Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Ξεκινά η κατασκευή του υποθαλάσσιου τμήματος του αγωγού TAP

    ξεκίνησαν τα κατασκευαστικά έργα για το μήκους 105 χλμ. υποθαλάσσιο τμήμα του Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου (TAP) μεταξύ Αλβανίας και Ιταλίας. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του ΤΑΡ, η υποθαλάσσια εγκατάσταση του αγωγού θα γίνει εντός του 2019.

    Υπενθυμίζεται ότι το χερσαίο τμήμα του έργου σε Ελλάδα και Αλβανία (με συνολικό μήκος 765 χλμ.) βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία που έδωσε η κοινοπραξία στη δημοσιότητα η διάνοιξη των τάφρων έχει ολοκληρωθεί κατά 97% (744 χλμ.) ενώ η γη έχει ήδη αποκατασταθεί σε ποσοστό άνω του 80% (618 χλμ.). Η υποθαλάσσια όδευση του αγωγού που είναι το επόμενο κρίσιμο βήμα προς την ολοκλήρωση του έργου, είναι ένα ιδιαίτερα απαιτητικό κομμάτι της κατασκευαστικής διαδικασία. Ενδεικτικά το βαθύτερο σημείο τοποθέτησής του αγωγού θα βρίσκεται στα 820 μ. κάτω από την επιφάνεια της Αδριατικής Θάλασσας.

    Η εργολήπτρια εταιρεία του ΤΑΡ που έχει αναλάβει τη Μελέτη, Προμήθεια, Κατασκευή και Εγκατάσταση του υποθαλάσσιου τμήματος του αγωγού είναι η Saipem. Για τις ανάγκες της κατασκευής θα χρησιμοποιηθούν περί τα 10 σκάφη, 2 για την εγκατάσταση του αγωγού και τα υπόλοιπα ειδικών χρήσεων πλοία για τη βυθοκόρηση, τον εφοδιασμό των σωληναγωγών, ελαφρές κατασκευές, έλκυση αγκυρών, ρυμούλκηση και μετρήσεις. Για την εγκατάσταση του αγωγού σε μεγάλα βάθη θα χρησιμοποιηθεί ημι-βυθιζόμενο σκάφος και για τις αβαθείς παράκτιες περιοχές, φορτηγίδα τοποθέτησης.

    DJI_0018.jpg

    Για την έναρξη της κατασκευής πραγματοποιήθηκε εκδήλωση, παρουσία του Πρωθυπουργού της Αλβανίας, Edi Rama, του Υπουργού Υποδομών και Ενέργειας, Damian Gjiknuri, και του Δημάρχου της πόλης Φιέρι, Armando Subashi, καθώς και στελεχών της Διοίκησης του ΤΑΡ.

    Ο Πρωθυπουργός, κ. Rama, και ο Γενικός Διευθυντής του ΤΑΡ, Luca Schieppati, σχεδίασαν σε χάρτη το υποθαλάσσιο τμήμα του αγωγού, ως σύμβολο της επικείμενης ολοκλήρωσης του αλβανικού τμήματος του έργου.

    Οι κκ. Rama και Gjiknuri αναφέρθηκαν στην πρόοδο του έργου και τα οφέλη του προς τις τοπικές κοινότητες, ενώ τόνισαν επίσης τη στενή συνεργασία μεταξύ ΤΑΡ και Αλβανίας και τη στρατηγική σημασία του έργου.

    Ο Γενικός Διευθυντής του TAP, Luca Schieppati, δήλωσε: «Σήμερα, περνάμε ένα ακόμη ορόσημο και κάνουμε ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς την ολοκλήρωση του αγωγού ΤΑΡ και την έναρξη της λειτουργίας του το 2020.

    Ως ένα από τα πλέον στρατηγικά και ώριμα έργα υποδομής που υλοποιούνται τη στιγμή αυτή στην Ευρώπη, ο ΤΑΡ θα φέρει μία νέα πηγή αερίου σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις ενισχύοντας ταυτόχρονα την ασφάλεια και την προμήθεια ενέργειας στην περιοχή.

    Το έργο μας στο σύνολό του είναι ολοκληρωμένο σε ποσοστό άνω του 80% και είμαστε υπερήφανοι για το γεγονός ότι οι εργασίες κατασκευής πραγματοποιούνται με βάση τα υψηλότερα πρότυπα και τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου».

    Ο Διευθυντής Τεχνικού Σχεδιασμού του ΤΑΡ, John Haynes, πρόσθεσε: «Πρόκειται για την πρώτη φορά που υλοποιείται μηχανικό έργο αυτής της κλίμακας και αυτού του μεγέθους στην Αλβανία που προβλέπει την εν πλω συγκόλληση ατσάλινων σωληναγωγών σε υπερσύγχρονα σκάφη.

    Οι συγκολλήσεις αυτές στη συνέχεια θα ελέγχονται, πριν ο αγωγός τοποθετηθεί στον πυθμένα της θάλασσας φτάνοντας σε βάθος μεγαλύτερο των 810 μέτρων. Περίπου 9.000 σωληναγωγοί διαμέτρου 36 ιντσών και συνολικού βάρους περίπου 100.000 τόνων θα χρησιμοποιηθούν για το υποθαλάσσιο τμήμα του ΤΑΡ.

    Ο αγωγός TAP, με προϋπολογισμό 4,5 δισ. ευρώ, αποτελεί ένα από τα Ενεργειακά Έργα Προτεραιότητας για την Ευρωπαϊκή Ένωση και έχει ήδη προσελκύσει χρηματοδότηση 1,5 δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), η οποία ενέκρινε σχετικό δάνειο στις αρχές του Φεβρουαρίου 2018. Οι μέτοχοι του TAP είναι οι: BP (20%), SOCAR (20%), Snam S.p.A. (20%), Fluxys (19%), Enagas (16%) και Axpo (5%).



    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Pavlos33
      Τερματίστηκαν οι επιχειρήσεις διάσωσης, τέσσερις ημέρες μετά τον φονικό σεισμό που συγκλόνισε την Αλβανία.
      Ο πρωθυπουργός της χώρας, Έντι Ράμα, ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των θυμάτων ανήλθε στους 51.
      Επιπλέον, επιβεβαίωσε ότι οι επιχειρήσεις διάσωσης τερματίστηκαν. Στο νοσοκομείο με διάφορα τραύματα συνεχίζουν να νοσηλεύονται 41 άτομα, ενώ τρεις τραυματίες μεταφέρθηκαν στο εξωτερικό για εξειδικευμένη νοσηλεία.
      Επιπλέον, ο Αλβανός πρωθυπουργός ανακοίνωσε στη σύσκεψη της κυβέρνησης ότι οι οικογένειες των θυμάτων θα στεγαστούν άμεσα σε καινούργια σπίτια ενώ κήρυξε, σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, και την περιφέρεια της Λέζιας, βόρεια των Τιράνων.
      Επίσης, άρχισαν σήμερα οι επιθεωρήσεις των ξένων κλιμακίων για την αξιολόγηση των κτηρίων που δέχτηκαν ζημιές στις πληγείσες περιοχές. Πρώτα κλιμάκια είναι η 16μελής ομάδα της Ελλάδας, καθώς και της Ιταλίας και της Γαλλίας. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της κυβέρνησης, μόνο στα Τίρανα επλήγησαν 1.192 κατοικίες και 265 πολυκατοικίες. Σε οκτώ σχολεία δεν μπορεί να συνεχιστεί το μάθημα.
      Στο Δυρράχιο 19 μεγάλα κτιριακά συγκροτήματα -όπου στεγάζονται από 100 μέχρι 250 οικογένειες- είναι ακατοίκητα.
      Τα στοιχεία αυτά είναι ενδεικτικά του μεγέθους των ζημιών που άφησε πίσω του ο σεισμός. Ο Πρωθυπουργός τόνισε, ότι οι ζημιές ήταν μεγαλύτερες στα νεόχτιστα κτήρια και αποδίδει τα αίτια στην παραβίαση κάθε οικοδομικής αρχής και νομοθεσίας στο όνομα της κερδοσκοπικής απληστίας.
      Εντούτοις, παρά τα μεγέθη των καταστροφών, ο Ράμα εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι οι ζημιές θα αποκατασταθούν στο ακέραιο και το συντομότερο δυνατό. Έφερε ως παράδειγμα της αμεσότητας στην αντίδραση του κρατικού μηχανισμού την στέγαση 2.500 αστέγων σε διάφορα ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα.
      Στον δρόμο 10.000 άνθρωποι
      Ο αριθμός των αστέγων υπολογίζεται σε πάνω από 10.000, η πλειοψηφία των οποίων εγκαταλείπει τις πληγέντες περιοχές ενώ παρατηρείται έντονο το φαινόμενο της μαζικής φυγής στο εξωτερικό.
      Επίσης, όσο περνούν οι ώρες αυξάνονται οι αντιδράσεις των σεισμόπληκτων για έλλειψη ενδιαφέροντος από το κράτος, για το ότι οι βοήθειες δεν φτάνουν στον προορισμό τους, αλλά και για το γεγονός ότι το κράτος ευθύνεται άμεσα για το μέγεθος των ζημιών, επειδή -όπως σημειώνουν οι σεισμόπληκτοι- οι αρμόδιες δομές του παρέβλεψαν την εφαρμογή της νομοθεσίας δόμησης και τις συνθήκες οικοδόμησης των κτηρίων.
      Καθημερινά επίσης μεγαλώνει ο γεωγραφικός κύκλος των σεισμόπληκτων περιοχών και συνεπώς το πραγματικό μέγεθος των ζημιών που προκάλεσε ο σεισμός.
      Υπό τις συνθήκες αυτές ο Ράμα αναγκάστηκε να διευρύνει τις περιφέρειες σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.





      πηγή: https://www.cnn.gr/news/kosmos/story/199049/seismos-alvania-ayxithike-o-arithmos-ton-nekron-ston-dromo-10-000-anthropoi
      View full είδηση
       
    • By Pavlos33
      Σεισμός Αλβανία: Αυξήθηκε ο αριθμός των νεκρών –
      Στον δρόμο 10.000 άνθρωποι
      Τερματίστηκαν οι επιχειρήσεις διάσωσης, τέσσερις ημέρες μετά τον φονικό σεισμό που συγκλόνισε την Αλβανία. Ο πρωθυπουργός της χώρας, Έντι Ράμα, ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των θυμάτων ανήλθε στους 51. Επιπλέον, επιβεβαίωσε ότι οι επιχειρήσεις διάσωσης τερματίστηκαν. Στο νοσοκομείο με διάφορα τραύματα συνεχίζουν να νοσηλεύονται 41 άτομα, ενώ τρεις τραυματίες μεταφέρθηκαν στο εξωτερικό για εξειδικευμένη νοσηλεία.
      Επιπλέον, ο Αλβανός πρωθυπουργός ανακοίνωσε στη σύσκεψη της κυβέρνησης ότι οι οικογένειες των θυμάτων θα στεγαστούν άμεσα σε καινούργια σπίτια ενώ κήρυξ κατάσταση έκτακτης ανάγκης, και την περιφέρεια της Λέζιας, βόρεια των Τιράνων.
      Επίσης, άρχισαν σήμερα οι επιθεωρήσεις των ξένων κλιμακίων για την αξιολόγηση των κτηρίων που δέχτηκαν ζημιές στις πληγείσες περιοχές. Πρώτα κλιμάκια είναι η 16μελής ομάδα της Ελλάδας, καθώς και της Ιταλίας και της Γαλλίας. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της κυβέρνησης, μόνο στα Τίρανα επλήγησαν 1.192 κατοικίες και 265 πολυκατοικίες. Σε οκτώ σχολεία δεν μπορεί να συνεχιστεί το μάθημα.
      Στο Δυρράχιο 19 μεγάλα κτιριακά συγκροτήματα -όπου στεγάζονται από 100 μέχρι 250 οικογένειες- είναι ακατοίκητα. Τα στοιχεία αυτά είναι ενδεικτικά του μεγέθους των ζημιών που άφησε πίσω του ο σεισμός. Ο Πρωθυπουργός τόνισε, ότι οι ζημιές ήταν μεγαλύτερες στα νεόχτιστα κτήρια και αποδίδει τα αίτια στην παραβίαση κάθε οικοδομικής αρχής και νομοθεσίας στο όνομα της κερδοσκοπικής απληστίας.
      Εντούτοις, παρά τα μεγέθη των καταστροφών, ο Ράμα εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι οι ζημιές θα αποκατασταθούν στο ακέραιο και το συντομότερο δυνατό. Έφερε ως παράδειγμα της αμεσότητας στην αντίδραση του κρατικού μηχανισμού την στέγαση 2.500 αστέγων σε διάφορα ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα.  Στον δρόμο 10.000 άνθρωποι Ο αριθμός των αστέγων υπολογίζεται σε πάνω από 10.000, η πλειοψηφία των οποίων εγκαταλείπει τις πληγέντες περιοχές ενώ παρατηρείται έντονο το φαινόμενο της μαζικής φυγής στο εξωτερικό.
      Επίσης, όσο περνούν οι ώρες αυξάνονται οι αντιδράσεις των σεισμόπληκτων για έλλειψη ενδιαφέροντος από το κράτος, για το ότι οι βοήθειες δεν φτάνουν στον προορισμό τους, αλλά και για το γεγονός ότι το κράτος ευθύνεται άμεσα για το μέγεθος των ζημιών, επειδή -όπως σημειώνουν οι σεισμόπληκτοι- οι αρμόδιες δομές του παρέβλεψαν την εφαρμογή της νομοθεσίας δόμησης και τις συνθήκες οικοδόμησης των κτηρίων.
      Καθημερινά επίσης μεγαλώνει ο γεωγραφικός κύκλος των σεισμόπληκτων περιοχών και συνεπώς το πραγματικό μέγεθος των ζημιών που προκάλεσε ο σεισμός. Υπό τις συνθήκες αυτές ο Ράμα αναγκάστηκε να διευρύνει τις περιφέρειες σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
      πηγή: https://www.cnn.gr/news/kosmos/story/199049/seismos-alvania-ayxithike-o-arithmos-ton-nekron-ston-dromo-10-000-anthropoi
       
    • By Engineer
      Την εισαγωγή της πρώτης ποσότητας φυσικού αερίου σε ένα τμήμα 2 χλμ. του αγωγού στην Ελλάδα, μεταξύ του ποταμού Έβρου και του Σταθμού Συμπίεσης στους Κήπους, ξεκίνησε ο Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου (TAP AG), στις 25 Νοεμβρίου. Πρόκειται για την αρχική φάση της θέσης του αγωγού σε δοκιμαστική λειτουργία (commissioning), στην οποία ελέγχεται ότι η υποδομή είναι απόλυτα ασφαλής και έτοιμη για λειτουργία – σύμφωνα με τα εθνικά και διεθνή πρότυπα λειτουργίας και ασφαλείας.
      Η εισαγωγή αερίου στο σύστημα του αγωγού συνιστά ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο προς την έναρξη παραδόσεων φυσικού αερίου από το κοίτασμα του Shah Deniz II στην Ευρώπη. Η εμπορική λειτουργία του αγωγού έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2020, όταν αναμένεται ότι το σύνολο του αγωγού έως και την Ιταλία θα έχει ελεγχθεί και τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία.
      Ο Ricardo Ruiz Nuñez, Διευθυντής Λειτουργίας του TAP, δήλωσε σχετικά: "Η ασφάλεια αποτελεί την βασική μας προτεραιότητα κι έχουμε προετοιμαστεί διεξοδικά για αυτό το σημαντικό βήμα. Ξεκινήσαμε την πρώτη εισαγωγή φυσικού αερίου στο σύστημα σύμφωνα με τις δεσμεύσεις μας για την ασφάλεια, το περιβάλλον και τα πρότυπα ποιότητας που ακολουθούμε. Εφαρμόσαμε ένα στοχευμένο σχέδιο διασφάλισης ετοιμότητας (Start Up Readiness Assurance Programme) για να βεβαιώσουμε ότι όλα είναι έτοιμα για την εισαγωγή του φυσικού αερίου σε ό,τι αφορά την κατασκευή, τη θέση του αγωγού σε δοκιμαστική λειτουργία (commissioning), τις διαδικασίες έναρξης και το επιχειρηματικό σκέλος του έργου. Η εφαρμογή του σχεδίου αυτού εξασφάλισε ότι οι εργαζόμενοι του ΤΑΡ και των εργοληπτριών εταιρειών μας έχουν λάβει την κατάλληλη εκπαίδευση πριν την έναρξη αυτής της τόσο σημαντικής διαδικασίας. Και θα συνεχίσουμε να βασιζόμαστε στο σχέδιο αυτό, ενόσω θα μεταφέρουμε μεγαλύτερες ποσότητες αερίου στην Ελλάδα και δυτικότερα".
      Ο John Haynes, Διευθυντής Τεχνικού Σχεδιασμού του ΤΑΡ, είπε: "Έπειτα από τριάμισι και κάτι χρόνια από την έναρξη της κατασκευής, έπειτα από 46 εκατομμύρια ώρες εργασίας με ασφάλεια, κι έπειτα από 128 εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης χωρίς να σημειωθεί σημαντικό συμβάν, είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε το σύστημα του αγωγού σταδιακά έτοιμο για τη σύνθετη φάση του commissioning. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το δίκτυο των συνεργατών, των εργοληπτριών εταιρειών και υπεργολάβων μας, που μοιράστηκαν τις δεσμεύσεις μας σε ό,τι αφορά την ασφάλεια και τα υψηλά πρότυπα κατασκευής και που συνέβαλλαν στο να επιτευχθεί αυτό το τόσο σημαντικό ορόσημο".
      Ο Luca Schieppati, Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΡ, πρόσθεσε: "Οι επόμενοι μήνες θα είναι κομβικοί για το commissioning του αγωγού και τους προοδευτικούς ελέγχους ώστε να είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τη λειτουργία του ΤΑΡ και τις παραδόσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη τον Οκτώβριο του 2020. Παράλληλα, προετοιμαζόμαστε για την εμπορική λειτουργία του ΤΑΡ ως Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς (TSO) και ως Ανεξάρτητου Διαχειριστή Μεταφοράς (ITO). Το ταξίδι μέχρι αυτό το σημείο ήταν συναρπαστικό και ανυπομονούμε να συστήσουμε στην Ευρώπη μία νέα πηγή φυσικού αερίου μέσω μίας νέας ενεργειακής οδού, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση ενός πιο διαφοροποιημένου και ασφαλούς ενεργειακού μείγματος".
      Σε συνέχεια του commissioning στο πρώτο τμήμα του αγωγού, θα συνεχίσει η σταδιακή εισαγωγή αερίου και σε άλλα τμήματα του ΤΑΡ στην Ελλάδα κι έπειτα, κατά τους επόμενους μήνες, στην Αλβανία και την Ιταλία.
      Ως μέρος του Νότιου Διαδρόμου Φυσικού Αερίου, μία αλυσίδα αξίας ύψους 40 εκατ. δολαρίων και μήκους 3.500 χλμ. που εκτείνεται από την Κασπία Θάλασσα στην Ευρώπη, ο ΤΑΡ προσφέρει μία άμεση και οικονομικά ανταγωνιστική οδό μεταφοράς φυσικού αερίου στις χώρες της ΝΑ Ευρώπης και της ευρωπαϊκής ηπείρου συνολικά.
    • By Engineer
      Την εισαγωγή της πρώτης ποσότητας φυσικού αερίου σε ένα τμήμα 2 χλμ. του αγωγού στην Ελλάδα, μεταξύ του ποταμού Έβρου και του Σταθμού Συμπίεσης στους Κήπους, ξεκίνησε ο Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου (TAP AG), στις 25 Νοεμβρίου. Πρόκειται για την αρχική φάση της θέσης του αγωγού σε δοκιμαστική λειτουργία (commissioning), στην οποία ελέγχεται ότι η υποδομή είναι απόλυτα ασφαλής και έτοιμη για λειτουργία – σύμφωνα με τα εθνικά και διεθνή πρότυπα λειτουργίας και ασφαλείας.
      Η εισαγωγή αερίου στο σύστημα του αγωγού συνιστά ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο προς την έναρξη παραδόσεων φυσικού αερίου από το κοίτασμα του Shah Deniz II στην Ευρώπη. Η εμπορική λειτουργία του αγωγού έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2020, όταν αναμένεται ότι το σύνολο του αγωγού έως και την Ιταλία θα έχει ελεγχθεί και τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία.
      Ο Ricardo Ruiz Nuñez, Διευθυντής Λειτουργίας του TAP, δήλωσε σχετικά: "Η ασφάλεια αποτελεί την βασική μας προτεραιότητα κι έχουμε προετοιμαστεί διεξοδικά για αυτό το σημαντικό βήμα. Ξεκινήσαμε την πρώτη εισαγωγή φυσικού αερίου στο σύστημα σύμφωνα με τις δεσμεύσεις μας για την ασφάλεια, το περιβάλλον και τα πρότυπα ποιότητας που ακολουθούμε. Εφαρμόσαμε ένα στοχευμένο σχέδιο διασφάλισης ετοιμότητας (Start Up Readiness Assurance Programme) για να βεβαιώσουμε ότι όλα είναι έτοιμα για την εισαγωγή του φυσικού αερίου σε ό,τι αφορά την κατασκευή, τη θέση του αγωγού σε δοκιμαστική λειτουργία (commissioning), τις διαδικασίες έναρξης και το επιχειρηματικό σκέλος του έργου. Η εφαρμογή του σχεδίου αυτού εξασφάλισε ότι οι εργαζόμενοι του ΤΑΡ και των εργοληπτριών εταιρειών μας έχουν λάβει την κατάλληλη εκπαίδευση πριν την έναρξη αυτής της τόσο σημαντικής διαδικασίας. Και θα συνεχίσουμε να βασιζόμαστε στο σχέδιο αυτό, ενόσω θα μεταφέρουμε μεγαλύτερες ποσότητες αερίου στην Ελλάδα και δυτικότερα".
      Ο John Haynes, Διευθυντής Τεχνικού Σχεδιασμού του ΤΑΡ, είπε: "Έπειτα από τριάμισι και κάτι χρόνια από την έναρξη της κατασκευής, έπειτα από 46 εκατομμύρια ώρες εργασίας με ασφάλεια, κι έπειτα από 128 εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης χωρίς να σημειωθεί σημαντικό συμβάν, είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε το σύστημα του αγωγού σταδιακά έτοιμο για τη σύνθετη φάση του commissioning. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το δίκτυο των συνεργατών, των εργοληπτριών εταιρειών και υπεργολάβων μας, που μοιράστηκαν τις δεσμεύσεις μας σε ό,τι αφορά την ασφάλεια και τα υψηλά πρότυπα κατασκευής και που συνέβαλλαν στο να επιτευχθεί αυτό το τόσο σημαντικό ορόσημο".
      Ο Luca Schieppati, Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΡ, πρόσθεσε: "Οι επόμενοι μήνες θα είναι κομβικοί για το commissioning του αγωγού και τους προοδευτικούς ελέγχους ώστε να είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τη λειτουργία του ΤΑΡ και τις παραδόσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη τον Οκτώβριο του 2020. Παράλληλα, προετοιμαζόμαστε για την εμπορική λειτουργία του ΤΑΡ ως Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς (TSO) και ως Ανεξάρτητου Διαχειριστή Μεταφοράς (ITO). Το ταξίδι μέχρι αυτό το σημείο ήταν συναρπαστικό και ανυπομονούμε να συστήσουμε στην Ευρώπη μία νέα πηγή φυσικού αερίου μέσω μίας νέας ενεργειακής οδού, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση ενός πιο διαφοροποιημένου και ασφαλούς ενεργειακού μείγματος".
      Σε συνέχεια του commissioning στο πρώτο τμήμα του αγωγού, θα συνεχίσει η σταδιακή εισαγωγή αερίου και σε άλλα τμήματα του ΤΑΡ στην Ελλάδα κι έπειτα, κατά τους επόμενους μήνες, στην Αλβανία και την Ιταλία.
      Ως μέρος του Νότιου Διαδρόμου Φυσικού Αερίου, μία αλυσίδα αξίας ύψους 40 εκατ. δολαρίων και μήκους 3.500 χλμ. που εκτείνεται από την Κασπία Θάλασσα στην Ευρώπη, ο ΤΑΡ προσφέρει μία άμεση και οικονομικά ανταγωνιστική οδό μεταφοράς φυσικού αερίου στις χώρες της ΝΑ Ευρώπης και της ευρωπαϊκής ηπείρου συνολικά.

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.