Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Συνάδελφοι, Σε οικοδομή με άδεια του '84 υπάρχει υπόγειο το οποίο έχει υπέρβαση ύψους στο σύνολό της. Βάσει αδείας το εσωτερικό ύψος ήταν 2,20μ. ενώ από τις μετρήσεις μου το εσωτερικό ύψος είναι 2,50μ. Το υπόγειο και στην άδεια και το πραγματοποιούμενο ξεκινά από τη στάθμη (0,00μ). Αυτό τακτοποιείται ως κατηγορία. 4 & 1 Πολεοδομική παράβαση?
  3. Αν είστε εντός οικισμού δεν σας ενδιαφέρει τι κάνουν τα εκτός σχεδίου. Σας ενδιαφέρει όμως να έχετε πρόσωπο σε δημοτική οδό.
  4. Ευχαριστω για την απάντηση. Έχω στειλει εναν μηχανικο και περιμενω να παει να το δει για να μας πει τι και πως. Απλα έιπα να ρωτήσω γιατι ο πατέρας μου επιμένει οτι εκτός σχεδίου θέλεις 4 στρ. για να χτίσεις ενώ φίλος μου είπε οτι αφου είμαι εντός οικισμού μπορώ.
  5. Σήμερα
  6. Πιθανόν να χτίζει, αλλά αυτό απαιτεί μελέτη για να απαντηθεί
  7. Καλησπέρα ! Μπορεί κάποια να εργαστεί για τις μεγάλες τεχνικές εταιρίες του χώρου μέσω αγγελιών , linkedin Κλπ ; Θεωρείτε οτι χρειάζεται ''γνωστός'';
  8. Επίσης να αναφέρω οτι στο χωριό που βρίσκεται το οικόπεδο είναι κατω απο 2000 κάτοικοι (επειδη βλεπω αναφερετε και σε αλλα ποστ).
  9. Καλησπέρα, μου βγαίνει το μήνυμα: Sorry, you aren't permitted to download this file. Γιατί δεν έχω πρόσβαση στο αρχείο; Ευχαριστώ!
  10. Καλημερα και ευχαριστω το φορουμ για την φιλοξενια. Υπάρχει στην Πάρο ενα οικόπεδο 2 στρέμματα το οποιο ειναι εντος οικισμου αλλα εκτος σχεδιου. Μεχρι τωρα το οικοπεδο αυτο απλα το εσκαβαν συγγενικα μου μελοι, και φυτευαν ντοματες,σταφυλια κτλ. Δεν εχει καποιο κτίσμα μέσα. Ξέρετε αν δικαιουμαι να χτίσω έστω και λίγα τετραγωνικά? Δυστυχως δεν ειμαι στο νησί, μένω εξωτερικό. Έχω επικοινωνήσει με μηχανικό να παει να ρίξει μια ματιά όταν μπορέσει, αλλά θέλω να έχω μια εικόνα αν μπορεί να χτιστεί κάτι εκεί.
  11. @leftkox @Pasvantis Η εγκύκλιος του ΥΠΕΝ με ΑΔΑ: ΡΦΛΡ4653Π8-ΜΤΒ (19/04/2024) διαχωρίζει ποιοί "τεχνικοί επιστήμονες" συντάσσουν το έντυπο αξιολόγησης και ποιοί την τεχνική έκθεση: "Το Έντυπο αξιολόγησης συντάσσεται από τεχνικό επιστήμονα με κατάρτιση σε θέματα τοπογραφίας, βλάστησης, υποδομών και δικτύων. Ενδεικτικά και με την επιφύλαξη των επαγγελματικών δικαιωμάτων του συνόλου των τεχνικών επιστημόνων, το έντυπο αξιολόγησης μπορεί να συνταχθεί από μηχανικούς (τοπογράφους, αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς, μηχανολόγους μηχανικούς, μηχανικούς περιβάλλοντος, κ.λ.π,) καθώς και δασολόγους, γεωπόνους ή γεωτεχνικούς επιστήμονες." "Η τεχνική έκθεση συντάσσεται από μηχανικούς που έχουν δικαίωμα υπογραφής μελετών πυροπροστασίας κατά τις προβλέψεις του π.δ 99/2018 (Α’ 187) «Ρύθμιση του επαγγέλματος του μηχανικού με καθορισμό των επαγγελματικών δικαιωμάτων για κάθε ειδικότητα» (πολιτικοί μηχανικοί, αρχιτέκτονες μηχανικοί, μηχανολόγοι μηχανικοί, ηλεκτρολόγοι μηχανικοί, αγρονόμοι τοπογράφοι μηχανικοί, χημικοί μηχανικοί, μηχανικοί μεταλλείων και μεταλλουργοί μηχανικοί, ναυπηγοί μηχανικοί, μηχανικοί παραγωγής και διοίκησης)." "Το έντυπο αξιολόγησης και η τεχνική έκθεση δύναται να συνταχθούν από τον ίδιο τεχνικό επιστήμονα ή από διαφορετικούς."
  12. Συνάδελφοι θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Στα πλαίσια του προγράμματος εξοικονομώ, έχω αναλάβει ΕΕΔΜΚ για θερμοπρόσοψη, αντλία, ικριώματα κτλ σε Ο.Ι. Επειδή από το πρόγραμμα ζητείται βεβαίωση του άρθρου 30 για τις εργασίες που δεν απαιτείται άδεια, θα μπορούσα κατά της έκδοση της άδεια μικρής κλίμακας να προσθέσω στο τίτλο '....και εργασίες του άρθρου 30 του Ν4495/17 που αφορούν (π.χ.) χρωματισμούς, ηλιακό..' αντί να εκδίδω ξεχωριστή βεβαίωση? Γνωρίζετε?
  13. ισως αυτη η φωτο βοηθησει !! με μπλε είναι η γραμμή των 2.5μ που ισχύει στους οικισμούς κατω των 2Κ κατοίκων βεβαία μπροστά στον δρόμο δεν έχω πρόβλημα γιατί εφάπτεται στον δημοτικό δρόμο
  14. Καλησπέρα, υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης σε υπόγεια εσοχή πάνω στη ρυμοτομική γραμμή;
  15. εχε υπόψη οτι ασφαλτόστρωση δίχως υποδομή με υλικά λατομείου θα παει στράφι. Αυτο που πρότεινε ο @Didonis ειναι καλή λύση.
  16. Μόλις έλαβα την παρακάτω απάντηση από το τμήμα επιθεώρησης νοτίου Ελλάδας
  17. @Pavlos33Σε ευχαριστω για τον χρόνο σου. Όσο ψάχνω τόσο μπερδευομαι! Από την αρχική διατύπωση καταλαβαίνω ότι μονο αν υπερβαίνει το 40-40-20 χρειάζεται υπαγωγή και 100Ε. Στην εγκύκλιο 2/19, αλλάζει το λεκτικό και φαίνεται ότι ολες οι περαιωμενες δηλωσεις του 3843/10 χρειαζονται να υπαχθουν στον 4495/17 κ να πληρωσουν τα 100Ε για να εξαιρεθουν οριστικά. Στην Ε/Α 2515 γραφει οτι δεν απαιτείται κάποια ενέργεια. Πως θα μπορούσα να το ξεκαθαρίσω?
  18. @skyclad Η ρύθμιση αυθαίρετης αλλαγής χρήσης Η.Χ σε κατοικία μέσω του Ν. 3843/10 είχε ως αποτέλεσμα την αναστολή κυρώσεων για 40 χρόνια. Γι αυτό σου λέει το άρθρο 88 (*) αν δεν υπερβαίνεις το 40-40-20 (δόμηση, κάλυψη, ύψος) να μεταβείς στο Ν. 4495 με παράβολο 100 Ευρώ κερδίζοντας έτσι την οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση. (*)... Για την οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση είναι απαραίτητη η δήλωση υπαγωγής στις διατάξεις του άρθρου 96 με την καταβολή παραβόλου ύψους εκατό (100) ευρώ.
  19. καλησπερα ανοιγω το θεμα με ερωτηση για κινητη καντινα. Εχω κινητη καντινα σε ιδιωτικο χωρο και το οικοπεδο εφαπτεται εντος επαρχιακης οδου. το οικοπεδο εχει προσοψη 170μετρα στον δρομο. Ο Κομβος ειναι υποχρεωτικος για κινητη καντινα; Για σταθερη ξερω οτι ειναι. Σε αυτην την περιπτωση τι γινεται; γιατι αυτη την στιγμη 30κ δεν μου περισσεουν για να φτιαξω τον κομβο. Μπορω να ξεκικησω και να πω οτι πχ θα τον ολοκληρωσω σε 2 ετη; Ο συγχωρεμενος ο πολιτικος μηχανικος που ειχα μου το χε πει πριν χρονια ομως οτι γινοταν. Ισχυει κατι τετοιο ?
  20. Καλησπέρα και πάλι! ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Οχι δεν είμαστε για να πετάμε λεφτά και να μην έχουμε αποτέλεσμα. θα κοιτάξουμε να δούμε τις προθέσεις του ιδιοκτήτη έστω για την μερική ασφαλτόστρωση των διαδρομών. και στη τελική αν δεν κάνει κάτι, δεν είναι το μοναδικό πάρκινγκ στην Αττική!! @tetris όσο για την κουκούλα, φυσικά και έχουμε βάλει, αλλά η κουκούλα 1ον δεν κλείνει αεροστεγός και 2ον δεν θέλεις να κλείνει αεροστεγός έτσι ώστε να μην κρατάει υγρασία και δημιουργεί μούχλα στη βάρκα.
  21. Η περίπτωση μου δεν αποτελει υπερβαση μεγαλυτερη του 40-20, οποτε δεν έχει εξαιρεθεί αυτόματα απο κατεδαφιση? Αν καταλαβαίνω καλά σε περιπτωση μεγαλυτερες του 40-20 απαιτείται υπαγωγη στον 4495 & 100Ε
  22. Τι καθιστά μία πόλη έξυπνη; Και πόσο έξυπνες είναι οι πόλεις, στις οποίες ζούμε; «Οι πόλεις πρέπει να σχεδιάζουν και να υιοθετούν στρατηγικές που μπορούν να αντέξουν στο τεστ του χρόνου και ενός μέλλοντος, γεμάτου αυξανόμενες αβεβαιότητες», εξηγεί ο Μπρούνο Λανβίν, πρόεδρος του Smart City Observatory, που ανήκει στο IMD World Competitiveness Center. Σύμφωνα με το IMD μία έξυπνη πόλη «είναι ένα αστικό περιβάλλον που εφαρμόζει τεχνολογία, η οποία ενισχύει τα οφέλη και περιορίζει τα αρνητικά της αστικοποίησης για τους πολίτες της». Με ελάχιστες εξαιρέσεις, οι 20 κορυφαίες έξυπνες πόλεις είναι σε χώρες με οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εν πολλοίς προβλέψιμο, παρά τις αβεβαιότητες που δημιουργούν κλιματική αλλαγή και γεωπολιτικές εντάσεις. «Η εμπιστοσύνη και η χρηστή διακυβέρνηση είναι αυξανόμενης σπουδαιότητας, η βιωσιμότητα παίζει ουσιαστικό ρόλο και η σημασία της AI στον σχεδιασμό και τη διαχείριση αναμένεται να αυξηθεί με τα χρόνια. Όσο αντιφατικό κι αν ακούγεται, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τις πόλεις να γίνουν πιο ανθρωποκεντρικές», συμπληρώνει o Λανβίν. Πρωτιές για την Ευρώπη Με βάση τα δεδομένα αυτά λοιπόν συγκροτήθηκε ο δείκτης για το 2024, ο οποίος φέρνει την Ζυρίχη για 5η διαδοχική χρονιά στην κορυφή. Ακολουθεί στη δεύτερη θέση το Όσλο, στην τρίτη η Καμπέρα, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η Γενεύη και η Σιγκαπούρη. Η Ευρώπη μπορεί να υπερηφανεύεται ότι στην πρώτη 10αδα, φιγουράρουν 7 δικές της πόλεις. Και η Ασία μπορεί επίσης να υπερηφανεύεται ότι πολλές δικές της πόλεις σκαρφάλωσαν αρκετά κλιμάκια στην κατάταξη. Κατήφορος για τη Βόρεια Αμερική Αντιθέτως η φετινή εικόνα είναι απογοητευτική για τις ΗΠΑ και συνολικά για τη Βόρεια Αμερική. Για πρώτη φορά από το 2019 καμία πόλη της Βόρειας Αμερικής δεν είναι μέσα στις 20 πιο έξυπνες του κόσμου. Η Ουάσιγκτον έκανε βουτιά 12 θέσεων και το Λος Άντζελες 11 θέσεων στον δείκτη, το Σαν Φρανσίσκο υποχώρησε εννέα θέσεις, η Νέα Υόρκη είχε πτώση 7 θέσεων και το Σικάγο τεσσάρων θέσεων. Στον Καναδά, η Οτάβα υποχώρησε 3 θέσεις και το Μόντρεαλ είχε πτώση 9 θέσεων. 120η σε 142 πόλεις η Αθήνα Η έρευνα κατατάσσει συνολικά 142 πόλεις ανά τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και η Αθήνα, στη βάση δεδομένων που συγκεντρώνουν οι ερευνητές για την ποιότητα ζωής, αλλά και των ερωτηματολογίων που απαντούν 120 κάτοικοι σε κάθε πόλη. Η Αθήνα στη φετινή λίστα υποχώρησε κατά 7 θέσεις, στην 120η. Η Άγκυρα, με πτώση 6 θέσεων, είναι σε καλύτερη μοίρα, στην 96η θέση. Όπως επισημαίνεται στην έκθεση πόλεις που βελτίωσαν τη θέση τους ήταν εκείνες που φρόντισαν συνολικά για το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων τους, αναπτύσσοντας περισσότερους χώρους πρασίνου, αλλά και διευρύνοντας τις ευκαιρίες για πολιτιστικές εκδηλώσεις και σύσφιξη κοινωνικών σχέσεων (social bonding). Στο έγγραφο, που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τη βαθμολογία όλων των πόλεων, που αξιολογούνται στην έρευνα. 20240412-SmartCityIndex-2024-Full-Report.pdf
  23. Τι καθιστά μία πόλη έξυπνη; Και πόσο έξυπνες είναι οι πόλεις, στις οποίες ζούμε; «Οι πόλεις πρέπει να σχεδιάζουν και να υιοθετούν στρατηγικές που μπορούν να αντέξουν στο τεστ του χρόνου και ενός μέλλοντος, γεμάτου αυξανόμενες αβεβαιότητες», εξηγεί ο Μπρούνο Λανβίν, πρόεδρος του Smart City Observatory, που ανήκει στο IMD World Competitiveness Center. Σύμφωνα με το IMD μία έξυπνη πόλη «είναι ένα αστικό περιβάλλον που εφαρμόζει τεχνολογία, η οποία ενισχύει τα οφέλη και περιορίζει τα αρνητικά της αστικοποίησης για τους πολίτες της». Με ελάχιστες εξαιρέσεις, οι 20 κορυφαίες έξυπνες πόλεις είναι σε χώρες με οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εν πολλοίς προβλέψιμο, παρά τις αβεβαιότητες που δημιουργούν κλιματική αλλαγή και γεωπολιτικές εντάσεις. «Η εμπιστοσύνη και η χρηστή διακυβέρνηση είναι αυξανόμενης σπουδαιότητας, η βιωσιμότητα παίζει ουσιαστικό ρόλο και η σημασία της AI στον σχεδιασμό και τη διαχείριση αναμένεται να αυξηθεί με τα χρόνια. Όσο αντιφατικό κι αν ακούγεται, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τις πόλεις να γίνουν πιο ανθρωποκεντρικές», συμπληρώνει o Λανβίν. Πρωτιές για την Ευρώπη Με βάση τα δεδομένα αυτά λοιπόν συγκροτήθηκε ο δείκτης για το 2024, ο οποίος φέρνει την Ζυρίχη για 5η διαδοχική χρονιά στην κορυφή. Ακολουθεί στη δεύτερη θέση το Όσλο, στην τρίτη η Καμπέρα, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η Γενεύη και η Σιγκαπούρη. Η Ευρώπη μπορεί να υπερηφανεύεται ότι στην πρώτη 10αδα, φιγουράρουν 7 δικές της πόλεις. Και η Ασία μπορεί επίσης να υπερηφανεύεται ότι πολλές δικές της πόλεις σκαρφάλωσαν αρκετά κλιμάκια στην κατάταξη. Κατήφορος για τη Βόρεια Αμερική Αντιθέτως η φετινή εικόνα είναι απογοητευτική για τις ΗΠΑ και συνολικά για τη Βόρεια Αμερική. Για πρώτη φορά από το 2019 καμία πόλη της Βόρειας Αμερικής δεν είναι μέσα στις 20 πιο έξυπνες του κόσμου. Η Ουάσιγκτον έκανε βουτιά 12 θέσεων και το Λος Άντζελες 11 θέσεων στον δείκτη, το Σαν Φρανσίσκο υποχώρησε εννέα θέσεις, η Νέα Υόρκη είχε πτώση 7 θέσεων και το Σικάγο τεσσάρων θέσεων. Στον Καναδά, η Οτάβα υποχώρησε 3 θέσεις και το Μόντρεαλ είχε πτώση 9 θέσεων. 120η σε 142 πόλεις η Αθήνα Η έρευνα κατατάσσει συνολικά 142 πόλεις ανά τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και η Αθήνα, στη βάση δεδομένων που συγκεντρώνουν οι ερευνητές για την ποιότητα ζωής, αλλά και των ερωτηματολογίων που απαντούν 120 κάτοικοι σε κάθε πόλη. Η Αθήνα στη φετινή λίστα υποχώρησε κατά 7 θέσεις, στην 120η. Η Άγκυρα, με πτώση 6 θέσεων, είναι σε καλύτερη μοίρα, στην 96η θέση. Όπως επισημαίνεται στην έκθεση πόλεις που βελτίωσαν τη θέση τους ήταν εκείνες που φρόντισαν συνολικά για το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων τους, αναπτύσσοντας περισσότερους χώρους πρασίνου, αλλά και διευρύνοντας τις ευκαιρίες για πολιτιστικές εκδηλώσεις και σύσφιξη κοινωνικών σχέσεων (social bonding). Στο έγγραφο, που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τη βαθμολογία όλων των πόλεων, που αξιολογούνται στην έρευνα. 20240412-SmartCityIndex-2024-Full-Report.pdf View full είδηση
  24. Καλησπέρα σας, Είμαι φοιτητής μηχανικών περιβάλλοντος και αναζητώ διαστάσεις και σχέδια φρεατίων πτώσεων για μια μελέτη-εργασία στα πλαίσια του μαθήματος της σχεδίασης δικτύου αποχετεύσεων λυμάτων και ομβρίων υδάτων. Τόσο οι σημειώσεις όσο και τα βιβλία μονάχα αναφέρουν τη χρήση και τον σκοπό τους. Συγκεκριμένα χρειάζομαι το ύψος πτώσης του ανάντη με κατάντη αγωγού και αναλόγως τις διαμέτρους τους.
  25. Δεν είναι λύση η τριμμένη άσφαλτος…. Και δεν θα μπορείς καν να την στρώνει κάποιος ξανά αφού θα έχει ανακατευτεί με τα χώματα…. Άσε που κατά πάσα πιθανότητα θα κολλάει στις ρόδες στα τρέιλερ σας και θα γίνονται μαντάρα. Άσφαλτος χωρίς υπόβαθρο κατάλληλο δεν βάζεις σε χώμα…. Μια σκέψη μόνο για εναλλακτική λύση. Το γήπεδο όπως λες είναι 10 στρέμματα….. να το κάνεις όλο σαν πλατεία πχ είναι μεγάλο μέγεθος. Μπας και να δοθεί σε κάποιον μελετητή μηχανικό να σας σχεδιάσει τις διαδρομές που κάνουν τα σκάφη για να μπορεί να πάει το καθένα στην θέση του. Οπότε η διαδρομή και μόνο να έχει τσιμεντένιο διάδρομο και όπου θα είναι οι θέσεις στάθμευσης των σκαφών να παραμένει χώμα…. Πιθανά η επιφάνεια που θα χρειαστεί να καλυφθεί να είναι μικρότερη κι από το 20% του γηπέδου Ναι έχει κάποιο κόστος…. Αλλά θα είναι μικρότερο το κόστος από την τριμμένη άσφαλτο που θα πρέπει να την πετάς στην ουσία κάθε λίγο και λιγάκι Και ναι…. Στην ουσία αυτό αφορά αυτόν που εισπράττει λεφτά από την ενοικίαση από εσάς… δεν γίνεται αυτό φίλος..... ούτε το χόμπι αλλάζει.... είναι επιλογή ζωής για πολλούς
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.