Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    ΕΕΤΤ: Από την Παρασκευή η δυνατότητα απενεργοποίησης κλεμμένων κινητών τηλεφώνων μέσω IMEI

    Sign in to follow this  

    Με σημερινό δελτίο τύπου, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), ανακοινώνει ότι από την προσεχή Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου όπως ήδη γνωρίζαμε, τίθεται σε ισχύ η υποχρέωση των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας να απενεργοποιούν συσκευές κινητών τηλεφώνων που έχουν δηλωθεί από τους συνδρομητές τους ως κλεμμένες.

     

    Ο αποκλεισμός της συσκευής από τα δίκτυα γίνεται με τη χρήση του μοναδικού αριθμού IMEI (International Mobile Equipment Idenity) τον οποίο διαθέτει κάθε συσκευή, με τον κάτοχο της συσκευής να πρέπει να δηλώσει αρχικά την κλοπή στην αστυνομία και στη συνέχεια να υποβάλει στον πάροχό του γραπτό αίτημα απενεργοποίησης της συσκευής, επισυνάπτοντας το αποδεικτικό της δήλωσης κλοπής.

     

    Στη συνέχεια η εταιρεία που θα λάβει την αίτηση, θα πρέπει να προχωρήσει στην απενεργοποίηση της συσκευής πρώτα από το δίκτυο της και στη συνέχεια να ενημερώσει και τα υπόλοιπα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας για τον αριθμό IMEI ώστε να το προσθέσουν και αυτά στη λίστα τους. Σε περίπτωση που ο αριθμός IMEI που δηλωθεί είναι λανθασμένος, τότε το αίτημα απενεργοποίησης θα ακυρωθεί

     

    Για την εύρεση του κωδικού IMEI, ο χρήστης μπορεί να τον εντοπίσει είτε πάνω στη συσκευασία του κινητού τηλεφώνου, είτε με σχετική εφαρμογή που υπάρχει στο λογισμικό της είτε πιο εύκολα πατώντας το συνδυασμό πλήκτρων *#06# όπου και θα εμφανιστεί άμεσα ο αριθμός στην οθόνη.

     

    Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/eett-%CE%B9%CE%BD%CE%BA%CE%B1/%CE%B5%CE%B5%CF%84%CF%84-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE-%CE%B7-%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CF%84%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%80%CE%BF-r7554


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Εκδόθηκε η απόφαση Αριθμ. Α.1439/28-11-2019 που αφορά ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία στo πλαίσιo του άρθρου 39α παρ. 5 του κώδικα Φ.Π.Α..
      Σύμφωνα με τα αναγραφόμενα, η ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιείται τόσο για τις συναλλαγές στα φυσικά όσο και στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop). Η χρήση της εξαντλεί την ευθύνη του πωλητή σχετικά με την επιβεβαίωση της ιδιότητας του αγοραστή ως υποκειμένου με δικαίωμα έκπτωσης του φόρου των εισροών. Επιπλέον, ο πωλητής χρησιμοποιεί την εν λόγω ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία για την επιβεβαίωση του δικαιώματος τυχόν εκπροσώπου του αγοραστή να προβεί στη συγκεκριμένη συναλλαγή.
      1. Πρόσβαση στην ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία
      Η πρόσβαση στην εν λόγω υπηρεσία, που διατίθεται στον διαδικτυακό τόπο της ΑΑΔΕ (https://www.aade.gr/epiheiriseis/forologikes-ypiresies/fpa/yperesia-arthroy-39a) γίνεται με ζεύγος Ειδικών Κωδικών Πρόσβασης Α.Α.Δ.Ε. που εκδίδεται ειδικά για τη «Διαδικτυακή υπηρεσία άρθρου 39α, Παρ. 5 του Κώδικα ΦΠΑ (ΠΟΛ.1150/29.9.2017)» από την Εφαρμογή Διαχείρισης Ειδικών Κωδικών.
      Από την υπηρεσία αυτή μπορείτε:
      α) εάν είστε «Αγοραστής» να εγγραφείτε και να συμπληρώσετε τα στοιχεία τα δικά σας και των εκπροσώπων σας για να πραγματοποιήσετε συναλλαγές σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 39α, παρ. 5 του Κώδικα ΦΠΑ, δηλαδή να αγοράσετε κινητά, κονσόλες παιχνιδιών, laptop και tablet χωρίς να καταβάλετε ΦΠΑ στον «Πωλητή».
       
      β) εάν είστε «Πωλητής» να επιβεβαιώσετε την ιδιότητα του αγοραστή ως υποκειμένου με δικαίωμα έκπτωσης των εισροών και τη δυνατότητα του «Εκπροσώπου» να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή εκ μέρους του αγοραστή, καθώς και να αποτυπώσετε μια συναλλαγή του άρθρου 39α.
        Απόκτηση ειδικών κωδικών πρόσβασης μέσω της εφαρμογής Διαχείριση Ειδικών Κωδικών.
       
      Σχετικά με τους ειδικούς κωδικούς πρόσβασης ΑΑΔΕ, δείτε τις Συχνές Ερωτήσεις – Απαντήσεις. Σχετικό link: https://www.aade.gr/sites/default/files/2018-07/eidikoi_kwdikoi_FAQs.pdf
        2.  ρήση της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας από τον αγοραστή
      Ο αγοραστής συμπληρώνει/επιβεβαιώνει στην ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία βασικά στοιχεία του ιδίου και τυχόν εκπροσώπων του κατόπιν συγκατάθεσης αυτών, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR), που θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν αντ’ αυτού αγαθά του άρθρου 39α, παρ. 5.
      Τα βασικά στοιχεία που συμπληρώνει/επιβεβαιώνει είναι: ο Α.Φ.Μ., οι πέντε τελευταίοι χαρακτήρες του αριθμού ταυτότητας ή διαβατηρίου (όπως αυτά έχουν καταχωρηθεί στο Μητρώο του Taxis), η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου του ιδίου (προαιρετικά) και των εκπροσώπων του (υποχρεωτικά).
      Ο αγοραστής θα πρέπει να ορίζει τον εαυτό του ως εκπρόσωπο, στην περίπτωση που επιθυμεί να πραγματοποιεί ο ίδιος αγορές μέσω της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας. Ο αγοραστής αποφασίζει, επίσης, εάν για τις αγορές του θα απαιτείται συμπληρωματικά και «κωδικός μιας χρήσης», που παρέχεται από την ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία.
      3. Χρήση της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας από τον πωλητή-φυσικό κατάστημα
      3.1 Ο πωλητής φυσικού καταστήματος, κατά την εκτέλεση της συναλλαγής, οφείλει να ζητήσει από τον αγοραστή τον ΑΦΜ του, καθώς και το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριό του. Εφόσον η συναλλαγή διενεργείται από τον αγοραστή, θα πρέπει να έχουν οριστεί τα στοιχεία του ως εκπροσώπου. Εφόσον η συναλλαγή διενεργείται από εκπρόσωπο του αγοραστή, ο πωλητής υποχρεούται να ζητήσει από τον εν λόγω εκπρόσωπο το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριό του καθώς και τον Α.Φ.Μ. του αγοραστή που εκπροσωπεί.
      3.2 Ο πωλητής καταχωρεί τα στοιχεία που ζήτησε από τον αγοραστή ή τον εκπρόσωπό του στην ηλεκτρονική/ διαδικτυακή υπηρεσία, προκειμένου να πιστοποιήσει:
      α) την ιδιότητα του αγοραστή ως υποκείμενου με δικαίωμα έκπτωσης, β) τη δυνατότητα του εκπροσώπου να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή εκ μέρους του αγοραστή.
      3.3 Εφόσον γίνει επιτυχής επαλήθευση των ανωτέρω στοιχείων, ο πωλητής καταχωρεί στην ηλεκτρονική/ διαδικτυακή υπηρεσία τα βασικά στοιχεία της συναλλαγής (συνολική ποσότητα αγαθών που πωλήθηκαν με εφαρμογή του άρθρου 39α, συνολική αξία των αγαθών αυτών, και αξία Φ.Π.Α., που θα προέκυπτε για τα αγαθά αυτά εάν δεν γίνονταν εφαρμογή του άρθρου 39α και η ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία παρέχει 9-ψήφιο μοναδικό αριθμό συναλλαγής, τον οποίο ο πωλητής αναγράφει στο σχετικό τιμολόγιο.
      4. Χρήση της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας από τον πωλητή-ηλεκτρονικό κατάστημα
      4.1 Για την εφαρμογή της παρούσης, ο πωλητής ηλεκτρονικού καταστήματος φροντίζει ούτως ώστε στην ιστοσελίδα, που παρέχεται από το κατάστημά του για την εκτέλεση της ηλεκτρονικής παραγγελίας, να υπάρχουν κατ’ ελάχιστον τα κάτωθι πεδία με τους εξής τίτλους: «ΑΦΜ αγοραστή», «πέντε τελευταίοι χαρακτήρες ταυτότητας/ διαβατηρίου εκπροσώπου» και «αριθμός κινητού τηλεφώνου εκπροσώπου» ή/και «κωδικός μιας χρήσης εκπροσώπου». Εφόσον η συναλλαγή διενεργείται από τον αγοραστή, θα πρέπει να έχουν οριστεί τα στοιχεία του ως εκπροσώπου.
      4.2 Προκειμένου να πιστοποιηθεί η ταυτότητα του διενεργούντος την ηλεκτρονική συναλλαγή, ο πωλητής οφείλει να επιβεβαιώνει, πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής, τον κάτοχο του κινητού τηλεφώνου. Η διαδικασία επιβεβαίωσης - π.χ. μέσω αποστολής κωδικού ή κατόπιν τηλεφωνικής κλήσης - τελεί υπό την ευχέρεια του πωλητή. Εναλλακτικά, μπορούν να χρησιμοποιούνται οι κωδικοί μιας χρήση, εφόσον σχετικό πεδίο περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος.
      4.3 Μετά την επιτυχή επαλήθευση των ανωτέρω καταχωρηθέντων στοιχείων, εφαρμόζεται η διαδικασία που περιγράφηκε στην περίπτωση που ο πωλητής διαθέτει φυσικό κατάστημα, κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.
      5. Ισχύς
      Η συγκεκριμένη απόφαση ισχύει από 10 Δεκεμβρίου 2019.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Εκδόθηκε η απόφαση Αριθμ. Α.1439/28-11-2019 που αφορά ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία στo πλαίσιo του άρθρου 39α παρ. 5 του κώδικα Φ.Π.Α..
      Σύμφωνα με τα αναγραφόμενα, η ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιείται τόσο για τις συναλλαγές στα φυσικά όσο και στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop). Η χρήση της εξαντλεί την ευθύνη του πωλητή σχετικά με την επιβεβαίωση της ιδιότητας του αγοραστή ως υποκειμένου με δικαίωμα έκπτωσης του φόρου των εισροών. Επιπλέον, ο πωλητής χρησιμοποιεί την εν λόγω ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία για την επιβεβαίωση του δικαιώματος τυχόν εκπροσώπου του αγοραστή να προβεί στη συγκεκριμένη συναλλαγή.
      1. Πρόσβαση στην ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία
      Η πρόσβαση στην εν λόγω υπηρεσία, που διατίθεται στον διαδικτυακό τόπο της ΑΑΔΕ (https://www.aade.gr/epiheiriseis/forologikes-ypiresies/fpa/yperesia-arthroy-39a) γίνεται με ζεύγος Ειδικών Κωδικών Πρόσβασης Α.Α.Δ.Ε. που εκδίδεται ειδικά για τη «Διαδικτυακή υπηρεσία άρθρου 39α, Παρ. 5 του Κώδικα ΦΠΑ (ΠΟΛ.1150/29.9.2017)» από την Εφαρμογή Διαχείρισης Ειδικών Κωδικών.
      Από την υπηρεσία αυτή μπορείτε:
      α) εάν είστε «Αγοραστής» να εγγραφείτε και να συμπληρώσετε τα στοιχεία τα δικά σας και των εκπροσώπων σας για να πραγματοποιήσετε συναλλαγές σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 39α, παρ. 5 του Κώδικα ΦΠΑ, δηλαδή να αγοράσετε κινητά, κονσόλες παιχνιδιών, laptop και tablet χωρίς να καταβάλετε ΦΠΑ στον «Πωλητή».
       
      β) εάν είστε «Πωλητής» να επιβεβαιώσετε την ιδιότητα του αγοραστή ως υποκειμένου με δικαίωμα έκπτωσης των εισροών και τη δυνατότητα του «Εκπροσώπου» να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή εκ μέρους του αγοραστή, καθώς και να αποτυπώσετε μια συναλλαγή του άρθρου 39α.
        Απόκτηση ειδικών κωδικών πρόσβασης μέσω της εφαρμογής Διαχείριση Ειδικών Κωδικών.
       
      Σχετικά με τους ειδικούς κωδικούς πρόσβασης ΑΑΔΕ, δείτε τις Συχνές Ερωτήσεις – Απαντήσεις. Σχετικό link: https://www.aade.gr/sites/default/files/2018-07/eidikoi_kwdikoi_FAQs.pdf
        2.  ρήση της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας από τον αγοραστή
      Ο αγοραστής συμπληρώνει/επιβεβαιώνει στην ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία βασικά στοιχεία του ιδίου και τυχόν εκπροσώπων του κατόπιν συγκατάθεσης αυτών, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR), που θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν αντ’ αυτού αγαθά του άρθρου 39α, παρ. 5.
      Τα βασικά στοιχεία που συμπληρώνει/επιβεβαιώνει είναι: ο Α.Φ.Μ., οι πέντε τελευταίοι χαρακτήρες του αριθμού ταυτότητας ή διαβατηρίου (όπως αυτά έχουν καταχωρηθεί στο Μητρώο του Taxis), η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου του ιδίου (προαιρετικά) και των εκπροσώπων του (υποχρεωτικά).
      Ο αγοραστής θα πρέπει να ορίζει τον εαυτό του ως εκπρόσωπο, στην περίπτωση που επιθυμεί να πραγματοποιεί ο ίδιος αγορές μέσω της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας. Ο αγοραστής αποφασίζει, επίσης, εάν για τις αγορές του θα απαιτείται συμπληρωματικά και «κωδικός μιας χρήσης», που παρέχεται από την ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία.
      3. Χρήση της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας από τον πωλητή-φυσικό κατάστημα
      3.1 Ο πωλητής φυσικού καταστήματος, κατά την εκτέλεση της συναλλαγής, οφείλει να ζητήσει από τον αγοραστή τον ΑΦΜ του, καθώς και το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριό του. Εφόσον η συναλλαγή διενεργείται από τον αγοραστή, θα πρέπει να έχουν οριστεί τα στοιχεία του ως εκπροσώπου. Εφόσον η συναλλαγή διενεργείται από εκπρόσωπο του αγοραστή, ο πωλητής υποχρεούται να ζητήσει από τον εν λόγω εκπρόσωπο το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριό του καθώς και τον Α.Φ.Μ. του αγοραστή που εκπροσωπεί.
      3.2 Ο πωλητής καταχωρεί τα στοιχεία που ζήτησε από τον αγοραστή ή τον εκπρόσωπό του στην ηλεκτρονική/ διαδικτυακή υπηρεσία, προκειμένου να πιστοποιήσει:
      α) την ιδιότητα του αγοραστή ως υποκείμενου με δικαίωμα έκπτωσης, β) τη δυνατότητα του εκπροσώπου να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή εκ μέρους του αγοραστή.
      3.3 Εφόσον γίνει επιτυχής επαλήθευση των ανωτέρω στοιχείων, ο πωλητής καταχωρεί στην ηλεκτρονική/ διαδικτυακή υπηρεσία τα βασικά στοιχεία της συναλλαγής (συνολική ποσότητα αγαθών που πωλήθηκαν με εφαρμογή του άρθρου 39α, συνολική αξία των αγαθών αυτών, και αξία Φ.Π.Α., που θα προέκυπτε για τα αγαθά αυτά εάν δεν γίνονταν εφαρμογή του άρθρου 39α και η ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία παρέχει 9-ψήφιο μοναδικό αριθμό συναλλαγής, τον οποίο ο πωλητής αναγράφει στο σχετικό τιμολόγιο.
      4. Χρήση της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας από τον πωλητή-ηλεκτρονικό κατάστημα
      4.1 Για την εφαρμογή της παρούσης, ο πωλητής ηλεκτρονικού καταστήματος φροντίζει ούτως ώστε στην ιστοσελίδα, που παρέχεται από το κατάστημά του για την εκτέλεση της ηλεκτρονικής παραγγελίας, να υπάρχουν κατ’ ελάχιστον τα κάτωθι πεδία με τους εξής τίτλους: «ΑΦΜ αγοραστή», «πέντε τελευταίοι χαρακτήρες ταυτότητας/ διαβατηρίου εκπροσώπου» και «αριθμός κινητού τηλεφώνου εκπροσώπου» ή/και «κωδικός μιας χρήσης εκπροσώπου». Εφόσον η συναλλαγή διενεργείται από τον αγοραστή, θα πρέπει να έχουν οριστεί τα στοιχεία του ως εκπροσώπου.
      4.2 Προκειμένου να πιστοποιηθεί η ταυτότητα του διενεργούντος την ηλεκτρονική συναλλαγή, ο πωλητής οφείλει να επιβεβαιώνει, πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής, τον κάτοχο του κινητού τηλεφώνου. Η διαδικασία επιβεβαίωσης - π.χ. μέσω αποστολής κωδικού ή κατόπιν τηλεφωνικής κλήσης - τελεί υπό την ευχέρεια του πωλητή. Εναλλακτικά, μπορούν να χρησιμοποιούνται οι κωδικοί μιας χρήση, εφόσον σχετικό πεδίο περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος.
      4.3 Μετά την επιτυχή επαλήθευση των ανωτέρω καταχωρηθέντων στοιχείων, εφαρμόζεται η διαδικασία που περιγράφηκε στην περίπτωση που ο πωλητής διαθέτει φυσικό κατάστημα, κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.
      5. Ισχύς
      Η συγκεκριμένη απόφαση ισχύει από 10 Δεκεμβρίου 2019.
    • By Engineer
      Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείων (9 Οκτωβρίου 2019 ), ο Αντιπρόεδρος της ΕΕΤΤ για τον τομέα των ταχυδρομικών υπηρεσιών και Πρόεδρος του Σώματος Ευρωπαίων Ρυθμιστών για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες (ERGP) για το έτος 2020, Δρ. Σπύρος Παντελής, δήλωσε:  
      «Οι πολυάριθμες τεχνολογικές εξελίξεις, η ταχεία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η μείωση των ταχυδρομικών επιστολών, επηρεάζουν δραστικά την ταχυδρομική αγορά παγκοσμίως, καθώς επιφέρουν την εμφάνιση νέων επιχειρηματικών μοντέλων, μεταβάλλουν τις ανάγκες των χρηστών ταχυδρομικών υπηρεσιών και επιδρούν στο πεδίο εφαρμογής της υποχρέωσης καθολικής υπηρεσίας.
      Υπό το πρίσμα της μετάλλαξης του ταχυδρομικού τομέα και της επικείμενης αναθεώρησης του ταχυδρομικού ρυθμιστικού πλαισίου στην Ευρώπη, η ΕΕΤΤ, ως Εθνικός Ρυθμιστής, είναι αντιμέτωπη με σημαντικές προκλήσεις  για την ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς ταχυδρομικών υπηρεσιών.  Στο πλαίσιο αυτό, επιτελεί το ρυθμιστικό της έργο, με στόχο την προώθηση μίας δίκαιης και ανταγωνιστικής ελληνικής ταχυδρομικής αγοράς, την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών, την ενδυνάμωση των χρηστών καθώς και τη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους.»

      View full είδηση
    • By Engineer
      Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείων (9 Οκτωβρίου 2019 ), ο Αντιπρόεδρος της ΕΕΤΤ για τον τομέα των ταχυδρομικών υπηρεσιών και Πρόεδρος του Σώματος Ευρωπαίων Ρυθμιστών για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες (ERGP) για το έτος 2020, Δρ. Σπύρος Παντελής, δήλωσε:  
      «Οι πολυάριθμες τεχνολογικές εξελίξεις, η ταχεία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η μείωση των ταχυδρομικών επιστολών, επηρεάζουν δραστικά την ταχυδρομική αγορά παγκοσμίως, καθώς επιφέρουν την εμφάνιση νέων επιχειρηματικών μοντέλων, μεταβάλλουν τις ανάγκες των χρηστών ταχυδρομικών υπηρεσιών και επιδρούν στο πεδίο εφαρμογής της υποχρέωσης καθολικής υπηρεσίας.
      Υπό το πρίσμα της μετάλλαξης του ταχυδρομικού τομέα και της επικείμενης αναθεώρησης του ταχυδρομικού ρυθμιστικού πλαισίου στην Ευρώπη, η ΕΕΤΤ, ως Εθνικός Ρυθμιστής, είναι αντιμέτωπη με σημαντικές προκλήσεις  για την ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς ταχυδρομικών υπηρεσιών.  Στο πλαίσιο αυτό, επιτελεί το ρυθμιστικό της έργο, με στόχο την προώθηση μίας δίκαιης και ανταγωνιστικής ελληνικής ταχυδρομικής αγοράς, την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών, την ενδυνάμωση των χρηστών καθώς και τη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους.»
    • By Engineer
      Οι περισσότεροι Αθηναίοι έχουν βιώσει τη φάση που το σήμα του κινητού χάνεται στο μετρό. Ίσως οι περισσότεροι δε γνωρίζουν ότι όταν σχεδιάστηκε το μετρό, υπήρχε πρόβλεψη για κάλυψη κινητής τηλεφωνίας στις σήραγγες και τους σταθμούς, παρ' όλα αυτά το ζήτημα της κάλυψης των δικτύων κινητής στο δίκτυο του Μετρό εκκρεμεί εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες.
      Τον Σεπτέμβριο του 2018, το θέμα είχαν συζητήσει στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, με το γενικό διευθυντή της ΕΕΚΤ, Γιώργο Στεφανόπουλο. Τότε συμφωνήθηκε να υπάρξει σαφές χρονοδιάγραμμα ενεργειών ώστε σύντομα, τόσο στους σταθμούς όσο και στις σήραγγες του Μετρό, να υπάρχει κάλυψη κινητής τηλεφωνίας, ενώ ταυτόχρονα ανακοινώθηκε η κάλυψη της γραμμής 4 της Αθήνας και της γραμμής 1 (sic) της Θεσσαλονίκης.
      Έπειτα από διαπραγματεύσεις που διήρκησαν μεγάλο χρονικό διάστημα, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Cosmote, Vodafone και Wind συμφώνησαν με την Αττικό Μετρό για την υλοποίηση υποδομών που θα κάνουν δυνατή την κάλυψη του Μετρό με επαρκές δίκτυο κινητής τηλεφωνίας.
      Την περασμένη Πέμπτη, ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας Γιώργος Στεφανόπουλος αποκάλυψε στο πλαίσιο του 9ου Συνεδρίου Mobile & Connected World, ότι για να καλυφθούν οι υφιστάμενες γραμμές του Μετρό, πιθανότατα να χρειασθούν και 2 χρόνια, καθώς οι εργασίες θα πρέπει να γίνονται σε ώρες εκτός λειτουργίας, ενώ η επένδυση των εταιρειών εκτιμάται σε 10 εκατ. ευρώ.
      Το σίγουρο είναι ότι σταδιακά θα αρχίσουμε να έχουμε σήμα στο μετρό, ενώ η απόσβεση της επένδυσης είναι κάτι παραπάνω από σίγουρη.

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.