Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Στο Σικάγο βάζουν φωτιά στις γραμμές των τραίνων για να συνεχιστεί η λειτουργία τους

    Πώς καταλαβαίνει κανείς πως το ψύχος είναι πραγματικά δριμύ; Όταν οι αρχές αναγκάζονται να βάλουν φωτιά στις σιδηροτροχιές για να συνεχίσουν να κινούνται τα τρένα.

    Αυτό συνέβη και στο σιδηροδρομικό δίκτυο του Σικάγου που είχε αρχίσει να παρουσιάζει προβλήματα λόγω ψύχους.

    Σύμφωνα με τους ειδικούς, το μέταλλο συστέλλεται από το ακραίο κρύο, με αποτέλεσμα να αποσυνδέονται οι ενώσεις οι συνδέσεις των γραμμών. 

     


    Sign in to follow this  
    Sign in to follow this  

    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By DimMani
      Καλή Χρονιά σε όλους . Προ 2ετίας(12/16) πήρε φωτιά η καμινάδα στο τζάκι μου , μετά από καύση ξύλων μαύρης πεύκης , τα οποία πέραν της υψηλής περιεκτικότητας σε ρετσίνι , δεν είχανε ξεραθεί . Φέτος πάλι τον Δεκέμβριο ξαναπήρε φωτιά η καμινάδα , παρά του ότι τα ξύλα είναι σωστά από πάσης απόψεως . Μετά την φωτιά του 12/16 , ανάβω το τζάκι κάθε μέρα τον χειμώνα , όμως απομακρύνω την στάχτη των προηγουμένων ημερών , κάθε 10-15 ημέρες . Εννοείται ότι η στάχτη που μένει μέσα γίνεται σαν πούδρα . Ερώτηση : Με την στάχτη επιτείνω τις προϋποθέσεις ανάφλεξης της καμινάδας ; Η στάχτη/πούδρα κολλάει στο ήδη υπάρχον , αλλά και στο συνεχώς δημιουργούμενο κρεόζωτο και η ανάφλεξη γίνεται πιο πιθανή ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον απαντήσει .
    • By Engineer
      Θα καταφέρει το τρένο να ανταγωνιστεί το αεροπλάνο στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, μόλις ολοκληρωθεί ο βασικός σιδηροδρομικός άξονας;
      «Με βεβαιότητα», επισημαίνουν σιδηροδρομικοί, οι οποίοι εκτιμούν ότι, με την παράδοση του τελευταίου τμήματος στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός και την ολοκλήρωση των απαραίτητων δοκιμών (τέλη 2018 – αρχές 2019), τα δρομολόγια θα διεξάγονται σε έως 4,5 ώρες.
      Στη συνέχεια και μόλις ολοκληρωθούν, τη διετία 2019 – 2020, τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας ECTS, η σηματοδότηση εντός και εκτός συρμού, η τηλεδιοίκηση κ.λπ., το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα διεξάγεται σε 3 ώρες και 20 λεπτά.
      Εάν επαληθευτούν τα ανωτέρω, το τρένο καθίσταται ευθέως ανταγωνιστικό σε σχέση με το αεροπλάνο, δεδομένου ότι οι κεντρικοί σιδηροδρομικοί σταθμοί, τόσο της Αθήνας, όσο και της Θεσσαλονίκης βρίσκονται στο κέντρο των πόλεων και όχι εκτός, όπως συμβαίνει με τα αεροδρόμια «Ελ. Βενιζέλος» και «Μακεδονία».

      Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσδοκά σε σημαντική άνοδο επιβατών, σε συνδυασμό με τη νέα ταξιδιωτική εμπειρία που λανσάρει με το «Ασημένιο Βέλος», το οποίο θα δρομολογηθεί εντός του 2019.
      «Η άνοδος της επιβατικής κίνησης θα ξεπεράσει το 20%. Ίσως και αυτό το νούμερο, να αποδειχτεί μικρό», σχολίασε ανώτατο στέλεχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο metaforespress.gr.
      Σε ακόλουθη ερώτηση, εάν η εταιρεία λανσάρει νέα εμπορική πολιτική, το εν λόγω στέλεχος σχολίασε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες δεσμεύσεις, οι οποίες εντάσσονται στο ευρύτερο περίγραμμα των άγονων γραμμών.
      Το 2016, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετέφερε 15,6 εκατ. επιβάτες, από τους οποίους 10,1 εκατ. μετακινήθηκαν με τις προαστιακές γραμμές και 5,5 εκατ. στο εθνικό δίκτυο, ενώ τα συνολικά  έσοδα από τη μεταφορά επιβατών ανήλθαν στα 34,7 εκατ. ευρώ.
      Τα χαρακτηριστικά του «Ασημένιου Βέλους»
      Το ηλεκτροκίνητο τρένο που παρουσίασε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην 83η ΔΕΘ μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 250 χλμ. την ώρα (το ελληνικό δίκτυο «αντέχει» έως 200 χλμ.).
      Ανήκει στην οικογένεια Pendolino, έχει κατασκευαστεί από τις Fiat Ferroviara / Alstom και για πρώτη φορά λειτούργησε το 1997.
      Ακολούθησε η πλήρης ανακαίνισή του, με αποτέλεσμα να αποτελεί μια αμαξοστοιχία, η οποία διαθέτει πιο σύγχρονο «σαλόνι», κλιματισμό, ασύρματη σύνδεση Wi-Fi, τραπεζάκια σε θέσεις, οθόνες LCD και μπαρ-εστιατόριο
      Κάθε τρένο έχει εννέα βαγόνια, τρία για την πρώτη θέση, ένα μπαρ-εστιατόριο και πέντε για τη δεύτερη θέση.
      Μπορεί να μεταφέρει 489 επιβάτες (146 στην πρώτη και 343 στη δεύτερη θέση), εκ των οποίων δύο σε ειδικές θέσεις για αναπηρικά αμαξίδια. Έχει μήκος 236,6 μέτρα και ζυγίζει 409 τόνους.
      Του Φώτη Φωτεινού

      View full είδηση
    • By Engineer
      Θα καταφέρει το τρένο να ανταγωνιστεί το αεροπλάνο στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, μόλις ολοκληρωθεί ο βασικός σιδηροδρομικός άξονας;
      «Με βεβαιότητα», επισημαίνουν σιδηροδρομικοί, οι οποίοι εκτιμούν ότι, με την παράδοση του τελευταίου τμήματος στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός και την ολοκλήρωση των απαραίτητων δοκιμών (τέλη 2018 – αρχές 2019), τα δρομολόγια θα διεξάγονται σε έως 4,5 ώρες.
      Στη συνέχεια και μόλις ολοκληρωθούν, τη διετία 2019 – 2020, τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας ECTS, η σηματοδότηση εντός και εκτός συρμού, η τηλεδιοίκηση κ.λπ., το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα διεξάγεται σε 3 ώρες και 20 λεπτά.
      Εάν επαληθευτούν τα ανωτέρω, το τρένο καθίσταται ευθέως ανταγωνιστικό σε σχέση με το αεροπλάνο, δεδομένου ότι οι κεντρικοί σιδηροδρομικοί σταθμοί, τόσο της Αθήνας, όσο και της Θεσσαλονίκης βρίσκονται στο κέντρο των πόλεων και όχι εκτός, όπως συμβαίνει με τα αεροδρόμια «Ελ. Βενιζέλος» και «Μακεδονία».

      Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσδοκά σε σημαντική άνοδο επιβατών, σε συνδυασμό με τη νέα ταξιδιωτική εμπειρία που λανσάρει με το «Ασημένιο Βέλος», το οποίο θα δρομολογηθεί εντός του 2019.
      «Η άνοδος της επιβατικής κίνησης θα ξεπεράσει το 20%. Ίσως και αυτό το νούμερο, να αποδειχτεί μικρό», σχολίασε ανώτατο στέλεχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο metaforespress.gr.
      Σε ακόλουθη ερώτηση, εάν η εταιρεία λανσάρει νέα εμπορική πολιτική, το εν λόγω στέλεχος σχολίασε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες δεσμεύσεις, οι οποίες εντάσσονται στο ευρύτερο περίγραμμα των άγονων γραμμών.
      Το 2016, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετέφερε 15,6 εκατ. επιβάτες, από τους οποίους 10,1 εκατ. μετακινήθηκαν με τις προαστιακές γραμμές και 5,5 εκατ. στο εθνικό δίκτυο, ενώ τα συνολικά  έσοδα από τη μεταφορά επιβατών ανήλθαν στα 34,7 εκατ. ευρώ.
      Τα χαρακτηριστικά του «Ασημένιου Βέλους»
      Το ηλεκτροκίνητο τρένο που παρουσίασε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην 83η ΔΕΘ μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 250 χλμ. την ώρα (το ελληνικό δίκτυο «αντέχει» έως 200 χλμ.).
      Ανήκει στην οικογένεια Pendolino, έχει κατασκευαστεί από τις Fiat Ferroviara / Alstom και για πρώτη φορά λειτούργησε το 1997.
      Ακολούθησε η πλήρης ανακαίνισή του, με αποτέλεσμα να αποτελεί μια αμαξοστοιχία, η οποία διαθέτει πιο σύγχρονο «σαλόνι», κλιματισμό, ασύρματη σύνδεση Wi-Fi, τραπεζάκια σε θέσεις, οθόνες LCD και μπαρ-εστιατόριο
      Κάθε τρένο έχει εννέα βαγόνια, τρία για την πρώτη θέση, ένα μπαρ-εστιατόριο και πέντε για τη δεύτερη θέση.
      Μπορεί να μεταφέρει 489 επιβάτες (146 στην πρώτη και 343 στη δεύτερη θέση), εκ των οποίων δύο σε ειδικές θέσεις για αναπηρικά αμαξίδια. Έχει μήκος 236,6 μέτρα και ζυγίζει 409 τόνους.
      Του Φώτη Φωτεινού
    • By Engineer
      Βιβλική καταστροφή! Περισσότεροι από 24 νεκροί (μεταξύ των οποίων κι ένα βρέφος 6 μηνών), δεκάδες τραυματίες, ανυπολόγιστες καταστροφές σε εκατοντάδες σπίτια κι αυτοκίνητα είναι η... σφραγίδα της πύρινης λαίλαπας στην Αν. Αττική. Φόβοι για αύξηση του τραγικού απολογισμού με το φως της μέρας!
      Ολονύκτιες είναι οι προσπάθειες πυροσβεστών, αστυνομικών, λιμενικών αλλά κι απλών ανθρώπων για την ασφαλή μεταφορά εκατοντάδων ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν από το πύρινο μέτωπο που κατέκαψε περιοχές της Ανατολικής Αττικής.
      Μάτι, Ραφήνα, Νέος Βουτζάς μετρούν τις πληγές τους από το ολέθριo πέρασμα της πυρκαγιάς, ενώ τουλάχιστον 24 άνθρωποι μέχρι στιγμής έχουν χάσει τη ζωή τους, ενώ 156 είναι οι τραυματίες, με 11 από αυτούς να βρίσκονται διασωληνωμένοι και σε σοβαρή κατάσταση. Ακόμα υπάρχουν και 16 παιδιά με εγκαύματα και τραύματα.

      Λίγα λεπτά πριν τις 3 τα ξημερώματα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σε ανακοίνωσή του, έκανε λόγο για τουλάχιστον 20 νεκρούς, 88 τραυματίες -μερικοί εξ αυτών σε σοβαρή κατάσταση, με τα περισσότερα θύματα να εντοπίζονται σε αυτοκίνητα, σπίτια αλλά και σε παραλίες στο Μάτι.
      Κάτοικοι και διασώστες, ωστόσο, εκφράζουν φόβους για δραματική αύξηση του τραγικού απολογισμού, καθώς με το φως της ημέρας θα γίνει σαφές το μέγεθος της καταστροφής και όσα άφησε πίσω της.


      Δραματικές στιγμές εξελίσσονταν για ώρες στο λιμάνι της Ραφήνας, όπου δεκάδες σκάφη του Λιμενικού, μαζί με πλοία της γραμμής αλλά κι ιδιωτικά αλιευτικά και τουριστικά σκάφη, μετέφεραν τους διασωθέντες από παραλίες κατά μήκος της ακτής της ανατολικής Αττικής, που παρέμειναν για ώρες εγκλωβισμένοι μεταξύ της φωτιάς και του πυκνού καπνού.
      Εκατοντάδες άνθρωποι μεταφέρθηκαν στη στεριά, όπου ανέμεναν συγγενείς τους που αγωνιούσαν για την τύχη των δικών τους ανθρώπων.
      Δυστυχώς, αρκετές αναφορές διασωθέντων κάνουν λόγο για αρκετά επιπλέον θύματα, ενώ αρκετά είναι τα σημεία που δεν έχουν προλάβει να ερευνηθούν από τις αρχές.
      Μεταξύ των θυμάτων είναι κι ένα βρέφος μόλις 6 μηνών, που έχασε τη ζωή του από τις αναθυμιάσεις.
      Σε εξέλιξη βρίσκονται ακόμα τα πύρινα μέτωπα στην Αττική. Συγκεκριμένα, εξαιρετικά δύσκολη είναι η κατάσταση στα πύρινα μέτωπα της Κινέτας, της Καλλιτεχνούπολης- Νέου Βουτζά και στο Μάτι Μαραθώνα, με δεκάδες σπίτια να έχουν παραδοθεί στις φλόγες, ενώ μέχρι στιγμής οι αρχές επιβεβαιώνουν τον θάνατο τεσσάρων ανθρώπων, με τον φόβο ότι ο τραγικός απολογισμός θα αυξηθεί δραματικά.




       

      View full είδηση
    • By Engineer
      Βιβλική καταστροφή! Περισσότεροι από 24 νεκροί (μεταξύ των οποίων κι ένα βρέφος 6 μηνών), δεκάδες τραυματίες, ανυπολόγιστες καταστροφές σε εκατοντάδες σπίτια κι αυτοκίνητα είναι η... σφραγίδα της πύρινης λαίλαπας στην Αν. Αττική. Φόβοι για αύξηση του τραγικού απολογισμού με το φως της μέρας!
      Ολονύκτιες είναι οι προσπάθειες πυροσβεστών, αστυνομικών, λιμενικών αλλά κι απλών ανθρώπων για την ασφαλή μεταφορά εκατοντάδων ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν από το πύρινο μέτωπο που κατέκαψε περιοχές της Ανατολικής Αττικής.
      Μάτι, Ραφήνα, Νέος Βουτζάς μετρούν τις πληγές τους από το ολέθριo πέρασμα της πυρκαγιάς, ενώ τουλάχιστον 24 άνθρωποι μέχρι στιγμής έχουν χάσει τη ζωή τους, ενώ 156 είναι οι τραυματίες, με 11 από αυτούς να βρίσκονται διασωληνωμένοι και σε σοβαρή κατάσταση. Ακόμα υπάρχουν και 16 παιδιά με εγκαύματα και τραύματα.

      Λίγα λεπτά πριν τις 3 τα ξημερώματα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σε ανακοίνωσή του, έκανε λόγο για τουλάχιστον 20 νεκρούς, 88 τραυματίες -μερικοί εξ αυτών σε σοβαρή κατάσταση, με τα περισσότερα θύματα να εντοπίζονται σε αυτοκίνητα, σπίτια αλλά και σε παραλίες στο Μάτι.
      Κάτοικοι και διασώστες, ωστόσο, εκφράζουν φόβους για δραματική αύξηση του τραγικού απολογισμού, καθώς με το φως της ημέρας θα γίνει σαφές το μέγεθος της καταστροφής και όσα άφησε πίσω της.


      Δραματικές στιγμές εξελίσσονταν για ώρες στο λιμάνι της Ραφήνας, όπου δεκάδες σκάφη του Λιμενικού, μαζί με πλοία της γραμμής αλλά κι ιδιωτικά αλιευτικά και τουριστικά σκάφη, μετέφεραν τους διασωθέντες από παραλίες κατά μήκος της ακτής της ανατολικής Αττικής, που παρέμειναν για ώρες εγκλωβισμένοι μεταξύ της φωτιάς και του πυκνού καπνού.
      Εκατοντάδες άνθρωποι μεταφέρθηκαν στη στεριά, όπου ανέμεναν συγγενείς τους που αγωνιούσαν για την τύχη των δικών τους ανθρώπων.
      Δυστυχώς, αρκετές αναφορές διασωθέντων κάνουν λόγο για αρκετά επιπλέον θύματα, ενώ αρκετά είναι τα σημεία που δεν έχουν προλάβει να ερευνηθούν από τις αρχές.
      Μεταξύ των θυμάτων είναι κι ένα βρέφος μόλις 6 μηνών, που έχασε τη ζωή του από τις αναθυμιάσεις.
      Σε εξέλιξη βρίσκονται ακόμα τα πύρινα μέτωπα στην Αττική. Συγκεκριμένα, εξαιρετικά δύσκολη είναι η κατάσταση στα πύρινα μέτωπα της Κινέτας, της Καλλιτεχνούπολης- Νέου Βουτζά και στο Μάτι Μαραθώνα, με δεκάδες σπίτια να έχουν παραδοθεί στις φλόγες, ενώ μέχρι στιγμής οι αρχές επιβεβαιώνουν τον θάνατο τεσσάρων ανθρώπων, με τον φόβο ότι ο τραγικός απολογισμός θα αυξηθεί δραματικά.




       
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.