Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    WWF Καλύτερη Ζωή: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ή αυτοκίνητο;

    O Μάκης Παπαδημητρίου αποφάσισε να δει από πρώτο χέρι τι του πάει καλύτερα… το μετρό ή το αυτοκίνητο; To τηλεοπτικό συνεργείο του Panda ήταν αντικειμενικός κριτής. Το συμπέρασμα, δικό σας!

    Λίγα λόγια για το πρόγραμμα της WWF – Καλύτερη Ζωή

    Η κρίση έφερε αλλαγές στον τρόπο που μετακινούμαστε. Ένα μεγάλο μέρος των πολιτών ανά την Ελλάδα χρησιμοποιεί τα μέσα αστικής συγκοινωνίας για τις καθημερινές μετακινήσεις του. Είναι πιο φθηνά, βοηθάνε στον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

    Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο παραμένει το βασικό μέσο στις καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών ανά την Ελλάδα. Το 2011, το 81,6% των επιβατοχιλιόμετρων που διανύθηκαν έγιναν με αυτοκίνητο και μόλις το 17,7% με τη δημόσια συγκοινωνία! Όμως μαζί με το αυτοκίνητο έρχονται οι επιπτώσεις στο περιβάλλον, το αυξημένο κόστος μετακινήσεων για τα νοικοκυριά, το μποτιλιάρισμα, τα νεύρα, τα ατυχήματα.

    Στη WWF – Καλύτερη Ζωή λέμε ότι μπορούμε να αλλάξουμε τις μεταφορικές μας συνήθειες και να έρθουμε ακόμα πιο κοντά στα μέσα αστικής μετακίνησης. Λέμε Πάντα μέσα, πάντα με Μέσα! Αρωγό και συνεργάτη στη θεματική έχουμε τις Συγκοινωνίες Αθηνών, τον οργανισμό που μεταφέρει καθημερινά πάνω από 1.000.000 επιβάτες σε όλη την Αττική! Από τον Δεκέμβριο του 2014 έως τον Μάρτιο του 2015 συνεργαζόμαστε με τις Συγκοινωνίες Αθηνών και υλοποιούμε μία καμπάνια ευαισθητοποίησης για τα μέσα αστικής συγκοινωνίας. Σκοπός μας να αναδείξουμε τα οφέλη των μετακινήσεων με μέσα αστικής συγκοινωνίας στο περιβάλλον, την υγεία, την τσέπη, τον κοινωνικό ιστό! Σε αυτή προσπάθεια σας θέλουμε δίπλα μας!

    Περισσότερα: http://kalyterizoi.gr/fakeloi/panta-mesa#sthash.AUSLhF1X.dpuf

    Edited by Engineer



    Σχόλια Μελών




    Αρκεί να μένεις κοντά σε σταθμό μετρό , αρκεί να είσαι υπάλληλος σε δουλειά που είναι κοντά στο μετρό .

    Αν δεν ισχύουν αυτά , τότε δύσκολα .

    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    εδω δεν έχει πάει το μετρό ζωγράφου τι να λέμε τώρα...

     

    αν είσαι ε,ε  που κάνεις καθημερινά 50 χλμ  δεν μπορώ να σκεφτώ πως θα μπορούσα να κινηθώ με ΜΜΜ...

    άντε όταν είναι να πάω πολεοδομία  αθηνών και ΜΟΝΟ  πάω με μετρό

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Κάποιοι που δεν πήραν ποτέ ΜΜΜ έφτιαξαν ένα βίντεο επιστημονικής φαντασίας. Παρουσιάζονται όλα ρόδινα αλλά καθημερινά η επαιτεία που γίνεται μέσα στο μετρό μπορεί να φαίνεται απίστευτη σε κάποιον που δεν το πήρε ποτέ.

    Μια φορά πήρα λεωφορείο στην Πειραιώς βράδυ και κόντεψα να βρεθώ με καρφωμένη σύριγγα από ναρκωμανή που έπαθε κρίση. Και κατέβηκα άρον άρον στο ύψος της....Σωκράτους. Το μετρό βολεύει, αλλά τους λίγους που μένουν και εργάζονται κοντά σε σταθμό.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Μεγάλη δυσκολία στην στάθμευση κοντά στους σταθμόυς του μετρό και χαμηλή συχνότητα δρομολογίων τις ώρες πλην αυτών της αιχμής είναι το προβλήματα που προσωπικά με ενοχλούν. 

    Προσωπικά είμαι διατεθειμένος να πάρω αμάξι για να πάω σε ~15 λεπτά στο κοντινότερο μετρό αλλά όταν χρειάζομαι άλλα 10 λεπτά για να παρκάρω και άλλα 7-8 να περπατήσω μέχρι τον σταθμό και ενδεχομένως να περιμένω και 6-7 λεπτά (εάν δεν είναι πρωινή ώρα), είναι αποτρεπτικός παράγων.

    (Δεν αναφέρω την επέκταση του δικτύου γιατι ας πούμε πως αυτό έχει δρομολογηθεί (?) )

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Αυτό με του Ζωγράφου είναι φοβερό λάθος σχεδιασμού!

     

    Βασικός χρήστης των ΜΜΜ είναι η νεολαία και τα πανεπιστήμια θα έπρεπε να είναι οι κεντρικοί κόμβοι του δικτύου, με σταθμούς μέσα στους χώρους τους!

     

    Η γραμμή 3 μετά τον ευαγγελισμό, αντί να κάνει βόρεια καμπύλη μέχρι την πανόρμου, θα πρεπε να κάνει νότια καμπύλη περνώντας από πανεπιστήμιο, πολυτεχνείο και ιατρική (που έχει και τόσα νοσοκομεία γύρω της).

     

    Τρέχουν τώρα να φτιάξουν ειδική γραμμή για όλα αυτά..

     

    Επίσης, άλλο λάθος στην ίδια γραμμή που δεν έχει στάση ακριβώς στο γεωπονικό πανεπιστήμιο (που έτσι κι αλλιώς περνάει από κάτω) και τα τεϊ.

     

    Γενικά, όταν τα μέσα ακολουθούν τους μεγάλους οδικούς άξονες και όχι τους ακριβείς προορισμούς των επιβατών, δε περιμένεις να είναι ανταγωνιστικά του αυτοκινήτου.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Γιώργο οι γραμμές , είχαν χαραχτεί να γίνουν περισσότερες αρχικά , αλλά με τις μίζες δεν έφτασαν τα λεφτά . Ετσι θα λυνόταν το θέμα Ζωγράφου .

     

    Γιά την στάση στο ΓΠΑ , εκεί ήταν ο αρχικός σχεδιασμός , αλλά το αρνήθηκαν οι καθηγητές , την δεκαετία του 90 . Αν ρωτήσεις εκεί θα στο βεβαιώσουν .

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    και το περπάτημα κάνει καλό στην υγεία ... :smile: ειδικά στους νέους

     

    και οι κάμψεις

     

    όχι η οσφυοκαμψία

    Edited by imhotep

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Δηλαδή Βασ, αυτή η φιδίσια χάραξη που πρόκειται να περάσει και από ζωγράφου ήταν κομμάτι κάποιου αρχικού σχεδιασμού?

     

    Έχεις δίκιο για τη γεωπονική, ίσως είχαν δίκιο που δε παραχώρησαν κτήματα της σχολής που υποτίθεται πως είναι και χώροι πρασίνου, αλλά υπάρχουν τόσοι χώροι γύρω από τη σχολή. Δε φαντάζομαι να τους ενοχλούσε και αυτό..

     

    Μάλλον ο σχεδιασμός επηρεάστηκε από τη βιομηχανία διασκέδασης (γκάζι), παρά από το πανεπιστήμιο.. αλλά ούτε κι αυτή την εξυπηρετούν σωστά, αφού το μετρό δε λειτουργεί νύχτα. Άλλο πάλι και τούτο..

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Γιώργο ο αρχικός σχεδιασμός έγινε το 70 και το 80 , με τις τότε λογικές και δυνατότητες . Ετσι θεωρήθηκε ότι έπρεπε να περάσει κάτω από δρόμους , από περιοχές με μεγάλο πληθυσμό κλπ .

     

    Στο θέμα του ΓΠΑ , ο αρχικός σχεδιασμός του σταθμού Κεραμεικός , ήταν στην γωνία Ιεράς Οδού και Πειραιώς , αλλά υπήρχαν αρχαιολογικά και στατικά προβλήματα και έτσι έμεινε αυτό το κομμάτι έτσι και ο σταθμός πήγε στην κάτω πλευρά . Προφανώς η αρχική θέση δικαιολογούσαι και τον σταθμό στο ΓΠΑ , αλλά αυτή η μετατόπιση σε συνδυασμό με την άρνηση του ΓΠΑ , τους πήγε στις σημερινές θέσεις . Ακόμα χωροθετήθηκε και ο νέος σταθμός ΚΤΕΛ που δεν έχει γίνει ακόμα στο πάρκινγκ του Δήμου και έτσι έγινε και ο σταθμός Ελαιώνας που θα εξυπηρετεί το ΚΤΕΛ . 

     

    Η γραμμή 4 ήταν από την αρχή σχεδιασμένη , σε συνδυασμό με τον κλάδο της Λ. Κηφισίας από Πανόρμου , μέχρι τον σταθμό ΗΣΑΠ του Αμαρουσίου και ο άλλος κλάδος θα ξεκίναγε από τον σταθμό Ειρήνη . Ετσι θα βολεύονταν οι περιοχές Γαλατσίου , Κυψέλης , Αλεξάνδρας , Εξαρχείων , Κολωνακίου , Παγκρατίου , Ζωγράφου , Ψυχικού , Χαλανδρίου , Αμαρουσίου . Ακόμα υπάρχει σχεδιασμός από Κηφισιά μέχρι Αγιο Στέφανο στην γραμμή του ΟΣΕ , γι' αυτό και ο σταθμός της Κηφισιάς είναι πλευρικός και όχι επί κεφαλής σαν τερματικός . 

     

    Ο λόγος που ήταν ανάγκη να υπάρξει και τέταρτη γραμμή είναι το γεγονός ότι οι σταθμοί Σύνταγμα και Ομόνοια έχουν πρόβλημα υπερβολικού κόσμου και έτσι η γραμμή 4 θα συναντάει την 2 στο Πανεπιστήμιο και την 3 στον Ευαγγελισμό , ώστε να μοιράζεται ο κόαμος .

     

    Βέβαια υπήρχαν και άλλοι σχεδιασμοί , όπως η επανακατασκευή της γραμμής Ηράκλειο - Χαλάνδρι - Γέρακας , που τελικά δεν έγιναν , λόγω της άλλης χάραξης του προαστιακού στην μέση της Α.Ο.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Υπάρχει πουθενά καμια συγκοινωνιακή μελέτη με υπολογισμούς βάσει των οποίων προέκυψαν όλα αυτά τα δρομολόγια?

    Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δούμε τον τρόπο σκέψης των σχεδιαστών του δικτύου.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Το Car Connectivity Consortium (CCC), ο οργανισμός πίσω από το MirrorLink, δημοσίευσε τις πρώτες προδιαγραφές του Ψηφιακού Κλειδιού (Digital Key).
      Το πρότυπο, θα δίνει την δυνατότητα στους χρήστες και οδηγούς, να ξεκλειδώνουν το αυτοκίνητο τους –εφόσον υποστηρίζει το πρότυπο- χρησιμοποιώντας το τηλέφωνο τους μέσω της τεχνολογίας NFC, αλλά και να εκκινούν τον κινητήρα.
      Οι εργασίες πίσω από την έκδοση 2.0 βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη με την Apple, Samsung και LG, καθώς και τους σχεδιαστές ημιαγωγών Qualcomm και NXP και αρκετούς κατασκευαστές αυτοκινήτων μεταξύ των οποίων είναι οι Audi, VW, BMW, GM και Hyundai να υποστηρίζουν το εγχείρημα. Οι εργασίες για την ολοκλήρωση του πρότυπου επόμενης γενιάς αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί τους πρώτους τρεις μήνες του επόμενου έτους.
      Το Digital Key, το smartphone ή το smartwatch θα μπορούσαν να κάνουν τα σημερινά συστήματα ξεκλειδώματος του αυτοκινήτου να μοιάζουν… απαρχαιωμένα, ειδικά αν λάβετε υπόψη σας ότι το Ψηφιακό Κλειδί ενός αυτοκινήτου θα μπορεί να…κατέβει στον υπολογιστή ή στο κινητό on-demand ή διαμοιραστεί remotely ή peer-to-peer. Φανταστείτε τις δυνατότητες. Θα είστε σε θέση να δανείσετε σε κάποιον το αυτοκίνητό σας, ακόμη και αν βρίσκεστε στο εξωτερικό για διακοπές. Μια εταιρεία μπορεί να αρχίσει να προσφέρει υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων με τίποτα περισσότερο από μια εφαρμογή στο κινητό, καθώς και να περπατήστε μέχρι το αυτοκίνητο για να το "ξεκλειδώσετε" με το κινητό σας.

      GSMArena

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Το Car Connectivity Consortium (CCC), ο οργανισμός πίσω από το MirrorLink, δημοσίευσε τις πρώτες προδιαγραφές του Ψηφιακού Κλειδιού (Digital Key).
      Το πρότυπο, θα δίνει την δυνατότητα στους χρήστες και οδηγούς, να ξεκλειδώνουν το αυτοκίνητο τους –εφόσον υποστηρίζει το πρότυπο- χρησιμοποιώντας το τηλέφωνο τους μέσω της τεχνολογίας NFC, αλλά και να εκκινούν τον κινητήρα.
      Οι εργασίες πίσω από την έκδοση 2.0 βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη με την Apple, Samsung και LG, καθώς και τους σχεδιαστές ημιαγωγών Qualcomm και NXP και αρκετούς κατασκευαστές αυτοκινήτων μεταξύ των οποίων είναι οι Audi, VW, BMW, GM και Hyundai να υποστηρίζουν το εγχείρημα. Οι εργασίες για την ολοκλήρωση του πρότυπου επόμενης γενιάς αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί τους πρώτους τρεις μήνες του επόμενου έτους.
      Το Digital Key, το smartphone ή το smartwatch θα μπορούσαν να κάνουν τα σημερινά συστήματα ξεκλειδώματος του αυτοκινήτου να μοιάζουν… απαρχαιωμένα, ειδικά αν λάβετε υπόψη σας ότι το Ψηφιακό Κλειδί ενός αυτοκινήτου θα μπορεί να…κατέβει στον υπολογιστή ή στο κινητό on-demand ή διαμοιραστεί remotely ή peer-to-peer. Φανταστείτε τις δυνατότητες. Θα είστε σε θέση να δανείσετε σε κάποιον το αυτοκίνητό σας, ακόμη και αν βρίσκεστε στο εξωτερικό για διακοπές. Μια εταιρεία μπορεί να αρχίσει να προσφέρει υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων με τίποτα περισσότερο από μια εφαρμογή στο κινητό, καθώς και να περπατήστε μέχρι το αυτοκίνητο για να το "ξεκλειδώσετε" με το κινητό σας.

      GSMArena
    • Από Engineer
      Δύο νέες τάσεις στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων παρατηρήθηκαν πέρσι στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η πρώτη είναι ότι αυξήθηκαν οι εκπομπές CO2 και δεύτερη είναι ότι παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση των πωλήσεων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων, σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος, ο οποίος όλο το προηγούμενο διάστημα είχε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) για να ανακοινώσει τα στοιχεία.
      Σύμφωνα με αυτά, οι μέσες εκπομπές CO2 από τα καινούργια αυτοκίνητα στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 0,4% αγγίζοντας τα 118,5 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Αυτή η αύξηση σημειώθηκε και στις 17 χώρες μέλη της ΕΕ σε σχέση με τις αντίστοιχες εκπομπές του 2016. Συγκεκριμένα η Μ. Βρετανία σημείωσε αύξηση των εκπομπών κατά 0,8%, η Γαλλία + 0,6%, η Ισπανία + 0,5% και η Γερμανία + 0,1%. Αύξηση σημείωσε η επίσης η Πολωνία (+ 1,43%) και οι χώρες της Νότιας Ευρώπης συμπεριλαμβανομένου και της Ελλάδας (μέσος όρος + 2,27%).
      Υπενθυμίζεται και το γεγονός ότι από το 2020 θα ισχύσουν αυστηρότερα όρια στις εκπομπές CO2 με αυστηρά πρόστιμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν θα συνετιστούν. Από την άλλη τα βενζινοκίνητα οχήματα όλο το 2017 γνώρισαν μεγάλη αύξηση, ξεπερνώντας μετά από χρόνια τα πετρελαιοκίνητα τα οποία γνώριζαν μεγάλη άνοδο από το 2009. Τα τελευταία στοιχεία της ACEA δείχνουν ότι το μερίδιο αγοράς των πετρελαιοκινητήρων μειώθηκε κατά πέντε εκατοστιαίες μονάδες πέρυσι (από 49,9% σε 44,8%). Την πτώση αυτή αντικατέστησαν τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.
      «Όπως δείχνουν τα στοιχεία η μετάβαση από το ντίζελ στη βενζίνη έχει τώρα απτό αντίκτυπο στην απόδοση CO2 των νέων αυτοκινήτων», δηλώνει μεταξύ άλλων ο Γενικός Γραμματέας της ACEA, Eρικ Τζοναερτ, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ. Τέλος, παρά την αύξηση των πωλήσεων το 2017 οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκε ελάχιστα από το 1,1% στο 1,5%. Ένας ανασταλτικός παράγοντας για τις πωλήσεις τους είναι ότι ακόμη δεν υπάρχει η ανάλογη υποδομή για τη φόρτιση των αυτοκινήτων, έχουν θεωρητικά μικρή αυτονομία και δεν δίνονται ισχυρά κίνητρα για την απόκτησή τους. Φυσικά, οι περαιτέρω μειώσεις του CO2 εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τις πωλήσεις ηλεκτρικών και άλλων εναλλακτικών οχημάτων, προκειμένου να πέσει ο μέσος όρος των εκπομπών σε κάθε αυτοκινητοβιομηχανία.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Δύο νέες τάσεις στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων παρατηρήθηκαν πέρσι στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η πρώτη είναι ότι αυξήθηκαν οι εκπομπές CO2 και δεύτερη είναι ότι παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση των πωλήσεων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων, σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος, ο οποίος όλο το προηγούμενο διάστημα είχε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) για να ανακοινώσει τα στοιχεία.
      Σύμφωνα με αυτά, οι μέσες εκπομπές CO2 από τα καινούργια αυτοκίνητα στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 0,4% αγγίζοντας τα 118,5 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Αυτή η αύξηση σημειώθηκε και στις 17 χώρες μέλη της ΕΕ σε σχέση με τις αντίστοιχες εκπομπές του 2016. Συγκεκριμένα η Μ. Βρετανία σημείωσε αύξηση των εκπομπών κατά 0,8%, η Γαλλία + 0,6%, η Ισπανία + 0,5% και η Γερμανία + 0,1%. Αύξηση σημείωσε η επίσης η Πολωνία (+ 1,43%) και οι χώρες της Νότιας Ευρώπης συμπεριλαμβανομένου και της Ελλάδας (μέσος όρος + 2,27%).
      Υπενθυμίζεται και το γεγονός ότι από το 2020 θα ισχύσουν αυστηρότερα όρια στις εκπομπές CO2 με αυστηρά πρόστιμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν θα συνετιστούν. Από την άλλη τα βενζινοκίνητα οχήματα όλο το 2017 γνώρισαν μεγάλη αύξηση, ξεπερνώντας μετά από χρόνια τα πετρελαιοκίνητα τα οποία γνώριζαν μεγάλη άνοδο από το 2009. Τα τελευταία στοιχεία της ACEA δείχνουν ότι το μερίδιο αγοράς των πετρελαιοκινητήρων μειώθηκε κατά πέντε εκατοστιαίες μονάδες πέρυσι (από 49,9% σε 44,8%). Την πτώση αυτή αντικατέστησαν τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.
      «Όπως δείχνουν τα στοιχεία η μετάβαση από το ντίζελ στη βενζίνη έχει τώρα απτό αντίκτυπο στην απόδοση CO2 των νέων αυτοκινήτων», δηλώνει μεταξύ άλλων ο Γενικός Γραμματέας της ACEA, Eρικ Τζοναερτ, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ. Τέλος, παρά την αύξηση των πωλήσεων το 2017 οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκε ελάχιστα από το 1,1% στο 1,5%. Ένας ανασταλτικός παράγοντας για τις πωλήσεις τους είναι ότι ακόμη δεν υπάρχει η ανάλογη υποδομή για τη φόρτιση των αυτοκινήτων, έχουν θεωρητικά μικρή αυτονομία και δεν δίνονται ισχυρά κίνητρα για την απόκτησή τους. Φυσικά, οι περαιτέρω μειώσεις του CO2 εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τις πωλήσεις ηλεκτρικών και άλλων εναλλακτικών οχημάτων, προκειμένου να πέσει ο μέσος όρος των εκπομπών σε κάθε αυτοκινητοβιομηχανία.
    • Από Engineer
      Μήπως έχετε αναρωτηθεί εάν θα είχατε ποτέ την ευκαιρία να επιλέξετε τα ανταλλακτικά ή τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου σας μόνοι σας; Επιθυμούσατε ποτέ να εξοικονομήσετε χρήματα στις αγορές σας και να βελτιώσετε τις γνώσεις σχετικά με τις επισκευές, τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων και τον τρόπο που λειτουργεί ο κινητήρας του οχήματός σας; Αναζητούσατε πάντα ένα κατάστημα όπου θα μπορούσατε να βρείτε όλα τα απαραίτητα ανταλλακτικά, και μάλιστα σε προσιτές τιμές; Τότε, έχετε έρθει στο σωστό μέρος.
      Το κατάστημα AutoDoc.gr σας προσφέρει μία τεράστια ποικιλία ανταλλακτικών αυτοκινήτων, εξαρτημάτων και άλλων προϊόντων, ώστε να αποκαταστήσετε οποιαδήποτε βλάβη του αυτοκινήτου σας. Εκτός αυτού, έχουμε εξασφαλίσει για εσάς μία εύκολη διαδικασία καταχώρησης παραγγελίας, εύχρηστους τρόπους πληρωμής και γρήγορους χρόνους παράδοση παραγγελιών. Καταρχάς, θα πρέπει να επιλέξετε τον κατασκευαστή, το μοντέλο και τον τύπο του αυτοκινήτου σας. Έπειτα, μπορείτε να επιλέξετε μόνοι σας τα κατάλληλα ανταλλακτικά ή εξαρτήματα για το επιλεγμένο αυτοκίνητο. Εδώ μπορείτε να επιλέξετε - εκτός των άλλων - ελαστικά, κινητήρες, συστήματα πέδησης, φίλτρα, αμάξωμα για το αυτοκίνητό σας, σύστημα ανάφλεξης, ηλεκτρικά εξαρτήματα, αναρτήσεις, συστήματα ψύξης, συστήματα καθαρισμού παρμπρίζ, θερμαντήρες, συστήματα παροχής καυσίμου, συστήματα εξάτμισης, συστήματα μετάδοσης κίνησης, συστήματα κλιματισμού, συστήματα κλειδώματος, συστήματα πληροφοριών και επικοινωνίας και πολλά άλλα.
      Όσον αφορά τις κατηγορίες, μπορείτε να επιλέξετε μία εξ αυτών - όπως καθρέπτες, πνευματικά ελατήρια, προβολείς, το συνδυασμό «οπίσθια φανάρια» για την κατηγορία «αμάξωμα αυτοκινήτου» ή «φίλτρο αέρα», «φίλτρο καυσίμου», “φίλτρο λαδιού» για την κατηγορία «φίλτρα» - και έπειτα να αναζητήσετε περαιτέρω αποτελέσματα.
      Σε οποιαδήποτε περίπτωση, σας εγγυούμαστε ότι θα μπορέσετε να βρείτε το προϊόν που αναζητάτε, με λίγα μόλις κλικ του ποντικιού σας. Όσον αφορά τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων, το κατάστημα AutoDoc είναι ο αξιόπιστος συνεργάτης σας. Ο κατάλογος προϊόντων μας περιλαμβάνει πάνω από 1.000.000 ανταλλακτικά αυτοκινήτων, ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι του καταστήματός μας ξεπερνούν σε έκταση τα 10.000 τετραγωνικά μέτρα. Το προσωπικό μας – που ξεπερνά τους 500 εξειδικευμένους και επαγγελματίες υπαλλήλους – είναι πάντα στην ευχάριστη θέση να σας βοηθήσει να επιλέξετε ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας, καθώς και να απαντήσει σε όλες σας τις απορίες. Αυτό είναι το κατάστημα AutoDoc.
      Μέχρι στιγμής, οι πελάτες μας έχουν επισκευάσει περισσότερα από 200.000 αυτοκίνητα, χρησιμοποιώντας τα υψηλής ποιότητας ανταλλακτικά που διαθέτουμε στο κατάστημά μας. Ο ετήσιος τζίρος μας έχει αυξηθεί κατά 57 φορές μέσα σε μόλις μία πενταετία, ενώ παραδίδουμε ανταλλακτικά για την επισκευή δύο εκατομμυρίων αυτοκινήτων το χρόνο. Εδώ και οκτώ χρόνια, έχουμε βοηθήσει πελάτες μας από 26 Ευρωπαϊκές χώρες να επισκευάσουν τα αυτοκίνητά τους – σημειωτέον, οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν ιδιαίτερες γνώσεις σχετικά με τις εργασίες επισκευής αυτοκινήτων.
      Γενικά, η νούμερο ένα προτεραιότητά μας είναι η άριστη ποιότητα. Επίσης, προσφέρουμε λογικές τιμές, τακτικές προσφορές, εκπτώσεις και, βέβαια, ειδικές προσφορές. Συνάμα, διαθέτουμε για εσάς μία τεράστια συλλογή προϊόντων. Στο διαδικτυακό μας κατάστημα υπάρχει πάντα διαθέσιμη μία τεράστια γκάμα αρίστης ποιότητας προϊόντων, για όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων, ανεξαρτήτως μάρκας. Εκτός αυτού, οι άριστα εκπαιδευμένοι υπάλληλοί μας είναι πάντα διαθέσιμοι να σας βοηθήσουν να βρείτε τα απαραίτητα ανταλλακτικά και να πραγματοποιήσουν οι ίδιοι την παραγγελία σας.
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.