Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Αναδιαρθρώνονται οι Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας


    Βιώσιμα και ελκυστικά δημόσια μέσα μεταφοράς, ώστε να γίνουν η πρώτη επιλογή μετακίνησης στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας, προβλέπει το σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ, που ψηφίστηκε με το πολυνομοσχέδιο.

     

    Το σχέδιο της αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, προβλέπει αύξηση των εσόδων(αύξηση της διείσδυσης της μηνιαίας κάρτας για όλα τα μέσα, προσέλκυση περισσότερων επιβατών στις αστικές συγκοινωνίες, καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής, αποτελεσματική διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων του Ομίλου), εξορθολογισμό των εξόδων, στροφή στην εξυπηρέτηση των ανθρώπων της πόλης, νέα εταιρική ταυτότητα, νέο brand, νέα εταιρική φιλοσοφία, φιλικές προς το περιβάλλον δημόσιες μετακινήσεις επί ίσοις όροις για όλους τους πολίτες.

     

    Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση του πολυνομοσχεδίου οι πρωτοβουλίες για τη μείωση του κόστους περιλαμβάνουν: εξορθολογισμό των εσωτερικών διαδικασιών του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των διαδικασιών οικονομικού, προμηθειών, ανθρώπινου δυναμικού και μάρκετινγκ, ενοποίηση δράσεων του Ομίλου και συνέργειες για βέλτιστη επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα.

     

    Επανασχεδιασμό του δικτύου λεωφορείων και τρόλεϊ, βελτιστοποίηση αξιοποίησης του στόλου και των ανθρώπινων πόρων, αλλά και καλύτερη αξιοποίηση του μετρό ως ραχοκοκαλιά για την προώθηση των συνδυασμένων μετακινήσεων. Επιπλέον, στις πρωτοβουλίες για την ενίσχυση των εσόδων περιλαμβάνονται και Re-branding του Ομίλου ΟΑΣΑ καθώς και αλλαγή της στρατηγικής επικοινωνίας προκειμένου να προσεγγισθεί το νεανικό κοινό και σύνδεση με τη βιομηχανία τουρισμού.

     

    Επίσης, στις κατευθύνσεις του σχεδίου αναδιάρθρωσης με στόχο την καταπολέμηση της λαθρεπιβίβασης περιλαμβάνονται οι μπάρες εισόδου (τουρνικέ) στα λεωφορεία, η επέκταση της εφαρμογής του μέτρου «είσοδος-μόνο-από-τη-μπροστινή-πόρτα» μέσα στους επόμενους μήνες, καθώς και η δημιουργία Ενιαίου Σώματος Ελεγκτών του Ομίλου και προώθηση της συνεργασίας με την Ελληνική Αστυνομία, με τη δημιουργία ειδικού σώματος Ελεγκτών Αστικών Μεταφορών.

     

    Παράλληλα θα ανασχεδιαστεί το σύστημα παραγωγής και διανομής εισιτηρίων με την εισαγωγή του θερμικού εισιτηρίου (e-voucher) και θα επεκταθεί το mobile ticketing, ενώ την περίοδο της αναδιάρθρωσης θα εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο, στο οποίο η χρέωση θα είναι ζωνική, ανάλογα με τη διανυόμενη απόσταση.

     

    Στο συγκεκριμένο πολυνομοσχέδιο περιλαμβάνεται ειδική προσθήκη στο Ποινικό Κώδικα για τους παραχαράκτες κομιστρων οι οποιοι θα αντιμετωπίζουν ποινή φυλάκισης έως και δέκα έτη για συνολική ζημία που υπερβαίνει τα 120.000 ευρώ, ή αν ο υπαίτιος διαπράττει πλαστογραφία κατ' επάγγελμα και το συνολικό όφελος ή η ζημία υπερβαίνουν το ποσό των 30.000 ευρώ.

     

    Τέλος, τα αρμόδια υπουργεία θα πρέπει να είναι συνεπή στις υποχρεώσεις τους προς τον ΟΑΣΑ σε ότι αφορά τις μετακινήσεις με μειωμένο κόμιστρο ευπαθών ομάδων, καθώς από 1η Ιανουαρίου 2016 σε περίπτωση μη καταβολής του συμφωνηθέντος αντιτίμου, ο ΟΑΣΑ θα σταματά αυτοδικαίως το μεταφορικό έργο.

     

    Κάμερες ΣΤΑΣΥ

    Την έγκριση για την τοποθέτηση καμερών για λόγους ασφαλείας στο εσωτερικό των συρμών του μετρό πήρε η εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ) από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Οι πρώτες κάμερες αναμένεται να τοποθετηθούν αρχικά στους 17 συρμούς νέας γενιάς του μετρό, οι οποίοι και διαθέτουν την κατάλληλη υποδομή και στη συνέχεια σε όλο το στόλο της ΣΤΑΣΥ, (μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και τραμ).

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/astiki-anaptixi/sugkoinonies/item/32121-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%81%CE%B8%CF%81%CF%8E%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Σχετικό-άσχετο:

    Ένα από τα βασικά προβλήματα στα μέσα μαζικής κυκλοφορίας στην Αθήνα (και στις 2-3 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας) είναι η έλλειψη σήμανσης (και επεξηγήσεων).

    Είναι εντελώς αδύνατο για έναν επαρχιώτη (και όχι αναγκαστικά χωριάτη) ή γενικά "μη-Αθηναίο" να χρησιμοποιησει τα ΜΜΜ πχ στην Αθήνα.

    Οι ταμπέλες ΑΝ υπάρχουν και δεν είναι καλυμμένες με αυτοκόλλητα και γκραφιτι είναι ελλειπείς και με υπερκωδικοποιημένη πληροφορία (αναφέρομαι κυρίως στα αστικά λεωφορεία) που τις καθιστά δυσνόητες. Πολλές φορές μάλιστα όσα αναγράφονται δεν ισχύουν!

    Επίσης στο μετρό η σήμανση είναι ελλειπέστατη και δυσλειτουργική (δεν αρκεί το διάγραμμα στάσεων όταν βλέπεις πχ ότι θέλεις να πας 4 στάσεις μετά, αλλά δεν ξέρεις πως να κινηθείς στο χώρο του σταθμού γιατί δεν είσαι σίγουρος σε ποια πλευρά να σταθείς για να πας προς Πειραιά και όχι ανάποδα). Να μην αναφέρω βέβαια την έλλειψη πινακίδων ειδικά στους κεντρικούς πολυεπίπεδους σταθμούς όπου τις ώρες αιχμής γίνεται πανικός και χάνεσαι!

    Και όχι, δεν παραπονιέμαι άδικα, γιατί εγώ που κατεβαίνω συχνά στην Αθήνα, στην αρχή δεν καταλάβαινα τίποτα αλλά έμαθα ασυναίσθητα να κυκλοφορώ εμπειρικά, δίπλα σε συγγενείς και φίλους. Ξέρω όμως περιπτώσεις κατοίκων του εξωτερικού (που μένουν σε πόλεις με μετρό) που μπήκαν στο μετρό της Αθήνας, προσπάθησαν μισή ώρα να δουν τι γίνεται και τελικά... βγήκαν και πήραν ταξί.

    Όχι, δεν είναι στο εξωτερικό όλα ρόδινα (παραλίγο να χάσω αεροπλάνο στη Γερμανία όταν δεν έβρισκα σε ποιο τρένο να μπω για να είμαι στη Φρανκφούρτη στην ώρα μου και κανένας δεν με βοηθούσε γιατί δεν μιλούσαν αγγλικά οι υπάλληλοι), αλλά το ελληνικό χάλι δεν το έχω ξαναδεί.

    Όοοολο αυτό το σχόλιο επειδή διάβασα στην αρχή του αρθρου για "προσέλκυση περισσότερων επιβατών στις αστικές συγκοινωνίες" και "δημόσιες μετακινήσεις επί ίσοις όροις για όλους τους πολίτες".

    • Upvote 6
    Link to comment
    Share on other sites

    Σχετικό-άσχετο:

    Ένα από τα βασικά προβλήματα στα μέσα μαζικής κυκλοφορίας στην Αθήνα (και στις 2-3 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας) είναι η έλλειψη σήμανσης (και επεξηγήσεων).

    Είναι εντελώς αδύνατο για έναν επαρχιώτη (και όχι αναγκαστικά χωριάτη) ή γενικά "μη-Αθηναίο" να χρησιμοποιησει τα ΜΜΜ πχ στην Αθήνα.

    Οι ταμπέλες ΑΝ υπάρχουν και δεν είναι καλυμμένες με αυτοκόλλητα και γκραφιτι είναι ελλειπείς και με υπερκωδικοποιημένη πληροφορία (αναφέρομαι κυρίως στα αστικά λεωφορεία) που τις καθιστά δυσνόητες. Πολλές φορές μάλιστα όσα αναγράφονται δεν ισχύουν!

    Επίσης στο μετρό η σήμανση είναι ελλειπέστατη και δυσλειτουργική (δεν αρκεί το διάγραμμα στάσεων όταν βλέπεις πχ ότι θέλεις να πας 4 στάσεις μετά, αλλά δεν ξέρεις πως να κινηθείς στο χώρο του σταθμού γιατί δεν είσαι σίγουρος σε ποια πλευρά να σταθείς για να πας προς Πειραιά και όχι ανάποδα). Να μην αναφέρω βέβαια την έλλειψη πινακίδων ειδικά στους κεντρικούς πολυεπίπεδους σταθμούς όπου τις ώρες αιχμής γίνεται πανικός και χάνεσαι!

    Και όχι, δεν παραπονιέμαι άδικα, γιατί εγώ που κατεβαίνω συχνά στην Αθήνα, στην αρχή δεν καταλάβαινα τίποτα αλλά έμαθα ασυναίσθητα να κυκλοφορώ εμπειρικά, δίπλα σε συγγενείς και φίλους. Ξέρω όμως περιπτώσεις κατοίκων του εξωτερικού (που μένουν σε πόλεις με μετρό) που μπήκαν στο μετρό της Αθήνας, προσπάθησαν μισή ώρα να δουν τι γίνεται και τελικά... βγήκαν και πήραν ταξί.

    Όχι, δεν είναι στο εξωτερικό όλα ρόδινα (παραλίγο να χάσω αεροπλάνο στη Γερμανία όταν δεν έβρισκα σε ποιο τρένο να μπω για να είμαι στη Φρανκφούρτη στην ώρα μου και κανένας δεν με βοηθούσε γιατί δεν μιλούσαν αγγλικά οι υπάλληλοι), αλλά το ελληνικό χάλι δεν το έχω ξαναδεί.

    Όοοολο αυτό το σχόλιο επειδή διάβασα στην αρχή του αρθρου για "προσέλκυση περισσότερων επιβατών στις αστικές συγκοινωνίες" και "δημόσιες μετακινήσεις επί ίσοις όροις για όλους τους πολίτες".

     

    Έχεις δίκιο, εγώ εκεί που την πατάω στο μετρό είναι όταν θέλω να αλλάξω γραμμή, π.χ κατεβαίνω σύνταγμα και θέλω να αλλάξω γραμμή για να πάω ευαγγελισμό, στο μέρος που πας να κατέβεις στην αποβάθρα δεν υπάρχει πίνακας με τους σταθμούς όπως αλλού, το ίδιο ισχύει και στην επιστροφή, η λύση δώθηκε μαθαίνοντας τον τερματικό σταθμό που αναφέρεται σε μια ταμπέλα. Γενικά κάθε φορά όταν είναι να πάω κάπου κοιτάω τους χάρτες. Που πήγαν οι παλιές καλές εποχές με τον ΗΣΑΠ που με έπαιρναν οι γονείς μου μικρό και τα είχα μάθει απ΄ έξω.

    Link to comment
    Share on other sites

    Εντάξει την σήμανση του μετρό δεν την λες και άσχημη. Υπάρχουν και χειρότερα (βλ.ΟΣΕ)

     

    Η ανακοίνωση των σταθμών γίνεται δια βοής και μόνο στην ελληνική. Δεν υπάρχει πουθενά χάρτης με την διαδρομή και πολλοί σταθμοί έχουν πινακίδα στην καθαρεύουσα,με απουσία λατινικών χαρακτήρων. Που να μην ήμασταν και τουριστική χώρα...

     

    Να και μια ωραία ιστορία που απόλαυσα κάποτε. Φίλη εκ της αλλοδαπής ξεκινάει από τον "larisa station" στην Αθήνα. Κουρασμένη από την πτήση την παίρνει ο ύπνος για κάποιες ώρες,όταν ξαφνικά ξυπνάει και βλέπει πάλι "larisa station". Το είδε και λαχτάρησε που λένε και οι λαρισαίοι. Νόμισε ότι γύρισε πάλι πίσω Αθήνα.

    Edited by atsalovergas
    Link to comment
    Share on other sites



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.