Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Hλεκτρονικό εισιτήριο ανάλογο της απόστασης εφαρμόζει ο ΟΑΣΑ από τον Ιανουάριο

    Sign in to follow this  

    Ο επιβάτης θα πληρώνει μόνο για την απόσταση που διανύει με κάθε μέσο μεταφοράς και όχι για το σύνολο της διαδρομής που το μέσο εκτελεί, όπως συμβαίνει σήμερα, γεγονός το οποίο εκτιμάται πως θα καταστήσει τις δημόσιες συγκοινωνίες δικαιότερες

     

    Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα υπάρξει μείωση τιμών στις κοντινές διαδρομές, ενώ παράλληλα θα αυξηθούν τα έσοδα για τις πιο μακρινές.

     

    Ακόμα, ο επιβάτης θα μπορεί να χρησιμοποιεί για τις πληρωμές του και την έξυπνη πιστωτική του κάρτα.

     

    Οπως ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ, από τις αρχές Ιανουαρίου θα λειτουργήσουν τα νέα ακυρωτικά μηχανήματα στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ, ενώ οι νέες πύλες εισόδου και εξόδου στους σταθμούς των Σταθερών Συγκοινωνιών (μετρό, ηλεκτρικός, προαστιακός) θα αρχίσουν να λειτουργούν από το καλοκαίρι του 2017.

     

    Το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα υποκαταστήσει πλήρως τα σημερινά εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών με τις έξυπνες κάρτες.

     

    Με το νέο σύστημα κομίστρου θα υποστηρίζονται δύο τύποι ηλεκτρονικών εισιτηρίων, που θα έχουν μορφή πιστωτικών καρτών και των οποίων η επικύρωση θα γίνεται εξ αποστάσεως χωρίς ο επιβάτης να χρειάζεται να εισαγάγει την κάρτα του στο μηχάνημα.

     

    Η επικύρωση θα είναι υποχρεωτική.

     

    Ο ΟΑΣΑ συμμετέχει στη ΔΕΘ με δικό του περίπτερο προκειμένου να ενημερώσει τους επισκέπτες της για το συγκοινωνιακό δίκτυο της Αθήνας και τις νέες υψηλού επιπέδου τεχνολογίες που εφαρμόζει για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, όπως η τηλεματική.

     

    Πηγή: ΟΑΣΑ


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Η αναθεώρηση και ο ανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού έργου με στόχο τη βελτίωση της κινητικότητας των πολιτών της Αττικής και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών, είναι στις βασικές προτεραιότητες του ΟΑΣΑ.
      Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση του Οργανισμού προχωρεί σε εκπόνηση μελέτης που θα οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές του νέου Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, η οποία και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2020.
      Η μελέτη κρίθηκε απαραίτητη, μιας και το υφιστάμενο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών είναι βασισμένο σε στοιχεία μελετών ζήτησης, μετακινήσεων και προέλευσης προορισμού, προ 15 περίπου ετών, με βάση τις τότε κοινωνικές, οικονομικές, μεταφορικές συνθήκες της Αττικής.
      H πιο πρόσφατη προσπάθεια επικαιροποίησης ολοκληρώθηκε το 2009, στο πλαίσιο του τότε εκπονηθέντος Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, που περιλάμβανε αριθμό προγραμματισμένων έργων υποδομής και σειρά προτεινομένων συγκοινωνιακών, οργανωτικών, λειτουργικών, θεσμικών μέτρων, καθώς επίσης και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.
      Ωστόσο όμως, η οικονομική κρίση ήταν ένας από τους κύριους λόγους που η πλειοψηφία από τα προτεινόμενα μέτρα δεν υλοποιήθηκε, εξαιρουμένων κυρίως των τροποποιήσεων των λεωφορειακών γραμμών για την τροφοδότηση των μέσων σταθερής τροχιάς, και της υλοποίησης των 2 μεγάλων έργων: του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής.
      Το νέο Γενικό Σχέδιο Μεταφορών, θα περιλαμβάνει προτάσεις και δράσεις για τη διαμόρφωση όλων των μεταφορικών δικτύων της Αττικής. Ταυτόχρονα θα άπτεται θεμάτων που αφορούν στην κατανομή του μεταφορικού έργου στα διαφορετικά μέσα μεταφοράς, θέματα που αφορούν στη σχέση ζήτησης μετακινήσεων και απόδοσης των δικτύων, καθώς και θέματα που αφορούν στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
      Επίσης, θα αναλύει και θα επιδιώκει την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με τη χρήση νέων φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων και την προώθηση ήπιων μορφών μετακίνησης (ποδήλατο, πεζή μετακίνηση). Θα χρησιμοποιήσει δε, το συγκοινωνιακό μοντέλο ΟΑΣΑ, για την αξιολόγηση εναλλακτικών προτάσεων για τα δίκτυα μεταφοράς και τη λειτουργία τους.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Η αναθεώρηση και ο ανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού έργου με στόχο τη βελτίωση της κινητικότητας των πολιτών της Αττικής και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών, είναι στις βασικές προτεραιότητες του ΟΑΣΑ.
      Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση του Οργανισμού προχωρεί σε εκπόνηση μελέτης που θα οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές του νέου Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, η οποία και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2020.
      Η μελέτη κρίθηκε απαραίτητη, μιας και το υφιστάμενο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών είναι βασισμένο σε στοιχεία μελετών ζήτησης, μετακινήσεων και προέλευσης προορισμού, προ 15 περίπου ετών, με βάση τις τότε κοινωνικές, οικονομικές, μεταφορικές συνθήκες της Αττικής.
      H πιο πρόσφατη προσπάθεια επικαιροποίησης ολοκληρώθηκε το 2009, στο πλαίσιο του τότε εκπονηθέντος Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, που περιλάμβανε αριθμό προγραμματισμένων έργων υποδομής και σειρά προτεινομένων συγκοινωνιακών, οργανωτικών, λειτουργικών, θεσμικών μέτρων, καθώς επίσης και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.
      Ωστόσο όμως, η οικονομική κρίση ήταν ένας από τους κύριους λόγους που η πλειοψηφία από τα προτεινόμενα μέτρα δεν υλοποιήθηκε, εξαιρουμένων κυρίως των τροποποιήσεων των λεωφορειακών γραμμών για την τροφοδότηση των μέσων σταθερής τροχιάς, και της υλοποίησης των 2 μεγάλων έργων: του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής.
      Το νέο Γενικό Σχέδιο Μεταφορών, θα περιλαμβάνει προτάσεις και δράσεις για τη διαμόρφωση όλων των μεταφορικών δικτύων της Αττικής. Ταυτόχρονα θα άπτεται θεμάτων που αφορούν στην κατανομή του μεταφορικού έργου στα διαφορετικά μέσα μεταφοράς, θέματα που αφορούν στη σχέση ζήτησης μετακινήσεων και απόδοσης των δικτύων, καθώς και θέματα που αφορούν στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
      Επίσης, θα αναλύει και θα επιδιώκει την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με τη χρήση νέων φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων και την προώθηση ήπιων μορφών μετακίνησης (ποδήλατο, πεζή μετακίνηση). Θα χρησιμοποιήσει δε, το συγκοινωνιακό μοντέλο ΟΑΣΑ, για την αξιολόγηση εναλλακτικών προτάσεων για τα δίκτυα μεταφοράς και τη λειτουργία τους.
    • By Engineer
      Τη µερίδα του λέοντος από τις αποδοχές των µισθωτών και των συνταξιούχων λαµβάνει το κράτος µε τη µορφή φόρου εισοδήµατος και ασφαλιστικών εισφορών
      Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύµφωνα µε τα στοιχεία έρευνας του Οργανισµού Οικονοµικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, το 41,9% των µεικτών αποδοχών του µέσου µισθωτού καταλήγει στα κρατικά ταµεία µε τη µορφή του φόρου εισοδήµατος, των εργοδοτικών ασφαλιστικών εισφορών και των εισφορών που επιβαρύνουν τον ίδιο τον εργαζόµενο. Την ίδια ώρα, όµως, προκύπτει ότι η άσκηση επιδοµατικής πολιτικής προκάλεσε οριακή µείωση της συνολικής επιβάρυνσης για τη µέση οικογένεια µισθωτών.

      Ειδικότερα, από τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας του ΟΟΣΑ, που φέρει τον τίτλο «Φορολογώντας τους µισθούς 2019» («Taxing Wages 2019»), προκύπτουν τα εξής:
      Η συνολική φορολογική «σφήνα» (δηλαδή το συνολικό ποσοστό που αφαιρείται για φορολογία εισοδήµατος και ασφαλιστικές εισφορές) στο εισόδηµα από µισθωτές υπηρεσίες διαµορφώθηκε το 2018 στο 40,9%. ∆ηλαδή, από τα 100 ευρώ συνολικών µεικτών αποδοχών του µισθωτού, το κράτος παρακρατεί µέσω φόρων και εισφορών τα 40,9 ευρώ και αποµένουν καθαρά στον µισθωτό 60,1 ευρώ. Η συνολική φορολογική «σφήνα» αυξήθηκε το 2018 κατά 0,15 της µονάδας, που εξηγείται κατά πάσα πιθανότητα από την κατάργηση της έκπτωσης φόρου 1,5% που γινόταν στην παρακράτηση φόρου εισοδήµατος και ίσχυσε από την 1η Ιανουαρίου 2018. Με το 40,9% η Ελλάδα βρίσκεται στην 13η υψηλότερη θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ και σηµαντικά υψηλότερα σε σχέση µε τον µέσο όρο των χωρών του Οργανισµού που βρίσκεται στο 36,1%. Τη µεγαλύτερη φορολογική «σφήνα» εµφανίζει το Βέλγιο µε 52,7% και τη χαµηλότερη η Χιλή µε µόλις 7%. Το 40,9% της Ελλάδας επιµερίζεται ως εξής: 8,1% φορολογία εισοδήµατος, 12,8% εισφορές εργαζοµένου και 20% εισφορές εργοδότη. Στην Ελλάδα οι οικογένειες µισθωτών από άποψη φορολόγησης βρίσκονται στην τρίτη χειρότερη θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ. Από τις οικογένειες µισθωτών το φορολογικό και ασφαλιστικό σύστηµα αφαιρεί το 37,9% του εισοδήµατός τους, µε µέσο όρο στον ΟΟΣΑ 26,6%. Στη µέση οικογένεια µισθωτών, δηλαδή ζευγάρι µε δύο παιδιά όπου ο ένας γονέας λαµβάνει το 100% του µέσου µισθού και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού, η συνολική φορολογική «σφήνα» διαµορφώθηκε το 2018 σε 38,4%. Θα πρέπει να σηµειωθεί ότι µε την επίδοση αυτή η Ελλάδα βρίσκεται στην 7η θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ, που έχει µέσο όρο 30,8%. Σε σχέση µε το 2017, το συνολικό φορολογικό βάρος της µέσης οικογένειας µειώθηκε κατά 0,54 της µονάδας, λόγω της παροχής χρηµατικών επιδοµάτων. Ο άγαµος µισθωτός που λαµβάνει το 167% του µέσου µισθού χάνει µέσω της φορολογίας και των ασφαλιστικών εισφορών το 46,6% των αποδοχών του. Ο άγαµος µισθωτός που λαµβάνει το 67% του µέσου µισθού χάνει µέσω φόρων και εισφορών το 30,7% των αποδοχών του. Το ζευγάρι µισθωτών που καθένας τους λαµβάνει τον µέσο µισθό χάνει µέσω φόρου εισοδήµατος και ασφαλιστικών εισφορών το 37,9% των αποδοχών του. Το ζευγάρι µισθωτών που ο ένας σύζυγος λαµβάνει το 100% του µέσου µισθού και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού χάνει µέσω των ασφαλιστικών εισφορών και της φορολογίας το 38,4% των αποδοχών του. Ζευγάρι µε δύο παιδιά που ο ένας σύζυγος λαµβάνει τον µέσο µισθό και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού χάνουν από φόρους και εισφορές 37,5% των αποδοχών του.  

      View full είδηση
    • By Engineer
      Τη µερίδα του λέοντος από τις αποδοχές των µισθωτών και των συνταξιούχων λαµβάνει το κράτος µε τη µορφή φόρου εισοδήµατος και ασφαλιστικών εισφορών
      Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύµφωνα µε τα στοιχεία έρευνας του Οργανισµού Οικονοµικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, το 41,9% των µεικτών αποδοχών του µέσου µισθωτού καταλήγει στα κρατικά ταµεία µε τη µορφή του φόρου εισοδήµατος, των εργοδοτικών ασφαλιστικών εισφορών και των εισφορών που επιβαρύνουν τον ίδιο τον εργαζόµενο. Την ίδια ώρα, όµως, προκύπτει ότι η άσκηση επιδοµατικής πολιτικής προκάλεσε οριακή µείωση της συνολικής επιβάρυνσης για τη µέση οικογένεια µισθωτών.

      Ειδικότερα, από τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας του ΟΟΣΑ, που φέρει τον τίτλο «Φορολογώντας τους µισθούς 2019» («Taxing Wages 2019»), προκύπτουν τα εξής:
      Η συνολική φορολογική «σφήνα» (δηλαδή το συνολικό ποσοστό που αφαιρείται για φορολογία εισοδήµατος και ασφαλιστικές εισφορές) στο εισόδηµα από µισθωτές υπηρεσίες διαµορφώθηκε το 2018 στο 40,9%. ∆ηλαδή, από τα 100 ευρώ συνολικών µεικτών αποδοχών του µισθωτού, το κράτος παρακρατεί µέσω φόρων και εισφορών τα 40,9 ευρώ και αποµένουν καθαρά στον µισθωτό 60,1 ευρώ. Η συνολική φορολογική «σφήνα» αυξήθηκε το 2018 κατά 0,15 της µονάδας, που εξηγείται κατά πάσα πιθανότητα από την κατάργηση της έκπτωσης φόρου 1,5% που γινόταν στην παρακράτηση φόρου εισοδήµατος και ίσχυσε από την 1η Ιανουαρίου 2018. Με το 40,9% η Ελλάδα βρίσκεται στην 13η υψηλότερη θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ και σηµαντικά υψηλότερα σε σχέση µε τον µέσο όρο των χωρών του Οργανισµού που βρίσκεται στο 36,1%. Τη µεγαλύτερη φορολογική «σφήνα» εµφανίζει το Βέλγιο µε 52,7% και τη χαµηλότερη η Χιλή µε µόλις 7%. Το 40,9% της Ελλάδας επιµερίζεται ως εξής: 8,1% φορολογία εισοδήµατος, 12,8% εισφορές εργαζοµένου και 20% εισφορές εργοδότη. Στην Ελλάδα οι οικογένειες µισθωτών από άποψη φορολόγησης βρίσκονται στην τρίτη χειρότερη θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ. Από τις οικογένειες µισθωτών το φορολογικό και ασφαλιστικό σύστηµα αφαιρεί το 37,9% του εισοδήµατός τους, µε µέσο όρο στον ΟΟΣΑ 26,6%. Στη µέση οικογένεια µισθωτών, δηλαδή ζευγάρι µε δύο παιδιά όπου ο ένας γονέας λαµβάνει το 100% του µέσου µισθού και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού, η συνολική φορολογική «σφήνα» διαµορφώθηκε το 2018 σε 38,4%. Θα πρέπει να σηµειωθεί ότι µε την επίδοση αυτή η Ελλάδα βρίσκεται στην 7η θέση µεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ, που έχει µέσο όρο 30,8%. Σε σχέση µε το 2017, το συνολικό φορολογικό βάρος της µέσης οικογένειας µειώθηκε κατά 0,54 της µονάδας, λόγω της παροχής χρηµατικών επιδοµάτων. Ο άγαµος µισθωτός που λαµβάνει το 167% του µέσου µισθού χάνει µέσω της φορολογίας και των ασφαλιστικών εισφορών το 46,6% των αποδοχών του. Ο άγαµος µισθωτός που λαµβάνει το 67% του µέσου µισθού χάνει µέσω φόρων και εισφορών το 30,7% των αποδοχών του. Το ζευγάρι µισθωτών που καθένας τους λαµβάνει τον µέσο µισθό χάνει µέσω φόρου εισοδήµατος και ασφαλιστικών εισφορών το 37,9% των αποδοχών του. Το ζευγάρι µισθωτών που ο ένας σύζυγος λαµβάνει το 100% του µέσου µισθού και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού χάνει µέσω των ασφαλιστικών εισφορών και της φορολογίας το 38,4% των αποδοχών του. Ζευγάρι µε δύο παιδιά που ο ένας σύζυγος λαµβάνει τον µέσο µισθό και ο άλλος το 67% του µέσου µισθού χάνουν από φόρους και εισφορές 37,5% των αποδοχών του.  
    • By Engineer
      Οι ουρές που έχουν σχηματιστεί στα εκδοτήρια προκειμένου να πάρουν στα χέρια τους το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι τεράστιες ενώ παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στο σταθμό του ΗΣΑΠ στον Πειραιά αλλά και σε όλους στους σταθμούς όπου εκδίδονται ηλεκτρονικά εισιτήρια.
       
      Αυτοί που κατά κύριο λόγο ταλαιπωρούνται είναι οι κάτοχοι μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών, καθώς πρέπει να αντικαταστήσουν αυτές που έχουν με τις νέες, ηλεκτρονικού τύπου. Η διαδικασία όταν γίνεται επί τόπου στα γκισέ των εκδοτηρίων είναι χρονοβόρα και κάθε επιβάτης, προκειμένου να εξυπηρετηθεί, χρειάζεται περί τα 15 με 20 λεπτά. Το υπουργείο Μεταφορών έχει δώσει δύο επιλογές στους επιβάτες. Την απευθείας έκδοση της κάρτας και την παράδοση φακέλου σε όλα τα γκισέ των σταθμών.
       
      Όσοι επιλέξουν την πρώτη επιλογή πρέπει να εξοπλιστούν με υπομονή καθώς θα πρέπει να περιμένουν αρκετή ώρα στην ουρά. Θα πρέπει να πάνε μόνο στους σταθμούς μετρό, τραμ και ΗΣΠΑ που λειτουργεί Τερματικό Έκδοσης Καρτών (ΤΕΚ) και να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα, ένα έγγραφο που να δείχνει τον αριθμό ΑΚΜΑ τους και μία φωτογραφία. Σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος δεν έχει φωτογραφία υπάρχει η δυνατότητα να τον βγάλει ο υπάλληλος την ίδια ώρα. Όσοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο (π.χ. φοιτητές) θα πρέπει να προσκομίσουν τα απαραίτητα αποδεικτικά. Θα απαιτηθεί και ένας οχταψήφιος κωδικός ασφαλείας, τον οποίο θα γνωρίζει μόνο ο επιβάτης.
       
       
      Η δεύτερη επιλογή γλιτώνει τους ενδιαφερόμενους από την ταλαιπωρία, αλλά απαιτεί προετοιμασία. Οι κάτοχοι μηναίων καρτών πρέπει να προμηθευτούν με έναν απλό φάκελο Α4, να αναγράψουν πάνω του το ονοματεπώνυμο και την διεύθυνσή τους και να προσκομίσουν εντός αυτού τα εξής:
      Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017).
      Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ.
      Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας.
      Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr
       
      Να σημειώσουμε πως το τέταρτο βήμα είναι απλό και απαιτεί μία επίσκεψη στην ιστοσελίδα του ATH.ENA Ticket για την απόκτηση του οκταψήφιου προσωπικού κωδικού.
       
      Όταν ο φάκελος είναι έτοιμος και περιέχει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τότε οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τον παραδώσουν σε όλα τα γκισέ των σταθμών χωρίς να περιμένουν σε ουρές και η προσωποποιημένη κάρτα θα αποσταλεί στη διεύθυνση που έχει αναγραφεί στον φάκελο.
       
      Υπάρχουν τρεις διαφορετικές επιλογές φόρτισης της κάρτας. Πρώτον: μέσω των εκδοτηρίων των σταθμών, όπως γινόταν παραδοσιακά με την χάρτινη κάρτα. Δεύτερον: μέσω των ειδικών τερματικών μηχανημάτων που έχουν τοποθετηθεί σε όλους τους σταθμούς. Τρίτον: με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr.
       
      Εάν οι κάτοχοι του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ή της απρόσωπης κάρτας χάσουν το προϊόν δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να αντικατασταθεί, εν αντιθέσει με τους κατόχους της προσωποποιημένη κάρτας. Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής, δυσλειτουργίας της προσωποποιημένης κάρτας οι επιβάτες μπορούν να απευθυνθούν άμεσα στα σημεία έκδοσης για να την αντικαταστήσουν, έναντι 2 ευρώ. Μέσω του οκταψήφιου κωδικού οι υπάλληλοι των μέσω μεταφορών μπορούν να ανακτήσουν το περιεχόμενο της προηγούμενης κάρτας.
       
      Πρόσθετα εκδοτήρια για την έκδοση προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλους τους Κεντρικούς Σταθμούς που παρατηρείται μεγάλη προσέλευση έχει θέσει σε λειτουργία το υπουργείο Υποδομών και ο ΟΑΣΑ. Όπως ανακοινώθηκε, μέχρι στιγμής έχουν εκδοθεί περισσότερες από 100 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες ενώ ο ρυθμός έκδοσής τους συνεχώς αυξάνεται.
       
      Πηγή: https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/koinonia/180219/ilektroniko-eisitirio-talaiporias-synexeia-sta-gise-tou-metro
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.