Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Ταλαιπωρίας συνέχεια για τους πολίτες

    Sign in to follow this  

    Οι ουρές που έχουν σχηματιστεί στα εκδοτήρια προκειμένου να πάρουν στα χέρια τους το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι τεράστιες ενώ παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στο σταθμό του ΗΣΑΠ στον Πειραιά αλλά και σε όλους στους σταθμούς όπου εκδίδονται ηλεκτρονικά εισιτήρια.

     

    Αυτοί που κατά κύριο λόγο ταλαιπωρούνται είναι οι κάτοχοι μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών, καθώς πρέπει να αντικαταστήσουν αυτές που έχουν με τις νέες, ηλεκτρονικού τύπου. Η διαδικασία όταν γίνεται επί τόπου στα γκισέ των εκδοτηρίων είναι χρονοβόρα και κάθε επιβάτης, προκειμένου να εξυπηρετηθεί, χρειάζεται περί τα 15 με 20 λεπτά. Το υπουργείο Μεταφορών έχει δώσει δύο επιλογές στους επιβάτες. Την απευθείας έκδοση της κάρτας και την παράδοση φακέλου σε όλα τα γκισέ των σταθμών.

     

    Όσοι επιλέξουν την πρώτη επιλογή πρέπει να εξοπλιστούν με υπομονή καθώς θα πρέπει να περιμένουν αρκετή ώρα στην ουρά. Θα πρέπει να πάνε μόνο στους σταθμούς μετρό, τραμ και ΗΣΠΑ που λειτουργεί Τερματικό Έκδοσης Καρτών (ΤΕΚ) και να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα, ένα έγγραφο που να δείχνει τον αριθμό ΑΚΜΑ τους και μία φωτογραφία. Σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος δεν έχει φωτογραφία υπάρχει η δυνατότητα να τον βγάλει ο υπάλληλος την ίδια ώρα. Όσοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο (π.χ. φοιτητές) θα πρέπει να προσκομίσουν τα απαραίτητα αποδεικτικά. Θα απαιτηθεί και ένας οχταψήφιος κωδικός ασφαλείας, τον οποίο θα γνωρίζει μόνο ο επιβάτης.

     

     

    Η δεύτερη επιλογή γλιτώνει τους ενδιαφερόμενους από την ταλαιπωρία, αλλά απαιτεί προετοιμασία. Οι κάτοχοι μηναίων καρτών πρέπει να προμηθευτούν με έναν απλό φάκελο Α4, να αναγράψουν πάνω του το ονοματεπώνυμο και την διεύθυνσή τους και να προσκομίσουν εντός αυτού τα εξής:

    Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017).

    Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ.

    Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας.

    Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr

     

    Να σημειώσουμε πως το τέταρτο βήμα είναι απλό και απαιτεί μία επίσκεψη στην ιστοσελίδα του ATH.ENA Ticket για την απόκτηση του οκταψήφιου προσωπικού κωδικού.

     

    Όταν ο φάκελος είναι έτοιμος και περιέχει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τότε οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τον παραδώσουν σε όλα τα γκισέ των σταθμών χωρίς να περιμένουν σε ουρές και η προσωποποιημένη κάρτα θα αποσταλεί στη διεύθυνση που έχει αναγραφεί στον φάκελο.

     

    Υπάρχουν τρεις διαφορετικές επιλογές φόρτισης της κάρτας. Πρώτον: μέσω των εκδοτηρίων των σταθμών, όπως γινόταν παραδοσιακά με την χάρτινη κάρτα. Δεύτερον: μέσω των ειδικών τερματικών μηχανημάτων που έχουν τοποθετηθεί σε όλους τους σταθμούς. Τρίτον: με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr.

     

    Εάν οι κάτοχοι του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ή της απρόσωπης κάρτας χάσουν το προϊόν δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να αντικατασταθεί, εν αντιθέσει με τους κατόχους της προσωποποιημένη κάρτας. Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής, δυσλειτουργίας της προσωποποιημένης κάρτας οι επιβάτες μπορούν να απευθυνθούν άμεσα στα σημεία έκδοσης για να την αντικαταστήσουν, έναντι 2 ευρώ. Μέσω του οκταψήφιου κωδικού οι υπάλληλοι των μέσω μεταφορών μπορούν να ανακτήσουν το περιεχόμενο της προηγούμενης κάρτας.

     

    Πρόσθετα εκδοτήρια για την έκδοση προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλους τους Κεντρικούς Σταθμούς που παρατηρείται μεγάλη προσέλευση έχει θέσει σε λειτουργία το υπουργείο Υποδομών και ο ΟΑΣΑ. Όπως ανακοινώθηκε, μέχρι στιγμής έχουν εκδοθεί περισσότερες από 100 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες ενώ ο ρυθμός έκδοσής τους συνεχώς αυξάνεται.

     

    Πηγή: https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/koinonia/180219/ilektroniko-eisitirio-talaiporias-synexeia-sta-gise-tou-metro


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    Δεν έχω καταλάβει τίποτα από αυτά που γίνονται.. Αν πχ έρθει κάποιος από επαρχία η τουρίστας η θέλει κάποιος να πάει μια διαδρομή και πίσω πρέπει να περάσει όλη αυτήν την αηδία με τα έγγραφα κτλ;

    Πήγα σήμερα κάτι σεμινάρια κέντρο με τον ηλεκτρικό και έβλεπα αυτές τις ουρές δεν ήξερα αν έπρεπε να τους λυπηθώ η να γελάσω

     

    Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

    Edited by ikaros13

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Πρώτη φορά εταιρία συμπεριφέρεται κατά τέτοιον τρόπο στους πελάτες της.....

    Πρώτη φορά οι πελάτες μιας εταιρίας, αντί να τη ....διαολοστείλουν, υπομένουν καρτερικά ν΄αγοράσουν το προϊόν της.....

     

    Τι να πει κανείς για την ....."τρέλα του Λολοστεφανή"!!! 

     

    Για περισσότερη ....."ενημέρωση": https://www.slang.gr/lemma/10803-ta-thelei-o-kolos-sou

    Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Εγώ πάνω από 20-30λεπτά με το ζόρι δεν αντέχω να περιμένω σε ουρά, οπότε αν δεν σταματήσει αυτός ο χαμός στα εκδοτήρια δεν πρόκειται να πάω να βγάλω κάρτα.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

     

    Δεν έχω καταλάβει τίποτα από αυτά που γίνονται.. Αν πχ έρθει κάποιος από επαρχία η τουρίστας η θέλει κάποιος να πάει μια διαδρομή και πίσω πρέπει να περάσει όλη αυτήν την αηδία με τα έγγραφα κτλ;

     

    Όλοι αυτοί που περιμένουν, έχουν είτε ετήσια κάρτα είτε μηνιαία, είτε είναι άνω των 65 (ή κάτω των 18), είτε είναι φοιτητές, είτε άνεργοι. Κοινός παρανομαστής είναι η ειδική κατηγορία που ανήκουν, επομένως τους έχουν υποχρεώσει τους δόλιους σε έκδοση προσωποποιημένης κάρτας. Όλοι οι υπόλοιποι (όπως αυτοί που βγάζουν κανονικό εισιτήριο), βγάζουν μη προσωποποιημένη, δηλαδή αυτή με τον ελάχιστο αριθμό 5 εισιτηρίων ή ημερήσιο με 4,5€ κλπ κλπ (η οποία βγαίνει ή ΘΑ βγαίνει από τα αυτόματα μηχανήματα).

    Edited by Directionless

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Εμένα με βολεύει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, καθώς στην γειτονιά μου, η κοντινότερη στάση έχει συχνά (μερικούς μήνες τώρα) χαλασμένο μηχάνημα εισιτηρίων. Επίσης βολεύει όλους αυτούς που ξεκινάνε την διαδρομή τους με λεωφορεία, και ενώ έχουν την απαίτηση να έχεις εισητήριο μέσα τους, δεν υπάρχει δυνατότητα να αποκτήσεις ένα, είτε στην είσοδο, είτε στην στάση.

    Οι τουρίστες και οι ξένοι την πρώτη φορά την πατάνε.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Αυτός ο Μαυραγάνης πάντως αλήθεια λέει. Αν διαβάσετε ( το έκανα ! ) τις 2 αποφάσεις της Αρχής , πράγματι τους είπαν ότι παραβιάζεται η ελευθερία της μετακίνησης...

    Εντ ω μεταξύ οι της "Αρχής" λένε μισή αλήθεια , καθώς ναι μεν ενέκριναν ( με υποχρέωση υποβολής όμως κι άλλων μελετών ) τελικά το καλοκαίρι την χρήση της web εισαγωγής ΑΛΛΑ η υπόλοιπη αλήθεια είναι ότι το έκαναν αφού ο ΟΑΣΑ υποχρεώθηκε να αλλάξει την διαδικασία ( νέα γνωστοποίηση ) , και περνώντας πάλι από το εκδοτήριο για την οριστική ταυτοποίηση !!!

     

    Ιδού τα αποσπάσματα από την τελευταία ( Αυγουστος ) απόφαση της "Αρχής". Και ολα αυτα για ένα ηλεκτρονικό εισιτήριο !!!!!!!!!

    H εγκριση.jpg

    Η αποδειξη οτι ο  ΟΑΣΑ ειχε ξαναζητησει web.jpg

    Η web διαδικασι που ενεκρινε η ΑΡΧΗ.jpg

    Ακομα κι ετσι θελουν κι αλλες εξηγησεις.jpg

    Η ΑΡΧΗ ΘΕΛΕΙ  ΚΙ ΑΛΛΑ !!.jpg

    Edited by avgoust

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Στην αξιοποίηση πόρων, ύψους 600.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ, για την κατασκευή νέων ειδικών προκατασκευασμένων προεξοχών σε 190 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ, προχωρά η διοίκηση του ΟΑΣΑ, με σκοπό τη βελτίωση της προσβασιμότητας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για όλους ανεξαιρέτως τους επιβάτες.
      Η διευκόλυνση των μετακινήσεων για τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ) αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον ΟΑΣΑ και στο πλαίσιο αυτό ο Οργανισμός έχει τοποθετήσει μέχρι σήμερα ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές (πλατφόρμες) σε 260 στάσεις, για την ευκολότερη επιβίβαση και αποβίβαση, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.
      Ειδικότερα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ, Νίκο Αθανασόπουλο, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ΑμεΑ, έχουν ήδη δεσμευτεί πόροι από συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ ύψους 600.000 ευρώ για να εξοπλιστούν επιπλέον 190 στάσεις με μεγάλη επιβατική κίνηση με ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές, προκειμένου να διευκολύνεται η επιβίβαση/αποβίβαση στα ΜΜΜ.
      Οι στάσεις αυτές θα βρίσκονται κυρίως γύρω από σταθμούς Μέσων Σταθερής Τροχιάς. Δεδομένου, ότι οι σταθμοί Μέσων Σταθερής Τροχιάς είναι πλήρως προσβάσιμοι στα άτομα με αναπηρία, με το έργο αυτό θα καταστεί εφικτή η δημιουργία ενός περισσότερο λειτουργικού δικτύου μετακίνησης των ΑμεΑ.
      Παράλληλα, τους τελευταίους μήνες και με ίδιους πόρους, ο ΟΑΣΑ έχει ήδη προχωρήσει στη τοποθέτηση νέων ειδικών προκατασκευασμένων προεξοχών, η οποία θα συνεχιστεί το επόμενο διάστημα.
      Η αρχή έγινε τον Σεπτέμβριο στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως στην Καισαριανή, με την τοποθέτηση πλατφόρμας μετά από αίτημα σχολείου της περιοχής για την εξυπηρέτηση των μαθητών.
      Κατόπιν αιτήματος του δήμου Καισαριανής και μετά από αυτοψία, διαπιστώθηκε ότι μπορούν να τοποθετηθούν άμεσα πλατφόρμες σε 3 στάσεις.
      Στα μέσα Δεκεμβρίου τοποθετήθηκαν προεξοχές πεζοδρομίου στις στάσεις «10η Καισαριανής» και «Παλαιό Τέρμα». Το νέο έτος θα τοποθετηθεί και επί της οδού Ευφρονίου.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στην αξιοποίηση πόρων, ύψους 600.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ, για την κατασκευή νέων ειδικών προκατασκευασμένων προεξοχών σε 190 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ, προχωρά η διοίκηση του ΟΑΣΑ, με σκοπό τη βελτίωση της προσβασιμότητας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για όλους ανεξαιρέτως τους επιβάτες.
      Η διευκόλυνση των μετακινήσεων για τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ) αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον ΟΑΣΑ και στο πλαίσιο αυτό ο Οργανισμός έχει τοποθετήσει μέχρι σήμερα ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές (πλατφόρμες) σε 260 στάσεις, για την ευκολότερη επιβίβαση και αποβίβαση, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.
      Ειδικότερα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ, Νίκο Αθανασόπουλο, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ΑμεΑ, έχουν ήδη δεσμευτεί πόροι από συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ ύψους 600.000 ευρώ για να εξοπλιστούν επιπλέον 190 στάσεις με μεγάλη επιβατική κίνηση με ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές, προκειμένου να διευκολύνεται η επιβίβαση/αποβίβαση στα ΜΜΜ.
      Οι στάσεις αυτές θα βρίσκονται κυρίως γύρω από σταθμούς Μέσων Σταθερής Τροχιάς. Δεδομένου, ότι οι σταθμοί Μέσων Σταθερής Τροχιάς είναι πλήρως προσβάσιμοι στα άτομα με αναπηρία, με το έργο αυτό θα καταστεί εφικτή η δημιουργία ενός περισσότερο λειτουργικού δικτύου μετακίνησης των ΑμεΑ.
      Παράλληλα, τους τελευταίους μήνες και με ίδιους πόρους, ο ΟΑΣΑ έχει ήδη προχωρήσει στη τοποθέτηση νέων ειδικών προκατασκευασμένων προεξοχών, η οποία θα συνεχιστεί το επόμενο διάστημα.
      Η αρχή έγινε τον Σεπτέμβριο στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως στην Καισαριανή, με την τοποθέτηση πλατφόρμας μετά από αίτημα σχολείου της περιοχής για την εξυπηρέτηση των μαθητών.
      Κατόπιν αιτήματος του δήμου Καισαριανής και μετά από αυτοψία, διαπιστώθηκε ότι μπορούν να τοποθετηθούν άμεσα πλατφόρμες σε 3 στάσεις.
      Στα μέσα Δεκεμβρίου τοποθετήθηκαν προεξοχές πεζοδρομίου στις στάσεις «10η Καισαριανής» και «Παλαιό Τέρμα». Το νέο έτος θα τοποθετηθεί και επί της οδού Ευφρονίου.
    • By Engineer
      Το Πράσινο Ταμείο,  ενέκρινε ποσό 490.000 ευρώ για τη χρηματοδότηση του νέου  Ηλεκτρονικού Περιβαλλοντικού Μητρώου  του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
      Το νέο Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο θα αποτελεί μια νέα, ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων για περιβαλλοντικές μελέτες. Στόχος είναι να επιταχύνει την εξυπηρέτηση όλων των αιτήσεων για τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις. Ταυτόχρονα, θα λειτουργεί και τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης (helpdesk).
      Η νέα πλατφόρμα, η οποία θα τεθεί σε λειτουργία εντός του 2020, θα φιλοξενηθεί στο G Cloud, σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής και θα εφαρμόσει όλες τις σύγχρονες τεχνικές ασφαλείας. Εξασφαλίζεται, έτσι, ένα σημαντικό εργαλείο για τη στήριξη των επενδύσεων στη χώρα μας, αλλά και της βιώσιμης πράσινης ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Το Πράσινο Ταμείο,  ενέκρινε ποσό 490.000 ευρώ για τη χρηματοδότηση του νέου  Ηλεκτρονικού Περιβαλλοντικού Μητρώου  του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
      Το νέο Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο θα αποτελεί μια νέα, ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων για περιβαλλοντικές μελέτες. Στόχος είναι να επιταχύνει την εξυπηρέτηση όλων των αιτήσεων για τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις. Ταυτόχρονα, θα λειτουργεί και τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης (helpdesk).
      Η νέα πλατφόρμα, η οποία θα τεθεί σε λειτουργία εντός του 2020, θα φιλοξενηθεί στο G Cloud, σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής και θα εφαρμόσει όλες τις σύγχρονες τεχνικές ασφαλείας. Εξασφαλίζεται, έτσι, ένα σημαντικό εργαλείο για τη στήριξη των επενδύσεων στη χώρα μας, αλλά και της βιώσιμης πράσινης ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια.
    • By Engineer
      Η αναθεώρηση και ο ανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού έργου με στόχο τη βελτίωση της κινητικότητας των πολιτών της Αττικής και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών, είναι στις βασικές προτεραιότητες του ΟΑΣΑ.
      Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση του Οργανισμού προχωρεί σε εκπόνηση μελέτης που θα οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές του νέου Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, η οποία και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2020.
      Η μελέτη κρίθηκε απαραίτητη, μιας και το υφιστάμενο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών είναι βασισμένο σε στοιχεία μελετών ζήτησης, μετακινήσεων και προέλευσης προορισμού, προ 15 περίπου ετών, με βάση τις τότε κοινωνικές, οικονομικές, μεταφορικές συνθήκες της Αττικής.
      H πιο πρόσφατη προσπάθεια επικαιροποίησης ολοκληρώθηκε το 2009, στο πλαίσιο του τότε εκπονηθέντος Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, που περιλάμβανε αριθμό προγραμματισμένων έργων υποδομής και σειρά προτεινομένων συγκοινωνιακών, οργανωτικών, λειτουργικών, θεσμικών μέτρων, καθώς επίσης και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.
      Ωστόσο όμως, η οικονομική κρίση ήταν ένας από τους κύριους λόγους που η πλειοψηφία από τα προτεινόμενα μέτρα δεν υλοποιήθηκε, εξαιρουμένων κυρίως των τροποποιήσεων των λεωφορειακών γραμμών για την τροφοδότηση των μέσων σταθερής τροχιάς, και της υλοποίησης των 2 μεγάλων έργων: του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής.
      Το νέο Γενικό Σχέδιο Μεταφορών, θα περιλαμβάνει προτάσεις και δράσεις για τη διαμόρφωση όλων των μεταφορικών δικτύων της Αττικής. Ταυτόχρονα θα άπτεται θεμάτων που αφορούν στην κατανομή του μεταφορικού έργου στα διαφορετικά μέσα μεταφοράς, θέματα που αφορούν στη σχέση ζήτησης μετακινήσεων και απόδοσης των δικτύων, καθώς και θέματα που αφορούν στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
      Επίσης, θα αναλύει και θα επιδιώκει την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με τη χρήση νέων φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων και την προώθηση ήπιων μορφών μετακίνησης (ποδήλατο, πεζή μετακίνηση). Θα χρησιμοποιήσει δε, το συγκοινωνιακό μοντέλο ΟΑΣΑ, για την αξιολόγηση εναλλακτικών προτάσεων για τα δίκτυα μεταφοράς και τη λειτουργία τους.

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.