Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

    • Engineer

      Όπως μας ενημέρωσε ο εκπρόσωπός μας στη Διοικούσα Επιτροπή του ΕΤΑΑ/ΤΣΜΕΔΕ, κ. Ξεν. Καρκαντζός, ξεκίνησε ήδη η ηλεκτρονική έκδοση των ειδοποιητηρίων ασφαλιστικών εισφορών Α΄εξαμήνου 2015 για τους νέους ασφαλισμένους που άλλαξαν την ασφαλιστική τους κλάση μετά τις 26.08.2015.
       
      Για τους ασφαλισμένους που αιτήθηκαν νωρίτερα την ως άνω αλλαγή δεν θα εκδοθούν νέες ειδοποιήσεις.
       
      Επίσης δεν θα εκδοθούν νέες ειδοποιήσεις για όσους έχουν ήδη εξοφλήσει τις εισφορές τους.
       
      Το Ταμείο δεν δύναται να εκδώσει ειδοποιήσεις μετά την 27.09.2015 και συνεπώς δεν θα παραλαμβάνει ηλεκτρονικές αιτήσεις αλλαγής ασφαλιστικής κλάσης μετά την 24.09.2015.
       
      Πηγή: http://www.pedmede.gr/site/index.php?option=com_content&view=article&id=2114:%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%84%CF%83%CE%BC%CE%B5%CE%B4%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BE%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CF%83%CE%B7&catid=94:2013-03-31-19-07-28&Itemid=520&lang=el
      Περισσότερα...

      2

    • Engineer

      Η νέα Tate Modern θα ανοίξει για το κοινό την Παρασκευή 17 Ιουνίου του 2016.
       
      Το νέο κτίριο έχει σχεδιαστεί από τους αρχιτέκτονες Herzog & de Meruon και αξιολογείται ως το "πιο σημαντικό νέο πολιτιστικό κτίριο που έχει ανοίξει στο Ηνωμένο Βασίλειο εδώ και 20 χρόνια." Στο νέο μουσείο Tate Modern υπάρχει 60% περισσότερος χώρος για εκθέσεις και θα περιλαμβάνει 250 καλλιτέχνες από 50 καλλιτέχνες που εξέθεταν έργα τους όταν άνοιξε για πρώτη φορά στο κοινό.
       
      Η αίθουσα Turbine Hall θα γίνει το επίκεντρο της στη νέα και βελτιωμένη Tate Modern, με το εξαώροφο Boiler House από τη μια μεριά και το νέο δεκαόροφο Switch House από την άλλη. Ο διευθυντής της Tate Nicholas Serota δήλωσε ότι η νέα Tate θα είναι ένα μέσο που θα επιτρέψει στο κοινό να έχει μια πλούσια εμπειρία, μέσω της μεγάλης ποικιλίας που θα του προσφερθεί, παράλληλα με ένα μέσο ευκαιριών για τους καλλιτέχνες.
       

       

       

       
      Πηγή: www.lifo.gr
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Η Περιφέρεια Θεσσαλίας έχει κινητοποιήσει πλήρως τον μηχανισμό της και βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία και συνεργασία με το δήμο Σκοπέλου προκειμένου να αντιμετωπιστούν κατά το δυνατό αμεσότερα και αποτελεσματικότερα τα προβλήματα.
       
      Στην ευρύτερη περιοχή της Σκοπέλου η Πυροσβεστική δέχτηκε 95 κλήσεις. Επενέβησαν 8 συνεργεία της με 26 πυροσβέστες, που έως τώρα έκαναν 45 αντλήσεις υδάτων και παρείχαν βοήθεια σε επτά άτομα.
       
      Οι δρόμοι μετατράπηκαν σε ποτάμια από την ισχυρή βροχόπτωση, παρασύροντας αυτοκίνητα και κάδους. Πολλοί οδηγοί εγκλωβίστηκαν μέσα στα οχήματά τους, ενώ μεγάλο μέρος του λιμανιού του νησιού καταστράφηκε.
       
      Στην κεντρική παραλία της Σκοπέλου ένα ορμητικό ποτάμι με απίστευτη δύναμη και ταχύτητα έπαιρνε ό,τι έβρισκε στο πέρασμά του. Από τα ορμητικά νερά παρασύρθηκαν και καταστράφηκαν δεκάδες δίκυκλα και αυτοκίνητα που ήταν σταθμευμένα σε διάφορους χώρους της παραλίας ή που μεταφέρθηκαν από άλλα σημεία της Χώρας.
       
      Τα σχολεία με απόφαση δημάρχου, δεν θα λειτουργήσουν για λόγους ασφαλείας.
       
      Υπάρχουν προβλήματα στην ύδρευση και στην ηλεκτροδότηση του νησιού, ενώ έχουν διακοπεί και οι τηλεφωνικές επικοινωνίες της σταθερής τηλεφωνίας σε περιοχές στην Χώρα Σκοπέλου. Μεγάλες ζημιές υπέστησαν και πολλά καταστήματα στο παραλιακό μέτωπο.
       
      Δρόμοι που είχαν κλείσει από μπάζα και πέτρες άνοιξαν με την παρέμβαση τεχνικών συνεργείων του δήμου Σκοπέλου και η συγκοινωνία αποκαταστάθηκε στον δρόμο Χώρας Σκοπέλου-Γλώσσας.
       
      Στη γειτονική Σκιάθο που επίσης επλήγη από την κακοκαιρία, μετατράπηκε σε ορμητικό χείμαρρο η κεντρική οδός Παπαδιαμάντη, ενώ στην περιοχή Κολιός έπεσε δένδρο και έκλεισε για μία ώρα ο δρόμος Σκιάθου-Κουκουναριών.
       
      Η κακοκαιρία συνεχίζεται και σήμερα σε όλες τις Σποράδες, με βροχές κατά διαστήματα.
       

       

       
      Πηγή: http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500027708
       

       

       

       

       

       

      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Στη χθεσινή συνάντηση του ο Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας κ. Κώστας Αγοραστός ευχαρίστησε την επίτροπο Περιφερειακής Πολιτικής κ. Κορίνα Κρέτσου για την προσπάθεια - η οποία υπήρξε και πρόταση της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας - να αυξήσει τη ρευστότητα ώστε να μην χαθούν κοινοτικά χρήματα με την αύξηση της κοινοτικής συμμετοχής στο ΕΣΠΑ 2007-2013 από 95 στο 100% για να συνεχιστούν και να ολοκληρωθούν τα έργα.
       
      Την ευχαρίστησε επίσης για την πολύ στενή συνεργασία που έχουν οι περιφέρειες μαζί της και το μεγάλο ενδιαφέρον που δείχνει για τα περιφερειακά προγράμματα της χώρας αλλά και για την πορεία των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2007-2013.
       
      Ο Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας σε δηλώσεις του επεσήμανε ότι η αύξηση της κοινοτικής συμμετοχής δεν σημαίνει ότι θα εισρεύσουν περισσότερα κοινοτικά κονδύλια, αλλά και πως η διαδικασία αυτή δεν πρέπει να επηρεάσει τα υγιή περιφερειακά προγράμματα.
       
      Πρόσθεσε επίσης, πως το ΕΣΠΑ 2007-2013 πρέπει να ολοκληρωθεί σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό - όπως επισημαίνει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή - για να μην οδηγηθεί η χώρα σε λιγότερες επενδύσεις, λιγότερα έργα και σε περισσότερα προβλήματα σε ορισμένες περιφέρειες.
       
      Η πρόταση η οποία θα περάσει από το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο μέσα στον Οκτώβριο για "100% ευρωπαϊκή χρηματοδότηση" των έργων συνεισφέρει στη ρευστότητα της εθνικής οικονομίας γιατί καταβάλλεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 100% του συνόλου της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης των υπό υλοποίηση έργων και μέχρι του ύψους της συνολικής κοινοτικής συμμετοχής.
       
      Δηλαδή δεν χρηματοδοτείται το σύνολο του κόστους των έργων, με την υποχρέωση η ελληνική κυβέρνηση να χρηματοδοτήσει μελλοντικά την ολοκλήρωση των έργων από εθνικούς πόρους μέχρι το κλείσιμο του προγράμματος το 2016. Τα προγράμματα θα κλείσουν στο ύψος που έχει συμφωνηθεί.
       
      Η διαδικασία αυτή είναι μια τεχνική λύση έμμεσης παράτασης του προγράμματος η οποία χρειάζεται διαχειριστική επάρκεια, ταχύτητα και προσήλωση στο στόχο για να μπορέσει να επιτευχθεί. Γιατί μέσα στα δύο χρόνια 2015 και 2016 με τις τροποποιήσεις αυτές στη χώρα θα εισρεύσουν 2 δις ευρώ για όλα τα προγράμματα και θα υπάρξει όφελος 3,7 δις γιατί δεν θα βάλει την εθνική συμμετοχή.
       
      Όταν υπάρχουν ειλικρινείς δίαυλοι επικοινωνίας, συνέργειας και προτάσεων η Ελλάδα πάντα ωφελείται. Οι προτάσεις της ΕΝΠΕ για εμπροσθοβαρή καταβολή των κοινοτικών χρημάτων για να μην χαθούν πόροι επιτεύχθηκε. Η τεχνική λύση της έμμεσης παράτασης δρομολογείται και ψηφίζεται στο ευρωκοινοβούλιο, το ειδικό ταμείο του ΕΣΠΑ δημιουργήθηκε. Ενώνουμε τις δυνάμεις μας και προχωράμε" κατέληξε ο κ. Αγοραστός.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/endiaferouses-eidiseis/item/31765-%CE%BB%CF%8D%CF%84%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%AF%CE%B3%CE%B5%CE%B9-%CE%BF-%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%83%CF%80%CE%B1-2007-2013
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Τέσσερα μόλις χρόνια αργότερα τοποθετείται η υποχρέωση της ομάδας μηχανικών της Apple να παρουσιάσουν τα κύρια χαρακτηριστικά του πρώτου "Apple Car", μετά το πράσινο φως της ηγετικής ομάδας να τριπλασιαστεί το δυναμικό της. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Apple φέρει εσωτερικά την κωδική ονομασία Titan (τιτάνας) και έχει deadline το 2019, γράφει η Wall Street Journal.
       
      Οι φήμες για την δέσμευση της Apple να ασχοληθεί με την κατασκευή ενός νέου αυτοκινήτου ακούστηκαν πρώτη φορά τον Φεβρουάριο, αφού η εταιρεία άρχισε να συστήνει την ομάδα μηχανικών για το πρότζεκτ Titan με επικεφαλής τον Steve Zadesky-πρώην μηχανικό της Ford-, προσλαμβάνοντας καταξιωμένα στελέχη από την αυτοκινητοβιομηχανία. Η ομάδα, αναφέρει η εφημερίδα Wall Street Journal, αποτελείται ήδη από 600 άτομα και με την συναίνεση του Τιμ Κουκ, ο αριθμός αυτός θα τριπλασιαστεί.
       
      Πάντως, άγνωστο παραμένει τι μπορεί να σημαίνει η ενασχόληση της Apple με την κατασκευή ενός, ενδεχομένως αυτόνομου ή, τουλάχιστον πλήρως τεχνολογικά εξοπλισμένου με κλειστές τεχνολογίες της Apple, ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
       
      Άμεση ήταν η αντίδραση του τέως προέδρου της General Motors, Μπομπ Λατζ, ο οποίος σχολιάζοντας το δημοσίευμα της αμερικανικής εφημερίδας, είπε ότι είναι απολύτως αβάσιμο να πιστεύει κανείς ότι η εμπλοκή της Apple στην κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι οικονομικά επιτυχημένη, ένα δύσκολο εγχείρημα για την αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα. «Από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χάνονται λεφτά», είπε χαρακτηριστικά ο Λατζ μιλώντας στο αμερικανικό δίκτυο CNBC. Οι εκτιμήσεις αυτές δεν συμφωνούν με εκείνες πολλών αναλυτών που αναφέρονται σε τουλάχιστον 50 δισ. δολάρια που περιμένουν την Apple.
       
      Πηγή: http://tech.in.gr/news/article/?aid=1500027380
       

      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Επιχειρησιακά σχέδια για τη διεκδίκηση μεριδίου από έναν τζίρο που ξεπερνάει τα 1,3 δισ. ευρώ σε πρώτη φάση και αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί μετά το 2020, καταρτίζουν αυτή την περίοδο οι μεγάλοι ενεργειακοί όμιλοι της χώρας, για τους οποίους ανοίγουν νέα πεδία δράσης οι προβλεπόμενες από το μνημόνιο αλλαγές στην αγορά ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου. Στόχος σε πρώτη φάση είναι οι βιομηχανικές καταναλώσεις φυσικού αερίου, που, με βάση το μνημόνιο, θα απεγκλωβιστούν από το μονοπώλιο των ΕΠΑ και θα μπορούν να επιλέξουν τον προμηθευτή τους με την έναρξη του 2016 και παράλληλα το 25% των οικιακών καταναλώσεων ηλεκτρικού ρεύματος που, με βάση επίσης το μνημόνιο, θα πρέπει να χάσει η ΔΕΗ μέχρι το 2018. Η αγορά φυσικού αερίου αναμένεται να διευρυνθεί για τους νέους παίκτες στο σύνολό της μέχρι το 2018, καθώς όλοι οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν δικαίωμα επιλογής προμηθευτή και της ηλεκτρικής ενέργειας σε ποσοστό 50% μέχρι το 2020.
       
      Με αυτά τα δεδομένα, η Elpedιson (EΛΠΕ-Εdison, Ελλάκτωρ και Βιοχάλκο), Protergia (όμιλος Μυτιληναίου) και Ηρων Ενεργειακή (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) καταστρώνουν ήδη τα επενδυτικά τους πλάνα, ενώ παράλληλα έχουν αρχίζει να «αλιεύουν» πελάτες φυσικού αερίου, αξιοποιώντας το πελατολόγιο που κατέχουν στην αγορά ηλεκτρισμού. Η βολιδοσκόπηση γίνεται στη βάση της προσφοράς «πακέτων» ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου κατά τα πρότυπα ανοίγματος της αγοράς κινητής τηλεφωνίας. Τα αρμόδια επιτελεία των παραπάνω ομίλων εργάζονται αυτή την περίοδο πυρετωδώς, αναλύοντας την αγορά και τις προοπτικές της και αξιολογώντας τα νέα ρίσκα που καλούνται να αναλάβουν και συνδέονται κυρίως σε αυτήν τη φάση με το φαινόμενο των απλήρωτων λογαριασμών. Η αξιολόγηση της φερεγγυότητας των πελατών αποτελεί ένα από τα ζητούμενα των επενδυτών και σε αυτή την κατεύθυνση αναζητούν διάφορα εργαλεία.
       
      Σε ό,τι αφορά την αγορά φυσικού αερίου, οι προσδοκίες δεν είναι μεγάλες σε αυτήν τη φάση λόγω του μικρού μεριδίου της αγοράς (περιορίζεται στις μεγάλες επιχειρήσεις), κίνητρο ωστόσο αποτελούν τα υψηλά περιθώρια κέρδους με τα οποία δουλεύουν τα υφιστάμενα μονοπώλια των τριών ΕΠΑ (Αττικής, Θεσσαλίας και Θεσσαλονίκης), τα οποία είναι ρυθμιζόμενα και διαμορφώνονται στο 15%. Αντιθέτως, υψηλές είναι οι προσδοκίες από το περαιτέρω άνοιγμα της λιανικής αγοράς ηλεκτρισμού, καθώς πρόκειται για ένα τζίρο της τάξης του 1 δισ. ευρώ περίπου ετησίως.
       
      Για την ολοκλήρωση των επενδυτικών του σχεδίων, οι τρεις ενεργειακοί όμιλοι αναμένουν να ξεκαθαρίσουν κάποιες ασάφειες του νόμου για το άνοιγμα της αγοράς φυσικού αερίου, ενώ για την αγορά του ηλεκτρισμού αναμένουν το σχέδιο της ΡΑΕ για τις δημοπρασίες (ΝΟΜΕ). Μέσω αυτών, η ΔΕΗ, με βάση το μνημόνιο, θα πρέπει να διαθέσει άμεσα και μέχρι το 2018 λιγνιτική και υδροηλεκτρική ισχύ έτσι ώστε το μερίδιό της στη λιανική αγορά να περιορίσει κατά 25% μέχρι το 2018 και κατά 50% μέχρι το 2020.
       
      Αν και οι τρεις ενεργειακοί όμιλοι έχουν το προβάδισμα στον ανταγωνισμό λόγω της τοποθέτησής τους στη χονδρική αγορά ηλεκτρισμού, αλλά και την περιορισμένη μέχρι σήμερα δραστηριοποίησή τους στη λιανική αγορά (κατέχουν το 25% της χονδρικής και το 3% περίπου από κοινού στη λιανική) , στις νέες επενδυτικές ευκαιρίες προσβλέπουν και οι μικρότερου μεγέθους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας αλλά και εταιρίες από άλλους κλάδους. Στις δημοπρασίες ηλεκτρικής ενέργειας συμμετοχή αναμένεται να έχουν και μεγάλοι βιομηχανικοί καταναλωτές που έχουν διασφαλίσει άδεια προμηθευτή, όπως η τσιμεντοβιομηχανία ΤΙΤΑΝ, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλοι. Μερίδιο από τη λιανική αγορά φυσικού αερίου αναμένεται να διεκδικήσει και η ΕΛΙΝΟΪΛ (εταιρεία εμπορίας πετρελαιοειδών), η οποία έκανε προσφάτως αίτηση για άδεια προμηθευτή στη ΡΑΕ και στοχεύει στο να αξιοποιήσει το πελατολόγιό της, τόσο σε βιομηχανικούς και επαγγελματικούς καταναλωτές που προμηθεύει ήδη με πετρέλαιο όσο και σε οικιακούς που τροφοδοτεί με πετρέλαιο θέρμανσης. Αίτηση για άδεια προμήθειας αερίου κατέθεσε στη ΡΑΕ και η εταιρεία «ΜΑΚΙΟΣ» του Ομίλου Μάνεση.
       
      Πηγή: http://www.kathimerini.gr/831952/article/oikonomia/epixeirhseis/paketa-reymatos-kai-fysikoy-aerioy
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Ακόμα και σήμερα που ο κλάδος βιώνει στο μεγαλύτερο από όλους τους άλλους κλάδους βαθμό την οικονομική κρίση, είναι υποχρέωση του Mηχανικού να δημιουργεί συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους των εργοταξίων αναφέρει στο εισαγωγικό σημείωμα του οδηγού για την «ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΈΡΓΑ» που επιμελήθηκε το ΤΕΕ Πελοποννήσου, η πρόεδρος του τμήματος Χαρίκλεια Δ. Τσιώλη Πρόεδρος του ΤΕΕ/Τμήμα Πελοποννήσου.
      Προσθέτει μάλιστα τα ακόλουθα: "Ο σχεδιασμός ξεκινάει από το μελετητή Mηχανικό για να περάσει στη συνέχεια στον επιβλέποντα και το συντονιστή, εμπλέκοντας το σύνολο των συναδέλφων που θα συνεργαστούν για την αδειοδότηση και την κατασκευή ενός τεχνικού έργου. Ο ρόλος του κάθε ενός διακριτός αλλά εξίσου σημαντικός και αλληλένδετος. Η οργάνωση και ο συντονισμός σε θέματα υγιεινής και ασφαλείας πέρα της ελαχιστοποίησης των πιθανοτήτων τραυματισμού, βελτιστοποιούν τους χρόνους αποπεράτωσης κάθε σταδίου εργασίας καθώς και του αποτελέσματος.
      Το ΤΕΕ Πελοποννήσου συνεχίζοντας την προσπάθεια επιμόρφωσης, επιμελήθηκε τη σύνταξη ενός χρήσιμου, συνοπτικού και ευκολόχρηστου οδηγού για την "Υγιεινή και Ασφάλεια στα Τεχνικά Έργα" που μαζί με τη διαρκή ενημέρωση που σας προσφέρομε μέσω της ιστοσελίδας μας (τρέχοντα θέματα, καθοδηγητικά πρότυπα κ.α.) ελπίζομε ότι θα συνεισφέρει στην αύξηση του συντελεστή Υγείας και Ασφάλειας στον κατασκευαστικό κλάδο."
      Για να δείτε τον οδηγό πατήστε εδώ: http://www.teepelop.gr/wp-content/uploads/2015/09/%CE%A3%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%A5%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%91%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1.pdf
      Πηγή: http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=235&catid=213&artid=16676
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Πολλά σχόλια προκάλεσε η άρνηση των εταιρειών που διαχειρίζονται τους εθνικούς αυτοκινητόδρομους να "σηκώσουν τις μπάρες" για τους εκλογείς του ΣΚ που μας πέρασε.
       
      Τελικά όπως έγινε γνωστό η άρνηση αυτή ήρθε λόγω προηγούμενης ανείσπρακτης οφειλής του Δημοσίου από το δημοψήφισμα του Ιουνίου. Σε αυτό θα πρέπει να προσθέσουμε και τις μεγάλες οφειλές στα έργα που ανέρχονται σε κάποιες εκατοντάδες εκατομμύρια.
       
      Πάντως θα πρέπει να αναφέρουμε πως ήδη από τον περασμένο Αύγουστο ο Χρήστος Σπίρτζης (που όλα δείχνουν ότι θα επανακάμψει στο Υπουργείο Υποδομών) με αρκετές αποφάσεις έχει εγκρίνει αρκετές δεκάδες εκατομμύρια που θα πάνε στα έργα των αυτοκινητόδρομων.
       
      Τα ποσά αυτά μαζί με αρκετά ακόμα αναμένεται να αρχίσουν τα ρέουν στα έργα το επόμενο χρονικό διάστημα προκειμένου να μην έχουμε νέες μεγάλες και κυρίως οικονομικά δυσάρεστες καθυστερήσεις στα μεγάλα έργα των οδικών αξόνων.
       
      Όσον αφορά τα χρονοδιαγράμματα ήδη έχουμε μία προφορική συμφωνία στην Ιόνια Οδό και τον Ε65 που αναμένεται να αναβιώσει. Σύμφωνα με το νέο χρονοδιάγραμμα τα 2 έργα πρόκειται να ολοκληρωθούν το καλοκαίρι του 2017. Στα υπόλοιπα έργα;\
       
      Τόσο στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου όσο και στην Ολυμπία Οδό θα πρέπει να ολοκληρωθεί μία πρώτη συμφωνία άμεσα καθώς: τα έργα στον Αιγαίου και ειδικότερα στο τμήμα Ευαγγελισμός-Σκοτίνα είναι πολύ προχωρημένα και με μία κοντινή συμφωνία θα κλειδώσει η ολοκλήρωση των έργων μέσα στο 2016.
       
      Στην Ολυμπία Οδό και με δεδομένη την πρώτη τεχνική παράταση κατά 9,5 μήνες λόγω των στηθαίων ασφαλείας φαίνεται πως με μερική ακόμα επιμήκυνση του χρόνου κατασκευής είναι πολύ πιθανό να δούμε το έργο να ολοκληρώνεται τέλη του 2016 αρχές του 2016, αρκεί να μην υπάρξει άλλη χρονοβόρα καθυστέρηση.
       
      Τέλος στα έργα του Μορέα, με εγκεκριμένη τη σύμβαση από το Ελεγκτικό Συνέδριο απομένει η υπόγραφή της νέας σύμβασης μέσα στο 2015 για να κλειδώσει η ολοκλήρωση του οδικού κλάδου Λεύκτρο-Σπάρτη το καλοκαίρι του 2016 και η Περιμετρική Καλαμάτας για τα τέλη του επόμενου έτους.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/endiaferouses-eidiseis/item/31751-%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7-%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CF%89%CE%BD
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Στην ανασύσταση και μετονομασία πέντε υπουργείων αλλά και στην «απορρόφηση» της γενικής γραμματείας Διαφθοράς από το υπουργείο Δικαιοσύνης προχώρησε με δυο προεδρικά διατάγματα ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.
       
      Βάσει των προεδρικών διαταγμάτων τα πέντε «νέα» υπουργεία είναι τα εξής:
       
      - Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων,
       
      - Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής,
       
      - Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού,
       
      - Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων,
       
      - Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
       
      Στα νέα υπουργεία μεταφέρεται το σύνολο των αρμοδιοτήτων, των υπηρεσιών, των θέσεων και το προσωπικό των ανασυνιστόμενων υπουργείων.
       
      Καταπολέμηση της διαφθοράς
       
      Η γενική γραμματεία Καταπολέμησης της Διαφθοράς της οποίας προΐσταται σήμερα ο Γιώργος Βασιλειάδης, μαζί με τους εποπτευομένους από αυτήν φορείς, μεταφέρεται στο υπουργείο Δικαιοσύνης.
       
      Σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα, όπου αναφέρεται υπουργός αρμόδιος για θέματα της Γενικής Γραμματείας Καταπολέμησης της Διαφθοράς νοείται πλέον ο υπουργός Δικαιοσύνης.
       
      Να επισημανθεί ότι από το κείμενο του σχετικού διατάγματος δημιουργείται μια ασάφεια, καθώς κάνει λόγο για «υπουργό» αρμόδιο για θέματα της Γενικής Γραμματείας Καταπολέμησης της Διαφθοράς.
       
      Τέλος, η Γενική Γραμματείας Βιομηχανίας του πρώην υπουργείου Ανάπτυξης και ανασυγκρότησης που είχε μεταφερθεί στο πρώην υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, μεταφέρεται στο υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.
       
      Αντίοστοιχα, όπου αναφέρεται υπουργός αρμόδιος για θέματα Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας, σύμφωνα με το σχετικό διάταγμα, νοείται πλέον ο υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.
      Περισσότερα...

      17

    • Engineer

      Έχουμε συνηθίσει με την πρώτη μεγάλη βροχή οι δρόμοι να μετατρέπονται σε ποτάμια και να προκαλούνται συχνά ανυπολόγιστες ζημιές.
       
      Αν και η έλλειψη αντιπλημμυρικής προστασίας αποτελεί βασικό λόγο για τη συχνότητα του φαινομένου στην Ελλάδα, σίγουρα και τα ίδια τα υλικό των δρόμων, που είναι στρωμένοι με απλή άσφαλτο, οδηγούν σε εικόνες σαν και αυτή:
       

       
       
      Τι θα γινόταν όμως αν η ίδια η άσφαλτος απορροφούσε το νερό;
       
      Η βρετανική εταιρεία Lafarge Tarmac έχει αναπτύξει μια νέα άσφαλτο που μπορεί να απορροφήσει γρήγορα μεγάλες ποσότητες νερού, αποφεύγοντας την ολισθηρότητα.
       
      Η εταιρεία επισημαίνει τα προβλήματα των ευαίσθητων περιοχών με ισχυρές βροχοπτώσεις και πλημμύρες. Για αυτό το σκοπό, ανέπτυξαν αυτή την πίσσα που διαθέτει σύστημα αποστράγγισης και απορροφά 4000 λίτρα νερού σε 1 λεπτό.
       

       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/143594/apisteyto-vinteo-i-asfaltos-poy-aporrofa-nero
      Περισσότερα...

      13

    • Engineer

      Οσο η χώρα παραμένει χωρίς δασικούς χάρτες και η δασική νομοθεσία είναι τόσο περίπλοκη, τόσο το ξεκαθάρισμα (και συνεπώς η προστασία) των δασικών εκτάσεων θα παραμένει... κάτι σχετικό. Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (ΝΣΚ), που έγινε αποδεκτή προ ημερών από το υπουργείο Περιβάλλοντος, οδηγεί στην ακύρωση οικοδομικής άδειας που εκδόθηκε πριν από 38 χρόνια, καθώς φαίνεται ότι βασίστηκε σε ανίσχυρα από νομικής άποψης έγγραφα.
       
      Η υπόθεση επί της οποίας γνωμοδότησε το ΝΣΚ αφορά χωριό της Μαλεσίνας στη Φθιώτιδα. Το 1976, ένας ιδιώτης είχε λάβει πληροφοριακό (κατά την άποψη του δασαρχείου, δεδομένου ότι η διαδικασία χαρακτηρισμού εκτάσεων είναι διαφορετική) έγγραφο ότι η έκταση που κατείχε είναι μη δασική. Με βάση το έγγραφο αυτό, εξέδωσε οικοδομική άδεια το 1977 για την ανέγερση λυόμενου. Αρκετά χρόνια αργότερα, η εταιρεία «Μεταλλεία Αταλάντης» έκανε εξώδικη καταγγελία, υποστηρίζοντας ότι τα συγκεκριμένα 2 στρέμματα του ιδιώτη ήταν τμήμα μεγαλύτερης έκτασης, η οποία κηρύχθηκε αναδασωτέα το 2009 από το δασαρχείο Αταλάντης, καθώς και ότι το 2006 είχε δηλωθεί από το Δημόσιο κατά την κτηματογράφηση της περιοχής. Ετσι το 2013 ο διευθυντής Δασών Φθιώτιδας ανακάλεσε το «πληροφοριακό έγγραφο» του 1976 και κατόπιν την οικοδομική άδεια του 1977.
       
      Οι ιδιώτες προσέφυγαν κατά της απόφασης, επικαλούμενοι την αρχή της ίσης μεταχείρισης και απόφαση της διεύθυνσης Δασών Φθιώτιδας να δεχθεί ανάλογο «πληροφοριακό έγγραφο», με βάση το οποίο είχε κτιστεί στην περιοχή γηροκομείο με οικοδομική άδεια του 1979.
       
      Η υπόθεση παραπέμφθηκε στη Διεύθυνση Προστασίας Δασών του υπουργείου Περιβάλλοντος, το οποίο με τη σειρά του ζήτησε τη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Οπως έκρινε το τελευταίο, με βάση τη νομοθεσία (νόμος 998/79, που τροποποιήθηκε με τον 3208/03 και πρόσφατα με τον 4280/14, η συνταγματικότητα του οποίου δεν έχει ακόμα κριθεί), οι βεβαιώσεις που κάποτε εξέδιδαν τα δασαρχεία δεν παράγουν έννομα αποτελέσματα και αποτελούν απλά πληροφοριακά έγγραφα. Σημειώνει δε ότι η ανάκληση της οικοδομικής άδειας πρέπει να γίνεται σε εύλογο χρόνο, εκτός αν αυτό επιβάλλεται για λόγους δημοσίου συμφέροντος, όπως η προστασία του δάσους (οπότε δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός). «Εκτάσεις που απώλεσαν τον δασικό τους χαρακτήρα μετά το 1975 και πριν από το 1979, λόγω επεμβάσεων που έλαβαν χώρα με βάση διοικητική πράξη, δύνανται να χαρακτηρίζονται αναδασωτέες», καταλήγει.
       
      Να σημειωθεί ότι με άλλη γνωμοδότηση, η οποία επίσης έγινε δεκτή από το υπουργείο, το ΝΣΚ έκρινε υπέρ της προστασίας της νησίδας Κιτριανή στη Σίφνο, η οποία έχει χαρακτηριστεί δασική και διεκδικείται από το Δημόσιο και μια ξενοδοχειακή εταιρεία.
       
      Πηγή: http://www.kathimerini.gr/831824/article/epikairothta/ellada/h-elleiyh-dasikwn-xartwn-prokalei-alaloym-me-adeies
      Περισσότερα...

      3

    • Engineer

      Άμεσα θα εκδοθούν δεκάδες προκηρύξεις από τις εφορείες αρχαιοτήτων ανά την επικράτεια, για 2.189 προσλήψεις μέσω ΕΣΠΑ διαφόρων ειδικοτήτων, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, χρονικής διάρκειας ενός έτους.
       
      Το νέο προσωπικό θα στελεχώσει τη Γενική Διεύθυνση Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς και την Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης, ενώ ορισμένες από τις δημοφιλείς ειδικότητες αφορούν ΠΕ Μηχανικούς, ΠΕ Πληροφορικής, ΠΕ Οικονομολόγους, ΤΕ Λογιστών, ΤΕ Πληροφορικής, ΔΕ Διοικητικών, ΔΕ Φυλάκων-Νυχτοφυλάκων, ΥΕ Ειδικευμένων Εργατών και ΥΕ Καθαριστριών.
       
      H πρόσληψη του εν λόγω προσωπικού θα γίνει με δύο τρόπους, καθώς 367 προσλήψεις θα γίνουν κατόπιν έγκρισης του ΑΣΕΠ και 1.822 προσλήψεις θα γίνουν βάσει του νόμου ν. 3812/2009 «Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων στο δημόσιο τομέα και άλλες διατάξεις», που δίνει τη δυνατότητα ανανέωσης στους ήδη εργαζόμενους με συμβάσεις, για το απαραίτητο διάστημα υλοποίησης του έργου που συμμετέχει.
       
      Η δαπάνη που θα προκληθεί από την πρόσληψη του εν λόγω προσωπικού θα καλυφθεί από πιστώσεις εντεταγμένων έργων ΕΣΠΑ, καθώς και από συγχρηματοδοτούμενα έργα τρίτων του υπουργείου Πολιτισμού.
       
      Πηγή: http://www.iekemtee.gr/el/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/14199-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82-m%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%82
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Πριν μερικές μέρες ολοκληρώθηκε στο Μινσκ της Λευκορωσίας η «6η Διεθνής Μπιενάλε Νέων Αρχιτεκτόνων – LEONARDO 2015».
       
      Η Μπιενάλε διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της «Διεθνούς Ένωσης Αρχιτεκτόνων (UIA)» και σε αυτήν συμμετείχαν 151 έργα από 20 διαφορετικές χώρες.
       
      Ανάμεσα στις ελληνικές συμμετοχές υπήρξε και μία πρόταση από το αρχιτεκτονικό γραφείο «to the point architects» με έδρα τη Λάρισα. Η πρόταση των τριών αρχιτεκτόνων που απαρτίζουν το γραφείο (Χ. Κυπριτζής, Δ. Παυλίδου, Ν. Κανέλλος) έλαβε την τρίτη θέση στην κατηγορία μελετών: «Μονοκατοικίες – χαμηλά κτίρια» ενώ βραβεύθηκε και με ειδική μνεία από την Ένωση Αρχιτεκτόνων της Λευκορωσίας.
       
      Η μελέτη του λαρισαϊκού γραφείου αφορά μία εκτός σχεδίου εξοχική κατοικία στην Κάτω Αιγάνη σύμμικτης κατασκευής από μεταλλικό σκελετό και ανεπίχριστο σκυρόδεμα. Η πρόταση διακρίνεται από καθαρή γεωμετρία και έντονα μορφολογικά στοιχεία. Χαρακτηριστικός είναι ο μεγάλος πρόβολος που σηματοδοτεί την διάθεση του κτηρίου να στραφεί προς τη θέα. Οι κύριες λειτουργίες της κατοικίας φιλοξενούνται στο επίπεδο του ισογείου ενώ με την σωστή εκμετάλλευση της υπάρχουσας κλίσης του εδάφους δημιουργείται υπόσκαφος χώρος ξενώνα και γραφείου μειώνοντας τον όγκο του κτηρίου με στόχο την καλύτερη προσαρμογή του στο περιβάλλον.
       

       

       
      Πηγή: http://www.larissanet.gr/2015/09/21/diakrisi-larisaion-architektonon-stin-6i-diethni-bienale/
      Περισσότερα...

      24

    • stayros

      Η Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας των ΗΠΑ ανακάλυψε σε ελέγχους που διενήργησε ότι οχήματα της Volkswagen που βγήκαν στην αμερικανική αγορά μεταξύ 2009 και 2015 είχαν εγκατεστημένους σύνθετους αλγόριθμούς που μείωναν τους παραγόμενους ρύπους συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια ελέγχων. Το σκάνδαλο εκθέτει τον γερμανικό κολοσσό σε πρόστιμα δισεκατομμυρίων ευρώ.
       
      Με μεγάλο σκάνδαλο και ενδεχομένως πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων ή και δισεκατομμυρίων ευρώ βρίσκεται αντιμέτωπη η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen, η οποία βρίσκεται κατηγορούμενη για απάτη στα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητά VW και Audi που πουλούσε στις Ηνωμένες Πολιτείες.
       
      Η Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας των ΗΠΑ (EPA) ανακάλυψε σε ελέγχους που διενήργησε ότι οχήματα της Volkswagen που βγήκαν στην αμερικανική αγορά μεταξύ 2009 και 2015 είχαν εγκατεστημένους σύνθετους αλγόριθμούς που μείωναν τους παραγόμενους ρύπους συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια ελέγχων, εξαπατώντας τις ρυθμιστικές Αρχές.
       
      Όταν τα εν λόγω αυτοκίνητα βρίσκονταν στο δρόμο, παρήγαγαν ρύπους που υπερέβαιναν τα επιτρεπόμενα όρια κατά 10 έως 40 φορές, σύμφωνα με την EPA. Η υπόθεση αφορά 482.000 οχήματα, τα οποία ανακαλούνται.
       
      Υπό τη σκιά των εξελίξεων, η VW δεχόταν απώλειες πάνω από 15 δισεκατομμυρίων ευρώ στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης το πρωί της Δευτέρας, με τη μετοχή της να πέφτει και πάνω από 20%, σύμφωνα με στοιχεία του πρακτορείου Bloomberg.
       
      Το μέγεθος του σκανδάλου και ο αριθμός των εμπλεκόμενων οχημάτων σημαίνουν πως η VW κινδυνεύει με τεράστια πρόστιμα αλλά και ενδεχόμενες ποινικές διώξεις στις ΗΠΑ, μια μεγάλη αγορά όπου κατά τα τελευταία χρόνια ο γερμανικός κολοσσός έχει χάσει έδαφος.
       
      Οι «Financial Times» εκτιμούν πως τα πρόστιμα μπορούν να ανέλθουν σε δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η «Wall Street Journal» τοποθετεί το μέγιστο μέγεθος των ενδεχόμενων ποινών σε πάνω από 18 δισεκατομμύρια δολάρια.
       
      Σε ανακοίνωσή του, ο διευθύνων σύμβουλος της VW εξέφρασε την «προσωπική βαθιά λύπη» του για την υπόθεση και για την απώλεια εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές.
       
      Τόνισε πως η εταιρεία αρχίζει εξωτερική έρευνα ώστε να έλθουν στο φως όλες οι πλευρές της υπόθεσης.
       
      Πηγή: http://www.skai.gr/news/world/article/293311/skandalo-disekatommurion-gia-ti-volkswagen-stis-ipa/#ixzz3mS7xNFGR
      Περισσότερα...

      70

    • Engineer

      Σημειώθηκε κατολίσθηση και συγκέντρωση νερών στην Εγνατία Οδό, με αποτέλεσμα να έχουν κλείσει δύο λωρίδες κυκλοφορίας προς Θεσσαλονίκη.
       
       
      Προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων καταγράφονται από νωρίς το πρωί στην Εγνατία Οδό, στο ύψος της μικρής Βόλβης.
      Σημειώθηκε κατολίσθηση και συγκέντρωση νερών, με αποτέλεσμα να έχουν κλείσει δύο λωρίδες κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.
       
      Εν τω μεταξύ, με χαμηλές ταχύτητες διεξάγεται η κυκλοφορία και μέσα στη Θεσσαλονίκη, λόγω της συνεχούς βροχόπτωσης από χθες το βράδυ. Αρκετοί δρόμοι είναι μποτιλιαρισμένοι και οι οδηγοί θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με υπομονή.
       
      Πηγή: http://www.voria.gr/article/katolisthisi-stin-egnatia-sto-ipsos-tis-mikris-volvis
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Το συγκρότημα του Αγίου Δημητρίου στην Κοζάνη θεωρείται ως ένα από τα σημαντικότερα κέντρα παραγωγής της ΔΕΗ και ένας από τους βασικότερους πυλώνες του ηλεκτρικού συστήματος της χώρας. Εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα υπάρχει η απόφαση από την πλευρά της εταιρείας να προχωρήσει η υλοποίηση μιας σειράς από επενδύσεων περιβαλλοντικού χαρακτήρα, οι οποίες θα βοηθήσουν τις μονάδες του συγκροτήματος να συμμορφωθούν με τις νέες περιβαλλοντικές απαιτήσεις και να περιορίσουν σημαντικά την επιβάρυνση που προκαλούν στην ατμόσφαιρα.
       
      Προ ημερών λοιπόν, το Δ.Σ. της ΔΕΗ ενέκρινε την κατακύρωσε την ανάθεση της αναβάθμισης των λεβήτων στις μονάδες 3 και 4, με στόχο τη μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου ύψους 14,8 εκατ. ευρώ. Είναι η δεύτερη ανάθεση που πραγματοποιείται αφού προ εβδομάδων είχε εγκριθεί η υπογραφή της σύμβασης με άλλον ανάδοχο για τις μονάδες 1 και 2.
       
      Ταυτόχρονα με τις επενδύσεις για την «απονίτρωση» ωστόσο η ΔΕΗ προχωρά και ένα άλλο μεγάλο έργο για το συγκρότημα του Αγίου Δημητρίου που αφορά στην προμήθεια και εγκατάσταση συστήματος αποθείωσης για την μονάδα 5. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 75 εκατ. ευρώ και η προθεσμία του διαγωνισμού έχει μετατεθεί για τις 30 Σεπτεμβρίου, αν και μετά από αίτημα των διαγωνιζομένων εξετάζεται να δοθεί εκ νέου ολιγοήμερη παράταση.
       
      Δηλαδή το συνολικό ύψος των επενδύσεων που ξεκινά η ΔΕΗ μόνο στο συγκρότημα του Αγίου Δημητρίου για την προσαρμογή του στις νέες περιβαλλοντικές απαιτήσεις ξεπερνά τα 90 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι εκτός από τις επενδύσεις στον Άγιο Δημήτριο, η ΔΕΗ ξεκινά την κατασκευή και της μονάδας Πτολεμαΐδα 5 αφού κατατέθηκε την περασμένη Πέμπτη από την ανάδοχο εταιρεία η εγγυητική επιστολή.
       
      Τα επόμενα χρόνια δηλαδή, το «αναβαπτισμένο» συγκρότημα της Κοζάνης αλλά και η νέα μονάδα της Πτολεμαΐδας αναμένεται να αποτελέσουν τη λιγνιτική «εμπροσθοφυλακή» του παραγωγικού δυναμικού της εταιρείας.
       
      Πηγή: http://energypress.gr/news/perivallontiko-liftingk-90-ek-eyro-ston-agio-dimitrio
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Απίστευτες εικόνες που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στη δυτική όχθη του Ατλαντικού καταγράφηκαν στη Σκάλα της Λακωνίας.
       
      Ανεμοστρόβιλος σάρωσε τα πάντα στο πέρασμά του, προκαλώντας εκτεταμένες καταστροφές σε καταστήματα, σπίτια, στο δίκτυο της ΔΕΗ και σε καλλιέργειες.
       
      Αυτοκίνητα, ακόμα και νταλίκες αναποδογύρισαν από τη σφοδρή κακοκαιρία.
       
      Τα έντονα καιρικά φαινόμενα έπληξαν αρχικά τη δυτική Ελλάδα πριν επεκταθούν και στην υπόλοιπη χώρα.
       
      https://www.youtube.com/watch?v=9Slm2kLMZiU
       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/143466/eikones-florintas-sti-skala-lakonias-anemostrovilos-sarose-ta-panta-sto-perasma-toy
       
      Και ένα ακόμη βίντεο από την Καλαμάτα:
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Η διαφοροποίηση των πηγών και των οδών του ρωσικού φυσικού αερίου προς τη Βουλγαρία είναι ζωτικής σημασίας, και από αυτή την άποψη το Αζερμπαϊτζάν μπορεί να γίνει ένας σημαντικός εταίρος για τη Βουλγαρία, δήλωσε ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Βουλγαρίας, Τόμισλαβ Ντόντσεφ.
       
      "Με τη σειρά της, η Βουλγαρία είναι έτοιμη να γίνει μια χώρα διέλευσης για την προμήθεια του φυσικού αερίου του Αζερμπαϊτζάν προς την Ευρώπη," είπε ο Ντόντσεφ σε μια συνέντευξη προς το πρακτορείο ειδήσεων του Μαπκού, Trend που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη.
       
      Η Βουλγαρία συνεχίζει επίσης να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την κατασκευή ενός αγωγού διασύνδεσης φυσικού αερίου με την γειτονική Ελλάδα που θα καταστήσει ευκολότερη για το Αζερμπαϊτζάν την προμήθεια φυσικού αερίου προς την Ευρώπη, είπε ο Ντόντσεφ.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/ypodomes-exoterikou/item/31744-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B3%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B6%CE%AD%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E%CF%80%CE%B7
      Περισσότερα...

      0

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.