Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Burj al Babas - Τουρκία: Η «στοιχειωμένη» πόλη με τα 732 ερειπωμένα κάστρα

    Απίστευτες εικόνες προσφέρει μια επαρχιακή πόλη… φάντασμα στην Τουρκία, όπου εκατοντάδες μικρά κάστρα τα οποία προορίζονταν για πλούσιους επενδυτές, έχουν εγκαταλειφθεί στην τύχη τους.

    Πρόκειται για το φιλόδοξο πρότζεκτ Burj al Babas στην επαρχία Μπολού, το οποίο άρχισε το 2014, ωστόσο ο όμιλος που το είχε αναλάβει, απέτυχε να συγκεντρώσει τα χρήματα που απαιτούνταν.

    Κάθε ένα από τα 732 μικροσκοπικά αυτά  κάστρα κόστισε 450.000 ευρώ για να χτιστεί, σύμφωνα με την Daily Mail. Ωστόσο, αυτά τα χρήματα ο όμιλος Sarot Group δεν θα τα πάρει ποτέ πίσω, αφού με εντολή δικαστηρίου προέβη σε πτώχευση για χρέος 27 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Σύμφωνα με τα διεθνή Μέσα, ο όμιλος χρεοκόπησε, όταν επενδυτές από αραβικές χώρες που ήταν υποψήφιοι αγοραστές, άλλαξαν γνώμη λόγω της πτώσης στην τιμή του πετρελαίου, η οποία δημιούργησε έλλειμα πάνω από 85 εκατομμύρια ευρώ.

    Οι πάμπλουτοι επιχειρηματίες και γαλαζοαίματοι θα μπορούσαν να αποκτήσουν το δικό τους «μεσαιωνικό» πύργο, απολαμβάνοντας το εξαιρετικό κλίμα και τις χλιδάτες υποδομές που θα παρείχε το «σκοτεινό» πλέον χωριό, μεταξύ των οποίων και ένα υπερσύγχρονο εμπορικό κέντρο.

    Κόντρα ωστόσο στις προσδοκίες, η περιοχή εξελίχθηκε σε θλιβερό αντικατοπτρισμό της οικονομικής κρίσης που μαστίζει την Τουρκία και της αποτυχίας του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να την αντιμετωπίσει.

    Σήμερα, η περιοχή αποτελεί ένα… στοιχειωμένο τοπίο, με το μισό αριθμό τον κατοικιών να μην έχει χτιστεί πλήρως και το εμπορικό κέντρο να μην ξεκίνησε ποτέ.

    Μερικές ακόμη εικόνες:

    18_01_2019_21_52_35_2468546.jpg?width=12

    turkish-chateau-burj-al-babas-turkey_dez

    tourkia-1.jpg?itok=PS7vcmnL

     

    Edited by Engineer


    Sign in to follow this  
    Sign in to follow this  

    User Feedback


    Η κρίση φταίει ή μήπως είδαν οι πελάτες το αποτέλεσμα και τρομάξανε; 

    Έπρεπε να έχουν και παραλλαγές του θέματος (πχ να μην έχουν όλα τα κτίρια καμπαναριό)

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Αντι να κανουν 50-100 αρχικα και μετα να επεκταθουν  εκαναν 732!!!Αντι να τα κανουν σε μια πιο τουριστικη πειοχη τα εκαναν σε καποια επαρχια της Τουρκιας.

    Και μετα απο αυτα τα δεδομενα πειμεναν καποιον ή καποιους να αγορασουν ενα μικρο οικισμο απο 732 κτιρια που ειναι ακριβως το ιδιο μεταξυ τους?Καθολου εξυπνη επενδυση εκτος και αν ηταν σιγουροι οτι θα επενδυαν οι Αραβες αλλα θα επρεπε αν ειχαν κανει καποιου ειδους προσυμφωνο για να ειναι εξασφαλισμενοι.

    Edited by dadabook

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Καλή δουλειά για έκδοση οικοδομικής άδειας. 

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    η μοναρχία επέτρεψε στον μεγαλοκατασκευαστή/προσκείμενο και προσκωλυόμενο της κυβέρνησης να πραγματοποιήσει την τραγελαφική αυτή επένδυση, αλλά μάλλον στη συνέχεια αλλάξαν οι ευνοούμενοι του σουλτάνου.... 

    Τώρα η πώληση είναι καθαρά θέμα marketing, διαφήμισης, promotion και άλλων Δυτικών επιστημών....

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Update: Πουλήθηκαν τα μισά σε Καταριανούς. Ίσως να έπαιξε ρόλο ότι μπήκαν και οι Τούρκοι στο παιχνίδι με τις χρυσές βίζες.

    https://bit.ly/2GiXsdi
    https://bit.ly/2Gg4PlD

    Edited by Meremeti

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Καλά όλα τα κτίσματα είναι πανομοιότυπα ? Τι αηδία.... 

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Αύξηση 157,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018 κατέγραψαν οι επενδύσεις από το εξωτερικό σε ακίνητη περιουσία τον περασμένο Ιανουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος.
      Η έκρηξη σχετίζεται με την αύξηση του τουρισμού, τη ζήτηση που καταγράφεται για την απόκτηση φθηνών ακινήτων με στόχο τη βραχυπρόθεσμη μίσθωσή τους, αλλά και τις επενδυτικές ευκαιρίες της εγχώριας αγοράς ακινήτων.
      Το 2018 συνολικά οι ξένες επενδύσεις ανήλθαν στα 1,3 δισ. και είχαν ενισχυθεί σε ποσοστό 172,1% σε σχέση με το 2017 που εκτιμάται οτι περίπου κεφάλαια από το εξωτερικό ύψους 500 εκατ. τοποθετήθηκαν σε ελληνικά ακίνητα Αυτο αποτυπώνεται στην μεγάλη αύξηση κατά 42% που σημείωσαν πέρυσι οι μεταβιβάσεις ακινήτων, συγκριτικά με το 2017, αλλά και από την αυξηση των χορηγήσεων αδειών παραμονής σε πολίτες χωρων εκτος ΕΕ στο πλαίσιο του προγράμματος golden visa το πρωτο τριμηνο του 2019 που σύμφωνα με στοιχέια του υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής ανήλθαν σε 4.154 από 3892 στο τέλος του 2018
      Οπως αναφέρει η ΤτΕ, η πτωτική πορεία των τιμών στην αγορά των κατοικιών ανακόπηκε ύστερα από εννέα διαδοχικά έτη και σημειώθηκε σταδιακή αύξηση των τιμών κατά τη διάρκεια του 2018, αν και σε τοπικό επίπεδο καταγράφονται μικτές τάσεις.
      Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το ενδεκάμηνο του 2018 οι νέες οικοδομικές άδειες για επαγγελματικά ακίνητα αυξήθηκαν κατά 5,9% σε όρους αριθμού αδειών και κατά 19,8% σε όρους όγκου σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017, παρουσιάζοντας ωστόσο ετήσια επιβράδυνση και στις δύο περιπτώσεις. 

      View full είδηση
    • By Engineer
      Αύξηση 157,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018 κατέγραψαν οι επενδύσεις από το εξωτερικό σε ακίνητη περιουσία τον περασμένο Ιανουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος.
      Η έκρηξη σχετίζεται με την αύξηση του τουρισμού, τη ζήτηση που καταγράφεται για την απόκτηση φθηνών ακινήτων με στόχο τη βραχυπρόθεσμη μίσθωσή τους, αλλά και τις επενδυτικές ευκαιρίες της εγχώριας αγοράς ακινήτων.
      Το 2018 συνολικά οι ξένες επενδύσεις ανήλθαν στα 1,3 δισ. και είχαν ενισχυθεί σε ποσοστό 172,1% σε σχέση με το 2017 που εκτιμάται οτι περίπου κεφάλαια από το εξωτερικό ύψους 500 εκατ. τοποθετήθηκαν σε ελληνικά ακίνητα Αυτο αποτυπώνεται στην μεγάλη αύξηση κατά 42% που σημείωσαν πέρυσι οι μεταβιβάσεις ακινήτων, συγκριτικά με το 2017, αλλά και από την αυξηση των χορηγήσεων αδειών παραμονής σε πολίτες χωρων εκτος ΕΕ στο πλαίσιο του προγράμματος golden visa το πρωτο τριμηνο του 2019 που σύμφωνα με στοιχέια του υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής ανήλθαν σε 4.154 από 3892 στο τέλος του 2018
      Οπως αναφέρει η ΤτΕ, η πτωτική πορεία των τιμών στην αγορά των κατοικιών ανακόπηκε ύστερα από εννέα διαδοχικά έτη και σημειώθηκε σταδιακή αύξηση των τιμών κατά τη διάρκεια του 2018, αν και σε τοπικό επίπεδο καταγράφονται μικτές τάσεις.
      Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το ενδεκάμηνο του 2018 οι νέες οικοδομικές άδειες για επαγγελματικά ακίνητα αυξήθηκαν κατά 5,9% σε όρους αριθμού αδειών και κατά 19,8% σε όρους όγκου σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017, παρουσιάζοντας ωστόσο ετήσια επιβράδυνση και στις δύο περιπτώσεις. 
    • By Engineer
      Στις 03.00 σήμερα τα ξημερώματα, ξεκίνησε το τελικό στάδιο μεταφοράς της Turkish Airlines στο Istanbul Airport, το οποίο αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σχετικά project στην ιστορία της Τουρκίας.
      Η διαδικασία θα διαρκέσει συνολικά 45 ώρες και θα ολοκληρωθεί το Σάββατο, 6 Απριλίου στις 23.59, όπως υποστηρίζεται σε σχετική ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας.
      Τόσο το Istanbul Airport, όσο και το Ataturk Airport θα παραμείνουν κλειστά για 12 ώρες μεταξύ της τελευταίας επιβατικής πτήσης της Turkish Airlines από το Ataturk Airport προς Σιγκαπούρη, το Σάββατο, 6 Απριλίου στις 02.00 και της πρώτης από το Istanbul Airport προς Άγκυρα στις 14.00 την ίδια ημέρα.
      Στη συνέχεια, οι πτήσεις της Turkish Airlines από το Istanbul Airport θα αυξηθούν σταδιακά.
      Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines, K. İlker Aycı δήλωσε σχετικά:
      “Διεξάγουμε τη μεγαλύτερη «μετακόμιση» στην ιστορία των αερομεταφορών, από το Ataturk Airport που φιλοξένησε την Turkish Airlines στο στάδιο της μεγαλης της ανάπτυξης στο Istanbul Airport που αποτελεί το νέο μας σπίτι. Ο όγκος του εξοπλισμού που θα μεταφέρουμε καλύπτει έκταση 33 ποδοσφαιρικών γηπέδων.
      Θα συνεχίσουμε να καλωσορίζουμε τους επισκέπτες μας από όλο τον κόσμο με τη μοναδική ποιότητα υπηρεσιών της Turkish Airlines και με τις διευρυμένες ευκαιρίες που προσφέρει το νέο μας σπίτι μετά από αυτή τη σπουδαία επιχείρηση, η οποία προκαλεί το ενδιαφέρον όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και σε παγκόσμια κλίμακα”.
      Θα μετακινηθούν φορτία αντιστοιχίας 5 χιλιάδων φορτηγών οχημάτων
      Κατά τη διάρκεια της «Μεγάλης Μετακίνησης», ο εξοπλισμός που θα μεταφερθεί από το Ataturk Airport στο Istanbul Airport ζυγίζει περίπου 47.300 τόνους.
      Στη μεταφορά περιλαμβάνονται από συσκευές ρυμούλκησης αεροσκαφών που ζυγίζουν 44 τόνους έως και μικρά και εξαιρετικά ευαίσθητα:
      Θα μεταφερθούν συνολικά περισσότερα από 10 χιλιάδες τεμάχια εξοπλισμού που ισούνται με φορτία πέντε χιλιάδων φορτηγών οχημάτων.
      Πάνω από 1800 άτομα θα εργάζονται κατά τη διάρκεια αυτής της μεγάλης επιχείρησης.
      Οι κωδικοί των αεροδρομίων αλλάζουν
      Μετά το πρόωρο άνοιγμα του Istanbul Airport τον περασμένο Οκτώβριο, οι επιβατικές πτήσεις της Turkish Airlines που αναχωρούσαν από αυτό χρησιμοποιούσαν κωδικό ISL. Μετά τη «Μεγάλη Μεταφορά», οι κωδικοί της IATA θα αλλάξουν.
      Από τις 6 Απριλίου στις 03.00, ο κωδικός IST του Ataturk Airport θα δοθεί στο Istanbul Airport.
      Το Ataturk Airport, το οποίο θα εξυπηρετεί εμπορευματικές (Cargo) και VIP επιβατικές πτήσεις θα χρησιμοποιεί πλέον τον κωδικό ISL.
       
       
       

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στις 03.00 σήμερα τα ξημερώματα, ξεκίνησε το τελικό στάδιο μεταφοράς της Turkish Airlines στο Istanbul Airport, το οποίο αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σχετικά project στην ιστορία της Τουρκίας.
      Η διαδικασία θα διαρκέσει συνολικά 45 ώρες και θα ολοκληρωθεί το Σάββατο, 6 Απριλίου στις 23.59, όπως υποστηρίζεται σε σχετική ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας.
      Τόσο το Istanbul Airport, όσο και το Ataturk Airport θα παραμείνουν κλειστά για 12 ώρες μεταξύ της τελευταίας επιβατικής πτήσης της Turkish Airlines από το Ataturk Airport προς Σιγκαπούρη, το Σάββατο, 6 Απριλίου στις 02.00 και της πρώτης από το Istanbul Airport προς Άγκυρα στις 14.00 την ίδια ημέρα.
      Στη συνέχεια, οι πτήσεις της Turkish Airlines από το Istanbul Airport θα αυξηθούν σταδιακά.
      Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines, K. İlker Aycı δήλωσε σχετικά:
      “Διεξάγουμε τη μεγαλύτερη «μετακόμιση» στην ιστορία των αερομεταφορών, από το Ataturk Airport που φιλοξένησε την Turkish Airlines στο στάδιο της μεγαλης της ανάπτυξης στο Istanbul Airport που αποτελεί το νέο μας σπίτι. Ο όγκος του εξοπλισμού που θα μεταφέρουμε καλύπτει έκταση 33 ποδοσφαιρικών γηπέδων.
      Θα συνεχίσουμε να καλωσορίζουμε τους επισκέπτες μας από όλο τον κόσμο με τη μοναδική ποιότητα υπηρεσιών της Turkish Airlines και με τις διευρυμένες ευκαιρίες που προσφέρει το νέο μας σπίτι μετά από αυτή τη σπουδαία επιχείρηση, η οποία προκαλεί το ενδιαφέρον όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και σε παγκόσμια κλίμακα”.
      Θα μετακινηθούν φορτία αντιστοιχίας 5 χιλιάδων φορτηγών οχημάτων
      Κατά τη διάρκεια της «Μεγάλης Μετακίνησης», ο εξοπλισμός που θα μεταφερθεί από το Ataturk Airport στο Istanbul Airport ζυγίζει περίπου 47.300 τόνους.
      Στη μεταφορά περιλαμβάνονται από συσκευές ρυμούλκησης αεροσκαφών που ζυγίζουν 44 τόνους έως και μικρά και εξαιρετικά ευαίσθητα:
      Θα μεταφερθούν συνολικά περισσότερα από 10 χιλιάδες τεμάχια εξοπλισμού που ισούνται με φορτία πέντε χιλιάδων φορτηγών οχημάτων.
      Πάνω από 1800 άτομα θα εργάζονται κατά τη διάρκεια αυτής της μεγάλης επιχείρησης.
      Οι κωδικοί των αεροδρομίων αλλάζουν
      Μετά το πρόωρο άνοιγμα του Istanbul Airport τον περασμένο Οκτώβριο, οι επιβατικές πτήσεις της Turkish Airlines που αναχωρούσαν από αυτό χρησιμοποιούσαν κωδικό ISL. Μετά τη «Μεγάλη Μεταφορά», οι κωδικοί της IATA θα αλλάξουν.
      Από τις 6 Απριλίου στις 03.00, ο κωδικός IST του Ataturk Airport θα δοθεί στο Istanbul Airport.
      Το Ataturk Airport, το οποίο θα εξυπηρετεί εμπορευματικές (Cargo) και VIP επιβατικές πτήσεις θα χρησιμοποιεί πλέον τον κωδικό ISL.
       
       
       
    • By Engineer
      Το Παρίσι και το Χονγκ Κονγκ για πρώτη φορά κατατάχθηκαν μαζί με τη Σιγκαπούρη ως οι ακριβότερες πόλεις για να ζει κανείς, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε με τις υπηρεσίες κοινής ωφελείας και τις μεταφορές να αυξάνουν το κόστος διαβίωσης.
      Η Ζυρίχη, η Γενεύη και η Οσάκα της Ιαπωνίας ακολουθούν σε κοντινή απόσταση, ενώ πόλεις αναδυόμενων αγορών όπως η Κωνσταντινούπολη και η Μόσχα έπεσαν στην κατάταξη εξαιτίας του υψηλού πληθωρισμού και της υποτίμησης του νομίσματος τους, σύμφωνα με την έρευνα του Economist Intelligence Unit (EIU) σε 133 πόλεις.
      Για την έρευνα του EIU, οι μελετητές συνέκριναν το κόστος περισσότερων των 150 προϊόντων και υπηρεσιών, όπως αυτοκίνητα, τρόφιμα, ενοίκιο, μεταφορές και ενδύματα σε 133 πόλεις. Ένα γυναικείο κούρεμα κοστίζει περίπου 15 δολάρια στο Μπάνγκαλορ της Ινδίας, συγκριτικά με 210 στη Νέα Υόρκη, για παράδειγμα, ενώ ένα μπουκάλι μπύρας κοστίζει περίπου μισό δολάριο στο Λάγος της Νιγηρίας και πάνω από 3 δολάρια στη Ζυρίχη.
      Οι βρετανικές πόλεις ανέβηκαν μερικές θέσεις ένα χρόνο αφότου υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες εξαιτίας της αβεβαιότητας του Brexit, με το Λονδίνο να έρχεται στην 22η θέση και το Μάντσεστερ στην 51η καταγράφοντας αντίστοιχα άνοδο οκτώ και πέντε θέσεων.
      Ωστόσο η υποχώρηση μιας πόλης στην κατάταξη δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η ζωή έγινε αυτομάτως πιο φθηνή για τους κατοίκους της, καθώς οι τιμές προσαρμόζονται στον πληθωρισμό συχνά πιο γρήγορα από τους μισθούς, δήλωσε η Γκιουνές Τσανσίζ από το ινστιτούτο World Resources Institute (WRI).
      «Το κόστος διαβίωσης στην Κωνσταντινούπολη, για παράδειγμα, φαίνεται να έχει μειωθεί, αλλά καθώς έχουν αυξηθεί οι δαπάνες των νοικοκυριών, αυτό δεν έχει θετικό αντίκτυπο στην καθημερινή ζωή των κατοίκων», δήλωσε η Τσανσίζ, διευθύντρια του προγράμματος του WRI ‘Βιώσιμες Πόλεις της Τουρκίας’.
      H Δυτική Ευρώπη πρωταγωνιστει στην λίστα καθώς τρείς πόλεις βρίσκονται στην πρώτη πεντάδα και τέσσερις ανάμεσα στις δέκα ακριβότερες πόλεις του κόσμου Από την Ασία πρέρχονται τέσσερις πόλεις ενω το Τελ Αβιβ ειναι η μοναδική εκπρόσωπος της Μέσης Ανατολής Το Τελ Αβίβ, που κατατάχθηκε στην 28η θέση μόλις πέντε χρόνια πριν, βρίσκεται δίπλα στο Λος Άντζελες, ως η δέκατη πιο ακριβή πόλη στην έρευνα. Η ανατίμηση του νομίσματος συνέβαλε στην αύξηση αυτή, αλλά το Τελ Αβίβ έχει επίσης ένα συγκεκριμένο κόστος που αυξάνει τις τιμές, ιδίως εκείνες που αφορούν την αγορά, την ασφάλιση και τη συντήρηση ενός αυτοκινήτου, οι οποίες ωθούν το κόστος μεταφοράς 64% πάνω από τις τιμές της Νέας Υόρκης
      Στην έβδομη και κοινή δέκατη θέση αντίστοιχα, η Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες είναι οι μόνες πόλεις στις πρώτες 10 από τη Βόρεια Αμερική.
       
      Μεθοδολογία
       
      Για τις ανάγκες της έρευνας συγκεντρώνονται περισσότερες από 50.000 τιμές κάθε Μάρτιο και Σεπτέμβριο και δημοσιεύεται τον Ιούνιο και τον Δεκέμβριο. Οι ερευνητές της Economist Intelligence Unit ερευνούν μια σειρά καταστημάτων: σούπερ μάρκετ, καταστήματα μεσαίου κόστους και εξειδικευμένα καταστήματα ειδικών τιμών. Οι τιμές αντικατοπτρίζουν το κόστος για περισσότερα από 160 είδη σε κάθε πόλη. Οι συγκεντρωμένες τιμές μετατρέπονται στη συνέχεια σε ένα κεντρικό νόμισμα (δολάρια ΗΠΑ) χρησιμοποιώντας την τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία και σταθμίζονται προκειμένου να επιτευχθούν συγκριτικοί δείκτες.


      View full είδηση
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.