Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Το Blue Marlin μεταφέρει πάνω του 13 πλοία στο λιμάνι του Ρότερνταμ

    Sign in to follow this  

    Μόνο δέος προκαλούν οι εικόνες από το λιμάνι του Ρότερνταμ τη στιγμή της μεταφοράς πλοίων, τα οποία δεν ρυμουλκούνται, αλλά βρίσκονται πάνω σε άλλο πλοίο.

     

    Το σκηνικό με το Blue Marlin να μεταφέρει πάνω του 13 πλοία προκαλεί δέος και πραγματικά εντυπωσιάζει.

     

    Δείτε το βίντεο:

     

     

    Πηγή: http://www.ipaideia.gr/deite-pos-metaferontai-13-terastia-ploia-pou-den-pleoun-sti-thalasa-ena-vinteo-pou-prokalei-deos.htm


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    Ευτυχώς που υπάρχει και καμιά ανεμογεννήτρια στο παρασκήνιο & αντιλαμβανόμαστε την πραγματική ταχύτητα κίνησης των πάντων!

    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Η μουσική παραείναι δραματική όμως!

     

    Hans Zimmer - Dreams Collapsing (Inception musical score)

    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Κλασσικά ποταμόπλοια. Η κατασκευή του χαλύβδινου περιβλήματος γίνεται φθηνά σε ναυπηγεία στην Κίνα, όπου κατόπιν μεταφέρονται με αυτό τον τρόπο στην Ολλανδία. Εκεί, σε ολλανδικά ναυπηγεία, τα πλοία αποκτούν τον τελικό εξοπλισμό τους (σωληνώσεις, εξοπλισμό καταστρώματος, κύρια και βοηθητικά μηχανήματα) και στη συνέχεια χρησιμοποιούνται κυριως στο Ρήνο και στα πέριξ αυτού κανάλια.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Να υποθεσω οτι με γερανο φορτωθηκαν το ενα πανω στο αλλο?

    Τι μεγεθος εχουν τα πλοια αυτα?

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    φαντάζομαι ότι η μαούνα αυτή βυθίζεται και τα πλοία ανεβαίνουν πάνω της "κολυμπώντας" και μετά αδειάζουν οι δεξαμενές και ξανασηκώνεται στην επιφάνεια.

    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Πάρε ναυτάκι, ναυτάκι Συριανό... λοστρόμο Πειραιώτη..

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    οι κλασσικες μπαριζες των ποταμων εχουν γενικα μικρο βυθισμα (το πολυ 4μ ) μικρο πλατος για να χωρανε στις λεκανες διπλα σε μαγλυτερα πλοια ωστε να μην εχουν μεγαλα εξοδα διελευσης και μηκος οσο παιρνει - εχω δει μεχρι 140 μετρα με πλατος λιγοτερο απο 12. 

    γενικα κινουνται στα πλωτα ποταμια της βορειας ευρωπης μεταφεροντας καυσιμα και ξηρα φορτια.

    πολλες φορες το πληρωμα ειναι μονο ο πλοιαρχος ενω επισης πολες φορες αποτελουν και την μονιμη κατοικια του ιδιοκτητη μεταφεροντας και το αυτοκινητο του. 

    το δε heavy lifter που τα μεταφερει ειναι αλλη ιστορια εντυπωσιακου μεγεθους.

    αυτα συνηθως ειναι μετασκευασμενα τανκερ που εχουν μεγαλα βυθισματα και μεγαλες αντλιες ερματος και βυθιζονται μεχρι και το υψος της γεφυρας προκειμενου να φορτωσουν το φορτιο τους.

    ειναι εντυπωσιακο να τα βλεπεις να φορτωνουν και να φευγουν με τοσο ανωμαλο φορτιο διαπλεοντας ινδικο ωκεανο (και οχι μονο)

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Στις 03.00 σήμερα τα ξημερώματα, ξεκίνησε το τελικό στάδιο μεταφοράς της Turkish Airlines στο Istanbul Airport, το οποίο αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σχετικά project στην ιστορία της Τουρκίας.
      Η διαδικασία θα διαρκέσει συνολικά 45 ώρες και θα ολοκληρωθεί το Σάββατο, 6 Απριλίου στις 23.59, όπως υποστηρίζεται σε σχετική ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας.
      Τόσο το Istanbul Airport, όσο και το Ataturk Airport θα παραμείνουν κλειστά για 12 ώρες μεταξύ της τελευταίας επιβατικής πτήσης της Turkish Airlines από το Ataturk Airport προς Σιγκαπούρη, το Σάββατο, 6 Απριλίου στις 02.00 και της πρώτης από το Istanbul Airport προς Άγκυρα στις 14.00 την ίδια ημέρα.
      Στη συνέχεια, οι πτήσεις της Turkish Airlines από το Istanbul Airport θα αυξηθούν σταδιακά.
      Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines, K. İlker Aycı δήλωσε σχετικά:
      “Διεξάγουμε τη μεγαλύτερη «μετακόμιση» στην ιστορία των αερομεταφορών, από το Ataturk Airport που φιλοξένησε την Turkish Airlines στο στάδιο της μεγαλης της ανάπτυξης στο Istanbul Airport που αποτελεί το νέο μας σπίτι. Ο όγκος του εξοπλισμού που θα μεταφέρουμε καλύπτει έκταση 33 ποδοσφαιρικών γηπέδων.
      Θα συνεχίσουμε να καλωσορίζουμε τους επισκέπτες μας από όλο τον κόσμο με τη μοναδική ποιότητα υπηρεσιών της Turkish Airlines και με τις διευρυμένες ευκαιρίες που προσφέρει το νέο μας σπίτι μετά από αυτή τη σπουδαία επιχείρηση, η οποία προκαλεί το ενδιαφέρον όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και σε παγκόσμια κλίμακα”.
      Θα μετακινηθούν φορτία αντιστοιχίας 5 χιλιάδων φορτηγών οχημάτων
      Κατά τη διάρκεια της «Μεγάλης Μετακίνησης», ο εξοπλισμός που θα μεταφερθεί από το Ataturk Airport στο Istanbul Airport ζυγίζει περίπου 47.300 τόνους.
      Στη μεταφορά περιλαμβάνονται από συσκευές ρυμούλκησης αεροσκαφών που ζυγίζουν 44 τόνους έως και μικρά και εξαιρετικά ευαίσθητα:
      Θα μεταφερθούν συνολικά περισσότερα από 10 χιλιάδες τεμάχια εξοπλισμού που ισούνται με φορτία πέντε χιλιάδων φορτηγών οχημάτων.
      Πάνω από 1800 άτομα θα εργάζονται κατά τη διάρκεια αυτής της μεγάλης επιχείρησης.
      Οι κωδικοί των αεροδρομίων αλλάζουν
      Μετά το πρόωρο άνοιγμα του Istanbul Airport τον περασμένο Οκτώβριο, οι επιβατικές πτήσεις της Turkish Airlines που αναχωρούσαν από αυτό χρησιμοποιούσαν κωδικό ISL. Μετά τη «Μεγάλη Μεταφορά», οι κωδικοί της IATA θα αλλάξουν.
      Από τις 6 Απριλίου στις 03.00, ο κωδικός IST του Ataturk Airport θα δοθεί στο Istanbul Airport.
      Το Ataturk Airport, το οποίο θα εξυπηρετεί εμπορευματικές (Cargo) και VIP επιβατικές πτήσεις θα χρησιμοποιεί πλέον τον κωδικό ISL.
       
       
       

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στις 03.00 σήμερα τα ξημερώματα, ξεκίνησε το τελικό στάδιο μεταφοράς της Turkish Airlines στο Istanbul Airport, το οποίο αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σχετικά project στην ιστορία της Τουρκίας.
      Η διαδικασία θα διαρκέσει συνολικά 45 ώρες και θα ολοκληρωθεί το Σάββατο, 6 Απριλίου στις 23.59, όπως υποστηρίζεται σε σχετική ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας.
      Τόσο το Istanbul Airport, όσο και το Ataturk Airport θα παραμείνουν κλειστά για 12 ώρες μεταξύ της τελευταίας επιβατικής πτήσης της Turkish Airlines από το Ataturk Airport προς Σιγκαπούρη, το Σάββατο, 6 Απριλίου στις 02.00 και της πρώτης από το Istanbul Airport προς Άγκυρα στις 14.00 την ίδια ημέρα.
      Στη συνέχεια, οι πτήσεις της Turkish Airlines από το Istanbul Airport θα αυξηθούν σταδιακά.
      Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines, K. İlker Aycı δήλωσε σχετικά:
      “Διεξάγουμε τη μεγαλύτερη «μετακόμιση» στην ιστορία των αερομεταφορών, από το Ataturk Airport που φιλοξένησε την Turkish Airlines στο στάδιο της μεγαλης της ανάπτυξης στο Istanbul Airport που αποτελεί το νέο μας σπίτι. Ο όγκος του εξοπλισμού που θα μεταφέρουμε καλύπτει έκταση 33 ποδοσφαιρικών γηπέδων.
      Θα συνεχίσουμε να καλωσορίζουμε τους επισκέπτες μας από όλο τον κόσμο με τη μοναδική ποιότητα υπηρεσιών της Turkish Airlines και με τις διευρυμένες ευκαιρίες που προσφέρει το νέο μας σπίτι μετά από αυτή τη σπουδαία επιχείρηση, η οποία προκαλεί το ενδιαφέρον όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και σε παγκόσμια κλίμακα”.
      Θα μετακινηθούν φορτία αντιστοιχίας 5 χιλιάδων φορτηγών οχημάτων
      Κατά τη διάρκεια της «Μεγάλης Μετακίνησης», ο εξοπλισμός που θα μεταφερθεί από το Ataturk Airport στο Istanbul Airport ζυγίζει περίπου 47.300 τόνους.
      Στη μεταφορά περιλαμβάνονται από συσκευές ρυμούλκησης αεροσκαφών που ζυγίζουν 44 τόνους έως και μικρά και εξαιρετικά ευαίσθητα:
      Θα μεταφερθούν συνολικά περισσότερα από 10 χιλιάδες τεμάχια εξοπλισμού που ισούνται με φορτία πέντε χιλιάδων φορτηγών οχημάτων.
      Πάνω από 1800 άτομα θα εργάζονται κατά τη διάρκεια αυτής της μεγάλης επιχείρησης.
      Οι κωδικοί των αεροδρομίων αλλάζουν
      Μετά το πρόωρο άνοιγμα του Istanbul Airport τον περασμένο Οκτώβριο, οι επιβατικές πτήσεις της Turkish Airlines που αναχωρούσαν από αυτό χρησιμοποιούσαν κωδικό ISL. Μετά τη «Μεγάλη Μεταφορά», οι κωδικοί της IATA θα αλλάξουν.
      Από τις 6 Απριλίου στις 03.00, ο κωδικός IST του Ataturk Airport θα δοθεί στο Istanbul Airport.
      Το Ataturk Airport, το οποίο θα εξυπηρετεί εμπορευματικές (Cargo) και VIP επιβατικές πτήσεις θα χρησιμοποιεί πλέον τον κωδικό ISL.
       
       
       
    • By Engineer
      Τη λίστα των λιμένων με τη μεγαλύτερη κίνηση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων δημοσίευσε το World Shipping Council.
      Σύμφωνα με το σχετικό γράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, τα 15 από τα 20 κορυφαία λιμάνια του κόσμου βρίσκονται στην ανατολική Ασία, η οποία ολοένα και ενισχύει την ανταγωνιστικότητά της, σε σχέση με τα ευρωπαϊκά λιμάνια.
      Είναι ενδεικτικό ότι η Κίνα αντιπροσωπεύει το 40,4% της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και η Ευρώπη το 14,8%.
      Η κατάταξη των μεγαλύτερων λιμένων έχει ως εξής:
      1.Σανγκάη (Κίνα): 37,1
      2.Σιγκαπούρη: 30,9
      3.Σενζέν (Κίνα): 24
      4.Νίνγκμπο – Ζουσάν (Κίνα): 21,6
      5.Μπουσάν (Ν. Κορέα): 19,9
      6.Χόνγκ Κόνγκ (Κίνα): 19,8
      7.Γκουανγκτζού (Κίνα): 18,9
      8.Κινγκντάο (Κίνα): 18
      9.Τζεμπέλ Αλί (ΗΑΕ): 15,7
      10.Τιανζίν (Κίνα): 14,5
      *εκατ. εμπορευματοκιβώτια των 20 ποδών
      Αντίστοιχα, όσον αφορά στις εταιρείες τακτικών γραμμών (liners) με τους μεγαλύτερους στόλους, 636 πλοία διαθέτει η δανέζικη APM-Maersk, 512 πλοία η ελβετική MSC, 461 πλοία η γαλλική CMA CGM, 313 πλοία η κινεζική Cosco και 220 πλοία η γερμανική Hapag-Lloyd.
      Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη 

      View full είδηση
    • By Engineer
      Τη λίστα των λιμένων με τη μεγαλύτερη κίνηση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων δημοσίευσε το World Shipping Council.
      Σύμφωνα με το σχετικό γράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, τα 15 από τα 20 κορυφαία λιμάνια του κόσμου βρίσκονται στην ανατολική Ασία, η οποία ολοένα και ενισχύει την ανταγωνιστικότητά της, σε σχέση με τα ευρωπαϊκά λιμάνια.
      Είναι ενδεικτικό ότι η Κίνα αντιπροσωπεύει το 40,4% της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και η Ευρώπη το 14,8%.
      Η κατάταξη των μεγαλύτερων λιμένων έχει ως εξής:
      1.Σανγκάη (Κίνα): 37,1
      2.Σιγκαπούρη: 30,9
      3.Σενζέν (Κίνα): 24
      4.Νίνγκμπο – Ζουσάν (Κίνα): 21,6
      5.Μπουσάν (Ν. Κορέα): 19,9
      6.Χόνγκ Κόνγκ (Κίνα): 19,8
      7.Γκουανγκτζού (Κίνα): 18,9
      8.Κινγκντάο (Κίνα): 18
      9.Τζεμπέλ Αλί (ΗΑΕ): 15,7
      10.Τιανζίν (Κίνα): 14,5
      *εκατ. εμπορευματοκιβώτια των 20 ποδών
      Αντίστοιχα, όσον αφορά στις εταιρείες τακτικών γραμμών (liners) με τους μεγαλύτερους στόλους, 636 πλοία διαθέτει η δανέζικη APM-Maersk, 512 πλοία η ελβετική MSC, 461 πλοία η γαλλική CMA CGM, 313 πλοία η κινεζική Cosco και 220 πλοία η γερμανική Hapag-Lloyd.
      Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη 
    • By Engineer
      Με στόχο να ενημερωθούν και να προετοιμαστούν οι φορείς διοίκησης λιμένων, σχετικά με τη νέα πρόσκληση του Connecting Europe Facility (CEF) πραγματοποιήθηκε ημερίδα στο υπουργείο Ναυτιλίας.
      Το πρόγραμμα συνολικού προϋπολογισμού €100 εκατ. αφορά στη χρηματοδότηση μελετών και  έργων στα είκοσι τα λιμάνια του εκτεταμένου Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (ΔΕΔ - Μ) (Βόλος, Ελευσίνα, Καβάλα, Καλαμάτα, Κατάκολο, Κέρκυρα, Κυλλήνη, Λαύριο, Μύκονος, Μυτιλήνη, Νάξος, Πάρος, Ραφήνα, Ρόδος, Σαντορίνη, Σκιάθος, Σύρος, Χαλκίδα, Χανιά, Χίος) 
      Εξήντα πέντε (65.000.000) εκατομμύρια ευρώ αφορούν σε έργα ή/και μελέτες για σιδηροδρομικά, οδικά διασυνοριακά τμήματα του εκτεταμένου δικτύου ΔΕΔ-Μ καθώς και σε έργα ή/και μελέτες για τις συνδέσεις για την ανάπτυξη θαλάσσιων λιμένων του εκτεταμένου δικτύου ΔΕΔ-Μ. Τριάντα πέντε (35.000.000) εκατομμύρια ευρώ αφορούν σε έργα για τη μείωση του θορύβου των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών.
      Καταληκτική ημερομηνία υποβολής είναι η 24η Απριλίου 2019.

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.