Jump to content
  • Novatron
  • Engineer

    Αναστέλλεται η αύξηση των διοδίων στην Αττική Οδό

    Sign in to follow this  

    Αναστέλλεται με διάταξη, που περιλαμβάνεται στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της κυβέρνησης, η αύξηση των διοδίων στην Αττική Οδό, μετά από σχετική εισήγηση του υπουργού Χρ. Σπίρτζη.
     
    Υπενθυμίζεται ότι η Αττική Οδός ανακοίνωσε πρόσφατα την αύξηση των διοδίων σε δύο φάσεις Η πρώτη φάση επρόκειτο να εφαρμοστεί από τη Δευτέρα 1η Ιουλίου στα 3,00 ευρώ (για ΙΧ) από 2,80 και από 1η Ιανουαρίου 2020 στα 3,30 ευρώ και αντιστοίχως στις άλλες κατηγορίες
     
    Τόσο ο Χρήστος Σπίρτζης, όσο και ο Τομεάρχης Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Καραμανλής, χαρακτήρισαν ως «μονομερή» την ενέργεια της ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ Α.Ε., η οποία αντέκρουσε τον χαρακτηρισμό, επισημαίνοντας ότι μπορεί να προχωρήσει σε αύξηση βάσει της Σύμβασης Παραχώρησης, που προβλέπει ανώτατη τιμή διοδίων τα 3,77 ευρώ.
     
    Σημειώνεται οτι βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις για τη εταιρεία μονοετή ή διετή παράταση της σύμβασης παραχώρησης του οδικού άξονα, που λήγει στις 5 Οκτωβρίου 2024, με αντάλλαγμα την κατασκευή του έργου επέκτασης του προαστιακού σιδηροδρόμου στο τμήμα Κορωπί - Λαύριο.
     
    Μέτοχοι της Εταιρείας Παραχώρησης είναι η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. με ποσοστό 65,75%, η J.&P. ΑΒΑΞ Α.Ε. που κατέχει ποσοστό 34,21%, και η Γαλλική EGIS PROJECTS S.A. με 0,04%.
     
    Η μέση ημερήσια κυκλοφορία της Αττικής Οδού ξεκίνησε από τα 248.784 οχήματα το 2005 και κορυφώθηκε στα 307300 οχήματα το 2009. Από το 2010, η κυκλοφορία στον οδικό άξονα υποχώρησε λόγω κρίσης, με αποτέλεσμα να φτάσει τα 196.960 οχήματα το 2014. Από την επόμενη χρονιά άρχισε η αύξηση, με τη μέση ημερήσια κυκλοφορία στα 210.492 οχήματα το 2016 και στα 216.893 το 2017.
     
    Με προσφυγή στη Δικαιοσύνη κατά της ΠΝΠ απαντά η Αττική Οδός

    Στη δικαιοσύνη προσφεύγει η Αττική Οδός κατά της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, προκειμένου, όπως τονίζει, «να προασπίσει το έννομο συμφέρον της», υπογραμμίζοντας πως «όταν η υπόθεση κριθεί ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης, οι Έλληνες πολίτες θα επιβαρυνθούν πολλαπλάσια, καλούμενοι να πληρώσουν τις αποζημιώσεις που θα επιδικαστούν».
     
    Σύμφωνα με δελτίο τύπου της εταιρείας «πάνω από την αξιοπιστία της χώρας και του Ελληνικού Δημοσίου ως αντισυμβαλλόμενου συνεπούς προς τις Συμβατικές του υποχρεώσεις έναντι των επενδυτών, προτάσσεται το πολιτικό κόστος, με θύμα το Κράτος Δικαίου». 

    Οπως σημειώνει «έπραξε απολύτως σύννομα, εντός του πλαισίου που ορίζει η Σύμβαση Παραχώρησης κι ενημέρωσε επίσημα και έγκαιρα το Υπουργείο, με επιστολή της ήδη από τον Δεκέμβριο του 2018, για τη πρόθεση της να προβεί σε αύξηση της τιμής διοδίων σε δύο δόσεις». Και προσθέτει πως «σήμερα οι μεν αυξήσεις μπορεί να οδηγούνται εξαναγκαστικά σε αναστολή, ωστόσο όταν η υπόθεση κριθεί ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης, οι Έλληνες πολίτες – στο σύνολό τους κι όχι μόνο αυτοί που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν τον αυτοκινητόδρομο – θα επιβαρυνθούν πολλαπλάσια, καλούμενοι να πληρώσουν τις αποζημιώσεις που θα επιδικαστούν».

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    Παλιά του τέχνη κόσκινο, του Σπίρτζη

    Προεκλογικές βλαχομαγκιες.

    Τα ίδια εκανε και σαν δερβέναγας του ΤΕΕ, με τις εισφορες του ΤΣΜΕΔΕ.

    Τις αναδρομικές εισφορες ακόμα τις πληρώνουμε, και ο Σπιρτζακος εγινε υπουργος.....

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Δύο νέους οδηγούς εξέδωσε πρόσφατα η ΜΟΔ στο πλαίσιο της υποστήριξης που παρέχει στους Δήμουςοι οποίοι είναι διαθέσιμοι ηλεκτρονικά σε κάθε ενδιαφερόμενο:
       1) Τον Οδηγό ανασχεδιασμού αστικών οδών αρμοδιότητας δήμων, όπου παρουσιάζονται οι δυνατότητες που έχουν οι δήμοι να ανασχεδιάσουν αστικές οδούς με γνώμονα τη βιώσιμη κινητικότητα αλλά και την αστική αναζωογόνηση. Στόχος του Οδηγού αυτού είναι: α) να αξιοποιηθεί από Δήμους που επιθυμούν να αναθεωρήσουν τα υφιστάμενα μοντέλα μετακινήσεων στην περιοχή τους ενισχύοντας εναλλακτικά προς το ΙΧ μέσα μεταφοράς και δημιουργώντας προσβάσιμες πόλεις για όλες και όλους, β) να στηρίξει τους Δήμους στην εκπόνηση και υλοποίηση Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) με χρηματοδότηση του Πράσινου Ταμείου και άλλων φορέων και γ) να συμβάλει στο σχεδιασμό άρτιων, σύγχρονων και διαχρονικών έργων που θα εξυπηρετούν τους στόχους της βιώσιμης κινητικότητας και τις ανάγκες των πολιτών. Ο Οδηγός είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της ΜΟΔ στην διεύθυνση:http://www.mou.gr/el/Pages/NewsFS.aspx?item=582
       2) Τον Οδηγό για την αφαλάτωση και τα συνοδά της έργα, που περιλαμβάνει την καταγραφή των απαραίτητων προπαρασκευαστικών ενεργειών για την ωρίμανση ενός ολοκληρωμένου έργου αφαλάτωσης από τη στιγμή της σύλληψής του έως τη δημοπράτησή του. Στόχος του Οδηγού είναι να αξιοποιηθεί από Δήμους που επιθυμούν να αποκτήσουν πόσιμο νερό μέσω της αφαλάτωσης για την καταπολέμηση της λειψυδρίας στην περιοχή τους και τον περιορισμό του κόστους του νερού λόγω της μεταφοράς του από την ηπειρωτική Ελλάδα ή αλλού. Ο Οδηγός είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της ΜΟΔ στην διεύθυνση:http://www.mou.gr/el/Pages/NewsFS.aspx?item=589
      Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχει η ΜΟΔ στους Δήμους στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.mou.gr/el/Pages/otasupportnews.aspx

      View full είδηση
    • By Engineer
      Δύο νέους οδηγούς εξέδωσε πρόσφατα η ΜΟΔ στο πλαίσιο της υποστήριξης που παρέχει στους Δήμουςοι οποίοι είναι διαθέσιμοι ηλεκτρονικά σε κάθε ενδιαφερόμενο:
       1) Τον Οδηγό ανασχεδιασμού αστικών οδών αρμοδιότητας δήμων, όπου παρουσιάζονται οι δυνατότητες που έχουν οι δήμοι να ανασχεδιάσουν αστικές οδούς με γνώμονα τη βιώσιμη κινητικότητα αλλά και την αστική αναζωογόνηση. Στόχος του Οδηγού αυτού είναι: α) να αξιοποιηθεί από Δήμους που επιθυμούν να αναθεωρήσουν τα υφιστάμενα μοντέλα μετακινήσεων στην περιοχή τους ενισχύοντας εναλλακτικά προς το ΙΧ μέσα μεταφοράς και δημιουργώντας προσβάσιμες πόλεις για όλες και όλους, β) να στηρίξει τους Δήμους στην εκπόνηση και υλοποίηση Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) με χρηματοδότηση του Πράσινου Ταμείου και άλλων φορέων και γ) να συμβάλει στο σχεδιασμό άρτιων, σύγχρονων και διαχρονικών έργων που θα εξυπηρετούν τους στόχους της βιώσιμης κινητικότητας και τις ανάγκες των πολιτών. Ο Οδηγός είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της ΜΟΔ στην διεύθυνση:http://www.mou.gr/el/Pages/NewsFS.aspx?item=582
       2) Τον Οδηγό για την αφαλάτωση και τα συνοδά της έργα, που περιλαμβάνει την καταγραφή των απαραίτητων προπαρασκευαστικών ενεργειών για την ωρίμανση ενός ολοκληρωμένου έργου αφαλάτωσης από τη στιγμή της σύλληψής του έως τη δημοπράτησή του. Στόχος του Οδηγού είναι να αξιοποιηθεί από Δήμους που επιθυμούν να αποκτήσουν πόσιμο νερό μέσω της αφαλάτωσης για την καταπολέμηση της λειψυδρίας στην περιοχή τους και τον περιορισμό του κόστους του νερού λόγω της μεταφοράς του από την ηπειρωτική Ελλάδα ή αλλού. Ο Οδηγός είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της ΜΟΔ στην διεύθυνση:http://www.mou.gr/el/Pages/NewsFS.aspx?item=589
      Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχει η ΜΟΔ στους Δήμους στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.mou.gr/el/Pages/otasupportnews.aspx
    • By Engineer
      Περισσότερες από 2.000 ζημιές έχουν δηλωθεί μέχρι σήμερα στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις μετά τον σεισμό των 5,1 Ρίχτερ της 19ης Ιουλίου στην Αττική, με επίκεντρο τη Μαγούλα.
      Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), περίπου 1.700 αφορούν κατοικίες και οι υπόλοιπες 300 επιχειρήσεις. Από τις μέχρι στιγμής εκτιμήσεις της αγοράς, φαίνεται ότι σε γενικές γραμμές οι ζημιές είναι περιορισμένης έκτασης.
      Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις έσπευσαν να θέσουν σε εφαρμογή τα σχέδια διαχείρισης ζημιών καταστροφικών κινδύνων και να συνδράμουν τους ασφαλισμένους πελάτες τους, όπως το πράττουν σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση ζημιών από σεισμό, πλημμύρα, δασικές πυρκαγιές κλπ, αναφέρει η Ένωση.
      Η ασφαλιστική αγορά παρακολουθεί την εξέλιξη του φαινομένου της μετασεισμικής δραστηριότητας. Θα ακολουθήσει συγκεντρωτική αναφορά από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), με αναλυτικά στοιχεία επί του πλήθους των ζημιών που θα έχουν δηλωθεί και την πρόβλεψη του ποσού των αποζημιώσεων, σημειώνει.
      Η ΕΑΕΕ επισημαίνει πως η ασφάλιση αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο μηχανισμό κάλυψης των οικονομικών επιπτώσεων ζημιών από φυσικές καταστροφές και πως οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις παραμένουν στο πλευρό των ασφαλισμένων, παρέχοντας υπηρεσίες εξυπηρέτησης μετά από κάθε συμβάν μικρής ή μεγάλης έκτασης.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Περισσότερες από 2.000 ζημιές έχουν δηλωθεί μέχρι σήμερα στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις μετά τον σεισμό των 5,1 Ρίχτερ της 19ης Ιουλίου στην Αττική, με επίκεντρο τη Μαγούλα.
      Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), περίπου 1.700 αφορούν κατοικίες και οι υπόλοιπες 300 επιχειρήσεις. Από τις μέχρι στιγμής εκτιμήσεις της αγοράς, φαίνεται ότι σε γενικές γραμμές οι ζημιές είναι περιορισμένης έκτασης.
      Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις έσπευσαν να θέσουν σε εφαρμογή τα σχέδια διαχείρισης ζημιών καταστροφικών κινδύνων και να συνδράμουν τους ασφαλισμένους πελάτες τους, όπως το πράττουν σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση ζημιών από σεισμό, πλημμύρα, δασικές πυρκαγιές κλπ, αναφέρει η Ένωση.
      Η ασφαλιστική αγορά παρακολουθεί την εξέλιξη του φαινομένου της μετασεισμικής δραστηριότητας. Θα ακολουθήσει συγκεντρωτική αναφορά από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), με αναλυτικά στοιχεία επί του πλήθους των ζημιών που θα έχουν δηλωθεί και την πρόβλεψη του ποσού των αποζημιώσεων, σημειώνει.
      Η ΕΑΕΕ επισημαίνει πως η ασφάλιση αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο μηχανισμό κάλυψης των οικονομικών επιπτώσεων ζημιών από φυσικές καταστροφές και πως οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις παραμένουν στο πλευρό των ασφαλισμένων, παρέχοντας υπηρεσίες εξυπηρέτησης μετά από κάθε συμβάν μικρής ή μεγάλης έκτασης.
    • By Engineer
      Το σχήμα: «Άκτωρ - Intrakat - Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech» αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος του νέου Ηλεκτρονικού Συστήματος αναλογικής χρέωσης Διοδίων στους Αυτοκινητοδρόμους της χώρας.
      Ειδικότερα όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στις 28 Ιουνίου η αρμόδια επιτροπή του διαγωνισμού «Εγκατάσταση πλήρους ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων τελών, δορυφορικής τεχνολογίας με οπτική αναγνώριση», αποσφράγισε τις οικονομικές προσφορές των δύο εναπομεινάντων σχημάτων.
       Τα σχήματα αυτά ήταν:
      1. Άκτωρ - Intrakat - Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech (Ιταλία)
      2. Μυτιλιναίος - Nusz (Ουγγαρία)
      Με βάση τον έλεγχο των οικονομικών προσφορών και σε σχέση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που προσέφερε το κάθε σχήμα, αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος του έργου των ηλεκτρονικών διοδίων το σχήμα «Άκτωρ - Intrakat - Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech». Όπως τονίζεται στην σχετική ανακοίνωση «με τον τρόπο αυτό η προσπάθεια του υπουργείου για την αναβάθμιση της χρήσης του εθνικού οδικού δικτύου με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας διαχείρισης αποκτά άλλη μία έμπρακτη απόδειξη. Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας θα είναι η οικονομικότερη και πιο σύγχρονη διαχείριση όλων των πόρων.
      Υπενθυμίζεται οτι το νέο σύστημα προϋπολογισμού 322,5 εκατ. € + ΦΠΑ χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) και θα εφαρμοστεί σταδιακά σε όλους αυτοκινητοδρόμους της χώρας με εξαίρεση την Αττική Οδό, τη Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου και τη Ζεύξη Πρέβεζας – Άκτιου, στις οποίες όμως επίσης θα γίνεται ηλεκτρονικά η χρέωση του διοδίου τέλους.
      Προβλέπει διαφορετικό τρόπο λειτουργίας για ιδιωτικής και επαγγελματικής χρήσης οχήματα. 
      Τα ιδιωτικής χρήσεως οχήματα θα αναγνωρίζονται αυτόματα με κάμερες κυκλοφορίας από τις πινακίδες κυκλοφορίας τους κατά την είσοδο και έξοδό τους από το οδικό δίκτυο επί του οποίου επιβάλλονται τέλη (τεχνολογία Automatic Number Plate Reading - ANPR). Θα καταγράφεται μόνο η διανυθείσα απόσταση στον αυτοκινητόδρομο ώστε το σύστημα να καλύπτει όλες τις προδιαγραφές προστασίας προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
      Τα επαγγελματικής χρήσεως οχήματα θα έχουν εγκατεστημένη μια "Εποχούμενη Συσκευή" (On Board Unit - OBU) που θα επιτρέπει την παρακολούθηση και καταγραφή της θέσης και της πορείας τους με τη βοήθεια δορυφόρων (τεχνολογία GNSS). Η καταγραφή της διαδρομής των επαγγελματικής χρήσεως οχημάτων θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλες εφαρμογές, όπως στη διαχείριση στόλου αυτοκινήτων, την επιτήρηση χρήσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, κ.α.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.