Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Το Τόκιο η ασφαλέστερη πόλη του κόσμου

    Sign in to follow this  

    Το Τόκιο ανακηρύχθηκε η ασφαλέστερη πόλη του κόσμου από την Economist Intelligence Unit, με βάση μια κατάταξη που εξετάζει τη δυνατότητα των μεγαλουπόλεων να διαχειρίζονται πολλούς τομείς, από τις κλιματικές καταστροφές μέχρι τις κυβερνοεπιθέσεις.
     
    Η Σιγκαπούρη κατέλαβε την δεύτερη θέση ενώ άλλη μια ιαπωνική μητρόπολη, η Οσάκα, βρίσκεται στην τρίτη. Οι ίδιες πόλεις είχαν καταλάβει τις τρεις πρώτες θέσεις και στις δύο προηγούμενες έρευνες (Safe Cities Index) του 2015 και του 2017.

    Φέτος, η μελέτη των συνολικά 60 πόλεων που συμπεριλήφθηκαν στον κατάλογο είχε ως στόχο να διαπιστώσει την "αστική ανθεκτικότητά" τους, κατά πόσο δηλαδή έχουν τη δυνατότητα να ανακάμπτουν μετά από κάποιο σοκ. Εξετάστηκαν τέσσερα είδη ασφάλειας: η ψηφιακή, των υποδομών, της υγείας και η προσωπική.

    Οι πόλεις της Ασίας και του Ειρηνικού επικρατούν στην πρώτη δεκάδα, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, αφού το Σίδνεϊ βρίσκεται στην πέμπτη θέση, η Σεούλ στην όγδοη και η Μελβούρνη στην 10η. Δύο ευρωπαϊκές και δύο βορειοαμερικανικές πόλεις συμπληρώνουν την δεκάδα, με το Άμστερνταμ στην τέταρτη θέση (πρώτη ευρωπαϊκή πόλη) και την Κοπεγχάγη στην όγδοη. Το Τορόντο του Καναδά βρίσκεται έκτο και ακολουθεί η Ουάσινγκτον, στην έβδομη θέση.

    Οι ασφαλέστερες πόλεις έλαβαν υψηλή βαθμολογία σε τομείς σχετικούς με την παροχή υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας, την ύπαρξη ομάδων αφοσιωμένων στην καταπολέμηση του κυβερνοεγκλήματος, τις αστυνομικές περιπολίες και τον καλό σχεδιασμό για την αντιμετώπιση καταστροφών.

    Οι ευρωπαϊκές πόλεις, μολονότι τα πήγαν καλά στον τομέα της υγείας, δυσκολεύονται να ανταποκριθούν σε ό,τι αφορά την κυβερνοασφάλεια, δηλαδή τη δυνατότητα των πολιτών να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και άλλους ψηφιακούς διαύλους χωρίς να φοβούνται ότι θα παραβιαστούν ή θα κλαπούν τα προσωπικά δεδομένα τους. "Το Λονδίνο είναι η μοναδική ευρωπαϊκή πόλη που μπαίνει μέσα στην πρώτη δεκάδα σε αυτήν την κατηγορία", εξήγησε η Ιρένε Μία του Economist Intelligence Unit.

    Το Λάγκος της Νιγηρίας, το Καράκας της Βενεζουέλας, η Γιανγκόν της Μιανμάρ, το Καράτσι του Πακιστάν και η Ντάκα του Μπαγκλαντές είναι οι πέντε λιγότερο ασφαλείς πόλεις, σύμφωνα με αυτήν την κατάταξη.

    Η πρώτη δεκάδα για το 2019 σύμφωνα με τον δείκτη Safe Cities Index (SCI) έχει ως εξής: 

    1. Tokyo, Japan
    2. Singapore
    3. Osaka, Japan
    4. Amsterdam, the Netherlands
    5. Sydney, Australia
    6. Toronto, Canada
    7. Washington DC, US
    = 8. Copenhagen, Denmark
    = 8. Seoul, South Korea
    10. Melbourne, Australia
    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Τετάρτη 28/8- συνεδρίασε για πρώτη φορά η ομάδα εργασίας την οποία συνέστησε ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Νότης Μηταράκης με στόχο τη διαμόρφωση ενός ”πορίσματος” προτάσεων για την ”αναδιοργάνωσή” της επικουρικής ασφάλισης.   Με βάση τις έως τώρα δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών αλλά και διασταυρωμένες πληροφορίες το σχέδιο για το νέο ”επικουρικό” ταμείου επαγγελματικού τύπου θα έχει τα εξής βασικά σημεία:   Θα εντάσσονται αποκλειστικά όσοι ασφαλισθούν για πρώτη φορά από την 1η/1/2021. Υποχρεωτική θα είναι ασφάλιση στο επικουρικό, αλλά ο νεοσφαλισμένος θα μπορεί να επιλέγει μεταξύ του δημόσιου και του επαγγελματικού φορέα. Και οι δύο φορείς θα εντάσσονται στο υφιστάμενο Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (ΕΤΕΑΕΠ). Οι εισφορές, όμως, των νεοσφαλισμένων θα οδηγούνται σε ένα ατομικό κουμπαρά, ενώ οι εισφορές των παλιών ασφαλισμένων στον ενιαίο κουμπαρά του δημόσιου φορέα του ΕΤΕΑΕΠ. Το επαγγελματικό τμήμα του ΕΤΕΑΕΠ θα είναι ανοιχτό όχι μόνο για τους νέους μισθωτούς, αλλά και τους για τους νέους επαγγελματίες και αγρότες. Οι εισφορές για τους μισθωτούς θα ανέρχονται σε 6%-6,5% (3%-3,25% για τους εργαζομένους και 3%-3,25% για τους εργοδότες) και για τους νέους επαγγελματίες και αγρότες στο 3,25%. Θα προβλέπεται δυνατότητα καταβολής υψηλότερων ασφαλίστρων από τους εργαζομένους (και όχι τους εργοδότες τους) αλλά και από τους επαγγελματίες και τους αγρότες. Τα αποθεματικά των ατομικών κουμπαράδων των νεοασφαλισμένων του επαγγελματικού φορέα του ΕΤΕΑΕΠ θα τα διαχειρίζεται η ΑΕΔΑΚ, ενώ είναι πιθανόν να υπάρχει δυνατότητα επιλογής του ίδιου νεοασφαλισμένου για διαχείριση των ασφαλιστικών ”αποταμιεύσεων” του από ασφαλιστικές εταιρείες ή τράπεζες.
    • By Engineer
      Τετάρτη 28/8- συνεδρίασε για πρώτη φορά η ομάδα εργασίας την οποία συνέστησε ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Νότης Μηταράκης με στόχο τη διαμόρφωση ενός ”πορίσματος” προτάσεων για την ”αναδιοργάνωσή” της επικουρικής ασφάλισης.   Με βάση τις έως τώρα δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών αλλά και διασταυρωμένες πληροφορίες το σχέδιο για το νέο ”επικουρικό” ταμείου επαγγελματικού τύπου θα έχει τα εξής βασικά σημεία:   Θα εντάσσονται αποκλειστικά όσοι ασφαλισθούν για πρώτη φορά από την 1η/1/2021. Υποχρεωτική θα είναι ασφάλιση στο επικουρικό, αλλά ο νεοσφαλισμένος θα μπορεί να επιλέγει μεταξύ του δημόσιου και του επαγγελματικού φορέα. Και οι δύο φορείς θα εντάσσονται στο υφιστάμενο Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (ΕΤΕΑΕΠ). Οι εισφορές, όμως, των νεοσφαλισμένων θα οδηγούνται σε ένα ατομικό κουμπαρά, ενώ οι εισφορές των παλιών ασφαλισμένων στον ενιαίο κουμπαρά του δημόσιου φορέα του ΕΤΕΑΕΠ. Το επαγγελματικό τμήμα του ΕΤΕΑΕΠ θα είναι ανοιχτό όχι μόνο για τους νέους μισθωτούς, αλλά και τους για τους νέους επαγγελματίες και αγρότες. Οι εισφορές για τους μισθωτούς θα ανέρχονται σε 6%-6,5% (3%-3,25% για τους εργαζομένους και 3%-3,25% για τους εργοδότες) και για τους νέους επαγγελματίες και αγρότες στο 3,25%. Θα προβλέπεται δυνατότητα καταβολής υψηλότερων ασφαλίστρων από τους εργαζομένους (και όχι τους εργοδότες τους) αλλά και από τους επαγγελματίες και τους αγρότες. Τα αποθεματικά των ατομικών κουμπαράδων των νεοασφαλισμένων του επαγγελματικού φορέα του ΕΤΕΑΕΠ θα τα διαχειρίζεται η ΑΕΔΑΚ, ενώ είναι πιθανόν να υπάρχει δυνατότητα επιλογής του ίδιου νεοασφαλισμένου για διαχείριση των ασφαλιστικών ”αποταμιεύσεων” του από ασφαλιστικές εταιρείες ή τράπεζες.
      View full είδηση
    • By Engineer
      Με την παρούσα Πρόσκληση καλούμε όσους έχουν τα απαιτούμενα προσόντα, σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 104/2011 και ειδικότερα του άρθρου 9 αυτού, καθώς και του άρθρου 6 των Κατευθυντηρίων Γραμμών για τη διαχείριση της ασφάλειας των οδικών υποδομών (ΦΕΚ 3134/Β/727-11-2012) και επιθυμούν να αποκτήσουν Πιστοποιητικό Ελεγκτή Οδικής Ασφάλειας να υποβάλλουν, έως τις 25-10-2018, αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ως εξής:
      Η παρούσα πρόσκληση απευθύνεται αποκλειστικά σε ιδιώτες Διπλωματούχους Πολιτικούς Μηχανικούς ή Αγρονόμους Τοπογράφους Μηχανικούς, εγγεγραμμένους στο Μητρώο Μελετητών που τηρείται στη Γενική Γραμματεία Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
      Η διαδικασία για την απόκτηση της Πιστοποίησης Ελεγκτή Οδικής Ασφάλειας περιγράφεται στις κάτωθι αποφάσεις:
      α) Απόφαση Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων με αρ. πρωτ.: ΔΑΟΥ/οικ.667/Φ-Αποφ./18-5-2016 (ΦΕΚ 1694/Β/713-6-2016), όπως τροποποιήθηκε με την Απόφαση Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αρ. πρωτ.: ΔΑ0Υ/οικ.968/Φ-Αποφ./2-8-2017 (ΦΕΚ 2905/Β/722-8-2017).
      β) Απόφαση Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αρ. πρωτ.: Δ14/γ/οικ.1417/Φ-Αποφ./03-08-2018 (ΑΔΑ:7ΘΓΟ465ΧΘΞ-4ΟΖ).
      Οι υποψήφιοι, προκειμένου να συμμετέχουν στο πρόγραμμα εκπαίδευσης Ελεγκτή Οδικής Ασφάλειας απαιτείται να έχουν συμπληρώσει πενταετία από την απόκτηση του διπλώματος και να διαθέτουν 5ετή εμπειρία σχετικά με τον σχεδιασμό των οδών, την τεχνολογία οδικής ασφάλειας και την ανάλυση ατυχημάτων.
      Α. Σχετικά με την εμπειρία διευκρινίζουμε τα παρακάτω:
      1. Εμπειρία στον σχεδιασμό οδών
      2. Εμπειρία στην τεχνολογία οδικής ασφάλειας
      3. Εμπειρία στην ανάλυση ατυχημάτων
      Συνημμένα Αρχεία
      D14_1817.pdf
      aitisi_gia_pistopoiisi_elegkton_od_asfaleias.docx
      1816.pdf

      View full είδηση
    • By Engineer
      Με την παρούσα Πρόσκληση καλούμε όσους έχουν τα απαιτούμενα προσόντα, σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 104/2011 και ειδικότερα του άρθρου 9 αυτού, καθώς και του άρθρου 6 των Κατευθυντηρίων Γραμμών για τη διαχείριση της ασφάλειας των οδικών υποδομών (ΦΕΚ 3134/Β/727-11-2012) και επιθυμούν να αποκτήσουν Πιστοποιητικό Ελεγκτή Οδικής Ασφάλειας να υποβάλλουν, έως τις 25-10-2018, αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ως εξής:
      Η παρούσα πρόσκληση απευθύνεται αποκλειστικά σε ιδιώτες Διπλωματούχους Πολιτικούς Μηχανικούς ή Αγρονόμους Τοπογράφους Μηχανικούς, εγγεγραμμένους στο Μητρώο Μελετητών που τηρείται στη Γενική Γραμματεία Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
      Η διαδικασία για την απόκτηση της Πιστοποίησης Ελεγκτή Οδικής Ασφάλειας περιγράφεται στις κάτωθι αποφάσεις:
      α) Απόφαση Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων με αρ. πρωτ.: ΔΑΟΥ/οικ.667/Φ-Αποφ./18-5-2016 (ΦΕΚ 1694/Β/713-6-2016), όπως τροποποιήθηκε με την Απόφαση Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αρ. πρωτ.: ΔΑ0Υ/οικ.968/Φ-Αποφ./2-8-2017 (ΦΕΚ 2905/Β/722-8-2017).
      β) Απόφαση Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αρ. πρωτ.: Δ14/γ/οικ.1417/Φ-Αποφ./03-08-2018 (ΑΔΑ:7ΘΓΟ465ΧΘΞ-4ΟΖ).
      Οι υποψήφιοι, προκειμένου να συμμετέχουν στο πρόγραμμα εκπαίδευσης Ελεγκτή Οδικής Ασφάλειας απαιτείται να έχουν συμπληρώσει πενταετία από την απόκτηση του διπλώματος και να διαθέτουν 5ετή εμπειρία σχετικά με τον σχεδιασμό των οδών, την τεχνολογία οδικής ασφάλειας και την ανάλυση ατυχημάτων.
      Α. Σχετικά με την εμπειρία διευκρινίζουμε τα παρακάτω:
      1. Εμπειρία στον σχεδιασμό οδών
      2. Εμπειρία στην τεχνολογία οδικής ασφάλειας
      3. Εμπειρία στην ανάλυση ατυχημάτων
      Συνημμένα Αρχεία
      D14_1817.pdf
      aitisi_gia_pistopoiisi_elegkton_od_asfaleias.docx
      1816.pdf
    • By Engineer
      Αναρτήθηκαν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) οι εισφορές Σεπτεμβρίου 2018 για τους αγρότες, τους αυτοαπασχολούμενους και τους ελεύθερους επαγγελματίες, όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του Φορέα.
      Η 31η Οκτωβρίου 2018 είναι η καταληκτική ημερομηνία καταβολής εισφορών Σεπτεμβρίου μη μισθωτών ασφαλισμένων (αγροτών, αυτοαπασχολουμένων και ελεύθερων επαγγελματιών), όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ).
      Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επισκεφτούν τον ιστότοπο ΕΦΚΑ, www.efka.gov.gr, προκειμένου να πληροφορηθούν αναλυτικά για την εισφορά τους, να αντλήσουν την ταυτότητα πληρωμής ή να εκτυπώσουν το ειδοποιητήριο πληρωμής, δεδομένου ότι δεν θα πραγματοποιηθεί ταχυδρομική αποστολή. Την ίδια ημερομηνία, θα πραγματοποιηθεί η καταβολή της εισφοράς, μέσω άμεσης χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού (πάγια εντολή).

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.