Jump to content
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Oι δέκα (10) πόλεις της Ευρώπης με τις πιο “πράσινες” δημόσιες συγκοινωνίες


    Σύμφωνα με την Smart City Expo, οι μεταφορές ευθύνονται για το 72% των εκπομπών CO2, με τα αυτοκίνητα να αντιστοιχούν στο 60% .

    Αναλύοντας τον αριθμό των ηλεκτρικών οχημάτων στους δρόμους, τα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα σημεία φόρτισης, τις εταιρείες ενοικίασης ποδηλάτων και το μήκος των ποδηλατοδρόμων των πόλεων σε σύγκριση με τα επίπεδα ρύπανσης, η εταιρία διαμόρφωσε μία λίστα με τις ευρωπαϊκές πόλεις που διαθέτουν τις πιο πράσινες συγκοινωνίες και την πρώτη θέση κατέκτησε το Λονδίνο.

    Η πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου έχει 80.000 ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους της και 1.397 ηλεκτρικά λεωφορεία (με την πόλη να στοχεύει να έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων ολόκληρου του στόλου μέχρι το 2034). Επιπλέον, η πόλη έχει μόνο μέτρια επίπεδα ρύπανσης, παρόλο που είναι μία από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη.

    Στη δεύτερη θέση ήταν το Άμστερνταμ, το οποίο έχει περισσότερα ποδήλατα από αυτοκίνητα στους δρόμους του, καθώς και 13.000 σταθμούς φόρτισης και στην τρίτη θέση ήταν η Βιέννη, η οποία έχει 1.300 χλμ. ποδηλατόδρομους και μια σειρά από είδη μεταφοράς, όπως μετρό, τραμ και λεωφορεία.

    Οι πόλεις με τις πιο πράσινες δημόσιες συγκοινωνίες

    1. Λονδίνο
    2. Άμστερνταμ
    3. Βιέννη
    4. Βερολίνο
    5. Χέλσινκι
    6. Παρίσι
    7. Άσλο
    8. Ανδόρα
    9. Βρυξέλλες
    10. Λουξεμβούργο

    Πηγή: https://www.energodromio.gr/perivallon/oi-poleis-tis-evropis-me-tis-pio-prasines-dimosies-sygkoinonies/



    Engineer

    User Feedback

    Recommended Comments

    Ας αποκτήσουμε πρώτα Δημόσια Συγκοινωνία όπως πρέπει να είναι, και μετά μιλάμε για να ειναι πράσινη.

    Στο Ελλαντα, λέει οτι έχεις πάρει ηλεκτρικά λεωφορεία αλλά από την άλλη καταγγέλλεται ότι δεν υπάρχουν αρκετοί φορτιστές για να λειτουργούν όλα.

    Αλλά αφού δεν θέλουν οι κυβερνώντες τι να κάνεις. Αν θέλανε πραγματικά θα υπήρχαν πυκνά δρομολόγια, άδειοι λεωφορείοδρόμοι. Εδώ αυτοί κάνουν νέα περιφερειακη Θεσσαλονίκης fast track πριν δουν καν την επίπτωση του Μέτρο. Συγκοινωνιακή λογική μηδέν

     

    Link to comment
    Share on other sites



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.