Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    ΟΑΣΑ: Σε πλήρη και κανονική λειτουργία η έκδοση προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών

    Sign in to follow this  

    Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο, με τα –μέχρι στιγμής– αποτελέσματα να αποδεικνύουν την ευρεία αποδοχή του νέου συστήματος από το επιβατικό κοινό, το οποίο αντιλαμβάνεται ότι, το εν λόγω έργο, αποτελεί τη σπουδαιότερη θετική εξέλιξη στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας εδώ και δεκαετίες.

     

    Με αφορμή επιμέρους κινητοποιήσεις εργαζομένων της γραμμής 1 (ηλεκτρικός), ο ΟΑΣΑ αποσαφηνίζει τα ακόλουθα:

     

    1. Η έκδοση προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών πραγματοποιείται κανονικά σε 31 σημεία, στα οποία συμπεριλαμβάνονται οι κεντρικοί σταθμοί του δικτύου της ΣΤΑΣΥ.

     

    Η διαδικασία που ακολουθείται είναι σύμφωνη με την άδεια της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία προβλέπει φυσική παρουσία, κατά την έκδοση, για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων.

     

    Η διάθεση των προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών ξεπέρασε σήμερα το μεσημέρι τις 1.800 και χθες τις 1.300, αποδεικνύοντας ότι το σύστημα εκδίδει κανονικά προσωποποιημένες κάρτες.

     

    2. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαβουλεύσεις με τα αρμόδια υπουργεία για τους δικαιούχους ειδικών κατηγοριών. Οι κοινωνικές πολιτικές προς όλους τους δικαιούχους (άνεργοι, ΑμΕΑ, πολύτεκνοι, κλπ.) συνεχίζονται κανονικά. Ήδη, το 54% των επιβατών ανήκουν σε ομάδα άσκησης κοινωνικής πολιτικής.

     

    3. Το νέο σύστημα, ήτοι το ηλεκτρονικό εισιτήριο και κάρτα εισάγει μια νέα τεχνολογική αντίληψη, καθώς παρέχεται η δυνατότητα επαναφόρτισης «απεριορίστων» εισιτηρίων. Συνεπώς, πρέπει να κατανοηθεί, ότι οι κάτοχοι ηλεκτρονικών καρτών και εισιτηρίων, επειδή αυτά επαναφορτίζονται, μπορούν να αποθηκεύουν τον αριθμό των ηλεκτρονικών εισιτηρίων / καρτών που αντιστοιχούν στις επιμέρους ανάγκες τους.

     

    4. Από χθες βρίσκεται στον «αέρα» η ιστοσελίδα www.athenacard.gr , η οποία παρέχει χρηστικές πληροφορίες γύρω από το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τη δυνατότητα αίτησης για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας.

     

    Παράλληλα, δίδεται η δυνατότητα επαναφόρτισης προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας, μέσω του τραπεζικού συστήματος, από το διαδίκτυο.

     

    Συνεχίζουν να λειτουργούν τα υφιστάμενα POS, που λειτουργούσαν και το προηγούμενο διάστημα. Η ποσότητα των POS θα διευρυνθεί σημαντικά το επόμενο διάστημα. Τα πλεονεκτήματα της ιστοσελίδας www.athenacard.gr.

     

    Aπό χθες (5/10/17) λειτουργεί η ιστοσελίδα www.athenacard.gr, η οποία παρέχει χρηστικές πληροφορίες γύρω από το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τη δυνατότητα αίτησης για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας.

     

    Ο επισκέπτης της ιστοσελίδας καλείται να συμπληρώσει το «Έντυπο Προσωποποίησης», στο οποίο εισάγει το ονοματεπώνυμό του, τον ΑΜΚΑ και έναν 8ψήφιο κωδικό ασφαλείας.

     

    Στη συνέχεια εκτυπώνει το έγγραφο με τον κωδικό άμεσης απόκρισης (Quick Response - QR Code) και προσέρχεται με αυτό, μαζί με τα απαραίτητα έγγραφα (επίσημο αποδεικτικό ΑΜΚΑ, αστυνομική ταυτότητα), στα εκδοτήρια για την έκδοση της κάρτας.

     

    Με το νέο σύστημα, η έκδοση της προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας γίνεται μια φορά και για την επαναφόρτισή της, ο κάτοχος μπορεί να χρησιμοποιήσει εναλλακτικά, είτε τα Τερματικά Έκδοσης Καρτών, είτε την ιστοσελίδα www.athenacard.gr, αποφεύγοντας τις ουρές στα εκδοτήρια. Ειδικότερα, τα πλεονεκτήματα είναι τα ακόλουθα:

     

    - Μείωση του χρόνου αναμονής στο εκδοτήριο για την καταχώρηση των στοιχείων,

     

    - Δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα,

     

    - Στην περίπτωση αγοράς προϊόντων κομίστρου, μέσω διαδικτύου, αποφεύγεται η αναμονή στο εκδοτήριο, αφού η φόρτωση του κομίστρου στη κάρτα μπορεί να γίνει σε έναν από τους αυτόματους πωλητές.

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/metafores/astikes/item/43130-oasa-se-pliri-kai-kanoniki-leitourgia-i-ekdosi-prosopopoiimenon-ilektronikon-karton


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο...

     

    Η διαδικασία που ακολουθείται είναι σύμφωνη με την άδεια της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία προβλέπει φυσική παρουσία, κατά την έκδοση, για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων.

    ...

     

    ...Ειδικότερα, τα πλεονεκτήματα είναι τα ακόλουθα:

     

    - Μείωση του χρόνου αναμονής στο εκδοτήριο για την καταχώρηση των στοιχείων,

    ...

     

     

    Και η συνέχεια έχει ως εξής ( αντιγράφω δημοσίευμα 12-10-2017 από http://www.enikos.gr/society/539905/afta-einai-ta-metra-pou-apofasistikan-gia-to-ilektroniko-eisitiri )

     

     

    << ...Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, οι κάτοχοι των σημερινών καρτών να υποβάλουν έναν ανοιχτό φάκελο, ο οποίος θα περιέχει μια φωτογραφία τους, φωτοτυπία της υπάρχουσας κάρτας, έγγραφο που αποδεικνύει τον ΑΜΚΑ τους και έναν οκταψήφιο κωδικό, ο οποίος είναι απαραίτητος σε περίπτωση που χαθεί η κάρτα.

     

    Στον φάκελο, όπως σημειώνεται, θα αναγράφεται το όνομα και η διεύθυνση των κατόχων.

     

    Οι φάκελοι θα συγκεντρώνονται σε σημεία όπου υπάρχουν τερματικά έκδοσης καρτών και κατά τη διάρκεια της νύχτας, εργαζόμενοι του αναδόχου μαζί με υπαλλήλους του ΟΑΣΑ θα εκδίδουν τις νέες ηλεκτρονικές κάρτες... >>

     

     

     

     

    Κατά τα λοιπά με προσωπικά στοιχεία συνοδευόμενα από φωτογραφίες του "υπόπτου" μέσα σε "ανοικτούς φακέλους" φροντίζουμε τα "προσωπικά σας δεδομένα".

     

    Μην ανησυχείτε όμως διότι έχουμε λάβει και τις ευλογίες της ΑΠΔΠΧ και θα τα διασφαλίσουμε.

     

    :(:(:(

    Edited by CybEng

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Η αναθεώρηση και ο ανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού έργου με στόχο τη βελτίωση της κινητικότητας των πολιτών της Αττικής και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών, είναι στις βασικές προτεραιότητες του ΟΑΣΑ.
      Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση του Οργανισμού προχωρεί σε εκπόνηση μελέτης που θα οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές του νέου Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, η οποία και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2020.
      Η μελέτη κρίθηκε απαραίτητη, μιας και το υφιστάμενο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών είναι βασισμένο σε στοιχεία μελετών ζήτησης, μετακινήσεων και προέλευσης προορισμού, προ 15 περίπου ετών, με βάση τις τότε κοινωνικές, οικονομικές, μεταφορικές συνθήκες της Αττικής.
      H πιο πρόσφατη προσπάθεια επικαιροποίησης ολοκληρώθηκε το 2009, στο πλαίσιο του τότε εκπονηθέντος Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, που περιλάμβανε αριθμό προγραμματισμένων έργων υποδομής και σειρά προτεινομένων συγκοινωνιακών, οργανωτικών, λειτουργικών, θεσμικών μέτρων, καθώς επίσης και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.
      Ωστόσο όμως, η οικονομική κρίση ήταν ένας από τους κύριους λόγους που η πλειοψηφία από τα προτεινόμενα μέτρα δεν υλοποιήθηκε, εξαιρουμένων κυρίως των τροποποιήσεων των λεωφορειακών γραμμών για την τροφοδότηση των μέσων σταθερής τροχιάς, και της υλοποίησης των 2 μεγάλων έργων: του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής.
      Το νέο Γενικό Σχέδιο Μεταφορών, θα περιλαμβάνει προτάσεις και δράσεις για τη διαμόρφωση όλων των μεταφορικών δικτύων της Αττικής. Ταυτόχρονα θα άπτεται θεμάτων που αφορούν στην κατανομή του μεταφορικού έργου στα διαφορετικά μέσα μεταφοράς, θέματα που αφορούν στη σχέση ζήτησης μετακινήσεων και απόδοσης των δικτύων, καθώς και θέματα που αφορούν στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
      Επίσης, θα αναλύει και θα επιδιώκει την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με τη χρήση νέων φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων και την προώθηση ήπιων μορφών μετακίνησης (ποδήλατο, πεζή μετακίνηση). Θα χρησιμοποιήσει δε, το συγκοινωνιακό μοντέλο ΟΑΣΑ, για την αξιολόγηση εναλλακτικών προτάσεων για τα δίκτυα μεταφοράς και τη λειτουργία τους.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Η αναθεώρηση και ο ανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού έργου με στόχο τη βελτίωση της κινητικότητας των πολιτών της Αττικής και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών, είναι στις βασικές προτεραιότητες του ΟΑΣΑ.
      Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση του Οργανισμού προχωρεί σε εκπόνηση μελέτης που θα οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές του νέου Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, η οποία και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2020.
      Η μελέτη κρίθηκε απαραίτητη, μιας και το υφιστάμενο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών είναι βασισμένο σε στοιχεία μελετών ζήτησης, μετακινήσεων και προέλευσης προορισμού, προ 15 περίπου ετών, με βάση τις τότε κοινωνικές, οικονομικές, μεταφορικές συνθήκες της Αττικής.
      H πιο πρόσφατη προσπάθεια επικαιροποίησης ολοκληρώθηκε το 2009, στο πλαίσιο του τότε εκπονηθέντος Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, που περιλάμβανε αριθμό προγραμματισμένων έργων υποδομής και σειρά προτεινομένων συγκοινωνιακών, οργανωτικών, λειτουργικών, θεσμικών μέτρων, καθώς επίσης και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.
      Ωστόσο όμως, η οικονομική κρίση ήταν ένας από τους κύριους λόγους που η πλειοψηφία από τα προτεινόμενα μέτρα δεν υλοποιήθηκε, εξαιρουμένων κυρίως των τροποποιήσεων των λεωφορειακών γραμμών για την τροφοδότηση των μέσων σταθερής τροχιάς, και της υλοποίησης των 2 μεγάλων έργων: του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής.
      Το νέο Γενικό Σχέδιο Μεταφορών, θα περιλαμβάνει προτάσεις και δράσεις για τη διαμόρφωση όλων των μεταφορικών δικτύων της Αττικής. Ταυτόχρονα θα άπτεται θεμάτων που αφορούν στην κατανομή του μεταφορικού έργου στα διαφορετικά μέσα μεταφοράς, θέματα που αφορούν στη σχέση ζήτησης μετακινήσεων και απόδοσης των δικτύων, καθώς και θέματα που αφορούν στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
      Επίσης, θα αναλύει και θα επιδιώκει την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με τη χρήση νέων φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων και την προώθηση ήπιων μορφών μετακίνησης (ποδήλατο, πεζή μετακίνηση). Θα χρησιμοποιήσει δε, το συγκοινωνιακό μοντέλο ΟΑΣΑ, για την αξιολόγηση εναλλακτικών προτάσεων για τα δίκτυα μεταφοράς και τη λειτουργία τους.
    • By Engineer
      Τη µερίδα του λέοντος από τις αποδοχές των µισθωτών και των συνταξιούχων λαµβάνει το κράτος µε τη µορφή φόρου εισοδήµατος και ασφαλιστικών εισφορών
      Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύµφωνα µε τα στοιχεία έρευνας του Οργανισµού Οικονοµικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, το 41,9% των µεικτών αποδοχών του µέσου µισθωτού καταλήγει στα κρατικά ταµεία µε τη µορφή του φόρου εισοδήµατος, των εργοδοτικών ασφαλιστικών εισφορών και των εισφορών που επιβαρύνουν τον ίδιο τον εργαζόµενο. Την ίδια ώρα, όµως, προκύπτει ότι η άσκηση επιδοµατικής πολιτικής προκάλεσε οριακή µείωση της συνολικής επιβάρυνσης για τη µέση οικογένεια µισθωτών.

      Ειδικότερα, από τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας του ΟΟΣΑ, που φέρει τον τίτλο «Φορολογώντας τους µισθούς 2019» («Taxing Wages 2019»), προκύπτουν τα εξής:
      Η συνολική φορολογική «σφήνα» (δηλαδή το συνολικό ποσοστό που αφαιρείται για φορολογία εισοδήµατος και ασφαλιστικές εισφορές) στο εισόδηµα από µισθωτές υπηρεσίες διαµορφώθηκε το 2018 στο 40,9%. ∆ηλαδή, από τα 100 ευρώ συνολικών µεικτών αποδοχών του µισθωτού, το κράτος παρακρατεί µέσω φόρων και εισφορών τα 40,9 ευρώ και αποµένουν καθαρά στον µισθωτό 60,1 ευρώ. Η συνολική φορολογική «σφήνα» αυξήθηκε το 2018 κατά 0,15 της µονάδας, που εξηγείται κατά πάσα πιθανότητα από την κατάργηση της έκπτωσης φόρου 1,5% που γινόταν στην παρακράτηση φόρου εισοδήµατος και ίσχυσε από την 1η Ιανουαρίου 2018. Με το 40,9% η Ελλάδα βρίσκεται στην 13η υψηλότερη θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ και σηµαντικά υψηλότερα σε σχέση µε τον µέσο όρο των χωρών του Οργανισµού που βρίσκεται στο 36,1%. Τη µεγαλύτερη φορολογική «σφήνα» εµφανίζει το Βέλγιο µε 52,7% και τη χαµηλότερη η Χιλή µε µόλις 7%. Το 40,9% της Ελλάδας επιµερίζεται ως εξής: 8,1% φορολογία εισοδήµατος, 12,8% εισφορές εργαζοµένου και 20% εισφορές εργοδότη. Στην Ελλάδα οι οικογένειες µισθωτών από άποψη φορολόγησης βρίσκονται στην τρίτη χειρότερη θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ. Από τις οικογένειες µισθωτών το φορολογικό και ασφαλιστικό σύστηµα αφαιρεί το 37,9% του εισοδήµατός τους, µε µέσο όρο στον ΟΟΣΑ 26,6%. Στη µέση οικογένεια µισθωτών, δηλαδή ζευγάρι µε δύο παιδιά όπου ο ένας γονέας λαµβάνει το 100% του µέσου µισθού και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού, η συνολική φορολογική «σφήνα» διαµορφώθηκε το 2018 σε 38,4%. Θα πρέπει να σηµειωθεί ότι µε την επίδοση αυτή η Ελλάδα βρίσκεται στην 7η θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ, που έχει µέσο όρο 30,8%. Σε σχέση µε το 2017, το συνολικό φορολογικό βάρος της µέσης οικογένειας µειώθηκε κατά 0,54 της µονάδας, λόγω της παροχής χρηµατικών επιδοµάτων. Ο άγαµος µισθωτός που λαµβάνει το 167% του µέσου µισθού χάνει µέσω της φορολογίας και των ασφαλιστικών εισφορών το 46,6% των αποδοχών του. Ο άγαµος µισθωτός που λαµβάνει το 67% του µέσου µισθού χάνει µέσω φόρων και εισφορών το 30,7% των αποδοχών του. Το ζευγάρι µισθωτών που καθένας τους λαµβάνει τον µέσο µισθό χάνει µέσω φόρου εισοδήµατος και ασφαλιστικών εισφορών το 37,9% των αποδοχών του. Το ζευγάρι µισθωτών που ο ένας σύζυγος λαµβάνει το 100% του µέσου µισθού και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού χάνει µέσω των ασφαλιστικών εισφορών και της φορολογίας το 38,4% των αποδοχών του. Ζευγάρι µε δύο παιδιά που ο ένας σύζυγος λαµβάνει τον µέσο µισθό και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού χάνουν από φόρους και εισφορές 37,5% των αποδοχών του.  

      View full είδηση
    • By Engineer
      Τη µερίδα του λέοντος από τις αποδοχές των µισθωτών και των συνταξιούχων λαµβάνει το κράτος µε τη µορφή φόρου εισοδήµατος και ασφαλιστικών εισφορών
      Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύµφωνα µε τα στοιχεία έρευνας του Οργανισµού Οικονοµικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, το 41,9% των µεικτών αποδοχών του µέσου µισθωτού καταλήγει στα κρατικά ταµεία µε τη µορφή του φόρου εισοδήµατος, των εργοδοτικών ασφαλιστικών εισφορών και των εισφορών που επιβαρύνουν τον ίδιο τον εργαζόµενο. Την ίδια ώρα, όµως, προκύπτει ότι η άσκηση επιδοµατικής πολιτικής προκάλεσε οριακή µείωση της συνολικής επιβάρυνσης για τη µέση οικογένεια µισθωτών.

      Ειδικότερα, από τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας του ΟΟΣΑ, που φέρει τον τίτλο «Φορολογώντας τους µισθούς 2019» («Taxing Wages 2019»), προκύπτουν τα εξής:
      Η συνολική φορολογική «σφήνα» (δηλαδή το συνολικό ποσοστό που αφαιρείται για φορολογία εισοδήµατος και ασφαλιστικές εισφορές) στο εισόδηµα από µισθωτές υπηρεσίες διαµορφώθηκε το 2018 στο 40,9%. ∆ηλαδή, από τα 100 ευρώ συνολικών µεικτών αποδοχών του µισθωτού, το κράτος παρακρατεί µέσω φόρων και εισφορών τα 40,9 ευρώ και αποµένουν καθαρά στον µισθωτό 60,1 ευρώ. Η συνολική φορολογική «σφήνα» αυξήθηκε το 2018 κατά 0,15 της µονάδας, που εξηγείται κατά πάσα πιθανότητα από την κατάργηση της έκπτωσης φόρου 1,5% που γινόταν στην παρακράτηση φόρου εισοδήµατος και ίσχυσε από την 1η Ιανουαρίου 2018. Με το 40,9% η Ελλάδα βρίσκεται στην 13η υψηλότερη θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ και σηµαντικά υψηλότερα σε σχέση µε τον µέσο όρο των χωρών του Οργανισµού που βρίσκεται στο 36,1%. Τη µεγαλύτερη φορολογική «σφήνα» εµφανίζει το Βέλγιο µε 52,7% και τη χαµηλότερη η Χιλή µε µόλις 7%. Το 40,9% της Ελλάδας επιµερίζεται ως εξής: 8,1% φορολογία εισοδήµατος, 12,8% εισφορές εργαζοµένου και 20% εισφορές εργοδότη. Στην Ελλάδα οι οικογένειες µισθωτών από άποψη φορολόγησης βρίσκονται στην τρίτη χειρότερη θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ. Από τις οικογένειες µισθωτών το φορολογικό και ασφαλιστικό σύστηµα αφαιρεί το 37,9% του εισοδήµατός τους, µε µέσο όρο στον ΟΟΣΑ 26,6%. Στη µέση οικογένεια µισθωτών, δηλαδή ζευγάρι µε δύο παιδιά όπου ο ένας γονέας λαµβάνει το 100% του µέσου µισθού και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού, η συνολική φορολογική «σφήνα» διαµορφώθηκε το 2018 σε 38,4%. Θα πρέπει να σηµειωθεί ότι µε την επίδοση αυτή η Ελλάδα βρίσκεται στην 7η θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ, που έχει µέσο όρο 30,8%. Σε σχέση µε το 2017, το συνολικό φορολογικό βάρος της µέσης οικογένειας µειώθηκε κατά 0,54 της µονάδας, λόγω της παροχής χρηµατικών επιδοµάτων. Ο άγαµος µισθωτός που λαµβάνει το 167% του µέσου µισθού χάνει µέσω της φορολογίας και των ασφαλιστικών εισφορών το 46,6% των αποδοχών του. Ο άγαµος µισθωτός που λαµβάνει το 67% του µέσου µισθού χάνει µέσω φόρων και εισφορών το 30,7% των αποδοχών του. Το ζευγάρι µισθωτών που καθένας τους λαµβάνει τον µέσο µισθό χάνει µέσω φόρου εισοδήµατος και ασφαλιστικών εισφορών το 37,9% των αποδοχών του. Το ζευγάρι µισθωτών που ο ένας σύζυγος λαµβάνει το 100% του µέσου µισθού και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού χάνει µέσω των ασφαλιστικών εισφορών και της φορολογίας το 38,4% των αποδοχών του. Ζευγάρι µε δύο παιδιά που ο ένας σύζυγος λαµβάνει τον µέσο µισθό και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού χάνουν από φόρους και εισφορές 37,5% των αποδοχών του.  
    • By dimitris GM
      εχει εφαρμοσει  κάποιος αυτο  εδω?
      https://www.minfin.gr/web/guest/yperesies/-/asset_publisher/UepLeEsgUYmA/content/e-eureterio-aigialon?inheritRedirect=false&amp;redirect=https%3A%2F%2Fwww.minfin.gr%2Fweb%2Fguest%2Fyperesies%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_UepLeEsgUYmA%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_count%3D1
       
       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.