Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Μπαίνει στα επαγγελματικά ταξίδια και συνεδριακό τουρισμό η Airbnb

    Sign in to follow this  

    Οι επαγγελματίες που ταξιδεύουν για εργασία χρησιμοποιούν την Airbnb από την ίδρυσή της, όμως τα τελευταία δυο χρόνια η εταιρεία που ξεκίνησε σαν startup έχει γίνει ένας από τους βασικότερους «παίχτες» στον χώρο των επαγγελματικών ταξιδιών.

    Για κάποιον λόγο, όμως, η εικόνα αυτή δεν συνδυάζεται με τον τομέα των συνεδρίων και των εταιρικών συναντήσεων. Η Airbnb επιχειρεί να εισχωρήσει και στην κερδοφόρο βιομηχανία του συνεδριακού τουρισμού, όμως απ’ ότι φαίνεται δεν έχει κάνει βήματα προόδου.

    Αυτό είναι απορίας άξιο αν λάβει κανείς υπόψη του τον αριθμό των δωματίων και των χώρων συνάντησης που διαθέτει. Η πλατφόρμα μέσω του νέου, Airbnb for Work, επιτρέπει στους επαγγελματίες ταξιδιώτες να «φιλτράρουν» τα αποτελέσματα με βάση το αν θα ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους ή για αναψυχή.

    Ετσι, επιλέγοντας το επαγγελματικό ταξίδι θα μπορούν να βλέπουν καταχωρήσεις που σχετίζονται περισσότερο με εταιρικά ταξίδια οι οποίες μάλιστα έχουν πάρει καλές κριτικές και από άλλους επαγγελματίες για τις ανέσεις που διαθέτουν όπως το ισχυρό WiFi το εύκολο check in, ανιχνευτές καπνού κ.ά.

    Εκτός από την ταχύτερη κράτηση η κατηγορία αυτή βοηθάει όσους θέλουν να κάνουν κράτηση και σε κάτι πολύ σημαντικό όπως τα πρότυπα ασφάλειας τα οποία είναι απαραίτητα για σχεδιασμό εκδηλώσεων και επαγγελματικών συναντήσεων. Η Airbnb έχει κάνει σημαντικές βελτιώσεις στον τομέα αυτό και αναμένει στο άμεσο μέλλον να δει τα πρώτα αποτελέσματα.

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By dimitris GM
      Tο δικαστήριο έκρινε οτι η χρήση αυτή της ιδιοκτησίας προσβάλει τον κανονισμό σύστασης της πολυκατοικίας, την πράξη σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας και τον κανονισμό σχέσεων συνιδιοκτητών, που ορίζει ότι: «1. Για κάθε αμφισβήτηση ή αμφιβολία ως προς τη σωστή και νόμιμη χρήση των οριζοντίων ιδιοκτησιών διευκρινίζεται ότι απαγορεύεται η χρήση των διαμερισμάτων ως χορευτικά κέντρα, σχολεία, ξενοδοχεία, ωδεία, χοροδιδασκαλεία ή σχολές ρυθμικής και γενικά κάθε χρήση επικίνδυνη για την ασφάλεια της οικοδομής και που ενοχλεί τους ενοίκους αυτής, προκαλεί υπερβολικό θόρυβο ή δυσοσμίες ή είναι αντίθετη στους νόμους, τις αστυνομικές διατάξεις και χρηστά ήθη ή διαταράσσει την ησυχία και την ασφάλεια των ενοίκων της οικοδομής, ή που προσβάλλει την οικογενειακή, ηθική και την κοινωνική τάξη και ευπρέπεια..».
      https://www.b2green.gr/el/post/75610/dikastiki-apofasi-vomva-sto-airbnb-dimiourgei-dedikasmeno-gia-mazikes-agoges
    • By Engineer
      Σε 1,15 δισ. ευρώ έφθασαν τα συνολικά έσοδα από τις μισθώσεις καταλυμάτων στην Ελλάδα μέσω των πλατφορμών Airbnb και HomeΑway, κατά το 12μηνο Ιουνίου 2018 – Μαΐου 2019.
      Αυτό αναφέρεται σε μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) με θέμα: «Οικονομικά στοιχεία βραχυχρόνιων μισθώσεων στην Ελλάδα, μέσω πλατφορμών Airbnb και ΗomeAway».
      Στο διάστημα αυτό, διατέθηκαν προς μίσθωση στην Ελλάδα από τις 2 πλατφόρμες 170.542 καταλύματα, εκ των οποίων τα 137.484, δηλαδή το 81%, μισθώθηκαν τουλάχιστον μια φορά. Από αυτά, τα 121.287 ήταν αυτόνομα καταλύματα, ενώ στα υπόλοιπα 16.197 υπήρχαν κοινόχρηστοι χώροι εντός του ενοικιαζόμενου καταλύματος.
      Από τα 1,15 δισ. ευρώ συνολικών εσόδων, τα 1,08 δισ. ευρώ εισπράχθηκαν από τα αυτόνομα καταλύματα. Για τα καταλύματα αυτά, η Μέση Πληρότητα ανήλθε σε 53%, η Μέση Τιμή Καταλύματος διαμορφώθηκε στα 146 ευρώ, το Ημερήσιο Έσοδο ανά Διαθέσιμο Κατάλυμα σε 77 ευρώ και το Μέσο Ετήσιο Έσοδο ανά Κατάλυμα σε 8.912 ευρώ. Ας σημειωθεί πως οι πλατφόρμες αυτές καλύπτουν μόνο ένα μέρος της αγοράς βραχυχρόνιων μισθώσεων ενώ σύμφωνα με την Euromonitor, η συνολική δαπάνη για διαμονή το 2018 εκτιμάται ότι ανήλθε σε 9,9 δισ. ευρώ.
      Επιβεβλημένη ανάγκη η ρύθμιση της αγοράς – Πολλαπλές οι επιπτώσεις εντός και εκτός τουριστικής δραστηριότητας
      Το μέγεθος και μόνο της αγοράς των βραχυχρόνιων μισθώσεων επιβάλει πλέον την ανάγκη ρύθμισής της, όπως επισημαίνει o ΣΕΤΕ, σε κάθε ευκαιρία τα τελευταία χρόνια έχοντας παρουσιάσει και παραδείγματα άλλων προορισμών, διεθνώς σε ότι αφορά τους τρόπους αντιμετώπισης. Το κρίσιμο ζητούμενο είναι οι βραχυχρόνιες μισθώσεις να μην γίνονται με τρόπο που συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό για τις επιχειρήσεις, οι οποίες λειτουργούν νόμιμα και φυσικά να μην δημιουργεί παράπλευρα αλλά σημαντικά προβλήματα στην εξεύρεση κατοικίας, στις τιμές των ενοικίων, στην εύρυθμη λειτουργία των πολυκατοικιών, των γειτονιών, αλλά και των πόλεων.
      Όπως επισημαίνεται και στη μελέτη, η μαζική μίσθωση καταλυμάτων από τουρίστες μέσω πλατφορμών όπως η Airbnb και η HomeAway, έχει πολλαπλές επιπτώσεις, τόσο εντός του πλαισίου της τουριστικής δραστηριότητας, μέσω του συχνά αθέμιτου ανταγωνισμού προς τις επιχειρήσεις αλλά και της προσέλκυσης νέων αγορών, όσο και εκτός αυτής, δημιουργώντας προβλήματα π.χ. σε πολυκατοικίες, «εκτοπίζοντας» κατοίκους από ολόκληρες περιοχές, αλλάζοντας την φυσιογνωμία περιοχών, αυξάνοντας τα ενοίκια, προκαλώντας έλλειψη στέγης σε τουριστικούς προορισμούς κ.α.
      Στη μελέτη επισημαίνεται και μια μεγάλη διαφορά της μίσθωσης μέσω Airbnb και HomeAway σε σχέση με τα ξενοδοχεία και τις επιχειρήσεις καταλυμάτων. Τα ξενοδοχεία και οι επιχειρήσεις καταλυμάτων, λειτουργούν μέσα σε ένα συγκεκριμένο, καθορισμένο χρονικό πλαίσιο κάθε χρόνο, συχνά ανάλογα με τη γεωγραφική τους θέση. Ενδεικτικά, τα ξενοδοχεία πόλεως και οι επιχειρήσεις καταλυμάτων που βρίσκονται σε πόλεις, λειτουργούν όλο το χρόνο, ενώ ξενοδοχεία και επιχειρήσεις καταλυμάτων σε νησιωτικούς προορισμούς, εξαιτίας της εποχικότητας του τουρισμού, συνηθίζουν να λειτουργούν ορισμένους μήνες. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει ένα σαφές χρονικό πλαίσιο λειτουργίας, το οποίο είναι καθορισμένο. Ενδεχομένως να υπάρχει κάποια παράταση ή σμίκρυνσή του για τα εποχιακά ξενοδοχεία, αλλά οι αποκλίσεις από τις αρχικές προαναγγελθείσες ημέρες λειτουργίας, είναι μικρές. Επιπρόσθετα, δεν προβλέπεται η μη λειτουργία μέσα στη σεζόν, δηλαδή το ξενοδοχείο ή η επιχείρηση καταλυμάτων θα λειτουργεί όλες τις ημέρες της σεζόν.
      Αντίθετα, η προσφορά καταλυμάτων μέσω των πλατφορμών Airbnb και HomeAway είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη, ανάλογα με τη ζήτηση. Επί παραδείγματι, ενδέχεται κάποιο κατάλυμα να εμφανίζεται διαθέσιμο προς μίσθωση στις πλατφόρμες για κάποια συγκεκριμένη χρονική περίοδο ή ακόμα και για ελάχιστες ημέρες, αλλά μετά να αποσύρεται από την πλατφόρμα. Αυτό κυρίως συμβαίνει, γιατί υπάρχει προσαρμογή της προσφοράς στη ζήτηση, δηλαδή σε περιόδους όπου υπάρχει μεγάλη ζήτηση (είτε εποχικά είτε για κάποιο σημαντικό έκτακτο γεγονός, πχ. αγώνες, συναυλίες, εκθέσεις) εμφανίζονται περισσότερα καταλύματα προς μίσθωση στις πλατφόρμες, ενώ σε περιόδους χαμηλής ζήτησης, πολλά αποσύρονται από την πλατφόρμα. Επίσης, μπορεί ο εκάστοτε ιδιοκτήτης να κατοικεί ο ίδιος στο εν λόγω κατάλυμα και να επιχειρεί να το εκμισθώσει σε κάποιον άλλον τις ημέρες που ο ίδιος έχει προγραμματίσει να λείπει, αποκομίζοντας έτσι ένα επιπλέον εισόδημα, χωρίς να ενδιαφέρεται για περαιτέρω μίσθωση. Για το λόγο αυτό και η μεταβολή πληρότητας μεταξύ υψηλής και χαμηλής σεζόν είναι σχετικά μικρή (από 68% τον Αύγουστο 2018 σε 41% τον Ιανουάριο 2019 σε επίπεδο χώρας).
      Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το πόσο συνυφασμένη είναι η πληρότητα και οι δείκτες εσόδων με τον εκάστοτε προορισμό. Για παράδειγμα, στην Αθήνα υπάρχει υψηλή ζήτηση, αλλά λόγω αυξημένης προσφοράς ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα καταλύματα είναι μεγάλος, οδηγώντας σε χαμηλές προσφερόμενες τιμές. Αντίθετα, σε νησιά όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, όπου τα διαθέσιμα καταλύματα είναι εκ των πραγμάτων πεπερασμένα εξαιτίας του οικοδομικού κορεσμού και το τουριστικό ‘brand’ τους ιδιαίτερα υψηλό, καταγράφεται πολύ μεγάλη πληρότητα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η ζήτηση προϋπάρχει, ενώ δεν μπορούν να υπάρξουν πολλά ακόμη καταλύματα. Ως επακόλουθο της εν λόγω εξέλιξης, οι τιμές είναι ιδιαίτερα αυξημένες, καθώς ο ανταγωνισμός περνά στους υποψήφιους μισθωτές.
      Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
    • By Engineer
      Σε 1,15 δισ. ευρώ έφθασαν τα συνολικά έσοδα από τις μισθώσεις καταλυμάτων στην Ελλάδα μέσω των πλατφορμών Airbnb και HomeΑway, κατά το 12μηνο Ιουνίου 2018 – Μαΐου 2019.
      Αυτό αναφέρεται σε μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) με θέμα: «Οικονομικά στοιχεία βραχυχρόνιων μισθώσεων στην Ελλάδα, μέσω πλατφορμών Airbnb και ΗomeAway».
      Στο διάστημα αυτό, διατέθηκαν προς μίσθωση στην Ελλάδα από τις 2 πλατφόρμες 170.542 καταλύματα, εκ των οποίων τα 137.484, δηλαδή το 81%, μισθώθηκαν τουλάχιστον μια φορά. Από αυτά, τα 121.287 ήταν αυτόνομα καταλύματα, ενώ στα υπόλοιπα 16.197 υπήρχαν κοινόχρηστοι χώροι εντός του ενοικιαζόμενου καταλύματος.
      Από τα 1,15 δισ. ευρώ συνολικών εσόδων, τα 1,08 δισ. ευρώ εισπράχθηκαν από τα αυτόνομα καταλύματα. Για τα καταλύματα αυτά, η Μέση Πληρότητα ανήλθε σε 53%, η Μέση Τιμή Καταλύματος διαμορφώθηκε στα 146 ευρώ, το Ημερήσιο Έσοδο ανά Διαθέσιμο Κατάλυμα σε 77 ευρώ και το Μέσο Ετήσιο Έσοδο ανά Κατάλυμα σε 8.912 ευρώ. Ας σημειωθεί πως οι πλατφόρμες αυτές καλύπτουν μόνο ένα μέρος της αγοράς βραχυχρόνιων μισθώσεων ενώ σύμφωνα με την Euromonitor, η συνολική δαπάνη για διαμονή το 2018 εκτιμάται ότι ανήλθε σε 9,9 δισ. ευρώ.
      Επιβεβλημένη ανάγκη η ρύθμιση της αγοράς – Πολλαπλές οι επιπτώσεις εντός και εκτός τουριστικής δραστηριότητας
      Το μέγεθος και μόνο της αγοράς των βραχυχρόνιων μισθώσεων επιβάλει πλέον την ανάγκη ρύθμισής της, όπως επισημαίνει o ΣΕΤΕ, σε κάθε ευκαιρία τα τελευταία χρόνια έχοντας παρουσιάσει και παραδείγματα άλλων προορισμών, διεθνώς σε ότι αφορά τους τρόπους αντιμετώπισης. Το κρίσιμο ζητούμενο είναι οι βραχυχρόνιες μισθώσεις να μην γίνονται με τρόπο που συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό για τις επιχειρήσεις, οι οποίες λειτουργούν νόμιμα και φυσικά να μην δημιουργεί παράπλευρα αλλά σημαντικά προβλήματα στην εξεύρεση κατοικίας, στις τιμές των ενοικίων, στην εύρυθμη λειτουργία των πολυκατοικιών, των γειτονιών, αλλά και των πόλεων.
      Όπως επισημαίνεται και στη μελέτη, η μαζική μίσθωση καταλυμάτων από τουρίστες μέσω πλατφορμών όπως η Airbnb και η HomeAway, έχει πολλαπλές επιπτώσεις, τόσο εντός του πλαισίου της τουριστικής δραστηριότητας, μέσω του συχνά αθέμιτου ανταγωνισμού προς τις επιχειρήσεις αλλά και της προσέλκυσης νέων αγορών, όσο και εκτός αυτής, δημιουργώντας προβλήματα π.χ. σε πολυκατοικίες, «εκτοπίζοντας» κατοίκους από ολόκληρες περιοχές, αλλάζοντας την φυσιογνωμία περιοχών, αυξάνοντας τα ενοίκια, προκαλώντας έλλειψη στέγης σε τουριστικούς προορισμούς κ.α.
      Στη μελέτη επισημαίνεται και μια μεγάλη διαφορά της μίσθωσης μέσω Airbnb και HomeAway σε σχέση με τα ξενοδοχεία και τις επιχειρήσεις καταλυμάτων. Τα ξενοδοχεία και οι επιχειρήσεις καταλυμάτων, λειτουργούν μέσα σε ένα συγκεκριμένο, καθορισμένο χρονικό πλαίσιο κάθε χρόνο, συχνά ανάλογα με τη γεωγραφική τους θέση. Ενδεικτικά, τα ξενοδοχεία πόλεως και οι επιχειρήσεις καταλυμάτων που βρίσκονται σε πόλεις, λειτουργούν όλο το χρόνο, ενώ ξενοδοχεία και επιχειρήσεις καταλυμάτων σε νησιωτικούς προορισμούς, εξαιτίας της εποχικότητας του τουρισμού, συνηθίζουν να λειτουργούν ορισμένους μήνες. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει ένα σαφές χρονικό πλαίσιο λειτουργίας, το οποίο είναι καθορισμένο. Ενδεχομένως να υπάρχει κάποια παράταση ή σμίκρυνσή του για τα εποχιακά ξενοδοχεία, αλλά οι αποκλίσεις από τις αρχικές προαναγγελθείσες ημέρες λειτουργίας, είναι μικρές. Επιπρόσθετα, δεν προβλέπεται η μη λειτουργία μέσα στη σεζόν, δηλαδή το ξενοδοχείο ή η επιχείρηση καταλυμάτων θα λειτουργεί όλες τις ημέρες της σεζόν.
      Αντίθετα, η προσφορά καταλυμάτων μέσω των πλατφορμών Airbnb και HomeAway είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη, ανάλογα με τη ζήτηση. Επί παραδείγματι, ενδέχεται κάποιο κατάλυμα να εμφανίζεται διαθέσιμο προς μίσθωση στις πλατφόρμες για κάποια συγκεκριμένη χρονική περίοδο ή ακόμα και για ελάχιστες ημέρες, αλλά μετά να αποσύρεται από την πλατφόρμα. Αυτό κυρίως συμβαίνει, γιατί υπάρχει προσαρμογή της προσφοράς στη ζήτηση, δηλαδή σε περιόδους όπου υπάρχει μεγάλη ζήτηση (είτε εποχικά είτε για κάποιο σημαντικό έκτακτο γεγονός, πχ. αγώνες, συναυλίες, εκθέσεις) εμφανίζονται περισσότερα καταλύματα προς μίσθωση στις πλατφόρμες, ενώ σε περιόδους χαμηλής ζήτησης, πολλά αποσύρονται από την πλατφόρμα. Επίσης, μπορεί ο εκάστοτε ιδιοκτήτης να κατοικεί ο ίδιος στο εν λόγω κατάλυμα και να επιχειρεί να το εκμισθώσει σε κάποιον άλλον τις ημέρες που ο ίδιος έχει προγραμματίσει να λείπει, αποκομίζοντας έτσι ένα επιπλέον εισόδημα, χωρίς να ενδιαφέρεται για περαιτέρω μίσθωση. Για το λόγο αυτό και η μεταβολή πληρότητας μεταξύ υψηλής και χαμηλής σεζόν είναι σχετικά μικρή (από 68% τον Αύγουστο 2018 σε 41% τον Ιανουάριο 2019 σε επίπεδο χώρας).
      Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το πόσο συνυφασμένη είναι η πληρότητα και οι δείκτες εσόδων με τον εκάστοτε προορισμό. Για παράδειγμα, στην Αθήνα υπάρχει υψηλή ζήτηση, αλλά λόγω αυξημένης προσφοράς ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα καταλύματα είναι μεγάλος, οδηγώντας σε χαμηλές προσφερόμενες τιμές. Αντίθετα, σε νησιά όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, όπου τα διαθέσιμα καταλύματα είναι εκ των πραγμάτων πεπερασμένα εξαιτίας του οικοδομικού κορεσμού και το τουριστικό ‘brand’ τους ιδιαίτερα υψηλό, καταγράφεται πολύ μεγάλη πληρότητα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η ζήτηση προϋπάρχει, ενώ δεν μπορούν να υπάρξουν πολλά ακόμη καταλύματα. Ως επακόλουθο της εν λόγω εξέλιξης, οι τιμές είναι ιδιαίτερα αυξημένες, καθώς ο ανταγωνισμός περνά στους υποψήφιους μισθωτές.
      Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

      View full είδηση
    • By Engineer
      "Ακμάζει ο τουρισμός της Ελλάδας", τιτλοφορεί σημερινή, εκτενή ανταπόκρισή της από την Αθήνα η αυστριακή εφημερίδα Wiener Zeitung, σημειώνοντας στον υπότιτλο ότι "ο ελληνικός τουριστικός κλάδος πετυχαίνει το ένα μετά το άλλο τα ρεκόρ και μετά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2019 είναι σίγουρο ότι θα πρόκειται για την καλύτερη χρονιά όλων των εποχών".
      Εισαγωγικά παρατίθενται πρόσφατα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας, σύμφωνα με τα οποία μέσα στους εννέα πρώτους μήνες εφέτος το ύψος των εσόδων από τον τουρισμό έφθασε τα 16,08 δισ. ευρώ και παρατηρητές αναμένουν πως μέχρι το τέλος της χρονιάς θα φθάσει ή και θα ξεπεράσει τα 17 δισ., έναντι των 16,1 δισ. το 2018.
      "Πρόκειται για συνεχή αύξηση στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα για έβδομη συνεχή χρονιά και αυτό με μεγάλη δυναμική, καθώς το 2012 είχαν βρεθεί στην Ελλάδα, που έχει πληθυσμό 10,7 εκατ. κατοίκους, 15,52 εκατ. τουρίστες από το εξωτερικό - χωρίς εκείνους από κρουαζιέρες - ενώ το 2018 ο αριθμός τους ανήλθε στα 30,1 εκατ.".
      Όπως επισημαίνεται στην ανταπόκριση, ανεξάρτητα από το εάν είναι οι αρχαιολογικοί χώροι, το καλό φαγητό ή η ασφάλεια, οι Αυστριακοί έχουν ανακαλύψει εδώ και πολύ καιρό την Ελλάδα ως προορισμό για τις διακοπές τους και μέσα στο 2018 έφθασαν στην Ελλάδα ακριβώς 520.814 Αυστριακοί, στους οποίους φαίνεται να άρεσε ιδιαίτερα, καθότι παρέμειναν κατά μέσο όρο για 8,7 ημέρες, κατά 1,2 ημέρες περισσότερο από ότι ο μέσος ξένος τουρίστας.
      Επιπλέον, οι Αυστριακοί ξόδεψαν στην Ελλάδα κατά μέσο όρο 698 ευρώ, ποσό που είναι κατά 34% μεγαλύτερο από εκείνο όλων των υπόλοιπων τουριστών, οι οποίοι ξοδεύουν κατά μέσο όρο 520 ευρώ.
      Τα μεγαλύτερα έσοδα προέρχονταν το 2018 από τουρίστες από χώρες της Ευρωζώνης, σε ποσοστό 45% του συνόλου, με τη "μερίδα του λέοντος" να έχουν οι Γερμανοί τουρίστες σε ποσοστό 18,9%, ενώ σε ποσοστό 25% τα έσοδα προέρχονταν από τουρίστες από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά εκτός Ευρωζώνης, και σε ποσοστό 30% από τις υπόλοιπες χώρες.
      Η εφημερίδα υπογραμμίζει το γεγονός ότι ο τουρισμός, που, όπως σημειώνει, παραδοσιακά αποτελεί έναν πυλώνα ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερη σημασία για την εθνική οικονομία, καθότι αντιπροσωπεύει ήδη το 30,9% του ελληνικού ΑΕΠ και το 25,9% του συνόλου των απασχολούμενων το 2018, με τα ανάλογα στοιχεία του 2012 να βρίσκονται αντίστοιχα, μόνον στο 16,4% του ΑΕΠ και στο 18,3% της απασχόλησης.
      Στην ανταπόκριση επισημαίνεται επίσης, ο διπλασιασμός των τουριστών στην Αθήνα μεταξύ 2012 και 2018, από 2,5 εκατ. σε 5,7 εκατ. και τονίζεται ο κεντρικός ρόλος του αεροδρομίου "Ελευθέριος Βενιζέλος" στην τόσο θεαματική ανάκαμψη της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας.
      Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, η προσφορά σε πτήσεις έχει διευρυνθεί μαζικά και με δρομολόγια χαμηλού κόστους που έχουν αντίκτυπο στους αριθμούς των αφίξεων, οι οποίες από τα 2,6 εκατ. ξένους τουρίστες το 2012, έφθασαν τα 8,1 εκατ. το 2018, αριθμός που θα είναι πολύ μεγαλύτερος, όχι μόνον εφέτος, και ήδη κατασκευάζονται νέα τερματικά επιβατών.

      View full είδηση
    • By Engineer
      "Ακμάζει ο τουρισμός της Ελλάδας", τιτλοφορεί σημερινή, εκτενή ανταπόκρισή της από την Αθήνα η αυστριακή εφημερίδα Wiener Zeitung, σημειώνοντας στον υπότιτλο ότι "ο ελληνικός τουριστικός κλάδος πετυχαίνει το ένα μετά το άλλο τα ρεκόρ και μετά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2019 είναι σίγουρο ότι θα πρόκειται για την καλύτερη χρονιά όλων των εποχών".
      Εισαγωγικά παρατίθενται πρόσφατα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας, σύμφωνα με τα οποία μέσα στους εννέα πρώτους μήνες εφέτος το ύψος των εσόδων από τον τουρισμό έφθασε τα 16,08 δισ. ευρώ και παρατηρητές αναμένουν πως μέχρι το τέλος της χρονιάς θα φθάσει ή και θα ξεπεράσει τα 17 δισ., έναντι των 16,1 δισ. το 2018.
      "Πρόκειται για συνεχή αύξηση στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα για έβδομη συνεχή χρονιά και αυτό με μεγάλη δυναμική, καθώς το 2012 είχαν βρεθεί στην Ελλάδα, που έχει πληθυσμό 10,7 εκατ. κατοίκους, 15,52 εκατ. τουρίστες από το εξωτερικό - χωρίς εκείνους από κρουαζιέρες - ενώ το 2018 ο αριθμός τους ανήλθε στα 30,1 εκατ.".
      Όπως επισημαίνεται στην ανταπόκριση, ανεξάρτητα από το εάν είναι οι αρχαιολογικοί χώροι, το καλό φαγητό ή η ασφάλεια, οι Αυστριακοί έχουν ανακαλύψει εδώ και πολύ καιρό την Ελλάδα ως προορισμό για τις διακοπές τους και μέσα στο 2018 έφθασαν στην Ελλάδα ακριβώς 520.814 Αυστριακοί, στους οποίους φαίνεται να άρεσε ιδιαίτερα, καθότι παρέμειναν κατά μέσο όρο για 8,7 ημέρες, κατά 1,2 ημέρες περισσότερο από ότι ο μέσος ξένος τουρίστας.
      Επιπλέον, οι Αυστριακοί ξόδεψαν στην Ελλάδα κατά μέσο όρο 698 ευρώ, ποσό που είναι κατά 34% μεγαλύτερο από εκείνο όλων των υπόλοιπων τουριστών, οι οποίοι ξοδεύουν κατά μέσο όρο 520 ευρώ.
      Τα μεγαλύτερα έσοδα προέρχονταν το 2018 από τουρίστες από χώρες της Ευρωζώνης, σε ποσοστό 45% του συνόλου, με τη "μερίδα του λέοντος" να έχουν οι Γερμανοί τουρίστες σε ποσοστό 18,9%, ενώ σε ποσοστό 25% τα έσοδα προέρχονταν από τουρίστες από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά εκτός Ευρωζώνης, και σε ποσοστό 30% από τις υπόλοιπες χώρες.
      Η εφημερίδα υπογραμμίζει το γεγονός ότι ο τουρισμός, που, όπως σημειώνει, παραδοσιακά αποτελεί έναν πυλώνα ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερη σημασία για την εθνική οικονομία, καθότι αντιπροσωπεύει ήδη το 30,9% του ελληνικού ΑΕΠ και το 25,9% του συνόλου των απασχολούμενων το 2018, με τα ανάλογα στοιχεία του 2012 να βρίσκονται αντίστοιχα, μόνον στο 16,4% του ΑΕΠ και στο 18,3% της απασχόλησης.
      Στην ανταπόκριση επισημαίνεται επίσης, ο διπλασιασμός των τουριστών στην Αθήνα μεταξύ 2012 και 2018, από 2,5 εκατ. σε 5,7 εκατ. και τονίζεται ο κεντρικός ρόλος του αεροδρομίου "Ελευθέριος Βενιζέλος" στην τόσο θεαματική ανάκαμψη της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας.
      Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, η προσφορά σε πτήσεις έχει διευρυνθεί μαζικά και με δρομολόγια χαμηλού κόστους που έχουν αντίκτυπο στους αριθμούς των αφίξεων, οι οποίες από τα 2,6 εκατ. ξένους τουρίστες το 2012, έφθασαν τα 8,1 εκατ. το 2018, αριθμός που θα είναι πολύ μεγαλύτερος, όχι μόνον εφέτος, και ήδη κατασκευάζονται νέα τερματικά επιβατών.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.