Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Royal Arsenal Riverside: Βασιλικό project δίπλα στον Τάμεση

    Sign in to follow this  

    Ονομάζεται «Royal Arsenal Revirside» και βρίσκεται κοντά στις όχθες του ποταμού Τάμεση.

     

    Ξεχωρίζει για την αφθονία πρασίνου στους κήπους του Wellington Park και για το περίπου 1 χλμ χώρο περιπάτου δίπλα στο ποτάμι.

     

    Η ανάπτυξη των έργων Waterfront I και II συνδέει τα δυο ακίνητα με το δημόσιο πάρκο το οποίο έχει μέγεθος 13 ολυμπιακών πισινών (περίπου τέσσερα στρέμματα) και έχει σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να «αγκαλιάζει» πολλές διαφορετικές πτυχές της αγγλικής υπαίθρου.

     

    waterfront5-2.jpg

     

     

    Οι τιμές ξεκινούν από τα £440.000 έως £1.850.000 και στα διαμερίσματα στην Pavilion Square ξεκινούν από £457.999 έως £627.500.

     

    Και στα δυο κτίρια τα σπίτια αποκαλούνται «Αειφόρα διαμερίσματα» γιατί έχουν σχεδιαστεί για να χρησιμοποιούν πιο αποτελεσματικά την ενέργεια, να έχουν χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και συνεπώς μικρότερες επιπτώσεις στην κλιματική αλλαγή απ’ ότι το μέσο νοικοκυριό στο Ηνωμένο Βασίλειο.

     

    thumb_big7.php?id=56776

     

    thumb_big7.php?id=56775

     

    thumb_big7.php?id=56774

     

    Σημειώνεται ότι η ολοκλήρωση του έργου κατοικιών αναμένεται το 2018.

     

    Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Basiliko_project_dipla_ston_Tamesi_/#

     

    Περισσότερα: http://www.berkeleygroup.co.uk/new-homes/london/woolwich/royal-arsenal-riverside

     

     


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Σε τροχιά ανάκαμψης εισέρχονται οι τιμές ενοικίασης καταστημάτων στους δημοφιλέστερους εμπορικούς δρόμους της Αθήνας, τάση η οποία προβλέπεται να ενισχυθεί τους επόμενους μήνες, καθώς αποκαθίσταται σταδιακά η οικονομική σταθερότητα.
       
      Ως εκ τούτου, ενισχύεται και η κατάταξη της Αθήνας σε σχέση με άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας παροχής υπηρεσιών ακινήτων Colliers International, με το πέρας του 2016, η μέση τιμή ενοικίασης καταστημάτων στην Αθήνα (δημοφιλέστερες εμπορικές οδοί) είχε ανέλθει σε 130 ευρώ/τ.μ. σε μηνιαία βάση.
       
      Πρόκειται για μέγεθος ανάλογο της Κωνσταντινούπολης, όπου το κόστος ανέρχεται σε 133 ευρώ/τ.μ. και υψηλότερο σε σχέση με τις υπόλοιπες βαλκανικές πόλεις. Χαρακτηριστικά, αναφέρεται ότι το κόστος ενοικίασης ενός εμπορικού καταστήματος στο Βελιγράδι (Σερβία) ανέρχεται σε 100 ευρώ/τ.μ., ενώ στη Σόφια της Βουλγαρίας το σχετικό κόστος δεν ξεπερνά τα 53 ευρώ/τ.μ. Στα Τίρανα της γειτονικής Αλβανίας, το μέσο ενοίκιο είναι ακόμα χαμηλότερο, καθώς δεν ξεπερνά τα 40 ευρώ/τ.μ. Στον αντίποδα, στο Λονδίνο το κόστος είναι πολλαπλάσιο, ξεπερνώντας τα 1.560 ευρώ/τ.μ., ενώ στο Μιλάνο της Ιταλίας το μηνιαίο ενοίκιο αγγίζει τα 1.050 ευρώ/τ.μ. Σε άλλες πόλεις του ευρωπαϊκού Νότου, στη Λισσαβώνα το κόστος είναι 85 ευρώ/τ.μ., ενώ στη Μαδρίτη αγγίζει τα 240 ευρώ/τ.μ.
       
      Μάλιστα, αν ληφθεί υπ' όψιν μόνο η οδός Ερμού, που είναι και ο ακριβότερος δρόμος στην Ελλάδα, η εικόνα είναι ακόμα καλύτερη. Σύμφωνα με στοιχεία φορέων της αγοράς, στην Ερμού το μέσο μηνιαίο κόστος ενοικίασης ανέρχεται σήμερα σε 210 ευρώ/τ.μ., καταγράφοντας άνοδο 7,7%, κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους. Υπενθυμίζεται ότι στο απόγειο της αγοράς, τα ενοίκια των καταστημάτων στην Ερμού είχαν βρεθεί στο επίπεδο των 360 ευρώ/τ.μ., κατατάσσοντάς την σε έναν από τους δέκα ακριβότερους εμπορικούς δρόμους παγκοσμίως. Σήμερα, μετά και την τελευταία αυτή άνοδο, η Ερμού βρίσκεται στην 25η θέση (στοιχεία ετήσιας έρευνας εμπορικών δρόμων της Cushman & Wakefield), βελτιώνοντας την κατάταξή της κατά δύο θέσεις, σε σχέση με το 2015. Σημειωτέον ότι κατά την περίοδο κορύφωσης της κρίσης, τα ενοίκια στην Ερμού είχαν υποχωρήσει έως τα 150 - 160 ευρώ/τ.μ., ενώ αυξημένη ήταν και η διαθεσιμότητα καταστημάτων.
       
      Σύμφωνα με στοιχεία αναλυτών του κλάδου, η ανάκαμψη των εμπορικών ακινήτων στις δημοφιλείς εμπορικές «πιάτσες» πιστοποιείται και από το γεγονός ότι ο δείκτης διαθεσιμότητας κενών καταστημάτων έχει πλέον περιοριστεί σε μόλις 5%, έναντι διψήφιων ποσοστών έως και πριν από λίγα χρόνια. Η χαμηλή διαθεσιμότητα αφορά τόσο τα καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας, δηλαδή στο τρίγωνο Ερμού - Κολωνάκι - Σύνταγμα, όσο και στα προάστια της πόλης (Κηφισιά και Γλυφάδα). Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στην σημαντική πτώση των ενοικίων, τα οποία μειώθηκαν κατά 50% κατά μέσον όρο, προτού σταθεροποιηθούν σταδιακά, καθώς ήδη από το δεύτερο μισό του 2014 άρχισε η επανατοποθέτηση αλυσίδων, που έσπευσαν να επωφεληθούν των χαμηλών τιμών και της πλήρους απουσίας του «αέρα» που είχε κυριαρχήσει τα προηγούμενα χρόνια και είχε εκτινάξει το κόστος ενοικίασης χώρων.
       
      Εναλλακτικές επενδύσεις σε ακίνητα
       
      Οι επενδύσεις σε εναλλακτικές κατηγορίες επενδυτικών ακινήτων, όπως π.χ. οι φοιτητικές κατοικίες, τα συγκροτήματα φιλοξενίας και περίθαλψης ηλικιωμένων, εξελίσσονται στη νέα ανερχόμενη τάση στην ευρωπαϊκή αγορά ακινήτων. Σύμφωνα με ανάλυση της Savills Investment Management, οι εν λόγω κατηγορίες ακινήτων ευνοούνται από την εξέλιξη των δημογραφικών στοιχείων και από τη συνεχιζόμενη συγκέντρωση πληθυσμού στα μεγάλα αστικά κέντρα. Ως εκ τούτου, οι προοπτικές αύξησης των ενοικίων είναι ευνοϊκές για τα επόμενα χρόνια, ενώ σημαντικό δέλεαρ για τους επενδυτές είναι και το γεγονός ότι προσφέρουν στους διαχειριστές κεφαλαίων την ευκαιρία να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιο των ακινήτων τους και να βελτιώσουν με τον τρόπο αυτό τη διασπορά κινδύνου. Πάντως, ήδη, η ζήτηση που καταγράφεται έχει συμπιέσει τις αποδόσεις, οι οποίες δεν ξεπερνούν πλέον το 6%, ενώ μάλιστα αναμένεται περαιτέρω συμπίεση, καθώς η αγορά ωριμάζει.
       
      Σύμφωνα με τη Savills, η μεγαλύτερη αγορά αναμένεται να είναι η βρετανική, ενώ έπονται εκείνες της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ολλανδίας, των σκανδιναβικών χωρών (προεξαρχούσης της Σουηδίας), αλλά και της Ισπανίας, που θεωρείται από τις ανερχόμενες αγορές. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο στη Μεγάλη Βρετανία επενδύθηκαν σχεδόν 10 δισ. ευρώ το 2015 για την απόκτηση τέτοιου είδους ακινήτων. Στη Γερμανία, οι αντίστοιχες εισροές κεφαλαίων διαμορφώθηκαν σε 5,2 δισ. ευρώ, ενώ στη Σουηδία σε 3,5 δισ. ευρώ. Η τάση αυτή προς νέες κατηγορίες επενδύσεων εξηγείται και λόγω του έντονου ανταγωνισμού που επικρατεί μεταξύ των θεσμικών επενδυτών για τις πιο συμβατικές αγορές, δηλαδή εκείνες των κτιρίων γραφείων, εμπορικών ακινήτων (κέντρα, καταστήματα), αλλά και αποθηκευτικές εγκαταστάσεις (logistics).
       
      Πηγή: https://www.b2green.gr/el/post/46339/sto-1-10-tou-londinou-oi-times-ton-emporikon-akiniton-stin-athina
    • By Engineer
      Σε τροχιά ανάκαμψης εισέρχονται οι τιμές ενοικίασης καταστημάτων στους δημοφιλέστερους εμπορικούς δρόμους της Αθήνας, τάση η οποία προβλέπεται να ενισχυθεί τους επόμενους μήνες, καθώς αποκαθίσταται σταδιακά η οικονομική σταθερότητα.
       
      Ως εκ τούτου, ενισχύεται και η κατάταξη της Αθήνας σε σχέση με άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας παροχής υπηρεσιών ακινήτων Colliers International, με το πέρας του 2016, η μέση τιμή ενοικίασης καταστημάτων στην Αθήνα (δημοφιλέστερες εμπορικές οδοί) είχε ανέλθει σε 130 ευρώ/τ.μ. σε μηνιαία βάση.
       
      Πρόκειται για μέγεθος ανάλογο της Κωνσταντινούπολης, όπου το κόστος ανέρχεται σε 133 ευρώ/τ.μ. και υψηλότερο σε σχέση με τις υπόλοιπες βαλκανικές πόλεις. Χαρακτηριστικά, αναφέρεται ότι το κόστος ενοικίασης ενός εμπορικού καταστήματος στο Βελιγράδι (Σερβία) ανέρχεται σε 100 ευρώ/τ.μ., ενώ στη Σόφια της Βουλγαρίας το σχετικό κόστος δεν ξεπερνά τα 53 ευρώ/τ.μ. Στα Τίρανα της γειτονικής Αλβανίας, το μέσο ενοίκιο είναι ακόμα χαμηλότερο, καθώς δεν ξεπερνά τα 40 ευρώ/τ.μ. Στον αντίποδα, στο Λονδίνο το κόστος είναι πολλαπλάσιο, ξεπερνώντας τα 1.560 ευρώ/τ.μ., ενώ στο Μιλάνο της Ιταλίας το μηνιαίο ενοίκιο αγγίζει τα 1.050 ευρώ/τ.μ. Σε άλλες πόλεις του ευρωπαϊκού Νότου, στη Λισσαβώνα το κόστος είναι 85 ευρώ/τ.μ., ενώ στη Μαδρίτη αγγίζει τα 240 ευρώ/τ.μ.
       
      Μάλιστα, αν ληφθεί υπ' όψιν μόνο η οδός Ερμού, που είναι και ο ακριβότερος δρόμος στην Ελλάδα, η εικόνα είναι ακόμα καλύτερη. Σύμφωνα με στοιχεία φορέων της αγοράς, στην Ερμού το μέσο μηνιαίο κόστος ενοικίασης ανέρχεται σήμερα σε 210 ευρώ/τ.μ., καταγράφοντας άνοδο 7,7%, κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους. Υπενθυμίζεται ότι στο απόγειο της αγοράς, τα ενοίκια των καταστημάτων στην Ερμού είχαν βρεθεί στο επίπεδο των 360 ευρώ/τ.μ., κατατάσσοντάς την σε έναν από τους δέκα ακριβότερους εμπορικούς δρόμους παγκοσμίως. Σήμερα, μετά και την τελευταία αυτή άνοδο, η Ερμού βρίσκεται στην 25η θέση (στοιχεία ετήσιας έρευνας εμπορικών δρόμων της Cushman & Wakefield), βελτιώνοντας την κατάταξή της κατά δύο θέσεις, σε σχέση με το 2015. Σημειωτέον ότι κατά την περίοδο κορύφωσης της κρίσης, τα ενοίκια στην Ερμού είχαν υποχωρήσει έως τα 150 - 160 ευρώ/τ.μ., ενώ αυξημένη ήταν και η διαθεσιμότητα καταστημάτων.
       
      Σύμφωνα με στοιχεία αναλυτών του κλάδου, η ανάκαμψη των εμπορικών ακινήτων στις δημοφιλείς εμπορικές «πιάτσες» πιστοποιείται και από το γεγονός ότι ο δείκτης διαθεσιμότητας κενών καταστημάτων έχει πλέον περιοριστεί σε μόλις 5%, έναντι διψήφιων ποσοστών έως και πριν από λίγα χρόνια. Η χαμηλή διαθεσιμότητα αφορά τόσο τα καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας, δηλαδή στο τρίγωνο Ερμού - Κολωνάκι - Σύνταγμα, όσο και στα προάστια της πόλης (Κηφισιά και Γλυφάδα). Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στην σημαντική πτώση των ενοικίων, τα οποία μειώθηκαν κατά 50% κατά μέσον όρο, προτού σταθεροποιηθούν σταδιακά, καθώς ήδη από το δεύτερο μισό του 2014 άρχισε η επανατοποθέτηση αλυσίδων, που έσπευσαν να επωφεληθούν των χαμηλών τιμών και της πλήρους απουσίας του «αέρα» που είχε κυριαρχήσει τα προηγούμενα χρόνια και είχε εκτινάξει το κόστος ενοικίασης χώρων.
       
      Εναλλακτικές επενδύσεις σε ακίνητα
       
      Οι επενδύσεις σε εναλλακτικές κατηγορίες επενδυτικών ακινήτων, όπως π.χ. οι φοιτητικές κατοικίες, τα συγκροτήματα φιλοξενίας και περίθαλψης ηλικιωμένων, εξελίσσονται στη νέα ανερχόμενη τάση στην ευρωπαϊκή αγορά ακινήτων. Σύμφωνα με ανάλυση της Savills Investment Management, οι εν λόγω κατηγορίες ακινήτων ευνοούνται από την εξέλιξη των δημογραφικών στοιχείων και από τη συνεχιζόμενη συγκέντρωση πληθυσμού στα μεγάλα αστικά κέντρα. Ως εκ τούτου, οι προοπτικές αύξησης των ενοικίων είναι ευνοϊκές για τα επόμενα χρόνια, ενώ σημαντικό δέλεαρ για τους επενδυτές είναι και το γεγονός ότι προσφέρουν στους διαχειριστές κεφαλαίων την ευκαιρία να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιο των ακινήτων τους και να βελτιώσουν με τον τρόπο αυτό τη διασπορά κινδύνου. Πάντως, ήδη, η ζήτηση που καταγράφεται έχει συμπιέσει τις αποδόσεις, οι οποίες δεν ξεπερνούν πλέον το 6%, ενώ μάλιστα αναμένεται περαιτέρω συμπίεση, καθώς η αγορά ωριμάζει.
       
      Σύμφωνα με τη Savills, η μεγαλύτερη αγορά αναμένεται να είναι η βρετανική, ενώ έπονται εκείνες της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ολλανδίας, των σκανδιναβικών χωρών (προεξαρχούσης της Σουηδίας), αλλά και της Ισπανίας, που θεωρείται από τις ανερχόμενες αγορές. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο στη Μεγάλη Βρετανία επενδύθηκαν σχεδόν 10 δισ. ευρώ το 2015 για την απόκτηση τέτοιου είδους ακινήτων. Στη Γερμανία, οι αντίστοιχες εισροές κεφαλαίων διαμορφώθηκαν σε 5,2 δισ. ευρώ, ενώ στη Σουηδία σε 3,5 δισ. ευρώ. Η τάση αυτή προς νέες κατηγορίες επενδύσεων εξηγείται και λόγω του έντονου ανταγωνισμού που επικρατεί μεταξύ των θεσμικών επενδυτών για τις πιο συμβατικές αγορές, δηλαδή εκείνες των κτιρίων γραφείων, εμπορικών ακινήτων (κέντρα, καταστήματα), αλλά και αποθηκευτικές εγκαταστάσεις (logistics).
       
      Πηγή: https://www.b2green....ton-stin-athina
       
      Click here to view the είδηση
    • By Engineer
      Τα επίπεδα ατμοσφαιρικής μόλυνση στη βρετανική πρωτεύουσα είναι ανησυχητικά υψηλά. Ο δήμαρχος του Λονδίνου προειδοποιεί για φονικές επιπτώσεις και η κυβέρνηση πιέζεται να βρει λύσεις.
       
      Μία βόλτα στο κέντρο του Λονδίνου θέλει γερά πνευμόνια. Η βρετανική πρωτεύουσα αντιμετωπίζει σοβαρότατο πρόβλημα ατμοσφαιρικής ρύπανσης. «Ο αέρας στο Λονδίνο είναι φονικός», δήλωσε ο δήμαρχος της πόλης Σαντίκ Καν σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου. Αφορμή ήταν τα ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα μόλυνσης του αέρα που κατέγραψε στα τέλη Ιανουαρίου το ειδικό σύστημα προειδοποίησης για την ατμοσφαιρική μόλυνση, το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί στην αρχή του χρόνου. «Τα πνευμόνια των παιδιών σε ορισμένες συνοικίες δεν αναπτύσσονται όπως πρέπει και πολλοί από εμάς έχουμε άσθμα εξαιτίας του κακού αέρα», τόνισε ο δήμαρχος του Λονδίνου.
       
      Η όξυνση του προβλήματος θέτει υπό πίεση και τη βρετανική κυβέρνηση, η οποία καλείται να παρουσιάσει τα σχέδιά της για την καταπολέμηση του προβλήματος εντός του Απριλίου. Μάλιστα το Ανώτατο Βρετανικό Δικαστήριο υπέβαλε πέρυσι κυρώσεις κατά της βρετανικής κυβέρνησης εξαιτίας της σοβαρής περιβαλλοντικής μόλυνσης. Σύμφωνα με κυβερνητικές εκτιμήσεις, περίπου 40.000 άνθρωποι ετησίως πεθαίνουν πρόωρα στο Ηνωμένο Βασίλειο λόγω ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
       
      Στα σκαριά περιβαλλοντικά σχέδια του δημάρχου
       
       
      Στο Λονδίνο το ετήσιο όριο μόλυνσης του αέρα που έχει τεθεί από την ΕΕ ξεπεράστηκε φέτος ήδη στις 5 Ιανουαρίου. «Καμπανάκι» για τον Σαντίκ Καν, που εξελέγη το 2016 και στοχεύει να καθαρίσει τον αέρα της πρωτεύουσας.
       
      Το σχέδιό του προβλέπει τη δημιουργία έως το 2020 περιβαλλοντικής ζώνης από το Χάιντ Παρκ έως το Σίτι του Λονδίνου. Οχήματα με υψηλές εκπομπές καυσαερίων πρόκειται να απαγορευθούν εντός της ζώνης – εκτός κι αν οι οδηγοί είναι πρόθυμοι να καταβάλουν ειδικό τέλος εισόδου. Τα διάσημα μαύρα ταξί του Λονδίνου θα επιτρέπεται να εισέρχονται εφόσον δεν υπερβαίνουν το όριο παλαιότητας. Με βάση τα σημερινά δεδομένα, περίπου 6.000 εξ αυτών δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν στην καρδιά του Λονδίνου. Μακροπρόθεσμα σχεδιάζεται η χρήση ηλεκτροκίνητων ταξί, τα οποία βρίσκονται ακόμη σε στάδιο δοκιμών.
       
      Ο στόλος των κόκκινων διώροφων λεωφορείων, των διάσημων double decker, έχει σε μεγάλο βαθμό ανανεωθεί. Στην επίσημη ιστοσελίδα του δημάρχου του Λονδίνου επισημαίνεται ότι τα λεωφορεία της πόλης συγκαταλέγονται στα πιο καθαρά και σύγχρονα του κόσμου.
       
      «Χαιρόμαστε που ο δήμαρχος παίρνει τόσο σοβαρά τη μόλυνση του αέρα, αλλά θα μπορούσε να κάνει ακόμη περισσότερα», λέει η Άννα Χέσλοπ, δικηγόρος της περιβαλλοντικής οργάνωσης ClientEarth. Η ίδια ζητά η σχεδιαζόμενη περιβαλλοντική ζώνη να περιλάβει ολόκληρο το Λονδίνο και να ισχύσει για όλα τα οχήματα. «Εκτός αυτού τα αστικά διόδια στο Λονδίνο ισχύουν μόνο για παλιά οχήματα, όμως θα έπρεπε να ισχύει και για τα πιο βρώμικα αυτοκίνητα», υπογραμμίζει η βρετανίδα δικηγόρος.
       
      Πηγή: http://www.dw.com/el/%CF%86%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B7-%CE%B1%CF%84%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CF%85%CE%BD%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%B4%CE%AF%CE%BD%CE%BF/a-38301248
    • By Engineer
      Τα επίπεδα ατμοσφαιρικής μόλυνση στη βρετανική πρωτεύουσα είναι ανησυχητικά υψηλά. Ο δήμαρχος του Λονδίνου προειδοποιεί για φονικές επιπτώσεις και η κυβέρνηση πιέζεται να βρει λύσεις.
       
      Μία βόλτα στο κέντρο του Λονδίνου θέλει γερά πνευμόνια. Η βρετανική πρωτεύουσα αντιμετωπίζει σοβαρότατο πρόβλημα ατμοσφαιρικής ρύπανσης. «Ο αέρας στο Λονδίνο είναι φονικός», δήλωσε ο δήμαρχος της πόλης Σαντίκ Καν σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου. Αφορμή ήταν τα ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα μόλυνσης του αέρα που κατέγραψε στα τέλη Ιανουαρίου το ειδικό σύστημα προειδοποίησης για την ατμοσφαιρική μόλυνση, το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί στην αρχή του χρόνου. «Τα πνευμόνια των παιδιών σε ορισμένες συνοικίες δεν αναπτύσσονται όπως πρέπει και πολλοί από εμάς έχουμε άσθμα εξαιτίας του κακού αέρα», τόνισε ο δήμαρχος του Λονδίνου.
       
      Η όξυνση του προβλήματος θέτει υπό πίεση και τη βρετανική κυβέρνηση, η οποία καλείται να παρουσιάσει τα σχέδιά της για την καταπολέμηση του προβλήματος εντός του Απριλίου. Μάλιστα το Ανώτατο Βρετανικό Δικαστήριο υπέβαλε πέρυσι κυρώσεις κατά της βρετανικής κυβέρνησης εξαιτίας της σοβαρής περιβαλλοντικής μόλυνσης. Σύμφωνα με κυβερνητικές εκτιμήσεις, περίπου 40.000 άνθρωποι ετησίως πεθαίνουν πρόωρα στο Ηνωμένο Βασίλειο λόγω ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
       
      Στα σκαριά περιβαλλοντικά σχέδια του δημάρχου
       
       
      Στο Λονδίνο το ετήσιο όριο μόλυνσης του αέρα που έχει τεθεί από την ΕΕ ξεπεράστηκε φέτος ήδη στις 5 Ιανουαρίου. «Καμπανάκι» για τον Σαντίκ Καν, που εξελέγη το 2016 και στοχεύει να καθαρίσει τον αέρα της πρωτεύουσας.
       
      Το σχέδιό του προβλέπει τη δημιουργία έως το 2020 περιβαλλοντικής ζώνης από το Χάιντ Παρκ έως το Σίτι του Λονδίνου. Οχήματα με υψηλές εκπομπές καυσαερίων πρόκειται να απαγορευθούν εντός της ζώνης – εκτός κι αν οι οδηγοί είναι πρόθυμοι να καταβάλουν ειδικό τέλος εισόδου. Τα διάσημα μαύρα ταξί του Λονδίνου θα επιτρέπεται να εισέρχονται εφόσον δεν υπερβαίνουν το όριο παλαιότητας. Με βάση τα σημερινά δεδομένα, περίπου 6.000 εξ αυτών δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν στην καρδιά του Λονδίνου. Μακροπρόθεσμα σχεδιάζεται η χρήση ηλεκτροκίνητων ταξί, τα οποία βρίσκονται ακόμη σε στάδιο δοκιμών.
       
      Ο στόλος των κόκκινων διώροφων λεωφορείων, των διάσημων double decker, έχει σε μεγάλο βαθμό ανανεωθεί. Στην επίσημη ιστοσελίδα του δημάρχου του Λονδίνου επισημαίνεται ότι τα λεωφορεία της πόλης συγκαταλέγονται στα πιο καθαρά και σύγχρονα του κόσμου.
       
      «Χαιρόμαστε που ο δήμαρχος παίρνει τόσο σοβαρά τη μόλυνση του αέρα, αλλά θα μπορούσε να κάνει ακόμη περισσότερα», λέει η Άννα Χέσλοπ, δικηγόρος της περιβαλλοντικής οργάνωσης ClientEarth. Η ίδια ζητά η σχεδιαζόμενη περιβαλλοντική ζώνη να περιλάβει ολόκληρο το Λονδίνο και να ισχύσει για όλα τα οχήματα. «Εκτός αυτού τα αστικά διόδια στο Λονδίνο ισχύουν μόνο για παλιά οχήματα, όμως θα έπρεπε να ισχύει και για τα πιο βρώμικα αυτοκίνητα», υπογραμμίζει η βρετανίδα δικηγόρος.
       
      Πηγή: http://www.dw.com/el...δίνο/a-38301248
       
      Click here to view the είδηση
    • By Engineer
      Ιστορικά, η περιοχή μεταξύ του Vauxhall και του Battersea Power Station στο South Bank του Λονδίνου ήταν ένα μίγμα των εγκαταλελειμμένων εκτάσεων και βιομηχανικών εγκαταστάσεων.
       
      Τώρα είναι η περιοχή ενός από τα μεγαλύτερα έργα ανάπλασης στην Ευρώπη. Σε αυτό το ντοκιμαντέρ θα ρίξουμε μια ματιά στο project Nine Elms: Το νεότερο προάστιο του Λονδίνου.
       

       
      Περισσότερες πληροφορίες για το project: http://www.theb1m.com/video/regenerating-nine-elms-londons-new-district
       

       

       

       

       

       

       

       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-ypodomes/videos/item/39058-video-nine-elms-mega-project-astikis-anaplasis-sto-londino
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.