Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Νέα διόδια από σήμερα στο πέταλο του Μαλιακού


    Σαν να μην έφταναν οι αυξήσεις στα τιμολόγια ρεύματος, που ουσιαστικά επιβλήθηκαν εν κρυπτώ, έρχεται και η λειτουργία νέων σταθμών διοδίων στην εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο το κόστος μετακίνησης των οχημάτων μέσω του αυτοκινητοδρόμου. Ούτε λίγο ούτε πολύ, η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, μόνο για διόδια, κοστίζει πλέον 59 ευρώ!

     

    Έχει σημασία να τονιστεί ότι η έναρξη του νέου σταθμού διοδίων (μετωπικός και πλευρικοί), που τίθεται σε λειτουργία από σήμερα Δευτέρα στο γνωστό πέταλο του Μαλιακού και στη θέση Μαυρομαντήλα, ανακοινώθηκε «στα μουλωχτά» το περασμένο Σάββατο το μεσημέρι, μία μόλις ημέρα πριν τεθεί σε λειτουργία, με προφανή σκοπό να ελαχιστοποιηθούν οι αντιδράσεις!

     

    Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι τα νέα διόδια επιβάλλονται με αφορμή την απόδοση σε κυκλοφορία του τμήματος από τον ανισόπεδο κόμβο Αγ. Μαρίνας-Ράχες, που κατασκευάστηκε με χρήματα του Ελληνικού Δημοσίου και παραχωρήθηκε προς εκμετάλλευση στην εταιρία Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65).

     

    Κι αυτά όταν πριν από περίπου ένα χρόνο εκταμιεύτηκε από το Ελληνικό Δημόσιο το αστρονομικό ποσό των 896 εκατ. ευρώ (σ.σ.: σχεδόν όσα εισπράχτηκαν από τον ΕΝΦΙΑ) προς τις εταιρίες που εκμεταλλεύονται τους αυτοκινητοδρόμους για αποζημιώσεις και δημόσια συμμετοχή!

     

    Πηγή: http://www.e-typos.com/gr/ellada/article/120899/nea-diodia-apo-simera-sto-petalo-tou-maliakou/





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Θα βαζω πλην σε καθε ειδηση με προβοκατορικο χαρακτήρα.... ΒΑσικά με εχει τσαντισει το show Λαφαζανη που προσπαθει να απευθυνθει σε ατομα με IQ αμοιβαδας,,,,

    Link to comment
    Share on other sites

    1. "Η Ιόνια Οδός χρηματοδοτείται εν μέρη απο τα διόδια που πληρώνουν σήμερα οι ταξιδιώτες στην Αθηνών-Λαμίας, στους σταθμούς Αφιδνών, Θήβας και Τραγάνας τα οποία πάντως δεν προβλέπεται να μειωθούν μετά την ολοκλήρωση του νέου άξονα."

    Ο σχεδιασμός του ΕΝΦΙΑ προέβλεπε αρχικά 3,2 δις με 80% εισπραξιμότητα στα ~2,6δις.

    Link to comment
    Share on other sites

    Εγώ είμαι υπέρ της ριζικής μείωσης της φορολογίας εισοδήματος-ΦΠΑ-πάσης φύσεως χαρατσιών αλλά και υπέρ των διοδίων, αφού από κάπου πρέπει να παίρνει λεφτά το κράτος (ή ο ιδιώτης) για να προσλάβει μηχανικούς και να μας πληρώνει...

    Είναι πιο δίκαιο έτσι.

    Τώρα πάνω στη φοροκαταιγίδα που έχουμε μια αύξηση των διοδίων είναι φυσικά κακό νέο.

    Link to comment
    Share on other sites

    Σχόλιο που απευθύνεται σε όσους είναι αναγκασμένοι να ταξιδεύουν συχνά στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης -Αθηνών:

    Απο Θεσσαλονικη με προορισμό την Λαμία ή την Αθήνα η μόνη λύση είναι ο παλιός δρόμος από Λάρισα-Δομοκό-Φάρσαλα, είναι 30χιλιόμετρα λιγότερα και παρακάμπτεις 4 σταθμούς διοδίων  (τεμπών βγαίνοντας στην έξοδο για Συκούριο μετά από το στενό των Τεμπών, Πελασγίας, Κιλελέρ και τα καινούρια. Βέβαια ο δρόμος εχει στροφές και μια λωρίδα ανά κατεύθυνση στο μεγαλύτερο τμήμα του αλλά λίγη κίνηση. Σε περίπτωση δυσμενών καιρικών φαινομένων (χιόνια, ομίχλη) καλό ειναι να αποφεύγεται η χρήση του

    • Upvote 3
    Link to comment
    Share on other sites



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.