Jump to content
  • Novatron
  • Pavlos33
    Pavlos33

    Σεισμός Αλβανία: Αυξήθηκε ο αριθμός των νεκρών - Στον δρόμο 10.000 άνθρωποι

    Sign in to follow this  

    Σεισμός Αλβανία: Αυξήθηκε ο αριθμός των νεκρών –

    Στον δρόμο 10.000 άνθρωποι

    Τερματίστηκαν οι επιχειρήσεις διάσωσης, τέσσερις ημέρες μετά τον φονικό σεισμό που συγκλόνισε την Αλβανία. Ο πρωθυπουργός της χώρας, Έντι Ράμα, ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των θυμάτων ανήλθε στους 51. Επιπλέον, επιβεβαίωσε ότι οι επιχειρήσεις διάσωσης τερματίστηκαν. Στο νοσοκομείο με διάφορα τραύματα συνεχίζουν να νοσηλεύονται 41 άτομα, ενώ τρεις τραυματίες μεταφέρθηκαν στο εξωτερικό για εξειδικευμένη νοσηλεία.

    Επιπλέον, ο Αλβανός πρωθυπουργός ανακοίνωσε στη σύσκεψη της κυβέρνησης ότι οι οικογένειες των θυμάτων θα στεγαστούν άμεσα σε καινούργια σπίτια ενώ κήρυξ κατάσταση έκτακτης ανάγκης, και την περιφέρεια της Λέζιας, βόρεια των Τιράνων.

    Επίσης, άρχισαν σήμερα οι επιθεωρήσεις των ξένων κλιμακίων για την αξιολόγηση των κτηρίων που δέχτηκαν ζημιές στις πληγείσες περιοχές. Πρώτα κλιμάκια είναι η 16μελής ομάδα της Ελλάδας, καθώς και της Ιταλίας και της Γαλλίας. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της κυβέρνησης, μόνο στα Τίρανα επλήγησαν 1.192 κατοικίες και 265 πολυκατοικίες. Σε οκτώ σχολεία δεν μπορεί να συνεχιστεί το μάθημα.

    Στο Δυρράχιο 19 μεγάλα κτιριακά συγκροτήματα -όπου στεγάζονται από 100 μέχρι 250 οικογένειες- είναι ακατοίκητα. Τα στοιχεία αυτά είναι ενδεικτικά του μεγέθους των ζημιών που άφησε πίσω του ο σεισμός. Ο Πρωθυπουργός τόνισε, ότι οι ζημιές ήταν μεγαλύτερες στα νεόχτιστα κτήρια και αποδίδει τα αίτια στην παραβίαση κάθε οικοδομικής αρχής και νομοθεσίας στο όνομα της κερδοσκοπικής απληστίας.

    Εντούτοις, παρά τα μεγέθη των καταστροφών, ο Ράμα εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι οι ζημιές θα αποκατασταθούν στο ακέραιο και το συντομότερο δυνατό. Έφερε ως παράδειγμα της αμεσότητας στην αντίδραση του κρατικού μηχανισμού την στέγαση 2.500 αστέγων σε διάφορα ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα.  Στον δρόμο 10.000 άνθρωποι Ο αριθμός των αστέγων υπολογίζεται σε πάνω από 10.000, η πλειοψηφία των οποίων εγκαταλείπει τις πληγέντες περιοχές ενώ παρατηρείται έντονο το φαινόμενο της μαζικής φυγής στο εξωτερικό.

    Επίσης, όσο περνούν οι ώρες αυξάνονται οι αντιδράσεις των σεισμόπληκτων για έλλειψη ενδιαφέροντος από το κράτος, για το ότι οι βοήθειες δεν φτάνουν στον προορισμό τους, αλλά και για το γεγονός ότι το κράτος ευθύνεται άμεσα για το μέγεθος των ζημιών, επειδή -όπως σημειώνουν οι σεισμόπληκτοι- οι αρμόδιες δομές του παρέβλεψαν την εφαρμογή της νομοθεσίας δόμησης και τις συνθήκες οικοδόμησης των κτηρίων.

    Καθημερινά επίσης μεγαλώνει ο γεωγραφικός κύκλος των σεισμόπληκτων περιοχών και συνεπώς το πραγματικό μέγεθος των ζημιών που προκάλεσε ο σεισμός. Υπό τις συνθήκες αυτές ο Ράμα αναγκάστηκε να διευρύνει τις περιφέρειες σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

    πηγή: https://www.cnn.gr/news/kosmos/story/199049/seismos-alvania-ayxithike-o-arithmos-ton-nekron-ston-dromo-10-000-anthropoi

     

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Σεισμός 6,4 Ρίχτερ σημειώθηκε τα ξημερώματα στην Αλβανία! 10 χιλιόμετρα από το Δυρράχιο και 35 χλμ από τα Τίρανα το επίκεντρο.
      Τρομοκρατημένοι πολίτες με παιδιά στα χέρια βγήκαν από τα σπίτια τους. Μεγάλες υλικές ζημιές σε Τίρανα, Δυρράχιο, Φίερι και Λέζια. Αναφορές για τουλάχιστον 150 τραυματίες. Δείτε τις πρώτες εικόνες.
      Νέος μεγάλος σεισμός τρομοκράτησε τα ξημερώματα της Τρίτης (26.11.2019) την Αλβανία. Ο σεισμός ήταν μεγέθους 6,4 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και σημειώθηκε στις 03:54 (04:54 ώρα Ελλάδας), με το επίκεντρό του να εντοπίζεται σε περιοχή 10 χιλιόμετρα βορειοδυτικά της πόλης Σιγιάκ, ανάμεσα στο Δυρράχιο και τα Τίρανα, σύμφωνα με το αμερικανικό γεωδυναμικό ινστιτούτο (USGS), ενώ το εστιακό βάθος ήταν μικρό, 10 χιλιόμετρα.
      Οι τελευταίες πληροφορίες από τα αλβανικά ΜΜΕ αναφέρουν πως τουλάχιστον ένας άνθρωπος έχασε τη ζωή του και άλλοι 150 έχουν τραυματιστεί. Ο σεισμός προκάλεσε μεγάλες υλικές ζημιές σε Τίρανα, Δυρράχιο, Φίερι και Λέζια. Στο Δυρράχιο, ολόκληρες πολυκατοικίες έχουν καταρρεύσει.
       
       
      Εκπρόσωποι της κυβέρνησης δήλωσαν στο πρακτορείο Reuters ότι οι μεγαλύτερες ζημιές σε κτίρια έχουν καταγραφεί στο Δυρράχιο. Πολλοί τραυματίες διακομίστηκαν σε νοσοκομείο των Τιράνων. Οι περισσότεροι έχουν υποστεί κατάγματα, καθώς στην προσπάθειά τους να βγουν από κτίρια τη στιγμή του σεισμού, πήδηξαν από μπαλκόνια.
      Νωρίτερα, ερωτηθείς εάν υπάρχουν πληροφορίες για νεκρούς, εκπρόσωπος του υπουργείου Εσωτερικών είπε πως «δεν έχει ενημερωθεί» για θανάτους.
      Πολλά τμήματα στις περιοχές που επλήγησαν από τον νέο μεγάλο σεισμό στην Αλβανία έχουν βυθιστεί στο σκοτάδι.
       
       
      Στα Τίρανα, ο σεισμός τρομοκράτησε τους κατοίκους, πολλοί από τους οποίους βγήκαν στους δρόμους με μικρά παιδιά στα χέρια.

      Είναι ο δεύτερος μεγάλος σεισμός που γίνεται στην Αλβανία. Στις 21 Σεπτεμβρίου, σεισμός 5,6 Ρίχτερ είχε προκαλέσει ζημιές σε περίπου 500 σπίτια και καταστρέφοντας ολοσχερώς κάποια από αυτά.
      Το υπουργείο Άμυνας της χώρας είχε ανακοινώσει τότε πως επρόκειτο για τον ισχυρότερο σεισμό της τελευταίας τριακονταετίας στη χώρα.
    • By Engineer
      Σεισμός 6,4 Ρίχτερ σημειώθηκε τα ξημερώματα στην Αλβανία! 10 χιλιόμετρα από το Δυρράχιο και 35 χλμ από τα Τίρανα το επίκεντρο.
      Τρομοκρατημένοι πολίτες με παιδιά στα χέρια βγήκαν από τα σπίτια τους. Μεγάλες υλικές ζημιές σε Τίρανα, Δυρράχιο, Φίερι και Λέζια. Αναφορές για τουλάχιστον 150 τραυματίες. Δείτε τις πρώτες εικόνες.
      Νέος μεγάλος σεισμός τρομοκράτησε τα ξημερώματα της Τρίτης (26.11.2019) την Αλβανία. Ο σεισμός ήταν μεγέθους 6,4 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και σημειώθηκε στις 03:54 (04:54 ώρα Ελλάδας), με το επίκεντρό του να εντοπίζεται σε περιοχή 10 χιλιόμετρα βορειοδυτικά της πόλης Σιγιάκ, ανάμεσα στο Δυρράχιο και τα Τίρανα, σύμφωνα με το αμερικανικό γεωδυναμικό ινστιτούτο (USGS), ενώ το εστιακό βάθος ήταν μικρό, 10 χιλιόμετρα.
      Οι τελευταίες πληροφορίες από τα αλβανικά ΜΜΕ αναφέρουν πως τουλάχιστον ένας άνθρωπος έχασε τη ζωή του και άλλοι 150 έχουν τραυματιστεί. Ο σεισμός προκάλεσε μεγάλες υλικές ζημιές σε Τίρανα, Δυρράχιο, Φίερι και Λέζια. Στο Δυρράχιο, ολόκληρες πολυκατοικίες έχουν καταρρεύσει.
       
       
      Εκπρόσωποι της κυβέρνησης δήλωσαν στο πρακτορείο Reuters ότι οι μεγαλύτερες ζημιές σε κτίρια έχουν καταγραφεί στο Δυρράχιο. Πολλοί τραυματίες διακομίστηκαν σε νοσοκομείο των Τιράνων. Οι περισσότεροι έχουν υποστεί κατάγματα, καθώς στην προσπάθειά τους να βγουν από κτίρια τη στιγμή του σεισμού, πήδηξαν από μπαλκόνια.
      Νωρίτερα, ερωτηθείς εάν υπάρχουν πληροφορίες για νεκρούς, εκπρόσωπος του υπουργείου Εσωτερικών είπε πως «δεν έχει ενημερωθεί» για θανάτους.
      Πολλά τμήματα στις περιοχές που επλήγησαν από τον νέο μεγάλο σεισμό στην Αλβανία έχουν βυθιστεί στο σκοτάδι.
       
       
      Στα Τίρανα, ο σεισμός τρομοκράτησε τους κατοίκους, πολλοί από τους οποίους βγήκαν στους δρόμους με μικρά παιδιά στα χέρια.

      Είναι ο δεύτερος μεγάλος σεισμός που γίνεται στην Αλβανία. Στις 21 Σεπτεμβρίου, σεισμός 5,6 Ρίχτερ είχε προκαλέσει ζημιές σε περίπου 500 σπίτια και καταστρέφοντας ολοσχερώς κάποια από αυτά.
      Το υπουργείο Άμυνας της χώρας είχε ανακοινώσει τότε πως επρόκειτο για τον ισχυρότερο σεισμό της τελευταίας τριακονταετίας στη χώρα.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Ξεκινούν οι μελέτες για το έργο που αφορά τη σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας και Αλβανίας, η οποία θα υλοποιηθεί μέσω της νέας γραμμής Φλώρινας - Κρυσταλλοπηγής - Πόγραδετς.
      Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε στην Καστοριά η εναρκτήρια σύσκεψη (Kick-Off Meeting) του έργου «Διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδος-Αλβανίας - CB Railway» που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Interreg-IPA CBS Greece-Albania.  
      Το πρόγραμμα που ξεκίνησε με την πρώτη συνάντηση της Καστοριάς, θα μελετήσει τις ανάγκες για μεταφορές στην περιοχή, θα διερευνήσει τις ανάγκες για πρόσθετες υποδομές, θα αξιολογήσει τις λύσεις και θα προτείνει τις πλέον συμφέρουσες εναλλακτικές. 
      Η διασύνδεση των ελληνικών περιοχών του έργου (Φλώρινα, Κρυσταλλοπηγή, Καστοριά) με το σιδηροδρομικό δίκτυο, εντάσσεται 100% στον ευρωπαϊκό σχεδιασμό και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Διευρωπαϊκού Δικτύου ΤΕΝ-Τ..Η νέα γραμμή Φλώρινα / Καστοριά – Πόγραδετς, θα αποτελεί κομμάτι του σιδηροδρομικού άξονα Θεσσαλονίκη - Δυρράχιο - Τίρανα - Μαυροβούνιο – Σερβία, που θα ενδυναμώσει τις σιδηροδρομικές συνδέσεις, τόσο στο πλαίσιο των μεταφορών των Δυτικών Βαλκανίων, όσο και των συνδέσεων με την Κεντρική Ευρώπη.
      Στη συνάντηση στην Καστοριά συμμετείχαν επίσης υψηλόβαθμα στελέχη του αλβανικού υπουργείου Υποδομών και Ενέργειας, οι διοικήσεις της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ, τα στελέχη των τριών μερών που θα μελετήσουν το έργο, βουλευτές και τοπικοί παράγοντες. Όλοι οι συμμετέχοντες τόνισαν ότι τις μελέτες θα ακολουθήσουν οι κατασκευές, και η ελπίδα όλων είναι ότι σε πολύ λίγα χρόνια, ο νέος σιδηροδρομικός άξονας Θεσσαλονίκη – Φλώρινα / Καστοριά - Πόγραδετς - Δυρράχιο- Τίρανα - Μαυροβούνιο- Σερβία θα είναι πραγματικότητα.
      Οι μελέτες που ξεκινούν θα πραγματοποιηθούν από την κοινοπραξία ΕΡΓΟΣΕ, τον ΟΣΕ και το υπουργείο Υποδομών και Ενέργειας Αλβανίας, με την Καστοριά να αποτελεί βασικό κόμβο του σχεδίου, αφού η διασύνδεση του σιδηροδρόμου με το αεροδρόμιό της, θα δώσει στο έργο την αναγκαία δυναμική, τόσο για τις επιβατικές, όσο και για τις εμπορευματικές μεταφορές.
      Η ΕΡΓΟΣΕ είναι ο συντονιστής του συνολικού έργου (Leading Company). Για την ΕΡΓΟΣΕ, το έργο αυτό αποτελεί ένα νέο βήμα στις πρωτοβουλίες της για ανάληψη έργων εξωστρέφειας. Η εταιρία έχει όλα τα στοιχεία να φέρει σε πέρας το έργο του συντονισμού λόγω της εξαιρετικής της εξειδίκευσης στην μελέτη –κατασκευή - επίβλεψη σύνθετων έργων μεταφορών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
      Ο ΟΣΕ είναι ο διαχειριστής της Ελληνικής σιδηροδρομικής υποδομής με εμπειρία ενός αιώνα και πλέον στην διαχείριση σιδηροδρομικών μεταφορών. Από την Αλβανία, συμμετέχει στο πρόγραμμα το ίδιο το αρμόδιο υπουργείο, γεγονός που δείχνει την σημασία που έχει το έργο για την χώρα αυτή.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Ξεκινούν οι μελέτες για το έργο που αφορά τη σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας και Αλβανίας, η οποία θα υλοποιηθεί μέσω της νέας γραμμής Φλώρινας - Κρυσταλλοπηγής - Πόγραδετς.
      Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε στην Καστοριά η εναρκτήρια σύσκεψη (Kick-Off Meeting) του έργου «Διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδος-Αλβανίας - CB Railway» που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Interreg-IPA CBS Greece-Albania.  
      Το πρόγραμμα που ξεκίνησε με την πρώτη συνάντηση της Καστοριάς, θα μελετήσει τις ανάγκες για μεταφορές στην περιοχή, θα διερευνήσει τις ανάγκες για πρόσθετες υποδομές, θα αξιολογήσει τις λύσεις και θα προτείνει τις πλέον συμφέρουσες εναλλακτικές. 
      Η διασύνδεση των ελληνικών περιοχών του έργου (Φλώρινα, Κρυσταλλοπηγή, Καστοριά) με το σιδηροδρομικό δίκτυο, εντάσσεται 100% στον ευρωπαϊκό σχεδιασμό και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Διευρωπαϊκού Δικτύου ΤΕΝ-Τ..Η νέα γραμμή Φλώρινα / Καστοριά – Πόγραδετς, θα αποτελεί κομμάτι του σιδηροδρομικού άξονα Θεσσαλονίκη - Δυρράχιο - Τίρανα - Μαυροβούνιο – Σερβία, που θα ενδυναμώσει τις σιδηροδρομικές συνδέσεις, τόσο στο πλαίσιο των μεταφορών των Δυτικών Βαλκανίων, όσο και των συνδέσεων με την Κεντρική Ευρώπη.
      Στη συνάντηση στην Καστοριά συμμετείχαν επίσης υψηλόβαθμα στελέχη του αλβανικού υπουργείου Υποδομών και Ενέργειας, οι διοικήσεις της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ, τα στελέχη των τριών μερών που θα μελετήσουν το έργο, βουλευτές και τοπικοί παράγοντες. Όλοι οι συμμετέχοντες τόνισαν ότι τις μελέτες θα ακολουθήσουν οι κατασκευές, και η ελπίδα όλων είναι ότι σε πολύ λίγα χρόνια, ο νέος σιδηροδρομικός άξονας Θεσσαλονίκη – Φλώρινα / Καστοριά - Πόγραδετς - Δυρράχιο- Τίρανα - Μαυροβούνιο- Σερβία θα είναι πραγματικότητα.
      Οι μελέτες που ξεκινούν θα πραγματοποιηθούν από την κοινοπραξία ΕΡΓΟΣΕ, τον ΟΣΕ και το υπουργείο Υποδομών και Ενέργειας Αλβανίας, με την Καστοριά να αποτελεί βασικό κόμβο του σχεδίου, αφού η διασύνδεση του σιδηροδρόμου με το αεροδρόμιό της, θα δώσει στο έργο την αναγκαία δυναμική, τόσο για τις επιβατικές, όσο και για τις εμπορευματικές μεταφορές.
      Η ΕΡΓΟΣΕ είναι ο συντονιστής του συνολικού έργου (Leading Company). Για την ΕΡΓΟΣΕ, το έργο αυτό αποτελεί ένα νέο βήμα στις πρωτοβουλίες της για ανάληψη έργων εξωστρέφειας. Η εταιρία έχει όλα τα στοιχεία να φέρει σε πέρας το έργο του συντονισμού λόγω της εξαιρετικής της εξειδίκευσης στην μελέτη –κατασκευή - επίβλεψη σύνθετων έργων μεταφορών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
      Ο ΟΣΕ είναι ο διαχειριστής της Ελληνικής σιδηροδρομικής υποδομής με εμπειρία ενός αιώνα και πλέον στην διαχείριση σιδηροδρομικών μεταφορών. Από την Αλβανία, συμμετέχει στο πρόγραμμα το ίδιο το αρμόδιο υπουργείο, γεγονός που δείχνει την σημασία που έχει το έργο για την χώρα αυτή.
    • By Engineer
      ξεκίνησαν τα κατασκευαστικά έργα για το μήκους 105 χλμ. υποθαλάσσιο τμήμα του Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου (TAP) μεταξύ Αλβανίας και Ιταλίας. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του ΤΑΡ, η υποθαλάσσια εγκατάσταση του αγωγού θα γίνει εντός του 2019.
      Υπενθυμίζεται ότι το χερσαίο τμήμα του έργου σε Ελλάδα και Αλβανία (με συνολικό μήκος 765 χλμ.) βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία που έδωσε η κοινοπραξία στη δημοσιότητα η διάνοιξη των τάφρων έχει ολοκληρωθεί κατά 97% (744 χλμ.) ενώ η γη έχει ήδη αποκατασταθεί σε ποσοστό άνω του 80% (618 χλμ.). Η υποθαλάσσια όδευση του αγωγού που είναι το επόμενο κρίσιμο βήμα προς την ολοκλήρωση του έργου, είναι ένα ιδιαίτερα απαιτητικό κομμάτι της κατασκευαστικής διαδικασία. Ενδεικτικά το βαθύτερο σημείο τοποθέτησής του αγωγού θα βρίσκεται στα 820 μ. κάτω από την επιφάνεια της Αδριατικής Θάλασσας.
      Η εργολήπτρια εταιρεία του ΤΑΡ που έχει αναλάβει τη Μελέτη, Προμήθεια, Κατασκευή και Εγκατάσταση του υποθαλάσσιου τμήματος του αγωγού είναι η Saipem. Για τις ανάγκες της κατασκευής θα χρησιμοποιηθούν περί τα 10 σκάφη, 2 για την εγκατάσταση του αγωγού και τα υπόλοιπα ειδικών χρήσεων πλοία για τη βυθοκόρηση, τον εφοδιασμό των σωληναγωγών, ελαφρές κατασκευές, έλκυση αγκυρών, ρυμούλκηση και μετρήσεις. Για την εγκατάσταση του αγωγού σε μεγάλα βάθη θα χρησιμοποιηθεί ημι-βυθιζόμενο σκάφος και για τις αβαθείς παράκτιες περιοχές, φορτηγίδα τοποθέτησης.

      Για την έναρξη της κατασκευής πραγματοποιήθηκε εκδήλωση, παρουσία του Πρωθυπουργού της Αλβανίας, Edi Rama, του Υπουργού Υποδομών και Ενέργειας, Damian Gjiknuri, και του Δημάρχου της πόλης Φιέρι, Armando Subashi, καθώς και στελεχών της Διοίκησης του ΤΑΡ.
      Ο Πρωθυπουργός, κ. Rama, και ο Γενικός Διευθυντής του ΤΑΡ, Luca Schieppati, σχεδίασαν σε χάρτη το υποθαλάσσιο τμήμα του αγωγού, ως σύμβολο της επικείμενης ολοκλήρωσης του αλβανικού τμήματος του έργου.
      Οι κκ. Rama και Gjiknuri αναφέρθηκαν στην πρόοδο του έργου και τα οφέλη του προς τις τοπικές κοινότητες, ενώ τόνισαν επίσης τη στενή συνεργασία μεταξύ ΤΑΡ και Αλβανίας και τη στρατηγική σημασία του έργου.
      Ο Γενικός Διευθυντής του TAP, Luca Schieppati, δήλωσε: «Σήμερα, περνάμε ένα ακόμη ορόσημο και κάνουμε ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς την ολοκλήρωση του αγωγού ΤΑΡ και την έναρξη της λειτουργίας του το 2020.
      Ως ένα από τα πλέον στρατηγικά και ώριμα έργα υποδομής που υλοποιούνται τη στιγμή αυτή στην Ευρώπη, ο ΤΑΡ θα φέρει μία νέα πηγή αερίου σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις ενισχύοντας ταυτόχρονα την ασφάλεια και την προμήθεια ενέργειας στην περιοχή.
      Το έργο μας στο σύνολό του είναι ολοκληρωμένο σε ποσοστό άνω του 80% και είμαστε υπερήφανοι για το γεγονός ότι οι εργασίες κατασκευής πραγματοποιούνται με βάση τα υψηλότερα πρότυπα και τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου».
      Ο Διευθυντής Τεχνικού Σχεδιασμού του ΤΑΡ, John Haynes, πρόσθεσε: «Πρόκειται για την πρώτη φορά που υλοποιείται μηχανικό έργο αυτής της κλίμακας και αυτού του μεγέθους στην Αλβανία που προβλέπει την εν πλω συγκόλληση ατσάλινων σωληναγωγών σε υπερσύγχρονα σκάφη.
      Οι συγκολλήσεις αυτές στη συνέχεια θα ελέγχονται, πριν ο αγωγός τοποθετηθεί στον πυθμένα της θάλασσας φτάνοντας σε βάθος μεγαλύτερο των 810 μέτρων. Περίπου 9.000 σωληναγωγοί διαμέτρου 36 ιντσών και συνολικού βάρους περίπου 100.000 τόνων θα χρησιμοποιηθούν για το υποθαλάσσιο τμήμα του ΤΑΡ.
      Ο αγωγός TAP, με προϋπολογισμό 4,5 δισ. ευρώ, αποτελεί ένα από τα Ενεργειακά Έργα Προτεραιότητας για την Ευρωπαϊκή Ένωση και έχει ήδη προσελκύσει χρηματοδότηση 1,5 δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), η οποία ενέκρινε σχετικό δάνειο στις αρχές του Φεβρουαρίου 2018. Οι μέτοχοι του TAP είναι οι: BP (20%), SOCAR (20%), Snam S.p.A. (20%), Fluxys (19%), Enagas (16%) και Axpo (5%).

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.