Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Στο Λονδίνο τα πρώτα «πράσινα» ταξί με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων

    Sign in to follow this  

    Ο πρώτος στόλος ταξί με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων ξεκίνησε να μεταφέρει επιβάτες ως μέρος ενός πιλοτικού προγράμματος.

    «Αναπτύσσουμε το νέο ταξί εδώ και δέκα χρόνια, έχοντας πραγματοποιήσει περισσότερα από ένα εκατομμύρια μίλια δοκιμών», δήλωσε ο Γκόρντον Ντίξον, Περιφερειακός Διευθυντής Επιχειρήσεων της κατασκευάστριας εταιρείας Frazer-Nash με έδρα το Σάρεϊ, νότια του Λονδίνου.

     

    «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που μας δόθηκε η κατάλληλη άδεια από την αρμόδια υπηρεσία ώστε να λειτουργήσουμε πιλοτικά όπως τα συμβατικά ταξί», πρόσθεσε.

     

     

    Το όχημα διαθέτει ένα ηλεκτροκινητήρα και ένα μικρό βοηθητικό βενζινοκίνητο κινητήρα, ώστε να καλύπτονται ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα αν χρειαστεί. Ο βενζινοκινητήρας δεν κινεί σε καμία περίπτωση τους τροχούς, αλλά μπορεί να ενεργοποιηθεί όποτε απαιτείται για την επαναφόρτιση της μπαταρίας του αυτοκινήτου, αφαιρώντας κατά αυτόν τον τρόπο το άγχος της αυτονομίας.

     

    Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εταιρείας, ο βενζινοκινητήρας είναι ενός λίτρου και μπορεί να φορτίσει πλήρως την μπαταρία του αυτοκινήτου μέσα σε δέκα λεπτά.

     

    prasino-taksi-2.jpg

     

    Τα νέα οχήματα αποτελούν τα πρώτα που πληρούν τις προϋποθέσεις που έχει θέσει ο δήμαρχος του Λονδίνου Μπόρις Τζόνσον, ο οποίος σκοπεύει όλα τα ταξί της πόλης να έχουν μηδενικές εκπομπές καυσαερίων έως το 2018.

     

    prasino-taksi-3.jpg

     

     

    Το ημερήσιο κόστος λειτουργίας των νέων ταξί θα είναι έως και 13 ευρώ χαμηλότερο, ενώ οι οδηγοί ταξί θα μπορούν να επωφεληθούν επιπλέον από τους νέους σταθμούς ηλιακής φόρτισης που αναπτύσσει η ίδια εταιρεία, όπου η μπαταρία των οχημάτων θα επαναφορτίζεται πρακτικά δωρεάν.

     

    Τα καινοτόμα ταξί προσφέρουν επίσης πλήρη πρόσβαση σε άτομα με ειδικές ανάγκες και είναι εξοπλισμένα με μία διαφανή πανοραμική οροφή για πιο άνετες περιηγήσεις στα αξιοθέατα της πόλης.

     

    Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/919875/sto-londino-ta-prota-prasina-taksi-me-midenikes-ekpompes-kausaerion


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    Aκριβώς έτσι δημιουργειται, στην ελλάδα δυστυχώς η καινοτομία τιμωρείται....

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Από την δεκαετία του 1970 , την εποχή που φτιάχνονταν στην χώρα τα μικρά φορτηγάκια , πόνυ , φάρμα , φοξ και αμίκο , πολλά από τα οποία χρησιμοποιήθηκαν από τον στρατό , τις ΔΕΚΟ και το δημόσιο , ο Κώστας Καββαθάς των 4Τ είχε προτείνει να φτιαχτεί από αυτές τις εταιρείες το ελληνικό ταξί . Αλλωστε τότε φτιάχναμε εδώ τα αστικά λεωφορεία .

     

    Δεν προχώρησε , γιατί ήταν πιό έξυπνο να είσαι δημόσιος υπάλληλος και να είσαι χαλαρός .....

     

    Οπότε μην μιλάτε γιά τους άλλους . Και εδώ κάποτε τα έλεγαν κάποιοι , αλλά σε ώτα μη ακουόντων .

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα για Δήμους, ύψους 15 εκατ. ευρώ ενέκρινε το Διοικητικό Συμβούλιο του Πράσινου Ταμείου κατά τη χθεσινή του συνεδρίαση.
      Το πρόγραμμα έχει τίτλο «Απόκτηση ελεύθερων Κοινόχρηστων Χώρων στις πόλεις 2019» και αφορά σε ώριμες απαλλοτριώσεις αμιγώς κοινόχρηστων χώρων και χώρων πρασίνου που προβλέπονται σε εγκεκριμένα Ρυμοτομικά Σχέδια. Το νέο πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείου απευθύνεται σε όλους τους Δήμους της Επικράτειας.
      Ειδικότερα, για την απόκτηση των προβλεπόμενων ελεύθερων κοινόχρηστων χώρων, όπως πλατείες, άλση, χώροι πρασίνου, παιδικές χαρές κ.ά., το Πράσινο Ταμείο καταβάλλει την αποζημίωση για τις απαλλοτριώσεις, μόνο κατά το μέρος που αφορά στις υποχρεώσεις των Δήμων και όχι των τρίτων. Διευκρινίζεται πως στο πρόγραμμα δεν εντάσσονται κοινωφελείς χώροι, δρόμοι, πεζόδρομοι, υποδομές κ.λπ..
      Με το πρόγραμμα αυτό, το Πράσινο Ταμείο συμβάλει στην προστασία από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες και τα έκτακτα φαινόμενα, στην προσαρμογή στις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, αλλά και στη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των κατοίκων των πόλεων.
      Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο του ΥΠΕΝ
      Κατά την ίδια συνεδρίαση, το Πράσινο Ταμείο, ενέκρινε ποσό 490.000 ευρώ για τη χρηματοδότηση του νέου Ηλεκτρονικού Περιβαλλοντικού Μητρώου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
      Το νέο Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο θα αποτελεί μια νέα, ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων για περιβαλλοντικές μελέτες. Στόχος είναι να επιταχύνει την εξυπηρέτηση όλων των αιτήσεων για τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις. Ταυτόχρονα, θα λειτουργεί και τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης (helpdesk).
      Η νέα πλατφόρμα, η οποία θα τεθεί σε λειτουργία εντός του 2020, θα φιλοξενηθεί στο G Cloud, σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής και θα εφαρμόσει όλες τις σύγχρονες τεχνικές ασφαλείας. Εξασφαλίζεται, έτσι, ένα σημαντικό εργαλείο για τη στήριξη των επενδύσεων στη χώρα μας, αλλά και της βιώσιμης πράσινης ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια.
      Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι από τη Δευτέρα 2/12/2019 έχει ξεκινήσει η υποβολή αιτημάτων για τα προγράμματα i) ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ 2019-2020 για όλους τους Δήμους της χώρας και ii) ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. Όλες τις λεπτομέρειες των προσκλήσεων, καθώς και χρήσιμοι οδηγοί βρίσκονται στους συνδέσμους:
      ·         http://www.prasinotameio.gr/index.php/el/anakoinoseis/proskliseisis/396-astiki-2019
      ·         http://www.prasinotameio.gr/index.php/el/anakoinoseis/proskliseisis/395-inovaction2019

      View full είδηση
    • By Engineer
      Νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα για Δήμους, ύψους 15 εκατ. ευρώ ενέκρινε το Διοικητικό Συμβούλιο του Πράσινου Ταμείου κατά τη χθεσινή του συνεδρίαση.
      Το πρόγραμμα έχει τίτλο «Απόκτηση ελεύθερων Κοινόχρηστων Χώρων στις πόλεις 2019» και αφορά σε ώριμες απαλλοτριώσεις αμιγώς κοινόχρηστων χώρων και χώρων πρασίνου που προβλέπονται σε εγκεκριμένα Ρυμοτομικά Σχέδια. Το νέο πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείου απευθύνεται σε όλους τους Δήμους της Επικράτειας.
      Ειδικότερα, για την απόκτηση των προβλεπόμενων ελεύθερων κοινόχρηστων χώρων, όπως πλατείες, άλση, χώροι πρασίνου, παιδικές χαρές κ.ά., το Πράσινο Ταμείο καταβάλλει την αποζημίωση για τις απαλλοτριώσεις, μόνο κατά το μέρος που αφορά στις υποχρεώσεις των Δήμων και όχι των τρίτων. Διευκρινίζεται πως στο πρόγραμμα δεν εντάσσονται κοινωφελείς χώροι, δρόμοι, πεζόδρομοι, υποδομές κ.λπ..
      Με το πρόγραμμα αυτό, το Πράσινο Ταμείο συμβάλει στην προστασία από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες και τα έκτακτα φαινόμενα, στην προσαρμογή στις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, αλλά και στη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των κατοίκων των πόλεων.
      Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο του ΥΠΕΝ
      Κατά την ίδια συνεδρίαση, το Πράσινο Ταμείο, ενέκρινε ποσό 490.000 ευρώ για τη χρηματοδότηση του νέου Ηλεκτρονικού Περιβαλλοντικού Μητρώου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
      Το νέο Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο θα αποτελεί μια νέα, ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων για περιβαλλοντικές μελέτες. Στόχος είναι να επιταχύνει την εξυπηρέτηση όλων των αιτήσεων για τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις. Ταυτόχρονα, θα λειτουργεί και τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης (helpdesk).
      Η νέα πλατφόρμα, η οποία θα τεθεί σε λειτουργία εντός του 2020, θα φιλοξενηθεί στο G Cloud, σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής και θα εφαρμόσει όλες τις σύγχρονες τεχνικές ασφαλείας. Εξασφαλίζεται, έτσι, ένα σημαντικό εργαλείο για τη στήριξη των επενδύσεων στη χώρα μας, αλλά και της βιώσιμης πράσινης ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια.
      Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι από τη Δευτέρα 2/12/2019 έχει ξεκινήσει η υποβολή αιτημάτων για τα προγράμματα i) ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ 2019-2020 για όλους τους Δήμους της χώρας και ii) ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. Όλες τις λεπτομέρειες των προσκλήσεων, καθώς και χρήσιμοι οδηγοί βρίσκονται στους συνδέσμους:
      ·         http://www.prasinotameio.gr/index.php/el/anakoinoseis/proskliseisis/396-astiki-2019
      ·         http://www.prasinotameio.gr/index.php/el/anakoinoseis/proskliseisis/395-inovaction2019
    • By Engineer
      Το Πράσινο Ταμείο αποφάσισε τη δέσμευση ποσού έως 10 εκ. ευρώ για την εκπόνηση επικαιροποιημένης μελέτης, καθώς και  την εκτέλεση του έργου του Βόρειου Ποδηλατικού Άξονα «Γκάζι - Κηφισιά»,που θα ολοκληρώσει τον ενιαίο - πλέον - ποδηλατόδρομο «Φαληρικός Όρμος - Κηφισιά».
       
      Το βόρειο τμήμα θα έχει μήκος 16,5 χιλιόμετρα και η υφιστάμενη μελέτη προβλέπει τη διέλευσή του από τους σταθμούς ΗΣΑΠ Μοναστηράκι, Ομόνοια, Βικτώρια (μέσω των οδών Αθηνάς και Γ΄ Σεπτεμβρίου), Περισσός, Πευκάκια, Ν. Ιωνία, Ηράκλειο, Ειρήνη, Μαρούσι, ΚΑΤ, Κηφισιά.
       
      Η εκτέλεσή του έργου είχε ανασταλεί εδώ και αρκετά χρόνια και με την απόφαση αυτή το Πράσινο Ταμείο εξασφαλίζει οριστικά τη χρηματοδότησή του.
       
      Στην ίδια συνεδρίαση συζητήθηκαν διεξοδικά κατατεθειμένες προτάσεις για την ανάπτυξη νέων δικτύων ποδηλατοδρόμων στη χώρα, που αποτελούν μια από τις βασικές προτεραιότητες της περιβαλλοντικής πολιτικής του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
       
      Ειδικότερα, αποφασίσθηκε η εξασφάλιση  χρηματοδοτικού εργαλείου μελετών για 2 Διαδρομές στην Ελλάδα που θα διέρχονται από 7 Περιφέρειες της χώρας:
       
      Διαδρομή 1η : θα διέρχεται από την περιφέρεια Ηπείρου, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου (βόρεια) και θα καταλήγει στην Αθήνα.
       
      Διαδρομή 2η: θα εισέρχεται από την Κεντρική Μακεδονία και θα διέρχεται από Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα με κατάληξη πάλι την Αθήνα.
       
      Η συγκεκριμένη απόφαση για τις 2 διαδρομές,  συνδέεται με το ολοκληρωμένο ποδηλατικό δίκτυο που διατρέχει την Ευρώπη, το  Eurovelo. Περιλαμβάνει 15 διαδρομές φιλικές στο ποδήλατο, συνολικού μήκους 70.000 χλμ. Από αυτό έχουν ήδη κατασκευαστεί περί τα από 45.000 χλμ.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Το Πράσινο Ταμείο αποφάσισε τη δέσμευση ποσού έως 10 εκ. ευρώ για την εκπόνηση επικαιροποιημένης μελέτης, καθώς και  την εκτέλεση του έργου του Βόρειου Ποδηλατικού Άξονα «Γκάζι - Κηφισιά»,που θα ολοκληρώσει τον ενιαίο - πλέον - ποδηλατόδρομο «Φαληρικός Όρμος - Κηφισιά».
       
      Το βόρειο τμήμα θα έχει μήκος 16,5 χιλιόμετρα και η υφιστάμενη μελέτη προβλέπει τη διέλευσή του από τους σταθμούς ΗΣΑΠ Μοναστηράκι, Ομόνοια, Βικτώρια (μέσω των οδών Αθηνάς και Γ΄ Σεπτεμβρίου), Περισσός, Πευκάκια, Ν. Ιωνία, Ηράκλειο, Ειρήνη, Μαρούσι, ΚΑΤ, Κηφισιά.
       
      Η εκτέλεσή του έργου είχε ανασταλεί εδώ και αρκετά χρόνια και με την απόφαση αυτή το Πράσινο Ταμείο εξασφαλίζει οριστικά τη χρηματοδότησή του.
       
      Στην ίδια συνεδρίαση συζητήθηκαν διεξοδικά κατατεθειμένες προτάσεις για την ανάπτυξη νέων δικτύων ποδηλατοδρόμων στη χώρα, που αποτελούν μια από τις βασικές προτεραιότητες της περιβαλλοντικής πολιτικής του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
       
      Ειδικότερα, αποφασίσθηκε η εξασφάλιση  χρηματοδοτικού εργαλείου μελετών για 2 Διαδρομές στην Ελλάδα που θα διέρχονται από 7 Περιφέρειες της χώρας:
       
      Διαδρομή 1η : θα διέρχεται από την περιφέρεια Ηπείρου, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου (βόρεια) και θα καταλήγει στην Αθήνα.
       
      Διαδρομή 2η: θα εισέρχεται από την Κεντρική Μακεδονία και θα διέρχεται από Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα με κατάληξη πάλι την Αθήνα.
       
      Η συγκεκριμένη απόφαση για τις 2 διαδρομές,  συνδέεται με το ολοκληρωμένο ποδηλατικό δίκτυο που διατρέχει την Ευρώπη, το  Eurovelo. Περιλαμβάνει 15 διαδρομές φιλικές στο ποδήλατο, συνολικού μήκους 70.000 χλμ. Από αυτό έχουν ήδη κατασκευαστεί περί τα από 45.000 χλμ.
    • By Engineer
      Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
       
      Χρηματοδοτικό πρόγραμμα  55 εκ. ευρώ για όλους τους Δήμους της χώρας αποφάσισε το Πράσινο Ταμείο.
       
      Το Ταμείο εκδίδει πρόσκληση στους Δήμους όλης της Επικράτειας για την υποβολή προτάσεων προς ένταξη, ώριμων έργων αστικών αναπλάσεων όπως:
       
      ·         Αναβαθμίσεις,  παρεμβάσεις κοινοχρήστων χώρων με πάρκα –πλατείες – πεζοδρόμους - παιδικές χαρές
       
      ·         Έργα ποδηλατοδρόμων
       
      ·         Παρεμβάσεις διευκόλυνσης της πρόσβασης εμποδιζόμενων ατόμων,
       
      ·         Ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών κτιρίων
       
      ·         Χώροι στάθμευσης
       
      ·         Ανακαίνιση ή αποκατάσταση όψης κτιρίων ιδιοκτησίας ΟΤΑ
       
      ·        Απομάκρυνση αμιάντου κλπ.
       
      Το χρονικό περιθώριο υποβολής αιτημάτων ένταξης είναι από 2 Δεκεμβρίου 2019 έως τις 8 Μαΐου 2020. Σημειωτέον ότι σε ορισμένες περιπτώσεις η χρηματοδότηση δύναται να φθάσει το 100% των έργων.
       
      Να σημειωθεί ότι η απόφαση της πρόσκλησης ένταξης των προαναφερόμενων έργων, ύψους 55 εκατ ευρώ, ελήφθη κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Πράσινου Ταμείου, μέσα σε λιγότερο από έναν μήνα από τη συγκρότησή του.
       
      Η δεύτερη πρόσκληση αφορά στο πρόγραμμα Καινοτόμων Δράσεων με τους Πολίτες, με δικαιούχους ΜΚΟ, ΑΜΚΕ, ΚΟΙΝΣΕΠ, Κοινωφελή Ιδρύματα ή συμπράξεις τους με Ο.Τ.Α., Πανεπιστήμια κλπ. Ο συνολικός προϋπολογισμός του εν λόγω Προγράμματος είναι 1 εκατ ευρω και η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτημάτων ένταξης είναι η 14η Φεβρουαρίου 2020. Σε αυτό το Πρόγραμμα θα εντάσσονται ολοκληρωμένες προτάσεις ανάπτυξης δράσεων για την:
       
      ·       Κλιματική αλλαγή
       
      ·       Απόσυρση πλαστικών μιας χρήσης
       
      ·       Κυκλική οικονομία
       
      ·       Ηλεκτροκίνηση
       
      ·       Αναβάθμιση οικιστικού περιβάλλοντος
       
      ·       Προστασία φυσικού περιβάλλοντος
       
      ·       Προστασία και διατήρηση βιοποικιλότητας κλπ.
       
      Βόρειος Ποδηλατικός Άξονας – Διαδρομές Eurovelo
       
      Το Πράσινο Ταμείο αποφάσισε τη δέσμευση ποσού έως 10 εκ. ευρώ για την εκπόνηση επικαιροποιημένης μελέτης, καθώς και  την εκτέλεση του έργου του Βόρειου Ποδηλατικού Άξονα «Γκάζι - Κηφισιά»,που θα ολοκληρώσει τον ενιαίο - πλέον - ποδηλατόδρομο «Φαληρικός Όρμος - Κηφισιά».
       
      Το βόρειο τμήμα θα έχει μήκος 16,5 χιλιόμετρα και η υφιστάμενη μελέτη προβλέπει τη διέλευσή του από τους σταθμούς ΗΣΑΠ Μοναστηράκι, Ομόνοια, Βικτώρια (μέσω των οδών Αθηνάς και Γ΄ Σεπτεμβρίου), Περισσός, Πευκάκια, Ν. Ιωνία, Ηράκλειο, Ειρήνη, Μαρούσι, ΚΑΤ, Κηφισιά.
       
      Η εκτέλεσή του έργου είχε ανασταλεί εδώ και αρκετά χρόνια και με την απόφαση αυτή το Πράσινο Ταμείο εξασφαλίζει οριστικά τη χρηματοδότησή του.
       
      Στην ίδια συνεδρίαση συζητήθηκαν διεξοδικά κατατεθειμένες προτάσεις για την ανάπτυξη νέων δικτύων ποδηλατοδρόμων στη χώρα, που αποτελούν μια από τις βασικές προτεραιότητες της περιβαλλοντικής πολιτικής του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
       
      Ειδικότερα, αποφασίσθηκε η εξασφάλιση  χρηματοδοτικού εργαλείου μελετών για 2 Διαδρομές στην Ελλάδα που θα διέρχονται από 7 Περιφέρειες της χώρας:
       
      Διαδρομή 1η : θα διέρχεται από την περιφέρεια Ηπείρου, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου (βόρεια) και θα καταλήγει στην Αθήνα.
       
      Διαδρομή 2η: θα εισέρχεται από την Κεντρική Μακεδονία και θα διέρχεται από Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα με κατάληξη πάλι την Αθήνα.
       
      Η συγκεκριμένη απόφαση για τις 2 διαδρομές,  συνδέεται με το ολοκληρωμένο ποδηλατικό δίκτυο που διατρέχει την Ευρώπη, το  Eurovelo. Περιλαμβάνει 15 διαδρομές φιλικές στο ποδήλατο, συνολικού μήκους 70.000 χλμ. Από αυτό έχουν ήδη κατασκευαστεί περί τα από 45.000 χλμ.
       
      Μελέτη ανάδειξης Κλασσικής Μαραθώνιας Διαδρομής
       
      Τέλος, από το Πράσινο Ταμείο αποφασίσθηκε η χρηματοδότηση της  μελέτης ανάδειξης της Κλασσικής Μαραθώνιας Διαδρομής. Στόχος του τελικού έργου θα είναι η εξασφάλιση της άρτιας διεξαγωγής του Μαραθωνίου και παράλληλα της ομαλής, οδικής λειτουργίας του άξονα. Γνώμονας, η ανάδειξη του ισχυρού συμβολισμού της διαδρομής του Κλασσικού Μαραθωνίου και η παροχή ιστορικής και πολιτιστικής ενημέρωσης στους επισκέπτες του χώρου κατά μήκος της.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.