Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Κίνδυνος για πλήρη κατάρρευση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής

    Sign in to follow this  

    Καταρρέουν οικονομικά οι αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας, οι διοικήσεις των οποίων προβλέπουν ότι η αρνητική πορεία θα συνεχιστεί και το 2017 παρά την εγκατάσταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

     

    Και αυτό γιατί τα μηχανήματα που τοποθετούνται την επόμενη μέρα βρίσκονται κατεστραμμένα και βανδαλισμένα, αν και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η λειτουργία τους,

     

    Όλα τα παραπάνω δημιουργούν μια αρνητική εικόνα προκαλώντας ακόμα και την παρέμβαση των Θεσμών που ζητούν την άμεση αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών και την ένταξή τους στο Υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων, προκειμένου να σταματήσουν να γεννούν υπέρογκα ελλείμματα.

     

    Μάλιστα στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μπαίνει και νέα μείωση των κρατικών επιδοτήσεων, κάτι που μπορεί να οδηγήσει στην πλήρη κατάρρευση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής.

     

    Δεν είναι τυχαίο ότι χρόνο με τον χρόνο σημειώνεται μείωση της κρατικής επιδότησης.

     

    Τα ετήσια λειτουργικά έσοδα διαμορφώνονται στα 300 εκατ. ευρώ και με βάση τον νόμο 3920/2011 η συμβολή του Δημοσίου είχε οριστεί στο 40%.

     

    Όμως για το 2016 έχει περιοριστεί στα 80 εκατ. ευρώ, κάτω από το 30%, ενώ ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο και για περαιτέρω μείωση.

     

    Εδώ ας σημειωθεί ότι σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις διαμορφώνεται στο 55%, ακόμη και στο Λονδίνο όπου οι συγκοινωνίες έχουν ιδιωτικοποιηθεί.

     

    Την ίδια στιγμή η ΟΣΥ (λεωφορεία και τρόλεϊ) έχει μειώσει στο 50% τα δρομολόγια που εκτελεί όπως προκύπτει από τα κυκλοφορούντα λεωφορεία και τις βάρδιες των εργαζομένων, όπως αυτά έχουν καταγραφεί στο πληροφοριακό σύστημα της εταιρείας.

     

    Πηγή και πλήρες άρθρο: http://www.energia.gr/article.asp?art_id=111345


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    Ένας ακόμα λόγος που πάντα αποφεύγανε οι πολίτες τα λεωφορεία ήταν για να αποφύγουν το ταξί στην επιστροφή....
    Επίσης είναι λογικό να μην χρησιμοποιούνται τα λεωφορεία σε διαδρομές που καλύπτονται από μέσα σταθερής τροχιάς....κάποια στιγμή θα μάθουν...

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Για ολα φταινε οι αλλοι.....οι κακοι πολιτες που δεν μας προτιμουν, που δεν χτυπανε εισητηριο (βγαζουμε και ενα νουμερο στην τυχη περι διαφυγοντων κερδων της ταξης των 657 δις ), η ελλειψη ανταλλακτικών (που ισχυει μεν αλλα το να βγαλεις διπαλσια λεωφορεια στο δρομο σημαινει και διπλασιασμο των εξοδων σε καυσιμα κλπ)......κλασσικη Ελληνική διοικηση.....να συμμαζέψουμε λιγο το μαγαζάκι μας παιζει?δεν λεω για μειωση μισθων (που ζηλευει και ο τραμπ) προς Θεου δεν κανουμε τετοια πραγματα εδω.....αλλα μηπως να βαζαμε και καποιους να δουλεψουν που απλα πληρωνονται? Μήπως να φερναμε πισω καποιες αποσπασεις σε αλλες υπηρεσίες παντελως ασχετες?μήπως να καναμε μεταταξεις πλεονάζοντος προσωπικού και στην θέση τους να προσλαμβάναμε αλλες ειδικότητες ( οδηγούς ,τεχνικούς) ,οπου υπαρχουν ελλείψεις?μπααααα.....ευχολόγια ,κλάψα και κυρίως μουσική επιμέλεια απο ειδικό στο θέμα.....αυτο θα κανει την διαφορά μεταξύ κερδοφορίας και λουκέτου...... 

    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Στην αξιοποίηση πόρων, ύψους 600.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ, για την κατασκευή νέων ειδικών προκατασκευασμένων προεξοχών σε 190 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ, προχωρά η διοίκηση του ΟΑΣΑ, με σκοπό τη βελτίωση της προσβασιμότητας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για όλους ανεξαιρέτως τους επιβάτες.
      Η διευκόλυνση των μετακινήσεων για τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ) αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον ΟΑΣΑ και στο πλαίσιο αυτό ο Οργανισμός έχει τοποθετήσει μέχρι σήμερα ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές (πλατφόρμες) σε 260 στάσεις, για την ευκολότερη επιβίβαση και αποβίβαση, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.
      Ειδικότερα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ, Νίκο Αθανασόπουλο, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ΑμεΑ, έχουν ήδη δεσμευτεί πόροι από συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ ύψους 600.000 ευρώ για να εξοπλιστούν επιπλέον 190 στάσεις με μεγάλη επιβατική κίνηση με ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές, προκειμένου να διευκολύνεται η επιβίβαση/αποβίβαση στα ΜΜΜ.
      Οι στάσεις αυτές θα βρίσκονται κυρίως γύρω από σταθμούς Μέσων Σταθερής Τροχιάς. Δεδομένου, ότι οι σταθμοί Μέσων Σταθερής Τροχιάς είναι πλήρως προσβάσιμοι στα άτομα με αναπηρία, με το έργο αυτό θα καταστεί εφικτή η δημιουργία ενός περισσότερο λειτουργικού δικτύου μετακίνησης των ΑμεΑ.
      Παράλληλα, τους τελευταίους μήνες και με ίδιους πόρους, ο ΟΑΣΑ έχει ήδη προχωρήσει στη τοποθέτηση νέων ειδικών προκατασκευασμένων προεξοχών, η οποία θα συνεχιστεί το επόμενο διάστημα.
      Η αρχή έγινε τον Σεπτέμβριο στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως στην Καισαριανή, με την τοποθέτηση πλατφόρμας μετά από αίτημα σχολείου της περιοχής για την εξυπηρέτηση των μαθητών.
      Κατόπιν αιτήματος του δήμου Καισαριανής και μετά από αυτοψία, διαπιστώθηκε ότι μπορούν να τοποθετηθούν άμεσα πλατφόρμες σε 3 στάσεις.
      Στα μέσα Δεκεμβρίου τοποθετήθηκαν προεξοχές πεζοδρομίου στις στάσεις «10η Καισαριανής» και «Παλαιό Τέρμα». Το νέο έτος θα τοποθετηθεί και επί της οδού Ευφρονίου.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στην αξιοποίηση πόρων, ύψους 600.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ, για την κατασκευή νέων ειδικών προκατασκευασμένων προεξοχών σε 190 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ, προχωρά η διοίκηση του ΟΑΣΑ, με σκοπό τη βελτίωση της προσβασιμότητας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για όλους ανεξαιρέτως τους επιβάτες.
      Η διευκόλυνση των μετακινήσεων για τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ) αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον ΟΑΣΑ και στο πλαίσιο αυτό ο Οργανισμός έχει τοποθετήσει μέχρι σήμερα ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές (πλατφόρμες) σε 260 στάσεις, για την ευκολότερη επιβίβαση και αποβίβαση, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.
      Ειδικότερα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ, Νίκο Αθανασόπουλο, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ΑμεΑ, έχουν ήδη δεσμευτεί πόροι από συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ ύψους 600.000 ευρώ για να εξοπλιστούν επιπλέον 190 στάσεις με μεγάλη επιβατική κίνηση με ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές, προκειμένου να διευκολύνεται η επιβίβαση/αποβίβαση στα ΜΜΜ.
      Οι στάσεις αυτές θα βρίσκονται κυρίως γύρω από σταθμούς Μέσων Σταθερής Τροχιάς. Δεδομένου, ότι οι σταθμοί Μέσων Σταθερής Τροχιάς είναι πλήρως προσβάσιμοι στα άτομα με αναπηρία, με το έργο αυτό θα καταστεί εφικτή η δημιουργία ενός περισσότερο λειτουργικού δικτύου μετακίνησης των ΑμεΑ.
      Παράλληλα, τους τελευταίους μήνες και με ίδιους πόρους, ο ΟΑΣΑ έχει ήδη προχωρήσει στη τοποθέτηση νέων ειδικών προκατασκευασμένων προεξοχών, η οποία θα συνεχιστεί το επόμενο διάστημα.
      Η αρχή έγινε τον Σεπτέμβριο στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως στην Καισαριανή, με την τοποθέτηση πλατφόρμας μετά από αίτημα σχολείου της περιοχής για την εξυπηρέτηση των μαθητών.
      Κατόπιν αιτήματος του δήμου Καισαριανής και μετά από αυτοψία, διαπιστώθηκε ότι μπορούν να τοποθετηθούν άμεσα πλατφόρμες σε 3 στάσεις.
      Στα μέσα Δεκεμβρίου τοποθετήθηκαν προεξοχές πεζοδρομίου στις στάσεις «10η Καισαριανής» και «Παλαιό Τέρμα». Το νέο έτος θα τοποθετηθεί και επί της οδού Ευφρονίου.
    • By Engineer
      Η αναθεώρηση και ο ανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού έργου με στόχο τη βελτίωση της κινητικότητας των πολιτών της Αττικής και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών, είναι στις βασικές προτεραιότητες του ΟΑΣΑ.
      Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση του Οργανισμού προχωρεί σε εκπόνηση μελέτης που θα οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές του νέου Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, η οποία και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2020.
      Η μελέτη κρίθηκε απαραίτητη, μιας και το υφιστάμενο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών είναι βασισμένο σε στοιχεία μελετών ζήτησης, μετακινήσεων και προέλευσης προορισμού, προ 15 περίπου ετών, με βάση τις τότε κοινωνικές, οικονομικές, μεταφορικές συνθήκες της Αττικής.
      H πιο πρόσφατη προσπάθεια επικαιροποίησης ολοκληρώθηκε το 2009, στο πλαίσιο του τότε εκπονηθέντος Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, που περιλάμβανε αριθμό προγραμματισμένων έργων υποδομής και σειρά προτεινομένων συγκοινωνιακών, οργανωτικών, λειτουργικών, θεσμικών μέτρων, καθώς επίσης και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.
      Ωστόσο όμως, η οικονομική κρίση ήταν ένας από τους κύριους λόγους που η πλειοψηφία από τα προτεινόμενα μέτρα δεν υλοποιήθηκε, εξαιρουμένων κυρίως των τροποποιήσεων των λεωφορειακών γραμμών για την τροφοδότηση των μέσων σταθερής τροχιάς, και της υλοποίησης των 2 μεγάλων έργων: του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής.
      Το νέο Γενικό Σχέδιο Μεταφορών, θα περιλαμβάνει προτάσεις και δράσεις για τη διαμόρφωση όλων των μεταφορικών δικτύων της Αττικής. Ταυτόχρονα θα άπτεται θεμάτων που αφορούν στην κατανομή του μεταφορικού έργου στα διαφορετικά μέσα μεταφοράς, θέματα που αφορούν στη σχέση ζήτησης μετακινήσεων και απόδοσης των δικτύων, καθώς και θέματα που αφορούν στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
      Επίσης, θα αναλύει και θα επιδιώκει την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με τη χρήση νέων φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων και την προώθηση ήπιων μορφών μετακίνησης (ποδήλατο, πεζή μετακίνηση). Θα χρησιμοποιήσει δε, το συγκοινωνιακό μοντέλο ΟΑΣΑ, για την αξιολόγηση εναλλακτικών προτάσεων για τα δίκτυα μεταφοράς και τη λειτουργία τους.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Η αναθεώρηση και ο ανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού έργου με στόχο τη βελτίωση της κινητικότητας των πολιτών της Αττικής και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών, είναι στις βασικές προτεραιότητες του ΟΑΣΑ.
      Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση του Οργανισμού προχωρεί σε εκπόνηση μελέτης που θα οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές του νέου Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, η οποία και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2020.
      Η μελέτη κρίθηκε απαραίτητη, μιας και το υφιστάμενο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών είναι βασισμένο σε στοιχεία μελετών ζήτησης, μετακινήσεων και προέλευσης προορισμού, προ 15 περίπου ετών, με βάση τις τότε κοινωνικές, οικονομικές, μεταφορικές συνθήκες της Αττικής.
      H πιο πρόσφατη προσπάθεια επικαιροποίησης ολοκληρώθηκε το 2009, στο πλαίσιο του τότε εκπονηθέντος Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, που περιλάμβανε αριθμό προγραμματισμένων έργων υποδομής και σειρά προτεινομένων συγκοινωνιακών, οργανωτικών, λειτουργικών, θεσμικών μέτρων, καθώς επίσης και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.
      Ωστόσο όμως, η οικονομική κρίση ήταν ένας από τους κύριους λόγους που η πλειοψηφία από τα προτεινόμενα μέτρα δεν υλοποιήθηκε, εξαιρουμένων κυρίως των τροποποιήσεων των λεωφορειακών γραμμών για την τροφοδότηση των μέσων σταθερής τροχιάς, και της υλοποίησης των 2 μεγάλων έργων: του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής.
      Το νέο Γενικό Σχέδιο Μεταφορών, θα περιλαμβάνει προτάσεις και δράσεις για τη διαμόρφωση όλων των μεταφορικών δικτύων της Αττικής. Ταυτόχρονα θα άπτεται θεμάτων που αφορούν στην κατανομή του μεταφορικού έργου στα διαφορετικά μέσα μεταφοράς, θέματα που αφορούν στη σχέση ζήτησης μετακινήσεων και απόδοσης των δικτύων, καθώς και θέματα που αφορούν στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
      Επίσης, θα αναλύει και θα επιδιώκει την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με τη χρήση νέων φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων και την προώθηση ήπιων μορφών μετακίνησης (ποδήλατο, πεζή μετακίνηση). Θα χρησιμοποιήσει δε, το συγκοινωνιακό μοντέλο ΟΑΣΑ, για την αξιολόγηση εναλλακτικών προτάσεων για τα δίκτυα μεταφοράς και τη λειτουργία τους.
    • By Engineer
      Τη µερίδα του λέοντος από τις αποδοχές των µισθωτών και των συνταξιούχων λαµβάνει το κράτος µε τη µορφή φόρου εισοδήµατος και ασφαλιστικών εισφορών
      Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύµφωνα µε τα στοιχεία έρευνας του Οργανισµού Οικονοµικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, το 41,9% των µεικτών αποδοχών του µέσου µισθωτού καταλήγει στα κρατικά ταµεία µε τη µορφή του φόρου εισοδήµατος, των εργοδοτικών ασφαλιστικών εισφορών και των εισφορών που επιβαρύνουν τον ίδιο τον εργαζόµενο. Την ίδια ώρα, όµως, προκύπτει ότι η άσκηση επιδοµατικής πολιτικής προκάλεσε οριακή µείωση της συνολικής επιβάρυνσης για τη µέση οικογένεια µισθωτών.

      Ειδικότερα, από τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας του ΟΟΣΑ, που φέρει τον τίτλο «Φορολογώντας τους µισθούς 2019» («Taxing Wages 2019»), προκύπτουν τα εξής:
      Η συνολική φορολογική «σφήνα» (δηλαδή το συνολικό ποσοστό που αφαιρείται για φορολογία εισοδήµατος και ασφαλιστικές εισφορές) στο εισόδηµα από µισθωτές υπηρεσίες διαµορφώθηκε το 2018 στο 40,9%. ∆ηλαδή, από τα 100 ευρώ συνολικών µεικτών αποδοχών του µισθωτού, το κράτος παρακρατεί µέσω φόρων και εισφορών τα 40,9 ευρώ και αποµένουν καθαρά στον µισθωτό 60,1 ευρώ. Η συνολική φορολογική «σφήνα» αυξήθηκε το 2018 κατά 0,15 της µονάδας, που εξηγείται κατά πάσα πιθανότητα από την κατάργηση της έκπτωσης φόρου 1,5% που γινόταν στην παρακράτηση φόρου εισοδήµατος και ίσχυσε από την 1η Ιανουαρίου 2018. Με το 40,9% η Ελλάδα βρίσκεται στην 13η υψηλότερη θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ και σηµαντικά υψηλότερα σε σχέση µε τον µέσο όρο των χωρών του Οργανισµού που βρίσκεται στο 36,1%. Τη µεγαλύτερη φορολογική «σφήνα» εµφανίζει το Βέλγιο µε 52,7% και τη χαµηλότερη η Χιλή µε µόλις 7%. Το 40,9% της Ελλάδας επιµερίζεται ως εξής: 8,1% φορολογία εισοδήµατος, 12,8% εισφορές εργαζοµένου και 20% εισφορές εργοδότη. Στην Ελλάδα οι οικογένειες µισθωτών από άποψη φορολόγησης βρίσκονται στην τρίτη χειρότερη θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ. Από τις οικογένειες µισθωτών το φορολογικό και ασφαλιστικό σύστηµα αφαιρεί το 37,9% του εισοδήµατός τους, µε µέσο όρο στον ΟΟΣΑ 26,6%. Στη µέση οικογένεια µισθωτών, δηλαδή ζευγάρι µε δύο παιδιά όπου ο ένας γονέας λαµβάνει το 100% του µέσου µισθού και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού, η συνολική φορολογική «σφήνα» διαµορφώθηκε το 2018 σε 38,4%. Θα πρέπει να σηµειωθεί ότι µε την επίδοση αυτή η Ελλάδα βρίσκεται στην 7η θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ, που έχει µέσο όρο 30,8%. Σε σχέση µε το 2017, το συνολικό φορολογικό βάρος της µέσης οικογένειας µειώθηκε κατά 0,54 της µονάδας, λόγω της παροχής χρηµατικών επιδοµάτων. Ο άγαµος µισθωτός που λαµβάνει το 167% του µέσου µισθού χάνει µέσω της φορολογίας και των ασφαλιστικών εισφορών το 46,6% των αποδοχών του. Ο άγαµος µισθωτός που λαµβάνει το 67% του µέσου µισθού χάνει µέσω φόρων και εισφορών το 30,7% των αποδοχών του. Το ζευγάρι µισθωτών που καθένας τους λαµβάνει τον µέσο µισθό χάνει µέσω φόρου εισοδήµατος και ασφαλιστικών εισφορών το 37,9% των αποδοχών του. Το ζευγάρι µισθωτών που ο ένας σύζυγος λαµβάνει το 100% του µέσου µισθού και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού χάνει µέσω των ασφαλιστικών εισφορών και της φορολογίας το 38,4% των αποδοχών του. Ζευγάρι µε δύο παιδιά που ο ένας σύζυγος λαµβάνει τον µέσο µισθό και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού χάνουν από φόρους και εισφορές 37,5% των αποδοχών του.  

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.