Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Συνεδριάζει το ΣΑΤΕ για θέματα αναβάθμισης των ΤΕΙ και επαγγελματικών δικαιωμάτων


    Tην Τρίτη 9/12 συνεδριάζει η ολομέλεια του ΣΑΤΕ. Στα θέματα της συνεδρίασης, οι εισηγήσεις των οποίων επισυνάπτονται, συμπεριλαμβάνονται:

     

    1) Μετονομασία των ΑΤΕΙ σε ΑΕΙ εφαρμοσμένων επιστημών και του προέδρου του ΑΤΕΙ σε Πρύτανη

     

    2) Τεκμηρίωση για χορήγηση διδακτορικού από τα ΑΤΕΙ. Στην αιτιολογική έκθεση γίνεται προσπάθεια να τεκμηριωθεί η εξίσωση πανεπιστημίων - ΑΤΕΙ.

     

    3) Εισήγηση για τα επαγγελματικά δικαιώματα, όπου υπάρχει μόνο η αιτιολογική έκθεση και απουσιάζουν τα σχετικά άρθρα.

     

    Δείτε την ημερήσια διάταξη: http://www.iekemtee.gr/images/SATE_14H_SYNEDRIASH_9_12_2014_HMERHSIA_DIATAXH.pdf

    Πηγή: http://www.iekemtee.gr/images/SATE_14H_SYNEDRIASH_9_12_2014_HMERHSIA_DIATAXH.pdf

     

    Συνημμένο 1.pdfΣυνημμένο 2.pdfΣυνημμένο 3.pdfΣυνημμένο 4.pdfΣυνημμένο 5.pdfΣυνημμένο 6.pdfΣυνημμένο 7.pdfΣυνημμένο 8.pdf





    Marios Kar

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Δεν μπορεί να γίνει αναβάθμιση των πτυχίων πριν γίνει τουλάχιστον κάποια διάκριση σε παλιούς και νέους πτυχιούχους.

     

    Το πρόγραμμα σπουδών στα ΤΕΙ παλιότερα δεν είχε καμία σχέση με το τωρινό και επιπλέον παλιότερα ήταν οι σπουδές 6 εξάμηνα συν πρακτική, δεν μπορεί να έχουν ίδια δικαιώματα με τους αποφοίτους ΤΕΙ που έχουν παρακολουθήσει 8 εξάμηνα (33% επιπλέον διάρκεια σπουδών) ούτε με τους αποφοίτους πολυτεχνικών σχολών που παρακολούθησαν 10 εξάμηνα (66% επιπλέον διάρκεια σπουδών).

    Link to comment
    Share on other sites

    οι σπουδές στα τει ήταν 6 διδακτικά εξάμηνα με εξάμηνη άσκηση και πτυχιακή εργασία και τώρα είναι 7 διδακτικά εξάμηνα με εξάμηνη άσκηση και πτυχιακή εργασία, οπότε τα περί 33% και 66% δεν στέκουν μαθηματικά (πόσα διδακτικά εξάμηνα έχουν στα πολυτεχνεία; )

    Edited by nvel
    Link to comment
    Share on other sites

    Και όταν τελείωσε ο Αλαβάνος τοπογράφος η σχολή ήταν 4 χρόνια. Δεν νομίζω να είπε κάποιος στον πρόεδρο του ΤΕΕ τότε ότι δεν πρέπει να έχει ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους ΑΤΜ 5ετών σπουδών.

    Link to comment
    Share on other sites

    οι σπουδές στα τει ήταν 6 διδακτικά εξάμηνα με εξάμηνη άσκηση και πτυχιακή εργασία και τώρα είναι 7 διδακτικά εξάμηνα με εξάμηνη άσκηση και πτυχιακή εργασία, οπότε τα περί 33% και 66% δεν στέκουν μαθηματικά (πόσα διδακτικά εξάμηνα έχουν στα πολυτεχνεία; )

    Στην Πάτρα είχαμε 10 διδακτικά εξάμηνα.

    Νομίζω είχαμε περισσότερα από 65 μαθήματα. Θεωρία, εργαστήριο και τυχόν εργασία εξαμήνου το μετράγαμε για ένα μάθημα, ένας βαθμός έμπαινε στον οποίο συμμετέχανε όλα με κάποια βαρύτητα. Συνήθως έπρεπε να να έχεις περάσει σε όλα την βάση για να περάσεις το μάθημα, αν είχες πάρει 10 στην θεωρία, 10 στο εργαστήριο και 3 στην τελική εξέταση κοβόσουνα.

    Edited by sdim
    Link to comment
    Share on other sites

    ...και χάριζαν τα 10ρια στις διπλωματικές για πλάκα.

     

    "The Committee feels that the large relative weight (85 out of 296 total credits) of the Diploma Project and the Diploma The sis leads to grade inflation. This, along with the fact that all Diploma Projects/Theses receive almost perfect score (close to  10/10), is a poor academic practice, weakens the value of the thesis, and is not in the best interest of the students, as it reduces their incentive for hard work and excellence. The Committee recommends that the Diploma Theses/Projects be graded in accordance with the quality of the work performed."

     

    http://www.hqaa.gr/external/UniPatra_MechEngAeronaut_2013.pdf

     

    Ζήλεψαν και στη Πάτρα τα χάλια του ΗΜΜΥ ΕΜΠ φαίνεται.

    • Upvote 2
    • Downvote 4
    Link to comment
    Share on other sites

    Όλοι παίρνουν 10/10 για τον απλούστατο λόγο ότι οι καθηγητές αποθαρρύνουν τους φοιτητές από το να παρουσιάσουν την διπλωματική τους πριν φτάσει στον επιθυμητό βαθμό.

     

    Στην Ελλάδα δεν υπάρχει χρονική προθεσμία όπως στο εξωτερικό.

     

    Όταν στο εξωτερικό τους βάζουν στην μέγγενη για να τελειώσουν, λογικό είναι ο φοιτητής να αποφασίσει να υποβάλλει την διπλωματική ακόμα και αν δεν πάρει άριστα για τον απλούστατο λόγο πως οι σπουδές κοστίζουν και επιπλέον η καθυστέρηση πάνω από ένα όριο ισοδυναμεί με διαγραφή από την σχολή.

     

     

    Στα ΤΕΙ με 4ετή φοίτηση οι περισσότεροι αποφοιτούν μετά τα 6 έτη.

    Στα ΑΕΙ με 5ετή φοίτηση οι περισσότεροι αποφοιτούν μετά τα 7 έτη.

    Στην Ελλάδα πολλοί αποφοιτούν ακόμα και μετά τα 10 χρόνια σπουδών.

    Θα ήταν τουλάχιστον ντροπιαστικό για τους Έλληνες απόφοιτους, είτε από ΤΕΙ είτε από ΑΕΙ, τα δύο χρόνια σπουδών παραπάνω κατά μέσο όρο να μην έχουν αντίκρυσμα στον βαθμό της πτυχιακής/διπλωματικής.

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Είμαι σίγουρος sdim πως αυτήν την δικαιολογία θα την χρησιμοποίησαν και όταν έγινε η αξιολόγηση της ΑΔΙΠ και φυσικά δεν έπεισε, εξού και το poor academic practise. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας λοιπόν.

     

    ΥΓ Κατανοοώ τις αρνητικές. Η ΑΔΙΠ πονάει με αυτά που γράφει οπότε κάπου πρέπει να ξεσπάσετε. Να ζητήσετε στον admin του hqaa.gr να βάλει φήμη στις εκθέσεις να ρίχνετε όσες αρνητικές θέλει η ψυχή σας...

    Edited by stayros
    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.