Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Θανατηφόρο το εργατικό δυστύχημα στα έργα του Μετρό στη Θεσσαλονίκη


    Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε πριν από λίγο στο εργοτάξιο του μετρό στην συμβολή της Αιγαίου με την Πόντου, στο κέντρο της Καλαμαριάς, όταν κατά την διάρκεια της προσπάθειας ανέλκυσης ενός φορτηγού από το εσωτερικό του εργοταξίου, ο γερανός που χειρίζονταν ένας 50χρονος, έπεσε σε βάθος 30 μέτρων.

     

    Ο άτυχος χειριστής, ανασύρθηκε τελικά νεκρός από το σημείο του δυστυχήματος.

     

    Ο 50χρονος ήταν χειριστής και ιδιοκτήτης του γερανοφόρου οχήματος.

     

    Στις εργασίες του Μετρό, είχαμε άλλον έναν νεκρό, το 2009, στον Σταθμό στο Βαρδάρη.

     

    Πηγή: http://www.olathessaloniki.com/2017/03/blog-post_600.html?m=1

     

    Φωτογραφίες από το Rthess.gr

     

    17328151_10211590945864566_56793498_n.jpg

     

    17321609_10211590814101272_960578823_n.jpg

     

    17273970_10212012109927112_1968268317_o.jpg





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Καλημέρα.

    Είναι ενδιαφέρον να δούμε τι έφταιξε.

    Ιδιαίτερα όσοι από εμάς εμπλεκόμαστε με γερανούς ώστε να το έχουμα στα υπόψη μας.

    Έτσι όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες είναι σαν να το "τράβηξε" προς τα κάτω.. Έχει κεντραριστεί στο κενό (ούτε καν διαγώνια). Δεν είναι πολύ οριακό το πλάτος μεταξύ των δύο τσιμεντένιων δοκαριών για να ανεβάζεις/κατεβάζεις φορτηγά/μπετονιέρες; Από κάτω κάνουν χειρισμούς με σχοινιά για να μην περιστρέφεται το φορτηγό/μπετονιέρα;

    Link to comment
    Share on other sites

    Κατα πληροφορίες γνωστών μου από την εταιρεία μάλλον ο γερανός έριξε μπούμα μπροστά να σηκώσει, το βάρος ήταν τέτοιο που τον γύρισε καπάκι. Θα γλύτωσε σε αυτήν την περίπτωση αν ήταν επίπεδο το έδαφος μεχρι να ακουμπήσει το φορτίο (τη στιγμή που άρχισαν να σηκώνονται οι πίσω τροχοί δεν υπάρχει επιστροφή) αλλα ήταν το κενό εμπρός

     

     

    Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

    Link to comment
    Share on other sites

    Οκ όπως φαίνεται πήγε να σηκώσει ένα φορτηγό από το φρεάτιο κάτω, δεν έβαλε σωστό αντίβαρο και αναποδογύρισε.

     

    Το ερώτημα μου, όταν αναποδογύρισε ο γερανός ο χειριστής εκτινάχθηκε προς τα κάτω έξω από το όχημα ? Δεν μπορούσε να παραμείνει μέσα στο όχημα με κάποια ζώνη ασφαλείας ?

    Link to comment
    Share on other sites

    .... "ασφαλιστικά" δεν είχε ο γερανός? αν είχε, τα είχε βγάλει off ο χειριστής? τα χαρτιά του ήταν εντάξει? είχε και τα 2 πιστοποιητικά ? ρητορικές ερωτήσεις.... Επίσης το αν ήταν ή οχι το έδαφος επίπεδο δεν έχει καμμία σχέση, ο γερανός ανυψώνεται στα ποδαρικά του και "οριζοντιώνεται"

    Link to comment
    Share on other sites

    Κατα πληροφορίες γνωστών μου από την εταιρεία μάλλον ο γερανός έριξε μπούμα μπροστά να σηκώσει, το βάρος ήταν τέτοιο που τον γύρισε καπάκι. Θα γλύτωσε σε αυτήν την περίπτωση αν ήταν επίπεδο το έδαφος μεχρι να ακουμπήσει το φορτίο (τη στιγμή που άρχισαν να σηκώνονται οι πίσω τροχοί δεν υπάρχει επιστροφή) αλλα ήταν το κενό εμπρός

     

     

    Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

    Εδώ 

    http://www.karfitsa.gr/2017/03/13/%CE%A4%CE%A9%CE%A1%CE%91-%CE%A3%CE%BF%CE%B2%CE%B1%CF%81%CF%8C-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B1%CF%84%CF%8D%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%84/

    αναφέρει ότι ήταν υπέρβαρο.

    Το εδαφος είναι επίπεδο(έτσι φαίνεται από τις φωτογραφίες). Αυτό που εννοείς είναι αν οι εργασίες γινόντουσαν στο ίδιο επίπεδο-έδαφος (και όχι ανελκυση από το υπόγειο όπως στη συγκεκριμενη περίπτωση) αν άφηνε το σύρμα δεν θα έπεφτε μπροστά ο γερανός?

    Link to comment
    Share on other sites

    Οκ όπως φαίνεται πήγε να σηκώσει ένα φορτηγό από το φρεάτιο κάτω, δεν έβαλε σωστό αντίβαρο και αναποδογύρισε.

     

    Το ερώτημα μου, όταν αναποδογύρισε ο γερανός ο χειριστής εκτινάχθηκε προς τα κάτω έξω από το όχημα ? Δεν μπορούσε να παραμείνει μέσα στο όχημα με κάποια ζώνη ασφαλείας ?

    Μπορεί να είχε και τα σωστά αντίβαρα απλώς να ήταν υπέρβαρο.

    Πολύ πιθανό να εκτινάχθηκε και να βρήκε πάνω στο καπάκι. Άρα να ήταν εγκλωβισμένος αιμόφυρτος μέσα στην καμπίνα. Δε θυμάμαι αν έχουν ζώνες ασφαλείας ούτε έχω παρατηρήσει κάποιον χειριστή να φοράει ζώνη ασφαλείας.

    Link to comment
    Share on other sites

    .... "ασφαλιστικά" δεν είχε ο γερανός? αν είχε, τα είχε βγάλει off ο χειριστής? τα χαρτιά του ήταν εντάξει? είχε και τα 2 πιστοποιητικά ? ρητορικές ερωτήσεις.... Επίσης το αν ήταν ή οχι το έδαφος επίπεδο δεν έχει καμμία σχέση, ο γερανός ανυψώνεται στα ποδαρικά του και "οριζοντιώνεται"

    Έχω την εντύπωση ότι τα ασφαλιστικά δεν παρακάμπτονται. Τουλάχιστον στους νέωτερους γερανούς.

    Link to comment
    Share on other sites

    Από όσα έχω δει, ακόμη και οι νεότεροι γερανοί, δίνουν τη δυνατότητα (πολύ) μικρής παράκαμψης των ασφαλιστικών. Στους δε παλαιότερους, τα πράγματα είναι πολύ πιο "ευέλικτα".

    Link to comment
    Share on other sites

    Κακώς πάντως υπάρχει η δυνατότητα παράκαμψης και ακόμα χειρότερα να το παρακάμπτει ο ίδιος ο χειριστής. Ο σχεδιασμός των γερανών είναι για συγκεκριμένες συνθήκες και όρια(πιέσεις υγρών, αντοχή μετάλλων, ταλαντώσεις κλπ). Όταν τα παρακάμπτεις γιατί νομίζεις ότι κάνει "λάθος" το μηχάνημα τότε χάνεις τον έλεγχο για οτιδήποτε προκύψει...

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.