Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    "Εξυπνες κάρτες" αντί για εισιτήρια στον ΟΑΣΑ με ευρωπαικά κονδύλια

    Sign in to follow this  

    H Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου σημαντική επένδυση ύψους 29,5 εκατ. ευρώ από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης που αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό της έκδοσης εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες στην ευρύτερη περιφέρεια των Αθηνών.

     

    Η διαθέσιμη συγχρηματοδότηση θα εξασφαλίσει την καθιέρωση ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικών εισιτηρίων για τα μέσα συγκοινωνίας που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) και περιλαμβάνουν το μετρό, τον προαστιακό σιδηρόδρομο, τα λεωφορεία και το τραμ.

     

    Ο Ευρωπαίος Επίτροπος για την περιφερειακή πολιτική, κ. JohannesHahn, ο οποίος ενέκρινε το έργο, δήλωσε: "Το έργο αυτό αντικατοπτρίζει ένα σημαντικό βήμα προς τον εκσυγχρονισμό του συστήματος αστικής κινητικότητας της Αθήνας. Θα διευκολύνει τη χρήση των μέσων συγκοινωνίας από τους κατοίκους, τους επισκέπτες και τους τουρίστες της Αθήνας. Πρόκειται για ένα από τα "έργα προτεραιότητας", όπως έχουν χαρακτηριστεί από τις ελληνικές αρχές, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και θεωρείται ζωτικής σημασίας για την ποιότητα ζωής και την ευημερία των πολιτών της."

     

    Το έργο συνίσταται στην εισαγωγή "έξυπνων καρτών", που θα αντικαταστήσουν τα χάρτινα εισιτήρια. Θα παρέχει νέο εξοπλισμό επικύρωσης και ελέγχου καθώς και σύγχρονες πύλες εισόδου και εξόδου από το μετρό. Η εν λόγω επένδυση, που συγχρηματοδοτείται από τα διαρθρωτικά ταμεία της ΕΕ σε συνδυασμό με ιδιωτική χρηματοδότηση, θα βελτιώσει τη λειτουργική αποδοτικότητα του συστήματος διαχείρισης του ΟΑΣΑ και θα οδηγήσει στη δημιουργία ενός σύγχρονου και αποτελεσματικού συστήματος αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.

     

    Το έργο της ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίων θα παρέχει ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων στον ΟΑΣΑ για τον εξορθολογισμό των πολιτικών τιμολόγησης και νέες κατηγορίες ναύλων που συνδυάζουν γεωγραφικές ζώνες. Θα μειώσει τις απώλειες εσόδων εξαιτίας της εισιτηριοδιαφυγής ενώ παράλληλα θα επικεντρωθεί στην εξυπηρέτηση των επιβατών. Πρόκειται για "έργο προτεραιότητας" που θα παρέχει στους πολίτες αποτελεσματικότερες και πιο σύγχρονες συνθήκες μεταφοράς.

     

    Πηγή: http://www.eea.gr/gr/el/articles/eksypnes-kartes-anti-gia-eisitiria-ston-oasa-me-eyropaika-kondylia


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    Το βασικότερο πράγμα που έπρεπε από χρόνια να είχε γίνει στις συγκοινωνίες , είναι η επιβράβευση του συχνού χρήστη των ΜΜΜ και η επιβάρυνση του περιστασιακού χρήστη .

     

    Ετσι το βασικό εισιτήριο πρέπει να ακριβύνει στο επίπεδο που θα βγάζει κέρδη η επιχείρηση των ΜΜΜ , αλλά οι κάρτες εβδομαδιαίες , μηνιαίες και ετήσιες θα πρέπει να μειωθούν έτσι ώστε η χρήση των ΜΜΜ να γίνει πολύ ελκυστική γιά τους πολίτες που μετακινούνται συχνά .

     

    Δυστυχώς εδώ και χρόνια οι αυξήσεις του απλού εισιτηρίου και των καρτών είναι ανάλογες και αυτό είναι λανθασμένη πολιτική .

    • Upvote 2

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Όπως συμβαίνει και σε όλες τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου δηλαδή..

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Καλά, ας φτιάξουν πρώτα αστικές συγκοινωνίες και μετά το συζητάμε για "έξυπνες κάρτες". Για την ώρα πρόκειται για υπεραστικές.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    κανονικα ΜΕΤΡΟ-ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ  μπαριερες οπως ΠΑΝΤΟΥ να πεσουν οι ΛΑΘΡΟ στο 3%.....

     

    αλλα οχι ειναι πιο αποτελεσματικο μετρο οι ελεγκτες ναχουμε να διοριζουμε και κοσμο 8-)

    Edited by akius

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Το θέμα είναι να υλοποιηθεί πραγματικά... όχι όπως η επιβίβαση από τη μπροστινή πόρτα στα λεωφορεία...

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Πάντως θα ...φάνε πάλι αρκετό χρήμα!!!!!

    Όχι όπως παλιά πάντως μιας και τα πάντα πια περνάνε απο χίλιους επιτρόπους προκειμένου να πέσει το παραδάκι..

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Το βασικότερο πράγμα που έπρεπε από χρόνια να είχε γίνει στις συγκοινωνίες , είναι η επιβράβευση του συχνού χρήστη των ΜΜΜ και η επιβάρυνση του περιστασιακού χρήστη .

     

    Ετσι το βασικό εισιτήριο πρέπει να ακριβύνει στο επίπεδο που θα βγάζει κέρδη η επιχείρηση των ΜΜΜ , αλλά οι κάρτες εβδομαδιαίες , μηνιαίες και ετήσιες θα πρέπει να μειωθούν έτσι ώστε η χρήση των ΜΜΜ να γίνει πολύ ελκυστική γιά τους πολίτες που μετακινούνται συχνά .

     

    Δυστυχώς εδώ και χρόνια οι αυξήσεις του απλού εισιτηρίου και των καρτών είναι ανάλογες και αυτό είναι λανθασμένη πολιτική .

     

    Αυτό μου το έχει πεί και συγκοινωνιολόγος, στο εξωτερικό είναι πολύ ακριβά τα απλά εισητήρια ενώ οι μηνιαίες κάρτες είναι πολύ φθηνές, έτσι εμμέσως αναγκάζεται ο κόσμος να αγοράζει κάρτες και μετά όταν είναι να πάρει το ΙΧ του για να πάει κάπου λέει άσε ας πάω με το ΜΜΜ γιατί έχω πληρώσει την κάρτα. Έτσι έμμεσα μειώνεται η χρήση ΙΧ.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Στην αξιοποίηση πόρων, ύψους 600.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ, για την κατασκευή νέων ειδικών προκατασκευασμένων προεξοχών σε 190 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ, προχωρά η διοίκηση του ΟΑΣΑ, με σκοπό τη βελτίωση της προσβασιμότητας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για όλους ανεξαιρέτως τους επιβάτες.
      Η διευκόλυνση των μετακινήσεων για τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ) αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον ΟΑΣΑ και στο πλαίσιο αυτό ο Οργανισμός έχει τοποθετήσει μέχρι σήμερα ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές (πλατφόρμες) σε 260 στάσεις, για την ευκολότερη επιβίβαση και αποβίβαση, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.
      Ειδικότερα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ, Νίκο Αθανασόπουλο, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ΑμεΑ, έχουν ήδη δεσμευτεί πόροι από συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ ύψους 600.000 ευρώ για να εξοπλιστούν επιπλέον 190 στάσεις με μεγάλη επιβατική κίνηση με ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές, προκειμένου να διευκολύνεται η επιβίβαση/αποβίβαση στα ΜΜΜ.
      Οι στάσεις αυτές θα βρίσκονται κυρίως γύρω από σταθμούς Μέσων Σταθερής Τροχιάς. Δεδομένου, ότι οι σταθμοί Μέσων Σταθερής Τροχιάς είναι πλήρως προσβάσιμοι στα άτομα με αναπηρία, με το έργο αυτό θα καταστεί εφικτή η δημιουργία ενός περισσότερο λειτουργικού δικτύου μετακίνησης των ΑμεΑ.
      Παράλληλα, τους τελευταίους μήνες και με ίδιους πόρους, ο ΟΑΣΑ έχει ήδη προχωρήσει στη τοποθέτηση νέων ειδικών προκατασκευασμένων προεξοχών, η οποία θα συνεχιστεί το επόμενο διάστημα.
      Η αρχή έγινε τον Σεπτέμβριο στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως στην Καισαριανή, με την τοποθέτηση πλατφόρμας μετά από αίτημα σχολείου της περιοχής για την εξυπηρέτηση των μαθητών.
      Κατόπιν αιτήματος του δήμου Καισαριανής και μετά από αυτοψία, διαπιστώθηκε ότι μπορούν να τοποθετηθούν άμεσα πλατφόρμες σε 3 στάσεις.
      Στα μέσα Δεκεμβρίου τοποθετήθηκαν προεξοχές πεζοδρομίου στις στάσεις «10η Καισαριανής» και «Παλαιό Τέρμα». Το νέο έτος θα τοποθετηθεί και επί της οδού Ευφρονίου.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στην αξιοποίηση πόρων, ύψους 600.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ, για την κατασκευή νέων ειδικών προκατασκευασμένων προεξοχών σε 190 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ, προχωρά η διοίκηση του ΟΑΣΑ, με σκοπό τη βελτίωση της προσβασιμότητας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για όλους ανεξαιρέτως τους επιβάτες.
      Η διευκόλυνση των μετακινήσεων για τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ) αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον ΟΑΣΑ και στο πλαίσιο αυτό ο Οργανισμός έχει τοποθετήσει μέχρι σήμερα ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές (πλατφόρμες) σε 260 στάσεις, για την ευκολότερη επιβίβαση και αποβίβαση, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.
      Ειδικότερα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ, Νίκο Αθανασόπουλο, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ΑμεΑ, έχουν ήδη δεσμευτεί πόροι από συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ ύψους 600.000 ευρώ για να εξοπλιστούν επιπλέον 190 στάσεις με μεγάλη επιβατική κίνηση με ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές, προκειμένου να διευκολύνεται η επιβίβαση/αποβίβαση στα ΜΜΜ.
      Οι στάσεις αυτές θα βρίσκονται κυρίως γύρω από σταθμούς Μέσων Σταθερής Τροχιάς. Δεδομένου, ότι οι σταθμοί Μέσων Σταθερής Τροχιάς είναι πλήρως προσβάσιμοι στα άτομα με αναπηρία, με το έργο αυτό θα καταστεί εφικτή η δημιουργία ενός περισσότερο λειτουργικού δικτύου μετακίνησης των ΑμεΑ.
      Παράλληλα, τους τελευταίους μήνες και με ίδιους πόρους, ο ΟΑΣΑ έχει ήδη προχωρήσει στη τοποθέτηση νέων ειδικών προκατασκευασμένων προεξοχών, η οποία θα συνεχιστεί το επόμενο διάστημα.
      Η αρχή έγινε τον Σεπτέμβριο στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως στην Καισαριανή, με την τοποθέτηση πλατφόρμας μετά από αίτημα σχολείου της περιοχής για την εξυπηρέτηση των μαθητών.
      Κατόπιν αιτήματος του δήμου Καισαριανής και μετά από αυτοψία, διαπιστώθηκε ότι μπορούν να τοποθετηθούν άμεσα πλατφόρμες σε 3 στάσεις.
      Στα μέσα Δεκεμβρίου τοποθετήθηκαν προεξοχές πεζοδρομίου στις στάσεις «10η Καισαριανής» και «Παλαιό Τέρμα». Το νέο έτος θα τοποθετηθεί και επί της οδού Ευφρονίου.
    • By Engineer
      Το Πράσινο Ταμείο καλεί τους Δήμους της Χώρας να υποβάλλουν τις προτάσεις τους, σύμφωνα με τον Οδηγό Διαχείρισης Χρηματοδοτικού Προγράμματος ««Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου»2019-2020, Άξονας Προτεραιότητας (Α.Π. 1) «Αστική Αναζωογόνηση 2019».
      Η πρόσκληση είναι η πρώτη από τις δύο προβλεπόμενες στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου χρηματοδοτικού προγράμματος «Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου» του άξονα προτεραιότητας «Αστική Αναζωογόνηση» για τα έτη 2019 – 2020. Η δεύτερη Πρόσκληση αναμένεται να εκδοθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020. Η επιλογή αυτή γίνεται για να δοθεί η δυνατότητα στους δυνητικά δικαιούχους Δήμους να ωριμάσουν και να καταστούν επιλέξιμα έργα τα οποία θα μπορούν να υποβληθούν στο πρόγραμμα – σύμφωνα με τις προβλέψεις του Οδηγού του Προγράμματος – χωρίς ταυτόχρονα να δημιουργούνται καθυστερήσεις σε όσους διαθέτουν ωριμότητα σε αυτή τη φάση. Με δεδομένο τον ενιαίο χαρακτήρα του συγκεκριμένου προγράμματος, οι όροι της δεύτερης πρόσκλησης θα είναι ταυτόσημοι με αυτούς της πρώτης.
      Η πρόσκληση στο σύνολό της και ο οδηγός υλοποίησης επισυνάπτονται.
      ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΕΡ. ΙΣΟΖ. 2019 ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ   ΟΔΗΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ 2019
      View full είδηση
    • By Engineer
      Το Πράσινο Ταμείο καλεί τους Δήμους της Χώρας να υποβάλλουν τις προτάσεις τους, σύμφωνα με τον Οδηγό Διαχείρισης Χρηματοδοτικού Προγράμματος ««Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου»2019-2020, Άξονας Προτεραιότητας (Α.Π. 1) «Αστική Αναζωογόνηση 2019».
      Η πρόσκληση είναι η πρώτη από τις δύο προβλεπόμενες στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου χρηματοδοτικού προγράμματος «Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου» του άξονα προτεραιότητας «Αστική Αναζωογόνηση» για τα έτη 2019 – 2020. Η δεύτερη Πρόσκληση αναμένεται να εκδοθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020. Η επιλογή αυτή γίνεται για να δοθεί η δυνατότητα στους δυνητικά δικαιούχους Δήμους να ωριμάσουν και να καταστούν επιλέξιμα έργα τα οποία θα μπορούν να υποβληθούν στο πρόγραμμα – σύμφωνα με τις προβλέψεις του Οδηγού του Προγράμματος – χωρίς ταυτόχρονα να δημιουργούνται καθυστερήσεις σε όσους διαθέτουν ωριμότητα σε αυτή τη φάση. Με δεδομένο τον ενιαίο χαρακτήρα του συγκεκριμένου προγράμματος, οι όροι της δεύτερης πρόσκλησης θα είναι ταυτόσημοι με αυτούς της πρώτης.
      Η πρόσκληση στο σύνολό της και ο οδηγός υλοποίησης επισυνάπτονται.
      ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΕΡ. ΙΣΟΖ. 2019 ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ   ΟΔΗΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ 2019
    • By Engineer
      Η αναθεώρηση και ο ανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού έργου με στόχο τη βελτίωση της κινητικότητας των πολιτών της Αττικής και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών, είναι στις βασικές προτεραιότητες του ΟΑΣΑ.
      Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση του Οργανισμού προχωρεί σε εκπόνηση μελέτης που θα οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές του νέου Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, η οποία και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2020.
      Η μελέτη κρίθηκε απαραίτητη, μιας και το υφιστάμενο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών είναι βασισμένο σε στοιχεία μελετών ζήτησης, μετακινήσεων και προέλευσης προορισμού, προ 15 περίπου ετών, με βάση τις τότε κοινωνικές, οικονομικές, μεταφορικές συνθήκες της Αττικής.
      H πιο πρόσφατη προσπάθεια επικαιροποίησης ολοκληρώθηκε το 2009, στο πλαίσιο του τότε εκπονηθέντος Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, που περιλάμβανε αριθμό προγραμματισμένων έργων υποδομής και σειρά προτεινομένων συγκοινωνιακών, οργανωτικών, λειτουργικών, θεσμικών μέτρων, καθώς επίσης και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.
      Ωστόσο όμως, η οικονομική κρίση ήταν ένας από τους κύριους λόγους που η πλειοψηφία από τα προτεινόμενα μέτρα δεν υλοποιήθηκε, εξαιρουμένων κυρίως των τροποποιήσεων των λεωφορειακών γραμμών για την τροφοδότηση των μέσων σταθερής τροχιάς, και της υλοποίησης των 2 μεγάλων έργων: του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής.
      Το νέο Γενικό Σχέδιο Μεταφορών, θα περιλαμβάνει προτάσεις και δράσεις για τη διαμόρφωση όλων των μεταφορικών δικτύων της Αττικής. Ταυτόχρονα θα άπτεται θεμάτων που αφορούν στην κατανομή του μεταφορικού έργου στα διαφορετικά μέσα μεταφοράς, θέματα που αφορούν στη σχέση ζήτησης μετακινήσεων και απόδοσης των δικτύων, καθώς και θέματα που αφορούν στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
      Επίσης, θα αναλύει και θα επιδιώκει την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με τη χρήση νέων φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων και την προώθηση ήπιων μορφών μετακίνησης (ποδήλατο, πεζή μετακίνηση). Θα χρησιμοποιήσει δε, το συγκοινωνιακό μοντέλο ΟΑΣΑ, για την αξιολόγηση εναλλακτικών προτάσεων για τα δίκτυα μεταφοράς και τη λειτουργία τους.

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.