Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Το νέο Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης Μακεδονία

    Έτοιμο σε δύο χρόνια το νέο αεροδρόμιο Μακεδονία με τις πρώτες εικόνες και βίντεο να κόβουν την ανάσα. Περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ το κόστος της επένδυσης της Fraport Greece. Οι σταθμοί check-in θα αυξηθούν κατά 47% – 50% περισσότερες οι πύλες, ενώ αυξάνεται η όλη δυναμική του αεροδρομίου.

    Μια χρονοκάψουλα με τα αρχιτεκτονικά σχέδια, τις σημερινές εφημερίδες και ένα νόμισμα που σύμφωνα με τη γερμανική παράδοση φέρνει καλοτυχία, τοποθετήθηκαν μέσα στη γη, ως μέρος της διαδικασίας θεμελίωσης του νέου τερματικού σταθμού στο νέο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης.

    oloi1.jpg

    coin1.jpg
    Φωτογραφία από: thesstoday.gr

    Τι αλλάζει στο νέο αεροδρόμιο Μακεδονία – Τα έργα

    Εκτός από την κατασκευή νέου Τερματικού Σταθμού, συνολικής έκτασης που θα ξεπερνά τα 34.033 τ.μ., η «νέα εποχή» για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» περιλαμβάνει την ανακαίνιση του υπάρχοντος τερματικού σταθμού 24.000 τ.μ., καθώς επίσης την κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού, αλλά και την αναβάθμιση της μονάδας Βιολογικού Καθαρισμού και τη σύνδεσή της με το δίκτυο της πόλης.

    Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν σημαντικά έργα αναβάθμισης όπως: Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης – απογείωσης και στάθμευσης των αεροσκαφών, εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος διαχείρισης και ελέγχου αποσκευών.

    Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021.

    Μετά από την ολοκλήρωση του μεγάλου κατασκευαστικού έργου η χωρητικότητα και η δυναμικότητα του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης θα αυξηθεί σημαντικά, μετατρέποντας το αεροδρόμιο σε μια σύγχρονη πύλη εισόδου για την Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας.

    Πιο συγκεκριμένα, οι σταθμοί check-in θα αυξηθούν κατά 47%, ενώ τα διπλάσια θα είναι τα σημεία ασφαλείας. Την ίδια στιγμή, οι ιμάντες παραλαβής αποσκευών θα είναι κατά 75% περισσότεροι, με τον συνολικό αριθμό των πυλών του αεροδρομίου να αυξάνεται κατά 50%.



    Σχόλια Μελών


    "Τι αλλάζει στο νέο αεροδρόμιο Μακεδονία – Τα έργα" .....

    Αυτό που ήδη έχει αλλάξει αλλά δεν αναφέρεται είναι το όνομα όπου από "Αεροδρόμιο Μακεδονία" έγινε κιόλας σιωπηρώς "Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης Μακεδονία" με διπλή ονομασία ως πιό εύκολη για τα σχέδια τους στο να καταλήξει ως σκέτο "Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης". ......

    Το νου μας ΟΛΟΙ !!!!

    ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.png

    • Like 1
    • Upvote 2
    • Downvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

      ο αερολιμένας και όχι αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης δεν είχε πάντα το όνομα "Μακεδονία" αλλά το επίσημο όνομα περιελάμβανε πάντα το Θεσσαλονίκη όπως και εξακολουθεί

    • Upvote 2
    • Downvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Ναι, δεν είχε παλιά το όνομα "Μακεδονία" και πολύ καλά έκαναν και του το έδωσαν όπως για τους ίδιους λόγους έδωσε το ΄88 ο Ανδρέας το όνομα "Υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης" στο "Υπουργείο Β. Ελλάδος". 

    Όμως όποιος παρατηρήσει τώρα το σηματάκι της Fraport  στη ιστοσελίδα της,  ψάχνει για τη λέξη Macedonia δίπλα στο Airport  αλλά αυτή ΔΕΝ υπάρχει.....

    όπως έχουν σκοπό να μην υπάρχει ούτε  στις ταμπέλες της Ε.Ο ...

     

    ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ4.png

     

    ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ2.png

     

    ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ -.png

     

    EDIT - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:     "οι επιγραφές του αεροσταθμού προβλέπονται   ...."

    Μόνον πρόθυμοι ηλίθιοι πιστεύουν  τις προβλέψεις και όχι τα γεγονότα μετά από 3 χρόνια κακοήθη ψεύδη και δημιουργικές ασάφειες.....

    Όσο για τα ροζουλί (-1)........ 

    που βλέπω εκ των υστέρων,   μόνον από τέτοιους θα μπορούσε να  τα περιμένει κανείς  στην εκφορά της αλήθειας ......

     

    Edited by Anton_civeng
    • Like 1
    • Upvote 1
    • Downvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    οι επιγραφές του αεροσταθμού προβλέπονται να αναγράφουν αερολιμένας Θεσσαλονίκης "Μακεδονία"/Thessaloniki Airport "Makedonia" και όχι όπως φαίνεται στο site της fraport

    Edited by nvel
    • Upvote 2
    • Downvote 2

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από ΝΙΚΟΣΤΡΙ
      Καστέλι: Προ των πυλών το μεγαλύτερο έργο όλων των εποχών για την Κρήτη
      Μια ‘’ανάσα’’ από την υλοποίηση του μεγαλύτερου έργου όλων των εποχών για την Κρήτη έγινε με την ανακήρυξη της κοινοπραξίας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-GMR σε οριστική ανάδοχο για το νέο Διεθνές Αεροδρόμιο Ηρακλείου στο Καστέλι. Συγκεκριμένα, η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ - GMR Airports θα αναλάβει την κατασκευή του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι σύμφωνα με την απόφαση που αναρτήθηκε στην Διαύγεια από τον  υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη , ενώ άμεσα αναμένεται και η κατάθεση της σχετικής σύμβασης στο Ελεγκτικό Συνέδριο και η ψήφιση της από την Βουλή.
      Το νέο αεροδρόμιο, το πρώτο μεγάλο έργο που θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται έπειτα από πολλά χρόνια στην Ελλάδα, φιλοδοξεί να αναβαθμίσει δραστικά την τουριστική εικόνα της Κρήτης, καθώς θα αντικαταστήσει το σημερινό «Νίκος Καζαντζάκης» και το ύψος της επένδυσης υπολογίζεται περίπου στα 500 εκατ. ευρώ. 
      Το έργο αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2019 και οι εργασίες ολοκλήρωσης θα διαρκέσουν 5 χρόνια, ενώ θα έχει μήκος 3,2 χιλιόμετρα, 27 θέσεις στάθμευσης στην πίστα, σύστημα αποθήκευσης και διανομής καυσίμων με υπόγειο δίκτυο τροφοδοσίας αεροσκαφών, και 19 αίθουσες αναμονής επιβατών και προβλέπεται να συμβάλει καθοριστικά στην ενίσχυση του τουρισμού στο νησί. 
       

      View full είδηση
    • Από ΝΙΚΟΣΤΡΙ
      Καστέλι: Προ των πυλών το μεγαλύτερο έργο όλων των εποχών για την Κρήτη
      Μια ‘’ανάσα’’ από την υλοποίηση του μεγαλύτερου έργου όλων των εποχών για την Κρήτη έγινε με την ανακήρυξη της κοινοπραξίας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-GMR σε οριστική ανάδοχο για το νέο Διεθνές Αεροδρόμιο Ηρακλείου στο Καστέλι. Συγκεκριμένα, η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ - GMR Airports θα αναλάβει την κατασκευή του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι σύμφωνα με την απόφαση που αναρτήθηκε στην Διαύγεια από τον  υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη , ενώ άμεσα αναμένεται και η κατάθεση της σχετικής σύμβασης στο Ελεγκτικό Συνέδριο και η ψήφιση της από την Βουλή.
      Το νέο αεροδρόμιο, το πρώτο μεγάλο έργο που θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται έπειτα από πολλά χρόνια στην Ελλάδα, φιλοδοξεί να αναβαθμίσει δραστικά την τουριστική εικόνα της Κρήτης, καθώς θα αντικαταστήσει το σημερινό «Νίκος Καζαντζάκης» και το ύψος της επένδυσης υπολογίζεται περίπου στα 500 εκατ. ευρώ. 
      Το έργο αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2019 και οι εργασίες ολοκλήρωσης θα διαρκέσουν 5 χρόνια, ενώ θα έχει μήκος 3,2 χιλιόμετρα, 27 θέσεις στάθμευσης στην πίστα, σύστημα αποθήκευσης και διανομής καυσίμων με υπόγειο δίκτυο τροφοδοσίας αεροσκαφών, και 19 αίθουσες αναμονής επιβατών και προβλέπεται να συμβάλει καθοριστικά στην ενίσχυση του τουρισμού στο νησί. 
       
    • Από Engineer
      Νέα προσφορά υπέβαλε η εταιρεία «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών» ΑΕ (“ΔΑΑ”) στο ΤΑΙΠΕΔ για την επέκταση κατά 20 έτη της Σύμβασης Παραχώρησης του Διεθνούς Αεροδρομίου της Αθήνας, την οποία έκανε δεκτή το Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου κατά τη σημερινή του συνεδρίαση.
      Η προσφορά της ΔΑΑ προβλέπει συνολικό τίμημα ύψους 1.382,6 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ. Το καθαρό έσοδο για το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων ανέρχεται σε 1,115 δισ. ευρώ. Προκειμένου το ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ να καταλήξει στην αποδοχή της επικαιροποιημένης προσφοράς έλαβε υπ’ όψη μία ανεξάρτητη αποτίμηση και μία γνωμοδότηση για το εύλογο και δίκαιο του τιμήματος, καθώς και τη θετική γνώμη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων.
      Ο φάκελος της επέκτασης της Σύμβασης Παραχώρησης θα υποβληθεί το προσεχές διάστημα στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον προβλεπόμενο προσυμβατικό έλεγχο. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων από τις αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές και τη Βουλή των Ελλήνων.
      Για λογαριασμό του ΤΑΙΠΕΔ, η Eurobank Ergasias ΑΕ και η Lamda Infrastructure Finance ΑΕ ενήργησαν ως χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι, η Ποταμίτης Βεκρής και η Clifford Chance LLP ως νομικοί σύμβουλοι, η Steer Davies Gleave ως τεχνικός σύμβουλος, η KPMG Advisors A.E. ως ανεξάρτητος αποτιμητής και η Nomura International plc ως πάροχος γνωμοδότησης για το εύλογο και δίκαιο του τιμήματος.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Νέα προσφορά υπέβαλε η εταιρεία «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών» ΑΕ (“ΔΑΑ”) στο ΤΑΙΠΕΔ για την επέκταση κατά 20 έτη της Σύμβασης Παραχώρησης του Διεθνούς Αεροδρομίου της Αθήνας, την οποία έκανε δεκτή το Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου κατά τη σημερινή του συνεδρίαση.
      Η προσφορά της ΔΑΑ προβλέπει συνολικό τίμημα ύψους 1.382,6 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ. Το καθαρό έσοδο για το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων ανέρχεται σε 1,115 δισ. ευρώ. Προκειμένου το ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ να καταλήξει στην αποδοχή της επικαιροποιημένης προσφοράς έλαβε υπ’ όψη μία ανεξάρτητη αποτίμηση και μία γνωμοδότηση για το εύλογο και δίκαιο του τιμήματος, καθώς και τη θετική γνώμη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων.
      Ο φάκελος της επέκτασης της Σύμβασης Παραχώρησης θα υποβληθεί το προσεχές διάστημα στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον προβλεπόμενο προσυμβατικό έλεγχο. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων από τις αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές και τη Βουλή των Ελλήνων.
      Για λογαριασμό του ΤΑΙΠΕΔ, η Eurobank Ergasias ΑΕ και η Lamda Infrastructure Finance ΑΕ ενήργησαν ως χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι, η Ποταμίτης Βεκρής και η Clifford Chance LLP ως νομικοί σύμβουλοι, η Steer Davies Gleave ως τεχνικός σύμβουλος, η KPMG Advisors A.E. ως ανεξάρτητος αποτιμητής και η Nomura International plc ως πάροχος γνωμοδότησης για το εύλογο και δίκαιο του τιμήματος.
    • Από Engineer
      Ισχυρές πολιτιστικές και αθλητικές υποδομές οραματίζεται η κυβέρνηση για τη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τις δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σ. Φάμελλου, στον ρ/σ «Arena 89,4».
      Στο όραμα αυτό εντάσσεται και η κατασκευή του γηπέδου του ΠΑΟΚ, το οποίο -όπως τόνισε ο αν. υπουργός- πρέπει να είναι «ασφαλές και πιστοποιημένο». Ο κ. Φάμελλος υπενθύμισε ότι εντός του 2018 έγιναν αρκετές συναντήσεις για να διευκρινιστεί το πλαίσιο παραχώρησης γης από το Ταμείο Εθνικής 'Αμυνας προς τον ΠΑΟΚ και προς την εταιρεία ειδικού σκοπού που θα αναλάβει την κατασκευή του νέου γηπέδου και σημείωσε ότι ο πρωθυπουργός έχει τοποθετηθεί δημόσια και έχει πει ότι η κυβέρνηση θα υποστηρίξει και θα διευκολύνει την κατασκευή του νέου γηπέδου.
      «Η πόλη είναι ένα σύνολο, δεν είναι μόνο το νέο λιμάνι, το μετρό, αεροδρόμιο, η εθνική οδός, η ηλεκτροκίνηση του τρένου. Είναι και η ποιότητα ζωής που της δίνει εξωστρέφεια. Πρέπει να υποστηρίξουμε την πόλη μας και εν προκειμένω τον ΠΑΟΚ, για ένα γήπεδο που θα είναι σύγχρονο, πιστοποιημένο και ασφαλές για τις διεθνείς διοργανώσεις και φυσικά θα έχει και όλες τις παράλληλες απαιτούμενες λειτουργίες. Το θέμα δεν είναι μόνο η γη, έχουμε να λύσουμε και την περιβαλλοντική και πολεοδομική αδειοδότηση της επένδυσης, το τοπικό χωρικό σχέδιο που θα εγκριθεί από το δικό μας υπουργείο, γι' αυτό και έχουμε ξεκινήσει και βλέπουμε όλα τα στάδια του σχεδίου. Το επιπλέον που ζήτησε ο πρωθυπουργός είναι να βρεθεί άμεση λύση, ακόμη και με νομοθετική ρύθμιση, ώστε να υπάρχει ξεκάθαρη λύση του θέματος της γης, με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, ώστε να μην έχουμε μακροχρόνιες, γραφειοκρατικές και οικονομικές εκκρεμότητες. Μας ζήτησε να ολοκληρώσουμε την πρόταση μέχρι την ομιλία του το Σάββατο στη ΔΕΘ» είπε ο κ. Φάμελλος και δεσμεύτηκε ότι μόλις ολοκληρωθεί η λύση του θέματος θα ανακοινωθεί, όπως πρέπει.
      Τόνισε τέλος: «Θα είμαστε κοντά στην ομάδα από τη σύνταξη της μελέτης, για να μην υπάρχει καμία εκκρεμότητα μετά. Μπορούμε να επιταχύνουμε τη διαδικασία της αδειοδότησης. Αυτή την περίοδο της διακυβέρνησης λύσαμε πιο δύσκολα θέματα, για παράδειγμα η περιβαλλοντική αδειοδότηση για το Ελληνικό έγινε μέσα σε έξι μήνες, η χωροταξική προέγκριση για τον Παύλο Μελά και για την ανάπλαση της ΔΕΘ έγινε σε δύο μήνες. Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και για το γήπεδο του ΠΑΟΚ, και για άλλες υποδομές πολιτισμού-αθλητισμού. Είναι κάτι που το αξίζει η Θεσσαλονίκη και της το είχαν στερήσει. Έχουμε την εντολή όλα αυτά να γίνουν μέσα σε έναν χρόνο, θα μας κρίνουν οι πολίτες αν θα το πετύχουμε. Από την αρχή του 2018 δουλεύουμε παράλληλα με τον ΠΑΟΚ για να εξασφαλίσουμε ότι η απόδοση του χώρου και ο σχεδιασμός του έργου δεν θα έχουν κώλυμα, για να είναι ασφαλής και βιώσιμη η επένδυση».

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.