Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • ΔΕΔΔΗΕ: Online δήλωση βλάβης και άμεση ενημέρωση για την αποκατάστασή της


    Τη νέα αναβαθμισμένη εφαρμογή για την online δήλωση βλάβης ηλεκτροδότησης, με δυνατότητα ενημέρωσης με sms, ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών που παρέχει για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών του.

    Αναλυτικότερα, οι καταναλωτές μπορούν επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html, είτε μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet, κ.λπ.), να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).

    Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώριση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων σχετικών πληροφοριών (αν ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κ.λπ.).

    Με την ολοκλήρωση της εισαγωγής των δεδομένων, ο χρήστης θα λάβει με sms ειδικό κωδικό για την πιστοποίηση του κινητού του (authentication pin), και ενημέρωση για την επιτυχημένη καταχώριση της αναγγελίας. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν δύο ενημερωτικά sms, ένα για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και ένα για την πλήρη αποκατάσταση της βλάβης.

    Η νέα αναβαθμισμένη υπηρεσία, εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό του ΔΕΔΔΗΕ για τη διάθεση νέων mobile εφαρμογών που θα ενισχύσουν την online εξυπηρέτηση των πελατών του, υποστηρίζοντας το μεγαλύτερο εύρος των αναγκών τους.

    online-statement.jpg


    Πηγή: https://www.deddie.gr/



    Edited by Engineer


    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Και που δηλώνεις τη βλάβη,αδιαφορούν για την επισκευή.

    Τους κυνηγάω ενα 6μήνο διότι η τάση του δικτύου πέφτει έως και τα 170V.

    Δηλώνω βλάβη και την επόμενη μέρα την έχουν σβήσει χωρίς να έρθει σε επικοινωνία κανείς.

    Να δω τώρα που έκανα καταγγελία στη ΡΑΕ εάν ενδιαφερθούν.

    Link to comment
    Share on other sites



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.