Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      80

    • Περιεχόμενα

      8.034


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      72

    • Περιεχόμενα

      17.120


  3. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      61

    • Περιεχόμενα

      2.427


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      40

    • Περιεχόμενα

      6.258


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη από 28/02/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Και τι είσαι εσύ ο εισαγγελέας ή ο νόμος που θα το κρίνεις; Παντού πετάγεσαι σε θέματα αυθαιρέτων (επί κοινοχρήστων/κοινοκτήτων κλπ) και βγάζεις παράνομα και αυθαίρετα ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ συμπεράσματα, διαδίδεις ανακρίβειες, από τη στιγμή που ο υπάρχων νόμος δίνει το δικαίωμα και το επιτρέπει υπό προϋποθέσεις.... Φροντίζουμε να τηρούμε τους κανόνες της κοινότητας: 8. Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις. - jbosdas
    8 points
  2. 8 points
  3. Τα πάμε, τα ξαναπάμε και μπερδεύουμε τον ΣΔ με το εμπράγματο... Η μετατόπιση τοιχοποιίας προς κοινόχρηστους που έχουν προσμετρηθεί στην δόμηση, δεν επιφέρουν καμία απολύτως επιβάρυνση στην συνολική πραγματοποιημένη δόμηση του κτίριου. 500τμ ήταν, 500 μένει. Καμία περιβαλλοντική επιβάρυνση. Αν κλείσεις ΗΧ 20τμ αυξάνεται 520τμ. Αν επεκταθείς σε ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου, σε πιλοτή, σε χώρο που δεν έχει προσμετρηθεί στην δόμηση τότε το σύνολο των αυθαίρετων κατασκευών προστίθεται στην συνολική δόμηση του κτιρίου και καταλήγει να έχει 200τμ παραπάνω. Το ίδιο ισχύει και για το απέναντι κτίριο, το ίδιο για την γειτονιά και τελικά ο δήμος έχει υπερβεί τον μέσο σδ σχεδιασμού του ΓΠΣ και δεν στέκει όλο αυτό περιβαλλοντικά και συνταγματικά. Άλλωστε αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που έπεσε ο 4014, επειδή δεν προέβλεπε την τράπεζα γης και είχε απλά εισπρακτικό χαρακτήρα. Τώρα εσυ μου λες ότι θα πρέπει να μπαίνουν οι χώροι που έχουν ήδη προσμετρηθεί στην δόμηση, με πρόστιμο περιβαλλοντικού τέλους για να εξαγοράσουμε ποσοστά συνιδιοκτησίας. Δικό σας.
    7 points
  4. Ιάσονα , ο ΤΕΜΠΗ έγραψε ότι ο χώρος των κοινοχρήστων έχει προσμετρήσει στον Σ.Δ. Άρα μόνο ΔΔ και όχι Υ.Δ. νομίζω.
    5 points
  5. Δικαιολογείσαι μόνο γιατί έχεις 8 ώρες στο forum ...
    5 points
  6. Μίλησα με ΑΑΔΕ - με λίγα λόγια αφορά μόνον όσους είχαν ήδη ταμειακές μηχανές.
    4 points
  7. Version X6.4

    92.188 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Με σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    4 points
  8. ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΕΕ-6-2022.pdf εδω; 27. Πως καταχωρίζεται διαμέρισμα που έχει προκύψει από συνένωση δύο διαμερισμάτων, χωρίς να έχει τροποποιηθεί η σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας; Εάν δεν έχει γίνει συνένωση των ιδιοκτησιών με συμβολαιογραφική πράξη και στην ενιαία πλέον λειτουργική ενότητα του κτιρίου (διαμέρισμα) αντιστοιχούν περισσότερες ιδιοκτησίες, θα πρέπει να εισαχθούν δύο ιδιοκτησίες στο οικόπεδο και να συνταχθούν δύο διαφορετικές ΗΤΚ. Στην Τεχνική περιγραφή της κάθε ιδιοκτησίας εξηγείτε την περίπτωση και αναφέρετε την άλλη ιδιοκτησία. Οικοδομικές άδειες, ρυθμίσεις αυθαιρέτων και λοιπές πράξεις που αντιστοιχούν και στις δύο ιδιοκτησίες, καθώς και τα στοιχεία που τις συνοδεύουν, εισάγονται και στις δύο ΗΤΚ. Στην καρτέλα «Επιφάνειες» κάθε καταχώρισης συμπληρώνετε τα τ.μ. και λοιπά στοιχεία που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη ιδιοκτησία
    4 points
  9. Δεν αναφέρεις σε τι είδους οικισμό είσαι Αν ο οικισμός είναι <2000 κατ. το τυφλό είναι μη οικοδομήσιμο. Αν είναι >2000 κατ. (ΠΔ 3-3-81) και το τυφλό προϋφίσταται του 1981, εμπίπτει στην παρέκκλιση και οικοδομείται. Θα πρέπει όμως να εξασφαλίσει (για αστικούς λόγους) πρόσβαση από το έχον πρόσωπο. Για το αν μπορεί να συσταθεί δουλεία σε αυτή την περίπτωση (ίδιος ιδιοκτήτης), θα το πει νομικός. Κατά τα λοιπά, θα σου πρότεινα (για διάφορους λόγους) να εκδόσεις την άδεια επί του ενιαίου, μιας και η βούληση του ιδιοκτήτη (όπως αποτυπώνεται στον τίτλο) είναι να θεωρούνται ως ένα. Αν ο ιδιοκτήτης επιθυμεί να αποκτήσει έναν ΚΑΕΚ, θα πρέπει να γίνει αίτημα στο Κτηματολόγιο με ΔΓΜ. Αλλιώς, δεν υπάρχει πρόβλημα με την άδεια. Θα δειχτεί το ενιαίο και θα γραφεί ότι αποτελείται από δύο ΚΑΕΚ, η διαχωριστική γραμμή των οποίων θα σημειωθεί με διακεκομμένη γραμμή επί του διαγράμματος. Η εμβαδομέτρηση (μιας και ο τίτλος είναι πρόσφατος) θα γίνει τόσο για το καθένα, όσο και για το όλον. Η δήλωση 651/77 θα αφορά στο όλον. συμπλήρωση Πες στον ιδιοκτήτη ότι ένα σωστό προκάτ, στοιχίζει (περίπου) όσο και μια συμβατική κατασκευή. Αν επιλέξει από αυτά του σωρού, θα πάρει ό,τι πληρώσει... δεν καταλαβαίνω το νόημα της ανάρτησής σου
    4 points
  10. Εδώ και καιρό, διαπιστώνω ότι νέοι συνάδελφοι ψάχνουν "ετοιματζίδικες" λύσεις αντί να βάλουν κάτω τον κ..ο τους και να μελετήσουν προσεκτικά τη νομοθεσία. Είναι άραγε ενδεικτικό της, άνευ όρων (και ορίων), λατρείας της τεχνολογίας ή αντανακλά τη λογική της "ήσσονος προσπάθειας" σε συνδυασμό με προσωπικές ανασφάλειες? Βέβαια το χάλι της νομοθεσίας είναι, κατ' αρχήν, αποτρεπτικό για όποιον θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με αυττήν. Θα πρέπει όμως να είμαστε επιφυλακτικοί (και σκεπτικιστές) όταν εναποθέτουμε την επαγγελματική (και όχι μόνο) αξιοπιστία μας σε κάθε είδους "μηχανές". Ένας παραπάνω λόγος είναι ότι, στη χώρα αυτή που ζούμε, δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει από την πλευρά της νομοθεσίας (και όχι μόνο). Οπότε, το κάθε "έξυπνο" λογισμικό θέλει το χρόνο του μέχρι να προσαρμοστεί. Άσε που με την εξάρτησή μας από όλα αυτά τα "έξυπνα εργαλεία" βάζουμε σε αχρησία το μυαλό μας και κοντεύουμε να χαζέψουμε. Κι όποιος νομίζει ότι είμαι ένας γεροπαράξενος του "παρελθόντος αιώνος", ας κάνει τον κόπο να διαβάσει αυτό. Αν αντέξει μέχρι το τέλος. Άλλωστε, είναι γνωστό από την αρχαιότητα ότι "τα αγαθά (καλά) κόποις (και όχι κόλποις) κτώνται"
    4 points
  11. Δηλαδή, η ΥΔΟΜ σου είπε (προφανώς προφορικά) ότι σε ένα μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο οικόπεδο μπορείς να προβείς σε νέα κατασκευή; Επιπλέον, ακόμη και αν ήταν άρτιο και οικοδομήσιμο, το κιόσκι που παρουσίασες στην φωτογραφία της αρχικής δημοσίευσης, έχει να κάνει με ορισμό στεγάστρου και των περιορισμών; Τα έχεις ελέγξει; λα) στέγαστρα και προστεγάσματα των παραγράφων 72 και 79 του άρθρου 2 του ν.4067/2012, υπό την προϋπόθεση της παρ.6ιστ του άρθρου 11 του ν.4067/2012, ο ορισμός του άρθρου 79 του ΝΟΚ αναφέρει ότι 79. Στέγαστρο είναι η μη προσβάσιμη σταθερή κατασκευή, σε πρόβολο ή επί υποστυλωμάτων, που κατασκευάζεται με συμπαγή σταθερά ή κινητά στοιχεία στην οροφή του, Το στέγαστρο είτε τοποθετείται σε επαφή με μία όψη χωρίς να αποτελεί συνέχεια του φέροντος οργανισμού υπό την προϋπόθεση, ότι είναι κατασκευασμένο από διαφορετικό υλικό είτε απέχει ελάχιστη απόσταση δ/4 από οποιαδήποτε όψη του κτιρίου, χωρίς να ισχύουν οι ανωτέρω περιορισμοί. Επιτρέπονται, κατόπιν γνωμοδότησης του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής (ΣΑ), κάθετα στοιχεία πλήρωσης, αποκλειόμενης της δημιουργίας κλειστού χώρου."
    4 points
  12. Αυτό που ξέρω εγώ (και κάθε σοβαρός άνθρωπος) είναι ότι τα έγκριτα επιστημονικά περιοδικά δεν δημοσιεύουν κομπογιαννίτικες απόψεις. Αν έχεις επιστημονικές ανησυχίες, φρόντισε να αποκτήσεις το κατάλληλο υπόβαθρο μέσω εξειδικευμένων σπουδών. Δε μπορείς όμως να κάνεις μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα. Και πρόσεξε. Αν τα πράγματα με την αυτοπροβολή σου ξεφύγουν από το επίπεδο της πλάκας και σοβαρέψουν, κινδυνεύεις να αντιμετωπίσεις τη δικαιοσύνη. Αν και νομίζω ότι το πρόβλημά σου δεν εμπίπτει στο πεδίο της Τεχνικής, αλλά της ψυχανάλυσης...
    3 points
  13. 65 downloads

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΙΚΡΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟ ΦΕΡΟΥΣΑ ΤΟΙΧΟΠΟΙΙΑ - ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ – ΒΛΑΒΕΣ - ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 1η ΔΙΑΛΕΞΗ Μηχανική της τοιχοποιίας – Σύνθεση φέροντος οργανισμού – Απόκριση και τυπολογία βλαβών υπό κατακόρυφα και σεισμικά φορτία ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ Χ. Ιγνατάκης, Καθηγητής Α.Π.Θ. 2η ΔΙΑΛΕΞΗ Άοπλη τοιχοποιία – Ευρωκώδικας 6 και Εθνικό Κείμενο Εφαρμογής ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ Κ. Στυλιανίδης, Καθηγητής Α.Π.Θ. ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
    3 points
  14. Τα έχουμε πει τόσες φορές . Η βεβαίωση του άρθρου 30 δεν αποτελεί βεβαίωση νομιμότητας, ούτε επέχει θέση Ο.Α. Η βεβαίωση που εκδίδουμε έχει να κάνει μόνο με την μη απαίτηση εγκρίσεων από φορείς. Εξάλλου πως να στις βγάλουν αυθαίρετες, όταν στο νόμο αναφέρεται ρητά ότι οι εργασίες δεν απαιτούν Ο.Α ή ΕΕΔΜΚ. ΕΠιπλέον, ακόμη και στην περίπτωση μη συμμόρφωσης με έκδοση τέτοιας βεβαίωσης, ο νόμος δεν αναφέρει κυρώσεις. Αν κάποιος συνάδελφος έχει δει να αναφέρονται κυρώσεις για την μη έκδοση της βεβαίωσης να μας το καταθέσει. Παραθέτω και το κείμενο του εν λόγω άρθρου: "Πριν την εκτέλεση των παραπάνω εργασιών, συντάσσεται υποχρεωτικά ηλεκτρονική βεβαίωση αρμόδιου μηχανικού, που εκδίδεται από πληροφοριακό σύστημα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Τ.Ε.Ε.), ότι στην περιοχή του ακινήτου για τις παραπάνω εργασίες δεν απαιτείται έγκριση από κάποιον φορέα. Σε περίπτωση που απαιτούνται εγκρίσεις από άλλους φορείς ή συλλογικά όργανα γίνεται ενημέρωση φακέλου με τις παραπάνω εγκρίσεις". Στην πράξη αυτό που κάνουμε (πλεοναστικά) είναι να αναγράφουμε τις επιθυμητές εργασίες του ιδιοκτήτη, οι οποίες εμπίπτουν στο άρθρο 30, για να έχει ο άνθρωπος να δείξει ένα χαρτί αν του σκάσει η αστυνομία από κάποιο αργόσχολο ρουφιάνο-συνήθως γείτονα και να μην ταλαιπωρείται άδικα. Η φόρμα της βεβαίωσης να φανταστείς βγάζει ημερομηνία ισχύος μια ημέρα και δεν εκτυπώνει καν τις εργασίες του άρθρου.
    3 points
  15. To αν ειναι υλοποιημένα ή οχι τα ορια. (αρα και αποδεκτα απο τους γυρω). πρόσθεσε τονισμό. Pavlos 33
    3 points
  16. Η διαφοροποίηση του ΦΟ δεν αποτελεί παράβαση για υπολογισμό προστίμου. Στην τεχνική έκθεση στατικού ελέγχου που θα υποβάλλεις, θα αναφέρεις τις παρατηρήσεις σου. Ενημερώνεις τον ιδιοκτήτη και αν αποφασίσει ότι τον ενδιαφέρει η ασφάλεια του, κάνετε πλήρη επίλυση του ΦΟ, όπως θα έκανες με την νομιμοποίηση.
    3 points
  17. Χωρις να κρινω τα προαναφερθεντα νομικα αρχεια, υπενθυμιζω οτι το ΤΕΕ παρεχει ειδικο προγραμμα συνδεσης με τη ΝΟΜΟΣ https://web.tee.gr/eidisis/dorean-parochi-nomikis-pliroforisis-sta-meli-tou-tee-ke-stous-engegramenous-stis-technikes-eponimies/ τις καλησπερες μου σε ολους...
    3 points
  18. Μέχρι να τον αγοράσεις μπορείς να τον κατεβάσεις με την ενημέρωση του που φροντίζει ο συνάδερφος @kan62 από εδώ αν δεν το έχεις κάνει ακόμα.... Είναι και δωρεάν και μάλλον όλες οι Πολεοδομίες στην Ελλάδα αυτό έχουν στο συρτάρι τους.
    3 points
  19. Για να είμαι ειλικρινής δεν αντιλαμβάνομαι ακριβώς το σχόλιο και το ύφος, δεν βοηθάει και ο γραπτός λόγος. Το τι μου αρέσει και τι όχι είναι κάτι υποκειμενικό και δεν εξετάζεται έτσι η νομοθεσία. Επειδή το συγκεκριμένο ζήτημα είχε απασχολήσει πολύ τις ΥΔΟΜ και υπήρχαν αντικρουόμενες απόψεις τελικά ο νομοθέτης ήρθε το 2021 και έβαλε νέα παράγραφο στο άρθρο 16 για να το ξεκαθαρίσει. Την παρ. 11 του άρθρου 16 με τον Ν. 4819/21 και αυτό είναι που σαφώς ισχύει σήμερα ασχέτως με τις δικές μου προτιμήσεις: "Σε περιπτώσεις κτιρίων που εφάπτονται στα όρια του οικοπέδου όλα τα παραπάνω στοιχεία του άρθρου 16 δύνανται να εφάπτονται στα όρια ή και να έχουν απόσταση μικρότερη του ενός (1.00) μ."
    3 points
  20. Συμφωνώ και γω μαζί σου @venezia αλλά έχει γίνει αυτή συζήτηση...
    3 points
  21. Δυστυχώς ο κανονισμός αυτός έχει πολλά ζητήματα τα οποία δεν έχουν αντιμετωπισθεί με ορθό τρόπο. Δύο-τρία πολύ βασικά : 1) Δεν καθορίζει ελάχιστο μέγεθος Δασικής έκτασης που καθιστά το ακίνητο υπόχρεο εφαρμογής. Για παράδειγμα, αν υπάρχει κάπου 1 στρέμμα δασικής έκτασης και απέχεις 299,5 μ από τα όρια του, όπως είναι διατυπωμένος ο κανονισμός, υπάγεσαι στις διατάξεις. Και μπορεί το οικόπεδο σου με το κτίσμα σου να είναι 20 στρέμματα. Τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ και είναι στα όρια του κωμικού. 2) Ορίζει ως υπεύθυνο τον ιδιοκτήτη για ΟΛΑ τα μέτρα, προληπτικά και παθητικής/ενεργητικής πυροπροστασίας , του ζητάει ετήσιες Υ/Δ εφαρμογής , όταν σε ΟΛΟΥΣ τους κανονισμούς πυροπροστασίας υπεύθυνος είναι ο εκμεταλλευτής/ενοικιαστής. Για παράδειγμα, απαγορεύεται σε πολλές περιπτώσεις η υπαίθρια αποθήκευση καυσόξυλων. Δηλαδή αν έχεις ένα σπίτι στο Ν.Βουτζά και το νοικιάζεις, πρέπει να υπογράψεις ως ιδιοκτήτης αντίστοιχες Υ/Δ.Και καλά να είσαι εδώ. Αν ζεις στην Αυστραλία ? 3) Απαιτεί πράγματα που έρχονται σε αντίθεση με πολλές άλλες διατάξεις. Για παράδειγμα, στους Θρακομακεδόνες π.χ. ή στην Παλαιά Πεντέλη, εντός οικισμού πάντα, αν εφαρμοσθεί δεν πρέπει να μείνει ούτε δέντρο όρθιο στις ιδιοκτησίες. 4) Έχει απαιτήσεις που σε καποιες περιπτώσεις είναι ΜΗ εφαρμόσιμες. Με τους όρους που θέτει απαιτείται να κατασκευαστεί μάντρα συμπαγής στο όριο του οικοπέδου σε όλα σχεδόν τα ακίνητα που εμπίπτουν. Δηλαδή έχω ας πουμε στην Ελευσίνα μία αποθήκη σε οικόπεδο 70 στρέμματα, και επειδή στα 250 μέτρα από το όριο του οικοπέδου περνάει ένας παραπόταμος που για 10 μέτρα εκατέρωθεν ανήκει στις κατά το νόμο οριζόμενες δασικές εκτάσεις πρέπει να κατασκευασω μάντρα 1μ σε όλο το όριο του οικοπέδου. Ωραία επίσης ακούγεται να επιβάλλεται η επέκταση των sprinkler στην περίμετρο της στέγης ενός κτιρίου- επιβάλλεται όταν το κτίριο διαθέτει ήδη τέτοιο σύστημα στο εσωτερικό του-αλλά όποιος έχει σχεδιάσει έστω και ΜΙΑ φορά ένα τέτοιο σύστημα γνωρίζει ότι η δεξαμενή και το πυροσβεστικό συγκρότημα διαστασιολογούνται για ταυτόχρονη λειτουργία μικρής ποσότητας καταιονητήρων για συγκεκριμένη χρονική διάρκεια- δε γίνεται με το ίδιο σύστημα να τροφοδοτήσεις δίκτυο καταιονητήρων ΑΝΟΙΚΤΟΥ τύπου που καλύπτει περιμετρικά την οροφή του κτιρίου. Δεν επαρκεί. Και άλλα πολλά, δυστυχώς.
    3 points
  22. 4495 Άρθρο 107/Ενέργειες αρμόδιων υπηρεσιών 2. Αν το ακίνητο ανήκει σε περισσότερους συνιδιοκτήτες και έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, μέχρι τις 28.7.2011, για τον υπολογισμό των πολεοδομικών μεγεθών και την έκδοση οικοδομικής άδειας που αναλογούν στα ιδανικά μερίδια κάθε συνιδιοκτήτη, δεν λαμβάνονται υπόψη οι αυθαίρετες κατασκευές που έχουν εκτελεστεί σε άλλη οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία.
    3 points
  23. Μάλλον δεν κατάλαβες . Η πρόταση μου είναι μια και απλή,. Για την άσκηση του επαγγέλματος να υπάρχει πιστοποίηση που θα δίνεται με διαδικασία εξετάσεων μετά την λήψη του πτυχίου .Αυτό γινόταν μέχρι το 1981 για τους διπλωματούχους.Να γίνει και πάλι για όλους.Αυτή η πιστοποίηση θα ορίζει και τις επαγγελματικές δυνατότητες. (θα φέρω ένα παράδειγμα που έτυχε όταν έδινα εγώ εξέταση για πιστοποίηση .Πτυχιούχος μηχανικός πολυτεχνείου Ιταλίας στο οχτάωρο των στατικών- μπετον διαμαρτυρήθηκε στον καθηγητή που έβαλε τα θέματα λέγοντας "αυτό εμείς κ. καθηγητά δεν το έχουμε διδαχθεί". Ο καθηγητής απάντησε "δεν ξέρω κ. συνάδελφε αν το έχετε διδαχθεί ξέρω όμως ότι μεθαύριο θα έχετε την άδεια να το υπογράψετε" Ο καθηγητής ήταν ο Τασσιος στο ΕΜΠ. Ας ελπίσουμε ότι στο τέλος θα έλθει η λύση για όλους .
    3 points
  24. Αναρωτιέμαι αν τα λες σοβαρά ή αν κάνεις πλάκα; Μπήκα στην σχολή μου με επαγγελματικά δικαιώματα και αποφοίτησα χωρίς (λόγω της προσφυγής του ΤΕΕ). Προσπαθούσα να μάθω από την ΕΕΤΕΜ τι επαγγελματικά δικαιώματα έχω και οι άνθρωποι με χλεύαζαν. Μιλούσα ευγενικά και έπαιρνα απαντήσεις στα όρια της βρισιάς. Η ευγένεια τους περιοριζόταν στους τρόπους καταβολής της συνδρομής. Το νομικό τους τμήμα κυνηγάει τα ίδια τους τα μέλη, επειδή τους επισημάνουν πως είναι κατώτεροι των περιστάσεων. Τους καλούσε το ΤΕΕ να συμμετέχουν σε φλέγοντα θέματα όπως οι αμοιβές μηχανικών και αυτοί απουσίαζαν λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων. Οι ίδιοι δεν ήθελαν ποτέ την εξέλιξη μας, για να μην χάσουν τις συνδρομές. Τώρα που έκλεισαν τα ΤΕΙ το κύριο μέλημα τους είναι η κατοχύρωση τους από το κράτος για να τα παίρνουν από αλλού. Αφού αυτή την εκπροσώπηση θες...όλα καλά. Σταμάτα όμως σε παρακαλώ να γράφεις σε τόσα θέματα 3 μέρες τώρα πόσο τρομερή είναι αυτή η ένωση, γιατί είναι σαν να υποτιμάς την νοημοσύνη των υπολοίπων. Προσωπικά θεωρώ πως είναι η χειρότερη ένωση - σύλλογος (ή όπως αλλιώς θέλεις να την λες), έχει να υποδείξει αυτή η χώρα. Μακάρι να κλείσει μια και καλή
    3 points
  25. Εγώ όταν χρειάστηκα βοήθεια ΔΕΝ ήταν εκεί. Ίσα ίσα μιλούσαν άσχημα και χλεύαζαν. Θεωρώ πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα για την κατάντια των πτυχιούχων αυτούς, πάρα το ίδιο το ΤΕΕ. Βασικά προσπαθώ να καταλάβω το λόγο ύπαρξης τους, πέρα από το εισπράττουν συνδρομές και να κόβουν πίτες (τα ίδια άτομα) 30 χρόνια τώρα Μιας και βλέπω πως γνωρίζεις καλά την λειτουργία τους, αν θες ενημέρωσε μας για το τι έχουν πετύχει μέχρι τώρα, πέρα από τον συνεχή υποβιβασμό των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων Φροντίζουμε να τηρούμε τους κανόνες της κοινότητας: 6. Δεν παραθέτουμε ολόκληρα μηνύματα jbosdas
    3 points
  26. Θα εφαρμόσεις όσα αναφέρεις στην πρώτη παράγραφο της τελευταίας δημοσίευσής σου. Θα εκτυπώσεις το τιμολόγιο που δεν χρησιμοποιήθηκε και θα το φυλάξεις μαζί με το πιστωτικό για ενδεχόμενο μελλοντικό έλεγχο. Ως προς τον λήπτη, επικοινώνησε μαζί του για να του εξηγήσεις τι έχει γίνει. Ούτε το τιμολόγιο που δεν πληρώθηκε θα του δώσεις ούτε το πιστωτικό, γιατί —ουσιαστικά— έγινε ακύρωση. Δεν θα έχει πρόβλημα με την περιοδική ΦΠΑ γιατί η διαδικασία που ακολουθήθηκε αντιστοιχεί με την ακύρωση παραστατικού που δεν χρησιμοποιήθηκε. Στο myDATA ή θα αποδεχθεί τόσο το δεύτερο χρεωστικό τιμολόγιο όσο και το πιστωτικό ή θα τα απορρίψει και τα δύο. Σε περίπτωση που δεν έχει διαβιβαστεί στον λογαριασμό του το δεύτερο χρεωστικό, απορρίπτει υποχρεωτικά το πιστωτικό.
    3 points
  27. Καλησπέρα, για τον συγκεκριμένο οικισμό δεν υπήρχε ένα θέμα παλιότερα με τις άδειες που εκδόθηκαν εκεί ότι είναι άκυρες; Αν λάβουμε υπόψη ότι με βάση την άδεια υπήρχε τοπικό ρυμοτομικό τότε θα πάει ως εκτός αντικειμενικού αλλά εντός σχεδίου με 850. Διαφορετικά αν θεωρήσουμε ότι έχει καταργηθεί πλέον η ρυμοτομία, θα πάει ως εκτός με 500. Υπάρχει και σχετική παλαιότερη συζήτηση στο παρακάτω: https://www.michanikos.gr/forums/topic/27050-αυθαίρετο-στη-σάνη-σταυρονικήτα-δύσκολη-περίπτωση/
    3 points
  28. Γιατί να το απορρίψεις; Ελεγκτής είσαι, πληρώνεσαι για αυτές τις περιπτώσεις κυρίως και όχι για τις καθόλα νόμιμες! ΕΣΥ πρέπει να αναδείξεις το πρόβλημα μπας και καθαρίσει η κατάσταση με τους ηθελημένα κακους συναδέλφους!
    3 points
  29. Ανεξάρτητα εάν θα τα δηλώσεις στο Εξοικονομώ πρέπει να κολληθούν ένσημα όπως και να έχει, άσχετα αν ο μάστορας είναι ελεύθερος επαγγελματίας, διότι πρόκειται για εργασίες οι οποίες κατά το ΙΚΑ δεν εμπίπτουν στα στεγασμένα επαγγέλματα. Οπότε θα βρεις κάποιον να του τα κολλήσεις. Στο εξοικονομώ αν θέλεις τα βάζεις σαν δαπάνη, αν θέλεις όχι.
    3 points
  30. Την ΔΔ την ελέγχεις με τα εγκεκριμένα σχέδια της ΆΔΕΙΑΣ και όχι με αυτά της σύστασης . Άρα υπάρχει ΔΔ.
    3 points
  31. Ή θα χρησιμοποιήσεις γεωδαιτικό σταθμό (total station) και γεωδαιτικό δέκτη (gnss rover) αν θελεις ένταξη στο ΕΓΣΑ'87 ή θα συνεργαστείς με ένα συνάδελφο Τοπογράφο Μηχανικό να σου το κάνει. Χωρίς παρεξήγηση, θεωρώ άστοχη έως αστεία την ερώτηση σου για laser και κλισιόμετρο...
    2 points
  32. Σαχλαμάρες σου είπε η συμβολαιογράφος! Δεν έχει καμία απολύτως δουλειά να ανακατεύεται στο τι εσύ έχεις υποχρέωση να γράψεις εκεί! Πεσ' της "να μην φυτρώνει εκεί που δεν την σπέρνουν"!!! Κακώς κατά τη γνώμη μου, δεν την βάζεις στη θέση της!!! Δημιουργείς κακό προηγούμενο! Καλή Καθαρή Δευτέρα... Υ.Γ. "Τεχνική περιγραφή" σημαίνει κάτι που καλώς εσύ γνωρίζεις κι αυτή, ή ο υποθηκοφύλακας δεν έχουν την παραμικρή ιδέα...
    2 points
  33. @Andrianos1986 αυτήν την χρονική στιγμή, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, μπορείς να τροποποιήσεις μονομερώς την σύσταση. Πας σε συμβολαιογράφο και προχωράτε. Έχουν γίνει άπειρες μεταβίβασης τα τελευταία 14 χρόνια, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να ακυρωθούν... Κάτι θα σκαρφιστούν αργότερα για να ξεπεράσουν το αγουροξυπνημένο ΣτΕ.
    2 points
  34. Μάλλον μετά από 12 χρόνια θα έχει καταλάβει τι παίζει.
    2 points
  35. Κοίταξε δεν έχω διάθεση για σεντόνια. Αλλά έχω 40+ χρόνια που πήρα πτυχίο και είμαι πλέον στα πρόθυρα της σύνταξης. Επειδή όμως με το θέμα των ΕΔ έχω ασχοληθεί πολύ, από φοιτητής, όπως είπα, θυμάμαι καλά όλο το ιστορικό. Ο Ν.762/72 που καθόριζε τα δικαιώματα των ΑΣΥΑ και ΑΣΥΘ, βγήκε όταν οι σχολές αυτές είχαν ήδη αντικατασταθεί με τις ΑΣΤΕΜ. Επειδή όμως εξ ορισμού οι ΑΣΤΕΜ ήταν διάδοχοι σχολές τους, αν και οι 4ετείς Πολιτικοί Υπομηχανικοί που υπέγραφαν ως Δομικοί, Εργων Υποδομής και ως Τοπογράφοι, αντικαταστάθηκαν από σχολές 3,5 ετών μεν, αλλά με χωριστα ΕΔ, ως Δομικοί, Εργων Υποδομής και Τοπογράφοι, ουσιαστικά σαν σύνολο αριθμού μαθημάτων υπερέβαιναν κατά πολύ αυτών των ΑΣΥΑ. Το 1973 βγήκαν τα ΠΔ 334 κλπ, που στερούσαν μεν την δυνατότητα μελέτης από τους πτυχιούχους ΑΣΤΕΜ, αλλά τους έδιναν την δυνατότητα ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΣ ΕΠΙΒΛΕΨΗΣ μετά την 3ετία από το πτυχίο. Αλλά σε αυτό προσέφυγε το ΤΕΕ στο ΣτΕ το οποίο το ακύρωσε και αναβίωσε το 762/72, το οποίο ενισχύθηκε με υπουργικές αποφάσεις την δεκαετία του 80. Υπήρχε κάποτε ένα βιβιαράκι ο Πανδέκτης που τα ανέφερε όλα αυτά και τα σχετικά με τις άδειες. Επί Λιάσκα υπήρξαν κάποιες αρχικές συμφωνίες, αλλά τελικά δεν ευοδώθηκαν.
    2 points
  36. Και πάντα αναζητούμε στη σύσταση καθέτου αν αναφέρεται το πώς κατανέμεται η δόμηση, ειδικά αν η επιφάνεια κάθε κάθετης δεν αντιστοιχεί στο ποσοστό ιδιοκτησίας επί του συνολικού οικοπέδου. Αν δεν αναφέρεται, τότε ο συντελεστής δόμησης και όλα τα μεγέθη δόμησης κατανέμονται με το ποσοστό συνιδιοκτησίας επί του οικοπέδου. Προσοχή επίσης αν υπάρχει κοινόχρηστη κάθετη με δικά της χιλιοστά.
    2 points
  37. Το U παίρνει ολόκληρη τη τιμή (U = 2), γιατι εξετάζεις ολόκληρο το ΜΘΧ. Το 50% του U (σαν παραδοχή), χρησιμοποιείται στις περιπτώσεις των διαμερισμάτων για τους τοίχους που είναι σε επαφή με το κλιμακοστάσιο, για να αποφύγουμε να περιγράψουμε ολόκληρο το χώρο του κλιμακοστασίου, που θεωρείται ΜΘΧ. Εν προκειμένω, εσυ περιγράφεις όλο το υπερυψωμένο (μπαζομένο ή όχι) δάπεδο, συνεπώς πρέπει να βάλεις ολόκληρη τη τιμή του U, δηλ U =2,0.
    2 points
  38. Αν θεωρήσεις το δάπεδο πάνω σε ΜΘΧ, το βάζεις στις αδιαφανείς επιφάνειες ως πυλωτή και δίπλα γράφεις <δάπεδο σε ΜΘΧ>, περιγράφεις τον υπερυψωμένο χώρο και βάζεις τη διαχωριστική. Αν θεωρήσεις το δάπεδο πάνω σε έδαφος, το βάζεις στη καρτέλα <σε επαφή με το έδαφος>.
    2 points
  39. Βαλε το σεναριο σε ενα ηδη στημενο διαμερισμα
    2 points
  40. Όχι δεν μπορείς να έχεις εξώστη μπροστά από έρκερ...
    2 points
  41. Αν δεν έχεις σύγχρονο εξαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα, επί ποιας έκτασης θα πας να γνωματεύσεις ότι σε αυτή δεν υφίσταται κτίσμα. Αν για παράδειγμα, σήμερα έχει ένα τοπογραφικό με έκταση 5.000 τμ και αύριο κατά τη σύνταξη του συμβολαίου προσκομίζει άλλο τοπογραφικό με έκταση 7.000 τμ και με μια αποθήκη μέσα, θεωρείς ότι η ΗΤΚ που συνέταξες ήταν σωστή; Υ.Γ Μην βασίζεσαι στους ιδιοκτήτες οι οποίοι βλέπουν τη δουλειά μας σαν αναγκαίο κακό, σαν χαράτσι και όχι σα μια μελέτη που διασφαλίζει τόσο τη συναλλαγή όσο και την αξία της περιουσίας τους.
    2 points
  42. @ EiriniA Μετά την θετική γνωμοδότηση ΕΦΑ ( υποθέτω ότι γνωμοδότησε και το Τοπικό Συμβούλιο ) κάνεις αίτηση στο ΚΕΣΑ. Ηλεκτρονικά στο [email protected] στέλνοντας ψηφιακά τα δικαιολογητικά με την έγκριση ΕΦΑ. Το ΚΕΣΑ δεν ζητάει τα θεωρημένα σχέδια από ΕΦΑ αλλά τα δικά σου που θα ανεβάσεις και στο ΤΕΕ . Μετά την έγκριση από ΚΕΣΑ στέλνεις και τα δικαιολογητικά σε έντυπη μορφή για σφράγισμα . Τέλος αίτημα στο ΤΕΕ με τη γνωμοδότηση ΚΕΣΑ για περαίωση .δήλωσης. Δες και ΑΔΑ : Ψ1ΚΛ4653Π8-ΛΡΜ edit ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΕΣΑ Αμαλιάδος 17 Αμπελόκηποι Αθήνα 11523 τηλ. Γραμματείας ΚΕΣΑ 2106475101
    2 points
  43. Αν υπάρχει απόληξη ανελκυστήρα στο δώμα, επιτρέπεται μέχρι το +4.20 και "το κτίριο μπορεί να καλυφθεί από επιφάνειες διαφορετικών μορφών, κλίσεων και υλικών" (=στέγη). Πάνω από το 4,20 (ή το 3,40 αν δεν υπάρχει απόληξη ανελκυστήρα) επιτρέπονται μόνο φωτοβολταϊκά με 2%.
    2 points
  44. Μηχανικός Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτηρίων... Για γέλια ή για κλάματα;
    2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Ψηφιακός Χάρτης Κτηματολογίου: Online το ψηφιακό κτηματολόγιο σε έναν χάρτη
      Στον αέρα βρίσκεται από χθες o Ψηφιακός Χάρτης του Κτηματολογίου, μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πλήρη εξέλιξη της κατάστασης των δικαιωμάτων επί της περιουσίας τους.

      Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο που καταγράφει μεταξύ άλλων το εάν υπάρχουν εκκρεμότητες σε ένα γεωτεμάχιο και ποιες είναι αυτές. Παράλληλα, δείχνει σε ποιες περιοχές το Κτηματολόγιο έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί, πού βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάρτηση, πού η προανάρτηση, αλλά και σε ποιες περιοχές «τρέχει» ακόμη η συλλογή δηλώσεων.

      Αναλυτικότερα, μέσω του Ψηφιακού Χάρτη θα εμφανίζονται τα όρια των ιδιοκτησιών και ο «αριθμός ταυτότητας» της κάθε ιδιοκτησίας, δηλαδή ο δωδεκαψήφιος αριθμός του (ΚΑΕΚ). Εάν ο πολίτης κάνει κλικ επάνω στην ιδιοκτησία, θα βλέπει κάποια βασικά στοιχεία γι’ αυτήν όπως την έκτασή της, την περίμετρο, ποια είναι η κύρια χρήση που έχει δηλωθεί στο Κτηματολόγιο (π.χ. αγροτική), σε τι ποσοστό κ.τ.λ.

      Ο Χάρτης δίνει ακόμα τη δυνατότητα αναζήτησης με βάση την ταχυδρομική διεύθυνση ή τον δήμο, αλλά και την επιλογή αποθήκευσης και εκτύπωσης του ενδιαφερόμενου τμήματος.


      • 0 απαντήσεις
    • Οι νέοι κανόνες για την χρήση αιγιαλού και παραλίας από καφέ, καντίνες, ξενοδοχεία και beach bar
      Πρόσφατα ψηφίστηκε από την Βουλή το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές, που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στις παραλίες, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με διαφάνεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τον σεβασμό και την ασφάλεια των λουόμενων, την ένταση των ελέγχων και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους παραβάτες.

      Στόχος του νέου νόμου είναι να μπει φραγμός στην αναρχία που επικρατεί κατά τους θερινούς μήνες στις περισσότερες παραλίες, όπου συναντάται η πρακτική των παράνομων καταλήψεων του αιγιαλού και της παραλίας από τους επιχειρηματίες με την ανοχή πολλές φορές των δήμων που τις παραχωρούν, αλλά και την έλλειψη ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο, με τις αντιδράσεις πολιτών σε πολλά νησιά και παραλίες της χώρας, γνωστό ως «κίνημα της πετσέτας». Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν τις νέες διατάξεις που ισχύουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας σε ιδιώτες.
      • 0 απαντήσεις
    • Οδηγός της ΠΟΜΙΔΑ για τις νομικές και τεχνικές διαδικασίες εγκατάστασής φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε υπάρχοντα και νέα κτίρια
      H επέκταση της χρήσης ιδιωτικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συναρτάται με την πρακτική δυνατότητα φόρτισής τους εντός των κάθε είδους κτιρίων, και ιδιαίτερα εντός των ιδιόχρηστων ή κοινόχρηστων χώρων των πολυκατοικιών της χώρας, κάτι που δεν είναι απαλλαγμένο από διαφορετικές απόψεις και συγκρουόμενα συμφέροντα των ενοίκων τους.

      Με αφορμή την από 7.3.2024 ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ περί υποχρεωτικής δήλωσης όλων των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και διαχειριστών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, η ΠΟΜΙΔΑ παραθέτει τους κανόνες που περιλαμβάνονται στα άρθρα 21,22,24 και 26 του Ν.4710/2020 (ΦΕΚ 4710Α/2020) και διέπουν τις διαδικασίες εγκατάστασης, λειτουργείας αλλά και δήλωσης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα υφιστάμενα και νέα κτίρια της χώρας.  

      A. Ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης φορτιστών στα υπάρχοντα κτίρια

      1. Σε υφιστάμενα κτίρια, τα οποία είχαν υποχρέωση πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης, δύναται να εγκαθίσταται νέα υποδομή καλωδίωσης σε κοινόχρηστους ή και κοινόκτητους χώρους, για την τοποθέτηση ξεχωριστής κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο. Σε περιπτώσεις κτιρίων με πολλαπλές ιδιοκτησίες, για την ανωτέρω εγκατάσταση απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)]. Η λειτουργία και ο τρόπος χρήσης του συνόλου της εγκατάστασης συμπεριλαμβάνονται σε τεχνική έκθεση ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού, η οποία προσαρτάται στον κανονισμό του κτιρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Ολόκληρο το πρόγραμμα για τη διαχείριση των Δασών- AntiNero για τον προληπτικό καθαρισμό τους
      Τη μεταρρύθμιση για τη διαχείριση των δημόσιων δασών ανέλυσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνέντευξη Τύπου, γνωστοποιώντας παράλληλα τα δάση, τα οποία αφορούν οι πρώτες διαχειριστικές μελέτες που ανατίθενται. Ακόμη, παρουσίασε την πορεία υλοποίησης του προγράμματος προληπτικών καθαρισμών δασών (AntiNero), το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε πληθώρα περιοχών της χώρας.

      Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Ευστάθιου Σταθόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, κ. Ευάγγελου Γκουντούφα.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων
      Εκδόθηκε η με Α. Π.: ΥΠΕΝ/∆ΠΟΛΣ/20894/465 26/02/2024 Διευκρινιστική εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016)

      ΣΧΕΤ. : 1. Η περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως ισχύει)
      2. Η υπ. αρ. ΥΠΕΝ/ΔΠΟΛΣ/6015/136/20-1-2022 Υπουργική Απόφαση (Β΄510) «Τεχνικές
      Προδιαγραφές μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΕΠΣ)

      Με την παρούσα δίνονται οδηγίες για την εφαρμογή της περ. γ, της παρ. 1, του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως διαμορφώθηκε με το άρθρο 234 του ν. 5037/2023) στην περίπτωση που με το Ε.Π.Σ. προσδιορίζεται κοινόχρηστη οδός, με την οποία επιτυγχάνεται η οργανική
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.