Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Κατάρρευση γέφυρας στον Πολύανθο Ροδόπης


    Μια δυσάρεστη έκπληξη επιφύλαξε το πρωινό της Κυριακής για διερχόμενους οδηγούς, αλλά και κατοίκους της γύρω περιοχής του Ιάσμου. Η γέφυρα του επαρχιακού οδικού δικτύου, στον ποταμό Κομψάτο, σύγχρονο κατασκεύασμα, στο ύψος του Πολυάνθου, κατέρρευσε με αποτέλεσμα η κίνηση να διεξάγεται από την παλιά παράκαμψη.

     

    FB_IMG_1505026644896-1-300x225.jpgreceived_1679799242050422-300x225.jpeg

    received_1679799198717093-169x300.jpegreceived_1679799155383764-169x300.jpeg

    Η πρωτόγνωρη για την περιοχή πτώση σημειώθηκε γύρω στις 6 και 30 σήμερα το πρωϊ και οφείλεται «μάλλον σε ολίσθηση-υποχώρηση του εδάφους»,όπως, χαρακτηριστικά, ειπώθηκε. Από την πρώτη στιγμή στο χώρο βρέθηκε κλιμάκιο της Πολιτικής Προστασίας με επικεφαλής τον προϊστάμενο της, κ. Κ. Χουβαρδά. Άγιο είχαν όσοι διήλθαν από εκεί την τελευταία, προ της κατάρρευσης, στιγμή μην μπορώντας ακόμη να πιστέψουν τι ακριβώς έχει συμβεί, ευχαριστώντας το Θεό για την τύχη «βουνό» που είχαν.

     

    received_1679799215383758-300x225.jpeg

     

    Η γέφυρα πάνω στον ποταμό Κομψάτο βρίσκεται ανάμεσα από τον Ίασμο και τον Πολύανθο στο Νομό Ροδόπης στην Θράκη. (Η λεκάνη απορροής του Κομψάτου είναι 567 τ.χ. )





    georgios_m

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Τελικά είτε είσαι κάτοικος της Ελλάδας είτε διερχόμενος, μόνο στον "άγιο" και την "τύχη βουνό" μπορείς να βασιστείς. Η συντήρηση των έργων υποδομής στην χώρα πάντα ήταν κακή, τα χρόνια της κρίσης όμως έγινε ανύπαρκτη. 

    Link to comment
    Share on other sites

    Βλέπω στα άρθρα την φωτογραφία με το μεσόβαθρο να έχει μικρή κλίση, και το κιγκλίδωμα να έχει τρείς σωλήνες:

    Βλέπω όμως και άλλα άρθρα, όπου το μεσόβαθρο έχει μεγάλη κλίση, και το κιγκλίδωμα έχει δύο σωλήνες:

     

    Όλα με ημερομηνία 10-09-2017...

    Ποιά είναι η σωστή γέφυρα;

     

     

    Κατά τα λοιπά, αν βλέπουμε την σωστή φωτογραφία, έχουμε άγρια υποσκαφή, ποιος ξέρει από ποια νεροποντή...

    Το μεσόβαθρο κουράστηκε να αψηφά την Νευτώνειο φυσική, και αποφάσισε ότι ήρθε ο καιρός να μπατάρει.

    Link to comment
    Share on other sites

    Από την φωτο

    Είναι ολοφανερο ότι  το  μεσοβαθρο εχει  μπαταρει προς τα  αριστερα

    προς τον αριστερο κλαδο της γεφυρας ο οποιος εχει μετακινηθεί και καλυπτει

    -εξαιτειας της κλισης που  πηρε το  μεσοβαθρο - ακομα και την στηριξη του δεξιου κλαδου

    της γεφυρας , με  αποτέλεσμα αυτος να  βρεθει στον αερα και να εχουμε πτωση

    από  ότι  φαινεται   είναι  υποσκαφή  δεν  υπηρχαν  πασσαλοι  .

    οι  τεχνικες  υπηρεσίες  του  υπουργείου  γιατι  δεν  συντηρουν  τις  γεφυρες 

    όλα  θελουν  συντηρηση  μετα  το  περας  της  10  ετιας  η  15  ετιας

    αλλα  και  παρακολουθηση  ,  εφόσον  το  εργο  εχει παραληφθεί  από  το  ελληνικο  δημοσιο

    οι  υπηρεσίες  τι  κανουν ;;;;  και  ας  πουμε  ότι  φταει  ο  εργολάβος  πριν  15  χρονια

    τι  εκανε  η  υπηρεσια  δεν  ενημερωσε  κανεναν ;;;

    η γεφυρα ηταν 10 ετιας καινουργια  ειχε πασσαλοστοιχια και  κεφαλοδεσμο στην θεμελιωση ;;

    και  αν ειχε πως εγινε  η  υποχωρηση ;;;

    Edited by loser
    Link to comment
    Share on other sites

    Αν η γεφυρα  ειναι τοσο παλαια οπως λενε  τοτε οι γεφυρες κατασκευαζοταν σαν δοκοι GERBER με πληρεις αρμους στα βαθρα .

    Απο εκει και περα καθε γνωμοδοτηση απο μακρια δεν προσφερει απολυτως τιποτα.Προσφατα επιθεωρησαμε μια παρομοια γεφυρα ετους αρχικης κατασκευης 1938.

    Link to comment
    Share on other sites

    σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ερτ:

    http://www.ert.gr/perifereiakoi-stathmoi/komotini/komotini-katerrefse-gefyra-tou-polyanthou/

    "Τις τελευταίες μέρες ήταν αρκετά τα παράπονα των κατοίκων προς την Τ.Α. για την κατάσταση του δρόμου. Πολλοί είχαν εκφράσει την ανησυχία τους βλέποντας στην επιφάνεια της γέφυρας να σημειώνεται ένα βαθούλωμα. Χωρίς , όμως, να τα λάβουν οι υπεύθυνοι σοβαρά υπ’  όψιν και να προβούν σε απαραίτητες κινήσεις." 

    και...

    " για πολλά χρόνια στην κοίτη του ποταμού σημειώνονται αμμοληψίες, εξορύξεις και αφαιρέσεις ποσότητας άμμου γεγονός που, όπως λένε, ίσως συνέβαλε στην ολίσθηση. Μάλιστα, η αρμόδια Επιτροπή Αμμοληψιών, απέρριψε  το 2003 αίτημα για αμμοληψία εκατοντάδων χιλιάδων κυβικών από τον ποταμό Κομψάτο στο Ν. Ροδόπης μετά από έντονες προειδοποιήσεις του τότε Προϊσταμένου της Τεχνικής Υπηρεσίας του ΟΣΕ «ότι εάν γίνουν κι άλλες αμμοληψίες, ενδέχεται να υπάρξει εκ νέου πρόβλημα στη σιδηροδρομική γέφυρα», που είχε πέσει το 1996.

    Και οι αμμοληψίες συνεχίστηκαν  

    Μετά από τις κατασκευές και την αποκατάσταση της γέφυρας, μελέτη που εκπονήθηκε  για τη διασφάλιση των υφιστάμενων γεφυρών, πρότεινε επί πλέον έργα και παρεμβάσεις, από αυτά που ήδη είχαν γίνει τα οποία δεν υλοποιήθηκαν ποτέ. Μάλιστα τα αμέσως επόμενα χρόνια, λόγω της κατασκευής της Εγνατίας Οδού  έγιναν τεράστιες ποσότητες αμμοληψιών από τον ποταμό Κομψάτο."

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.