Jump to content
  • Novatron
  • Sponsored

    Sign in to follow this  

    6 ειδήσεις in this category

      By Engineer, in Sponsored, ,

      Όλες οι εξελίξεις της απόφαση 11389/2020 λίγες μέρες πριν την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας. 
      Κωδικός Σεμιναρίου: MD0307 Ημερομηνία Σεμιναρίου Παρ, 06/07/2020 - 16:00 έως Παρ, 06/07/2020 - 21:00  
      Τόπος διεξαγωγής: Διαδικτυακά.
      Ο Λογιστικός Σύλλογος Αθηνών, διοργανώνει επίκαιρο σεμινάριο για λογιστές, επαγγελματίες και επιχειρήσεις, με θέμα  «Ενημέρωση των Ηλεκτρονικών -Φορολογικών -Λογιστικών Βιβλίων λίγο πριν την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας».

      Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν από το επιχειρησιακό στέλεχος της Α.Α.Δ.Ε κ. Αντώνη Ντίνο για όλες τις τελευταίες εξελίξεις ενόψει λειτουργίας της πλατφόρμας σύμφωνα με την απόφαση 1138/2020 (Δείτε την απόφαση εδώ).
      «Περιεχόμενο Σεμιναρίου»
      Αντώνης Ντίνος,  επιχειρησιακό στέλεχος της Α.Α.Δ.Ε.  Αναλυτική παρουσίαση των ηλεκτρονικών βιβλίων  Α.1138/2020,τρόπος διαβίβασης παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA από τους εκδότες.  Κρίσιμες ημερομηνίες διαβίβασης 4ου τρίμηνου  2020-  Χρόνος χαρακτηρισμού αγορών και δαπανών από Λ/Φ. Πως θα γίνει η διαβίβαση 1ου 2ου και 3ου Τριμήνου 2020 στην πλατφόρμα.  Σπυρόπουλος Νικόλαος,  προγραμματιστής - Αναλυτής Διαβίβαση παραστατικών από τον εκδότη, σε πραγματικό χρόνο. Λίστα παραστατικών που διαβιβάζει στην Α.Α.Δ.Ε ο εκδότης.  Τι ενημερώνεται με την αποστολή του παραστατικού που εκδόθηκε κατά την αποστολή του στην πλατφόρμα myDATA (Χαρακτηρισμοί- ποσά - λοιπές πληροφορίες). Αντιλογισμός - Ακύρωση Παραστατικού στην πλατφόρμα και τα βιβλία μας, τι πρέπει να προσέξουμε. Αξιοποίηση της πληροφορίας των παραστατικών που έχει διαβιβάσει ο εκδότης στην Α.Α.Δ.Ε,  από τον λογιστή. Καλαμαράς Νικόλαος, εισηγητής  Ανάλυση των τιμών απαλλαγής Φ.Π.,Α  στην πλατφόρμα myDATA. Παρακράτηση Φόρου εισοδήματος άρθρα και myDATA. Δηλώστε συμμετοχή
      Πληροφορίες 2105138289 Λογιστικός Σύλλογος Αθηνών  Υπεύθυνη κα Κομηνού Σοφία
      Χορηγός επικοινωνίας i-spirit Software www.i-spirit.gr

      By Engineer, in Sponsored, ,

      Στην εφαρμογή του νόμου  4446/2016  και συγκεκριμένα του αρθρ.69, έχει προβεί η Α.Α.Δ.Ε με το  #myData  (ακρωνύμιο του myDigitalAccountingTax Application).
      Η επιστημονική ομάδα του i-spirit, κατηγοριοποίησε και ταξινόμησε τα ερωτήματα σε
      « ΠΟΙΟΥΣ - ΤΙ - ΠΩΣ -ΠΟΤΕ – ΠΟΙΟΣ» και τα απαντά  με απλά λόγια για τις αλλαγές και την νέα κανονικότητα που έρχεται σε λίγες ημέρες για όλες τις επιχειρήσεις.
      1. Ποιους αφορά το #myDATA:
      Η εφαρμογή του μέτρου αφορά όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτου μεγέθους, νομικής μορφής και κατηγορίας βιβλίων.
      Η κάθε επιχείρηση (οντότητα), αποκτά τα δικά της ηλεκτρονικά βιβλία που αντικαθιστούν τα παραδοσιακά εσόδων εξόδων (απλογραφικά).
      Οι επιχειρήσεις που τηρούν διπλογραφικά βιβλία δεν εξαιρούνται από το μέτρο
      Εξαιρούνται οι αγρότες προς το παρόν
      2. Τι ενημερώνει αυτόματα τα ηλεκτρονικά βιβλία #myDATA
      Όλες οι  εκροές (Λιανικές και χονδρικές πωλήσεις συμπεριλαμβανομένων και των αυτοπαραδόσεων) των επιχειρήσεων και των ελ. Επαγγελματιών ενημερώνουν αυτόματα τα έσοδα, αναλυτικά ως σύνοψη,  που σημάνει Καθαρή αξία, ΦΠΑ, φόροι, ΑΦΜ εκδότη και λήπτη .
      ·         Συμπεριλαμβάνονται και οι αποδείξεις παροχής υπηρεσίας που εκδίδουν οντότητες που  έχουν εξαιρεθεί από την χρήση του φορολογικού μηχανισμού.
      Όλες οι εισροές που προέρχονται από τιμολόγια εσωτερικού και έχουν ενημερώσει το βιβλίο εσόδων του εκδότη,  ενημερώνουν αυτόματα στο myDATA και το βιβλίο εξόδων για τον λήπτη (αναλυτικά και συγκεντρωτικά) ως σύνοψη  που σημάνει Καθαρή αξία, ΦΠΑ, φόροι, ΑΦΜ εκδότη και λήπτη  
      Επαγγέλματα που εκδίδουν παραστατικά με μηδενικό Φ.Π.Α (Ιατροί κ.α ), δεν εξαιρούνται από την αποστολή. Αν μια οντότητα που τηρεί απλογραφικά, εκδώσει παραστατικό σε οντότητα που τηρεί διπλογραφικά, για να το δει ο λήπτης πρέπει να ενημερώσει στον μήνα. Υπάρχει η δυνατότητα να μην αποδεχτεί ο λήπτης παραστατικό που ενημέρωσε κατά λάθος την μερίδα των εξόδων του Δεν ενημερώνονται στο myDATA εισπράξεις - πληρωμές
      3. Πως ενημερώνεται το #myDATA  :
      Αυτόματα. Η Α.Α.Δ.Ε έχει δώσει στους προγραμματιστές τεκμηριωμένο A.P.I. (κάτι καλύτερο με απλά λόγια από την ενημέρωση της Μ.Υ.Φ), το οποίο μπορεί να λαμβάνει δεδομένα αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες για τον χρήστη με 4 τρόπους:
      Μέσω των εμπορικών εφαρμογών έκδοσης τιμολογίων (όπως είναι το i-spirit),  που έχουν προσαρμόσει τα παραστατικά , και διαθέτουν API που επικοινωνεί με την Α.Α.Δ.Ε. Για όσους διαθέτουν τέτοια εφαρμογή, πρέπει να συγχρονίσουν τα παραστατικά πωλήσεων τους με τα παραστατικά πωλήσεων της Α.Α.Δ.Ε. (Προτείνουμε να απευθυνθούν στον προμηθευτή τους). o   Στο i-spirit παρέχουμε την δυνατότητα προ της αποστολής να γίνει έλεγχος από την οντότητα μέσα από την εφαρμογή.
      o   Σε πρώτη φάση ο 1ος  συγχρονισμός που είναι η αποστολή της σύνοψης  πωλήσεων, θα  μπορεί να μην είναι αυτόματος αλλά να τον επιλέγει η οντότητα.  
      Μέσω των ταμειακών μηχανών που πληρούν τις νέες προδιαγραφές Μέσω των ολοκληρωμένων συστημάτων ηλεκτρονικής τιμολόγησης που κάνουν χρήση οι πολύ μεγάλες οντότητες. Μέσω της καταχώρησης στην πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε από χρήστες που έχουν ολιγάριθμα παραστατικά πωλήσεων (μπλοκάκια). Απαιτεί προσεκτική συμπλήρωση και καταχώρηση αναλυτική για φόρους τέλη, εισφορές, χαρτόσημο παρακρατήσεις κ.α. Η καταχωρητική εγγραφή  θα παίρνει ΜΑΡΚ και θα οριστικοποιείτε ώστε να την δεί και ο λήπτης.  
      4. Πότε ενημερώνεται το #myDATA :
      Στο πιλοτικό η ενημέρωση θα γίνεται έως τις 20 του μήνα που αποδίδουν οι επιχειρήσεις τον Φ.Π.Α. Σημαντικό
      Διπλογραφικά κάθε 20 του μήνα Απλογραφικά στις 20 προ του τριμήνου που υποβάλλει δήλωση ΦΠΑ * Ιατροί με 0% ΦΠΑ στις 20 κάθε μήνα ανάλογα με τα βιβλία που τηρούν *Οι πωλήσεις που αποστέλλει ο εκδότης τιμολογίων καλό είναι να τις ανεβάζει σε πραγματικό χρόνο όπως ήδη γίνεται με τα πρατήρια, γιατί σε περίπτωση που ενημερώνουν ανά τρίμηνο τα απλογραφικά δεν θα βλέπει ο λήπτης στην μερίδα του προ απόδοσης Φ.Π.Α
      5. Ποιος ενημερώνει το myDATA :
      Η Οντότητα (επιχείρηση ή επιτηδευματίας) αποστέλλει τις πωλήσεις του μέσα από την εμπορική εφαρμογή της ή με όποιον άλλο τρόπο από το 4 επιθυμεί.
      Η οντότητα  που λαμβάνει στην μερίδα εξόδων έχει την δυνατότητα για : o   την μη αποδοχή των τιμολογίων που έλαβε και ενημέρωσαν αυτόματα την μερίδα τους πχ από λάθος
      o   να ενημερώσει εκείνη για παραστατικό που έλαβε από μη συνεπή εκδότη και δεν ενημέρωσε την Α.Α.Δ.Ε . Αυτό συνεπάγεται γνωστοποίηση στον εκδότη και έλεγχο από την Α.Α.Δ.Ε για την  συναλλαγή
      Ο λογιστής κάνει τους  χαρακτηρισμούς  στο myDATA στις εξής κατηγορίες :
      o   Εκροές Πωλήσεις
      o   Εμπορεύματα-Προιόντα – Υπηρεσίες - Παρεπόμενα έσοδα  - Συμβόλαια Ενοίκια - Τόκους κ.α
      o   Εισροές Αγορές
      o   Αγορές - Έξοδα -Πάγια
      * Οι σύγχρονες εμπορικές εφαρμογές όπως το i-spirit, βοηθούν τον λογιστή στον χαρακτηρισμό πωλήσεων έως και το 100%
      Ο λογιστής καταχωρεί στο myDATA  
      o   Αγορές εξωτερικού -Δαπάνες από λιανικές μη αντικριζόμενες εγγραφές -
      ΕΦΚΑ-Αποσβέσεις (έως το τέλος της διαχειριστικής περιόδου)-Τακτοποιητικές -Αναμορφώσεις -Λοιπές μη αντικριζόμενες εγγραφές
      o   Με το κλείσιμο των χαρακτηρισμών (πρέπει να γίνει έως το τέλος του έτους) συμπληρώνεται αυτόματα το Ε3
      Τι κερδίζουμε από το #myDATA
      o   Χαμένο χρόνο και εξάλειψη λάθους από καταχώρηση
      o   Δεν χάνονται τα τιμολόγια αγοράς 
      o   Δραστική μείωση του κόστους αποστολής και αρχειοθέτησης στις επιχειρήσεις
      o   Άμεση πρόβλεψη της οικονομικής κατάστασης
      o   Εξάλειψη γραφειοκρατίας
      o   Εξάλειψη διαφθοράς
      o   Άμεσο κλείσιμο βιβλίων και ελέγχου 
      o   Δραστική μείωση της φοροδιαφυγής
      o   Κατάργηση της Μ.Υ.Φ
      Σημεία προσοχής
      o   Ο Φ.Π.Α συμπληρώνεται από τις αναλυτικές εγγραφές του myDATA
      o   To E3 συμπληρώνεται από τις αναλυτικές εγγραφές του myDATA
      Συμπέρασμα :Οι εμπορικές εφαρμογές είναι η βάση – πυλώνας για την σωστή ενημέρωση και τον χαρακτηρισμό των πωλήσεων στην Α.Α.Δ.Ε.
      Τι προσφέρει η εφαρμογή i-spirit
      H ηλεκτρονική τιμολόγηση και εμπορική διαχείριση i-spirit, ενημερώνει αυτόματα το myDATA για απλογραφικά και διπλογραφικά βιβλία. Στην ερχόμενή έκδοση έχει προσαρμόσει όλα τα παραστατικά πωλήσεών της ίδια με του myDATA και τα είδη πωλήσεων αναφέρουν τον χαρακτηρισμό και τους φόρους.
      Επιπρόσθετα και σε περίπτωση που η οντότητα τηρεί διπλογραφικά βιβλία, η εφαρμογή i-spirit, δημιουργεί όλα τα άρθρα πωλήσεων και τα αποστέλλει στον λογιστή με ένα click,  ώστε να τα εισάγει στο λογιστικό πακέτο που κάνει χρήση και θα τα χρειαστεί για τον ισολογισμό.
      Η διαδικασία είναι απλή:
      H οντότητα κάνει χρήση της εφαρμογής  i-spirit για την έκδοση των αποδείξεων, τιμολογίων και γενικότερα όλων τα παραστατικών πωλήσεων.
      o   Αποστέλλει με ένα click την σύνοψη των πωλήσεων της εφόσον έχει κάνει τους σχετικούς ελέγχους στο myDATA.
      o   Παράλληλα αποστέλλει και όλα τα πρωτογενή παραστατικά πωλήσεων που έχει εκδώσει στον λογιστή της.
      Το λογιστικό γραφείο από τις αναφορές της εφαρμογής i-spirit έχει την δυνατότητα:
      o   Να ελέγχει τους παρακρατούμενους φόρους  τα τέλη και τον Φ.Π.Α.
      o   Να συμφωνεί τους χαρακτηρισμούς πωλήσεων
      o   Να δημιουργεί τα διπλογραφικά άρθρα πωλήσεων σε Ε.Γ.Λ.Σ ή σε Ε.Λ.Π αν η οντότητα τηρεί διπλογραφικά βιβλία ώστε να εισαχθούν στην εφαρμογή του
      o   Να αποστέλλει τον 2ο συγχρονισμό στο myDATA την οριστικοποίηση των χαρακτηρισμών
      Η εφαρμογή i-spirit, για κάθε εγγραφή πώλησης δημιουργεί άρθρο για απλογραφικά και για διπλογραφικά βιβλία, για περεταίρω έλεγχο.
      Τι αλλάζει
      o   Η αυτόματη συμπλήρωση της δήλωσης  Φ.Π.Α σε απλογραφικά και σε διπλογραφικά (ανά ημερομηνία υποβολής)
      o   Η αυτόματη συμπλήρωση του Ε3 μόλις κλείσουν οι χαρακτηρισμοί
      o   Η κατάργηση του παραδοσιακού βιβλίου εσόδων εξόδων
      Γλωσσάρι
      1.       Οντότητα = Επιχείρηση – επιτηδευματίας.
      2.       Σύνοψη παραστατικού = Τα στοιχεία φορολογικού ενδιαφέροντος (Καθαρή αξία, Φ.Π.Α, Α.Φ.Μ, τέλη, φόροι ανά συντελεστή κοκ).
      3.       Συγχρονισμός παραστατικών = Ο χρόνος αποστολής της πληροφορίας στο myDATA
      4.       Αντικριζόμενα παραστατικά – εγγραφές = Τα παραστατικά που αναφέρουν τον Α.Φ.Μ του εκδότη και του λήπτη.
      5.       Μη αντικριζόμενα παραστατικά = Τα παραστατικά που αναφέρουν μόνο τον Α.Φ.Μ του εκδότη.
      6.       Απλογραφικά = To βιβλίο εσόδων εξόδων
      7.       Διπλογραφικά = Τα βιβλία Γ κατηγορίας
      Δοκιμάστε το πρόγραμμα:
      Δωρεάν δοκιμή
      Με πλήρη υποστήριξη στο 2103009907  και στο [email protected]

      By Engineer, in Sponsored, ,

      Γιατί οι οικοδεσπότες της Airbnb υιοθετούν το έξυπνο σπίτι;
      Καλύτερος οικοδεσπότης AirBnB και έξυπνο σπίτι. Πως να δώσεις αξία στο ακίνητό σου και να επιτύχεις μεγαλύτερη τιμή μίσθωσης; Οι κόσμοι της Airbnb και των έξυπνων σπιτιών είναι πια συνυφασμένοι.
      Τα έξυπνα σπίτια προάγονται καλύτερα στη νέα τάση της εποχής. Ποια είναι αυτή; Μα ποια άλλη από την επένδυση των ακινήτων και την κεφαλαιοποίησή τους μέσω της διεθνούς πλατφόρμας AirBnB. Επίσης πολλές εταιρείες, με αρκετά μικρότερο ποσοστό προμηθειών προωθούν και παρέχουν στους υποψηφίους πελάτες σας την ταυτόχρονη βραχυχρόνια μίσθωση αυτοκινήτου και οικίας. Καλό deal, σωστά;
      Τί είναι το έξυπνο σπίτι; Και πώς συνδράμει σε μια ξεχωριστή εμπειρία φιλοξενίας;
      Έξυπνο σπίτι είναι αυτό που κατά την κατασκευή του ή την ανακαίνισή του εγκαθίστανται κάποιοι αυτοματισμοί. Κατά τη λειτουργία τους αυτοί οι αυτοματισμοί συμβάλλουν στο να κάνουν το περιβάλλον πιο άνετο, πιο βολικό, πιο υγειινό και πιο φιλικό για τον ένοικο. Εκτός από τη λειτουργικότητα ενός τέτοιου σπιτιού σκόπιμο είναι να αναφέρουμε και το κέρδος σε όρους χρόνου από καθημερινές εργασίες ή λειτουργίες που έπρεπε να γίνουν χειροκίνητα! Και ο χρόνος τη σήμερον εποχή είναι χρήμα.
      Οι ιδιοκτήτες αγοράζουν έξυπνα ηχεία, έξυπνους συναγερμούς. Αγοράζουν έξυπνες τέντες (σκίαστρα) που ανεβαίνουν για παράδειγμα όταν υπάρχει δυνατός άνεμος ή κατά το βράδυ και που κατεβαίνουν το πρωί μόνες τους και αυτόματα με το πρωινό φως. Ακόμη ένας έξυπνος θερμοστάτης θα θέσει σε λειτουργία τη θέρμανση όταν πέσει η θερμοκρασία χώρου κάτω από μια ορισμένη θερμοκρασία. Όπως για παράδειγμα ο εξαιρετικός έξυπνος θερμοστάτης της SIEMENS RDS όπου μαθαίνει από τους ενοίκους το καθημερινό τους πρόγραμμα και το επαναλαμβάνει όταν το κρίνει σκόπιμο. Το υγρόμετρο που ενσωματώνει επίσης μπορεί να θέσει σε λειτουργία τον αφυγραντήρα ώστε και η θέρμανση να λειτουργήσει λιγότερο και αποδοτικότερα.
      Η AirBnB επιτρέπει στους ανθρώπους να ενοικιάζουν τα δικά τους σπίτια σε άλλους. Έτσι οι οικοδεσπότες AirBnB, λόγω και του αυξανόμενου ανταγωνισμού προχωρούν ένα βήμα πιο πέρα για να προσφέρουν στους επισκέπτες εξαιρετικές εμπειρίες φιλοξενίας. Με ειδικές ανακαινίσεις AirBnB και εγκαθιστώντας αυτοματισμούς μετατρέπουν τη διαμονή των φιλοξενουμένων σε μία πολύ όμορφη εμπειρία. Έτσι καθίστανται σε Super Hosts και κερδίζουν περισσότερα χρήματα.

      By Engineer, in Sponsored, ,

      Τα χειρόγραφα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) καταργούνται.
      Το τέλος εποχής των καταχωρητικών λαθών και ανεξόφλητων τιμολογίων φέρνουν τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση.
      Τι αλλάζει
      Ο εκδότης αποστέλλει ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο στην Α.Α.Δ.Ε. τα τιμολόγια και τις αποδείξεις του.
      Η αυτόματη αποστολή των πωλήσεων στη Α.Α.Δ.Ε επιτυγχάνεται με τους παρακάτω τρόπους:
      Με την χρήση μιας εφαρμογής εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (όπως το i-spirit). Με την χρήση των ταμειακών μηχανών, (αφορά τα καταστήματα). Με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις). Οι βασικές πληροφορίες που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε είναι ο αριθμός παραστατικού, η ημερομηνία, η ώρα έκδοσης, η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ, ο παρακαρατούμενος φόρος κ.ο.κ.
      Ο λήπτης τα αποδέχεται ηλεκτρονικά. Μόλις γίνει η αποδοχή τα παραστατικά «αντικρίζονται» από τον λογιστή του λήπτη, στην κατηγορία της δαπάνης που αφορά η συναλλαγή (π.χ αν είναι αγορά εμπορεύματος, έξοδο, πάγιο κ.ο.κ)
      Στις περιοδικές δηλώσεις οι επιχειρήσεις, θα βρίσκουν προ-συμπληρωμένο και μη μεταβαλλόμενο το ποσό του Φ.Π.Α προς απόδοση καθώς και τους λοιπούς φόρους.
      Τα πλεονεκτήματα του μέτρου
      Εξάλειψη καταχωρητικών λαθών που εγκυμονούν κινδύνους σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου. Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά. Μηδενισμός στο κόστος εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης. Εξοικειωθείτε δωρεάν στα νέα δεδομένα με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit και μπείτε στο πνεύμα της νέας εποχής.
      Δωρεάν δοκιμή

      By Engineer, in Sponsored, ,

      Η Ηλεκτρονική Υπογραφή προϋποθέτει την ύπαρξη Ψηφιακού Πιστοποιητικού. Υπάρχουν δύο κατηγορίες ψηφιακών πιστοποιητικών:
       A) Τα πιστοποιητικά χαλαρής αποθήκευσης, τα οποία είναι ψηφιακά πιστοποιητικά που εγκαθίστανται στον υπολογιστή του τελικού χρήστη.
      Tα πιστοποιητικά σκληρής αποθήκευσης, τα οποία αποθηκεύονται σε ΑΔΔΥ (Ασφαλή Διάταξη Δημιουργίας Υπογραφής). Η ΑΔΔΥ μπορεί να είναι μία έξυπνη κάρτα ή ένα USB token.
       Τα USB token είναι ηλεκτρονικές συσκευές που μοιάζουν εξωτερικά με μνήμη USB Flash. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για ειδικές συσκευές, όπου αποθηκεύονται με ασφάλεια τα ψηφιακά πιστοποιητικά. Συνδέονται σε θύρα USB του υπολογιστή και δίνουν τη δυνατότητα στο χρήστη να υπογράφει ψηφιακά έγγραφα, όπως pdf, word κ.α. αρχεία.
      Το USB token ή ΑΔΔΥ (Ασφαλής Διάταξη Δημιουργίας Υπογραφής) που απαιτείται δεν είναι ένα απλό αποθηκευτικό μέσο. Χρησιμοποιείται μόνο για την δημιουργία ψηφιακής υπογραφής και πρέπει να πληροί απαραίτητα τις παρακάτω προδιαγραφές:
      · Πιστοποίηση ασφάλειας που να είναι µεγαλύτερη ή ίση FIPS 140-1 level 2, CC EAL 4+
      · Υποστήριξη PKCS #11 εφαρµογής διαχείρισης (v2.01)
      · Συµβατότητα µε Υποδοµή ∆ηµοσίου Κλειδιού ΕΡΜΗ (VSP Verisign), π.χ. SafeNet eToken Pro
      · Συµβατό µε USB 1.1/2.0 και πιο συγκεκριµένα να υποστηρίζει τα ακόλουθα:
      1. Ψηφιακές υπογραφές RSA µε µήκος κλείδας µέχρι 2048 bits
      2. Δηµιουργία ζευγών κλειδιών RSA µήκους µέχρι 2048 (µέγιστος αποδεκτός χρόνος δηµιουργίας 30 sec) µε γεννήτορα πραγµατικών τυχαίων αριθµών
      3. Κρυπτογράφηση/ αποκρυπτογράφηση µε τον αλγόριθµο 3DES
      4. Υποστήριξη του αλγορίθµου SHA-1
      5. Συµµετρική κρυπτογραφία DES and Triple DES (56, 112 and 168-bit key length)
      6. Δηµιουργία κλειδιού, υπογραφή δεδοµένων, κρυπτογράφηση στην κάρτα 512-2048 768 RSA, στην κάρτα 56-168 DES ή ΑΕS EEPROM µεγαλύτερη ή ίση των 64 Kbytes
      7. Το λογισµικό και η εφαρµογή διαχείρισης να υποστηρίζεται από λειτουργικό MS-Windows, Linux / Unix και MAC-OS 
      Υπάρχει λίστα με τις ΑΔΔΥ που έχουν ελεγχθεί ότι λειτουργούν σωστά με την υποδομή δημοσίου κλειδιού του ΕΡΜΗ. Η λίστα είναι ενδεικτική και προσδιορίζει τις ΑΔΔΥ που έχουν δοκιμαστεί, δηλαδή έχουν εκδοθεί και παραληφθεί ψηφιακά πιστοποιητικά σε αυτές.
      Σημείωση: Αν ο πολίτης επιθυμεί την έκδοση Ψηφιακών Πιστοποιητικών χαλαρής αποθήκευσης τότε δεν απαιτείται η προμήθεια USB token (ΑΔΔΥ). Όμως, σε αυτή την περίπτωση, η ψηφιακή του υπογραφή δεν επέχει θέση ιδιόχειρης υπογραφής, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Π.Δ. 150/2001 (ΦΕΚ 125/Α΄/2001).
      Η ψηφιακή υπογραφή έχει την ίδια ή και μεγαλύτερη βαρύτητα από τη φυσική υπογραφή και είναι υποχρεωτική για συμμετοχές σε διαγωνισμούς του δημοσίου, οι οποίοι πραγματοποιούνται μέσω της πύλης Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. (Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων).
      Η ψηφιακή υπογραφή που δημιουργείται με μέσα, τα οποία ο υπογράφων έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει υπό τον αποκλειστικό του έλεγχο, είναι αυτή που σύμφωνα με το άρθρο 2 του ΠΔ 150/2001, ορίζεται ως «Προηγμένη Ηλεκτρονική Υπογραφή» ή «Ψηφιακή Υπογραφή». 
      Για να αποκτήσει κανείς τη δυνατότητα ψηφιακής υπογραφής (digital signature) θα πρέπει:
      ·  να προμηθευτεί μια συσκευή USB token,
      ·  να αιτηθεί μέσω ΚΕΠ και να αποκτήσει τους κωδικούς πρόσβασης στα ψηφιακά πιστοποιητικά του, 
      ·  να εγκαταστήσει τη συσκευή στον Η/Υ του, καθώς και τα πιστοποιητικά σε αυτήν.
       Στην περίπτωση της έκδοσης ψηφιακού πιστοποιητικού κρυπτογράφησης δεν υπάρχει η δυνατότητα ανάκτησης του πιστοποιητικού κρυπτογράφησης. Ο τελικός χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την τήρηση και ασφάλεια των πιστοποιητικών κρυπτογράφησης.

      By Engineer, in Sponsored, ,

      Μήπως έχετε αναρωτηθεί εάν θα είχατε ποτέ την ευκαιρία να επιλέξετε τα ανταλλακτικά ή τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου σας μόνοι σας; Επιθυμούσατε ποτέ να εξοικονομήσετε χρήματα στις αγορές σας και να βελτιώσετε τις γνώσεις σχετικά με τις επισκευές, τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων και τον τρόπο που λειτουργεί ο κινητήρας του οχήματός σας; Αναζητούσατε πάντα ένα κατάστημα όπου θα μπορούσατε να βρείτε όλα τα απαραίτητα ανταλλακτικά, και μάλιστα σε προσιτές τιμές; Τότε, έχετε έρθει στο σωστό μέρος.
      Το κατάστημα AutoDoc.gr σας προσφέρει μία τεράστια ποικιλία ανταλλακτικών αυτοκινήτων, εξαρτημάτων και άλλων προϊόντων, ώστε να αποκαταστήσετε οποιαδήποτε βλάβη του αυτοκινήτου σας. Εκτός αυτού, έχουμε εξασφαλίσει για εσάς μία εύκολη διαδικασία καταχώρησης παραγγελίας, εύχρηστους τρόπους πληρωμής και γρήγορους χρόνους παράδοση παραγγελιών. Καταρχάς, θα πρέπει να επιλέξετε τον κατασκευαστή, το μοντέλο και τον τύπο του αυτοκινήτου σας. Έπειτα, μπορείτε να επιλέξετε μόνοι σας τα κατάλληλα ανταλλακτικά ή εξαρτήματα για το επιλεγμένο αυτοκίνητο. Εδώ μπορείτε να επιλέξετε - εκτός των άλλων - ελαστικά, κινητήρες, συστήματα πέδησης, φίλτρα, αμάξωμα για το αυτοκίνητό σας, σύστημα ανάφλεξης, ηλεκτρικά εξαρτήματα, αναρτήσεις, συστήματα ψύξης, συστήματα καθαρισμού παρμπρίζ, θερμαντήρες, συστήματα παροχής καυσίμου, συστήματα εξάτμισης, συστήματα μετάδοσης κίνησης, συστήματα κλιματισμού, συστήματα κλειδώματος, συστήματα πληροφοριών και επικοινωνίας και πολλά άλλα.
      Όσον αφορά τις κατηγορίες, μπορείτε να επιλέξετε μία εξ αυτών - όπως καθρέπτες, πνευματικά ελατήρια, προβολείς, το συνδυασμό «οπίσθια φανάρια» για την κατηγορία «αμάξωμα αυτοκινήτου» ή «φίλτρο αέρα», «φίλτρο καυσίμου», “φίλτρο λαδιού» για την κατηγορία «φίλτρα» - και έπειτα να αναζητήσετε περαιτέρω αποτελέσματα.
      Σε οποιαδήποτε περίπτωση, σας εγγυούμαστε ότι θα μπορέσετε να βρείτε το προϊόν που αναζητάτε, με λίγα μόλις κλικ του ποντικιού σας. Όσον αφορά τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων, το κατάστημα AutoDoc είναι ο αξιόπιστος συνεργάτης σας. Ο κατάλογος προϊόντων μας περιλαμβάνει πάνω από 1.000.000 ανταλλακτικά αυτοκινήτων, ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι του καταστήματός μας ξεπερνούν σε έκταση τα 10.000 τετραγωνικά μέτρα. Το προσωπικό μας – που ξεπερνά τους 500 εξειδικευμένους και επαγγελματίες υπαλλήλους – είναι πάντα στην ευχάριστη θέση να σας βοηθήσει να επιλέξετε ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας, καθώς και να απαντήσει σε όλες σας τις απορίες. Αυτό είναι το κατάστημα AutoDoc.
      Μέχρι στιγμής, οι πελάτες μας έχουν επισκευάσει περισσότερα από 200.000 αυτοκίνητα, χρησιμοποιώντας τα υψηλής ποιότητας ανταλλακτικά που διαθέτουμε στο κατάστημά μας. Ο ετήσιος τζίρος μας έχει αυξηθεί κατά 57 φορές μέσα σε μόλις μία πενταετία, ενώ παραδίδουμε ανταλλακτικά για την επισκευή δύο εκατομμυρίων αυτοκινήτων το χρόνο. Εδώ και οκτώ χρόνια, έχουμε βοηθήσει πελάτες μας από 26 Ευρωπαϊκές χώρες να επισκευάσουν τα αυτοκίνητά τους – σημειωτέον, οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν ιδιαίτερες γνώσεις σχετικά με τις εργασίες επισκευής αυτοκινήτων.
      Γενικά, η νούμερο ένα προτεραιότητά μας είναι η άριστη ποιότητα. Επίσης, προσφέρουμε λογικές τιμές, τακτικές προσφορές, εκπτώσεις και, βέβαια, ειδικές προσφορές. Συνάμα, διαθέτουμε για εσάς μία τεράστια συλλογή προϊόντων. Στο διαδικτυακό μας κατάστημα υπάρχει πάντα διαθέσιμη μία τεράστια γκάμα αρίστης ποιότητας προϊόντων, για όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων, ανεξαρτήτως μάρκας. Εκτός αυτού, οι άριστα εκπαιδευμένοι υπάλληλοί μας είναι πάντα διαθέσιμοι να σας βοηθήσουν να βρείτε τα απαραίτητα ανταλλακτικά και να πραγματοποιήσουν οι ίδιοι την παραγγελία σας.
    Sign in to follow this  
  • ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.