Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Τέσσερις νέοι σταθμοί του μετρό ανοίγουν στις 26 Ιουλίου


    Πρόκειται για τους σταθμούς Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό - Θα εξυπηρετούνται 80.000 επιβάτες καθημερινά - H απόσταση Ελληνικό - Σύνταγμα υπολογίζεται σε 14 λεπτά.

     

    Από τις 26 Ιουλίου θα βρίσκονται στη διάθεση του επιβατικού κοινού τέσσερις νέοι σταθμοί του Μετρό.

     

    Οι εργασίες για την παράδοση των νέων σταθμών βρίσκονται στο τελικό στάδιο και αυτό το Σαββατοκύριακο πραγματοποιούνται οι τελικές δοκιμές για να διαπιστωθούν τυχόν προβλήματα.

     

    Με τους τέσσερις αυτούς σταθμούς εκτιμάται ότι η ημερήσια επιβατική κίνηση του Μετρό θα αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες, ενώ μέσα σε 14 λεπτά θα μπορεί ένας κάτοικος του Ελληνικού να βρεθεί στο Σύνταγμα.

     

    Στις αρχές Σεπτεμβρίου μάλιστα θα ανοίξει επίσης και ο σταθμός Αγία Μαρίνα Χαϊδαρίου.

     

    Πηγή: http://www.protothema.gr/greece/article/294707/tesseris-neoi-stathmoi-tou-metro-anoigoun-stis-26-iouliou-/





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    καλα ολα αυτα αλλα αυτοι που κανανε συγκοινωνιακη μελετη στην αρχη του εργου καπου αποτυχανε.

    οι σταθμοι αποδεικνυονται ανεπαρκεις να καλυψουν την επιβατικη κινηση καθως το μηκος του συρμου που μπορουν να εξυπηρετησουν ειναι περιορισμενο (6 βαγονια αν θυμαμαι καλα) 

    το αποτελεσμα ειναι η μονη δυνατοτητα για καλυψη της ζητησης ωρες αιχμης να γινεται με αυξηση των δρομολογιων ομως αυτο τελικα δεν πετυχαινει καθως εινια αδυνατον να γινει η σταση πχ στο συνταγμα συχνοτερα απο 2 λεπτα ανα τρενο καθως τις ωρες αιχμης η επιβιβαση μπορει να διαρκεσει πανω απο λεπτο αρα ο πρακτικα το να προγραμματιζεις επομενο συρμο εντος 2λεπτου απλα δεν εινια εφικτο.

     

    το αποτελεσμα ειναι τις ωρες αιχμης στους σταθμους μετεπιβιβασης να υπαρχουν επιβατες που χανουν το λιγοτερο 1 συρμο γιατι απλα δεν μπορουν να επιβιβαστουν αν οχι και 2ο. 

     

    τωρα λοιπον που η πελατια ανοιγει το προβλημα θα ειναι εντονοτερο. 

     αποψη μου , ειναι οτι δυο βαγονια ακομα αν χωρουσαν (μη γινουμε και τοκυο με 16) , τα δρομολογια ωρων αιχμης θα ηταν αποτελεσματικοτερα και πιθανοτατα με μεγαλυτερο αριθμο επιβατων. 

    ειδικα οταν η μπλε γραμμη φτασει πειραια θα γινονται καλες μαχες στους μεγαλους σταθμους (καθως τοτε θα εξυπηρεται το κεντρο του πειραια αμεσα και οχι οπως τωρα με τον ηλεκτρικο που για το κεντρο θες και λεοφωρειο). 

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Επιτέλους! Μετα απο 4 χρόνια καθυστερήσεων, διακοπών και αναβολών (απ το 2009 έπρεπε να είχαν παραδοθεί) οι σταθμοί ανοίγουν! Άντε και μέχρι την Γλυφάδα παιδιά.. :P

    Link to comment
    Share on other sites

    κατσε να αγορασουν τα ακινητα στις περιοχες που ΤΕΛΙΚΑ θα αποφασισουν τους σταθμους μισοτιμης οι ''γνωστοι-αγνωστοι κουμπαροι''

    και μετα ξεκινανε τα εργα

     

    εγω μενω κοντα στα συνορα με ελληνικο μια χαρα θα βολευτω

    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν νομίζω ότι θα πάει παρακάτω το μετρό . Εκεί σταματάει . Το μόνο που θα γίνει γρήγορα , είναι  η σύνδεση του αμαξοστασίου των τράμ που είναι μέσα στο αεροδρόμιο με τον σταθμό του Ελληνικού , δηλαδή μιά γραμμή λίγων εκατοντάδων μέτρων και έτσι θα συνδεθεί η Γλυφάδα και η Βούλα με μέσο Σ.Τ.

    Link to comment
    Share on other sites

    καλα ολα αυτα αλλα αυτοι που κανανε συγκοινωνιακη μελετη στην αρχη του εργου καπου αποτυχανε.

    οι σταθμοι αποδεικνυονται ανεπαρκεις να καλυψουν την επιβατικη κινηση καθως το μηκος του συρμου που μπορουν να εξυπηρετησουν ειναι περιορισμενο (6 βαγονια αν θυμαμαι καλα) 

    το αποτελεσμα ειναι η μονη δυνατοτητα για καλυψη της ζητησης ωρες αιχμης να γινεται με αυξηση των δρομολογιων ομως αυτο τελικα δεν πετυχαινει καθως εινια αδυνατον να γινει η σταση πχ στο συνταγμα συχνοτερα απο 2 λεπτα ανα τρενο καθως τις ωρες αιχμης η επιβιβαση μπορει να διαρκεσει πανω απο λεπτο αρα ο πρακτικα το να προγραμματιζεις επομενο συρμο εντος 2λεπτου απλα δεν εινια εφικτο.

     

    το αποτελεσμα ειναι τις ωρες αιχμης στους σταθμους μετεπιβιβασης να υπαρχουν επιβατες που χανουν το λιγοτερο 1 συρμο γιατι απλα δεν μπορουν να επιβιβαστουν αν οχι και 2ο. 

     

    τωρα λοιπον που η πελατια ανοιγει το προβλημα θα ειναι εντονοτερο. 

     αποψη μου , ειναι οτι δυο βαγονια ακομα αν χωρουσαν (μη γινουμε και τοκυο με 16) , τα δρομολογια ωρων αιχμης θα ηταν αποτελεσματικοτερα και πιθανοτατα με μεγαλυτερο αριθμο επιβατων. 

    ειδικα οταν η μπλε γραμμη φτασει πειραια θα γινονται καλες μαχες στους μεγαλους σταθμους (καθως τοτε θα εξυπηρεται το κεντρο του πειραια αμεσα και οχι οπως τωρα με τον ηλεκτρικο που για το κεντρο θες και λεοφωρειο). 

     

    Φιλε μου ελα στην Θεσσαλονικη αν δεν εγκρινεις το μετρο της Αθηνας, εξαλλου ειναι το πιο συγχρονο της Ευρωπης....

    Link to comment
    Share on other sites

    δεν ειναι θεμα αν το εγκρινω η οχι, το θεμα ειναι οτι αλλο ενα ζητημα αντιμετωπιστηκε με περισση προχειροτητα και αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει δυνατοτητα να αυξηθει η επιβατικη κινηση ωστε να εξυπηρετειται ο κοσμος των μελλοντικων επεκτασεων. 

    το να αυξηθει το μηκος στις αποβαθρες ωστε να εξυπηρετει περισσοτερο κοσμο ανα συρμο στις περισσοτερες περιπτωσεις θα ειναι αποτρεπτικα ακριβο και δε θα γινει ποτε. 

     

     

    οσο για την θεσσαλονικη , το 96 που ειχα μεινει εκει ενα χρονο , με το τοτε δικτυο λεωφορειακων γραμμων και την τοτε συχνοτητα δρομολογιων πραγματικα δεν μπορουσα να καταλαβω για ποιον λογο χρησιμοποιουσε ο κοσμος το αυτοκινητο του για να παει στο κεντρο. ηταν πολυ δυσκολο να πας απο ενα σημειο της πολης σε ενα αλλο χρησιμοποιοντας πανω απο δυο γραμμες , ενω αν δεν υπηρχε τετοιος χαζος κυκλοφοριακος φορτος απο ΙΧ δε θα επερνε πανω απο 40 λεπτα η μεταβαση στις χειροτερες περιπτωσεις. το οτι δεν προχωραει το μετρο εκει ειναι αλλο θεμα.

     

    οσο για το πιο συγχρονο της ευρωπης, απο αισθητικης αποψης ναι , απο πρακτικης δεν μπορει να συγκριθει ουτε με βιεννη , ουτε με παρισι που εχω χρησιμοποιησει και εχω εντυπωσιαστει απο τα δρομολογια , ουτε με λονδινο (που για αρκετους θεωρειται κορυφαιο) 

     

    θυμιζω επισης οτι το αττικο μετρο ΔΕΝ εξυπηρετει ουτε την πανεπιστημιουπολη , ουτε την πολυτεχνειουπολη (πανω απο 150000 υποψηφιους πελατες/χρηστες ημερισιως) και μη μου πειτε για τα λεωφορεια που μεταφερουν κοσμο απο κατεχακη, οσοι τα δοκιμασαμε νομιζω οτι εχουμε πολυ καλη αποψη (καλυτερα να πας με τα ποδια) 

     

    αντιστοιχα παραδειγματα προχειροτητας (η ακομα χειροτερα σκοπιμοτητας) 

    α) ριο αντιριο - απουσια εστω και προβλεψης σιδηροδρομικης γραμμης

    β) χαλκιδα - τα ιδια. 

    γ) αττικη οδος, κορεσμενη και μη επεκτασιμη στο κεντρικο της κομματι

    δ) ελ/βενιζελος , μη ανταγωνιστικο μεγεθος ως σταθμος μετεπιβιβασης (εδω ομως ειναι θεμα σκοπιμοτητας) 

    Link to comment
    Share on other sites

    Το πιο συγχρονο της Ευρωπης το εγραψα για το Μετρο Θεσσαλονικης. Ειναι το σλογκαν εδω... οπως ξερεις απο ευρηματικοτητα ειμαστε πολυ μπροστα.

    Απο το 1996 δυστυχως αλλαξαν παρα πολλα πραγματα φιλε μου... Κ αν τοτε το Μετρο ηταν πολυτελεια, σημερα ειναι επιτακτικη αναγκη.

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.