Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • 19 ώρες και 16 λεπτά, η πλέον πολύωρη πτήση στις αερομεταφορές. Νέα Υόρκη – Σίδνει από την Qantas χωρίς ανεφοδιασμό


    Σχεδόν 20 ώρες ήταν στον αέρα! Γεγονός η πλέον πολύωρη πτήση στις αερομεταφορές.

    Αεροσκάφος της αυστραλιανή εταιρείας Qantas πραγματοποίησε την πρώτη πτήση Νέα Υόρκη- Σίδνεϊ, χωρίς στάση για ανεφοδιασμό.

    Η πτήση-ρεκόρ πέρασε στην ιστορία της αεροπλοΐας ως η πλέον πολύωρη, καθώς είχε διάρκεια 19 ωρών και 16 λεπτών.

    Το αεροπλάνο που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα Boeing 787 Dreamliner και σκοπός της πτήσης ήταν η διενέργεια μιας σειράς εξετάσεων στο πλήρωμα και στους επιβαίνοντες, αναφορικά με τις επιπτώσεις του “τζετ λαγκ” σε αεροπορικά ταξίδια τόσο μεγάλης διάρκειας.

    Συνολικά 49 άτομα επέβαιναν στο αεροπλάνο – πλήρωμα και επιβάτες- σε μια προσπάθεια να μειωθεί το βάρος και να μπορέσει να μεταφέρει το σκάφος το μέγιστο φορτίο καυσίμων.

    Όπως ανέφερε ο CEO της Qantas, Alan Joyce, “γνωρίζουμε τις προκλήσεις που παρουσιάζουν οι πτήσεις μεγάλης διάρκειας, όμως είναι αλήθεια ότι κάθε φορά η τεχνολογία μας επιτρέπει να προχωρήσουμε.

    Οι έρευνες που διεξάγουμε θα μας δείξουν τις στρατηγικές που θα ακολουθήσουμε για να βελτιώσουμε την άνεση των πτήσεων”.


    Πηγή: https://www.metaforespress.gr/aeroporika/%CF%83%CF%87%CE%B5%CE%B4%CF%8C%CE%BD-20-%CF%8E%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%AE%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%B7-%CF%80/



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    τέτοιες πτήσεις με τα εως τώρα δεδομένα της οικονομικής θέσης είναι οριακά απάνθρωπες. 

    σε πτήσεις 10-13 ωρών (Ευρώπη - Ιαπωνία πχ ) ένας συνηθισμένος άνθρωπος θα πρέπει να μείνει στο κάθισμα του , να προσπαθήσει να κοιμηθεί , να γευματίσει 2 με 3 φορές κλπ. 

    είναι υποφερτό πέραν της αλλαγής ζώνης ώρας μπορείς να ξεκουραστείς εντός 6-7 ωρών - ωστόσο δε θα λάβεις την απολύτως απαραίτητη ποσότητα υγρών (που είναι τουλάχιστον 1.5 λίτρο νέρο για αυτό το διάστημα) η δε ποιότητα του φαγητού είναι χαμηλότατη και γευστικά και σε ποσότητα/αναλογία θρεπτικών συστατικών.

    στις 19 ώρες με τις υπάρχουσες συνθήκες και την παρατεταμένη ακινησία θα είναι πολλαπλάσια η επιβάρυνση. 

    κατά συνέπεια δε πρέπει να μειωθεί σημαντικά ο αριθμός των θέσεων , να αυξηθεί αντίστοιχα ο χώρος του καθίσματος και αυτός των ποδιών , να προσφερθεί περισσότερο φαγητό και υγρά κλπ δηλαδή να γίνει η πτήση σημαντικά ακριβότερη.

    ενδέχεται λοιπόν να μην υπάρξει εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοια πτήση μετά την πάροδο κάποιων μηνών που επιβάτες θα προτιμήσουν άλλους συνδυασμούς πτήσεων με μεγαλύτερη συνολική διάρκεια αλλά διαστήματα "ξεμουδιάσματος"

    Link to comment
    Share on other sites



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.