Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Ως την Κυριακή 29/4 θα μείνει ανοιχτή η πλατφόρμα του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ»


    Μέχρι και την Κυριακή, 29 Απριλίου 2018, θα παραμείνει ανοιχτή η ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ», ώστε οι ενδιαφερόμενοι σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας να ολοκληρώσουν και υποβάλλουν οριστικά τις αιτήσεις τους. Ζητούμενο είναι η διαδικασία να ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος, προκειμένου αμέσως μετά να ενεργοποιηθεί το επόμενο στάδιο (δήλωση επιλογής ή όχι λήψης δανείου) για το σύνολο των υποβεβλημένων αιτήσεων (πλην των ειδικών περιπτώσεων, όπως κάτοικοι εξωτερικού, πρόσφατη απόκτηση ακινήτου κλπ, για τις οποίες προβλέπεται περαιτέρω έλεγχος από το Δικαιούχο του Προγράμματος - Ε.Τ.Ε.ΑΝ. Α.Ε.).
     
    Προς διευκόλυνση των πολιτών που έχουν εγγραφεί αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία υποβολής αίτησης, δημιουργήθηκε Γραμμή Υποστήριξης του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ», Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ ΥΠΕΝ Τομέα Ενέργειας στην οποία θα μπορούν να υποβάλλουν τηλεφωνικώς (213-1513780, 213-1513781) ή γραπτώς ([email protected]) τα ερωτήματά τους. Η Γραμμή θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες από 10:00 έως 16:00.
     
    Επισημαίνεται ότι αιτήσεις που εμφανίζονται ως «κλειδωμένες» στο σύστημα θα πρέπει πρώτα να ανακληθούν, καθώς δεν είναι επιτρεπτή η ύπαρξη ταυτόχρονα περισσότερων της μίας αίτησης για το ίδιο ΑΦΜ, και να επανυποβληθούν. Το ίχνος και το ιστορικό υποβολής αίτησης που ανακαλείται παραμένει στο σύστημα. Υπενθυμίζεται ότι έχει ανακοινωθεί ο διπλασιασμός των πόρων του Προγράμματος και πλέον αυτοί είναι επαρκείς για την κάλυψη των αιτήσεων που δεν έχουν ακόμη υποβληθεί οριστικά.
     
    Σχετικά με τις Περιφέρειες Νοτίου Αιγαίου, Βορείου Αιγαίου και Ιονίου, η πλατφόρμα θα ενεργοποιηθεί εκ νέου, για εγγραφή και υποβολή αιτήσεων, τη Δευτέρα 30 Απριλίου 2018 και θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι να καλυφθεί το σύνολο των πόρων προς διάθεση.


    Πηγή: http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=389&sni[524]=5611&language=el-GR



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Το παρακάτω μήνυμα το εμφανίζει σε δύο πελάτες.

    Στον καθένα μπαίνω με τους κωδικούς του.

     

    Παράθεση
    • Δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με την ΑΑΔΕ για επιβεβαίωση των οικονομικών στοιχείων. Παρακαλώ ξαναπροσπαθήστε αργότερα.

    Το ότι είναι ανοιχτό το σύστημα δεν σημαίνει ότι λειτουργεί.

     

    Link to comment
    Share on other sites

    Στο σύστημα υπάρχει ενημέρωση ότι στις 7 Μαϊου το σύστημα θα ανοίξει εκ νέου για επεξεργασία αιτήσεων.

    Καλό θα ήταν να ενημερώσετε το άρθρο σας.

    Link to comment
    Share on other sites

    1 ώρα πριν, Allobar said:

    Στο σύστημα υπάρχει ενημέρωση ότι στις 7 Μαϊου το σύστημα θα ανοίξει εκ νέου για επεξεργασία αιτήσεων.

    Για κάνε ενα screenshoot που το γράφει γιατί δεν βρήκα κάτι.

    Link to comment
    Share on other sites

    41 λεπτά πριν, dib said:

    Για κάνε ενα screenshoot που το γράφει γιατί δεν βρήκα κάτι.

    Με το που μπαίνεις στο σύστημα στο κάτω μέρος του πράσινου πλαισίου...

     

    5ae5fa6414a9a_Screenshot-2018-4-29.thumb.png.06748c57b1444dea7e6cffdfb2b46398.png

    Edited by Allobar
    Link to comment
    Share on other sites



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.