Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Ηλεκτρονικά η διακίνηση εγγράφων σε όλο το Δημόσιο το 2014

    Sign in to follow this  

    Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης προωθεί την ηλεκτρονική διακίνηση πληροφοριών και εγγράφων μεταξύ των δημόσιων υπηρεσιών και την αύξηση της αποδοτικότητας της δημόσιας διοίκησης με δραστική μείωση των λειτουργικών δαπανών της.

     

    Οριζόντια έργα και δράσεις που έχουν στόχο τη βελτιστοποίηση και διεύρυνση των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, προωθεί το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Επίσης, προωθεί την ηλεκτρονική διακίνηση πληροφοριών και εγγράφων μεταξύ των δημόσιων υπηρεσιών και την αύξηση της αποδοτικότητας της δημόσιας διοίκησης με δραστική μείωση των λειτουργικών δαπανών της, καθώς και το χρόνο και την ταλαιπωρία των πολιτών.

     

    Το υπουργείο, στο πλαίσιο αυτό, έχει προχωρήσει στο σχεδιασμό και την υλοποίηση συγκεκριμένων ενεργειών, συμπεριλαμβανομένων και των απαραίτητων θεσμικών παρεμβάσεων για την ευρεία εφαρμογή ψηφιακών υπογραφών στην έκδοση και ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων.

     

    Ειδικότερα, από την έναρξη της δράσης έως τώρα το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης έχει εκδώσει και διαθέσει ψηφιακά πιστοποιητικά και έχει εκπαιδεύσει πάνω από 6.000 στελέχη του Δημοσίου, παρέχοντας καθημερινά επιχειρησιακή και τεχνική υποστήριξη σε δημόσιους φορείς.

     

    Παράλληλα, έχει εκδώσει και διαθέσει ψηφιακά πιστοποιητικά σε περισσότερους από 3.000 πολίτες, ενώ, όπως επισημαίνεται, η δράση ψηφιακών υπογραφών και ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2014, για το σύνολο των φορέων του Δημοσίου.

     

    Τα οφέλη από τη χρήση και την εφαρμογή των ψηφιακών υπογραφών στο Δημόσιο είναι πολλαπλά, με κυριότερα την επίτευξη οικονομιών κλίμακας, τη βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης του πολίτη και τη δραστική μείωση του χρόνου ολοκλήρωσης μίας συναλλαγής, αλλά και την ενίσχυση της διαφάνειας και της ασφάλειας.

     

    Πηγή: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_13/11/2013_527715


    Sign in to follow this  


    User Feedback




    το προβλημα δεν ειναι η εκπαιδευση....

    τοσα χρονια υπηρχε η Σχολη δημοσιας διοικησης που ειχε στηθει στα προτυπα της γαλλικης....

     

    τελικα μετα τις εκλογες ΠΑΝΤΑ αξιοποιουνταν πολιτικα προσωπα.....

     

    χαρακτηριστικο παραδειγμα ακομα και μεσα στο μνημονιο......οσοι βουλευτες δεν βγηκαν καπου τους εχωσαν

    • Upvote 3

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    Μη μασάτε, 

    Αυτοί με το "ηλεκτρονική διακίνηση" εννοούν πως πέρα από μερικά κιλά φακέλους θα κουβαλάς και το λάπτοπ μαζί στις πολεοδομίες

    • Upvote 4

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Ηλεκτρονική διακίνηση του μπάχαλου θα κάνουν αν δεν απλοποιήσουν και δεν ξεκαθαρίσουν πρώτα την υφιστάμενη ''κείμενη'' στα 4 σημεία του ορίζοντα, νομοθεσία!

    • Upvote 2

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    ηρθε το ηλεκτρονικο φακελωμα φιλοι. θα πιουμε το πικρο ποτηρι μεχρι τελους!

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Μη μασάτε, 

    Αυτοί με το "ηλεκτρονική διακίνηση" εννοούν πως πέρα από μερικά κιλά φακέλους θα κουβαλάς και το λάπτοπ μαζί στις πολεοδομίες

     

     

    δεν ξερω για λαπτοπ αλλα ΧΑΡΤΙ Α4 κουβαλαγα  στο χαλαρο αρκετες φορες

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    σίγουρα ...

    όπως και με την υποβολή των δηλωσεων φορολογίας ηλεκτρονικά

    και μετά σου ζητούσαν να πας όλα τα έγγραφα στην εφορία αυτοπροσώπως ...

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Με τους δεινόσαυρους που έχει το δημόσιο σίγουρα....

     

    γνώμη μου διώξιμο ΟΛΩΝ και νέο αίμα ... αλλιώς δεν θα δούμε ποτέ άσπρη μέρα...

    • Upvote 1
    • Downvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    τοποθετηση μηχανικων με πιστοποιημενη γνωση Η/Υ σε αυτες τις θεσεις, και οχι αποφοιτους δημοτικου με πληρη αγνοια του κομπιουτερ

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Μηχανικοί για την διακίνηση εγγράφων; είναι απαραίτητο;

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Μπα, θέλει ένα υπάλληλο να ξέρει υπολογιστή και ένα παλιό να ξέρει πώς γινόταν η δουλειά (γραφειοκρατία). Τους νέους τους βρίσκεις. Τους παλιούς τους διώχνουν λόγω Σαμαρά και Βενιζέλου.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By John_
      Πωλούνται αρκετά από τα βιβλία που βρίσκονται εδώ + αρκετά άλλα σε πολύ καλή κατάσταση (κάποια και αχρησιμοποίητα)....
      pm για περισσότερα ή
      ✆ Τηλ. : 6949921400    
    • By Engineer
      Σε πιλοτική εφαρμογή θέτει το υπουργείο Οικονομικών και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων το μέτρο της ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων το τελευταίο τρίμηνο του 2019.
      Στόχος είναι από το 2020 το μέτρο να λειτουργεί πλήρως και όλες οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες να συμπληρώνουν τα φορολογικά τους βιβλία με ηλεκτρονικό τρόπο και με άμεση σύνδεση με το Taxisnet.
      Το νέο σύστημα που στοχεύει στην απλοποίηση των διαδικασιών, τη μείωση της γραφειοκρατίας και τον περιορισμό της φοροδιαφυγής παρουσιάστηκε από τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα, τον υφυπουργό Οικονομικών, αρμόδιο για τη φορολογική πολιτική και τη δημόσια περιουσία, Απόστολο Βεσυρόπουλο, και τον Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργο Πιτσιλή.
      Με τα ηλεκτρονικά βιβλία όπως δήλωσε ο Χ.Σταϊκούρας αυτοματοποιούνται οι διαδικασίες συμπλήρωσης και υποβολής δηλώσεων, μειώνεται το διαχειριστικό κόστος για τις επιχειρήσεις, καταργούνται οι συγκεντρωτικές καταστάσεις προμηθευτών -πελατών, επιταχύνονται οι επιστροφές φόρων στους συνεπείς ενώ ενισχύεται ο έλεγχος των υποθέσεων. Πρόκειται για ένα μέτρο που εντάσσεται στο πλαίσιο ηλεκτρονικοποίησης όλων των συναλλαγών που θα συμβάλει σημαντικά στον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
      Τον τρόπο λειτουργίας του νέου συστήματος ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων το οποίο τίθεται σε δημόσια διαβούλευση στις αρχές Σεπτεμβρίου παρουσίασε αναλυτικά ο Γ.Πιτσιλής ο οποίος ο σημείωσε ότι δημιουργείται μία νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα με την ονομασία "My Data". Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα κάθε επιχείρηση και επαγγελματίας θα αποκτά έναν μοναδικό αριθμό καταχώρησης ΜΑΡΚ. Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες θα δηλώνουν τα τιμολόγια τους τα οποία θα καταχωρούνται αυτόματα στα ηλεκτρονικά βιβλία τους.
      Παράλληλα οι λήπτες των τιμολογίων θα βλέπουν στα δικά τους ηλεκτρονικά βιβλία τα τιμολόγια των εκδοτών. Ταυτόχρονα ενημερώνονται τα φορολογικά έντυπα των δηλώσεων εισοδήματος και ΦΠΑ με τα δεδομένα των βιβλίων με αποτέλεσμα οι δηλώσεις αυτές να είναι προσυμπληρωμένες και να επιτρέπουν την άμεση διασταύρωση όλων των δεδομένων.
       
      Εκτός από την μεγάλη συμβολή στον περιορισμό της φοροδιαφυγής και τη μείωση του διαχειριστικού κόστους που θα έχει το μέτρο αυτό για τις επιχειρήσεις θα βοηθά στο να λαμβάνουν γρήγορα επιστροφή φόρου οι συνεπείς επιχειρήσεις. Κάθε επιχείρηση και ελεύθερος επαγγελματίας θα πρέπει να καταχωρεί στα ηλεκτρονικά βιβλία τα δεδομένα των φορολογικών στοιχείων που εκδίδει το αργότερο μέχρι την 20η ημέρα του επόμενου μήνα από τη συμπλήρωση της τρίμηνης ή μηνιαίας περιόδου υποβολής δήλωσης ΦΠΑ.
      Το πλαίσιο λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας myDATA 
      Αναρτήθηκε για διαβούλευση στην ιστοσελίδα της Α.Α.Δ.Ε. το πλαίσιο λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας myDATA (Ηλεκτρονικά βιβλία). Σtο εισαγωγικό ενημερωτικό σημείωμά της που φιλοξενείται στην πρώτη σελίδα της εφαρμογής η ΑΑΔΕ καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να συμμετάσχουν στη διαβούλευση και αναφέρει ότι: «Το myDATA, δηλαδή my Digital Accounting and Tax Application είναι το όνομα της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, με την οποία η ΑΑΔΕ εισάγει τα ηλεκτρονικά βιβλία στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων.
      Τα Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ αποτελούν ένα πολύ σημαντικό βήμα ψηφιακού μετασχηματισμού της Φορολογικής Διοίκησης και της σχέσης της με τις επιχειρήσεις. Στόχος μας είναι πρωτίστως να εξυπηρετήσουμε τις επιχειρήσεις, παρέχοντας μια πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα για την εκπλήρωση των φορολογικών τους υποχρεώσεων, που θα οδηγήσει σε αυτοματοποίηση της συμπλήρωσης των φορολογικών δηλώσεων και θα τις απαλλάξει από υποχρεώσεις που έχουν σήμερα, όπως η υποβολή Καταστάσεων Πελατών - Προμηθευτών (ΜΥΦ).
      Μαζί με τη μείωση του διοικητικού κόστους των επιχειρήσεων, τα ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ ενισχύουν τη διαφάνεια των συναλλαγών, προσφέροντας ένα ψηφιακό περιβάλλον συνεργασίας των επιχειρήσεων για την τιμολόγηση των αγαθών και των υπηρεσιών. Επίσης, εδραιώνουν την αξιοπιστία στη σχέση της Φορολογικής Διοίκησης με τις επιχειρήσεις και λειτουργούν ως μηχανισμός οικειοθελούς συμμόρφωσης και πρόληψης της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου, αλλά και διευκόλυνσης των συνεπών επιχειρήσεων στηνεπιστροφή των φόρων που δικαιούνται.
      Η ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA παρέχει εύκολες λύσεις για όλους. Τόσο για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν μηχανογραφημένα λογιστήρια και θα μπορούν να διαβιβάζουν μαζικά και αυτοματοποιημένα τα αναγκαία δεδομένα, όσο και για τις λοιπές επιχειρήσεις, που θα μπορούν να διαβιβάζουν τα δεδομένα με απλό τρόπο, μέσω ειδικής φόρμας καταχώρισης στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ. Με την εισαγωγή των ηλεκτρονικών βιβλίων ΑΑΔΕ δεν παύει η λογιστική παρακολούθηση από τις ίδιες τις επιχειρήσεις, ενώ κρίσιμος παραμένει και ο ρόλος του λογιστή για την ορθή απεικόνιση των συναλλαγών στην πλατφόρμα myDATA. Με αυτές τις σκέψεις θέτουμε τα Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ σε δημόσια διαβούλευση και περιμένουμε τις παρατηρήσεις σας μέχρι την 6/9/2019 στο [email protected]»
       

      View full είδηση
    • By Engineer
      Σε πιλοτική εφαρμογή θέτει το υπουργείο Οικονομικών και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων το μέτρο της ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων το τελευταίο τρίμηνο του 2019.
      Στόχος είναι από το 2020 το μέτρο να λειτουργεί πλήρως και όλες οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες να συμπληρώνουν τα φορολογικά τους βιβλία με ηλεκτρονικό τρόπο και με άμεση σύνδεση με το Taxisnet.
      Το νέο σύστημα που στοχεύει στην απλοποίηση των διαδικασιών, τη μείωση της γραφειοκρατίας και τον περιορισμό της φοροδιαφυγής παρουσιάστηκε από τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα, τον υφυπουργό Οικονομικών, αρμόδιο για τη φορολογική πολιτική και τη δημόσια περιουσία, Απόστολο Βεσυρόπουλο, και τον Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργο Πιτσιλή.
      Με τα ηλεκτρονικά βιβλία όπως δήλωσε ο Χ.Σταϊκούρας αυτοματοποιούνται οι διαδικασίες συμπλήρωσης και υποβολής δηλώσεων, μειώνεται το διαχειριστικό κόστος για τις επιχειρήσεις, καταργούνται οι συγκεντρωτικές καταστάσεις προμηθευτών -πελατών, επιταχύνονται οι επιστροφές φόρων στους συνεπείς ενώ ενισχύεται ο έλεγχος των υποθέσεων. Πρόκειται για ένα μέτρο που εντάσσεται στο πλαίσιο ηλεκτρονικοποίησης όλων των συναλλαγών που θα συμβάλει σημαντικά στον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
      Τον τρόπο λειτουργίας του νέου συστήματος ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων το οποίο τίθεται σε δημόσια διαβούλευση στις αρχές Σεπτεμβρίου παρουσίασε αναλυτικά ο Γ.Πιτσιλής ο οποίος ο σημείωσε ότι δημιουργείται μία νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα με την ονομασία "My Data". Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα κάθε επιχείρηση και επαγγελματίας θα αποκτά έναν μοναδικό αριθμό καταχώρησης ΜΑΡΚ. Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες θα δηλώνουν τα τιμολόγια τους τα οποία θα καταχωρούνται αυτόματα στα ηλεκτρονικά βιβλία τους.
      Παράλληλα οι λήπτες των τιμολογίων θα βλέπουν στα δικά τους ηλεκτρονικά βιβλία τα τιμολόγια των εκδοτών. Ταυτόχρονα ενημερώνονται τα φορολογικά έντυπα των δηλώσεων εισοδήματος και ΦΠΑ με τα δεδομένα των βιβλίων με αποτέλεσμα οι δηλώσεις αυτές να είναι προσυμπληρωμένες και να επιτρέπουν την άμεση διασταύρωση όλων των δεδομένων.
       
      Εκτός από την μεγάλη συμβολή στον περιορισμό της φοροδιαφυγής και τη μείωση του διαχειριστικού κόστους που θα έχει το μέτρο αυτό για τις επιχειρήσεις θα βοηθά στο να λαμβάνουν γρήγορα επιστροφή φόρου οι συνεπείς επιχειρήσεις. Κάθε επιχείρηση και ελεύθερος επαγγελματίας θα πρέπει να καταχωρεί στα ηλεκτρονικά βιβλία τα δεδομένα των φορολογικών στοιχείων που εκδίδει το αργότερο μέχρι την 20η ημέρα του επόμενου μήνα από τη συμπλήρωση της τρίμηνης ή μηνιαίας περιόδου υποβολής δήλωσης ΦΠΑ.
      Το πλαίσιο λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας myDATA 
      Αναρτήθηκε για διαβούλευση στην ιστοσελίδα της Α.Α.Δ.Ε. το πλαίσιο λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας myDATA (Ηλεκτρονικά βιβλία). Σtο εισαγωγικό ενημερωτικό σημείωμά της που φιλοξενείται στην πρώτη σελίδα της εφαρμογής η ΑΑΔΕ καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να συμμετάσχουν στη διαβούλευση και αναφέρει ότι: «Το myDATA, δηλαδή my Digital Accounting and Tax Application είναι το όνομα της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, με την οποία η ΑΑΔΕ εισάγει τα ηλεκτρονικά βιβλία στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων.
      Τα Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ αποτελούν ένα πολύ σημαντικό βήμα ψηφιακού μετασχηματισμού της Φορολογικής Διοίκησης και της σχέσης της με τις επιχειρήσεις. Στόχος μας είναι πρωτίστως να εξυπηρετήσουμε τις επιχειρήσεις, παρέχοντας μια πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα για την εκπλήρωση των φορολογικών τους υποχρεώσεων, που θα οδηγήσει σε αυτοματοποίηση της συμπλήρωσης των φορολογικών δηλώσεων και θα τις απαλλάξει από υποχρεώσεις που έχουν σήμερα, όπως η υποβολή Καταστάσεων Πελατών - Προμηθευτών (ΜΥΦ).
      Μαζί με τη μείωση του διοικητικού κόστους των επιχειρήσεων, τα ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ ενισχύουν τη διαφάνεια των συναλλαγών, προσφέροντας ένα ψηφιακό περιβάλλον συνεργασίας των επιχειρήσεων για την τιμολόγηση των αγαθών και των υπηρεσιών. Επίσης, εδραιώνουν την αξιοπιστία στη σχέση της Φορολογικής Διοίκησης με τις επιχειρήσεις και λειτουργούν ως μηχανισμός οικειοθελούς συμμόρφωσης και πρόληψης της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου, αλλά και διευκόλυνσης των συνεπών επιχειρήσεων στηνεπιστροφή των φόρων που δικαιούνται.
      Η ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA παρέχει εύκολες λύσεις για όλους. Τόσο για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν μηχανογραφημένα λογιστήρια και θα μπορούν να διαβιβάζουν μαζικά και αυτοματοποιημένα τα αναγκαία δεδομένα, όσο και για τις λοιπές επιχειρήσεις, που θα μπορούν να διαβιβάζουν τα δεδομένα με απλό τρόπο, μέσω ειδικής φόρμας καταχώρισης στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ. Με την εισαγωγή των ηλεκτρονικών βιβλίων ΑΑΔΕ δεν παύει η λογιστική παρακολούθηση από τις ίδιες τις επιχειρήσεις, ενώ κρίσιμος παραμένει και ο ρόλος του λογιστή για την ορθή απεικόνιση των συναλλαγών στην πλατφόρμα myDATA. Με αυτές τις σκέψεις θέτουμε τα Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ σε δημόσια διαβούλευση και περιμένουμε τις παρατηρήσεις σας μέχρι την 6/9/2019 στο [email protected]»
       
    • By georgegaleos
      Το επόμενο στάδιο είναι να λειτουργεί η διαδικασία με την σκέψη.... προχωρημένο.
      Για το προηγούμενο όμως στάδιο ... που είναι υπό την σκέψη ... στο αποτέλεσμα του ο Ελληνας "να πατάει ένα κουμπί" .... και να βγαίνει ... τι;
      Το παρακάτω από ομιλία του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνιδος Γεωργιάδη,  στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη συζήτηση επί των προγραμματικών δηλώσεων της Kυβερνήσεως.
      "....Θέτουμε όμως και δύο μεγάλους πιο μακροπρόθεσμους στόχους. Ο πρώτος είναι η δημιουργία, σε μερικούς μήνες, ενός κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος αδειοδοτήσεων. Θέλουμε όποιος Έλληνας επιθυμεί να πάρει άδεια για οτιδήποτε θέλει να κάνει σε αυτή τη χώρα,  να πατάει ένα κουμπί, να μπαίνει σε μία βάση δεδομένων. Αυτή η βάση δεδομένων να ενώνεται με όλες τις βάσεις δεδομένων του ελληνικού κράτους, από το Υπουργείο Υποδομών, από τα Επιμελητήρια, από τις υπηρεσίες κοινής ωφελείας, από τα πάντα, και να ξέρει με ένα κουμπί πως θα παίρνει γρήγορα την άδεια που θέλει. Αυτό θα γίνει πολύ γρήγορα. Ξέρουμε πώς να το κάνουμε. Αυτό όμως θα έχει την οριστική του κατάληξη όπως πρέπει, για αυτό θα χρειαστούμε περίπου 2 χρόνια από σήμερα. Θα σχεδιαστεί από τώρα , σε συνεργασία με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε 5 πόλεις της Ελλάδας αν είναι δυνατόν και μέσα στο 2019. 

      Το πλήρες σύστημα θα είναι έτοιμο σε περίπου 2 χρόνια. Ποιο είναι αυτό;  Ο ενιαίος ψηφιακός χάρτης. Με το πάτημα ενός κουμπιού, όταν θα θέλει κάποιος να σκεφτεί αν θα αγοράσει ένα οικόπεδο για να κάνει μία επένδυση στο παραμικρό κομμάτι αυτής της χώρας, θα πατάει το κουμπί και θα βλέπει όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης, σχέδια πόλεων, ρυμοτομικές και οικοδομικές γραμμές, γεωτεμάχια κτηματολογίου, δάση και δασικές εκτάσεις, περιοχές του δικτύου Natura, ζώνες αιγιαλού, παραλίες, υδατορέματα, υγροτόπους, όχθες, αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους, παραδοσιακούς οικισμούς και προστατευόμενους χώρους. Με ένα κουμπί θα ξέρει τι όρους παραλαμβάνει  για αυτό που θέλει να αγοράσει και να επενδύσει. Θα ξέρει πως θα παίρνει την άδεια. Θα ξέρει αμέσως τα προβλήματα που θα βρει μπροστά του και θα σταθμίσει ο ίδιος το επιχειρηματικό ρίσκο για το αν θέλει να προχωρήσει ή όχι. 
          
      Κάθε επενδυτής το πολύ σε δύο χρόνια από σήμερα, όταν θα φτάνει σε αυτή τη χώρα, θα ξέρει ακριβώς ποιο είναι το επιχειρηματικό περιβάλλον που δρα. Δεν θα έχει εκπλήξεις. Δεν θα τον ταλαιπωρεί η γραφειοκρατία. Αυτή είναι η κατεύθυνση που έχει δώσει το Υπουργείο μας, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε. 
          
      Ολόκληρη η ομιλία στο ακόλουθο link
       
       

      View full είδηση
    • By georgegaleos
      Το επόμενο στάδιο είναι να λειτουργεί η διαδικασία με την σκέψη.... προχωρημένο.
      Για το προηγούμενο όμως στάδιο ... που είναι υπό την σκέψη ... στο αποτέλεσμα του ο Ελληνας "να πατάει ένα κουμπί" .... και να βγαίνει ... τι;
      Το παρακάτω από ομιλία του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνιδος Γεωργιάδη,  στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη συζήτηση επί των προγραμματικών δηλώσεων της Kυβερνήσεως.
      "....Θέτουμε όμως και δύο μεγάλους πιο μακροπρόθεσμους στόχους. Ο πρώτος είναι η δημιουργία, σε μερικούς μήνες, ενός κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος αδειοδοτήσεων. Θέλουμε όποιος Έλληνας επιθυμεί να πάρει άδεια για οτιδήποτε θέλει να κάνει σε αυτή τη χώρα,  να πατάει ένα κουμπί, να μπαίνει σε μία βάση δεδομένων. Αυτή η βάση δεδομένων να ενώνεται με όλες τις βάσεις δεδομένων του ελληνικού κράτους, από το Υπουργείο Υποδομών, από τα Επιμελητήρια, από τις υπηρεσίες κοινής ωφελείας, από τα πάντα, και να ξέρει με ένα κουμπί πως θα παίρνει γρήγορα την άδεια που θέλει. Αυτό θα γίνει πολύ γρήγορα. Ξέρουμε πώς να το κάνουμε. Αυτό όμως θα έχει την οριστική του κατάληξη όπως πρέπει, για αυτό θα χρειαστούμε περίπου 2 χρόνια από σήμερα. Θα σχεδιαστεί από τώρα , σε συνεργασία με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε 5 πόλεις της Ελλάδας αν είναι δυνατόν και μέσα στο 2019. 

      Το πλήρες σύστημα θα είναι έτοιμο σε περίπου 2 χρόνια. Ποιο είναι αυτό;  Ο ενιαίος ψηφιακός χάρτης. Με το πάτημα ενός κουμπιού, όταν θα θέλει κάποιος να σκεφτεί αν θα αγοράσει ένα οικόπεδο για να κάνει μία επένδυση στο παραμικρό κομμάτι αυτής της χώρας, θα πατάει το κουμπί και θα βλέπει όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης, σχέδια πόλεων, ρυμοτομικές και οικοδομικές γραμμές, γεωτεμάχια κτηματολογίου, δάση και δασικές εκτάσεις, περιοχές του δικτύου Natura, ζώνες αιγιαλού, παραλίες, υδατορέματα, υγροτόπους, όχθες, αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους, παραδοσιακούς οικισμούς και προστατευόμενους χώρους. Με ένα κουμπί θα ξέρει τι όρους παραλαμβάνει  για αυτό που θέλει να αγοράσει και να επενδύσει. Θα ξέρει πως θα παίρνει την άδεια. Θα ξέρει αμέσως τα προβλήματα που θα βρει μπροστά του και θα σταθμίσει ο ίδιος το επιχειρηματικό ρίσκο για το αν θέλει να προχωρήσει ή όχι. 
          
      Κάθε επενδυτής το πολύ σε δύο χρόνια από σήμερα, όταν θα φτάνει σε αυτή τη χώρα, θα ξέρει ακριβώς ποιο είναι το επιχειρηματικό περιβάλλον που δρα. Δεν θα έχει εκπλήξεις. Δεν θα τον ταλαιπωρεί η γραφειοκρατία. Αυτή είναι η κατεύθυνση που έχει δώσει το Υπουργείο μας, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε. 
          
      Ολόκληρη η ομιλία στο ακόλουθο link
       
       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.