργασίες στεγανοποίησης στο «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ», συνεχίζονται και σήμερα από ιδιώτες δύτες προκειμένου στη συνέχεια ιδιωτικό συνεργείο να προχωρήσει σε απάντληση καυσίμων.
       
      Σύμφωνα με εκτιμήσεις ανώτερων αξιωματικών του λιμενικού σώματος ελληνικής ακτοφυλακής, τους οποίους επικαλείται το ΑΜΠΕ, η σφράγιση στο πλοίο αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός της ημέρας, ενώ η ρύπανση που έχει δημιουργηθεί στη θαλάσσια περιοχή θα αντιμετωπιστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και σε όλα τα επίπεδα.
       
      Για την απάντληση των καυσίμων αναμένεται να κατατεθεί επιχειρησιακό σχέδιο στο υπ. Ναυτιλίας από ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει την όλη επιχείρηση. Τα αίτια της βύθισης του πλοίου δεν έχουν ακόμα διευκρινιστεί, ωστόσο πληροφορίες που αναμένεται να διερευνηθούν και από τον πραγματογνώμονα που έχει ορίσει για το ναυτικό ατύχημα το κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά, κάνουν λόγο για εισροή υδάτων στο μηχανοστάσιο. Σύμφωνα με τις πρώτες μαρτυρίες μελών πληρωμάτων πλοίων που έφθασαν στην περιοχή το δεξαμενόπλοιο άρχισε να βυθίζεται με την πρύμνη.
       
      Τη στιγμή του ναυαγίου, στο πλοίο βρίσκονταν ένας ναύτης και ο Α μηχανοδηγός από τα συνολικά έντεκα μέλη. Και οι δύο περισυνελέγησαν σώοι από λάντζα και ρυμουλκό σκάφος και μεταφέρθηκαν για προληπτικούς λόγους στο «Τζάνειο» νοσοκομείο όπου εξήλθαν καλά στην υγεία τους.
       
      Ο πλοίαρχος και ο Α΄ Μηχανικός του δεξαμενόπλοιου προσήχθησαν χθες στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, οι οποίοι συνελήφθησαν για πρόκληση ναυαγίου από αμέλεια, ενώ στη συνέχεια με εντολή εισαγγελέα αφέθηκαν προσωρινά ελεύθεροι έως ότου οριστεί τακτική δικάσιμος.
       
      Την προανάκριση της υπόθεσης έχει αναλάβει το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.
       
      Πηγή: http://greenagenda.gr/%CF%81%CF%8D%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%83%CE%B7-15-%CF%87%CE%B9%CE%BB-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CF%8D%CE%B8%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CE%BC%CE%B5/
    • By Engineer
      Εντατικές προσπάθειες καταβάλλουν από το πρωί ιδιωτικά συνεργεία στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Κυνοσούρας και Σεληνίων, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ρύπανση πετρελαιοειδών και πίσσας, που δημιουργήθηκε κατά μήκος 1,5 χιλιομέτρου, μετά τη βύθιση του αγκυροβολημένου μικρού δεξαμενόπλοιου ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ τα ξημερώματα της Κυριακής, με 2.570 τόνους καύσιμα, νοτιοδυτικά της Αταλάντης στον Σαρωνικό.
       
      Περιμετρικά από το σημείο όπου έχει βυθιστεί το δεξαμενόπλοιο έχουν ποντιστεί δύο σειρές πλωτά φράγματα, ενώ οι εργασίες στεγανοποίησης στο «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ», συνεχίζονται και σήμερα από ιδιώτες δύτες προκειμένου στη συνέχεια ιδιωτικό συνεργείο να προχωρήσει σε απάντληση καυσίμων.
       
      Σύμφωνα με εκτιμήσεις ανώτερων αξιωματικών του λιμενικού σώματος ελληνικής ακτοφυλακής, τους οποίους επικαλείται το ΑΜΠΕ, η σφράγιση στο πλοίο αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός της ημέρας, ενώ η ρύπανση που έχει δημιουργηθεί στη θαλάσσια περιοχή θα αντιμετωπιστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και σε όλα τα επίπεδα.
       
      Για την απάντληση των καυσίμων αναμένεται να κατατεθεί επιχειρησιακό σχέδιο στο υπ. Ναυτιλίας από ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει την όλη επιχείρηση. Τα αίτια της βύθισης του πλοίου δεν έχουν ακόμα διευκρινιστεί, ωστόσο πληροφορίες που αναμένεται να διερευνηθούν και από τον πραγματογνώμονα που έχει ορίσει για το ναυτικό ατύχημα το κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά, κάνουν λόγο για εισροή υδάτων στο μηχανοστάσιο. Σύμφωνα με τις πρώτες μαρτυρίες μελών πληρωμάτων πλοίων που έφθασαν στην περιοχή το δεξαμενόπλοιο άρχισε να βυθίζεται με την πρύμνη.
       
      Τη στιγμή του ναυαγίου, στο πλοίο βρίσκονταν ένας ναύτης και ο Α μηχανοδηγός από τα συνολικά έντεκα μέλη. Και οι δύο περισυνελέγησαν σώοι από λάντζα και ρυμουλκό σκάφος και μεταφέρθηκαν για προληπτικούς λόγους στο «Τζάνειο» νοσοκομείο όπου εξήλθαν καλά στην υγεία τους.
       
      Ο πλοίαρχος και ο Α΄ Μηχανικός του δεξαμενόπλοιου προσήχθησαν χθες στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, οι οποίοι συνελήφθησαν για πρόκληση ναυαγίου από αμέλεια, ενώ στη συνέχεια με εντολή εισαγγελέα αφέθηκαν προσωρινά ελεύθεροι έως ότου οριστεί τακτική δικάσιμος.
       
      Την προανάκριση της υπόθεσης έχει αναλάβει το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.
       
      Πηγή: http://greenagenda.g...ιση-του-δεξαμε/
       
      Click here to view the είδηση
    • By Engineer
      Τη ζεύξη Περάματος-Σαλαμίνας με υποθαλάσσια σήραγγα που θα κατασκευαστεί ως έργο παραχώρησης, ανακοίνωσαν σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης και γγ Δημοσίων Έργων Γιώργος Δέδες. «Είναι ένα έργο παραχώρησης που θα κουμπώσει μαζί κι ένα οδικό κομμάτι προκειμένου να προχωρήσει ο διαγωνισμός», ανέφερε ο Χ. Σπίρτζης.
       
      Ο υπουργός συναντήθηκε με εκπροσώπους της διοίκησης της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης (EBRD), για θέματα παραγωγικών επενδύσεων και έργων στον τομέα αρμοδιότητας του υπουργείου.
       
      Όπως ανέφερε ο υπουργός τα έργα αυτά είναι: Η επέκταση του μετρό στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Η σιδηροδρομική Εγνατία. Η ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών δικτύων. Οι επεκτάσεις των προαστιακών αλλά και οι αναβαθμίσεις των λιμανιών της χώρας. «Από αυτά», είπε ο υπουργός, «τίποτα δεν είχε προγραμματιστεί στο παρελθόν. Πρόκειται για τα λιμάνια που εντάσσονται στα διευρωπαϊκά δίκτυα, το λιμάνι του Λαυρίου, η σύνδεση του λιμανιού της Ραφήνας με τον προαστιακό. Είναι μια μεγάλη λίστα έργων».
       
      «Μετά τη συνάντηση με την ΕΤΕπ και με την Παγκόσμια Τράπεζα συναντηθήκαμε και με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης, προκειμένου να καθοριστούν οι διαδικασίες για να έχουμε συνεργασία και προγραμματισμό για ένα μεγάλο πρόγραμμα υποδομών, που έχουμε σχεδιάσει και θέλουμε να τρέξει μέσα στα επόμενα χρόνια», είπε ο υπουργός διευκρινίζοντας ότι το σχέδιο του κινείται σε τρεις άξονες:
       
      - Ο πρώτος άξονας είναι μεγάλες τομές και θεσμικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν, στην κατεύθυνση του να έχουμε ταχύτερες διαδικασίες και διαφάνεια, στο σύστημα των δημόσιων και των ιδιωτικών έργων.
       
      - Ο δεύτερος άξονας είναι οι υποδομές, που πρέπει να γίνουν στην χώρα και το βάρος πέφτει στα σιδηροδρομικά δίκτυα και στα μέσα σταθερής τροχιάς και βέβαια στις συνδυασμένες μεταφορές.
       
      - Και ο τρίτος άξονας είναι δράσεις εξωστρέφειας, συνεργασίες των δημόσιων και των ιδιωτικών ελληνικών εταιρειών, τόσο με τις ευρωπαϊκές και διεθνείς τράπεζες όσο και με εταιρείες του εξωτερικού.
       
      Ερωτηθείς ποιος είναι ο προϋπολογισμός των έργων για τον οποίο συζητά, ο κ. Σπίρτζης είπε: «Υπάρχει το πακέτο Γιούνκερ. Δεν υπάρχει άνω όριο για τα έργα που συζητάμε. Οι συζητήσεις θα γίνονται και οι επιτροπές που αποφασίστηκαν είναι να γίνονται ανά έργο και να εντάσσονται, είτε στη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και προσθετικά της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανάπτυξης, είτε να ενταχθούν στο πακέτο Γιούνκερ. Εξαρτάται από το έργο».
       
      Πηγή:
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.