Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Το 50% των πωλήσεων στην Ευρώπη θα εξαρτάται από Διαδίκτυο έως το 2020

    Sign in to follow this  

    Πεδίο δόξης λαμπρό για το ψηφιακό επιχειρείν στην Ευρώπη, καθώς, σε λιγότερο από μία πενταετία από σήμερα, το ήμισυ όλων των εμπορικών συναλλαγών θα επηρεάζεται από το Διαδίκτυο. Πέραν από τις αμιγώς ηλεκτρονικές πωλήσεις, η ευρωπαϊκή οικονομία δείχνει να εισέρχεται πιο βαθιά σε ψηφιακά μονοπάτια. Τα ηλεκτρονικά κανάλια αγορών, ακόμη κι όταν δεν χρησιμοποιούνται για την απευθείας απόκτηση προϊόντων, δημιουργούν ένα νέο περιβάλλον για το εμπόριο, το οποίο - εντός της προσεχούς πενταετίας - αναμένεται να ενδυναμωθεί περαιτέρω. Σύμφωνα με έρευνα της Forrester, έως το 2020 τα ψηφιακά κανάλια θα επηρεάζουν το 53% του συνόλου των πωλήσεων στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, που αντιστοιχεί σε €947 δις, συμπεριλαμβανομένου του συνδυασμού online και offline πωλήσεων, που επηρεάζονται από την έρευνα αγοράς μέσω του Διαδικτύου.

     

     

    Για κάθε 1€, που οι Ευρωπαίοι καταναλωτές δαπανούν online, θα ξοδεύουν άλλα 4€ σε φυσικά καταστήματα, ως αποτέλεσμα της έρευνας αγοράς μέσω του InternetΗ έρευνα της Forrester, με τίτλο “European Cross-Channel Retail Sales Forecast, 2015 to 2020 report”, διαπιστώνει ότι οι επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη ενισχύουν, διαρκώς, την ψηφιακή τους παρουσία. Όπως, μάλιστα, σχολιάζουν οι αναλυτές της εταιρείας, έχουν κάθε λόγο να το κάνουν, καθώς τα ψηφιακά “σημεία επαφής”, όπως είναι οι ηλεκτρονικές σελίδες των επιχειρήσεων του λιανεμπορίου, έχουν πλέον δυναμική παρουσία σε όλο τον κύκλο των πωλήσεων, ακόμη και εάν αυτός δεν καταλήγει σε online, αλλά σε offline αγορές. Χαρακτηριστικό είναι το εύρημα της έρευνας, σύμφωνα με το οποίο για κάθε €1, που οι Ευρωπαίοι καταναλωτές δαπανούν online, θα ξοδεύουν - με ορίζοντα το 2020 - άλλα €4 σε φυσικά καταστήματα, ως αποτέλεσμα της έρευνας αγοράς, την οποία πραγματοποίησαν στο Ίντερνετ.

     

    “Με αυτά τα δεδομένα, οι ηγέτες του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην Ευρώπη οφείλουν να αντιμετωπίσουν τα ψηφιακά περιουσιακά τους στοιχεία ως δομικό μέρος του συνολικού κύκλου των πωλήσεων και όχι απλά ως ένα εναλλακτικό κανάλι αγορών”, αναφέρει η μελέτη.

     

    Πέντε τομείς

     

    Η μελέτη προβλέπει ότι, με χρονικό ορίζοντα το 2020, πέντε τομείς του λιανεμπορίου θα εξαρτούν τουλάχιστον το ήμισυ των πωλήσεων τους από τα ψηφιακά κανάλια. Πρόκειται για τους τομείς της διακόσμησης σπιτιού - κήπου, των καλλυντικών και των προϊόντων ομορφιάς, των κοσμημάτων και των ρολογιών, της ένδυσης και της υπόδησης.

     

    Να θυμίσουμε ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία του τελευταίου Ευρωβαρόμετρου για το 2014, οι επιχειρήσεις στη Βόρεια και την Κεντρική Ευρώπη είναι εκείνες που πρωτοστατούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς συγκεντρώνουν την υψηλότερη αναλογία μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρονικών πωλήσεων.

     

    Όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία, σήμερα η πλειοψηφία - και συγκεκριμένα το 80% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων - πραγματοποιεί ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσα από τα εταιρικά sites και τις αντίστοιχες εφαρμογές (applications). Την ίδια στιγμή, το 35% χρησιμοποιεί μικρές και το 33% μεγάλες εμπορικές ηλεκτρονικές πλατφόρμες για την online προώθηση των προϊόντων τους.

     

    Για την πλειονότητα των ευρωπαϊκών εταιρειών, που επιχειρούν online, το 85,4% των πωλήσεων προέρχονται από την χώρα στην οποία δραστηριοποιούνται, ενώ μόλις το 10,3% από άλλα κράτη - μέλη της Ε.Ε., με μόλις ένα μικρό ποσοστό 4,3% να καταφέρνει να προωθεί τα προϊόντα του σε χώρες εκτός Ε.Ε. Από τις ευρωπαϊκές εταιρείες, που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις εκτός Ε.Ε., το 20% προωθεί τα προϊόντα του στις ΗΠΑ και το 18% σε Ελβετία, Νορβηγία και Ισλανδία.

     

    Πηγή: http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/3597790/to-50-ton-poliseon-stin-europi-tha-exartatai-apo-diadiktuo-eos-to-2020/


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    κι εμείς θα είμαστε με capital controls στο άλλο 50%

     

    από "θέαμα" καλά πάμε

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Οι υποθαλάσσιες υποδομές που συντελούν το παγκόσμιο διαδίκτυο: 
       

      View full είδηση
    • By Engineer
      Οι υποθαλάσσιες υποδομές που συντελούν το παγκόσμιο διαδίκτυο: 
       
    • By Engineer
      Η κλιματική αλλαγή και η επίδρασή της στα επίπεδα της θάλασσας μπορεί να προκαλέσουν πρόβλημα σε χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου μέσα στις επόμενες δύο δεκαετίες, προειδοποιεί νέα μελέτη.
      Ο επικεφαλής της μελέτης, Πολ Μπάρφορντ, από το Πανεπιστήμιο του Γουισκόνσιν-Μάντισον, και οι συνεργάτες του, αποκάλυψαν ότι μεγάλο μέρος της υποδομής του Διαδικτύου μπορεί να καλυφθεί από την αυξανόμενη στάθμη των ωκεανών τα επόμενα 15 χρόνια.
      Οι ερευνητές χαρτογράφησαν την υποδομή του Διαδικτύου στις Ηνωμένες Πολιτείες και την αντιπαρέθεσαν με χάρτες που δείχνουν την προβλεπόμενη αύξηση της στάθμης της θάλασσας.
      Η σύγκριση έδειξε ότι μέσα σε 15 χρόνια, χιλιάδες χιλιόμετρα καλωδίων οπτικών ινών και άλλων βασικών υποδομών διατρέχουν τον κίνδυνο να καλυφθούν από τον ωκεανό. Ορισμένες από τις υποδομές είναι ανθεκτικές στο νερό, αλλά οι υπόλοιπες δεν έχουν σχεδιαστεί για να αντέχουν υποβρυχίως.
      «Το χρονοδιάγραμμα μάς εξέπληξε, η προσδοκία ήταν ότι θα έχουμε 50 χρόνια για να προγραμματίσουμε κατάλληλα έργα προσαρμογής, αλλά δεν έχουμε 50 χρόνια», δήλωσε ο Μπάρφορντ.
      Οι ερευνητές δήλωσαν ότι ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος για τις υποδομές στη Νέα Υόρκη, το Σιάτλ και το Μαϊάμι, όπου η στάθμη θα αυξηθεί έως και κατά 30 εκατοστά μέχρι το 2030. Οι επιπτώσεις δεν περιορίζονται μόνο σε αυτές τις περιοχές. Τα 30 εκατοστά ανόδου σε αυτές τις ευάλωτες περιοχές, θα μπορούσε να τοποθετήσει περίπου το 20% της βασικής υποδομής Διαδικτύου της χώρας κάτω από το νερό. Οι επιπτώσεις ενδεχομένως θα διαταράξουν τις παγκόσμιες επικοινωνίες.
      Η μελέτη έδειξε επίσης ότι μέχρι το έτος 2033 θα μπορούσαν να βυθιστούν πάνω από 6.000 χιλιόμετρα θαμμένων καλωδίων οπτικών ινών, που όταν κατασκευάστηκαν πριν από 20-25 χρόνια, δεν λήφθηκε υπ’ όψιν η απειλή της κλιματικής αλλαγής.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Η κλιματική αλλαγή και η επίδρασή της στα επίπεδα της θάλασσας μπορεί να προκαλέσουν πρόβλημα σε χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου μέσα στις επόμενες δύο δεκαετίες, προειδοποιεί νέα μελέτη.
      Ο επικεφαλής της μελέτης, Πολ Μπάρφορντ, από το Πανεπιστήμιο του Γουισκόνσιν-Μάντισον, και οι συνεργάτες του, αποκάλυψαν ότι μεγάλο μέρος της υποδομής του Διαδικτύου μπορεί να καλυφθεί από την αυξανόμενη στάθμη των ωκεανών τα επόμενα 15 χρόνια.
      Οι ερευνητές χαρτογράφησαν την υποδομή του Διαδικτύου στις Ηνωμένες Πολιτείες και την αντιπαρέθεσαν με χάρτες που δείχνουν την προβλεπόμενη αύξηση της στάθμης της θάλασσας.
      Η σύγκριση έδειξε ότι μέσα σε 15 χρόνια, χιλιάδες χιλιόμετρα καλωδίων οπτικών ινών και άλλων βασικών υποδομών διατρέχουν τον κίνδυνο να καλυφθούν από τον ωκεανό. Ορισμένες από τις υποδομές είναι ανθεκτικές στο νερό, αλλά οι υπόλοιπες δεν έχουν σχεδιαστεί για να αντέχουν υποβρυχίως.
      «Το χρονοδιάγραμμα μάς εξέπληξε, η προσδοκία ήταν ότι θα έχουμε 50 χρόνια για να προγραμματίσουμε κατάλληλα έργα προσαρμογής, αλλά δεν έχουμε 50 χρόνια», δήλωσε ο Μπάρφορντ.
      Οι ερευνητές δήλωσαν ότι ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος για τις υποδομές στη Νέα Υόρκη, το Σιάτλ και το Μαϊάμι, όπου η στάθμη θα αυξηθεί έως και κατά 30 εκατοστά μέχρι το 2030. Οι επιπτώσεις δεν περιορίζονται μόνο σε αυτές τις περιοχές. Τα 30 εκατοστά ανόδου σε αυτές τις ευάλωτες περιοχές, θα μπορούσε να τοποθετήσει περίπου το 20% της βασικής υποδομής Διαδικτύου της χώρας κάτω από το νερό. Οι επιπτώσεις ενδεχομένως θα διαταράξουν τις παγκόσμιες επικοινωνίες.
      Η μελέτη έδειξε επίσης ότι μέχρι το έτος 2033 θα μπορούσαν να βυθιστούν πάνω από 6.000 χιλιόμετρα θαμμένων καλωδίων οπτικών ινών, που όταν κατασκευάστηκαν πριν από 20-25 χρόνια, δεν λήφθηκε υπ’ όψιν η απειλή της κλιματικής αλλαγής.
    • By Engineer
      Σταθερά ανοδική τάση εμφανίζει ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία του ευρωπαϊκού φορέα E-commerce Europe, που διαβιβάστηκαν στη Βουλή από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή.
       
      Ειδικότερα, όπως προκύπτει, ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου από τα 3,8 δισεκατομμύρια ευρώ το 2015, αυξήθηκε στα 4,5 δισεκατομμύρια το 2016, άνοδος, η οποία, σύμφωνα με τη ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, επιβεβαιώνει τόσο την αυξανόμενη εμπιστοσύνη των ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές, όσο και τον αυξανόμενο ρυθμό κατάρτισης συμβάσεων ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου.
       
      Νομοσχέδιο για το ηλεκτρονικό εμπόριο
       
      Τα στοιχεία διαβιβάστηκαν στη Βουλή στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, και όπως, εξάλλου, προκύπτει αναφορικά με το ζήτημα της προστασίας των καταναλωτών, η κυβέρνηση προωθεί σχέδιο νόμου, με το οποίο επιχειρείται η διασφάλιση των δικαιωμάτων και των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών. Το προωθούμενο σχέδιο νόμου αναμορφώνει τον ν. 2251/94 στην κατεύθυνση της απλούστευσης, του εξορθολογισμού και της ενιαιοποίησης της νομοθεσίας που διέπει σήμερα την προστασία των καταναλωτών. Στόχος είναι, επίσης, η καλύτερη εξυπηρέτηση των παρόχων ηλεκτρονικού εμπορίου, να μειωθούν τα κόστη και οι δαπάνες συμμόρφωσης και να εξασφαλιστούν ισότιμοι όροι ανταγωνισμού με τους ξένους παρόχους.
       
      Η διαδικασία του Internet sweep
       
      Στον ευρωπαϊκό Κανονισμό για τη διοικητική συνεργασία έχει προβλεφθεί ετήσιος συντονισμένος έλεγχος ιστότοπων σε όλη την ΕΕ («σάρωση ή Internet sweep») που διεξάγεται ταυτόχρονα από τις Αρχές προστασίας των καταναλωτών σε διάφορες χώρες. Αυτοί οι έλεγχοι αποκαλύπτουν κατά πόσο τηρείται η νομοθεσία της ΕΕ. Η χώρα μας, για το έτος 2015, συμμετείχε στη διενέργεια του sweep που αφορούσε στον έλεγχο ιστότοπων πώλησης ψηφιακών αγαθών και υπηρεσιών, σχετικά με το αν τηρούν την κοινοτική Οδηγία για τα δικαιώματα του καταναλωτή. Ελέχθησαν αναλυτικά 19 ιστοσελίδες και σε δέκα ελληνικές εταιρείες εξ' αυτών υπήρχαν ευρήματα ανεπαρκούς προσυμβατικής ενημέρωσης του καταναλωτή.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Sta_%E2%82%AC45_dis_o_tziros_tou_e-commerce_stin_Ellada_/
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.