Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Σε ΦΕΚ η ΚΥΑ για 38 σταθμούς διοδίων της Εγνατίας οδού

    Sign in to follow this  

    Την κοινή υπουργική απόφαση Τσακαλώτου-Σπίρτζη για την άμεση εγκατάσταση 18 μετωπικών σταθμών και 20 πλευρικών διοδίων στην Εγνατία Οδό υπέγραψε η κυβέρνηση.

     

    Η ΚΥΑ Τσακαλώτου-Σπίρτζη που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 29 Μάιου, αποτελεί άλλο ένα προαπαιτούμενο στις δεσμεύσεις με τους δανειστές αλλά και ένα μέσο διευκόλυνσης στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας.

     

    Να σημειωθεί ότι η εγκατάσταση διοδίων αποτελεί απαίτηση και των υποψήφιων επενδυτών, οι οποίοι είχαν διαμηνύσει στο ΤΑΙΠΕΔ, το ατελέσφορο της διαγωνιστικής διαδικασίας εάν δεν ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός με τα διόδια.

     

    Με βάση την υπουργική απόφαση, για τους μετωπικούς σταθμούς Παμβώτιδας, Μέστης, Ιεροπηγής και Ευζώνων, η λειτουργία τους προβλέπεται την 31η Αυγούστου.

     

    Για τα διόδια Σιάτιστας η 1η Νοεμβρίου και για τους σταθμούς διοδίων Θεσσαλονίκης, Ασπροβάλτας, Καβάλας και Στρυμονικού η 10η Οκτωβρίου.

     

    Για το Αρδάνιο και τους 20 πλευρικούς σταθμούς προβλέπεται η 1η Νοεμβρίου 2017.

     

    Στην Εγνατία σήμερα λειτουργούν οκτώ σταθμοί στην Τύρια (Θεσπρωτία), στο Μαλακάσι (Μέτσοβο), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης, στην Ανάληψη, στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στον Προμαχώνα Σερρών.

     

    Πηγή: Με υπογραφή Τσακαλώτου-Σπίρτζη 38 σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό | iefimerida.gr


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    μόνο 18 μετωπικοί??

    γιατί ρε παιδιά τόσο λίγοι

    έτσι παραμένει ταχείας κυκλοφορίας

     

    βάλτε καμιά κατοστή 

    ηλίθιοι!

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    και μετααα....

    θα κανουν οι αλλοι "νεο κινημα δεν πληρωνω"...

    Θα επωφεληθουν απο την δυσαρεσκεια του κοσμου...

     

    θα γινουν κυβερνηση

    και μετα θα πουν "ειναι μνημονιακη υποχρεωση"...την εκαναν οι "προηγουμενοι"

     

    υγ1

    Οταν δουν τι σημαινει "διοδια Θεσσαλονικης"

    τοτε θα ξυπνησουν απο βαθυ υπνο και καποιοι "γραφικοι" της τοπικης αυτοδιοικησης...και οχι μονον...

     

    υγ2

    τα ειχαμε συζητησει οταν εκδοθηκε το ΦΕΚ  Β 3086/14...

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    τελικά αποφάσισαν να αλλάξουν την χρήση απο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας σε διόδια ταχείας είσπραξής φόρου  

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    τελικά αποφάσισαν να αλλάξουν την χρήση απο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας σε διόδια ταχείας είσπραξής φόρου  

    xaxa

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    αρχισαν οι δικαιολογιες...τυπου.... "οχι εγω, οι προηγουμενοι..."

     

    Ο κ. Πασχαλίδης τόνισε τέλος ότι εάν ο ίδιος ήταν βουλευτής ή δήμαρχος δε θα ήταν απαραίτητο να συζητείται καν το θέμα των προτεινόμενων διοδίων. Δε θα γινόταν τα συγκεκριμένα διόδια και στη συγκεκριμένη περιοχή.

     

    εδω

     

    https://www.proininews.gr/giannis-paschalidis-gia-ta-diodia-i-epimachi-k-y-a-gia-ta-diodia-ine-tis-kyvernisis-g-papandreou/

     

     

    ΦΕΚ Β 1867/2017

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Αρχικά να πω ότι είμαι υπέρ των διοδίων . Αλλά έχουμε δίπλα μας το ιταλικό παράδειγμα . Μπαίνεις στον ΑΔ και παίρνεις κάρτα και πληρώνεις εκεί που βγαίνεις . Ετσι είναι δίκαιο . Από την άλλη το ύψος των διοδίων πρέπει να έχει διάφορες λογικές . Δηλαδή δεν μπορεί να φθείρουν την Εγνατία όλες οι νοτιοβαλκανικές και τουρκικές νταλίκες και να μην πληρώνουν τίποτα . Ούτε πρέπει να επιβαρύνεται ο πολίτης της Αμοργού για τους ΑΔ που πιθανόν να μην χρησιμοποιήσει ποτέ . 

     

    Αρα η Εγνατία από την στιγμή που δεν έχει διόδια θα πρέπει να μπουν με τεχνολογία αιχμής που θα πληρώνεις όσα χλμ κάνεις , αλλά και που θα έχουν μειώσεις για κατοίκους και συχνούς ημεδαπούς χρήστες .

     

    Η λογική των μετωπικών διοδίων είναι παρωχημένη εκτός των συνοριακών . 

     

    Υπάρχει ένα θέμα με την Θεσσαλονίκη όπου αν πληρώνεις στην έξοδο , στις επιστροφές θα γίνεται χαμός , αλλά νομίζω εκεί θα μπορούσαν να βρούν διεξόδους με περισσότερες εξόδους και άλλους τρόπους .

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

     

    υγ1

    Οταν δουν τι σημαινει "διοδια Θεσσαλονικης"

    τοτε θα ξυπνησουν απο βαθυ υπνο και καποιοι "γραφικοι" της τοπικης αυτοδιοικησης...και οχι μονον...

     

    Δηλαδή Δημήτρη?

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Απο κομβο Λαγκαδα, Δερβενι, στροφη ΤΙΤΑΝ, εως κομβο Καλοχωριου

    εκτος απο μεσω Δερβενιου,  [που εγινε  ΕΓΝΑΤΙΑ]..

    ποιον αλλον  δρομο εχουν για να να κατεβουν στην πολη τα διαφορα χωρια?? [Λητη, Λαγυνα, Μελισσοχωρι κλπ]

     

    Ακομα και οι ερχομενοι απο την  Παλαια Καβαλλας, σε ενα σημειο μπαινουν  υποχρεωτικα  στην  "ΕΓΝΑΤΙΑ"

     

    και οσοι -απο Ανατολικη Θεσσαλονικη- θελουν να συνεχισουν, μετα το  ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ -μετα την στροφη του ...θανατου-  προς Καβαλα, παλι εμπλεκονται,

     

    οπως και οσοι θελουν να πανε Σινδο..

     

    σωστο ή λαθος?

    Edited by dimitris GM

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Αρχικά να πω ότι είμαι υπέρ των διοδίων . Αλλά έχουμε δίπλα μας το ιταλικό παράδειγμα . Μπαίνεις στον ΑΔ και παίρνεις κάρτα και πληρώνεις εκεί που βγαίνεις . Ετσι είναι δίκαιο

     

    Η λογική των μετωπικών διοδίων είναι παρωχημένη εκτός των συνοριακών .

     

     

    δίκαιο και απλό και λογικό

    και αυτά που λένε ότι οι υποψήφιοι "επενδυτές" (άλλο ανέκδοτο) ζήτησαν να μπουν διόδια σίγουρα δεν ζήτησαν να μπουν μετωπικά, απλώς "διόδια"

    αλλά βλέπεις οι μάγκες στο ελλαδιστάν

    πρώτον δεν μπορούν να φτιάξουν μια "κλειστή" οδό και

    δεύτερον όλοι αυτοί οι μετωπικοί είναι "έργα" με ότι αυτό συνεπάγεται

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    το παραμύθι για την αιτιολόγηση της διασπάθισης δημόσιου χρήματος με τα έργα των "μετωπικών" συνεχίζεται

    νέα δικαιολογία από τα αποχαυνωμένα της βουλής αντί της "απαίτησης των επενδυτών" η επίκληση "μνημονιακής υποχρέωσης"

    καλά, με τον κάθε μεγαλοεργολάβο έχουν υπογράψει μνημόνια?

    και φαντάζομαι θα δώσουν -με σχετική μίζα- και τις εργολαβίες ανέγερσης και -μετά- τις εργολαβίες κατεδάφισης

    αφού, λέει, "μετά την λειτουργία των ηλεκτρονικών διοδίων οι νέοι σταθμοί θα κατεδαφιστούν (το 2018 !!!!)"

    Edited by imhotep

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.