Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    To πρώτο κινητό τηλέφωνο με θερμική κάμερα στον κόσμο

    Sign in to follow this  

    To πρώτο κινητό τηλέφωνο στον κόσμο με ενσωματωμένη θερμική κάμερα παρουσίασε η Cat Phones στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη.

     

    Η εταιρεία είναι γνωστή για τα ιδιαίτερα ανθεκτικά και «σκληροτράχηλα» τηλέφωνά της, και ως εκ τούτου, το Cat S60 είναι και αδιάβροχο. Η θερμική κάμερα της συσκευής είναι κατασκευασμένη από τη FLIR, και, σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για ένα τηλέφωνο που ενδείκνυται για μια σειρά από πρωτοποριακές χρήσεις που δεν έχουν εμφανιστεί ξανά σε smartphone, όπως ο έλεγχος παραθύρων για διαρροές/ απώλειες θερμότητας σε παράθυρα και πόρτες, τον εντοπισμό υγρασίας, την κατάδειξη ηλεκτρικών συσκευών που υπερθερμαίνονται και φυσικά τη νυκτερινή όραση.

     

    Η θερμική κάμερα οπτικοποιεί τη θερμότητα που είναι αόρατη στο γυμνό μάτι, και μπορεί να την «πιάσει» σε απόσταση μέχρι και 15 -30 μέτρων, ενώ είναι ικανή να «δει» και μέσα από καπνό κ.α. Επίσης, η συσκευή είναι αδιάβροχη σε βάθος μέχρι και 5 μέτρων για μια ώρα, κάτι που επιτρέπει τη χρήση του κινητού και ως υποβρύχιας κάμερας. Ακολουθώντας την παράδοση της εταιρείας, μπορεί να αντέξει πτώση σε τσιμέντο από 1,8 μέτρα και είναι και ανθεκτικό στη σκόνη, ενώ ο χρήστης μπορεί να χειριστεί την οθόνη αφής του (ενδείκνυεται και για χρήση σε δυνατό φως του ήλιου) και με βρεγμένα χέρια ή γάντια. Ακόμη, είναι προστατευμένη από Gorilla Glass 4.

     

    Cat-S60-840x578.png

     

    Στα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται επεξεργαστής Snapdragon 617, 32 GB αποθηκευτικού χώρου, 3 GB RAM, Android Marshmallow και οπίσθια κάμερα 13 ΜΡ με διπλό φλας και εμπρόσθια 5 ΜΡ, ενώ είναι των 4,7 ιντσών.

     

    Η διάθεσή του αναμένεται να αρχίσει αργότερα μέσα στο έτος, στα 649 ευρώ.

     

    Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1070205/to-proto-kinito-tilefono-me-thermiki-kamera-ston-kosmo


    Sign in to follow this  


    User Feedback




    τα έχει που τα έχει όλα δεν έβαζαν κι ένα λέιζερ να δουλεύει και ως αποστασιόμετρο (με φούλ λειτουργίες) και τρύπα να μπορείς να το στερεώνεις και σε τρίποδα να σπάσει ταμείο στους μηχανικούς.... 

    • Upvote 8

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Σε μια άλλη χώρα θα ήταν το ιδανικό κινητό για έναν ενεργειακό επιθεωρητή...

    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Έχω κι εγώ 649 ευρώ που μου περισσεύουν και δεν ήξερα τί να τα κάνω.....

    Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
    • Upvote 2

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    ανάπτηρα και ας μην καπνίζω και  φραπεδιέρα και πάμε  για 10εκ πωλήσεις  από την 1 βδομάδα

     

     

    649 ευρώ ......και έλεγα  που θα τα φάω αυτά 

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Η τιμη ειναι μια χαρά για καποιον που το χρειάζεται και εχει καλα τεχνικά χαρακτηριστικά έτσι και αλλιως. Οποίος δεν ενδιαφέρεται μπορει να δωσει 100 παραπάνω να παρει ενα iPhone

     

     

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Μπορείς όντως να πάρεις ένα iPhone και να προσθέσεις και αυτό από την Flir

     

    http://www.flir.eu/flirone/content/?id=69369

     

     

    ωραίο αυτό 

    για andorid  υπάρχει?

     

     

    υγ  το βρήκα

     

    http://www.flir.com/flirone/content/?id=69420

     

     

    μα καλά πιο ακριβό από ios?

    Edited by akius

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Στο ένα link η τιμή είναι σε στερλίνες και στο άλλο σε δολλάρια.

     

    Πάνω-κάτω το ίδιο κόστος έχουν...

    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Έχω ένα μοντέλλο FLIR για iphone 5 / 5s.

     

    Δεν έχω iphone και είναι αχρησιμοποίητο στο κουτί του.

     

    Ενδιαφέρεται κανείς? 

    FLIR-ONE-User-Manual.pdf

    Edited by antloukidis

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Εκδόθηκε η απόφαση Αριθμ. Α.1439/28-11-2019 που αφορά ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία στo πλαίσιo του άρθρου 39α παρ. 5 του κώδικα Φ.Π.Α..
      Σύμφωνα με τα αναγραφόμενα, η ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιείται τόσο για τις συναλλαγές στα φυσικά όσο και στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop). Η χρήση της εξαντλεί την ευθύνη του πωλητή σχετικά με την επιβεβαίωση της ιδιότητας του αγοραστή ως υποκειμένου με δικαίωμα έκπτωσης του φόρου των εισροών. Επιπλέον, ο πωλητής χρησιμοποιεί την εν λόγω ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία για την επιβεβαίωση του δικαιώματος τυχόν εκπροσώπου του αγοραστή να προβεί στη συγκεκριμένη συναλλαγή.
      1. Πρόσβαση στην ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία
      Η πρόσβαση στην εν λόγω υπηρεσία, που διατίθεται στον διαδικτυακό τόπο της ΑΑΔΕ (https://www.aade.gr/epiheiriseis/forologikes-ypiresies/fpa/yperesia-arthroy-39a) γίνεται με ζεύγος Ειδικών Κωδικών Πρόσβασης Α.Α.Δ.Ε. που εκδίδεται ειδικά για τη «Διαδικτυακή υπηρεσία άρθρου 39α, Παρ. 5 του Κώδικα ΦΠΑ (ΠΟΛ.1150/29.9.2017)» από την Εφαρμογή Διαχείρισης Ειδικών Κωδικών.
      Από την υπηρεσία αυτή μπορείτε:
      α) εάν είστε «Αγοραστής» να εγγραφείτε και να συμπληρώσετε τα στοιχεία τα δικά σας και των εκπροσώπων σας για να πραγματοποιήσετε συναλλαγές σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 39α, παρ. 5 του Κώδικα ΦΠΑ, δηλαδή να αγοράσετε κινητά, κονσόλες παιχνιδιών, laptop και tablet χωρίς να καταβάλετε ΦΠΑ στον «Πωλητή».
       
      β) εάν είστε «Πωλητής» να επιβεβαιώσετε την ιδιότητα του αγοραστή ως υποκειμένου με δικαίωμα έκπτωσης των εισροών και τη δυνατότητα του «Εκπροσώπου» να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή εκ μέρους του αγοραστή, καθώς και να αποτυπώσετε μια συναλλαγή του άρθρου 39α.
        Απόκτηση ειδικών κωδικών πρόσβασης μέσω της εφαρμογής Διαχείριση Ειδικών Κωδικών.
       
      Σχετικά με τους ειδικούς κωδικούς πρόσβασης ΑΑΔΕ, δείτε τις Συχνές Ερωτήσεις – Απαντήσεις. Σχετικό link: https://www.aade.gr/sites/default/files/2018-07/eidikoi_kwdikoi_FAQs.pdf
        2.  ρήση της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας από τον αγοραστή
      Ο αγοραστής συμπληρώνει/επιβεβαιώνει στην ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία βασικά στοιχεία του ιδίου και τυχόν εκπροσώπων του κατόπιν συγκατάθεσης αυτών, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR), που θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν αντ’ αυτού αγαθά του άρθρου 39α, παρ. 5.
      Τα βασικά στοιχεία που συμπληρώνει/επιβεβαιώνει είναι: ο Α.Φ.Μ., οι πέντε τελευταίοι χαρακτήρες του αριθμού ταυτότητας ή διαβατηρίου (όπως αυτά έχουν καταχωρηθεί στο Μητρώο του Taxis), η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου του ιδίου (προαιρετικά) και των εκπροσώπων του (υποχρεωτικά).
      Ο αγοραστής θα πρέπει να ορίζει τον εαυτό του ως εκπρόσωπο, στην περίπτωση που επιθυμεί να πραγματοποιεί ο ίδιος αγορές μέσω της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας. Ο αγοραστής αποφασίζει, επίσης, εάν για τις αγορές του θα απαιτείται συμπληρωματικά και «κωδικός μιας χρήσης», που παρέχεται από την ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία.
      3. Χρήση της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας από τον πωλητή-φυσικό κατάστημα
      3.1 Ο πωλητής φυσικού καταστήματος, κατά την εκτέλεση της συναλλαγής, οφείλει να ζητήσει από τον αγοραστή τον ΑΦΜ του, καθώς και το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριό του. Εφόσον η συναλλαγή διενεργείται από τον αγοραστή, θα πρέπει να έχουν οριστεί τα στοιχεία του ως εκπροσώπου. Εφόσον η συναλλαγή διενεργείται από εκπρόσωπο του αγοραστή, ο πωλητής υποχρεούται να ζητήσει από τον εν λόγω εκπρόσωπο το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριό του καθώς και τον Α.Φ.Μ. του αγοραστή που εκπροσωπεί.
      3.2 Ο πωλητής καταχωρεί τα στοιχεία που ζήτησε από τον αγοραστή ή τον εκπρόσωπό του στην ηλεκτρονική/ διαδικτυακή υπηρεσία, προκειμένου να πιστοποιήσει:
      α) την ιδιότητα του αγοραστή ως υποκείμενου με δικαίωμα έκπτωσης, β) τη δυνατότητα του εκπροσώπου να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή εκ μέρους του αγοραστή.
      3.3 Εφόσον γίνει επιτυχής επαλήθευση των ανωτέρω στοιχείων, ο πωλητής καταχωρεί στην ηλεκτρονική/ διαδικτυακή υπηρεσία τα βασικά στοιχεία της συναλλαγής (συνολική ποσότητα αγαθών που πωλήθηκαν με εφαρμογή του άρθρου 39α, συνολική αξία των αγαθών αυτών, και αξία Φ.Π.Α., που θα προέκυπτε για τα αγαθά αυτά εάν δεν γίνονταν εφαρμογή του άρθρου 39α και η ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία παρέχει 9-ψήφιο μοναδικό αριθμό συναλλαγής, τον οποίο ο πωλητής αναγράφει στο σχετικό τιμολόγιο.
      4. Χρήση της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας από τον πωλητή-ηλεκτρονικό κατάστημα
      4.1 Για την εφαρμογή της παρούσης, ο πωλητής ηλεκτρονικού καταστήματος φροντίζει ούτως ώστε στην ιστοσελίδα, που παρέχεται από το κατάστημά του για την εκτέλεση της ηλεκτρονικής παραγγελίας, να υπάρχουν κατ’ ελάχιστον τα κάτωθι πεδία με τους εξής τίτλους: «ΑΦΜ αγοραστή», «πέντε τελευταίοι χαρακτήρες ταυτότητας/ διαβατηρίου εκπροσώπου» και «αριθμός κινητού τηλεφώνου εκπροσώπου» ή/και «κωδικός μιας χρήσης εκπροσώπου». Εφόσον η συναλλαγή διενεργείται από τον αγοραστή, θα πρέπει να έχουν οριστεί τα στοιχεία του ως εκπροσώπου.
      4.2 Προκειμένου να πιστοποιηθεί η ταυτότητα του διενεργούντος την ηλεκτρονική συναλλαγή, ο πωλητής οφείλει να επιβεβαιώνει, πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής, τον κάτοχο του κινητού τηλεφώνου. Η διαδικασία επιβεβαίωσης - π.χ. μέσω αποστολής κωδικού ή κατόπιν τηλεφωνικής κλήσης - τελεί υπό την ευχέρεια του πωλητή. Εναλλακτικά, μπορούν να χρησιμοποιούνται οι κωδικοί μιας χρήση, εφόσον σχετικό πεδίο περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος.
      4.3 Μετά την επιτυχή επαλήθευση των ανωτέρω καταχωρηθέντων στοιχείων, εφαρμόζεται η διαδικασία που περιγράφηκε στην περίπτωση που ο πωλητής διαθέτει φυσικό κατάστημα, κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.
      5. Ισχύς
      Η συγκεκριμένη απόφαση ισχύει από 10 Δεκεμβρίου 2019.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Εκδόθηκε η απόφαση Αριθμ. Α.1439/28-11-2019 που αφορά ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία στo πλαίσιo του άρθρου 39α παρ. 5 του κώδικα Φ.Π.Α..
      Σύμφωνα με τα αναγραφόμενα, η ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιείται τόσο για τις συναλλαγές στα φυσικά όσο και στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop). Η χρήση της εξαντλεί την ευθύνη του πωλητή σχετικά με την επιβεβαίωση της ιδιότητας του αγοραστή ως υποκειμένου με δικαίωμα έκπτωσης του φόρου των εισροών. Επιπλέον, ο πωλητής χρησιμοποιεί την εν λόγω ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία για την επιβεβαίωση του δικαιώματος τυχόν εκπροσώπου του αγοραστή να προβεί στη συγκεκριμένη συναλλαγή.
      1. Πρόσβαση στην ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία
      Η πρόσβαση στην εν λόγω υπηρεσία, που διατίθεται στον διαδικτυακό τόπο της ΑΑΔΕ (https://www.aade.gr/epiheiriseis/forologikes-ypiresies/fpa/yperesia-arthroy-39a) γίνεται με ζεύγος Ειδικών Κωδικών Πρόσβασης Α.Α.Δ.Ε. που εκδίδεται ειδικά για τη «Διαδικτυακή υπηρεσία άρθρου 39α, Παρ. 5 του Κώδικα ΦΠΑ (ΠΟΛ.1150/29.9.2017)» από την Εφαρμογή Διαχείρισης Ειδικών Κωδικών.
      Από την υπηρεσία αυτή μπορείτε:
      α) εάν είστε «Αγοραστής» να εγγραφείτε και να συμπληρώσετε τα στοιχεία τα δικά σας και των εκπροσώπων σας για να πραγματοποιήσετε συναλλαγές σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 39α, παρ. 5 του Κώδικα ΦΠΑ, δηλαδή να αγοράσετε κινητά, κονσόλες παιχνιδιών, laptop και tablet χωρίς να καταβάλετε ΦΠΑ στον «Πωλητή».
       
      β) εάν είστε «Πωλητής» να επιβεβαιώσετε την ιδιότητα του αγοραστή ως υποκειμένου με δικαίωμα έκπτωσης των εισροών και τη δυνατότητα του «Εκπροσώπου» να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή εκ μέρους του αγοραστή, καθώς και να αποτυπώσετε μια συναλλαγή του άρθρου 39α.
        Απόκτηση ειδικών κωδικών πρόσβασης μέσω της εφαρμογής Διαχείριση Ειδικών Κωδικών.
       
      Σχετικά με τους ειδικούς κωδικούς πρόσβασης ΑΑΔΕ, δείτε τις Συχνές Ερωτήσεις – Απαντήσεις. Σχετικό link: https://www.aade.gr/sites/default/files/2018-07/eidikoi_kwdikoi_FAQs.pdf
        2.  ρήση της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας από τον αγοραστή
      Ο αγοραστής συμπληρώνει/επιβεβαιώνει στην ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία βασικά στοιχεία του ιδίου και τυχόν εκπροσώπων του κατόπιν συγκατάθεσης αυτών, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR), που θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν αντ’ αυτού αγαθά του άρθρου 39α, παρ. 5.
      Τα βασικά στοιχεία που συμπληρώνει/επιβεβαιώνει είναι: ο Α.Φ.Μ., οι πέντε τελευταίοι χαρακτήρες του αριθμού ταυτότητας ή διαβατηρίου (όπως αυτά έχουν καταχωρηθεί στο Μητρώο του Taxis), η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου του ιδίου (προαιρετικά) και των εκπροσώπων του (υποχρεωτικά).
      Ο αγοραστής θα πρέπει να ορίζει τον εαυτό του ως εκπρόσωπο, στην περίπτωση που επιθυμεί να πραγματοποιεί ο ίδιος αγορές μέσω της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας. Ο αγοραστής αποφασίζει, επίσης, εάν για τις αγορές του θα απαιτείται συμπληρωματικά και «κωδικός μιας χρήσης», που παρέχεται από την ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία.
      3. Χρήση της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας από τον πωλητή-φυσικό κατάστημα
      3.1 Ο πωλητής φυσικού καταστήματος, κατά την εκτέλεση της συναλλαγής, οφείλει να ζητήσει από τον αγοραστή τον ΑΦΜ του, καθώς και το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριό του. Εφόσον η συναλλαγή διενεργείται από τον αγοραστή, θα πρέπει να έχουν οριστεί τα στοιχεία του ως εκπροσώπου. Εφόσον η συναλλαγή διενεργείται από εκπρόσωπο του αγοραστή, ο πωλητής υποχρεούται να ζητήσει από τον εν λόγω εκπρόσωπο το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριό του καθώς και τον Α.Φ.Μ. του αγοραστή που εκπροσωπεί.
      3.2 Ο πωλητής καταχωρεί τα στοιχεία που ζήτησε από τον αγοραστή ή τον εκπρόσωπό του στην ηλεκτρονική/ διαδικτυακή υπηρεσία, προκειμένου να πιστοποιήσει:
      α) την ιδιότητα του αγοραστή ως υποκείμενου με δικαίωμα έκπτωσης, β) τη δυνατότητα του εκπροσώπου να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή εκ μέρους του αγοραστή.
      3.3 Εφόσον γίνει επιτυχής επαλήθευση των ανωτέρω στοιχείων, ο πωλητής καταχωρεί στην ηλεκτρονική/ διαδικτυακή υπηρεσία τα βασικά στοιχεία της συναλλαγής (συνολική ποσότητα αγαθών που πωλήθηκαν με εφαρμογή του άρθρου 39α, συνολική αξία των αγαθών αυτών, και αξία Φ.Π.Α., που θα προέκυπτε για τα αγαθά αυτά εάν δεν γίνονταν εφαρμογή του άρθρου 39α και η ηλεκτρονική/διαδικτυακή υπηρεσία παρέχει 9-ψήφιο μοναδικό αριθμό συναλλαγής, τον οποίο ο πωλητής αναγράφει στο σχετικό τιμολόγιο.
      4. Χρήση της ηλεκτρονικής/διαδικτυακής υπηρεσίας από τον πωλητή-ηλεκτρονικό κατάστημα
      4.1 Για την εφαρμογή της παρούσης, ο πωλητής ηλεκτρονικού καταστήματος φροντίζει ούτως ώστε στην ιστοσελίδα, που παρέχεται από το κατάστημά του για την εκτέλεση της ηλεκτρονικής παραγγελίας, να υπάρχουν κατ’ ελάχιστον τα κάτωθι πεδία με τους εξής τίτλους: «ΑΦΜ αγοραστή», «πέντε τελευταίοι χαρακτήρες ταυτότητας/ διαβατηρίου εκπροσώπου» και «αριθμός κινητού τηλεφώνου εκπροσώπου» ή/και «κωδικός μιας χρήσης εκπροσώπου». Εφόσον η συναλλαγή διενεργείται από τον αγοραστή, θα πρέπει να έχουν οριστεί τα στοιχεία του ως εκπροσώπου.
      4.2 Προκειμένου να πιστοποιηθεί η ταυτότητα του διενεργούντος την ηλεκτρονική συναλλαγή, ο πωλητής οφείλει να επιβεβαιώνει, πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής, τον κάτοχο του κινητού τηλεφώνου. Η διαδικασία επιβεβαίωσης - π.χ. μέσω αποστολής κωδικού ή κατόπιν τηλεφωνικής κλήσης - τελεί υπό την ευχέρεια του πωλητή. Εναλλακτικά, μπορούν να χρησιμοποιούνται οι κωδικοί μιας χρήση, εφόσον σχετικό πεδίο περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος.
      4.3 Μετά την επιτυχή επαλήθευση των ανωτέρω καταχωρηθέντων στοιχείων, εφαρμόζεται η διαδικασία που περιγράφηκε στην περίπτωση που ο πωλητής διαθέτει φυσικό κατάστημα, κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.
      5. Ισχύς
      Η συγκεκριμένη απόφαση ισχύει από 10 Δεκεμβρίου 2019.
    • By Engineer
      Οι υψηλές θερμοκρασίες που καταγράφονται τις τελευταίες ημέρες στη χώρα επέτρεψαν στους δημιουργούς της ομάδας Up Drones να φτιάξουν ένα θερμικό αποτύπωμα των «γιγάντων της Λεωφόρου Κηφισίας».
      Η ομάδα κατέγραψε τη «συμπεριφορά» κάποιων εκ των πλέον εμβληματικών κτηρίων της περιοχής κάτω από τον καυτό ήλιο.
      Όπως αναφέρει η ίδια η ομάδα, το μέγαρο του ΟΤΕ ήταν από τα κτήρια που επέδειξαν την καλύτερη «συμπεριφορά» καθώς η θερμοκρασία του δεν ξεπέρασε τους 35 βαθμούς Κελσίου.
      Αντίθετη ήταν η εικόνα στο οδόστρωμα, όπου κατεγράφησαν πολύ υψηλές θερμοκρασίες όπου έφτασαν έως τους 60 βαθμούς Κελσίου.
      Δείτε παρακάτω το εντυπωσιακό βίντεο:
       

      View full είδηση
    • By Engineer
      Οι υψηλές θερμοκρασίες που καταγράφονται τις τελευταίες ημέρες στη χώρα επέτρεψαν στους δημιουργούς της ομάδας Up Drones να φτιάξουν ένα θερμικό αποτύπωμα των «γιγάντων της Λεωφόρου Κηφισίας».
      Η ομάδα κατέγραψε τη «συμπεριφορά» κάποιων εκ των πλέον εμβληματικών κτηρίων της περιοχής κάτω από τον καυτό ήλιο.
      Όπως αναφέρει η ίδια η ομάδα, το μέγαρο του ΟΤΕ ήταν από τα κτήρια που επέδειξαν την καλύτερη «συμπεριφορά» καθώς η θερμοκρασία του δεν ξεπέρασε τους 35 βαθμούς Κελσίου.
      Αντίθετη ήταν η εικόνα στο οδόστρωμα, όπου κατεγράφησαν πολύ υψηλές θερμοκρασίες όπου έφτασαν έως τους 60 βαθμούς Κελσίου.
      Δείτε παρακάτω το εντυπωσιακό βίντεο:
       
    • By Engineer
      Οι περισσότεροι Αθηναίοι έχουν βιώσει τη φάση που το σήμα του κινητού χάνεται στο μετρό. Ίσως οι περισσότεροι δε γνωρίζουν ότι όταν σχεδιάστηκε το μετρό, υπήρχε πρόβλεψη για κάλυψη κινητής τηλεφωνίας στις σήραγγες και τους σταθμούς, παρ' όλα αυτά το ζήτημα της κάλυψης των δικτύων κινητής στο δίκτυο του Μετρό εκκρεμεί εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες.
      Τον Σεπτέμβριο του 2018, το θέμα είχαν συζητήσει στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, με το γενικό διευθυντή της ΕΕΚΤ, Γιώργο Στεφανόπουλο. Τότε συμφωνήθηκε να υπάρξει σαφές χρονοδιάγραμμα ενεργειών ώστε σύντομα, τόσο στους σταθμούς όσο και στις σήραγγες του Μετρό, να υπάρχει κάλυψη κινητής τηλεφωνίας, ενώ ταυτόχρονα ανακοινώθηκε η κάλυψη της γραμμής 4 της Αθήνας και της γραμμής 1 (sic) της Θεσσαλονίκης.
      Έπειτα από διαπραγματεύσεις που διήρκησαν μεγάλο χρονικό διάστημα, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Cosmote, Vodafone και Wind συμφώνησαν με την Αττικό Μετρό για την υλοποίηση υποδομών που θα κάνουν δυνατή την κάλυψη του Μετρό με επαρκές δίκτυο κινητής τηλεφωνίας.
      Την περασμένη Πέμπτη, ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας Γιώργος Στεφανόπουλος αποκάλυψε στο πλαίσιο του 9ου Συνεδρίου Mobile & Connected World, ότι για να καλυφθούν οι υφιστάμενες γραμμές του Μετρό, πιθανότατα να χρειασθούν και 2 χρόνια, καθώς οι εργασίες θα πρέπει να γίνονται σε ώρες εκτός λειτουργίας, ενώ η επένδυση των εταιρειών εκτιμάται σε 10 εκατ. ευρώ.
      Το σίγουρο είναι ότι σταδιακά θα αρχίσουμε να έχουμε σήμα στο μετρό, ενώ η απόσβεση της επένδυσης είναι κάτι παραπάνω από σίγουρη.

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.