Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • webTV

    Michanikos.gr webTV

    614 ειδήσεις in this category

    1. webTV

      Engineer

      Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ, στη Νέα Φιλαδέλφεια.
      Από το νέο φωτογραφικό υλικό που ανέβασε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης η τεχνική εταιρεία Technek, έχει ξεκινήσει η κατασκευή των μηχανολογικών εγκαταστάσεων του νέου γηπέδου, “OPAP Arena”.
      Δείτε και την εξέλιξη των εργασιών στο νέο γήπεδο:
       
    2. webTV

      Engineer

      Το σχέδιο επανατοποθέτησης της πόλης θα διαρκέσει συνολικά 20 χρόνια και θα εκτελεστεί σε φάσεις για τους 20.000 κατοίκους της περιοχής:
       
    3. webTV

      Engineer

      Εκτινάχθηκε στα 800 εκατ. ευρώ το κόστος ανακαίνισης του γηπέδου της Ρεάλ Μαδρίτης, καθώς όπως αναφέρει το πρακτορείο Ρόιτερς επεκτάθηκε η συμφωνία της ομάδας με την JP Morgan και την Bank of America.
      Σύμφωνα με αυτή, ο αρχικός προϋπολογισμός για την ανακαίνιση του γηπέδου “Σαντιάγκο Μπερναμπέου” στη Μαδρίτη από τα 575 εκατ. ευρώ επεκτάθηκε κατά επιπλέον 225 εκατ. ευρώ, φθάνοντας πλέον τα 800 εκ. ευρώ.
      Η ανακαίνιση του γηπέδου περιλαμβάνει πλέον και τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου ανασυρόμενου υβριδικού γηπέδου πολλαπλών χρήσεων, που αναμένεται να βοηθήσει την εατιρεία που διαχειρίζεται το γήπεδο να προσθέσει επιπλέον 250 εκατ. ευρώ το χρόνο στα ταμεία της ομάδας.
      Από 150 εκατ. ευρώ που είναι τα ετήσια έσοδα από το γήπεδο, με τα νέα έργα και το υβριδικό γήπεδο, θα μετατραπεί το εμβληματικό Santiago Bernabeu σε ένα χώρο για events από όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων (από αθλητισμό έως διασκέδαση) όλο το χρόνο.
      Η νέα συμφωνία – μαμούθ αναμένεται να επικυρωθεί κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
       
    4. webTV

      Engineer

      Τα εν εξελίξει έργα ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου από την πτήση με drone του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Π.Α.
      ✔ Διαπλάτυνση της Λεωφ. Εθν. Μακαρίου με 2 ρεύματα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση
      ✔ Υδραυλικά - αντιπλημμυρικά έργα
      ✔ Ανακατασκευή της γραμμής του τραμ
      ✔ Κατασκευή γέφυρας που συνδέει τη Λεωφ. Συγγρού (από Αθήνα) με τον χώρο
      της ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου
      ✔ Κατασκευή γέφυρας πάνω από την Λεωφ. Εθν. Μακαρίου που εξυπηρετεί τον κλάδο
      από Πειραιά προς Γλυφάδα
      ✔ Κατασκευή γέφυρας στον ανισόπεδο κόμβο του Παλ. Φαλήρου με κατεύθυνση
      από Γλυφάδα προς Αθήνα και Πειραιά, ενώ η γέφυρα με κατεύθυνση από Αθήνα
      και Πειραιά προς Γλυφάδα παραδόθηκε χθες
      ✔ Ολοκληρώνεται άμεσα ο κλάδος της νέας παραλιακής προς Λαμία
      Ευχαριστούμε για τις λήψεις από το παραλιακό μέτωπο το προσωπικό του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας και τον κ. Κίμωνα Λογoθέτη, σύμβουλο οδικής ασφάλειας της Π.Α.
       
    5. webTV

      Engineer

      Τα υψηλότερα κτίρια στον κόσμο που κατασκευάσθηκαν εντός 2019.
      15. The Willis Tower in Chicago 
      https://www.willistower.com/
      14. The Petronas Towers
      https://www.petronastwintowers.com.my/
      13. Changsha IFS Tower T1
      http://www.csifs.cn/
      12. Landmark 81
      11. Lakhta Center
      10. International Commerce Centre
      9. Shanghai World Financial Center
      8. Taipei 101 
      7. Guangzhou CTF Finance Centre
      6. One World Trade Center
      5. Lotte World Tower
      4. Ping An Finance Centre
      3. Abraj Al-Bait Clock Tower
      2. The Shanghai Tower
      1. Burj Khalifa
       
    6. webTV

      Engineer

      Οι εργασίες αποκατάστασης του Elizabeth Tower (Big Ben) του Λονδίνου, του εμβληματικού μνημείου στην καρδιά του παλατιού του Westminster. Η συντήρηση υπολογίζεται να κοστίσει 80 εκ. λίρες Αγγλίας και θα θωρακίσει το μνημείο για τον 21ο αιώνα.
       
    7. webTV

      Engineer

      Τα σιδηροδρομικά έργα στη χώρα την τελευταία 25ετία ήταν πολλά και ομολογουμένως άφησαν μεγάλη παρακαταθήκη πίσω τους. Πλέον η Ελλάδα διαθέτει ένα αξιόλογο σιδηροδρομικό δίκτυο το οποίο με την ολοκλήρωση των έργων στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει γίνει αντιληπτό το πως αλλάζει την εικόνα των υποδομών.
      Οι σήραγγες σε αυτά τα έργα έχουν παίξει κρίσιμο ρόλο στην διαμόρφωση ενός σύγχρονου λειτουργικού δικτύου και μάλιστα είναι αρκετές. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συνδυάσεις την λέξη “σήραγγα” πρώτα με το Μετρό και κατά δεύτερο λόγο με τους αυτοκινητόδρομους.
      Όμως ένα σημαντικό μήκος των τεχνικών έργων της ΕΡΓΟΣΕ αποτελείται από σήραγγες σε περιοχές με δύσκολες γεωμορφολογικές και γεωλογικές συνθήκες. Τα υπόγεια έργα της ΕΡΓΟΣΕ είναι περίπου 60 με συνολικό μήκος σηράγγων 77 χλμ και επί πλέον 7 χλμ σηράγγων διαφυγής. Στο μεγαλύτερο μήκος τους κατασκευάζονται με υπόγεια διάνοιξη και μικρό μήκος αυτών με μέθοδο εκσκαφής και επανεπίχωσης (Cut & Cover).
      Οι σιδηροδρομικές σήραγγες στην Ελλάδα είναι μονές διπλής κατεύθυνσης ή δίδυμες μονής κατεύθυνσης ανά κλάδο για πολύ μεγάλου μήκους σήραγγες. Στις περιπτώσεις σηράγγων διπλής κατεύθυνσης με μήκος μεγαλύτερο από 1000 μ κατασκευάζονται στοές διαφυγής σε αποστάσεις μικρότερες των 1000 μ ενώ στις δίδυμες σήραγγες μονής κατεύθυνσης ανά κλάδο κατασκευάζονται εγκάρσιοι διάδρομοι διαφυγής ανά 500 μ. Προβλέπονται ειδικά συστήματα εξαερισμού και ελέγχονται με υψηλού επιπέδου συστήματα τηλεματικής.
      Σήμερα το ypodomes.com σας παρουσιάζει τις 10 μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες της χώρας, που ξεκινούν από 2,2χλμ (σήραγγα Πλατάνου) και φτάνουν τα 9,2χλμ (σήραγγα Καλλιδρόμου). Στην πρώτη πεντάδα συναντάμε εντυπωσιακά νούμερα και μάλιστα οι πρώτες 32 σήραγγες της χώρας, τυγχάνει να είναι και οι μεγαλύτερες στα Βαλκάνια ενώ έχουν μία θέση ανάμεσα στις παγκόσμια μεγάλες σιδηροδρομικές σήραγγες του κόσμου.
      ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΣΗΡΑΓΓΩΝ
      Οι σήραγγες κατασκευάζονται κυρίως σε ορεινές διαδρομές, σε περιπτώσεις όπου υπάρχει στενότητα χώρου και παράλληλη εμπλοκή με οδικούς άξονες καθώς επίσης και σε περιπτώσεις όπου η χάραξη διέρχεται από κατοικημένες περιοχές και δεν υπάρχει πιθανότητα παράκαμψής τους με επιφανειακή χάραξη.
      Η μέση διατομή χρήσης των σηράγγων έχει διάμετρο 12,4 μ περίπου αναλόγως της ταχύτητας σχεδιασμού και των απαιτήσεων της ηλεκτροκίνησης. Όλες οι σήραγγες επενδύονται από φορέα οπλισμένου σκυροδέματος του οποίου το πάχος εξαρτάται από τις συνθήκες του εδάφους. Εξωτερικά της τελικής επένδυσης τοποθετείται στρώση στράγγισης και στεγάνωσης ώστε να εξασφαλίζονται ξηρές συνθήκες στο εσωτερικό της σήραγγας.
      Οι σήραγγες στεγανοποιούνται πλήρως στις περιπτώσεις παρουσίας υδροφόρου ορίζοντα ώστε να αποφεύγονται οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη διαταραχή του. Ιδιαίτερη επίσης προσοχή δίνεται στη διαμόρφωση των στομίων των σηράγγων με εφαρμογή ειδικών τεχνικών κατασκευής ώστε να ελαχιστοποιούνται οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις και να επιτυγχάνεται αισθητικά η προσαρμογή τους στο περιβάλλον.
      Παρακάτω το ypodomes.com εξασφάλισε για έσας την πρώτη δεκάδα των σιδηροδρομικών τούνελ  τις οποίες υλοποίησε ή κατασκευάζει η ΕΡΓΟΣΕ, και οι οποίες έχουν μία διασπορά από 2,2 μέχρι 9,2χλμ:
      1. Σήραγγα Καλλιδρόμου: 9,0χλμ-Δίδυμη σήραγγα  στο τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Σε κυκλοφορία
      2. Σήραγγα Όθρυος: 6,4χλμ-Δίδυμη σήραγγα στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός-Σε κυκλοφορία
      3. Σήραγγα Τεμπών: 5,0χλμ-Μονή σήραγγα διπλής κατεύθυνσης στο τμήμα Λάρισα-Θεσσαλονίκη-Σε κυκλοφορία
      4. Σήραγγα Παναγοπούλας: 4,4χλμ-Δίδυμη σήραγγα στο τμήμα Αίγιο  – Πάτρα -Ολοκληρωμένη κατασκευή- Προβλεπόμενη λειτουργία 2026
      5. Σήραγγα Περάματος: 3,5χλμ-Σήραγγα μονής γραμμής στο τμήμα Ικόνιο-Θριάσιο-Σε κυκλοφορία
      6. Σήραγγα Αιγίου: 3,5χλμ-Μονή σήραγγα διπλής κατεύθυνσης στο τμήμα Κιάτο – Αίγιο-  Σε κυκλοφορία
      7. Σήραγγα Πλατάνου: 2,7χλμ-Μονή σήραγγα διπλής κατεύθυνσης στο τμήμα    Κιάτο-Αίγιο- Σε κυκλοφορία
      8. Σήραγγα Πλαταμώνα: 2,6χλμ-Μονή σήραγγα διπλής κατεύθυνσης στο τμήμα Λάρισα-Θεσσαλονίκη-Σε κυκλοφορία
      9.  Σήραγγα Κακιάς Σκάλας:2,4χλμ-Μονή σήραγγα διπλής κατεύθυνσης στο τμήμα Αθήνα – Κόρινθος-Σε κυκλοφορία-
      10. Σήραγγα Τράπεζας:2,2χλμ-Μονή σήραγγα διπλής κατεύθυνσης στο τμήμα Αίγιο- Ολοκληρωμένη κατασκευή-Προβλεπόμενη λειτουργία 2026
      ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
      Από τις 10 μεγαλύτερες σήραγγες, οι 6 είναι σε κυκλοφορία, οι 2 σε ολοκληρωμένη κατασκευή. Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα της χώρας, αυτή του Καλλίδρομου με 9χλμ μήκος. Δεύτερη ακολουθεί  αυτή στο όρος Όθρυς με μήκος 6,4χλμ ενώ εκτιμάται ότι θα δοθούν σε λειτουργία το 2026 οι Σήραγγες Παναγοπούλας (4,4χλμ) και Τράπεζας (2,7χλμ) στην Πελοπόννησο.
      Από τις 10 μεγαλύτερες σήραγγες, οι 4 βρίσκονται στον άξονα Κιάτο-Ψαθόπυργο, 2 στην Αττική, 1 στη Θεσσαλία, 1 στην Κεντρική Μακεδονία και 2 στη Στερεά Ελλάδα.
      Αν προσθέσουμε και τις 10 σήραγγες μαζί τότε θα δούμε ότι το μήκος τους φτάνει τα 41,9χλμ. Αυτό σημαίνει πως μόνο οι σήραγγες αυτές ενωμένες ξεπερνούν σε μήκος και τις 2 γραμμές του Μετρό της Αθήνας (γραμμές 2 και 3). Θα μπορούσαν σε μήκος να καλύψουν την σιδηροδρομική διαδρομή από την Αθήνα μέχρι τον Αυλώνα.
      8 από τις 10 μεγαλύτερες σήραγγες είναι μονές με διπλή τροχιά ενώ οι σήραγγες Καλλιδρόμου και Όθρυος είναι διπλές, “δίδυμες” σήραγγες με ξεχωριστό κλάδο ανά κατεύθυνση.
    8. webTV

      Engineer

      Μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, ένα τρένο υδρογόνου από την Alstom θα τεθεί για πρώτη φορά σε τακτική επιβατική λειτουργία για λογαριασμό των Ομοσπονδιακών Σιδηροδρόμων στην Αυστρία (ÖBB). Το Coradia iLint, το οποίο κατασκευάζεται από την Alstom στο Salzgitter της Γερμανίας, χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου επί του οχήματος για να μετατρέπει το υδρογόνο και το οξυγόνο σε ηλεκτρική ενέργεια, εκμηδενίζοντας με αυτόν τον τόπο τις εκπομπές λόγω λειτουργίας.
       
      Μετά την επιτυχημένη δοκιμαστική λειτουργία στη Βόρεια Γερμανία κατά το διάστημα 2018 – 2020, η αμαξοστοιχία Coradia iLint θα αποδείξει πλέον την αξία της στην Αυστρία για τρεις μήνες στη διάρκεια των οποίων θα μεταφέρει επιβάτες, εκτελώντας δρομολόγια με γεωγραφικές δυσκολίες.
      «Με τη θέση του σε κανονική επιβατική λειτουργία για λογαριασμό της ÖBB, το καινοτόμο τρένο μας, Coradia iLint, έφτασε στο επόμενο ορόσημο», δήλωσε ο Δρ. Jörg Nikutta, Διευθύνων Σύμβουλος της Alstom στη Γερμανία και την Αυστρία, στην εναρκτήρια εκδήλωση στη Βιέννη. «Η τεχνολογία κίνησης χωρίς εκπομπές του τρένου προσφέρει μια φιλική προς τις κλιματικές συνθήκες εναλλακτική έναντι των συμβατικών ντιζελοκίνητων συρμών, ειδικά σε γραμμές χωρίς ηλεκτροκίνηση. Αισθάνομαι ιδιαίτερη ικανοποίηση από το γεγονός ότι η ÖBB, ένας ισχυρός, επί μακρόν συνεργάτης μας στην ευρωπαϊκή αγορά κινητικότητας, δείχνει εμπιστοσύνη στην τεχνολογία μας και τα πλεονεκτήματά της».
      «Σαφώς θεωρούμε ότι είμαστε πρωτοπόροι στις δοκιμές της τεχνολογίας υδρογόνου στους σιδηροδρόμους. Ως η μεγαλύτερη εταιρεία προστασίας του κλίματος στην Αυστρία, διαμορφώνουμε ενεργά την κινητικότητα του μέλλοντος με τη βοήθεια τεχνολογικών εναλλακτικών», τονίζει ο κ. Αndreas Matthä, Διευθύνων Σύμβουλος της ÖBB-Holding AG στην πρεμιέρα του τρένου υδρογόνου.
      Η λειτουργική επιτυχία του τρένου με κυψέλες καυσίμου της Alstom ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2018, όταν δύο οχήματα που προηγήθηκαν της σειράς ξεκίνησαν να εκτελούν τακτικά επιβατικά δρομολόγια στην Κάτω Σαξονία της Γερμανίας. Μετά από ενάμιση χρόνο δοκιμαστικής λειτουργίας και αφού διανύθηκαν περισσότερα από 180.000 χιλιόμετρα, άνοιξε ο δρόμος για την παράδοση 14 τρένων της συγκεκριμένης σειράς, με αφετηρία το 2022. Σήμερα, η αυστριακή ÖBB θα δοκιμάσει το Coradia iLint σε περιφερειακές σιδηροδρομικές γραμμές στον νότο της χώρας, όπου θα μπορούσε να αντικαταστήσει τους ντιζελοκίνητους συρμούς. Οι επιβάτες μπορούν να αναμένουν ένα τρένο χαμηλού θορύβου με μέγιστη ταχύτητα 140 χλμ./ώρα και μηδενικές εκπομπές.
      Σχετικά με το Coradia iLint
      Το Coradia iLint είναι το πρώτο επιβατικό τρένο παγκοσμίως, το οποίο τροφοδοτείται από μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, που παράγει ηλεκτρική ενέργεια με σκοπό την πρόωση. Πλήρως απαλλαγμένο από τις εκπομπές ρύπων, το τρένο αυτό είναι αθόρυβο και αποβάλλει μόνο ατμό και νερό. Το Coradia iLint χαρακτηρίζεται από ποικίλες καινοτομίες: μετατροπή καθαρής ενέργειας, ευέλικτη αποθήκευση ενέργειας σε συσσωρευτές, και έξυπνη διαχείριση κινητήριας ισχύος και διαθέσιμης ενέργειας. Ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε γραμμές χωρίς ηλεκτροκίνηση, το Coradia iLint καθιστά εφικτές τις καθαρές, βιώσιμες σιδηροδρομικές λειτουργίες, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα επιδόσεων.
      Ήδη η Alstom έχει πωλήσει 41 από τα τρένα υδρογόνου στη Γερμανία. Για τη συγκεκριμένη τεχνολογία, έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και άλλες χώρες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ολλανδία, η Γαλλία και η Ιταλία. Η Alstom κατέχει ηγετική θέση στην κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές και είναι η μοναδική κατασκευάστρια εταιρεία που μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της το πλήρες φάσμα μετακίνησης χωρις εκπομπές, που εκτείνεται από την ηλεκτροκίνηση μέχρι τη χρήση συσσωρευτών και κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
    9. webTV

      Engineer

      Η δίδυμη σιδηροδρομική σήραγγα Όθρυος που ολοκληρώθηκε στο τέλος του 2018, αποτελεί την 2η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στην Ελλάδα μετά από αυτή στο Καλλίδρομο. Η σήραγγα έχει μήκος 6,4 χλμ. και βρίσκεται στην γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πιο συγκεκριμένα στο τμήμα Δομοκός-Τιθορέα επιτρέποντας την λειτουργία ηλεκτρικών τραίνων και μειώνοντας περαιτέρω την απόσταση της διαδρομής ανάμεσα στις 2 μεγαλύτερες πόλεις της χώρας.
       
    10. webTV

      Engineer

      Συνοικία Ουζιέλ. Ανάμεσα στην οδό Γεωργίου Παπανδρέου - πρώην Ανθέων - και την Β. Όλγας, στο ύψος της Νομαρχίας και μεταξύ των οδών Πλούτωνος και Δημητρακοπούλου, βρίσκονται 28 διατηρητέα αρχοντικά, έτοιμα να μας αφηγηθούν μια γνήσια Θεσσαλονικιώτικη ιστορία.
      Η συνοικία Ουζιέλ, είναι μία από τις γειτονιές της Θεσσαλονίκης, που περπατήσαμε στα πλακόστρωτα δρομάκια της και μας θύμισε γιατί αγαπάμε και δεν θα σταματήσουμε ποτέ να θαυμάζουμε αυτή την πόλη.
      http://www.thessalonikiguide.gr/wp-content/uploads/2020/01/DJI_0328.jpg
        Σε μικρή απόσταση από το κέντρο, στην ανατολική πλευρά της πόλης ανακαλύψαμε, περιηγηθήκαμε και απαθανατίσαμε ένα κρυμμένο κομμάτι από παράδεισο, που αποτελείται από 28 αρχοντικά σπίτια απέρριτης ομορφιάς, αυθεντικές οικίες της παλιάς Θεσσαλονίκης.
      http://www.thessalonikiguide.gr/wp-content/uploads/2020/01/ouziel.jpg
      Ανάμεσα στην οδό Γεωργίου Παπανδρέου – πρώην Ανθέων – και την Β. Όλγας, στο ύψος της Νομαρχίας και μεταξύ των οδών Πλούτωνος και Δημητρακοπούλου, βρίσκονται 28 διατηρητέα αρχοντικά, έτοιμα να μας αφηγηθούν μια γνήσια Θεσσαλονικιώτικη ιστορία.
      http://www.thessalonikiguide.gr/wp-content/uploads/2020/01/oizeil-1.jpg
      Πλακόστρωτα δρομάκια, αναρριχώμενα φυτά, αυλές με τριαντάφυλλα και κληματαριές, ψηλοτάβανα δωμάτια κλασικής αστικής αισθητικής, ξύλινα παράθυρα και υπερυψωμένα ισόγεια, όλα πανομοιότυπης αρχιτεκτονικής κατασκευής, ξυπνούν εικόνες νοσταλγικές και όμορφες.
      http://www.thessalonikiguide.gr/wp-content/uploads/2020/01/ouziel2.jpg
        Όταν ο εργολάβος Δαυίδ Ουζιέλ συνεργάστηκε με τον αρχιτέκτονα Ζακ Μοσιέ και έχτισαν τον οικισμό το 1927, ο αρχικός σκοπός τους ήταν να στεγαστούν εκεί οι υπάλληλοι της Εταιρείας τροχιοδρόμων.
      http://www.thessalonikiguide.gr/wp-content/uploads/2020/01/ouziel3.jpg
      Αναφερόμαστε φυσικά στο Τραμ της Θεσσαλονίκης, του οποίου το αμαξοστάσιο βρισκόταν στη βόρεια πλευρά της συνοικίας Ουζιέλ. Μάλιστα σε αυτό οφείλεται και η παλιά ονομασία της περιοχής: Depot (αποθήκη).
      http://www.thessalonikiguide.gr/wp-content/uploads/2020/01/ouziel-4.jpg
      Τελικά οι εργαζόμενοι δεν εγκαταστάθηκαν ποτέ εκεί. Για ένα διάστημα έμειναν υπάλληλοι του εργοστασίου Αλλατίνη, που βρίσκεται σε κοντινή απόσταση.
      Τα αρχοντικά, μετέπειτα αγοράστηκαν από διάφορους ιδιοκτήτες και χρησιμοποιήθηκαν τόσο για κατοικίες, αλλά και για επαγγελματική χρήση.
      http://www.thessalonikiguide.gr/wp-content/uploads/2020/01/ouziel-5.jpg
      Την δεκαετία του ‘80 ο οικισμός, οι αυλές και τα τρία πλακόστρωτα δρομάκια που τον διασχίζουν κατηφορικά προς την οδό Παπανδρέου, χαρακτηρίστηκαν ως διατηρητέος οικισμός.
      http://www.thessalonikiguide.gr/wp-content/uploads/2020/01/ouziel-7.jpg
      Στην πλειοψηφία τους τα ψηλοτάβανα αρχοντικά με τα ξύλινα παράθυρα και τον χαρακτηριστικό διάκοσμο κάτω από τις κεραμιδοσκεπές, διατηρούνται σε άριστη κατάσταση.
      Ελάχιστα από αυτά έχουν πάνω τους σημάδια της εγκατάλειψης, καθώς έχουν αφεθεί και παραμένουν ακατοίκητα. Ωστόσο αυτό που θα μας μείνει ως ανάμνηση από την απογευματινή μας βόλτα στην συνοικία Ουζιέλ – σε αυτό το στολίδι πολιτιστικής κληρονομιάς στην Ανατολική πλευρά της πόλης – είναι οι όμορφες εικόνες, από μια Θεσσαλονίκη αρχοντική, γεμάτη νεοκλασική , αστική ομορφιά.
       
    11. webTV

      Engineer

      Ένα εντυπωσιακό βίντεο διάρκειας περίπου πέντε λεπτών ανέβασε την Παρασκευή η ΠΑΕ ΑΕΚ, μέσω του οποίου παρουσιάζει την εξέλιξη των εργασιών στην «Αγια-Σοφιά»: από την ιστορική 27η Ιουλίου 2017, όταν έγινε ο αγιασμός και την επομένη η έναρξη των έργων, μέχρι σήμερα που οι κερκίδες έχουν «κλείσει» και η τοποθέτηση του στέγαστρου έχει ολοκληρωθεί.
      Το «making of» του νέου γηπέδου της Ένωσης δημοσιεύεται με την ευκαιρία της έναρξης της υπογειοποίησης, που αποτελεί και το τελευταίο μείζον έργο στην πορεία προς την αποπεράτωση.
      «Ένα έργο που αντιμετώπισε πολλά προβλήματα και έπρεπε να ξεπεράσει αμέτρητα εμπόδια παραμένει σταθερά σε τροχιά υλοποίησης. Με προσεκτικά και σταθερά βήματα. Μια αναδρομή σε όλες αυτές τις στιγμές που τις ζήσαμε ως μοναδικές, γιατί ήταν. Και το ταξίδι συνεχίζεται. Μέχρι την επιστροφή στη δική μας Ιθάκη...» αναφέρει το σχόλιο της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ που συνοδεύει το βίντεο.
      Παράλληλα, οι «κιτρινόμαυροι» ενημέρωσαν ότι το απόγευμα θα «ανεβεί» στους λογαριασμούς του συλλόγου στα social media το φωτογραφικό «making of» με περισσότερες από 500 ανέκδοτες φωτογραφίες, από τα εγκαίνια στο εργοτάξιο της Νέας Φιλαδέλφειας μέχρι σήμερα.
       
    12. webTV

      Engineer

      Ο ουρανοξύστης 111 West 57th Street, γνωστός και ως Steinway Tower, είναι ένα οικιστικό έργο στο West Midtown του Manhattan στη New York City.
      Όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή του θα αποτελεί ένα από τα υψηλότερα κτίρια στις ΗΠΑ αλλά και τον λεπτότερο ουρανοξύστη στον κόσμο με λόγο πλάτους προς ύψος περίπου 1:23.
       
    13. webTV

      Engineer

      Η Νιγηρία ανακτά 10 τετραγωνικά χιλιόμετρα έκτασης από τον Ατλαντικό ωκεανό για να δημιουργήσει το project "Eko Atlantic" - μια τεράστια νέα πόλη που πρόκειται να γίνει το νέο οικονομικό κέντρο της Αφρικής.
       
    14. webTV

      Engineer

      Οι ενεργειακές επιδόσεις του πλανήτη σε κατανάλωση καυσίμων, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, εκπομπές CO2 κ.α. για το έτος 2018.
      Περισσότερες πληροφορίες: https://www.iea.org/geco/
    15. webTV

      Engineer

      Η πρόοδος των εργασιών στο Al Wakrah Stadium στο Κατάρ καθώς και των υπολοίπων γηπέδων που θα χρησιμοποιηθούν στο Fifa World Cup του 2022.
      Αναλυτικά η παρουσίαση όλων των γηπέδων εδώ: https://sc.qa/en/stadiums
      Και μια παρουσίαση των Η/Μ εγκαταστάσεων και του συστήματος ψύξης του γηπέδου:
       
    16. webTV

      Engineer

      Τα έργα που παρουσιάζονται στο video είναι:
      OCEANIA - SYDNEY METRO, AUSTRALIA
      We begin our journey in Oceania, where – despite decades of successive governments favouring highways and toll roads – significant investment is now being made into mass transit.
      As a result, the Sydney Metro is currently the largest infrastructure project under construction on the continent.

      Above and Below: The Sydney Metro will feature elevated tracks and tunnels connecting the central business district to the suburbs ( images courtesy of Transport for NSW).

      Consisting of 31 new and upgraded metro stations, the project is on track to deliver Australia’s first fully automated rail service.
      Originating in the city's northwest, the new line will travel for 66 kilometres, tunnelling under Sydney Harbour and the densely developed central business district, before heading back out toward the southwestern suburbs.
      At a total cost of USD $14.7 BN – equivalent to AUD $20.8 BN at the time of filming – the first phase of the project is set to open in 2019 while phase two will complete in 2024.
      ASIA - BELT AND ROAD INITIATIVE, CHINA
      Widely recognised as one of the most ambitious infrastructure projects in human history, China’s vast Belt and Road initiative aims to better connect the country with its surrounding markets, boosting trade and economic growth.
      The “road” element of the project will re-trace parts of the historic Silk Road that ran between Europe and Asia for many centuries, while the “belt” aspect will create a maritime link with India and East Africa.

      Above: The Belt and Road Initiative will connect China to 65% of the global population, greatly increasing its influence in the region.
      The Chinese government believe that the project heralds a “new era of globalisation” which will see countries like Russia, India, Iran, Egypt and Pakistan benefit from the numerous sub-projects in the overall masterplan.
      Despite this, many see the scheme as an attempt by the Chinese to further expand their sphere of influence.
      With an estimated cost of USD $900BN across some 68 countries, the Belt and Road Initiative not only aims to connect China with 65% of the global population but to fill the increasing infrastructure gap and accelerate growth across Central and Eastern Europe and the Asia-Pacific region.
      AFRICA - LAGOS-KANO RAILWAY, NIGERIA
      Since Nigeria’s independence in 1960, the country’s colonial-era railway infrastructure has steadily fallen into a state of disrepair with freight and passenger numbers decreasing throughout the latter half of the 20th century.
      Now, in the wake of unprecedented growth and the country’s emerging status as an African powerhouse, the Nigerian government are investing billions into replacing and upgrading their rail systems.

      Above: Nigeria is investing billions in major rail projects to improve connectivity across the country (image courtesy of Lao Tze).
      The largest of these projects is the USD $8.3BN Lagos-Kano railway, a near 1,000km link that will connect Nigeria’s two largest cities to a number of regional centres and its capital, Abuja, significantly reducing journey times.
      With Nigeria’s population set to nearly double to 390 million people by 2050, its government will need to continue and even exceed this level of investment in the decades ahead if it is to match growth and raise living standards across the country.
      EUROPE - CROSSRAIL (ELIZABETH LINE), UNITED KINGDOM
      While the Grand Paris Express was set to replace Crossrail as Europe’s largest infrastructure project at the end of 2018, delays to London’s new railway have awkwardly helped it retain its status.
      The entire 117-kilometre route runs from Reading and Heathrow in the west, beneath central London and out to Shenfield and Abbey Wood in the east.

      Above and Below: Crossrail retains the title of Europe's largest infrastructure project after delays prevented it from opening in 2018 as planned (images courtesy of Crossrail).

      With 41 new and upgraded stations and over 42 kilometres of new tunnels under one of the world’s most historic and densely occupied cities, the project is by far the largest undertaking in Europe, with initial the estimates of USD $19BN (£15BN) soaring to USD $32BN (or almost £25BN) since works began.
      SOUTH AMERICA - 4G ROADS AND HIGHWAY PROGRAM, COLOMBIA
      The largest infrastructure scheme currently under construction in South America is Colombia’s USD $25BN fourth generation (4G) Roads and Highway Programme.

      Above: Colombia's 4G (Fourth Generation) Roads and Highway Programme consists of over 30 sub-projects including bridges and tunnels.
      Consisting of some 30 major projects – from tunnels and bridges, to viaducts and an additional 3,742 kilometres of highways – the programme aims to improve connectivity across Colombia.
      While a number of these schemes are already underway, the programme in its entirety is expected to take a staggering 28 years to complete.
      NORTH AMERICA - CALIFORNIA HIGH-SPEED RAIL, UNITED STATES
      Finally, in North America, the controversial USD $63BN California High-Speed Rail project is expected to cut the rail journey time between San Francisco and Los Angeles to 2 hours and 40 minutes.

      Above and Below: Beginning construction in 2015, California's High-Speed Rail project is already facing delays and cost overruns (images courtesy of California High-Speed Rail Authority).

      While the idea of lin
      king these cities by land has been around for many years – even forming the basis of Elon Musk’s initial hyperloop proposal in 2013 – construction works on the high-speed line only commenced in 2015.
      Set to form the first stage of California’s larger High-Speed Rail network, which will include connections to Sacramento and San Diego, the project is facing severe delays and cost overruns with its initial completion date of 2028 now pushed back to 2033.
      Images courtesy of Transport for NSW, Pastor Sam, Olusola D. Ayibiowu, Lao Tze, Google Earth, Crossrail and California High-Speed Rail Authority.
      https://www.theb1m.com/video/the-worlds-largest-infrastructure-projects
    17. webTV

      Engineer

      Ένα time-lapse με την εντυπωσιακή εξέλιξη των υποδομών του Ντουμπάι τα τελευταία 58 χρόνια και των έργων που έπονται ως το 2021.
      Δείτε ολόκληρη την έρευνα: The Hub Report 2018 - https://content.knightfrank.com/research/926/documents/en/dubai-the-hub-report-2018-5309.pdf
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.