Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. melissa

    melissa

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      581


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      25.764


  3. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      8.260


  4. Marios Kar

    Marios Kar

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      15


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/04/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. 4.984 downloads

    Πρόκειται για τη μετατροπή του αρχείου oikismoi2000.kmz της πλατφόρμας geodata.gov.gr σε αρχείο dwg σε ΕΓΣΑ 87 ***ΠΡΟΣΟΧΗ***: Χρησιμοποιείστε το αρχείο με δική σας ευθύνη
    1 point
  2. Version v1.1

    3.000 downloads

    Προγραματακι που δημιουργει ενα πινακα συν/νων απο μια polyline (γραμμη οικοπεδου). Ονομαζει τις κορυφες με Γραμματα ή Αριθμους με προθεμα ή επιθεμα. Τοποθετει κυκλους στις κορυφες. Γραφει τις διαστασεις μεταξυ των κορυφων και τελος υπολογιζει το Εμβαδο. Συγκερασμος του KORKTH.LSP v2.1 του χρήστη agior******[email protected] **** και του TOPOSYNT.lsp v3 του Νικόλα Ρεΐση - [email protected] Βελτιστοποιηση εμφανισης και λειτουργιων. Οδηγιες εγκαταστασης Κατεβαζμα του αρχειου. ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ και τοποθετηση κατα προτιμηση στο C:Program Files\AutoCAD χχχχ Ανοιγετε το AUTOCAD και το φορτωνετε απο τo Menubar\tools\Autolisp\load\PINSYN v1.1.lsp Στη συνεχεια το τρεχουμε γραφοντας στη Command line PINSYN παταμε enter και ακολουθουμε τις εντολες του. Για σωστη σχεδιαση δημιουργησε μια polyline ξεκινωντας απο το τελευταιο γραμμα των κορυφων και πηγαινοντας δεξιοστροφα κλειστην με C (close).
    1 point
  3. Version 1.01

    1.209 downloads

    Ο πίνακας της σελίδας 3 του Παραρτήματος ΙΙΙ (έντυπο παρεμβάσεων) του προγράμματος "Εξοικονομώ κατ' οίκον ΙΙ" σε excel, με αυτόματη αντιστοίχιση τιμών ανάλογα με τη δαπάνη επιλογής. Λίγο πρόχειρο λόγω έλλειψης χρόνου, αλλά πιστεύω να βοηθήσει.
    1 point
  4. Version v30-1

    1.444 downloads

    Αρχείο DWG (Autocad 2010) με τα όρια του δικτύου Natura 2000 (ver30 - Απρίλιος 2018) σε προβολή ΕΓΣΑ '87 Τα αρχικά δεδομένα προέρχονται από το παρακάτω αρχείο GIS που έχει αναρτηθεί στον ιστοτόπο του ΥΠΕΝ. Διανυσματικά αρχεία των εξωτερικών ορίων των περιοχών Natura 2000.
    1 point
  5. Version v.1

    4.560 downloads

    Πρόγραμμα ακριβείας για τον υπολογισμό κόστους επιμέρους εργασιών κατασκευής μιας μονοκατοικίας. (Δοκιμαστική έκδοση)
    1 point
  6. νδ 690/48, αρθρο 3 παρ. 5 "5. Αι διατάξεις των προηγουμένων παραγράφων δεν εφαρμόζονται επί μη αρτίων οικοπέδων καταστάντων τοιούτων υπαιτιότητι των ιδιοκτητών αυτών ή των δικαιοπαρόχων των διά τεμαχισμού μείζονος εκτάσεως εχούσης το ελάχιστον εμβαδόν. Ειδικώς αι διατάξεις της παρ. 3 δεν εφαρμόζονται επί των μη αρτίων οικοπέδων των περιελθόντων εις τους ιδιοκτήτας αυτών ή τους δικαιοπαρόχους των συνεπεία τεμαχισμού μείζονος εκτάσεως εχούσης το ελάχιστον εμβαδόν διά δικαιοπραξίας εν γένει εν ζωή ή αιτία θανάτου ή και δικαστικής διανομής." Ο σημερινος ιδιοκτητης αγορασε μεν το 1989, πλήν τελούσε εν πλήρη γνωσει οτι προκειται για ενα μη αρτιο και μη οικοδομησιμο οικοπεδο, προερχομενο απο υπαιτια κατατμηση. Η κατατμηση, επιτραπηκε με τον 625/68, αλλα το τμημα/τμηματα παρεμειναν και παραμενουν μη αρτια και μη οικοδομησιμα. Και, κατα την γνωμη μου, ειναι υποχρεωτικα προσκυρωτεα με το ανω αρθρο.
    1 point
  7. Ναι συνήθως 1,40 μ αν θυμάμαι καλά για υδραυλικό ανελκυστήρα. Προσωπικά δεν μου έχει τύχει πότε απαίτηση να μετρηθεί στον όγκο..
    1 point
  8. ένας συνάδελφος «Μέλος της ομάδας εργασίας για την αναθεώρηση των ΤΟΤΕΕ 20701-1 & ΤΟΤΕΕ 20701-4», αποφάσισε να νομισματοποιησει αυτή τη συμμετοχή του συγγραφοντας κάποιον οδηγό, και καλά έκανε αφού είναι γνωστό ότι κερδισμένος είναι ο πωλών την αξίνα στο χρυσοθήρα και όχι ο χρυσοθήρα . μετά από κάποια spam mail του εκδότη, μπήκα στη ιστοσελιδα http://www.dedemadis.gr/product/237/νεοσ-πρακτικοσ-οδηγοσ-ενεργειακησ-επιθεωρησησ-κτιριων-2017-2018-2η-έκδοση του οδηγού των 656 σελίδων και στο μοναδικό screenshot το μάτι έπεσε αμέσως σε τραγικά λάθη στα σημεία καταχώρησης ανεμιστήρα επιστροφής και το R αυτού. αγνοώντας τα της σελίδας 48924 των τοτεε έχει καταφέρει να διπλασιάσει την κατανάλωση ψύξης θέρμανσης του νωπού αέρα. συμπέρασμα διαβάστε τις τοτεε που είναι και τσάμπα
    1 point
  9. Εφόσον τελικά μπορούμε να βάλουμε κατ. 1 ένα κατάστημα σε πολυκατοικία με επικρατούσα χρήση ΚΤΗΡΙΟΥ την κατοικία, τότε βαλε: 1) Επικρατούσα χρήση κατοικία (επάνω) 2) Στο 1ο ΦΚ βαλε την αυθαιρεσία σου ως υπηρεσίες 3) Κανε ένα 2ο ΦΚ άδειο αλλα με χρήση κατοικία. (Περιμένουμε την εγκύκλιο για 100% σιγουριά)
    1 point
  10. 10. Σε περιπτώσεις υπέρβασης ύψους νομίμως υφιστα- μένων κτιρίων ή υπέρβασης κάλυψης νομίμως υφισταμέ- νων βιομηχανικών, βιοτεχνικών κτιρίων, αποθηκευτικών και επαγγελματικών χώρων ή τμημάτων τους, στις οποίες δεν συντρέχει υπέρβαση του επιτρεπόμενου συντελε- στή δόμησης του ακινήτου, το ενιαίο ειδικό πρόστιμο υπολογίζεται χωρίς να πολλαπλασιάζεται ο συντελεστής του Παραρτήματος Α΄ αλλά ο συντελεστής 0,20 για υπερβάσεις αυτών έως είκοσι τοις εκατό (20%) του επιτρεπόμενου ύψους και επιτρεπόμενης κάλυψης και συντελεστής 0,40 για υπερβάσεις μεγαλύτερες του είκοσι τοις εκατό (20%) του επιτρεπόμενου ύψους και επιτρε- πόμενης κάλυψης. Ως επιτρεπόμενο ύψος θεωρείται το επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής όπου βρίσκεται το ακί- νητο και όχι το ύψος που αναφέρεται στην οικοδομική άδεια. Στην περίπτωση υπέρβασης ύψους οικοδομικής άδειας χωρίς την υπέρβαση του ύψους της περιοχής, το ειδικό πρόστιμο για την υπέρβαση ύψους υπολογίζεται σύμφωνα με την παράγραφο 5. Το τελευταίο εδάφιο θεωρώ ότι συνδέεται με το πρώτο που λέει "σε περιπτώσεις υπέρβασης ύψους νομίμως υφιστάμενων κτιρίων"...."στις οποίες δεν συντρέχει υπέρβαση συντελεστή δόμησης του ακινήτου. Συμφωνώ ως προς την αντιμετώπιση με υπέρβαση ύψους και όχι με αναλυτικό.
    1 point
  11. Δεν μπορείς να κρίνεις ή να έχεις άποψη για αισθητικό αποτέλεσμα για ένα ένα υλικό ή χρώμα ή οτιδήποτε . Όλα είναι θέμα συνδυασμού, μορφολογίας θέσης κλπ.….. Πχ το κόκκινο χρώμα ή το πράσινο ή άλλο δεν είναι όμορφο άσχημο ή οτιδήποτε από μόνο του. Αλλά με τι αλλους συνδυασμούς το έχεις σχήματα κλπ. κλπ. Πχ Β τα πιο ευτελή υλικά στη φύση (πχ πέτρα) από μόνα τους δεν λένε τίποτα αλλά ανάλογα πως θα τα βάλεις και φτιάξεις ολόκληρο σπίτι μπορεί να γίνει υπέροχο. Αντίθετα τα πιο ακριβά υλικά στη φύση (πχ χρυσάφι) από μόνο του έχει και αξία είναι και υπέροχο αλλα φτιάξε εσύ ολόκληρο σπίτι από χρυσάφι, μπορεί να έχει μεγάλη οικονομική αξία αλλα σαν σπίτι θα είναι μια αηδία…. Έτσι για να καταλάβεις το βασικό ζητούμενο… συνδυασμός
    1 point
  12. Για κάθε συγκεκριμένο αντικείμενο επίβλεψης απαιτείται πάντοτε ξεχωριστή σύμβαση ανάθεσης-ανάληψης μεταξύ του έχοντος την υποχρέωση και του μηχανικού. Αυτό κυρίως για να αναληφθεί η ευθύνη απέναντι στο νόμο για τα ποινικά και αστικά δικαστήρια και όχι για να κατοχυρωθεί ο υπάλληλος της ΥΔΟΜ στην πληρότητα της ΕΕΜΚ. Για τη διαδικασία, άρθρο 3 του ΠΔ305/96. ΠΔ_305_1996.pdf
    1 point
  13. Θα το πούμε για μιαν ακόμη φορά Η αμοιβή, πλέον, καθορίζεται από το μηχανικό, όπως αυτός νομίζει, σύμφωνα με τη δουλειά, τις ανάγκες του και τους κανόνες της αγοράς Ας αφήσουμε στην άκρη το ΤΕΕ Αρκετά μας πατρονάρισε τόσα χρόνια (με το αζημίωτο, εννοείται), δημιουργώντας μας νοοτροπία ε.ε.-υπαλλήλου
    1 point
  14. Σε ευχαριστω Didonis, αλλα δεν προκειται για κομπινα, απλα διαπιστωση ποιος ο λογος του νομου εαν σου δινει την δυνατοτητα να λειτουργησεις ετσι. Επίσης η χρήση του Forum λειτουργεί σαν μέσο συζητήσεων και ουδείς μπορει να λογοκρίνει, ως προς το περιεχόμενό του, εαν τυρούνται καποιοι κανόνες συμπεριφοράς. Ειλικρινα δεν μπορώ να σε καταλάβώ λεγοντας να μην βγαινω στα βαθια. Θελω πολυ απλα να φτιαξω το σπιτι μου, τιποτε άλλο. Ουτως η αλλος θα πρεπει να το αναλαβει μηχανικος. Απλα θελω να γνωριζω οτι τελικα γινεται και οχι να χανω τον χρονο μου σε μηχανικους που πολυ απλα δεν ξερουν την δουλεια τους σωστα. Επισης ο μηχανικος που επενδυει τον χρονο του σε μένα πληρωνεται. Εγω ειμαι αυτος που χάνω οχι αυτος, οταν τον πληρωνω και δεν κανει σωστα την δουλεια του. Το οτι κρίνεις εναν ανθρωπο (πελατη) αρνητικα επειδη εκανε ενα ερωτημα, επειδη συναδελφος σου δεν εχει την ικανοτητα να γνωρίζει, το θεωρω προσβλητικο και λυπαμαι πολυ, ασχετος εαν λειτουργεις συναδελφικα (ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΦΑΓΑΝ) ΥΓ Ενα και Ενα κανουν δυο αγαπητε.
    -1 points
  15. Και αγαπητε, εαν θελεις να κρίνεις καποιον κρινε τον συναδελφό σου, που μετα απο 1.5 χρονο την απαντηση που εδωσες εσυ δεν μπορεσε να την δωσει αυτος, και οχι εναν πολίτη που απλα ακολουθησε την διαδιακασια που απαιτειται, και πολυ απλα δεν εκανε την δουλεια του, δεν εμαθε εαν τελικα μπορει να γινει η δουλεια του, και εχασε και τα λεφτα του. Σε ευχαριστω για την απαντηση σου. Το Forum σας λειτουργησε ως οφειλε.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Ψηφιακός Χάρτης Κτηματολογίου: Online το ψηφιακό κτηματολόγιο σε έναν χάρτη
      Στον αέρα βρίσκεται από χθες o Ψηφιακός Χάρτης του Κτηματολογίου, μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πλήρη εξέλιξη της κατάστασης των δικαιωμάτων επί της περιουσίας τους.

      Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο που καταγράφει μεταξύ άλλων το εάν υπάρχουν εκκρεμότητες σε ένα γεωτεμάχιο και ποιες είναι αυτές. Παράλληλα, δείχνει σε ποιες περιοχές το Κτηματολόγιο έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί, πού βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάρτηση, πού η προανάρτηση, αλλά και σε ποιες περιοχές «τρέχει» ακόμη η συλλογή δηλώσεων.

      Αναλυτικότερα, μέσω του Ψηφιακού Χάρτη θα εμφανίζονται τα όρια των ιδιοκτησιών και ο «αριθμός ταυτότητας» της κάθε ιδιοκτησίας, δηλαδή ο δωδεκαψήφιος αριθμός του (ΚΑΕΚ). Εάν ο πολίτης κάνει κλικ επάνω στην ιδιοκτησία, θα βλέπει κάποια βασικά στοιχεία γι’ αυτήν όπως την έκτασή της, την περίμετρο, ποια είναι η κύρια χρήση που έχει δηλωθεί στο Κτηματολόγιο (π.χ. αγροτική), σε τι ποσοστό κ.τ.λ.

      Ο Χάρτης δίνει ακόμα τη δυνατότητα αναζήτησης με βάση την ταχυδρομική διεύθυνση ή τον δήμο, αλλά και την επιλογή αποθήκευσης και εκτύπωσης του ενδιαφερόμενου τμήματος.


      • 0 απαντήσεις
    • Οι νέοι κανόνες για την χρήση αιγιαλού και παραλίας από καφέ, καντίνες, ξενοδοχεία και beach bar
      Πρόσφατα ψηφίστηκε από την Βουλή το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές, που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στις παραλίες, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με διαφάνεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τον σεβασμό και την ασφάλεια των λουόμενων, την ένταση των ελέγχων και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους παραβάτες.

      Στόχος του νέου νόμου είναι να μπει φραγμός στην αναρχία που επικρατεί κατά τους θερινούς μήνες στις περισσότερες παραλίες, όπου συναντάται η πρακτική των παράνομων καταλήψεων του αιγιαλού και της παραλίας από τους επιχειρηματίες με την ανοχή πολλές φορές των δήμων που τις παραχωρούν, αλλά και την έλλειψη ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο, με τις αντιδράσεις πολιτών σε πολλά νησιά και παραλίες της χώρας, γνωστό ως «κίνημα της πετσέτας». Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν τις νέες διατάξεις που ισχύουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας σε ιδιώτες.
      • 0 απαντήσεις
    • Οδηγός της ΠΟΜΙΔΑ για τις νομικές και τεχνικές διαδικασίες εγκατάστασής φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε υπάρχοντα και νέα κτίρια
      H επέκταση της χρήσης ιδιωτικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συναρτάται με την πρακτική δυνατότητα φόρτισής τους εντός των κάθε είδους κτιρίων, και ιδιαίτερα εντός των ιδιόχρηστων ή κοινόχρηστων χώρων των πολυκατοικιών της χώρας, κάτι που δεν είναι απαλλαγμένο από διαφορετικές απόψεις και συγκρουόμενα συμφέροντα των ενοίκων τους.

      Με αφορμή την από 7.3.2024 ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ περί υποχρεωτικής δήλωσης όλων των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και διαχειριστών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, η ΠΟΜΙΔΑ παραθέτει τους κανόνες που περιλαμβάνονται στα άρθρα 21,22,24 και 26 του Ν.4710/2020 (ΦΕΚ 4710Α/2020) και διέπουν τις διαδικασίες εγκατάστασης, λειτουργείας αλλά και δήλωσης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα υφιστάμενα και νέα κτίρια της χώρας.  

      A. Ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης φορτιστών στα υπάρχοντα κτίρια

      1. Σε υφιστάμενα κτίρια, τα οποία είχαν υποχρέωση πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης, δύναται να εγκαθίσταται νέα υποδομή καλωδίωσης σε κοινόχρηστους ή και κοινόκτητους χώρους, για την τοποθέτηση ξεχωριστής κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο. Σε περιπτώσεις κτιρίων με πολλαπλές ιδιοκτησίες, για την ανωτέρω εγκατάσταση απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)]. Η λειτουργία και ο τρόπος χρήσης του συνόλου της εγκατάστασης συμπεριλαμβάνονται σε τεχνική έκθεση ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού, η οποία προσαρτάται στον κανονισμό του κτιρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Ολόκληρο το πρόγραμμα για τη διαχείριση των Δασών- AntiNero για τον προληπτικό καθαρισμό τους
      Τη μεταρρύθμιση για τη διαχείριση των δημόσιων δασών ανέλυσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνέντευξη Τύπου, γνωστοποιώντας παράλληλα τα δάση, τα οποία αφορούν οι πρώτες διαχειριστικές μελέτες που ανατίθενται. Ακόμη, παρουσίασε την πορεία υλοποίησης του προγράμματος προληπτικών καθαρισμών δασών (AntiNero), το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε πληθώρα περιοχών της χώρας.

      Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Ευστάθιου Σταθόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, κ. Ευάγγελου Γκουντούφα.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων
      Εκδόθηκε η με Α. Π.: ΥΠΕΝ/∆ΠΟΛΣ/20894/465 26/02/2024 Διευκρινιστική εγκύκλιος σχετικά με τον προσδιορισμό κοινόχρηστης οδού στο πλαίσιο μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016)

      ΣΧΕΤ. : 1. Η περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως ισχύει)
      2. Η υπ. αρ. ΥΠΕΝ/ΔΠΟΛΣ/6015/136/20-1-2022 Υπουργική Απόφαση (Β΄510) «Τεχνικές
      Προδιαγραφές μελετών Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΕΠΣ)

      Με την παρούσα δίνονται οδηγίες για την εφαρμογή της περ. γ, της παρ. 1, του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (όπως διαμορφώθηκε με το άρθρο 234 του ν. 5037/2023) στην περίπτωση που με το Ε.Π.Σ. προσδιορίζεται κοινόχρηστη οδός, με την οποία επιτυγχάνεται η οργανική
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.