Jump to content
  • Novatron
  • Engineer

    Όλες οι σχεδιαζόμενες προεκτάσεις του Μετρό στην Αθήνα

    Sign in to follow this  

    Όλη η Αθήνα θα διατρέχεται υπογείως από το Μετρό σύμφωνα με τον σχεδιασμό της νέας γραμμής.

    Η Γραμμή 4

    Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, η Γραμμή 4 του Μετρό Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμός-Φάρος-Μαρούσι, σχήματος «U», θα περιλαμβάνει δύο προεκτάσεις: (α) προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και (β) προς Πετρούπολη και Εθνική Οδό.

    Αποτελείται από δύο σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας.

    Έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ., περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα, Α, Β, Γ, Δ και Ε:

    Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)
    Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
    Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)
    Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,5 χλμ και 6 σταθμούς)
    Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)

    Το Α τμήμα

    μετρό

    Αναλυτικά, οι 15 από τους σταθμούς του Α τμήματος θα βρίσκονται στα εξής σημεία:

    • Ο Σταθμός Βεΐκου χωροθετείται στη συμβολή της Λεωφ. Ομορφοκκλησιάς (Βεΐκου) με την οδό Τράλλεων στον Δήμο Γαλατσίου.
    • Ο Σταθμός Γαλάτσι χωροθετείται στη συμβολή της Λεωφόρου Ομορφοκκλησιάς (Βεΐκου) και επί της συνέχειας αυτής, οδό Αγ. Γλυκερίας με την Λεωφόρο Γαλατσίου στον Δήμο Γαλατσίου.
    • Ο Σταθμός Ελικώνος χωροθετείται στη συμβολή των οδών Αγίας Γλυκερίας και Πάρνηθος στον Δήμο Αθήνας, παρά τον λόφο Ελικώνος.
    • Ο Σταθμός Κυψέλη χωροθετείται στη νοτιοανατολική πλευρά της πλατείας Κανάρη στον Δήμο Αθήνας, από την οδό Κυψέλης μέχρι την οδό Βελβενδού.
    • Ο Σταθμός Δικαστήρια χωροθετείται στα δυτικά του συμπλέγματος των πρώην κτιρίων της σχολής Ευελπίδων (κτήρια) Δικαστηρίων στον Δήμο Αθήνας, στη συμβολή των οδών Ευελπίδων και Μουστοξύδη.
    • Ο Σταθμός Αλεξάνδρας χωροθετείται στη συμβολή της Λεωφ. Αλεξάνδρας με την οδό Μουστοξύδη στον Δήμο Αθήνας.
    • Ο Σταθμός Εξάρχεια χωροθετείται επί της πλατείας Εξαρχείων, στη συμβολή των οδών Στουρνάρη και Σπ. Τρικούπη στον Δήμο Αθήνας.
    • Ο Σταθμός Ακαδημίας χωροθετείται στην οδό Ακαδημίας, μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Σίνα στον Δήμο Αθήνας. Ο Σταθμός Κολωνάκι χωροθετείται επί της πλατείας Φιλικής Εταιρείας (πλατεία Κολωνακίου) στον Δήμο Αθήνας, στη συμβολή των οδών Σκουφά, Πατριάρχου Ιωακείμ, Καψάλη, Κουμπάρη και Κανάρη.
    • Ο Σταθμός Ευαγγελισμός χωροθετείται στο πάρκο της Ριζάρη στον Δήμο Αθήνας, παράλληλα με την οδό Ριζάρη και διαγώνια σε σχέση με τον υφιστάμενο σταθμό Ευαγγελισμό της Γραμμής 3.
    • Ο Σταθμός Καισαριανή χωροθετείται στη συμβολή της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως με την Λεωφόρο Βασ. Αλεξάνδρου στον Δήμο Καισαριανής, μεταξύ των οδών Υμηττού και Τζων Κένεντυ.
    • Ο Σταθμός Πανεπιστημιούπολη χωροθετείται στον χώρο της Πανεπιστημιούπολης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας στον Δήμο Καισαριανής, βόρεια της εσωτερικής οδικής αρτηρίας.
    • Ο Σταθμός Ιλίσια χωροθετείται στη οδό Ινδού και στις πλατείες Αόρνου και Κύπρου στον Δήμο Ζωγράφου.
    • Ο Σταθμός Ζωγράφου χωροθετείται επί της πλατείας Αλεξανδρή (πλατεία Γαρδένιας) στον Δήμο Ζωγράφου, στη συμβολή των οδών Γ. Ζωγράφου και Γ’ Ορεινής Ταξιαρχίας με τη λεωφόρο Στρ. Αλεξάνδρου Παπάγου.
    • Ο Σταθμός Γουδή χωροθετείται στην πλατεία Ελευθερίας και την οδό Λοχ. Σπηλιωπούλου στον Δήμο Ζωγράφου.
    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Την υλοποίηση τριών νέων έργων τα οποία θα αναβαθμίσουν σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες στους πολίτες εξετάζει η Αττικό Μετρό σε συνεργασία με τη ΣΤΑΣΥ και το υπουργείο Υποδομών. 
      Σύμφωνα με πληροφορίες, τα νέα έργα αφορούν στην αναβάθμιση περίπου 15 συρμών της γραμμής 1 των ΗΣΑΠ με κόστος που θα κυμανθεί κοντά στα 75 εκατομμύρια ευρώ, την προμήθεια έξι ή επτά διρευματικών συρμών, οι οποίοι θα συνδέουν απευθείας το λιμάνι με το αεροδρόμιο όταν ολοκληρωθεί η επέκταση του μετρό προς τον Πειραιά και την επέκταση του αμαξοστασίου του ΤΡΑΜ στο Ελληνικό. 
      Το συνολικό κόστος για την υλοποίηση των τριών έργων αναμένεται να ανέλθει σε περίπου 180 εκατομμύρια ευρώ, καθώς εκτός από τα 75 εκατομμύρια για την αναβάθμιση των συρμών των ΗΣΑΠ, θα απαιτηθούν περίπου 80 με 90 εκατομμύρια ευρώ για την προμήθεια των διρευματικών τρένων και 10 με 15 εκατομμύρια ευρώ για την επέκταση των εγκαταστάσεων του ΤΡΑΜ στο Ελληνικό. 
      Αναβάθμιση συρμών ΗΣΑΠ
      Η συζήτηση για την αναβάθμιση περίπου 15 συρμών των ΗΣΑΠ, οι οποίοι κατασκευάστηκαν στα μέσα της δεκαετίας του 1980, έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες. Οι εργασίες αναβάθμισης είναι απαραίτητες δεδομένου ότι τα εν λόγω τρένα έχουν φτάσει στα όρια της επιχειρησιακής τους ικανότητας και αρκετά από αυτά είναι καθηλωμένα για τεχνικούς λόγους. 
      Η έργο αυτό περιλαμβάνει εργασίες αναβάθμισης σε περίπου 75 βαγόνια, καθώς ο κάθε συρμός των ΗΣΑΠ αποτελείται από πέντε ή έξι βαγόνια. Το κόστος αναμένεται να ανέλθει σε περίπου 75 εκατομμύρια ευρώ. 
      Η ολοκλήρωση του έργου θα οδηγήσει σε σημαντική ενίσχυση του διαθέσιμου στόλου των ΗΣΑΠ στη γραμμή 1 του μετρό. Από το σύνολο των 45 συρμών, μόλις 21 επιστρατεύονται καθημερινά για την εκτέλεση των δρομολογίων, ενώ δύο ακόμα είναι σε εφεδρεία σε καθημερινή βάση. 
      Προμήθεια διρευματικών τρένων
      Η αγορά νέων διρευματικών τρένων θεωρείται απαραίτητη ενόψει της ολοκλήρωσης των έργων της επέκτασης του μετρό προς τον Πειραιά. 
      Η ΣΤΑΣΥ διαθέτει επτά διρευματικούς συρμούς οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να κινούνται στο μετρό αλλά και στο υπέργειο τμήμα του δικτύου και πραγματοποιούν δύο δρομολόγια την ώρα από και προς το αεροδρόμιο.
      Όταν ολοκληρωθούν τα έργα της επέκτασης του μετρό προς τον Πειραιά, οι ανάγκες για διρευματικούς συρμούς θα αυξηθούν δεδομένου πως η γραμμή 3 θα συνδέει απευθείας το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». 
      Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι στις έως τώρα συζητήσεις που έχουν γίνει στο υπουργείο Υποδομών με την ηγεσία της Αττικό Μετρό και της ΣΤΑΣΥ, έχει εξεταστεί το ενδεχόμενο αύξησης των δρομολογίων από και προς το αεροδρόμιο από δύο σε τρία την ώρα. Για να ευοδωθεί το σενάριο αυτό απαιτείται η προμήθεια έξι ή επτά νέων διρευματικών τρένων. 
      Κατά τις ίδιες πηγές, το κόστος για κάθε συρμό ανέρχεται σε 13 εκατομμύρια ευρώ. Οι τελικές αποφάσεις σε ό,τι αφορά την αγορά νέων τρένων θα ληφθούν αφού πρώτα εκπονηθούν οι σχετικές μελέτες. 
      Επέκταση του αμαξοστασίου του ΤΡΑΜ στο Ελληνικό
      Έως το τέλος Νοεμβρίου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί από την Αττικό Μετρό η σύνταξη των τευχών δημοπράτησης για το έργο της επέκτασης του αμαξοστασίου του ΤΡΑΜ στο Ελληνικό. 
      Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, το έργο είναι απαραίτητο δεδομένου ότι εντός των επόμενων μηνών και αφού ολοκληρωθούν πρώτα οι απαραίτητες δοκιμές, θα ξεκινήσει η παραλαβή των περίπου 25 νέων συρμών του ΤΡΑΜ, οι οποίοι θα δρομολογηθούν στην επέκταση προς τον Πειραιά που είναι σχεδόν έτοιμη. 
      Για να ολοκληρωθούν τα τεύχη δημοπράτησης θα πρέπει να αποσαφηνιστεί σε ποιον φορέα ανήκει η έκταση στην οποία επιθυμεί η Αττικό Μετρό να επεκτείνει το υπάρχον αμαξοστάσιο. Αρχικά η έκταση είχε παραχωρηθεί στην Αττικό Μετρό από την Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου (ΚΕΔ), η οποία πλέον δεν υφίσταται. 
      Σύμφωνα με πληροφορίες, ο χώρος ανήκει στην Ελληνικό Α.Ε., οι μετοχές της οποίας θα μεταβιβαστούν στη Lamda Development όταν πληρωθεί η πρώτη δόση ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ. 
      Πηγές του economix αναφέρουν ότι το θέμα του αμαξοστασίου του ΤΡΑΜ θα συζητηθεί στην καθιερωμένη σύσκεψη για το Ελληνικό που πραγματοποιείται κάθε Τετάρτη υπό την εποπτεία του υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκου Παπαθανάση. Το έργο αναμένεται να έχει κόστος που θα κυμανθεί μεταξύ 10 και 15 εκατομμυρίων ευρώ.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Την υλοποίηση τριών νέων έργων τα οποία θα αναβαθμίσουν σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες στους πολίτες εξετάζει η Αττικό Μετρό σε συνεργασία με τη ΣΤΑΣΥ και το υπουργείο Υποδομών. 
      Σύμφωνα με πληροφορίες, τα νέα έργα αφορούν στην αναβάθμιση περίπου 15 συρμών της γραμμής 1 των ΗΣΑΠ με κόστος που θα κυμανθεί κοντά στα 75 εκατομμύρια ευρώ, την προμήθεια έξι ή επτά διρευματικών συρμών, οι οποίοι θα συνδέουν απευθείας το λιμάνι με το αεροδρόμιο όταν ολοκληρωθεί η επέκταση του μετρό προς τον Πειραιά και την επέκταση του αμαξοστασίου του ΤΡΑΜ στο Ελληνικό. 
      Το συνολικό κόστος για την υλοποίηση των τριών έργων αναμένεται να ανέλθει σε περίπου 180 εκατομμύρια ευρώ, καθώς εκτός από τα 75 εκατομμύρια για την αναβάθμιση των συρμών των ΗΣΑΠ, θα απαιτηθούν περίπου 80 με 90 εκατομμύρια ευρώ για την προμήθεια των διρευματικών τρένων και 10 με 15 εκατομμύρια ευρώ για την επέκταση των εγκαταστάσεων του ΤΡΑΜ στο Ελληνικό. 
      Αναβάθμιση συρμών ΗΣΑΠ
      Η συζήτηση για την αναβάθμιση περίπου 15 συρμών των ΗΣΑΠ, οι οποίοι κατασκευάστηκαν στα μέσα της δεκαετίας του 1980, έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες. Οι εργασίες αναβάθμισης είναι απαραίτητες δεδομένου ότι τα εν λόγω τρένα έχουν φτάσει στα όρια της επιχειρησιακής τους ικανότητας και αρκετά από αυτά είναι καθηλωμένα για τεχνικούς λόγους. 
      Η έργο αυτό περιλαμβάνει εργασίες αναβάθμισης σε περίπου 75 βαγόνια, καθώς ο κάθε συρμός των ΗΣΑΠ αποτελείται από πέντε ή έξι βαγόνια. Το κόστος αναμένεται να ανέλθει σε περίπου 75 εκατομμύρια ευρώ. 
      Η ολοκλήρωση του έργου θα οδηγήσει σε σημαντική ενίσχυση του διαθέσιμου στόλου των ΗΣΑΠ στη γραμμή 1 του μετρό. Από το σύνολο των 45 συρμών, μόλις 21 επιστρατεύονται καθημερινά για την εκτέλεση των δρομολογίων, ενώ δύο ακόμα είναι σε εφεδρεία σε καθημερινή βάση. 
      Προμήθεια διρευματικών τρένων
      Η αγορά νέων διρευματικών τρένων θεωρείται απαραίτητη ενόψει της ολοκλήρωσης των έργων της επέκτασης του μετρό προς τον Πειραιά. 
      Η ΣΤΑΣΥ διαθέτει επτά διρευματικούς συρμούς οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να κινούνται στο μετρό αλλά και στο υπέργειο τμήμα του δικτύου και πραγματοποιούν δύο δρομολόγια την ώρα από και προς το αεροδρόμιο.
      Όταν ολοκληρωθούν τα έργα της επέκτασης του μετρό προς τον Πειραιά, οι ανάγκες για διρευματικούς συρμούς θα αυξηθούν δεδομένου πως η γραμμή 3 θα συνδέει απευθείας το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». 
      Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι στις έως τώρα συζητήσεις που έχουν γίνει στο υπουργείο Υποδομών με την ηγεσία της Αττικό Μετρό και της ΣΤΑΣΥ, έχει εξεταστεί το ενδεχόμενο αύξησης των δρομολογίων από και προς το αεροδρόμιο από δύο σε τρία την ώρα. Για να ευοδωθεί το σενάριο αυτό απαιτείται η προμήθεια έξι ή επτά νέων διρευματικών τρένων. 
      Κατά τις ίδιες πηγές, το κόστος για κάθε συρμό ανέρχεται σε 13 εκατομμύρια ευρώ. Οι τελικές αποφάσεις σε ό,τι αφορά την αγορά νέων τρένων θα ληφθούν αφού πρώτα εκπονηθούν οι σχετικές μελέτες. 
      Επέκταση του αμαξοστασίου του ΤΡΑΜ στο Ελληνικό
      Έως το τέλος Νοεμβρίου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί από την Αττικό Μετρό η σύνταξη των τευχών δημοπράτησης για το έργο της επέκτασης του αμαξοστασίου του ΤΡΑΜ στο Ελληνικό. 
      Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, το έργο είναι απαραίτητο δεδομένου ότι εντός των επόμενων μηνών και αφού ολοκληρωθούν πρώτα οι απαραίτητες δοκιμές, θα ξεκινήσει η παραλαβή των περίπου 25 νέων συρμών του ΤΡΑΜ, οι οποίοι θα δρομολογηθούν στην επέκταση προς τον Πειραιά που είναι σχεδόν έτοιμη. 
      Για να ολοκληρωθούν τα τεύχη δημοπράτησης θα πρέπει να αποσαφηνιστεί σε ποιον φορέα ανήκει η έκταση στην οποία επιθυμεί η Αττικό Μετρό να επεκτείνει το υπάρχον αμαξοστάσιο. Αρχικά η έκταση είχε παραχωρηθεί στην Αττικό Μετρό από την Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου (ΚΕΔ), η οποία πλέον δεν υφίσταται. 
      Σύμφωνα με πληροφορίες, ο χώρος ανήκει στην Ελληνικό Α.Ε., οι μετοχές της οποίας θα μεταβιβαστούν στη Lamda Development όταν πληρωθεί η πρώτη δόση ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ. 
      Πηγές του economix αναφέρουν ότι το θέμα του αμαξοστασίου του ΤΡΑΜ θα συζητηθεί στην καθιερωμένη σύσκεψη για το Ελληνικό που πραγματοποιείται κάθε Τετάρτη υπό την εποπτεία του υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκου Παπαθανάση. Το έργο αναμένεται να έχει κόστος που θα κυμανθεί μεταξύ 10 και 15 εκατομμυρίων ευρώ.
    • By Engineer
      Ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας καθώς σύμφωνα με πληροφορίες απορρίφθηκαν από το ΣτΕ οι προσφυγές εναντίον του διαγωνισμού.
      Μετά την πρόσφατη εξέλιξη ο διαγωνισμός θα προχωρήσει κανονικά. Αρχικά θα εξετασθούν οι τεχνικές προσφορές των δύο κοινοπραξιών που έχουν προκριθεί και στη συνέχεια οι οικονομικές τους προσφορές και να αναδειχθεί ο ανάδοχος.
      Το έργο διεκδικούν οι κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και Άβαξ-Ghella-Alstom.
      Εκτείνεται από το Άλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή. 
      Η απόφαση του ΣτΕ αναμένεται να καθαρογραφεί το αμέσως επόμενο διάστημα.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας καθώς σύμφωνα με πληροφορίες απορρίφθηκαν από το ΣτΕ οι προσφυγές εναντίον του διαγωνισμού.
      Μετά την πρόσφατη εξέλιξη ο διαγωνισμός θα προχωρήσει κανονικά. Αρχικά θα εξετασθούν οι τεχνικές προσφορές των δύο κοινοπραξιών που έχουν προκριθεί και στη συνέχεια οι οικονομικές τους προσφορές και να αναδειχθεί ο ανάδοχος.
      Το έργο διεκδικούν οι κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και Άβαξ-Ghella-Alstom.
      Εκτείνεται από το Άλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή. 
      Η απόφαση του ΣτΕ αναμένεται να καθαρογραφεί το αμέσως επόμενο διάστημα.
    • By Engineer
      Τα σχολεία της πρωτεύουσας που ιδρύθηκαν με την ανακήρυξη της Αθήνας ως πρωτεύουσα του Νέου Ελληνικού Κράτους είναι στην πλειοψηφία τους εγκατεστημένα σε παραδοσιακά και εντυπωσιακά κτίρια που ακόμη και σήμερα σώζονται. Άλλα σε καλύτερη και άλλα σε χειρότερη κατάσταση, παραμένουν στις γωνιές της πόλης για να μας θυμίζουν μνήμες μιας άλλης εποχής.
      Ποια ήταν όμως αυτά;
       
      Αρσάκειο – Τοσίτσειο Σχολείο, οδός Πανεπιστημίου 47-49
       
      Δεύτερο (2ο) Γυμνάσιο Αθηνών, οδός Αχαρνών 82 και Χέυδεν
      42ο Γυμνάσιο Αθηνών, οδός Μιχαήλ Βόδα 12

      Σχολείο «Δημήτρης Πικιώνης», 14ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών-14ο Νηπιαγωγείο Αθηνών, οδός Σίνα 70
       
      Το Ή (Όγδοο) Γυμνάσιο Αθηνών, οδός Νικοπόλεως 33, Πλατεία Κολιάτσου (Σήμερα συστεγάζεται με το 8ο Λύκειο Αθηνών, το 24ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών και το 4ο Ειδικό Σχολείο.)
       
      15ο Λύκειο Αθηνών, οδός Κυψέλης 46 και Παξών

      37ο Νηπιαγωγείο Αθηνών, οδός Κύπρου 43, Πλατεία Αμερικής
      Πρότυπο Λύκειο Αναβρύτων, Λεωφόρος Κιφησίας 184 Αμαρούσιον
       
      46ο Γυμνάσιο Αθηνών, οδός Ασκληπιού 183

      Ένα παλιό κτήριο του Αρσακείου (Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία) στη συμβολή των οδών Αχαρνών και Σουμερλή

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.