Jump to content
  • Novatron
  • Engineer

    Αστική ανάπλαση και κατοικίες για millennials στον Πειραιά ( περιοχή Παπαστράτου)

    Sign in to follow this  

    Επενδύσεις που θα ξεπεράσουν τα €250 εκατ. βρίσκονται στα... σκαριά στον Δήμο Πειραιά από τον Αγιο Νικόλα έως και τον Αγιο Διονύσιο σε περιοχές που μέχρι σήμερα θεωρούνταν "υποβαθμισμένες".

    Η αστική ανάπλαση σημαντικών τμημάτων του δήμου αλλά και η ανάπτυξη του Πύργου Πειραιά και της "Ιπποδάμειας αγοράς" σε συνδυασμό με το master plan του ΟΛΠ στο λιμάνι γεννούν αισιοδοξία για αλλαγή σελίδας στον Πειραιά.

    Οι επενδύσεις της Dimand, ξεκίνησαν πριν από τρία χρόνια για την ανάπτυξη ενός επιχειρηματικού πάρκου, στις εγκαταστάσεις της ιστορικής καπνοβιομηχανίας «Παπαστράτου» και τη δημιουργία τριών υπερσύγχρονων κτιρίων γραφείων, συνολικής επιφάνειας 65.000 τ.μ. με υπόγειους χώρους στάθμευσης. Η επένδυση στον Άγιο Διονύσιο, πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Grivalia και την EBRD. Η αστική ανάπλαση σημαντικών τμημάτων του Πειραιά, με σημείο αναφοράς τον «Άγιο Διονύσιο» και τις πρώην εγκαταστάσεις της καπνοβιομηχανίας «Παπαστράτος», υλοποιούνται ήδη ή πρόκειται να αρχίσουν να «τρέχουν» τους επόμενους μήνες.Στο πλαίσιο διεύρυνσης του προγράμματος, η DIMAND πρόκειται να υλοποιήσει τρία επιπλέον οικιστικά έργα, για τη κατασκευή 9.000 τ.μ., με 200 επιπλωμένα διαμερίσματα. Τα συγκροτήματα  θα περιλαμβάνουν studios και μικρά διαμερίσματα των 60 τμ τα οποία απευθύνονται στους 10.000 περίπου εργαζόμενους στο επιχειρηματικό πάρκο ξαναζωντανεύοντας την περιοχή προσδίδοντας της τα χαρακτηριστικά της πόλης που λειτουργεί όλο το 24ωρο οπου οι κάτοικοι της ζουν εργάζονται και διασκεδάζουν υλοποιώντας το βασικό όραμα της επένδυσης.  

    Η αστική ανάπλαση ολοκληρώνεται με τη δημιουργία του μουσείου καπνού, ενός αθλητικού κέντρου, ενός σκοπευτηρίου για τη ΓΓΑ και μιας παιδικής χαράς ως δωρεά των επενδυτών στην πόλη.

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Giorgos1987
      Έχει κλείσει η Σκυλίτση για λόγους ασφαλείας
      Με πρωτοβουλίες του Δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη και της Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά Σταυρούλας Αντωνάκου, κινήθηκαν άμεσα οι διαδικασίες για την κατεδάφιση του διατηρητέου στον Πειραιά, που χθες το βράδυ έπιασε φωτιά με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ένα μικρό παιδί.
      Σύμφωνα με το site Piraeuspress.gr, έχει κλείσει η Σκυλίτση για λόγους ασφαλείας, καθώς το κτίριο είναι έτοιμο να καταρρεύσει, μετά τη χθεσινή φωτιά που κατέληξε σε τραγωδία.
      Λόγω του γεγονότος ότι πρόκειται για διατηρητέο κτίριο, απαιτούνται διαδικασίες από το αρμόδιο Υπουργείο Πολιτισμού, το οποίο επίσης με εντολή της Υπουργού κ. Μενδώνη αναμένεται να δώσει άμεσα το πράσινο φως.
      Σημαντικό θα είναι το έργο της Τροχαίας το επόμενο διάστημα καθώς μια βασική έξοδος του Πειραιά έχει αποκλειστεί και με δεδομένο το παζάρι της Κυριακής και τον εορτασμό των Θεοφανείων, η κατάσταση αναμένεται να είναι ασφυκτική στις άλλες μικρότερες εξόδους του Πειραιά.

       
         
       
       

       

      View full είδηση
    • By Giorgos1987
      Έχει κλείσει η Σκυλίτση για λόγους ασφαλείας
      Με πρωτοβουλίες του Δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη και της Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά Σταυρούλας Αντωνάκου, κινήθηκαν άμεσα οι διαδικασίες για την κατεδάφιση του διατηρητέου στον Πειραιά, που χθες το βράδυ έπιασε φωτιά με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ένα μικρό παιδί.
      Σύμφωνα με το site Piraeuspress.gr, έχει κλείσει η Σκυλίτση για λόγους ασφαλείας, καθώς το κτίριο είναι έτοιμο να καταρρεύσει, μετά τη χθεσινή φωτιά που κατέληξε σε τραγωδία.
      Λόγω του γεγονότος ότι πρόκειται για διατηρητέο κτίριο, απαιτούνται διαδικασίες από το αρμόδιο Υπουργείο Πολιτισμού, το οποίο επίσης με εντολή της Υπουργού κ. Μενδώνη αναμένεται να δώσει άμεσα το πράσινο φως.
      Σημαντικό θα είναι το έργο της Τροχαίας το επόμενο διάστημα καθώς μια βασική έξοδος του Πειραιά έχει αποκλειστεί και με δεδομένο το παζάρι της Κυριακής και τον εορτασμό των Θεοφανείων, η κατάσταση αναμένεται να είναι ασφυκτική στις άλλες μικρότερες εξόδους του Πειραιά.

       
         
       
       

       
    • By Engineer
      Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
       
      Χρηματοδοτικό πρόγραμμα  55 εκ. ευρώ για όλους τους Δήμους της χώρας αποφάσισε το Πράσινο Ταμείο.
       
      Το Ταμείο εκδίδει πρόσκληση στους Δήμους όλης της Επικράτειας για την υποβολή προτάσεων προς ένταξη, ώριμων έργων αστικών αναπλάσεων όπως:
       
      ·         Αναβαθμίσεις,  παρεμβάσεις κοινοχρήστων χώρων με πάρκα –πλατείες – πεζοδρόμους - παιδικές χαρές
       
      ·         Έργα ποδηλατοδρόμων
       
      ·         Παρεμβάσεις διευκόλυνσης της πρόσβασης εμποδιζόμενων ατόμων,
       
      ·         Ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών κτιρίων
       
      ·         Χώροι στάθμευσης
       
      ·         Ανακαίνιση ή αποκατάσταση όψης κτιρίων ιδιοκτησίας ΟΤΑ
       
      ·        Απομάκρυνση αμιάντου κλπ.
       
      Το χρονικό περιθώριο υποβολής αιτημάτων ένταξης είναι από 2 Δεκεμβρίου 2019 έως τις 8 Μαΐου 2020. Σημειωτέον ότι σε ορισμένες περιπτώσεις η χρηματοδότηση δύναται να φθάσει το 100% των έργων.
       
      Να σημειωθεί ότι η απόφαση της πρόσκλησης ένταξης των προαναφερόμενων έργων, ύψους 55 εκατ ευρώ, ελήφθη κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Πράσινου Ταμείου, μέσα σε λιγότερο από έναν μήνα από τη συγκρότησή του.
       
      Η δεύτερη πρόσκληση αφορά στο πρόγραμμα Καινοτόμων Δράσεων με τους Πολίτες, με δικαιούχους ΜΚΟ, ΑΜΚΕ, ΚΟΙΝΣΕΠ, Κοινωφελή Ιδρύματα ή συμπράξεις τους με Ο.Τ.Α., Πανεπιστήμια κλπ. Ο συνολικός προϋπολογισμός του εν λόγω Προγράμματος είναι 1 εκατ ευρω και η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτημάτων ένταξης είναι η 14η Φεβρουαρίου 2020. Σε αυτό το Πρόγραμμα θα εντάσσονται ολοκληρωμένες προτάσεις ανάπτυξης δράσεων για την:
       
      ·       Κλιματική αλλαγή
       
      ·       Απόσυρση πλαστικών μιας χρήσης
       
      ·       Κυκλική οικονομία
       
      ·       Ηλεκτροκίνηση
       
      ·       Αναβάθμιση οικιστικού περιβάλλοντος
       
      ·       Προστασία φυσικού περιβάλλοντος
       
      ·       Προστασία και διατήρηση βιοποικιλότητας κλπ.
       
      Βόρειος Ποδηλατικός Άξονας – Διαδρομές Eurovelo
       
      Το Πράσινο Ταμείο αποφάσισε τη δέσμευση ποσού έως 10 εκ. ευρώ για την εκπόνηση επικαιροποιημένης μελέτης, καθώς και  την εκτέλεση του έργου του Βόρειου Ποδηλατικού Άξονα «Γκάζι - Κηφισιά»,που θα ολοκληρώσει τον ενιαίο - πλέον - ποδηλατόδρομο «Φαληρικός Όρμος - Κηφισιά».
       
      Το βόρειο τμήμα θα έχει μήκος 16,5 χιλιόμετρα και η υφιστάμενη μελέτη προβλέπει τη διέλευσή του από τους σταθμούς ΗΣΑΠ Μοναστηράκι, Ομόνοια, Βικτώρια (μέσω των οδών Αθηνάς και Γ΄ Σεπτεμβρίου), Περισσός, Πευκάκια, Ν. Ιωνία, Ηράκλειο, Ειρήνη, Μαρούσι, ΚΑΤ, Κηφισιά.
       
      Η εκτέλεσή του έργου είχε ανασταλεί εδώ και αρκετά χρόνια και με την απόφαση αυτή το Πράσινο Ταμείο εξασφαλίζει οριστικά τη χρηματοδότησή του.
       
      Στην ίδια συνεδρίαση συζητήθηκαν διεξοδικά κατατεθειμένες προτάσεις για την ανάπτυξη νέων δικτύων ποδηλατοδρόμων στη χώρα, που αποτελούν μια από τις βασικές προτεραιότητες της περιβαλλοντικής πολιτικής του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
       
      Ειδικότερα, αποφασίσθηκε η εξασφάλιση  χρηματοδοτικού εργαλείου μελετών για 2 Διαδρομές στην Ελλάδα που θα διέρχονται από 7 Περιφέρειες της χώρας:
       
      Διαδρομή 1η : θα διέρχεται από την περιφέρεια Ηπείρου, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου (βόρεια) και θα καταλήγει στην Αθήνα.
       
      Διαδρομή 2η: θα εισέρχεται από την Κεντρική Μακεδονία και θα διέρχεται από Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα με κατάληξη πάλι την Αθήνα.
       
      Η συγκεκριμένη απόφαση για τις 2 διαδρομές,  συνδέεται με το ολοκληρωμένο ποδηλατικό δίκτυο που διατρέχει την Ευρώπη, το  Eurovelo. Περιλαμβάνει 15 διαδρομές φιλικές στο ποδήλατο, συνολικού μήκους 70.000 χλμ. Από αυτό έχουν ήδη κατασκευαστεί περί τα από 45.000 χλμ.
       
      Μελέτη ανάδειξης Κλασσικής Μαραθώνιας Διαδρομής
       
      Τέλος, από το Πράσινο Ταμείο αποφασίσθηκε η χρηματοδότηση της  μελέτης ανάδειξης της Κλασσικής Μαραθώνιας Διαδρομής. Στόχος του τελικού έργου θα είναι η εξασφάλιση της άρτιας διεξαγωγής του Μαραθωνίου και παράλληλα της ομαλής, οδικής λειτουργίας του άξονα. Γνώμονας, η ανάδειξη του ισχυρού συμβολισμού της διαδρομής του Κλασσικού Μαραθωνίου και η παροχή ιστορικής και πολιτιστικής ενημέρωσης στους επισκέπτες του χώρου κατά μήκος της.
    • By Engineer
      Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
       
      Χρηματοδοτικό πρόγραμμα  55 εκ. ευρώ για όλους τους Δήμους της χώρας αποφάσισε το Πράσινο Ταμείο.
       
      Το Ταμείο εκδίδει πρόσκληση στους Δήμους όλης της Επικράτειας για την υποβολή προτάσεων προς ένταξη, ώριμων έργων αστικών αναπλάσεων όπως:
       
      ·         Αναβαθμίσεις,  παρεμβάσεις κοινοχρήστων χώρων με πάρκα –πλατείες – πεζοδρόμους - παιδικές χαρές
       
      ·         Έργα ποδηλατοδρόμων
       
      ·         Παρεμβάσεις διευκόλυνσης της πρόσβασης εμποδιζόμενων ατόμων,
       
      ·         Ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών κτιρίων
       
      ·         Χώροι στάθμευσης
       
      ·         Ανακαίνιση ή αποκατάσταση όψης κτιρίων ιδιοκτησίας ΟΤΑ
       
      ·        Απομάκρυνση αμιάντου κλπ.
       
      Το χρονικό περιθώριο υποβολής αιτημάτων ένταξης είναι από 2 Δεκεμβρίου 2019 έως τις 8 Μαΐου 2020. Σημειωτέον ότι σε ορισμένες περιπτώσεις η χρηματοδότηση δύναται να φθάσει το 100% των έργων.
       
      Να σημειωθεί ότι η απόφαση της πρόσκλησης ένταξης των προαναφερόμενων έργων, ύψους 55 εκατ ευρώ, ελήφθη κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Πράσινου Ταμείου, μέσα σε λιγότερο από έναν μήνα από τη συγκρότησή του.
       
      Η δεύτερη πρόσκληση αφορά στο πρόγραμμα Καινοτόμων Δράσεων με τους Πολίτες, με δικαιούχους ΜΚΟ, ΑΜΚΕ, ΚΟΙΝΣΕΠ, Κοινωφελή Ιδρύματα ή συμπράξεις τους με Ο.Τ.Α., Πανεπιστήμια κλπ. Ο συνολικός προϋπολογισμός του εν λόγω Προγράμματος είναι 1 εκατ ευρω και η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτημάτων ένταξης είναι η 14η Φεβρουαρίου 2020. Σε αυτό το Πρόγραμμα θα εντάσσονται ολοκληρωμένες προτάσεις ανάπτυξης δράσεων για την:
       
      ·       Κλιματική αλλαγή
       
      ·       Απόσυρση πλαστικών μιας χρήσης
       
      ·       Κυκλική οικονομία
       
      ·       Ηλεκτροκίνηση
       
      ·       Αναβάθμιση οικιστικού περιβάλλοντος
       
      ·       Προστασία φυσικού περιβάλλοντος
       
      ·       Προστασία και διατήρηση βιοποικιλότητας κλπ.
       
      Βόρειος Ποδηλατικός Άξονας – Διαδρομές Eurovelo
       
      Το Πράσινο Ταμείο αποφάσισε τη δέσμευση ποσού έως 10 εκ. ευρώ για την εκπόνηση επικαιροποιημένης μελέτης, καθώς και  την εκτέλεση του έργου του Βόρειου Ποδηλατικού Άξονα «Γκάζι - Κηφισιά»,που θα ολοκληρώσει τον ενιαίο - πλέον - ποδηλατόδρομο «Φαληρικός Όρμος - Κηφισιά».
       
      Το βόρειο τμήμα θα έχει μήκος 16,5 χιλιόμετρα και η υφιστάμενη μελέτη προβλέπει τη διέλευσή του από τους σταθμούς ΗΣΑΠ Μοναστηράκι, Ομόνοια, Βικτώρια (μέσω των οδών Αθηνάς και Γ΄ Σεπτεμβρίου), Περισσός, Πευκάκια, Ν. Ιωνία, Ηράκλειο, Ειρήνη, Μαρούσι, ΚΑΤ, Κηφισιά.
       
      Η εκτέλεσή του έργου είχε ανασταλεί εδώ και αρκετά χρόνια και με την απόφαση αυτή το Πράσινο Ταμείο εξασφαλίζει οριστικά τη χρηματοδότησή του.
       
      Στην ίδια συνεδρίαση συζητήθηκαν διεξοδικά κατατεθειμένες προτάσεις για την ανάπτυξη νέων δικτύων ποδηλατοδρόμων στη χώρα, που αποτελούν μια από τις βασικές προτεραιότητες της περιβαλλοντικής πολιτικής του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
       
      Ειδικότερα, αποφασίσθηκε η εξασφάλιση  χρηματοδοτικού εργαλείου μελετών για 2 Διαδρομές στην Ελλάδα που θα διέρχονται από 7 Περιφέρειες της χώρας:
       
      Διαδρομή 1η : θα διέρχεται από την περιφέρεια Ηπείρου, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου (βόρεια) και θα καταλήγει στην Αθήνα.
       
      Διαδρομή 2η: θα εισέρχεται από την Κεντρική Μακεδονία και θα διέρχεται από Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα με κατάληξη πάλι την Αθήνα.
       
      Η συγκεκριμένη απόφαση για τις 2 διαδρομές,  συνδέεται με το ολοκληρωμένο ποδηλατικό δίκτυο που διατρέχει την Ευρώπη, το  Eurovelo. Περιλαμβάνει 15 διαδρομές φιλικές στο ποδήλατο, συνολικού μήκους 70.000 χλμ. Από αυτό έχουν ήδη κατασκευαστεί περί τα από 45.000 χλμ.
       
      Μελέτη ανάδειξης Κλασσικής Μαραθώνιας Διαδρομής
       
      Τέλος, από το Πράσινο Ταμείο αποφασίσθηκε η χρηματοδότηση της  μελέτης ανάδειξης της Κλασσικής Μαραθώνιας Διαδρομής. Στόχος του τελικού έργου θα είναι η εξασφάλιση της άρτιας διεξαγωγής του Μαραθωνίου και παράλληλα της ομαλής, οδικής λειτουργίας του άξονα. Γνώμονας, η ανάδειξη του ισχυρού συμβολισμού της διαδρομής του Κλασσικού Μαραθωνίου και η παροχή ιστορικής και πολιτιστικής ενημέρωσης στους επισκέπτες του χώρου κατά μήκος της.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Έτσι θα είναι το 1 από τα 4 ξενοδοχεία που φτιάχνει ο ΟΛΠ. Στα 128 εκατ. ευρώ το συνολικό κόστος.
      Αλλάζει «πρόσωπο» το λιμάνι του Πειραιά, καθώς το master plan του ΟΛΠ περιλαμβάνει – μεταξύ άλλων – την κατασκευή 4 ξενοδοχείων.
      Η έγκριση χορήγησης 140 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ, σε συνδυασμό με ίδια κεφάλαια της Cosco και άλλες πηγές χρηματοδότησης, αποτελούν το πλέον αποφασιστικό βήμα για την υλοποίηση των υποχρεωτικών και προαιρετικών επενδύσεων του master plan.
      Στις προαιρετικές επενδύσεις συγκαταλέγεται η κατασκευή 4 ξενοδοχείων και συγκεκριμένα:
      Οι 2 αποθήκες στο κεντρικό λιμάνι (σχετική φωτογραφία) θα μετατραπούν σε 4άστερο και 5άστερο ξενοδοχείο, με κόστος 48 εκατ. ευρώ. To 4άστερο ξενοδοχείο θα έχει 150 δωμάτια και το 5άστερο 180 δωμάτια.
      Επίσης, ένα 5άστερο ξενοδοχείο θα κατασκευαστεί στο Πόρτο Λεόνε, με κόστος 20 εκατ. ευρώ και ένα 5άστερο ξενοδοχείο 300 δωματίων, με συνεδριακό κέντρο στο ισόγειο, στην Παγόδα.
      Φ. Φωτ. 

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.