Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Εκδόθηκε η ΚΥΑ 58972 ΕΞ 2024/23.04.2024 (ΦΕΚ 2425/23.04.2024 τεύχος Β'): Διαδικασία διεξαγωγής πλειοδοτικών δημοπρασιών για την παραχώρηση απλής χρήσης τμήματος αιγιαλού, παραλίας, όχθης και παρόχθιας ζώνης μεγάλων λιμνών και πλεύσιμων ποταμών, η οποία προβλέπεται στα άρθρα 9 και 10 του ν. 5092/2024 (Α’ 33), η οποία προβλέπει: Διαδικασία πλειοδοτικής δημοπρασίας για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας 1. Η παραχώρηση της απλής χρήσης τμήματος αιγιαλού και παραλίας γίνεται κατόπιν πλειοδοτικής δημο πρασίας, η οποία διενεργείται ηλεκτρονικά, με χρήση της πλατφόρμας του άρθρου 15 του ν. 5092/2024 (Α’ 33). 2. Οι όροι της πλειοδοτικής δημοπρασίας προβλέπονται στην οικεία διακήρυξη, η οποία διαμορφώνεται αφού εισαχθούν τα στοιχεία που εξατομικεύουν την παραχώρηση από την Κτηματική Υπηρεσία και αντληθούν τα υπόλοιπα στοιχεία κατά τρόπο αυτοματοποιημένο, μέσω διαλειτουργικότητας, από τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. 3. Μετά την ολοκλήρωση της πλειοδοτικής δημοπρασίας, ο πλειοδότης υποβάλλει τα απαραίτητα δικαιολογητικά και υπογράφει σύμβαση παραχώρησης της απλής χρήσης. Έκδοση και σύνταξη της διακήρυξης 1. Οι διακηρύξεις των πλειοδοτικών δημοπρασιών διαμορφώνονται μέσω του μητρώου ηλεκτρονικών δημοπρασιών απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας του Ο.Π.Σ. «Μητρώο Συμβάσεων Παραχώρησης Απλής Χρήσης Αιγιαλού και Παραλίας». 2. Στην πλατφόρμα του άρθρου 15 του ν. 5092/2024 («πλατφόρμα») εισάγονται με ευθύνη της οικείας Κτηματικής Υπηρεσίας τα εξής στοιχεία που εξειδικεύουν τη διαδικασία: α) Ο κωδικός της δημοπρασίας, β) το τμήμα του αιγιαλού και της παραλίας που παραχωρείται, προσδιορισμένο ως πολύγωνο με σημεία που αναφέρονται στο Ελληνικό Γεωδαιτικό Σύστημα Αναφοράς (ΕΓΣΑ) 1987 ή σε νεότερο σύστημα αναφοράς, γ) το εμβαδόν της επιφάνειας που παραχωρείται, δ) ο δήμος στον οποίο βρίσκεται το προς παραχώρηση τμήμα, ε) ο σκοπός και η χρήση της παραχώρησης, στ) το αρχικό τίμημα της παραχώρησης, όπως αυτό υπολογίζεται από τον τύπο του άρθρου 10 του ν. 5092/2024, ζ) η διάρκεια της παραχώρησης, η) η ημερομηνία ανάρτησης της διακήρυξης, θ) ο χρόνος διενέργειας της ηλεκτρονικής δημοπρασίας, ι) ο χρόνος τοποθέτησης και απομάκρυνσης των κινητών στοιχείων εντός εκάστου έτους, ια) τα στοιχεία της παραχώρησης με το σχετικό πολύγωνο και, ιβ) οι απαραίτητες πληροφορίες για το ηλεκτρονικό σύστημα, οι ελάχιστες προδιαγραφές της υπολογιστικής υποδομής των συμμετεχόντων, οι τεχνικές προδιαγραφές σύνδεσης. 3. Η πλατφόρμα αντλεί αυτομάτως από τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, με τα οποία διαλειτουργεί, τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων που είναι όμορα προς το παραχωρούμενο τμήμα του αιγιαλού και της παραλίας. 4. Μετά από την εισαγωγή των στοιχείων της παρ. 1 και την και την άντληση των στοιχείων της παρ. 2, η πλατφόρμα εκδίδει με αυτοματοποιημένο τρόπο τη διακήρυξη της πλειοδοτικής δημοπρασίας, σύμφωνα με το Παράρτημα III. 5. Τα στοιχεία της δημοπρασίας παρουσιάζονται πάνω σε χάρτη στη γεωπύλη ελεύθερης πρόσβασης της πλατφόρμας. Ο πολίτης μπορεί να εστιάσει στην περιοχή ενδιαφέροντος, να επιλέξει το εικονίδιο δημοπρασίας στο χάρτη και να εμφανιστούν οι πληροφορίες της δημοπρασίας. 6. Ειδικά για το έτος 2024, οι πλειοδοτικές δημοπρασίες διενεργούνται με διακηρύξεις που δεν παράγονται αυτοματοποιημένα, κατά παρέκκλιση της παρ. 4 του παρόντος άρθρου. Οι διακηρύξεις συντάσσονται με μέριμνα της οικείας Κτηματικής Υπηρεσίας. Δημοσίευση διακήρυξης 1. Η διακήρυξη της δημοπρασίας δημοσιεύεται, επί ποινή ακυρότητας της διαδικασίας, στην πλατφόρμα του άρθρου 15 του ν. 5092/2024, στο πρόγραμμα «Διαύγεια» και στη διαδικτυακή πύλη του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών (www.minfin.gov.gr) με επιμέλεια του προϊσταμένου της Κτηματικής Υπηρεσίας, είκοσι (20) τουλάχιστον ημέρες πριν από την ημερομηνία διενέργειας της δημοπρασίας. Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ) στη διεύθυνση https://eauctions.gov.gr. Η διακήρυξη δημοσιεύεται και στην ιστοσελίδα του οικείου δήμου. 2. Η διακήρυξη συνοδεύεται από αεροφωτογραφική απεικόνιση του προς παραχώρηση τμήματος του αιγιαλού και της παραλίας, κατάλογο των δικαιολογητικών που υποβάλλει ο ενδιαφερόμενος και οδηγίες για τη συμμετοχή στην δημοπρασία. 3. Ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει γνώση των διακηρύξεων με δική του επιμέλεια και ευθύνη και για την παροχή διευκρινίσεων επ’ αυτών, απευθύνεται στις κατά τόπους Κτηματικές Υπηρεσίες. 4. Στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών δημοσιεύονται οδηγίες για τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικών δημοπρασιών. Αναλυτικά όλη η ΚΥΑ εδώ: ΚΥΑ-58972-ΕΞ-2024-23.04.2024-ΦΕΚ-2425-23.04.2024-τεύχος-Β.pdf View full είδηση
  3. Εκδόθηκε η ΚΥΑ 58972 ΕΞ 2024/23.04.2024 (ΦΕΚ 2425/23.04.2024 τεύχος Β'): Διαδικασία διεξαγωγής πλειοδοτικών δημοπρασιών για την παραχώρηση απλής χρήσης τμήματος αιγιαλού, παραλίας, όχθης και παρόχθιας ζώνης μεγάλων λιμνών και πλεύσιμων ποταμών, η οποία προβλέπεται στα άρθρα 9 και 10 του ν. 5092/2024 (Α’ 33), η οποία προβλέπει: Διαδικασία πλειοδοτικής δημοπρασίας για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας 1. Η παραχώρηση της απλής χρήσης τμήματος αιγιαλού και παραλίας γίνεται κατόπιν πλειοδοτικής δημο πρασίας, η οποία διενεργείται ηλεκτρονικά, με χρήση της πλατφόρμας του άρθρου 15 του ν. 5092/2024 (Α’ 33). 2. Οι όροι της πλειοδοτικής δημοπρασίας προβλέπονται στην οικεία διακήρυξη, η οποία διαμορφώνεται αφού εισαχθούν τα στοιχεία που εξατομικεύουν την παραχώρηση από την Κτηματική Υπηρεσία και αντληθούν τα υπόλοιπα στοιχεία κατά τρόπο αυτοματοποιημένο, μέσω διαλειτουργικότητας, από τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. 3. Μετά την ολοκλήρωση της πλειοδοτικής δημοπρασίας, ο πλειοδότης υποβάλλει τα απαραίτητα δικαιολογητικά και υπογράφει σύμβαση παραχώρησης της απλής χρήσης. Έκδοση και σύνταξη της διακήρυξης 1. Οι διακηρύξεις των πλειοδοτικών δημοπρασιών διαμορφώνονται μέσω του μητρώου ηλεκτρονικών δημοπρασιών απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας του Ο.Π.Σ. «Μητρώο Συμβάσεων Παραχώρησης Απλής Χρήσης Αιγιαλού και Παραλίας». 2. Στην πλατφόρμα του άρθρου 15 του ν. 5092/2024 («πλατφόρμα») εισάγονται με ευθύνη της οικείας Κτηματικής Υπηρεσίας τα εξής στοιχεία που εξειδικεύουν τη διαδικασία: α) Ο κωδικός της δημοπρασίας, β) το τμήμα του αιγιαλού και της παραλίας που παραχωρείται, προσδιορισμένο ως πολύγωνο με σημεία που αναφέρονται στο Ελληνικό Γεωδαιτικό Σύστημα Αναφοράς (ΕΓΣΑ) 1987 ή σε νεότερο σύστημα αναφοράς, γ) το εμβαδόν της επιφάνειας που παραχωρείται, δ) ο δήμος στον οποίο βρίσκεται το προς παραχώρηση τμήμα, ε) ο σκοπός και η χρήση της παραχώρησης, στ) το αρχικό τίμημα της παραχώρησης, όπως αυτό υπολογίζεται από τον τύπο του άρθρου 10 του ν. 5092/2024, ζ) η διάρκεια της παραχώρησης, η) η ημερομηνία ανάρτησης της διακήρυξης, θ) ο χρόνος διενέργειας της ηλεκτρονικής δημοπρασίας, ι) ο χρόνος τοποθέτησης και απομάκρυνσης των κινητών στοιχείων εντός εκάστου έτους, ια) τα στοιχεία της παραχώρησης με το σχετικό πολύγωνο και, ιβ) οι απαραίτητες πληροφορίες για το ηλεκτρονικό σύστημα, οι ελάχιστες προδιαγραφές της υπολογιστικής υποδομής των συμμετεχόντων, οι τεχνικές προδιαγραφές σύνδεσης. 3. Η πλατφόρμα αντλεί αυτομάτως από τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, με τα οποία διαλειτουργεί, τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων που είναι όμορα προς το παραχωρούμενο τμήμα του αιγιαλού και της παραλίας. 4. Μετά από την εισαγωγή των στοιχείων της παρ. 1 και την και την άντληση των στοιχείων της παρ. 2, η πλατφόρμα εκδίδει με αυτοματοποιημένο τρόπο τη διακήρυξη της πλειοδοτικής δημοπρασίας, σύμφωνα με το Παράρτημα III. 5. Τα στοιχεία της δημοπρασίας παρουσιάζονται πάνω σε χάρτη στη γεωπύλη ελεύθερης πρόσβασης της πλατφόρμας. Ο πολίτης μπορεί να εστιάσει στην περιοχή ενδιαφέροντος, να επιλέξει το εικονίδιο δημοπρασίας στο χάρτη και να εμφανιστούν οι πληροφορίες της δημοπρασίας. 6. Ειδικά για το έτος 2024, οι πλειοδοτικές δημοπρασίες διενεργούνται με διακηρύξεις που δεν παράγονται αυτοματοποιημένα, κατά παρέκκλιση της παρ. 4 του παρόντος άρθρου. Οι διακηρύξεις συντάσσονται με μέριμνα της οικείας Κτηματικής Υπηρεσίας. Δημοσίευση διακήρυξης 1. Η διακήρυξη της δημοπρασίας δημοσιεύεται, επί ποινή ακυρότητας της διαδικασίας, στην πλατφόρμα του άρθρου 15 του ν. 5092/2024, στο πρόγραμμα «Διαύγεια» και στη διαδικτυακή πύλη του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών (www.minfin.gov.gr) με επιμέλεια του προϊσταμένου της Κτηματικής Υπηρεσίας, είκοσι (20) τουλάχιστον ημέρες πριν από την ημερομηνία διενέργειας της δημοπρασίας. Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ) στη διεύθυνση https://eauctions.gov.gr. Η διακήρυξη δημοσιεύεται και στην ιστοσελίδα του οικείου δήμου. 2. Η διακήρυξη συνοδεύεται από αεροφωτογραφική απεικόνιση του προς παραχώρηση τμήματος του αιγιαλού και της παραλίας, κατάλογο των δικαιολογητικών που υποβάλλει ο ενδιαφερόμενος και οδηγίες για τη συμμετοχή στην δημοπρασία. 3. Ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει γνώση των διακηρύξεων με δική του επιμέλεια και ευθύνη και για την παροχή διευκρινίσεων επ’ αυτών, απευθύνεται στις κατά τόπους Κτηματικές Υπηρεσίες. 4. Στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών δημοσιεύονται οδηγίες για τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικών δημοπρασιών. Αναλυτικά όλη η ΚΥΑ εδώ: ΚΥΑ-58972-ΕΞ-2024-23.04.2024-ΦΕΚ-2425-23.04.2024-τεύχος-Β.pdf
  4. Χθες
  5. Καλησπέρα εχω μια απορια για να προσθέσω WC σε διαμέρισμα ποια ειναι η διαδικασία; Μπορω να το κάνω με μικρή κλίμακα (εσωτερικές διαρρυθμίσεις) με υπ. δήλωση μηχ μηχανικού που να λέει οτι δεν τροποποιουνται τα κοινοχρηστα μηχανολογικά;
  6. @akis73Συγνώμη. Είχα την εντύπωση ότι πλατύσκαλα, κλιμακοστάσια, προθάλαμοι είναι βοηθητικοί χώροι σύμφωνα με τον κτιριοδομικό. Αν δεν ισχύει τότε φυσικά δεν τίθεται θέμα αλλαγής χρήσης.
  7. Σε τί οφειλεται αυτη η "διαμερισματωση";;; Πώς ειναι τα ομορα διαμερισματα, στην αδεια, στη συσταση και στην πραγματικοτητα; Κι εδω θα ανακυψει η γνωστη συζητηση.... εάν δλδ αυτο το 5% αναφερεται μονον στις περιπτωσεις α, β και γ της παρ. 2 του αρθρου 89 διοτι, αν ειχε σχεση με ομορες ιδιοκτησιες θα επρεπε να εξετασθει η ΔΔ ή η καταληψη τμηματος μιας ΟΙ απο μια αλλη.
  8. Έχεις δίκιο ότι οι απόψεις περί ΔΔ/ΥΔ διίστανται, αλλά όσον αφορά την αλλαγή χρήσης νομίζω ότι ήταν ξεκάθαρο από την αρχή ότι δεν προκύπτει τέτοιο θέμα καθότι ο κοινόχρηστος χώρος ανέκαθεν είχε κύρια χρήση και όχι βοηθητική. Η διαμερισμάτωση πάντα πάει σε δικό της φύλλο καταγραφής.
  9. Στην περίπτωση που συνυπάρχουν παραβάσεις κατηγορίας 3 και κατηγορίας 2 πρέπει να πληρωθεί 1 παράβολο μόνο για την κατηγορία 3 και να προστεθεί σε αυτό το πρόστιμο της 2 ή υπάρχει και ξεχωριστό παράβολο για την κατηγορία 2; Το σύστημα του ΤΕΕ με 2 Φ.Κ. από ένα για κάθε μία κατηγορία παράβασης βγάζει 1 παράβολο συν το πρόστιμο της 2. Απλά επειδή στον άρθρο 96 στην κατηγορία 2 αναφέρεται σε παράβολο ζητώ τη βοήθειά σας να το ξεκαθαρίσω
  10. Στην περίπτωση που έχουμε διαμερισμάτωση και ταυτόχρονα το περίγραμμα της οριζόντιας καθώς και το εμβαδόν της είναι μικρότερο από 5%, θα μπορούσαμε να επιλέξουμε μόνο κατηγορία 3;
  11. Για να υπαχθεί στη ρύθμιση μια αυθαίρετη κατασκευή πρέπει ο φέρων οργανισμός αυτης της αυθαιρετης κατασκευής, να εχει ολοκληρωθεί πριν από τις 28-07-11. Οχι να έχει ολοκληρωθεί όλος ο φέρων οργανισμός μιας εγκεκριμένης οικοδομικής άδειας...
  12. Σε ευχαριστώ για την παρέμβασή σου. Αν κατάλαβα καλά από αυτά που αναφέρονται στις προηγούμενες δημοσιεύσεις, ακόμη και για την περίπτωση που το πλατύσκαλο έχει μετρήσει στο Σ.Δ., υπάρχουν συνάδελφοι που τακτοποιούν με Υ.Δ. και όχι με διαμερισμάτωση. Αν επιλέξει κάποιος αυτό τον τρόπο καταλογισμού του προστίμου, τίθεται και ένα ζήτημα αν πρέπει να καταλογίσει και αλλαγή χρήσης (από βοηθητικό που είναι το κοινόχρηστο πλατύσκαλο σε κύριο χώρο που κατέστη με την ενσωμάτωση στην Ο.Ι.). Πάνω σε αυτό ήταν η απορία μου, καθώς το άρθρο 100, παρ.7 σου δίνει νομίζω πάτημα να μην καταλογίσεις και αλλαγή χρήσης μαζί με την Υ.Δ.
  13. Καλησπέρα, για την περίπτωση που περιγράφεις και εφόσον το τμήμα του πλατυσκάλου έχει μετρήσει στον ΣΔ, αρκεί η καταχώριση ως διαμερισμάτωση. Η αλλαγή χρήσης δεν έχει καμία εφαρμογή στην περίπτωσή σου.
  14. Ναι, στο υπόγειο, στο χώρο του κλιμακοστασίου σε πολυκατοικία.
  15. Νομίζω ότι δεν αρκεί η συνεννόηση με την προϊσταμένη δημόσια υπηρεσία, αλλά ότι απαιτείται αίτημα και θετική απόφαση από το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο του Φορέα. Αυτό ισχύει για τον στενό δημόσιο τομέα. Για ΟΤΑ α' και β' βαθμού δεν γνωρίζω. Προφανώς, ό,τι αναφέρω αφορά σε συγκεκριμένο έργο (δηλαδή, θα πρέπει κάθε φορά να υποβάλλεται αίτημα και να λαμβάνει έγκριση). Γνώμη μου είναι πως όχι, γιατί εισήλθατε στον Φορέα ως ΠΕ Μηχανικός (ειδικότητα ηλεκτρολόγου μηχανικού) και με αυτό θα πορευτείτε για το υπόλοιπο της θητείας σας. Το αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθείτε, δεν μπορεί να αλλάξει τον κλάδο στον οποίο ανήκετε.
  16. Δεν χρειάζεται καμμία ενέργεια. Έτσι γράφει (ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΥΝΔΕΣΗ) η σφραγίδα της ΥΔΟΜ στο κλείσιμο της άδειας, σε όλα σχεδόν τα σπίτια, καθώς χορηγείται χωρίς αυτοψία και (υποτίθεται) ότι κάποτε θα γίνει αυτοψία (σε ν τέρμινα!)
  17. Η περίπτωση που αναφέρομαι είναι η ενσωμάτωση μέρους του πλατύσκαλου. Η σύσταση συμφωνεί με την πραγματικότητα και το καταληφθέν τμήμα έχει μετρήσει στο Σ.Δ. Το ερώτημα είναι αν αποφεύγουμε την αλλαγή χρήσης ή πρέπει να αυξήσουμε κατά 40% το πρόστιμο επιλέγοντάς την. Μιλάμε πάντα για την περίπτωση που αντιμετωπίζουμε την παράβαση σαν Υ.Δ. και όχι σαν Δ.Δ.
  18. Τελική θεώρηση απαιτεί πρώτα Έλεγχο Φορολογικών Επιβλέψεων. Μετά θέλει Τ.Ε. του Γενικού Επιβλέποντος, Υ.Δ. Μηχανικών και Υ.Δ. ιδιοκτήτη, αν θυμάμαι καλά.
  19. Μιλάμε για κουζίνα που υπάρχει ή για νέα μελέτη με ΝΟΚ ?
  20. Καλησπέρα παιδιά!!!Μου φέρανε περίπτωση για έκδοση οικοδομικής άδειας όπου αυτές οι ιδιοκτησίες συνενωθήκαν με συμβολαιογραφική πράξη αρχές του 2023.Τις έχει ο ίδιος ιδιοκτήτης. Το θέμα είναι το κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί ότι καλύπτει τα του άρθρου 33 παρ.6 του Ν.4059/2020 εφόσον ναι μεν θεωρητικά είχες άρτιο και οικοδομήσιμο κατά παρέκλιση του 1 πριν τη γνωστή απόφαση του ΣτΕ και με τη συνένωση έχεις πάνω από 4 στρέμματα αλλά εδώ δε μπορείς να εκδόσεις άδειες σε τυφλά αυτή τη στιγμή θα μπορείς να εκδόσεις στο συνενωμένο λόγω του όσα λέει το άρθρο?
  21. Σε ευχαριστώ! Για την τελική θεώρηση της Ο.Α τι δικαιολογητικά πρέπει να προσκομίσω? Χρειάζεται να ζητήσω αυτοψία από την ΥΔΟΜ?
  22. Το θεμα ειναι πιο περιπλοκο, διοτι εχουμε να αντιμετωπίσουμε διαφορες περιπτωσεις - επεκταση στον διαδρομο, που εχει αποτυπωθει στο συμβολαιο συστασης. - επεκταση που δεν εχει αποτυπωθει, αλλα το "καταληφθεν τμημα" εχει μετρησει στον σδ - ή που το "καταληφθεν" δεν εχει μετρησει στον σδ. - ή ειναι εντος του νομιμου ογκου - ή ειναι εκτος νομιμου ογκου. και εχουμε και εκκρεμοδικια για την "νομιμοτητα" αυτων των τακτοποιήσεων επι κοινοχρηστων https://nomosphysis.org.gr/?s=91%2F2024&swp_category_limiter=0&swp_tag_limiter=0&swp_writer_limiter=0&swp_source_limiter=0&y=0
  23. Ειναι κυριος χωρος και ανηκει στην κατηγορια περι παραμονης και εργασιας ατομων πανω απο 2 ωρες. Ετσι ηταν παντοτε. Δες τον νεο κτιριοδομικο "εάν" αλλαξε κατι.
  24. "... λευκόδερμης πεύκης ή ερυθρελάτης .... ψυχρόβιων κωνοφόρων ... κουμαριά....κουτσουπιά " Δηλαδή είναι αυτό γνωστικό αντικείμενο πολιτικού μηχανικού, αρχιτέκτονα , μηχανολόγου κλπ ? Με την ίδια λογική να πω σε δασολόγο να μου ξεχωρίσει τον S400 από τον B500C
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.