Jump to content
  • Novatron
  • Engineer

    Μπαίνει στα επαγγελματικά ταξίδια και συνεδριακό τουρισμό η Airbnb

    Sign in to follow this  

    Οι επαγγελματίες που ταξιδεύουν για εργασία χρησιμοποιούν την Airbnb από την ίδρυσή της, όμως τα τελευταία δυο χρόνια η εταιρεία που ξεκίνησε σαν startup έχει γίνει ένας από τους βασικότερους «παίχτες» στον χώρο των επαγγελματικών ταξιδιών.

    Για κάποιον λόγο, όμως, η εικόνα αυτή δεν συνδυάζεται με τον τομέα των συνεδρίων και των εταιρικών συναντήσεων. Η Airbnb επιχειρεί να εισχωρήσει και στην κερδοφόρο βιομηχανία του συνεδριακού τουρισμού, όμως απ’ ότι φαίνεται δεν έχει κάνει βήματα προόδου.

    Αυτό είναι απορίας άξιο αν λάβει κανείς υπόψη του τον αριθμό των δωματίων και των χώρων συνάντησης που διαθέτει. Η πλατφόρμα μέσω του νέου, Airbnb for Work, επιτρέπει στους επαγγελματίες ταξιδιώτες να «φιλτράρουν» τα αποτελέσματα με βάση το αν θα ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους ή για αναψυχή.

    Ετσι, επιλέγοντας το επαγγελματικό ταξίδι θα μπορούν να βλέπουν καταχωρήσεις που σχετίζονται περισσότερο με εταιρικά ταξίδια οι οποίες μάλιστα έχουν πάρει καλές κριτικές και από άλλους επαγγελματίες για τις ανέσεις που διαθέτουν όπως το ισχυρό WiFi το εύκολο check in, ανιχνευτές καπνού κ.ά.

    Εκτός από την ταχύτερη κράτηση η κατηγορία αυτή βοηθάει όσους θέλουν να κάνουν κράτηση και σε κάτι πολύ σημαντικό όπως τα πρότυπα ασφάλειας τα οποία είναι απαραίτητα για σχεδιασμό εκδηλώσεων και επαγγελματικών συναντήσεων. Η Airbnb έχει κάνει σημαντικές βελτιώσεις στον τομέα αυτό και αναμένει στο άμεσο μέλλον να δει τα πρώτα αποτελέσματα.

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By ΝΙΚΟΣΤΡΙ
      Ενεργοποιήθηκε ήδη ο... άφαντος ως σήμερα area manager της εταιρείας, ξεκινώντας σειρά επαφών με ξενοδόχους μετά το σάλο που ξέσπασε με την επιστολή που επιβάλλει αλλαγές στις συμβάσεις. Η στάση του υπ. Τουρισμού.                                   
      Τρέχουν τώρα να «οριοθετήσουν» τη φωτιά πριν πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις οι υπεύθυνοι της ηλεκτρονικής πλατφόρμας κρατήσεων Booking.com. Μια φωτιά που άναψαν οι ίδιοι, στέλνοντας στους ξενοδόχους σε όλο τον κόσμο μια… απανταχούσα (επιστολή) με την οποία τους γνωστοποιεί αλλαγές στους όρους των μεταξύ τους συμφωνιών.
      Το σημαντικό είναι πως στην επιστολή της προς τους ξενοδόχους η Booking όρισε ως deadline την 31η Ιουλίου! Στο απόλυτο peak της καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου. Ακόμα σημαντικότερο, όμως, είναι -σύμφωνα με ξενοδοχειακές πηγές- το αποικιοκρατικού χαρακτήρα ύφος της επιστολής, όταν φθάνει στο «δια ταύτα». Κι αυτό καθώς είναι της λογικής «ή αποδέχεστε τους νέους όρους ή διακόπτεται η συνεργασία μας». Η μη… συμμόρφωση, μάλιστα, εκ μέρους των ξενοδόχων σήμαινε πρακτικά πως δεν θα έχουν τη δυνατότητα να δέχονται κρατήσεις μέσω booking.com μετά τις 20 Αυγούστου!
      Ξενοδόχοι με τους οποίους επικοινώνησε το Euro2day.gr περιέγραφαν την επιστολή με τη φράση: take it or leave it.
      Η Booking βρίσκεται πλέον σε καθεστώς άτυπης «διαχείρισης κρίσης» μετά τις αντιδράσεις των ξενοδόχων της Καραϊβικής. Σ’ αυτές ήρθε να προστεθεί η ηχηρή κίνηση του αντιπροέδρου και δ/νοντα συμβούλου του ξενοδοχειακού ομίλου Aldemar Αλέξανδρου Αγγελόπουλου να σηκώσει το γάντι και να διακόψει εκείνος τη συνεργασία με την Booking! 
      Το Euro2day.gr παρακολουθεί από την πρώτη στιγμή το θέμα και απευθύνθηκε άμεσα στον Α. Αγγελόπουλο, ζητώντας του να εξηγήσει τους λόγους και το σκεπτικό της κίνησης. Το άρθρο του δημοσιεύθηκε την Τρίτη και προκάλεσε αίσθηση. 
      Η απρόσμενα (ίσως για κάποιους) μεγάλες διαστάσεις που προσλαμβάνει το θέμα σήμανε alert στα headquarters της Booking. Σύμφωνα, μάλιστα, με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες του Euro2day.gr, ενεργοποιήθηκε ο μέχρι σήμερα άφαντος από την ελληνική αγορά area manager της πλατφόρμας κρατήσεων. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, κινείται ήδη για επαφές με βασικούς ξενοδοχειακούς παίκτες της ελληνικής αγοράς προκειμένου να κατασταλεί η… «φωτιά», πριν επεκταθεί.
      Ο διευθύνων σύμβουλος της Aldemar φέρεται να είναι ένας από αυτούς που δέχθηκαν κλήση για άμεση συνάντηση. Αλλά όχι ο μόνος. Την ίδια στιγμή, το θέμα είναι εν γνώσει του νέου υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, ο οποίος, προς το παρόν, εξετάζει τις παραμέτρους του θέματος

      View full είδηση
    • By ΝΙΚΟΣΤΡΙ
      Ενεργοποιήθηκε ήδη ο... άφαντος ως σήμερα area manager της εταιρείας, ξεκινώντας σειρά επαφών με ξενοδόχους μετά το σάλο που ξέσπασε με την επιστολή που επιβάλλει αλλαγές στις συμβάσεις. Η στάση του υπ. Τουρισμού.                                   
      Τρέχουν τώρα να «οριοθετήσουν» τη φωτιά πριν πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις οι υπεύθυνοι της ηλεκτρονικής πλατφόρμας κρατήσεων Booking.com. Μια φωτιά που άναψαν οι ίδιοι, στέλνοντας στους ξενοδόχους σε όλο τον κόσμο μια… απανταχούσα (επιστολή) με την οποία τους γνωστοποιεί αλλαγές στους όρους των μεταξύ τους συμφωνιών.
      Το σημαντικό είναι πως στην επιστολή της προς τους ξενοδόχους η Booking όρισε ως deadline την 31η Ιουλίου! Στο απόλυτο peak της καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου. Ακόμα σημαντικότερο, όμως, είναι -σύμφωνα με ξενοδοχειακές πηγές- το αποικιοκρατικού χαρακτήρα ύφος της επιστολής, όταν φθάνει στο «δια ταύτα». Κι αυτό καθώς είναι της λογικής «ή αποδέχεστε τους νέους όρους ή διακόπτεται η συνεργασία μας». Η μη… συμμόρφωση, μάλιστα, εκ μέρους των ξενοδόχων σήμαινε πρακτικά πως δεν θα έχουν τη δυνατότητα να δέχονται κρατήσεις μέσω booking.com μετά τις 20 Αυγούστου!
      Ξενοδόχοι με τους οποίους επικοινώνησε το Euro2day.gr περιέγραφαν την επιστολή με τη φράση: take it or leave it.
      Η Booking βρίσκεται πλέον σε καθεστώς άτυπης «διαχείρισης κρίσης» μετά τις αντιδράσεις των ξενοδόχων της Καραϊβικής. Σ’ αυτές ήρθε να προστεθεί η ηχηρή κίνηση του αντιπροέδρου και δ/νοντα συμβούλου του ξενοδοχειακού ομίλου Aldemar Αλέξανδρου Αγγελόπουλου να σηκώσει το γάντι και να διακόψει εκείνος τη συνεργασία με την Booking! 
      Το Euro2day.gr παρακολουθεί από την πρώτη στιγμή το θέμα και απευθύνθηκε άμεσα στον Α. Αγγελόπουλο, ζητώντας του να εξηγήσει τους λόγους και το σκεπτικό της κίνησης. Το άρθρο του δημοσιεύθηκε την Τρίτη και προκάλεσε αίσθηση. 
      Η απρόσμενα (ίσως για κάποιους) μεγάλες διαστάσεις που προσλαμβάνει το θέμα σήμανε alert στα headquarters της Booking. Σύμφωνα, μάλιστα, με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες του Euro2day.gr, ενεργοποιήθηκε ο μέχρι σήμερα άφαντος από την ελληνική αγορά area manager της πλατφόρμας κρατήσεων. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, κινείται ήδη για επαφές με βασικούς ξενοδοχειακούς παίκτες της ελληνικής αγοράς προκειμένου να κατασταλεί η… «φωτιά», πριν επεκταθεί.
      Ο διευθύνων σύμβουλος της Aldemar φέρεται να είναι ένας από αυτούς που δέχθηκαν κλήση για άμεση συνάντηση. Αλλά όχι ο μόνος. Την ίδια στιγμή, το θέμα είναι εν γνώσει του νέου υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, ο οποίος, προς το παρόν, εξετάζει τις παραμέτρους του θέματος
    • By Engineer
      Ο αριθμός των ταξιδιωτών που προσήλθε οδικώς στην χώρα μας το 2018, ανήλθε σε 8,8 εκατ , που αντιστοιχεί στο 29% από τα 30,3 εκατ. εισερχόμενους ταξιδιώτες συνολικά (πλην κρουαζιέρας).
      Αυτό αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στη νέα μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ για τις προοπτικές του εισερχόμενου οδικού τουρισμού στην Ελλάδα το 2019.
      Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου για τη φετινή χρονιά, οι οδικές αφίξεις ανήλθαν σε 536 000 μειωμένες κατά 12% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2018. Η εικόνα όμως δεν είναι ενιαία, καθώς υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανά χώρα και μεθοριακό σταθμό που καταγράφονται οι διελεύσεις των επισκεπτών. Για παράδειγμα, οι αφίξεις από την Αλβανία έχουν επανέλθει από τον Μάιο σε θετικούς ρυθμούς, ενώ από τη Βουλγαρία υπάρχει σταθερά αρνητική διψήφια μεταβολή από την αρχή του έτους.
      Επίσης, οι αφίξεις από τη Βόρεια Μακεδονία είχαν θετικό πρόσημο τον Απρίλιο και τον Ιούνιο και αρνητικό πρόσημο τους υπόλοιπους μήνες, ενώ οι αφίξεις από την Τουρκία αν και είχαν αρνητικό ξεκίνημα, επανήλθαν σε θετικούς ρυθμούς από τον Μάρτιο.
      Σύμφωνα με τη μελέτη, ένα χαρακτηριστικό των τουριστών που έρχονται οδικώς στη χώρα μας είναι η δυνατότητα που έχουν να αλλάξουν ή να επιλέξουν προορισμό την τελευταία στιγμή, χωρίς να τους απασχολούν ακυρωτικά κόστη όπως με τα αεροπορικά εισιτήρια. Ως εκ τούτου, το οικονομικό κλίμα που επικρατεί στις αντίστοιχες αγορές, είναι καθοριστικό για τις επιλογές διακοπών που θα κάνουν οι κάτοικοί τους.
      Η μελέτη εστιάζει στις μακροοικονομικές εξελίξεις των κυριότερων αγορών με οδική πρόσβαση στην Ελλάδα, καταγράφοντας τα βασικά μακροοικονομικά δεδομένα που επηρεάζουν την ταξιδιωτική συμπεριφορά: ΑΕΠ, συναλλαγματικές ισοτιμίες, Δείκτης Οικονομικού Κλίματος, Δείκτης Ανεργίας Η καταγραφή γίνεται για τις 6 μεγαλύτερες αγορές τουριστών που έρχονται οδικώς. Αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 90% των οδικών αφίξεων στην Ελλάδα και συνεισέφεραν το 11,4% των εισπράξεων του εισερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας για το 2018.
      Οι αγορές αυτές είναι βαλκανικές: Σερβία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Τουρκία, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία. Παράλληλα, για κάθε χώρα, δίνονται στοιχεία για τον εξερχόμενο τουρισμό από τη χώρα αυτή και τη συγκριτική θέση της Ελλάδας μεταξύ των διαφόρων προορισμών, αλλά και για τη σημασία της χώρας στον εισερχόμενο τουρισμό της Ελλάδας και τους κυριότερους προορισμούς που επισκέπτονται από την κάθε χώρα.
      Ειδικότερα, οι οικονομικές εξελίξεις σε Σερβία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Αλβανία και Βόρεια Μακεδονία, εμφανίζουν θετική εικόνα τα τελευταία χρόνια. Ο δείκτης ανεργίας βαίνει μειούμενος από το 2012 ή είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Τα νομίσματα της Σερβίας και της Αλβανίας έχουν ανατιμηθεί έναντι του ευρώ, μία εξέλιξη που μπορεί να επηρεάσει θετικά τη ζήτηση για διακοπές. Της Βόρειας Μακεδονίας και της Ρουμανίας παραμένουν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, ενώ το νόμισμα της Βουλγαρίας έχει κλειδωμένη ισοτιμία με το ευρώ.
      Επίσης, ο αναμενόμενος ρυθμός ανάπτυξης του ΑΕΠ για το 2019 κινείται μεταξύ 3% και 4% σε όλες τις χώρες. Παρ΄ όλα αυτά ο δείκτης του οικονομικού κλίματος, αν και είναι σταθερά σε υψηλά επίπεδα, τους τελευταίους μήνες ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις και έχει πτωτική τάση στη Σερβία, την Βουλγαρία και την Βόρεια Μακεδονία ενώ έχει σταθεροποιηθεί στην Ρουμανία.
      Εξάλλου, αρνητική είναι η εικόνα για την οικονομία της Τουρκίας, που παρουσιάζει επιδείνωση όλων των προαναφερθέντων δεικτών (υποτίμηση της τουρκικής Λίρας, σταδιακή αύξηση της ανεργίας, σημαντική επιδείνωση του οικονομικού κλίματος, αναμενόμενη πτώση του ΑΕΠ για το 2019).
      Αναφορικά με τη θέση της Ελλάδας στον εξερχόμενο τουρισμό των εξεταζόμενων αγορών το 2017, επισημαίνεται ότι σε όλες βρίσκεται στην 1η θέση των κυριότερων τουριστικών προορισμών, με εξαίρεση την αγορά της Ρουμανίας όπου έχει την 2η θέση, μετά την Ουγγαρία, διατηρώντας τις θέσεις που είχε και το 2016. Η εικόνα είναι παρόμοια όσον αφορά στους Μεσογειακούς προορισμούς, με την Ελλάδα να βρίσκεται σε όλες τις αγορές στην 1η θέση των κυριότερων προορισμών.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Ο αριθμός των ταξιδιωτών που προσήλθε οδικώς στην χώρα μας το 2018, ανήλθε σε 8,8 εκατ , που αντιστοιχεί στο 29% από τα 30,3 εκατ. εισερχόμενους ταξιδιώτες συνολικά (πλην κρουαζιέρας).
      Αυτό αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στη νέα μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ για τις προοπτικές του εισερχόμενου οδικού τουρισμού στην Ελλάδα το 2019.
      Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου για τη φετινή χρονιά, οι οδικές αφίξεις ανήλθαν σε 536 000 μειωμένες κατά 12% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2018. Η εικόνα όμως δεν είναι ενιαία, καθώς υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανά χώρα και μεθοριακό σταθμό που καταγράφονται οι διελεύσεις των επισκεπτών. Για παράδειγμα, οι αφίξεις από την Αλβανία έχουν επανέλθει από τον Μάιο σε θετικούς ρυθμούς, ενώ από τη Βουλγαρία υπάρχει σταθερά αρνητική διψήφια μεταβολή από την αρχή του έτους.
      Επίσης, οι αφίξεις από τη Βόρεια Μακεδονία είχαν θετικό πρόσημο τον Απρίλιο και τον Ιούνιο και αρνητικό πρόσημο τους υπόλοιπους μήνες, ενώ οι αφίξεις από την Τουρκία αν και είχαν αρνητικό ξεκίνημα, επανήλθαν σε θετικούς ρυθμούς από τον Μάρτιο.
      Σύμφωνα με τη μελέτη, ένα χαρακτηριστικό των τουριστών που έρχονται οδικώς στη χώρα μας είναι η δυνατότητα που έχουν να αλλάξουν ή να επιλέξουν προορισμό την τελευταία στιγμή, χωρίς να τους απασχολούν ακυρωτικά κόστη όπως με τα αεροπορικά εισιτήρια. Ως εκ τούτου, το οικονομικό κλίμα που επικρατεί στις αντίστοιχες αγορές, είναι καθοριστικό για τις επιλογές διακοπών που θα κάνουν οι κάτοικοί τους.
      Η μελέτη εστιάζει στις μακροοικονομικές εξελίξεις των κυριότερων αγορών με οδική πρόσβαση στην Ελλάδα, καταγράφοντας τα βασικά μακροοικονομικά δεδομένα που επηρεάζουν την ταξιδιωτική συμπεριφορά: ΑΕΠ, συναλλαγματικές ισοτιμίες, Δείκτης Οικονομικού Κλίματος, Δείκτης Ανεργίας Η καταγραφή γίνεται για τις 6 μεγαλύτερες αγορές τουριστών που έρχονται οδικώς. Αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 90% των οδικών αφίξεων στην Ελλάδα και συνεισέφεραν το 11,4% των εισπράξεων του εισερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας για το 2018.
      Οι αγορές αυτές είναι βαλκανικές: Σερβία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Τουρκία, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία. Παράλληλα, για κάθε χώρα, δίνονται στοιχεία για τον εξερχόμενο τουρισμό από τη χώρα αυτή και τη συγκριτική θέση της Ελλάδας μεταξύ των διαφόρων προορισμών, αλλά και για τη σημασία της χώρας στον εισερχόμενο τουρισμό της Ελλάδας και τους κυριότερους προορισμούς που επισκέπτονται από την κάθε χώρα.
      Ειδικότερα, οι οικονομικές εξελίξεις σε Σερβία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Αλβανία και Βόρεια Μακεδονία, εμφανίζουν θετική εικόνα τα τελευταία χρόνια. Ο δείκτης ανεργίας βαίνει μειούμενος από το 2012 ή είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Τα νομίσματα της Σερβίας και της Αλβανίας έχουν ανατιμηθεί έναντι του ευρώ, μία εξέλιξη που μπορεί να επηρεάσει θετικά τη ζήτηση για διακοπές. Της Βόρειας Μακεδονίας και της Ρουμανίας παραμένουν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, ενώ το νόμισμα της Βουλγαρίας έχει κλειδωμένη ισοτιμία με το ευρώ.
      Επίσης, ο αναμενόμενος ρυθμός ανάπτυξης του ΑΕΠ για το 2019 κινείται μεταξύ 3% και 4% σε όλες τις χώρες. Παρ΄ όλα αυτά ο δείκτης του οικονομικού κλίματος, αν και είναι σταθερά σε υψηλά επίπεδα, τους τελευταίους μήνες ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις και έχει πτωτική τάση στη Σερβία, την Βουλγαρία και την Βόρεια Μακεδονία ενώ έχει σταθεροποιηθεί στην Ρουμανία.
      Εξάλλου, αρνητική είναι η εικόνα για την οικονομία της Τουρκίας, που παρουσιάζει επιδείνωση όλων των προαναφερθέντων δεικτών (υποτίμηση της τουρκικής Λίρας, σταδιακή αύξηση της ανεργίας, σημαντική επιδείνωση του οικονομικού κλίματος, αναμενόμενη πτώση του ΑΕΠ για το 2019).
      Αναφορικά με τη θέση της Ελλάδας στον εξερχόμενο τουρισμό των εξεταζόμενων αγορών το 2017, επισημαίνεται ότι σε όλες βρίσκεται στην 1η θέση των κυριότερων τουριστικών προορισμών, με εξαίρεση την αγορά της Ρουμανίας όπου έχει την 2η θέση, μετά την Ουγγαρία, διατηρώντας τις θέσεις που είχε και το 2016. Η εικόνα είναι παρόμοια όσον αφορά στους Μεσογειακούς προορισμούς, με την Ελλάδα να βρίσκεται σε όλες τις αγορές στην 1η θέση των κυριότερων προορισμών.
    • By Engineer
      Αλλαγές πραγματοποίησε η Airbnb, ανταποκρινόμενη στα αιτήματα που υποβλήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών προκειμένου να ευθυγραμμίσει πλήρως τις πρακτικές και τους όρους της με τους κανόνες της ΕΕ.   Οι κύριες βελτιώσεις και αλλαγές έχουν ως εξής:   Στις αναζήτηση καταλύματος με επιλεγμένες ημερομηνίες οι χρήστες βλέπουν τη συνολική τιμή στη σελίδα αποτελεσμάτων, συμπεριλαμβανομένων όλων των εφαρμοστέων υποχρεωτικών επιβαρύνσεων και τελών (όπως χρεώσεις για υπηρεσίες και καθορισμό και τοπικοί φόροι). Δεν υπάρχουν πλέον υποχρεωτικά τέλη -έκπληξη που να εμφανίζονται στις επόμενες σελίδες· Η Airbnb κάνει διάκριση μεταξύ προσφοράς καταλύματος που διατίθεται στην αγορά από ιδιώτη και καταλύματος που διατίθεται στην αγορά από επαγγελματία· Η Airbnb παρέχει στον δικτυακό της τόπο εύκολα προσβάσιμο σύνδεσμο προς την πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών καθώς και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την επίλυση διαφορών. Η Airbnb αναθεώρησε τους όρους παροχής των υπηρεσιών της στους οποίους:   Επιπλέον   καθιστά σαφές ότι οι χρήστες μπορούν να προσφύγουν κατά της Airbnb ενώπιον των δικαστηρίων της χώρας κατοικίας· σέβεται τα βασικά νομικά δικαιώματα των χρηστών να προσφεύγουν κατά του παρόχου καταλύματος, σε περίπτωση σωματικής βλάβης ή άλλων ζημιών· δεσμεύεται να μη μεταβάλλει μονομερώς τους όρους και τις προϋποθέσεις χωρίς να ενημερώνει σαφώς τους χρήστες εκ των προτέρων τους και χωρίς να τους δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσουν τη σύμβαση. 
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.