Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×
    HoloBIM Structural

• Ο Homo sapiens εμφανίστηκε στην Αφρική, ίσως και πριν από 350.000 χρόνια

Η εμφάνιση του άμεσου προγόνου μας, του «έμφρονος ανθρώπου» (Homo sapiens), έγινε στην Αφρική μάλλον παλαιότερα από ό,τι πίστευαν έως τώρα οι επιστήμονες.

Μια νέα γενετική μελέτη από σουηδούς και Νοτιοαφρικανούς επιστήμονες τοποθετεί τις απαρχές του «Χόμο σάπιενς» πριν από 260.000 έως 350.000 χρόνια και όχι πριν από περίπου 200.000 χρόνια που ήταν η έως τώρα βασική εκτίμηση.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον γενετιστή Ματίας Γιάκομπσον του Πανεπιστημίου της Ουψάλα και την καθηγήτρια προϊστορικής αρχαιολογίας Μαρλίζ Λόμπαρντ του Πανεπιστημίου του Γιοχάνεσμπουργκ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "Science", ανέλυσαν το γονιδίωμα επτά αφρικανών κυνηγών-τροφοσυλλεκτών που ζούσαν πριν από 300 έως 2.300 χρόνια.

Η ανάλυση του DNA τους οδήγησε στην εκτίμηση ότι ο εξελικτικός διαχωρισμός ανάμεσα στον Homo sapiens και στις άλλες ομάδες προγόνων του ανθρώπου έλαβε χώρα προ 260.000 έως 350.000 ετών.

Η νέα εκτίμηση συμβαδίζει με την πρόσφατη ανακάλυψη απολιθωμάτων Homo sapiens στο Μαρόκο φέτος το καλοκαίρι, τα οποία χρονολογήθηκαν ότι ήσαν ηλικίας 300.000 έως 350.000 ετών.

Συνεπώς και αυτά παραπέμπουν σε παλαιότερη ανάδυση του Homo sapiens από τους υπόλοιπους...συγγενείς.

Είχε προηγηθεί πριν από 600.000 έως 700.000 χρόνια ο εξελικτικός διαχωρισμός από τους Νεάντερταλ, οι οποίοι ακολούθησαν το δικό τους δρόμο, αλλά αργότερα εξαφανίσθηκαν.

Οι επιστήμονες γενικά συμφωνούν ότι η ανθρωπότητα «γεννήθηκε» στην Αφρική, αλλά διαφωνούν στο πού ακριβώς και πότε συνέβη αυτό. Με το πέρασμα του χρόνου και με τη συσσώρευση νέων στοιχείων, διαφαίνεται ότι το λίκνο των ανατομικά συγχρόνων ανθρώπων δεν ήταν αποκλειστικά η Ανατολική Αφρική όπως είχε αρχικά υποτεθεί, αλλά τείνει να επικρατήσει πλέον η θεωρία της παναφρικανικής καταγωγής, που υποστηρίζει την εμφάνιση του Homo sapiens επίσης στη Νότια και στη Βόρεια Αφρική, καθώς και σε άλλα σημεία της «μαύρης ηπείρου». Από την άλλη, η καταγωγή μας ωθείται συνεχώς πιο πίσω στο παρελθόν.

Πηγή www.real.gr

basgoud

Recommended Comments

αυτοί οι μερικοί που αναφέρεις είναι χωρίς την εξελικτική διαδικασία και μάλλον απευθείας αυστραλοπίθηκοι (γιατί με εγχώρια παραγωγή δεν έχουν σχέση)

κατά τα λοιπά το θέμα όντως απαιτεί χαλαρή έρευνα εις βάθος (αμέτρητον, ως η ψυχή του ανθρώπου για να μην παρεξηγηθώ)

αλλά πρέπει να έχουμε αρκετά προς εξέταση δείγματα μην κάνουμε κανένα λάθος στην χρονολογία όπως οι επιστήμονες του άρθρου

ερωτήματα επί του επιστημονικού τώρα.. (προς σκέψη και έρευνα, χρόνο έχουμε google επίσης)

συμπίπτει η εξελικτική θεωρία ως προς τον alledged ρυθμό της με την ηλικία της γης ή και των ειδών των ιδίων

υπήρξαν εξωγενείς παράγοντες επιτάχυνσης?

ή τί άλλο?

επέζησαν άλλα είδη ανθρώπων και ζουν ανάμεσά μας??

Link to comment