Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Στο Σικάγο βάζουν φωτιά στις γραμμές των τραίνων για να συνεχιστεί η λειτουργία τους

    Sign in to follow this  

    Πώς καταλαβαίνει κανείς πως το ψύχος είναι πραγματικά δριμύ; Όταν οι αρχές αναγκάζονται να βάλουν φωτιά στις σιδηροτροχιές για να συνεχίσουν να κινούνται τα τρένα.

    Αυτό συνέβη και στο σιδηροδρομικό δίκτυο του Σικάγου που είχε αρχίσει να παρουσιάζει προβλήματα λόγω ψύχους.

    Σύμφωνα με τους ειδικούς, το μέταλλο συστέλλεται από το ακραίο κρύο, με αποτέλεσμα να αποσυνδέονται οι ενώσεις οι συνδέσεις των γραμμών. 

     

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Διευκρινίσεις για την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου έως το λιμάνι της Πάτρας έδωσε η ΕΡΓΟΣΕ, με αφορμή δηλώσεις του βουλευτού Νίκου Νικολόπουλου, σημειώνοντας ότι έως το 2023 θα επιτευχθεί η σύνδεση της σιδηροδρομικής γραμμής με το λιμάνι της Πάτρας.
      Επίσης ότι, μετά την υπόγεια διέλευση της οδού Κανελλοπούλου, η κατασκευή θα γίνει με βάση την υπάρχουσα εγκεκριμένη οριστική μελέτη της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία και αυτή προβλέπει υπόγεια όδευση μέχρι τον Άγιο Διονύσιο.
      Για το τμήμα Σ.Σ. Άγιος Διονύσιος – Νέος Λιμένας Πατρών, εξετάζονται όλες οι δυνατότητες  ώστε να βαδίσουν παράλληλα τα έργα.
      Η ανακοίνωση της ΕΡΓΟΣΕ
      Η αλήθεια είναι ότι ο σχεδιασμός, πλέον, προβλέπει υπόγεια χάραξη από τον Σταθμό του Ρίου μέχρι τον Άγιο Διονύσιο (υπόγεια όδευση μήκους 6,5 περίπου χιλιομέτρων) και στη συνέχεια, συνέχιση του υπόγειου έργου έως τον Άγιο Ανδρέα για το οποίο προγραμματίζεται η εκπόνηση μελέτης.
      Για τον λόγο αυτό, η ΕΡΓΟΣΕ, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τον ΟΣΕ προωθεί το έργο Μελέτη – Κατασκευή της γραμμής από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο και έχουν συμπεριληφθεί και οι οριστικές μελέτες για το τμήμα Αγ. Διονύσιος- Αγ. Ανδρέας.
      Η υπογειοποίηση σε όλο το μήκος των 6,5 χιλιομέτρων φυσικά δεν έχει κανένα τμήμα ανοικτού ορύγματος και προβλέπει συνεχώς υπόγεια όδευση του τρένου, με δημιουργία χώρων  πρασίνου στην επιφάνεια.
      Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στον τρόπο διέλευσης του τρένου από την περιοχή του Καστελλόκαμπου, έχει ήδη εκπονηθεί  προμελέτη υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής από την ΧΘ 120+100 έως την ΧΘ 123+500, δηλαδή από την θέση της σήραγγας cover & cut του Ρίου μέχρι την οδό Κανελλοπούλου.
      Οι μελέτες αυτές βρίσκονται στη φάση του τελικού ελέγχου από την ΕΡΓΟΣΕ, έτσι ώστε τα τεύχη δημοπράτησης για την κατασκευή του έργου που περιλαμβάνει το τεχνικό υπογειοποίησης από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατόν. 
      Αναφέρεται επίσης, ότι υπάρχει πρόβλεψη, πέραν των στάσεων στο Ρίο και στην οδό Κανελλοπούλου, δύο υπόγειων στάσεων, στα Μποζαϊτικα και στον Καστελλόκαμπο.
      Μετά την υπόγεια διέλευση της οδού Κανελλοπούλου, η κατασκευή θα γίνει με βάση την υπάρχουσα εγκεκριμένη οριστική μελέτη της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία και αυτή προβλέπει υπόγεια όδευση μέχρι τον Άγιο Διονύσιο.
      Για το τμήμα Σ.Σ. Άγιος Διονύσιος – Νέος Λιμένας Πατρών, εξετάζονται όλες οι δυνατότητες  ώστε να βαδίσουν παράλληλα τα έργα.
      Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία μελετών έχει επιτευχθεί ικανοποιητική προσέγγιση του κόστους, το οποίο θα οριστικοποιηθεί με την έγκριση δημοπράτησης του έργου από το Δ.Σ. της εταιρείας.
      Το ευρύτερο έργο εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας – Πάτρας και η σύνδεση της σιδηροδρομικής γραμμής με το λιμάνι της Πάτρας περιλαμβάνεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α.  2014-2020, με χρονικό ορίζοντα υλοποίησης έργων έως το 2023 και έχουν δεσμευτεί για το σκοπό αυτό 130 εκατ. ευρώ.
    • By Engineer
      Διευκρινίσεις για την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου έως το λιμάνι της Πάτρας έδωσε η ΕΡΓΟΣΕ, με αφορμή δηλώσεις του βουλευτού Νίκου Νικολόπουλου, σημειώνοντας ότι έως το 2023 θα επιτευχθεί η σύνδεση της σιδηροδρομικής γραμμής με το λιμάνι της Πάτρας.
      Επίσης ότι, μετά την υπόγεια διέλευση της οδού Κανελλοπούλου, η κατασκευή θα γίνει με βάση την υπάρχουσα εγκεκριμένη οριστική μελέτη της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία και αυτή προβλέπει υπόγεια όδευση μέχρι τον Άγιο Διονύσιο.
      Για το τμήμα Σ.Σ. Άγιος Διονύσιος – Νέος Λιμένας Πατρών, εξετάζονται όλες οι δυνατότητες  ώστε να βαδίσουν παράλληλα τα έργα.
      Η ανακοίνωση της ΕΡΓΟΣΕ
      Η αλήθεια είναι ότι ο σχεδιασμός, πλέον, προβλέπει υπόγεια χάραξη από τον Σταθμό του Ρίου μέχρι τον Άγιο Διονύσιο (υπόγεια όδευση μήκους 6,5 περίπου χιλιομέτρων) και στη συνέχεια, συνέχιση του υπόγειου έργου έως τον Άγιο Ανδρέα για το οποίο προγραμματίζεται η εκπόνηση μελέτης.
      Για τον λόγο αυτό, η ΕΡΓΟΣΕ, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τον ΟΣΕ προωθεί το έργο Μελέτη – Κατασκευή της γραμμής από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο και έχουν συμπεριληφθεί και οι οριστικές μελέτες για το τμήμα Αγ. Διονύσιος- Αγ. Ανδρέας.
      Η υπογειοποίηση σε όλο το μήκος των 6,5 χιλιομέτρων φυσικά δεν έχει κανένα τμήμα ανοικτού ορύγματος και προβλέπει συνεχώς υπόγεια όδευση του τρένου, με δημιουργία χώρων  πρασίνου στην επιφάνεια.
      Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στον τρόπο διέλευσης του τρένου από την περιοχή του Καστελλόκαμπου, έχει ήδη εκπονηθεί  προμελέτη υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής από την ΧΘ 120+100 έως την ΧΘ 123+500, δηλαδή από την θέση της σήραγγας cover & cut του Ρίου μέχρι την οδό Κανελλοπούλου.
      Οι μελέτες αυτές βρίσκονται στη φάση του τελικού ελέγχου από την ΕΡΓΟΣΕ, έτσι ώστε τα τεύχη δημοπράτησης για την κατασκευή του έργου που περιλαμβάνει το τεχνικό υπογειοποίησης από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατόν. 
      Αναφέρεται επίσης, ότι υπάρχει πρόβλεψη, πέραν των στάσεων στο Ρίο και στην οδό Κανελλοπούλου, δύο υπόγειων στάσεων, στα Μποζαϊτικα και στον Καστελλόκαμπο.
      Μετά την υπόγεια διέλευση της οδού Κανελλοπούλου, η κατασκευή θα γίνει με βάση την υπάρχουσα εγκεκριμένη οριστική μελέτη της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία και αυτή προβλέπει υπόγεια όδευση μέχρι τον Άγιο Διονύσιο.
      Για το τμήμα Σ.Σ. Άγιος Διονύσιος – Νέος Λιμένας Πατρών, εξετάζονται όλες οι δυνατότητες  ώστε να βαδίσουν παράλληλα τα έργα.
      Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία μελετών έχει επιτευχθεί ικανοποιητική προσέγγιση του κόστους, το οποίο θα οριστικοποιηθεί με την έγκριση δημοπράτησης του έργου από το Δ.Σ. της εταιρείας.
      Το ευρύτερο έργο εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας – Πάτρας και η σύνδεση της σιδηροδρομικής γραμμής με το λιμάνι της Πάτρας περιλαμβάνεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α.  2014-2020, με χρονικό ορίζοντα υλοποίησης έργων έως το 2023 και έχουν δεσμευτεί για το σκοπό αυτό 130 εκατ. ευρώ.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Νέα εποχή για τον ελληνικό σιδηρόδρομο από την επόμενη εβδομάδα, καθώς την επόμενη Δευτέρα 20 Μαΐου το πρωί ξεκινάει δρομολόγια το πρώτο ΕΧPRESS ηλεκτροδοτούμενο τρένο στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
      Το δρομολόγιο θα διαρκεί πια τρεις ώρες και 55 λεπτά, μειώνοντας κατά πολύ τον χρόνο ταξιδιού αφού μέχρι τώρα απαιτούνταν πέντε ώρες για τη διαδρομή.
      Όπως εξήγησε ο γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, τα ηλεκτροδοτούμενα γρήγορα τρένα εντάσσονται πλέον στα καθημερινά τακτικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με δύο σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Λάρισα.
      Τα δρομολόγια θα εκτελούνται αρχικά από τρεις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανακατασκευάστηκαν από την ΕΕΣΣΤΥ και θα διαθέτουν WiFi. Πολύ σύντομα αναμένεται να έλθουν από την Ιταλία ακόμη δυο υπερσύγχρονες αμαξοστοιχίες αντίστοιχες με το «Ασημένιο βέλος» που είχε έλθει δοκιμαστικά στα περσινά εγκαίνια της ΔΕΘ.
    • By Engineer
      Νέα εποχή για τον ελληνικό σιδηρόδρομο από την επόμενη εβδομάδα, καθώς την επόμενη Δευτέρα 20 Μαΐου το πρωί ξεκινάει δρομολόγια το πρώτο ΕΧPRESS ηλεκτροδοτούμενο τρένο στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
      Το δρομολόγιο θα διαρκεί πια τρεις ώρες και 55 λεπτά, μειώνοντας κατά πολύ τον χρόνο ταξιδιού αφού μέχρι τώρα απαιτούνταν πέντε ώρες για τη διαδρομή.
      Όπως εξήγησε ο γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, τα ηλεκτροδοτούμενα γρήγορα τρένα εντάσσονται πλέον στα καθημερινά τακτικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με δύο σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Λάρισα.
      Τα δρομολόγια θα εκτελούνται αρχικά από τρεις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανακατασκευάστηκαν από την ΕΕΣΣΤΥ και θα διαθέτουν WiFi. Πολύ σύντομα αναμένεται να έλθουν από την Ιταλία ακόμη δυο υπερσύγχρονες αμαξοστοιχίες αντίστοιχες με το «Ασημένιο βέλος» που είχε έλθει δοκιμαστικά στα περσινά εγκαίνια της ΔΕΘ.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της διαδρομής του προαστιακού σιδηροδρόμου από την Πάτρα έως την Κάτω Αχαΐα, πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα 6/5 το μεσημέρι, παρουσία του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνου Βούρδα, του περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολου Κατσιφάρα και στελεχών του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μάλιστα όπως τόνισε σε δηλώσεις που έκανε ο Θάνος Βούρδας, «αποδεικνύουμε για άλλη μία φορά ότι ο σιδηρόδρομος είναι για εμάς στην πρώτη γραμμή της αναπτυξιακής προσπάθειας για την χώρα».
      Όσον αφορά το έργο, το οποίο κόστισε 5,3 εκατομμύρια ευρώ, είπε ότι «το χρηματοδότησε η περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και το υλοποίησε σε συνεργασία με τον ΟΣΕ», προσθέτοντας ότι «σύμφωνα με τον προγραμματισμό, από τις 16 Μαΐου και μετά ο προαστιακός θα δρομολογηθεί σταδιακά σε μόνιμη βάση».
      Αρχικά, όπως εξήγησε, θα εκτελούνται δρομολόγια στην πρωινή ζώνη, ενώ από τα μέσα Ιουνίου και μετά τα δρομολόγια θα εκτελούνται τουλάχιστον κάθε μία ώρα, σε όλες τις βάρδιες.
      Σχετικά με την επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου μέχρι και τον Πύργο, ο Θάνος Βούδας επεσήμανε ότι «κάνουμε τα επόμενα βήματα σχετικά με την ανάπτυξη του δικτύου μέχρι τον Πύργο, αλλά και στη διαδρομή Κατάκολο – Αρχαία Ολυμπία» και εξήγησε: «Το έργο αφορά την συντήρηση της υφιστάμενης γραμμής και τη λειτουργία του μετρικού δικτύου, τόσο για το τμήμα από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο, όσο και για το τμήμα Κατάκολο – Αρχαία Ολυμπία, ενώ σε συνεργασία με την περιφέρεια, διαμορφώνουμε το πρόγραμμα που θα χρηματοδοτήσει την συντήρηση της υφιστάμενης γραμμής. Παράλληλα, έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες για τον εκσυγχρονισμό της γραμμής και βρισκόμαστε στη διαδικασία εξεύρεσης πόρων για την υλοποίηση του έργου κανονικοποίησής της».
      Από την πλευρά της, η εκτελεστική γραμματέας της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, Διονυσία Μαράτου, σε δηλώσεις που έκανε τόνισε ότι «ο σχεδιασμός του έργου ξεκίνησε το 2014 και υπηρετεί τους δύο στρατηγικούς στόχους της περιφέρειας, δηλαδή τον αναπτυξιακό σε ότι αφορά την επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό, καθώς και τον κοινωνικό σε ότι αφορά το χαμηλό εισιτήριο για τον πολίτη, τις καλύτερες συνθήκες μεταφοράς και την προστασία του περιβάλλοντος λόγω της μείωσης των ρύπων».
      Το δοκιμαστικό δρομολόγιο ξεκίνησε από τον κεντρικό σταθμό της Πάτρας και πέρασε από όλες τις στάσεις, δηλαδή ‘Αγιος Ανδρέας, Ανθείας , Ιτιές, Παραλία, Τσαούση – Μιντιλόγλι, Βραχνέικα, Τσουκαλέικα, Καμίνια, Αλισσός. Μάλιστα, όταν το τρένο έφθασε στα Καμίνια, κάτοικοι της κοινότητας διαμαρτύρονταν, διότι όπως υποστήριζαν, δεν προβλέπεται στάση στην περιοχή τους.
      Όμως, σε συνάντηση που είχε μαζί τους ο Θάνος Βούρδας, τούς εξήγησε πως όταν λειτουργήσει κανονικά ο προαστιακός, θα υπάρχει στάση στα Καμίνια.
      Έπειτα από λίγη ώρα το τρένο συνέχισε το δοκιμαστικό του δρομολόγιο μέχρι στον σταθμό της Κάτω Αχαΐας. Εκεί περίμεναν το τρένο ο δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας Χρήστος Νικολάου με μέλη τη δημοτικής αρχής και κατοίκους, ενώ έπειτα από λίγη ώρα το τρένο αναχώρησε και επέστρεψε στην Πάτρα.

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.